Een rijbewijsetui -_-'
wtf ik heb een creditcard formaat rijbewijs....
valt nog mee dat er geen Dora print op zit

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit koopt toch niemand met de rijbewijs pasjes van tegenwoordig
http://ibood.vxv.nl/ is beetje dood aan het gaann..
Whahahaha daar heb ik al wel een pasjesportemonnee van.
Ik zou eerder een nieuw rijbewijs (pasje) ophalen dan zoiets kopen.
Ik zou eerder een nieuw rijbewijs (pasje) ophalen dan zoiets kopen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb al een C&B portomonee, daar past zo'n rijbewijs och ook gewoon in. Tegenwoordig is het gewoon zo'n pasje, waarom dan dit.
ik zou het gekocht hebben al Dora erop stond
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
een rijbewijs etui...
hoewel ik vanochtend geslaagd ben voor mn theorie zijn die dingen toch in pasformaat tegenwoordig?
hoewel ik vanochtend geslaagd ben voor mn theorie zijn die dingen toch in pasformaat tegenwoordig?
Omdat het kan.
Stel nu dat een hunt helemaal niet verkocht wordt, verdwijnt hij dan na een paar minuten??
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Haha, ook welkom terug Citruspers.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Dit is ook CC formaat geloof ik? Mijne wel iig =)
en weer wakerjoosthaarman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:23:
Iedereen heeft tegenwoordig toch een pasje of krijgt deze over niet te lange tijd... Waarom zou je daar een apart etui voor willen hebben

kanniet....Jassy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:23:
Stel nu dat een hunt helemaal niet verkocht wordt, verdwijnt hij dan na een paar minuten??
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Geen last van, gewoon niemand die dit klote product koopt.joosthaarman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:23:
Dafaq? dat meen je niet? het is allemaal plastic tegenwoordig....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Gaat lekker rap! Heerlijk die ibood hunt!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hey, hebben ze jou deze keer nog niet aangeboden?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
**dubbel proest**
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
*doet lekker bolletje met kaas in de oven zetten*
Come on!!! dit gaat uren duren.
Stone Cold
97%, hier zitten we komend uur nog wel aan vast.....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
zit nu eindelijk alles onder?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
€5,95 etui, €5,95 voor verzenden. Ja, daar doen we het voor....
Nou dan krijgen we die ook in de box
.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
ik moet wel zeggen, de hunt in combi met dit forum maakt het de leukste hunt tot nu toe!
Citrus is nooit weggeweest

