nexxxttt externe usb miss?
Ik voel me ook echt een anti-icter. Alleen de kussens gekochtFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:
Tussenstand so far.
2x 16GB sd kaart
doucheradio
en kussens.
Mijn God wat vreselijk nutteloos!!!
ben benieuwd
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
SD kaartjes kan ik nog inkomen... Doucheradio is ook leuk... Maar die kussensFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:
Tussenstand so far.
2x 16GB sd kaart
doucheradio
en kussens.

Ha, ha...Jij hebt teveel geld blijkbaar.Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:
Tussenstand so far.
2x 16GB sd kaart
doucheradio
en kussens.
in dat geval heb ik hem toch maar besteld haha, vriendin wil mee of vakantie en anders lig ik altijd alleen:(
Zaklamp zucht
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ze willen zeker dat we gaan kramperen!!
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
..schijn een lichtie op mij..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Zaklamp, ik gok op een kookstel op gas next.
Damn echt kampeer spullen
zaklampjee
Een aardig aantal!
Niks mis met die kussens.DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:24:
[...]
SD kaartjes kan ik nog inkomen... Doucheradio is ook leuk... Maar die kussens![]()
Ik ben absoluut niet tactisch, dus heb niets aan dit ding.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De derde al onderhand...
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
ik zeg kopuhFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
O middennachach, in met slaapzak met kussens, o middennaahaach.. -_-'BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:24:
..schijn een lichtie op mij..
Maar geen stekker
1 pits kookplaatje next ?
Hm een zaklamp is leuk maar waarom niet gewoon AA/AAA batterijen :x
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Hoe tactisch onderlegd moet je zijn om dit ding te gebruiken?
Maar misschien wortd je dat wel met deze zaklampFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:
Past dat ding onder een M4 carbine?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Batterij Type: 2x CR123A (meegeleverd)DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:
Wat voor batterijen gaan hierin?
(dure batterijen)
Volgens mij worden ze gesponsord om iedereen op een camping te krijgen

2x CR123A zoals in de omschrijving staat, veel te vinden op dealextreme.DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:
Wat voor batterijen gaan hierin?
Jullie zien het verkeerd die tactische zaklamp is natuurlijk voor de dieven die gaan inbreken als iedereen in zijn slaapzak met kussens ligt te kamperen !
Zo tactisch dus !
Zo tactisch dus !
Vannacht nog. Een Verbatim en een Netgear.
Oja overheen gelezen. Nee dan issie te dik en te duur voor me... Had ooit eens die 3x aa MagLite Led ding van iBood. Die was wel leukMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:
[...]
Batterij Type: 2x CR123A (meegeleverd)
(dure batterijen)
Daar heb jij dan weer gelijk in...Andyk125 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:25:
[...]
Maar misschien wortd je dat wel met deze zaklamp
Besteld dus, ik zal het laten weten.
Ik leg hem wel in de prive auto, daar ligt nog geen zaklamp in.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Afmetingen: 144mm lang, 35mm diameterDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:26:
[...]
Oja overheen gelezen. Nee dan issie te dik en te duur voor me... Had ooit eens die 3x aa MagLite Led ding van iBood. Die was wel leuk
Die staan er ook gewoon bij
En batterijen 2 euro per 2, valt best mee voor 8 uur licht.
http://www.dealextreme.co...r123a-battery-pair-103878
[ Voor 18% gewijzigd door Bobsel op 20-03-2012 11:28 ]
koop jij alle restpartijen op?Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:27:
[...]
Daar heb jij dan weer gelijk in...
Besteld dus, ik zal het laten weten.
Ik leg hem wel in de prive auto, daar ligt nog geen zaklamp in.
Hoe lang duurt het voordat de activatiemail van iBood er is? Ik had namelijk nog geen account...
Ook overheen gelezenBobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:27:
[...]
Afmetingen: 144mm lang, 35mm diameter
Die staan er ook gewoon bij
zijn er ook cleanroom stoelen geweest?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
grr wou slaapzakken kopen maar moest nog account aanmaken dus was te laat:( , balen..
Zaklamp toch maar besteld, komt altijd goed uit. Ziet er ook wel stevig uit. Gaat wel lekker als de aanbiedingen zo snel volgen.
XBL: Sgt Rik NL
voor de duidelijkheid: daar is niets mis mee
Verwijderd
heeft iemand een linkje voor me van de hunt die een geluidje afspeelt bij het volgende item?
Wat betreft die kussens .... ik heb 2 duopacks gekocht ....
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
jordi267 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:28:
grr wou slaapzakken kopen maar moest nog account aanmaken dus was te laat:( , balen..

