Het is een model van 2009 die vrij veel storingen vertoontPikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:29:
Ben aan het twijfelen met die asus, heb op betalen geklikt, maar echt een mooie deal is het niet.
Wel fijn dat er een product expert aanwezig is op het forum
.
en ja hoor, zelfs de zaklamp is meteen weg??
Ik heb hem maar geweigerd voor 50 meer heb je een nieuw model.Suicyder schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:30:
[...]
Het is een model van 2009 die vrij veel storingen vertoont
Jep ik heb er 1citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:31:
Ik denk/hoop dat het restproducten zijn van de vorige hunt..citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:31:
Deze flashlight is al geweest ook aan t begin avn deze hunt btw.
Signature
je kan het nog makkelijker zien als mensen annuleren, als hij dan in een keer weer terug springt van 25% naar 50% zijn het er waarschijnlijk maar 4 stuks...
Wat een prachtige tent voor je gezinnetje...
Verwijderd
Meeste hoor;mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:32:
[...]
Ik denk/hoop dat het restproducten zijn van de vorige hunt..
Xbox Bundle
Onkyo Receiver
Fleshlight
Nomad rommel
etc etc allemaal vorige hunt
Volgens mij gaan er weer mensen pissig worden op het iBood forum als het zo door gaat, net als vorige keer. Hopelijk hebben ze een moderator die muisklik-snelheden haalt als het licht om het zootje op orde te krijgen.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Mja... het gaat ridicuul snel in elk geval, die Nex5 ook weer binnen de seconde
Dit onmiddellijk op zijn is precies wat de vorige hunt ook gebeurde en waarvan ibood gezegd had dat ze het beter zouden doen.
Dat was een andere zaklamp aan het begin van de hunt.mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:32:
[...]
Ik denk/hoop dat het restproducten zijn van de vorige hunt..
lol de NEX-5 was nog eventjes terug (100%)
[ Voor 13% gewijzigd door _trickster_ op 20-03-2012 03:34 ]
Zelfs de Packard HELL is direct weg, ik ga slapen
Welterusten! Ik zet nog even door al heb ik niet veel hoop erin.
Succes nog even mensen, ik moet over een paar uurtjes weer op
Eigen zaak, niet werken is ook geen centen
Eigen zaak, niet werken is ook geen centen
Ik wacht ook nog even af, morgen toch vrij.
Trouwens terugkomend over 'echte' muziek en electronisch dus wel samen kan (en erg geschikt nummer voor het tijdstip). Onderhand een klassieker: YouTube: Suburban Train Live with Children of Orpheus choir, NL
And on that bombshell...trusten.
And on that bombshell...trusten.
Ik taai hem ook af... Waardeloze hunt zo.
Welterusten allemaal!
Welterusten allemaal!
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
ja, elk ding wat nu komt is direct weg.
Of er is van al die dingen maar 1 of 2 of er is weer iemand bezig.
Of er is van al die dingen maar 1 of 2 of er is weer iemand bezig.
ik denk dat er nu vooral dingen voorbij komen waar weinig voorraad van is, om het een beetje op gang te houden.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
dit gaat nergens meer over:
philips living color : 2 sec
onkyo: 2sec
mediaplayer 2sec
zo kan ik niets kopen...
kom ik er net achter dat ik me raboreader niet eens bij me heb haha
philips living color : 2 sec
onkyo: 2sec
mediaplayer 2sec
zo kan ik niets kopen...
kom ik er net achter dat ik me raboreader niet eens bij me heb haha
Gaat te snel zo, NO FUN !!
(speakers op zacht)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vvRkJzVQBP0]
(speakers op zacht)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vvRkJzVQBP0]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Die robot was de shit! Maar again... studentenkamer.
nee.Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:42:
Hmm nu heb ik deze laptop gereserveerd. Zal ik hem nemen of niet?
Signature
Ik vraag me af of dit misschien het ibood hunt equivalent van een DDOS aanval zou kunnen zijn. Iemand die ibood dwars wil zitten en via een botnet allemaal aankoopacties initieert die dan natuurlijk weer afgebroken worden maar die wel de aankopen door echte klanten onmogelijk maken.
Ik kreeg "even geduld" bij die Philips LCD en toen een pop-up met "er is iets fout gegaan".
sorry er ging iets fout.. blast..
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Verwijderd
Kan niet want als je annuleert vult het balkje weerCaptJackSparrow schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:42:
Ik vraag me af of dit misschien het ibood hunt equivalent van een DDOS aanval zou kunnen zijn. Iemand die ibood dwars wil zitten en via een botnet allemaal aankoopacties initieert die dan natuurlijk weer afgebroken worden maar die wel de aankopen door echte klanten onmogelijk maken.
bij alles 'er is iets fout gegaan'. well done scriptkiddie, je hebt het verpest.
Verwijderd
dit is helaas niet het geval als de hoeveelheid laag is waardoor hij al uitverkocht is voordat je afbreekt
Niet als er dan al een ander product staat, heb ik al meerdere keren gedaan...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:43:
[...]
Kan niet want als je annuleert vult het balkje weer
Verwijderd
Dan komt het product aan het einde weer terug dus wat is het nut voor iemand om dat te doen:?Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:44:
[...]
Niet als er dan al een ander product staat, heb ik al meerdere keren gedaan...
Die Huawei was echt niet zo'n prima deal... koop je nog beter een ZTE. Nee, dit kan bijna niet kloppen.