⏩ PVOutput☀️
de box van E90,- is alleen maar gevuld met deze houders
Nou, Met dit soort producten krijg ik mijn cafeine wel binnen vandaag.
*hobbelt richting koffieautomaat
*hobbelt richting koffieautomaat
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
klopt, die comments zijn soms hilarisch!
Stone Cold
kunnen de mensen met de box straks hun rijbewijsetui bekijken onder hun mooie lamp
Omdat het kan.
Dit is eigenlijk mijn eerste hunt en vind het topic eigenlijk leuker dan de hunt zelf.robobeat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:26:
ik moet wel zeggen, de hunt in combi met dit forum maakt het de leukste hunt tot nu toe!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Examen kan je herkansen, maak je niet drukVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:26:
Als ze het nu 1 dag hadden uitgesteld ... ik moet leren nu, heb morgen examen
Half 6 vannacht gaan slapen (box kunnen kopen), word ik wakker om 10u oid, kijk ik op mn phone, DE BOX!
Argh
Toen maar weer lekker 3uurtjes extra gemaft.
Argh
Signature
Dank.Peter Huizenga schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:26:
klopt, die comments zijn soms hilarisch!
Maar zit er in dit etui niet vakjes voor pasjes?
⏩ PVOutput☀️
Vannacht was het forum leuker met alle whisky en muziek die voorbij kwam
dat word m niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:26:
Als ze het nu 1 dag hadden uitgesteld ... ik moet leren nu, heb morgen examen
liggend op hun cinderella kussen, in de slaapzak, met de tent op de hei... toch?dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:26:
kunnen de mensen met de box straks hun rijbewijsetui bekijken onder hun mooie lamp
omfg, alweer de box? Voirge keer jij ook almouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:27:
Half 6 vannacht gaan slapen (box kunnen kopen), word ik wakker om 10u oid, kijk ik op mn phone, DE BOX!
ArghToen maar weer lekker 3uurtjes extra gemaft.
⏩ PVOutput☀️
Dat hoesje gaat de box in, no doubt about it!
Topic is zeker gezellig ja, Als die domme etui dinges nou ook is verkocht werd
.
Tot nu toe nog geen box gemist in de laatste 6 hunts
Signature
Mensen met de 89,- box, luisteren straks liggend in hun slaapzakken met kussens onder hun hoofden naar hun 2GB Dora MP3-speler, terwijl hun rijbewijs mooi in hun rijbewijs-etui zit. Met hun Jabra oortjes natuurlijk.
http://specs.tweak.to/18230
Het is een rijbewijs etui, en over het algemeen heb je 1 rijbewijs (of je moet een stapel valse hebben, voor het geval dat...Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:27:
[...]
Dank.
Maar zit er in dit etui niet vakjes voor pasjes?
als jij er nu 100 besteld dan kunnen we naar de volgendeTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:27:
Topic is zeker gezellig ja, Als die domme etui dinges nou ook is verkocht werd.
Dat kan nog wel even duren, ben ik bang..Tiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:27:
Topic is zeker gezellig ja, Als die domme etui dinges nou ook is verkocht werd.
Er is dus ook een reden dat hij nu voor 6,- wordt aangeboden; hij wordt nauwelijk verkochtBadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:27:
Het ding is normaal E30,-
http://www.duifhuizen.nl/...-rijbewijsetui-bruin.html
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Mijn papieren rijbewijs overleeft het nog wel drie jaar zonder etui, jammer dus
Als ik zo zie wat iederen hier in de box wilt stoppen dan wordt dit straks een doos van 2x2 meter
Sjonge jonge wat gaat dit traag... Wij zijn tweakers toch? Kunnen we het metertje niet even 'veranderen' ?
Als ze hem gratis zouden geven hoef ik hem nog niet
.
en wat is je algemene opinie over de 6 boxen? waarde er ruim uitgehaald? of toch veel troep die staat te verstoffen?mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:28:
[...]
Tot nu toe nog geen box gemist in de laatste 6 huntsAlleen nu de 90euro box dus, maar goed ik heb er al 1
Box = crap die overblijft 
Ik ga me niet haasten om deze te bestellen xD
Ik ga me niet haasten om deze te bestellen xD
Verwijderd
O wacht, nu snap ik waarom ik op een andere pc zit. Ben op me werkgtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:28:
Er moet nu wel even een leuk product kopen, anders ga ik werken of zo...

het metertje veranderen is geen probleem, gewoon een div box gebaseerd op percentage grootte, maar dat verwijnt het product niet van de sitehostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:29:
Sjonge jonge wat gaat dit traag... Wij zijn tweakers toch? Kunnen we het metertje niet even 'veranderen' ?
Verwijderd
Deze krijgen we al 5 hunts te zien en ik weet zeker dat we dit ook in de volgende hunt gaan zien.
Als iedereen er gewoon eentje besteld, tot aan de ideal pagina van je bank. Dan zie je het percentage gewoon dalen. En zodra de 0% wordt aangetikt, annuleren die handel haha.
Laatste jackpot was een box van 25e met nieuwwaarde van rond de 350euroKingKoning schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:29:
[...]
en wat is je algemene opinie over de 6 boxen? waarde er ruim uitgehaald? of toch veel troep die staat te verstoffen?
Andere boxen waren allemaal redelijk, met leuk spul. Deels gebruikt, verkocht, deels kado en idd verstoffend. Maar altijd ruim de aankoopwaarde terug iig!
Signature
Volgens mij hebben ze dit expres gedaan zodat de servers kunnen afkoelen, want dit gaat toch werkelijk niemand kopen
Dat is natuurlijk niet wat ik bedoelrobobeat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:30:
[...]
het metertje veranderen is geen probleem, gewoon een div box gebaseerd op percentage grootte, maar dat verwijnt het product niet van de site

Verwijderd
Jij mag er mee beginnenFarid_A schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:30:
Als iedereen er gewoon eentje besteld, tot aan de ideal pagina van je bank. Dan zie je het percentage gewoon dalen. En zodra de 0% wordt aangetikt, annuleren die handel haha.
Verwijderd
Andyk125 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:30:
Volgens mij hebben ze dit expres gedaan zodat de servers kunnen afkoelen, want dit gaat toch werkelijk niemand kopen
Ja en dan komt ie later op de dag nogmaals langs.Farid_A schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:30:

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
wie heeft er 100 bestelt!!!?
Stone Cold
8%Rik027 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
Wow van 80 naar 37.
heb er even 16 besteld.. who's next?
Goed, we weten dus ook wat er terugkomt in de box
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!