Wacht hier op een simpele, kleine TV voor de slaapkamer. Net vanochtend 1 gecrasht...
Verwijderd
Sony full hd camera 16mpx goedkoopste op internet 180 euroVersteegrob schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:57:
[...]
300euro? Wat zat erin dan? Als ik op youtube kijk zie ik wel wat leuks in de dozen zitten maar toch niet 6 x de doosinhoud?
HD media player 45 euro
DVD kaartspel ?? ( weet het niet meer )
Handsfree set 20 euro
Muvi accesoires ?? ( weet het niet meer )
Ik had het toen uitgerekend en kwam op rond 275 euro..wel gekeken naar de goedkoopste op internet.
Anders was het makkelijk 300 euro.
Te dun schroefje gebruikt?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:01:
Wacht hier op een simpele, kleine TV voor de slaapkamer. Net vanochtend 1 gecrasht...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Denk dat ik hem maar gewoon aan laat komen dan.. Met een beetje geluk is het net zoiets als dat van jou, als ik pech heb niet..Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:02:
[...]
Sony full hd camera 16mpx goedkoopste op internet 180 euro
HD media player 45 euro
DVD kaartspel ?? ( weet het niet meer )
Handsfree set 20 euro
Muvi accesoires ?? ( weet het niet meer )
Ik had het toen uitgerekend en kwam op rond 275 euro..wel gekeken naar de goedkoopste op internet.
Anders was het makkelijk 300 euro.
_@/'
Verwijderd
Ding is er gewoon mee gestopt (ouderdom). Gecrasht was dus een ietwat verkeerde woordkeuze
Dat hadden de heren vast nog niet door. De gluiperds
Zie nu pas dat er ook een SSD langs is geweest
Niet echt goedkoop. Zou hem niet besteld hebben. Wacht nog op mijn levering van de mooie dell aanbieding van 2x512GB SSD
Is zo'n hunt trouwens elke maand? Ik kon het zo snel niet terugvinden in de FAQ op de iBOOD site.
XBL: Sgt Rik NL
Nee, random verspreid door het jaar.Rik027 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:06:
Is zo'n hunt trouwens elke maand? Ik kon het zo snel niet terugvinden in de FAQ op de iBOOD site.
Verwijderd
Ben maar niet bang hoor. De box van 90 euro bevat zeker wel leuke dingen.Steephh schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:04:
[...]
Denk dat ik hem maar gewoon aan laat komen dan.. Met een beetje geluk is het net zoiets als dat van jou, als ik pech heb niet..
Ik gok zo maar op een Full Hd monitor, LCD, PS3, 5.1 cinema systeem..je mag zelfs een laptop verwachten.
Kijk of je dat spullen gaat gebruiken is een ander verhaal maar je kunt het nog altijd doorverkopen en maak je gewoon winst..met de box heb je nooit verlies.
En denk vooral aan het goedmakertje van Ibood !
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 11:08 ]
random doro het jaar heen, laatst was geloof ik in december
Ah, goed in de gaten houden dus. Zitten wel een paar leuke dingen tussen zie ik, dat ik hier niet eerder ben achter gekomen. Dank.
XBL: Sgt Rik NL
Verdamte SCHEIBE!, Is der een SSD langsgekomen? Ik doe noooit meer team overleg..
Ik zit vanaf half 10 te campen. Niet gezien. Misschien vannacht ofzoUbilosis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:07:
Verdamte SCHEIBE!, Is der een SSD langsgekomen? Ik doe noooit meer team overleg..
Hmm, als er nog 'ns goedkope SD'tjes langskomen sla ik mss ook m'n slag. Leuk dat je met paypal kunt betalen
Weet iemand hoeveel de WakeUp light kostte? En het Xbox 360 slim pakket?
Wakeuplight iets van 69 ofzon0elite schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:09:
Weet iemand hoeveel de WakeUp light kostte? En het Xbox 360 slim pakket?
En de laptop is eindelijk weg...
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hmm., ach, gelukkig zijn er nog 2 collega's een beetje van streek toen ik het zei.. -_-'zeer productief met ze allen hier.. ^^devguru schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:08:
SSD was niet net tijdens je overleg...
Wake up light was cheap, 40 of zo
kapert schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:10:
Wake up light van vannacht was 40 geloof ik, maar erg snel weg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O, ik ben in de war met dat livingcolors ding van uurtje terugkapert schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:10:
Wake up light van vannacht was 40 geloof ik, maar erg snel weg.
Cinderella bedding pff
[ Voor 4% gewijzigd door Wesleyyyy op 20-03-2012 11:11 ]
Wat is dit nou weer? Kussens???

[ Voor 9% gewijzigd door Electromonkey op 20-03-2012 11:11 ]
iemand nog een kussen om bij te slapen?
aaaah kussens van assepoester
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
hoppa kussens daar zat ik nou eigenlijk op te wachten! #not
Als dat kussen instant was had ik 'm genomen... Met dit soort aanbiedingen kan ik wel een tukkie doen
Pillowfight?
do you supply the bitches?
Verwijderd
Aha de kussens..afgelopen hunt kwamen ze ook weer 2x voorbij..eerst 14 euro, uren later 9 euro.
Die kussens heb ik vorige keer ook gehad, zijn erg prettig en mijn zus is van haar allergie af
.
Maar ik hoef ze nu niet meer iig, heb er hier thuis nu 6 liggen (3 duo packs).
Maar ik hoef ze nu niet meer iig, heb er hier thuis nu 6 liggen (3 duo packs).
⏩ PVOutput☀️
Heb die kussens eens bij een normale ibood gekocht. Zijn wel fijn, maar mag iets meer vulling in.
