http://ibood.vxv.nl/psyy138 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:57:
[...]
hoe zie je da nou weer hoeveel op % die zit?
naja iets wat niemand wil en dus even een half uur blijft staan
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Beetje bij de les blijven he! Het was wel degelijk parfum
Die maak je van de gezaagde takken, we zijn toch tweakers?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Wacht eens even, hoe ben jij aan dat tentje gekomen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hmzz nasje
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
NAS!
let op met 0 Petabyte aan opslag!
⏩ PVOutput☀️
NAS Cool, ik gebruik overigens http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ dan krijg je een leuk geluidje als er iets nieuws is
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
dit gaat toch iets sneller volgens mij;p
[zeikmodus]
geen usb 3.0
[/zeikmodus]
geen usb 3.0
[/zeikmodus]
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Goeie, wil ook nog wel een NAS, maar niet helemaal in het budget passend nu.
XBL: Sgt Rik NL
Bestandssysteem interne HDD (niet inbegrepen): XFS
• bestandssysteem externe HDD: NTFS, EXT2, EXT3, FAT32, ReiserFS, XFS
-------------
Is het bestandssysteem niet inbegrepen? Of de hdd?
En is er dan wel een externe inbegrepen?
-------------
Geen schijf volgens mij.. anders wel erg goedkoopMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:
-------------
hmm het ondersteund eMule, maar bestaat dat nog steeds?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Hmm was wel op zoek naar een NAS, maar zat toch aan iets anders te denken dan dit..
(ja was ook niet serieus bedoelt maar het staat er zo vaagBrummetje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:
[...]
Geen schijf volgens mij.. anders wel erg goedkoop
Had er nog 1 in de auto liggen.BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:50:
[...]
je mag mijn kabeltje wel lenen... wie moet anders de niet-gewilde-artikelen opkopen?
en ik heb al een NAS, een 3 bay thecus, dus hier hek niks an.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Er zijn geen disken inbegrepen voor zover ik kan zien.Mattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:
-------------
En die filesystems houden in welke ondersteunt worden.
Voor de disken die je inbouwt zal XFS worden gebruikt.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik wil een nas kopen, maar is dit een verstandige koop?
Ik heb het niet zo op NASsen van een onbekend merk in de NASwereld, zijn er toch altijd minder aanpassingen die je kan doen dan je zou willen in mijn ervaring.
Deze is wel grappig op zich, maar een NAS met 2 bays bied voor de meeste mensen weinig meerwaarde tov een gewone netwerk/usb schijf denk ik.
Uit een review van de 1-disk versie:
During our file transfer tests, the NAS averaged about 30MB/sec when dealing with large files, but only 7MB/sec with small files – this NAS is much better at dishing out videos than acting as a general storage device.
During our file transfer tests, the NAS averaged about 30MB/sec when dealing with large files, but only 7MB/sec with small files – this NAS is much better at dishing out videos than acting as a general storage device.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Verwijderd
Sluit ik me bij aan, ik zou voor je eerste nas gewoon wat extra's tellenCyleo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:02:
Ik heb het niet zo op NASsen van een onbekend merk in de NASwereld, zijn er toch altijd minder aanpassingen die je kan doen dan je zou willen in mijn ervaring.
Voor de mensen die antwoorden: bedankt maar het is natuurlijk niet serieus wat ik vraagMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:
-------------
Dan wacht ik nog even, misschien komt er nog wat.
Ben toch niet zo'n fan van zyxel.
Ben toch niet zo'n fan van zyxel.
Heb deze poos geleden gekocht; Was toen 90 eur ipv 80 eur. Wel een chill ding.
Hij is te rooten met een usb stick, heb er Sickbeard en SabNZBD op gezet.
http://zyxel.nas-central.org/wiki/Category:NSA-320
En de specs van het ding zijn ook redelijk.
Hij is te rooten met een usb stick, heb er Sickbeard en SabNZBD op gezet.
http://zyxel.nas-central.org/wiki/Category:NSA-320
En de specs van het ding zijn ook redelijk.
Verwijderd
Kan je trouwens geplaatste bestellingen nog annuleren? Zoek bv. nog navigatiesysteem, maar als het hard gaat met de voorraad heb je geen tijd om uit te zoeken of het wat is.
Als er mensen zijn die WD40 op hun schijven spuiten omdat de remmen zo piepten (motor) heb ik besloten dat er geen ondergrens is qua stupiditeit. En meerdere met mij blijkbaar,.Mattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Voor de mensen die antwoorden: bedankt maar het is natuurlijk niet serieus wat ik vraag
Niets ten nadele van jou uiteraard, maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen. :-)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Iemand enig idee hoeveel TB per schijf deze nas aankan ? Vindt het niet zo snel.
ik gok dat het 3TB per disk is.
⏩ PVOutput☀️
Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Als er mensen zijn die WD40 op hun schijven spuiten omdat de remmen zo piepten (motor) heb ik besloten dat er geen ondergrens is qua stupiditeit.
Ik heb er zelf 2x 2TB in hangenclonedonkey schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:05:
Iemand enig idee hoeveel TB per schijf deze nas aankan ? Vindt het niet zo snel.
Ik voel een box aankomen...
verkeerd spuitbusje gepakt hoop ikFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Als er mensen zijn die WD40 op hun schijven spuiten omdat de remmen zo piepten (motor) heb ik besloten dat er geen ondergrens is qua stupiditeit. En meerdere met mij blijkbaar,.
Godsamme, ga ik 15 minuten weg komt eer een nas voorbij -.-
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dat klinkt dan weer pijnlijk...Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:06:
Ik voel een box aankomen...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Mediaplayer zooi. Het lijkt me echt een beun ding
zo die is oedkoop!
Nieuw vanaf 180 in de PW
Nieuw vanaf 180 in de PW
⏩ PVOutput☀️
LOL ja gisteren nogal zwaar getafeld..
yup liever een htpc met xbmc
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
ik zit zwaar te twijfelen over deze streamer omdat ik er nog 1 moet aanschaffen..
maar deze heeft een iphone dock ingebouwd
Alhoewel, is toch best nice
.
OMGWTFBBQ
Kopen dus
Kopen dus
Toch de nas maar aangeschaft zocht eigenlijk een 4bay nas maar dit is ook voldoende op het moment
Mocht er nog een andere nas komen met 4 bays wil ik die liever, kan je dan direct annuleren die oude order ? En hoe werkt dat want zie dit optie niet direct in mijn account volgens mij ?!
Maja voor die prijs.. 85,-- tov 190,- goedkoopste in de PW.
⏩ PVOutput☀️
En wat is daar het nut van?
Is een leuke streamer voor die prijs. En heeft nog een HDD bay en gratis wifi ook.
Had hem bijna gekocht totdat ik me bedacht dat ik al een mediaspeler thuis had staan.
Had hem bijna gekocht totdat ik me bedacht dat ik al een mediaspeler thuis had staan.
euh iPhone erin zetten, waarvoor heb je anders een dock

