Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Spamkees? die andere site lag down dus ik gaf alleen een alternatieve link die wél werkt. Echter werkt die pagina gewoon weer normaal.
Met veel, heel veel!Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:20:
Even een update: op http://ibood.vxv.nl/ komt er nu een sound zodra de nieuwe aanbieding er is. Verder threads verhoogd, what the hell met hoeveel komen jullie... ;-)
zit hier met 200k clients te connecten...Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:20:
Even een update: op http://ibood.vxv.nl/ komt er nu een sound zodra de nieuwe aanbieding er is. Verder threads verhoogd, what the hell met hoeveel komen jullie... ;-)
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
ibood.com staat hier al een tijdje open zonder problemen, hoor.Tiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:20:
@Hypnotize
Spamkees? die andere site lag down dus ik gaf alleen een alternatieve link die wél werkt. Echter werkt die pagina gewoon weer normaal.
idd, vond ik nu erg handig bij deze...Nivali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:21:
Op http://ibood.vxv.nl/ zie ik het aantal % voorraad niet meer in de titel van het tabblad?
Ja dat was ook de reden waarom ik hem open liet staan.
[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2012 12:23 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Hier ook niet in Firefox.Nivali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:23:
Vreemd, niet hier in firefox
ik heb volume maar uitgezet, gaan ze hier niet leuk vinden op het werkTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
In chrome heb ik ook geen % meer in de tab... Het geluid is wel handig;).
Ik heb dat wel in chrome.... in de blauwe balk!Tiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
In chrome heb ik ook geen % meer in de tab... Het geluid is wel handig;).
Hoor je zo overal sirenes vandaan komen met verschrikte blikken achter een schermpje.BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
[...]
ik heb volume maar uitgezet, gaan ze hier niet leuk vinden op het werk
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ook wel logisch, daar niet van.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dus voor de volledigheid, geen ingewikkelde refresh doen, want dat werkt niet.Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
Voor de mensen die % niet meer zien, simpele refresh lost 't op ;-)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja maar we bedoelen in het tabblad zeg maar. zodat je het % kan zien zonder dat je op de pagina hoeft te zittenjoosthaarman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
[...]
Ik heb dat wel in chrome.... in de blauwe balk!
Yeah dat zoek ik ook! het liefst 6PromWarMachine schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
Ik zoek nog een 4 of 5-bays NAS van Synology. Dat Zyxel ding van net mogen ze houden. GIEV plx. Bij voorkeur tijdens m'n pauze die nog een kwartier duurt.
6x een nas??
thanksDestralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
Thanks!Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:25:
Zolang hij maar een beetje krachtig is, dus geen ts 412 ofzo..
en ook nog een hogedruk reiniger, de vorige had ik net gemist
Daar gaat de hunt niet sneller van xDguppie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:31:
Voor de mensen die hem overwegen, voor 175 euro heb ik een 2e hands 400D op tweakers staan, Daar heb je meer aan
sinds 00.00Jefrim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:31:
Sinds wanneer is de hunt aan de gang? Sinds vannacht al?
Jups! 00.00Jefrim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:31:
Sinds wanneer is de hunt aan de gang? Sinds vannacht al?
Qnap hebben ze volgens mij niet, want daar wacht ik ook op en deze heb ik nog nooit voorbij zien komenelmo_1978 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:28:
Ik zoek een qnap nas met 2 of 4 disken.
Zolang hij maar een beetje krachtig is, dus geen ts 412 ofzo..
en ook nog een hogedruk reiniger, de vorige had ik net gemist
Een Synology Disk Station DS212+ mag wat mij betreft ook wel
En hele mooie dingen voor die €90,- gekregen, stel je voor wat een miskoopPikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:33:
Ben ik even heel erg blij dat ik die 2e box heb gemist, straks had ik er nog 90 euro aan uitgegeven...
het is toch de nationale slaapweek.. daarom hadden ze ook kussen, slaapzakken e.d. in de 'aanbieding'Jefrim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:33:
[...]
Dan heb ik hem vannacht helemaal gemist. Achja scheelt weer geld en heb heerlijk geslapen vannacht.
Nou dat krijg je er wel van, de hele tijd tegen die camera aankijken...
En hij heeft nog wel PictBridge!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Maar die heb ik helemaal niet nodig. Het enige wat ik nog wel kan gebruiken is een mooie zonnebril voor dit weer. Maar voordat je die binnen hebt zal dat ook wel weer over zijn.BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:34:
[...]
het is toch de nationale slaapweek.. daarom hadden ze ook kussen, slaapzakken e.d. in de 'aanbieding'
nieuws: Kodak stopt met het maken van digitale camera's
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
de hunt draait om het kopen... zodat ik niet te lang hoef te wachten op de mooie spullen (die zelden langskomen)Jefrim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:35:
[...]
Maar die heb ik helemaal niet nodig. Het enige wat ik nog wel kan gebruiken is een mooie zonnebril voor dit weer. Maar voordat je die binnen hebt zal dat ook wel weer over zijn.
OMG das wel heel erg jaFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Als er mensen zijn die WD40 op hun schijven spuiten omdat de remmen zo piepten (motor) heb ik besloten dat er geen ondergrens is qua stupiditeit. En meerdere met mij blijkbaar,.
Niets ten nadele van jou uiteraard, maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen. :-)
Maar het zou wel wat zijn "ja het filesystem moet je er los bij kopen"
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Voor zonnebrillen kan je beter op ebay kijken naar shop in touch with Style, goedkope stevige en ook nog hele mooie zonnebrillen die het goed doenJefrim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:35:
[...]
Maar die heb ik helemaal niet nodig. Het enige wat ik nog wel kan gebruiken is een mooie zonnebril voor dit weer. Maar voordat je die binnen hebt zal dat ook wel weer over zijn.
verzending wel vanuit de US maar vandaag besteld is volgende week iig binnen.
⏩ PVOutput☀️
Ja, op de een of andere manier is de hunt een stuk hilarischer als alles binnen 3 seconden weg isBadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:37:
@flagg: nog mooie verhalen om de tijd te doden?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Danku voor de tip!Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:37:
[...]
Voor zonnebrillen kan je beter op ebay kijken naar shop in touch with Style, goedkope stevige en ook nog hele mooie zonnebrillen die het goed doen.
verzending wel vanuit de US maar vandaag besteld is volgende week iig binnen.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
met een nog ergere product dan daarnetWesleyyyy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:40:
Zyxel is back..
XBL: Sgt Rik NL
Ze hebben er nu ook een id aan gekoppeld..
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop dat de Ferrari langskomt, maar ik denk het ook niet.Mastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:42:
Ik hoop dat de Samsung Galaxy Note voorbijkomt.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je kunt altijd hopen, ik geef je alleen weinig kans, gezien de rest van het spul wat voorbij is gekomenMastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:42:
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
en daar geloof jij inMastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:42:

O.R.C. Black Bulls Rugby
Dan denk ik dat je heeel lang kunt blijven wachten, maar blijf vooral hopen!BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:43:
* BadpunK wacht nog steeds op dora of spongebob producten
Je hebt de sponsbob wekker gemist man!BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:43:
Spongebob was er vanacht, een leuke wekkerBadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:43:
http://www.ibood.com/stat...tlist/index-20120320.htmlErnemmer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:44:
Zo ik ga ook de hunt maar even volgen.
Iemand een linkje naar alles wat ik al gemist heb?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisErnemmer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:44:
Zo ik ga ook de hunt maar even volgen.
Iemand een linkje naar alles wat ik al gemist heb?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!