☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Atari 4 ff'r 😊
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Ik heb het gedaan haha. Want zodra de 0% is aangetikt, staat er uitverkocht, en dan de betaling annuleren. Niks betaald, en dan de volgende!
Verwijderd
Wat ga je met 16 van die dingen doen?BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
heb er even 16 besteld.. who's next?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
[ Voor 67% gewijzigd door Farid_A op 20-03-2012 14:33 ]
En nu kan je 15min niets bestellenFarid_A schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Ik heb het gedaan haha. Want zodra de 0% is aangetikt, staat er uitverkocht, en dan de betaling annuleren. Niks betaald, en dan de volgende!
Signature
Jaa hieroooobonus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
Wie heeft er nog zo'n rijbewijs in dat formaat ? Tegenwoordig allemaal creditcard formaat toch ?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
cadeau geven
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
You only live once, so enjoy the ride.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Soms zie of hoor je weleens van die lui die gewoon echt duizenden euro's bestellen en dan doodleuk weer annuleren. Vorige hunt ook. Die gast besteld 2 heel dikke nas'sen. Annuleert het gewoon. En dan een screenshotje opsturen en maar lol hebben. Ik begrijp dat echt niet.Zethiel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Ja en dan komt ie later op de dag nogmaals langs.
2x niets blijft in mijn optiek niets..corporalnl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:
Duopack Philips In-Ears SHE9800 zijn er wel weer 2
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Tuurlijk wel, als je gewoon je betaling annuleert bij de ideal pagina kan ik direct erna weer bestellen. Heb het al vaker getest.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Tijd voor een nieuwe want dat hoesje leeft waarschijnlijk langer dat de geldigheidsduur van je rijbewijs
Atari 4 ff'r 😊
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
alleen veel windruis als je bijvoorbeeld aan het fietsen of hardlopen bent...
Verwijderd
Galaxy Capacitive Slide aubAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:34:
Ik wil een Galaxy
juist....
Niks voor mij dusFreeze-Oh schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:34:
goede oortjes. heb ze zelf ook. fijn geluid, zitten lekker.
alleen veel windruis als je bijvoorbeeld aan het fietsen of hardlopen bent...
Omdat het kan.
Zodra jij in een betaalscherm zit houd ie m voor je vast en daarna kun je echt even niets bestellen.Farid_A schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:
[...]
Tuurlijk wel, als je gewoon je betaling annuleert bij de ideal pagina kan ik direct erna weer bestellen. Heb het al vaker getest.
Tegenwoordig MOET je direct betalen.. dus vevrolgens kun je 2 weken op je geld wachten.lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:
[...]
Soms zie of hoor je weleens van die lui die gewoon echt duizenden euro's bestellen en dan doodleuk weer annuleren. Vorige hunt ook. Die gast besteld 2 heel dikke nas'sen. Annuleert het gewoon. En dan een screenshotje opsturen en maar lol hebben. Ik begrijp dat echt niet.
Kijkt me dus sterk!
Signature
Verwijderd
Als je klik op 'vorige' dan kun je niks bestellen voor gedurende 5 minuten.
Heb daardoor de box van 90 euro misgelopen door een stomme fout

etui? kussen? mp3 speler? broodtrommel? slaapzak? wat voor galaxy?AW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:34:
Ik wil een Galaxy
Zit ook gewoon in me portemonnee, binnenkort met me motor rijbewijs beginnen dus.bonus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:33:
[...]
Tijd voor een nieuwe want dat hoesje leeft waarschijnlijk langer dat de geldigheidsduur van je rijbewijs
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Allemaal keiken bij mijn V&A ^^
Tweede setje is voor in je neus, tegen hooikoorts.fynrd1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:
Zitten er twee in 1 pak?
Duopack.fynrd1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:
Zitten er twee in 1 pak?
Dat is het rare eraan. En als je iets zegt gelijk de tinypic links om je oren. Zo snel zo shoppen lijkt me sterk.mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:
[...]
Zodra jij in een betaalscherm zit houd ie m voor je vast en daarna kun je echt even niets bestellen.
[...]
Tegenwoordig MOET je direct betalen.. dus vevrolgens kun je 2 weken op je geld wachten.
Kijkt me dus sterk!
Ook in een duo pack ?hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:36:
Ik wil bolletje...
Screenshots maken, paypal betalen en meteen een issue aanmaken. Weet je iig zeker dat het goed komt.mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:
[...]
Zodra jij in een betaalscherm zit houd ie m voor je vast en daarna kun je echt even niets bestellen.
[...]
Tegenwoordig MOET je direct betalen.. dus vevrolgens kun je 2 weken op je geld wachten.
Kijkt me dus sterk!
Het komt ook wel goed. Maar zelfs om te trollen ga je niet voor de grap een paar honder euro overmaken?TMoose schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:36:
[...]
Screenshots maken, paypal betalen en meteen een issue aanmaken. Weet je iig zeker dat het goed komt.
Signature
Als je je browser afsluit kan je idd 5 minuten niks bestellen maar klik in de iDeal pagine op annuleren kan je gewoon weer opnieuw bestellen.mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:
[...]
[...]
Formerly known as Ragdoll
Als ik op vorige klik, of het scherm sluit, dan kan ik niks bestellen voor 5 minuten. Dat geeft hij dan ook aan. Maar als ik bij de iDeal pagina van mijn bank ben, en dáár op Annuleren druk, kan ik daarna direct weer bestellen. Ik heb het net ook gedaan. Misschien ligt het aan je bank of iets dergelijks. Ik heb Rabobank.mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:
[...]
[...]
Kijkt me dus sterk!
[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:37 ]
komt vast door het kleurtjeMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:37:
Mooi, deze doppen gaan best schnell!
Verwijderd
Wimbo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:37:
[...]
Hoop dat de volgende een woordenboek of cursus NL is
Nee, maar ik kan met best voorstellen dat als je goed in de slappe was zit, het best een afweging kan zijn om bijvoorbeeld niet te lang tegen Dora aan te hoeven kijken....mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:37:
[...]
Het komt ook wel goed. Maar zelfs om te trollen ga je niet voor de grap een paar honder euro overmaken?
Iets met maandagochtendgevoelWimbo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:37:
[...]
Hoop dat de volgende een woordenboek of cursus NL is

Formerly known as Ragdoll
Hub hub hub!hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:38:
Router? Router? Switch? Switch.....?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
(of box met ssd)

Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!