Ibood geeft mij niet de tijd om specificaties door te lezen..Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:45:
[...]
Dan komt het product aan het einde weer terug dus wat is het nut voor iemand om dat te doen:?
Verwijderd
Logisch, je kan toch retour sturen als het niet bevalt?Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:46:
[...]
Ibood geeft mij niet de tijd om specificaties door te lezen..
Aldus een moderator op het iBood forum:
Meer activiteit rond deze tijd en na deze snel uitverkochte producten?legenaed @ 20-03-2012 03:40
@Renate
@Vincent
Is er nou veeeeel meer activiteit of is de voorraad wat minder?
Meer activiteit
Ik annuleer gewoon voor het betalen, je hebt dan namelijk 15 minuten om het product te bekijken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:47:
[...]
Logisch, je kan toch retour sturen als het niet bevalt?
Verwijderd
Bij het betaalscherm kun je rustig alle tijd nemen en de specificaties doorlezen..je kan het anders gewoon annuleren.Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:46:
[...]
Ibood geeft mij niet de tijd om specificaties door te lezen..
Natuurlijk minder voorraad, vanaf 3 uur tot nu is alles weg, direct
Maar wordt je dan niet uitgesloten van de verdere hunt of zo?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:50:
[...]
Bij het betaalscherm kun je rustig alle tijd nemen en de specificaties doorlezen..je kan het anders gewoon annuleren.
Verwijderd
Als je annuleert kan je komende kwartier niets kopenMichielgb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:51:
[...]
Maar wordt je dan niet uitgesloten van de verdere hunt of zo?
De popup zegt zelfs maar 5 minuten. Maar ik annuleer dan ook heel netjes door te klikken op annuleer en keer terug naar iBood.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:51:
[...]
Als je annuleert kan je komende kwartier niets kopen
[ Voor 17% gewijzigd door Pikoe op 20-03-2012 03:52 ]
Als je annuleert kan je daarna direct weer bestellen. Je moet alleen niet het betaalscherm van je bank wegklikken. Dan moet je wel een paar minuten wachten. Volgens mij 5Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:51:
[...]
Als je annuleert kan je komende kwartier niets kopen
PAM, ik heb de orderbevestiging van de Sony nex 5 binnen! :D:D:D:D
Dit was de reden waarom ik mee wilde doen aan de hunt, ik ben helemaal blij dat het is gelukt :D:D:D
Dit was de reden waarom ik mee wilde doen aan de hunt, ik ben helemaal blij dat het is gelukt :D:D:D
nice, ik was net te laat
Nice manStevie-P schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:54:
PAM, ik heb de orderbevestiging van de Sony nex 5 binnen! :D:D:D:D
Signature
Ik was ook te laat, maar ik heb 10 minuten lang de bestelpagina lopen refreshen en de foutmelding weggeklikt, en toen ineens uit het niets kwam ik op de betaalpagina!
congrats, veel fotoplezier ermeenavlim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:54:
nice, ik was net te laat
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Stevie-P schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:55:
Ik was ook te laat, maar ik heb 10 minuten lang de bestelpagina lopen refreshen en de foutmelding weggeklikt, en toen ineens uit het niets kwam ik op de betaalpagina!
wow, turbonas
Mmm, dit doe ik dus ook nooit meer. Ik probeer nu zelfs alle willekeurige dingen te bestellen, maar ben zelfs nog geen een keer op die bestelpagina gekomen. Laat ook maar.
Nice van de Sony Nex, erg nette deal.
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/BamBamBam59 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:59:
Mmm, dit doe ik dus ook nooit meer. Ik probeer nu zelfs alle willekeurige dingen te bestellen, maar ben zelfs nog geen een keer op die bestelpagina gekomen. Laat ook maar.
openen en F5 en...
Haha mensen die die pendigital kopen. Heb ik eens in handen gehad. Echt een waardeloos ding.
[ Voor 4% gewijzigd door BamBamBam59 op 20-03-2012 04:00 ]
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Volgens mij is de site kapot. Bij de bestelpagina blijft hij hangen op de tablet, en op de home page klik ik op ik neem er een, maar er gebeurt niks.
Werkt hier prima?
in Firefox doet ie het bij mij ook niet, en Chrome blijft ie hangen @ tablet
Heb ik hier ook last van ja.Farid_A schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 04:04:
Volgens mij is de site kapot. Bij de bestelpagina blijft hij hangen op de tablet, en op de home page klik ik op ik neem er een, maar er gebeurt niks.
doet het hier ook niet meer, blijft hangen op Android2.1 7 inch wifi tablet, met e-reader en fotoframe functieVincentVega schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 04:04:
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request
doet het niet meer hier?
Verwijderd
Hier ook niet meer, blijft op de tablet staanVincentVega schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 04:04:
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request
doet het niet meer hier?
Doet het ook niet meer hier, en de nex weer gemist.
Alles is oude troep, alleen de box is handig.
Nah, ik ben er wel klaar mee. Veel succes nog, hopelijk komt er nog een box of wat ander leuks aan voor de liefhebber
Zal later wel even kijken wat er uit de box getoverd is. Trusten!
truste
Ik heb d'r al 1tje staan....
Oehoe Karma zojuist van 4497 naar 5002 gegaan,
Tweakblog
Oehoe Karma zojuist van 4497 naar 5002 gegaan,
Tweakblog
[ Voor 53% gewijzigd door _trickster_ op 20-03-2012 04:11 ]
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!