Jahaa, maar kan ie ook NSFW filmpjes afspelen?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Als je een Tablet wilt, hier is de HTC Flyer 250,-
http://www.bol.com/nl/p/e...roduct_1_9005000011329524
http://www.bol.com/nl/p/e...roduct_1_9005000011329524
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Joh. Maar is er ook interactie tussen de mediaplayer en de dock?BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:10:
[...]
euh iPhone erin zetten, waarvoor heb je anders een dock
Ja in FullHD en DTS-HD MA geluid ! Voor een levensechte ervaring
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Waarschijnlijk wel, anders zou die dock redelijk nutteloos zijn..hyptonize schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Joh. Maar is er ook interactie tussen de mediaplayer en de dock?
Technical Detailshyptonize schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Joh. Maar is er ook interactie tussen de mediaplayer en de dock?
iPad, iPhone, iPod Dock which allows you to Dock, Charge & Play Content on your TV
http://www.amazon.com/Xtr...ing-Content/dp/B004FMXDH6
Verwijderd
Gewoon kopen joh dock of geen dock dit krijg je nergens meer voor deze prijs..sla je slag
Kom je toch ook wel eens tegen, dat je 'm stijlvol op kan laden?Smoetzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:11:
[...]
Waarschijnlijk wel, anders zou die dock redelijk nutteloos zijn..
Ja... Zo had ik een keer een bevroren benzinedop in de winter toen ik bij het tankstation stond.Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Als er mensen zijn die WD40 op hun schijven spuiten omdat de remmen zo piepten (motor) heb ik besloten dat er geen ondergrens is qua stupiditeit. En meerdere met mij blijkbaar,.
Niets ten nadele van jou uiteraard, maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen. :-)
Kwam er een kerel naar me toe, die zei dat ik hem moest verwarmen (goh).
Graait ie in zijn broekzak, vist er een aansteker uit en reikt mij die aansteker aan terwijl hij zegt: "hier, gebruik mijn aansteker maar". Waarop ik hem aankijk zo van 'meent ie dit nou? of neemt ie me in de zeik?'
Hij ziet mijn blik en zegt nogmaals dat ik die er ff bij moet houden, komt ie zo los.
Waarop vroeg ik hem weer of hij dat wel zo'n goed idee vond...
En toen viel het kwartje... He was serious.