Duurde bij mij ongeveer 15 minuten.Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:28:
Hoe lang duurt het voordat de activatiemail van iBood er is? Ik had namelijk nog geen account...
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik heb dit topic in iBood gisteravond en nu een uurtje gevolgd. Maar ik begrijp dat ze hier het assortiment van de Action verkopen tegen dezelfde of iets hogere prijzen?
Tot nu toe niet echt onder de indruk van de aanbiedingen. Die slaapzak van daarnet was gewoon een simpele/lichte en die heb ik ook voor zoiets (volgens mij nog minder) gekocht, op vakantie in Hongarije, voor iets van 13 euro ofzo. Deze lamp is ook gewoon een Chinees dingetje waar je geen moeite voor hoeft te doen, kan je ook bij de lokale discounter wel meepakken.
Tot nu toe niet echt onder de indruk van de aanbiedingen. Die slaapzak van daarnet was gewoon een simpele/lichte en die heb ik ook voor zoiets (volgens mij nog minder) gekocht, op vakantie in Hongarije, voor iets van 13 euro ofzo. Deze lamp is ook gewoon een Chinees dingetje waar je geen moeite voor hoeft te doen, kan je ook bij de lokale discounter wel meepakken.
Alles in de Hunt zijn restpartijen, maar ik koop ze niet allemaal, dus nee.
ik wilde het nog positief verwoorden, maar laat ik het zo zeggen: de restanten van de restpartijen van de respartijenFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:29:
[...]
Alles in de Hunt zijn restpartijen, maar ik koop ze niet allemaal, dus nee.
Verwijderd
heeft iemand misschien een linkje voor me van de hunt die een geluidje afspeelt bij het volgende item?
* BadpunK : ding dongVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:30:
heeft iemand misschien een linkje voor me van de hunt die een geluidje afspeelt bij het volgende item?
[ Voor 3% gewijzigd door BadpunK op 20-03-2012 11:31 ]
Als je recht vooruit schijnt, schijnt de straal op de grond.
Wordt niet meer verkocht, na aflevering werden de maglites vaak gebruikt als knuppel om iboodmedewerkers af te ronselen.DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:26:
[...]
Oja overheen gelezen. Nee dan issie te dik en te duur voor me... Had ooit eens die 3x aa MagLite Led ding van iBood. Die was wel leuk
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan heb je die slaapzak ook niet nodig, aangezien je al lag te slapenjordi267 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:28:
Roep jij niet bij elke nieuwe ibood 'SHIT weer niks fatsoenlijks..!'Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:30:
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:30:
Ik hoop maar dat er even niets leuks komt, m'n activatiemail moet nog komen
Jij slaapkamerdevoloper bent net de kussens misgelopen!Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:32:
Wil altijd wel voor je bestellen hoorLorem_Ipsum schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:32:
⏩ PVOutput☀️
Ik heb ook net een account gemaakt (via Belgie) kreeg direct een email, maar dit is geen activatiemail, je account zou normaal direct actief moeten zijn.Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:32:
Nog 9% dan komt er een nieuwe aanbieding
ik hoop toch wel op electronica....
Zijn er vast wel paar hier die voor je willen bestellenLorem_Ipsum schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:32:
Holang geleden heb je geregistreerd?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Lumen zegt niet alles, de reflector in de lamp is netzo belangrijk. Met een goede reflector kun je met minder lumen meer bereiken. Maargoed of dat met dit lampje hetzelfde is?
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
haha, m'n kussen was nog gewoon goedDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:33:
[...]
Jij slaapkamerdevoloper bent net de kussens misgelopen!
@Lorumj_ipsum: Je account is inderdaad gelijk actief, stomme site verteld je dat het een activatie mail is maar het is eigenlijk een bevestingsmail.
Maar met deze wordt je tactischer, daar ging het mij om eigenlijk.Theck88 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:33:
[...]
Lumen zegt niet alles, de reflector in de lamp is netzo belangrijk. Met een goede reflector kun je met minder lumen meer bereiken. Maargoed of dat met dit lampje hetzelfde is?
Ben benieuwd of we nu een tent krijgen
of een luchtbed
Anti-Inbraak sloten voor als je kamperen bentTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:34:
Ben benieuwd of we nu een tent krijgen
i kzeg een wekkerradio
Verwijderd
Hoe erg kan het zijn..ik had de delkin router willen kopen..door een foutje kon ik 5 min niks kopen.
Weg router..weg box..
Weg router..weg box..

handmatige bonenmaler voor op de camping
Woow nice in-ears
oordopjessssssssssssssssssssssss
Asus G501
Oordopjes zodat je de persoon naast je in de slaapzak niet hoort ?
oordoppies, voor als je overlast hebt op de camping en je wilt slapen...
daar zijn ze dan...M.C. schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:58:
Hoop dat er nog goede oordopjes voorbij komen..
Try not to become a man of success but a man of value.
Goed merk
Ehm oortjes voor €45???? veeeeeeeel te duur voor me.
Ik sla over, geen herriedoppies nodig. Slingeren er al 10 ongebruikt door het huis geloof ik.
Heb hem iig gehadbatumulia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:34:
@Lorumj_ipsum: Je account is inderdaad gelijk actief, stomme site verteld je dat het een activatie mail is maar het is eigenlijk een bevestingsmail.
Nette prijs hoor 15,- onder goedkoopste aanbieder en rest begint pas vanaf 80,- excl.
⏩ PVOutput☀️
Niet degene die ik wil. Ik wil de ZX500 van Sony.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik heb ook nog doppies te koop beste mensen, kijk maar bij V&A ^^
Oordopjes, niet nodig. En ik heb geen iPod o.i.d., dus dan zijn ze ook niet voor mij want ze zijn 'made for iPod, iPhone & iPad'..
XBL: Sgt Rik NL
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!