Misschien deze bijkopen en van de 4 kussens twee lekker volle maken...
Pff die kussens maar besteld zijn ze snel weer uitverkocht, volgens mij heb ik die een half jaar geleden ook al eens via ibood gekocht. 
heee goed idee ja.frickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:
Heb die kussens eens bij een normale ibood gekocht. Zijn wel fijn, maar mag iets meer vulling in.
[ Voor 53% gewijzigd door Flagg op 20-03-2012 11:13 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Die zijn wel erg fijn iig.
Heerlijke nachten
.
Heerlijke nachten
⏩ PVOutput☀️
Wat moeten jullie allemaal met zoveel kussens?Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:
Pff die kussens maar besteld zijn ze snel weer uitverkocht, volgens mij heb ik die een half jaar geleden ook al eens via ibood gekocht.
Wat denk je zelf...DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:13:
[...]
Wat moeten jullie allemaal met zoveel kussens?
3...2...1... FIGHT
logeer kamer, zusje, ikzelf en mijn ouders.
⏩ PVOutput☀️
Opeten?DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:13:
[...]
Wat moeten jullie allemaal met zoveel kussens?
Verwijderd
Zichzelf voor hun kop slaan dat ze weer geld verspillen???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 11:14 ]
Je vraagt je bijna af hoe ze nog voorraad kunnen hebben met al deze slaperige tweakers
nou, om uitgerust mee te kunnen doen aan een ibood hunt natuurlijk
Net ook de kussens besteld en moet nu nog even het dekbed aangezien die altijd wel een keer of 5 per hunt voorbij komen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hadden jullie daarvoor geen kussens dan?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:14:
logeer kamer, zusje, ikzelf en mijn ouders.
Ook maar besteld, had toch net nieuwe kussens nodig.
Let wel op de grootte, die was vaak niet echt wat je noemt mainstream geloof ik.ShadowBumble schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:14:
Net ook de kussens besteld en moet nu nog even het dekbed aangezien die altijd wel een keer of 5 per hunt voorbij komen
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik vond juist dat er teveel vulling inzat..ben een buikslaper dan moet mn hoofd wel laag liggen, heb dus de helft moeten legenfrickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:
Jawel, maar anti allergeen is voor mij en mijn zusje erg prettig.
⏩ PVOutput☀️
Welnee zijn prima kussens, en je hebt toch altijd de neiging om die dingen te lagn te gebruiken. dus nu een voorraadje.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:14:
Zichzelf voor hun kop slaan dat ze weer geld verspillen???
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
toch weer een halve gram coke
volgende aanbieding komt eraan.
Einde van de middag is hij te koop voor 9,95 (zoals ik had vorige keerFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:15:
[...]
Welnee zijn prima kussens, en je hebt toch altijd de neiging om die dingen te lagn te gebruiken. dus nu een voorraadje.en waar hebben we het over? 20€ :-)
⏩ PVOutput☀️
Ik heb ze ook ff gescoord.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
doe mij dan maar die kussen in dat geval...
Dus ooit stond je in de Ikea en kocht je een kussen waar je allergisch voor was in de hoop dat een anti allergisch kussen een keer op ibood aangeboden werd?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:15:
[...]
Jawel, maar anti allergeen is voor mij en mijn zusje erg prettig.
maar ja waar moet je die verstoppen?
precies.
dekbed? nee slaapzak
⏩ PVOutput☀️
wat een non discussie, maar snap je punt erg goedDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Dus ooit stond je in de Ikea en kocht je een kussen waar je allergisch voor was in de hoop dat een anti allergisch kussen een keer op ibood aangeboden werd?
Slaapzak ook goed?ShadowBumble schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:14:
in deze slaapzak?
slaperige aanbiedingen... dan ga ik maar eens naar school! Ajuuss
Kun je de slaapzak ook als fitness matje gebruiken?
* BadpunK trapt devguru tussen de benen
last van een slaapzak? nu niet meer
last van een slaapzak? nu niet meer
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Slaapzak, wtf, zie ik er uit als een kampeerder?
Wat krijgen we zo dan, voorzettent voor je vouwwagen?
Wat krijgen we zo dan, voorzettent voor je vouwwagen?
what's next een slaapmuts?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Bedoelen ze een Nissan Patrol? Die wil ik wel hebben voor dat geldType: Patrol in een dubbele slaapzak
Nee
iig iets met een stekker eraan op zijn minst!!
Je weet wat ze zeggen:
Met een slaapzak in de hand kom ik door het ganze land!
Met een slaapzak in de hand kom ik door het ganze land!
elektrisch kacheltje
een mooie reisstekker..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
op het schetsje zit er een stekker aan toch?

Kussens + Slaapzak = Tent als volgende item?
TVs groter dan 55 inch, full HD video camera, externe HDDs minimaal 2TB.. waar blijven de leuke dingen
Hm een slaapzak, jammer dat ik geen kussen heb gekocht dan kon ik er een setje van maken
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
of de portopotti!Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:21:
Kussens + Slaapzak = Tent als volgende item?
deze kun je aan elkaar ritsenjordi267 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:21:
zijn er geen 2 persoons slaapzakken;p?
Die HD video camera was er rond 00:00[x] schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:21:
TVs groter dan 55 inch, full HD video camera, externe HDDs minimaal 2TB.. waar blijven de leuke dingen
Tussenstand so far.
2x 16GB sd kaart
doucheradio
en kussens.
Mijn God wat vreselijk nutteloos!!!
2x 16GB sd kaart
doucheradio
en kussens.
opperdepop
volgende
!
!
Haha prachtig ditFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:
Tussenstand so far.
2x 16GB sd kaart
doucheradio
en kussens.
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!