O o o o xD, van werk komt niet veel vandaagRobsel_NL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:46:
[...]
processor, geheugen, harde schijf, the usual
Verwijderd
Precies ! gij weet het..Dora 4 everrobobeat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:46:
naja, als het nou een Dora spellen pakket was geweest...
Voor iedereen die om de 5 min. vraagt 'Is product X al langsgekomen voor prijs Y?
Alstublieft:http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ook maar even tijd aan het doden zie ik
Verwijderd
Niet te lollig gaan worden. Moeite met me lach inhouden. Collega's nemen me ook niet meer serieus als ik opeens in lachen uitbarst...
DAFUQ?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
de eerste die dora zegt als ze thuis komen , krijgt een hengst
Wanneer komt er weer eens wat van

M'n dochter is een groot fan van haar!

Het is al weer even Doraloos. Er komt vast weer een broodtrommel aan
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Hij is weer bijna weg jongens
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Pas geweestMastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:48:
Wanneer komt er weer eens wat van
[afbeelding]

Nee, wel opgegroeid in een gezin met veel fans voor spellen aan tafel en in de bank. Die graag wat nieuws proberen. Wij hebben echt kasten vol met spellen
Altijd heb je weer mensen die zeggen: jah, maar ik ken dit spel helemaal niet. Dan zeg ik standaard: we hebben ook verliezers nodig.
Doe eens genieten van deze prachtige muziek tijdens de hunt:
YouTube: Dubstep Violin- Lindsey Stirling- Crystallize
Spellenpakket maar gekocht. Meer bord/kaart spelletjes voor de verzameling is nooit verkeerd. En als er maar 2 van de 4 spellen de moeite van het spelen waard zijn is het toch nog voordelig
|| Vierkant voor Wiskunde ||
zo, dat zijn veel kussend, oordopjes en broodroosters...Sh1fty schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:48:
Voor iedereen die om de 5 min. vraagt 'Is product X al langsgekomen voor prijs Y?
ik weet precies hoe je je voelt! houd het hier af en toe ook niet meer!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:48:
Niet te lollig gaan worden. Moeite met me lach inhouden. Collega's nemen me ook niet meer serieus als ik opeens in lachen uitbarst...

wtf is dit nou weer
http://specs.tweak.to/18230
LIKE WTF :?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
BRUIN WORDEN!
het is wel t goede weer
het is wel t goede weer
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit product is voor de Tweaker. Wij zijn allemaal toch TFT-wit...
[ Voor 18% gewijzigd door gtrNL op 20-03-2012 14:52 . Reden: typefout ]
Het is zelfs nog beter...tumtum100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:50:
ik gok een doos ijsjes
Zonnebrandcreme, dat hebben de mensen hier op t.net niet nodig
Zonnebrandolie? DAFUQ?
Discriminatie, nu moeten we allemaal extra bruin worden.
Ze willen ons nader tot de rest brengen.
Ze willen ons nader tot de rest brengen.
Dit kunnen wij als IT'ers wel gebruiken
.
Ik zat dicht bij hahatumtum100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:50:
ik gok een doos ijsjes
voor de zonnebank boys en gurlies

Dora sham..
oh wacht, snelbruiner
.
oh wacht, snelbruiner
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
HET product voor de tweaker. Achter je computer bruinworden +1
OMFG
Kruidvatspulletjes voor de dubbele prijs. Zal wel erg snel gaan....
Kruidvatspulletjes voor de dubbele prijs. Zal wel erg snel gaan....

Werkt het ook met beeldscherm licht? doe mij anders maar 10 flessen!
jippie yves rocher heeft de hunt overgenomen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
hier hebben ze natuurlijk ook een miljoen stuks van...
..het is dat er een lief koalabeertje op staat, anders had ik 't niet genomen..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:37 ]
En hierna, duo-pak Camina-melk?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
F3, zoeken naar laptop, en dan alle laptops in de prijsrange van +/- 300 euro heb ik het dan over.
1% voor mijn aankoop.. dit duurt nog wel even
)
Jezus, stelletje trollers daar bij iBood, ze weten dat teveel tweakers meekijken dus posten ze alleen maar troep.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Jersey Shore uhuuuu!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:51:
voor de guido's onder ons
Signature
En het alternatief, voor degenen met smaakwat klassiekhostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:49:
Doe eens genieten van deze prachtige muziek tijdens de hunt:
Dat is inderdaad waar. Kan veel gezelliger zijn dan een online game. Al win ik wel graag ^^Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Nee, wel opgegroeid in een gezin met veel fans voor spellen aan tafel en in de bank. Die graag wat nieuws proberen. Wij hebben echt kasten vol met spellenQua gezelligheid wint het van het digitale, mits je met de juiste mensen bent.
Altijd heb je weer mensen die zeggen: jah, maar ik ken dit spel helemaal niet. Dan zeg ik standaard: we hebben ook verliezers nodig.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
En iedereen weer iets voor in zijn box
.
smaakt inderdaad goed
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
die hebben hun hersen cellen uitgescheten
Ik gebruik NIVEA for Men Summer Look en schaam me er niet voor. Ben normaal aan de bleke kant en krijg nu al maanden complimentjes voor mijn kleurtje. Voor een paar euro en echt niemand die het ziet. Je wordt er niet geel van en niet al te bruin. Niemand ziet het daarom mogen jullie het weten;)
Al die laptops waren binnen 10 seconden uitverkocht en ze waren niet echt top prijs/kwaliteit. Meestal 3 jaar oude modellen enzo.IkkuHihi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:51:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
F3, zoeken naar laptop, en dan alle laptops in de prijsrange van +/- 300 euro heb ik het dan over.
Ik ga jullie verlaten, heb betere dingen te doen
lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:52:
[...]
En het alternatief, voor degenen met smaakwat klassiek

problem?
Door deze troep te doen, proberen ze ervoor te zorgen dat als er iets komt wat ook maar enigszins goed lijkt mensen meteen gaan kopen en niet teveel op zoek gaan naar reviews en specs.
Ik eet gewoon worteltjes!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
Ik gebruik NIVEA for Men Summer Look en schaam me er niet voor. Ben normaal aan de bleke kant en krijg nu al maanden complimentjes voor mijn kleurtje. Voor een paar euro en echt niemand die het ziet. Je wordt er niet geel van en niet al te bruin. Niemand ziet het daarom mogen jullie het weten;)
oh noes...

Ik ook, maar moet blijven zitten van de baas omdat de wachtrij anders volloopt

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Of je gaat op wintersportMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
<-- callcenter?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:54:
[...]
Ik ook, maar moet blijven zitten van de baas omdat de wachtrij anders volloopt.
Awww. dat zeg je nu wel. Maar je gaat toch stiekem meekijken
Als het nog geen zomer is?
tot over 10 minuten. :-)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gaat wel hard met de posts zeg is meer een chat als een forum nu
Oh, pfff. Op de golfbaan begrijpen ze me tenminste. Ik trol nooit iemand.
Ik kan niet heel het jaar op wintersport of zomerkamp. Ik word vrij snel en egaal mooi bruin, maar ben het ook weer even snel kwijt. En dan ben ik gewoon net iets teveel kwijt, dan is dit een super oplossing. Want het is echt saus die in je huid trekt.
Verwijderd
Ja dat kan ook om 23:00 wezenFarid_A schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:54:
iBOOD heeft op facebook een uurtje geleden gezegd dat de box er in ieder geval nog aan komt!
L3p uv zonnebank/deskdevguru schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:51:
HET product voor de tweaker. Achter je computer bruinworden +1
ora et labora
SLOWchat is ook niet echt meer van toepassing IMHO.
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!