Goed bedoeld, maar niet verder gedacht dat het wel eens mis zou kunnen gaan
WD40 op de remmen is nog een stap verder, maar levels of stupidity... ja die zijn er.
de multicolor led powerbutton is al stijlvol genoegMichielgb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]
Kom je toch ook wel eens tegen, dat je 'm stijlvol op kan laden?
Das justUltraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]
Ja... Zo had ik een keer een bevroren benzinedop in de winter toen ik bij het tankstation stond.
Graait ie in zijn broekzak, vist er een aansteker uit en reikt mij die aansteker aan terwijl hij zegt: "hier, gebruik mijn aansteker maar". Waarop ik hem aankijk zo van 'meent ie dit nou? of neemt ie me in de zeik?'
Hij ziet mijn blik en zegt nogmaals dat ik die er ff bij moet houden, komt ie zo los.
WD40 op de remmen is nog een stap verder, maar levels of stupidity... ja die zijn er.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
What theUltraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]
Ja... Zo had ik een keer een bevroren benzinedop in de winter toen ik bij het tankstation stond.

⏩ PVOutput☀️
Bij een saaie film kun je altijd nog naar het lampje kijken..BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:13:
[...]
de multicolor led powerbutton is al stijlvol genoeg
XBL: Sgt Rik NL
bale dat ik op het werk ben anders had ik um wel gekocht denk ik
O.R.C. Black Bulls Rugby
paypal?psyy138 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:14:
bale dat ik op het werk ben anders had ik um wel gekocht denk ik
⏩ PVOutput☀️
Hahahaha hilarischUltraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]

Als je op diesel rijd is dit geen enkel probleem hoor, maar zoals je zegt op benzine is dit inderdaad geen goed plan (is nl wel ontvlambaar)Ultraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]
Haha geweldigUltraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]
knip
[ Voor 0% gewijzigd door Zethiel op 20-03-2012 12:15 . Reden: Typo ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
True story...
en dan de serieuze non-overdreven variant
T was dat het mijn auto was en ik bij een tankstation stond..
Anders ging ie z'n gang maar
[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 20-03-2012 12:16 ]
.........
de overdreven variant bevat een gasbrander??Ultraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:15:
[...]
[...]
en dan de serieuze non-overdreven variant
best een leuke telefoon alleen heb ik pas een nieuwe gekocht
.
Deze hunt niet echt gevolgd.
Hoe zit het deze keer met de voorraad?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Veel beterFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:16:
Deze hunt niet echt gevolgd.
Wat is dit voor onzin dan, wil ik bestellen krijg ik een smartphone van 230 euro voorgeschoteld.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dan ga ik hem maar eens in de gaten houden.
Nog leuke dingen gemist?
Nog leuke dingen gemist?
Eerder is het aanbod veel minder
⏩ PVOutput☀️
Voldoende voorraad van trolleys deze keer....
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Geen stofzuigers?
m'n http://ibood.vxv.nl/ liep blijkbaar vast, bleef steken op die wifi streamer
Zo zat ik een keer half onder een auto, omdat een vriend van mij iets te enthousiast de oprijplaten op was gereden, ding klate een keer omhoog en deuk + gat in de tank. Ik druk er een hele grote doek tegenaan terwijl hij naar binnen rent om wat vloeibaar metaal te halen.Ultraman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:12:
[...]
Doek was al aardig verzadigd en er loopt al een straaltje benzine langs mijn arm. Gigantisch benzinedamp om me heen natuurlijk. Komt er een malloot met een peuk in zijn bek naast me staan en vraagt doodleuk "tank lek?"
Ik: "ja en als ik over 5 minuten mijn arm kan weghalen en jij staat hier nog met die peuk, is de kans groot dat ik je ter plekke afmaak."
Kijkt ie me stom aan en mompelt iets van "oh ja niet handig" en loopt door.

hier ook!Smoetzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:
/edit nog steeds btw
[ Voor 5% gewijzigd door WoKo op 20-03-2012 12:18 ]
En dell laptops natuurlijk
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
idem en nu is de site 'overleden'Smoetzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:
Hier ook al, en hij doet het nu ook niet meer.Smoetzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:
Allemaal naar: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Heb ik ook last van krijg een melding: "Teveel verbindingen".Daniozi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:18:
[...]
Hier ook al, en hij doet het nu ook niet meer.
Inderdaad veel voorraad.
Liever niet dan blijft die staks ook nog steken
Dat bepalen we zelf wel, Spamkees.
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!