wijnkoeler
Ook een goeie sub tester: http://grooveshark.com/s/I+tune+Original+Mix/3CUurX?src=5
Oh en 'echte' (hoofdtelefoontest)muziek: http://grooveshark.com/s/...eter+Sessies/3qLATW?src=5
Oh en 'echte' (hoofdtelefoontest)muziek: http://grooveshark.com/s/...eter+Sessies/3qLATW?src=5
wow die mediaplayer was binnen 2 sec weg

Geloof me, je wordt helemaal gek als je dat luistert terwijl je aan de pillen zit...

Ik doelde meer op minimal trance met een beat die 10 minuten op repeat staat.

Holy crap, mediading was snel weg, toen ik de specs open had geklikt was hij al uitverkocht
Verwijderd
Specs kijken tijdens een hunt werkt nietSuicyder schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:06:
Holy crap, mediading was snel weg, toen ik de specs open had geklikt was hij al uitverkocht
Die Onkyo was ook een mooie, helaas het geld er even niet voor...
Koop een 609 van Onkyo, zit je qua functies stukken beter
Die ps3 met movie was ook binnen 2 sec weg
heb al een ps3 maar de prijs wel leuk (200e).

heb al een ps3 maar de prijs wel leuk (200e).
WTF, die playstation was echt maar 1 sec.
volgensmij nu weer een paar goeie hunts met maar 1 of 2 beschikbaar...
* Wobcat heeft mediaplayer
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Ik denk die mediaspeler die ervoor was, gz!
Had mooie specs
[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 20-03-2012 03:10 ]
Interresant!Propheticus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:05:
Ook een goeie sub tester: http://grooveshark.com/s/I+tune+Original+Mix/3CUurX?src=5
Vergeet deze niet voor de subwoofer test:
Zo, ps3 is binnen. Kwam precies goed uit, want wou net een ps3 kado doen!
Nope de mede8er
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Was een leuke laptopje... ik zoek alleen een 15.6 met GPU
edit:
Weekeindtas, niet nodig
edit:
Weekeindtas, niet nodig
[ Voor 22% gewijzigd door Suicyder op 20-03-2012 03:12 ]
dafuq, hoe gingen die weekendtassen zo snel weg?
Ligt het aan mij of is dit best verslavend?
Nomad, goed spul en maar weinig stuks volgens mijcitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:12:
dafuq, hoe gingen die weekendtassen zo snel weg?
Een beetje
[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 20-03-2012 03:13 ]
hoe lang duurt zo'n hunt normaal? ben best moe..
Met een beetje geluk nog wel 12 uur.
[ Voor 5% gewijzigd door Pikoe op 20-03-2012 03:14 ]
Verwijderd
Van die YouTube: Chemical Brothers - Under The Influence wordt je echt gek... Chemical brothers
ik heb hier gehoord wss tot een uur of 4, en dan morgen ochtend weer.
Zeker weten, ook voor een leuk prijsje...
wat een laptop zeg, maar hij was ook binnen 1 sec weg!
volgensmij zijn het nu allemaal 1 of 2 stuks dingen ( je ziet hem soms weer terug naar 50% springen = 1 gestopt = 2 stuks )
ik vraag me af of dit allemaal niet gewoon door 1 f5 rammende addict wordt gekocht
Verwijderd
na denk dat de meeste producten in kleine aantallen voorkomen ze zijn op de seconde wegkaiy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:16:
ik vraag me af of dit allemaal niet gewoon door 1 f5 rammende addict wordt gekocht
Zou zeggen dat ik blij was dat het tempo er weer wat in zit, maar dit gaat wel erg snel
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
WIe spoort dat scriptventje ff op? 
PEK en VEREN zeg ik je!!!
En de dune stond er ook maar 2 seconden op, onmogelijk bij te poten
PEK en VEREN zeg ik je!!!
En de dune stond er ook maar 2 seconden op, onmogelijk bij te poten
[ Voor 61% gewijzigd door Suicyder op 20-03-2012 03:18 ]
Inderdaad gewoon iemand die met een script alles koopt en morgen alles wat ie niet nodig heeft annuleert.
Omdat het kan.
Omdat het kan.
ff €250 uitgeven of t niks is (ik niet hoor)
Bij mij is alles al weg voordat ik het uberhaupt heb gezien, dit is niet bepaald leuk
Zo te zien is deze Xerox ook maar 1 stuks, anders kan hij niet terug springen naar 100% in 1 keer...
Yamaha Receiver, 1 stuks direct weg, de lol raakt eraf
Wet koop op afstand, je kan alles nog tijden annuleren, alhoewel iBood wel vaak moeilijk doet over open gemaakte boxen omdat het maatwerk zou zijn.
Uit mijn bevestigingsmail :Michielgb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:19:
Kan je alles morgen nog annuleren dan?
Ja dusAnnulering
Mocht u van uw aankoop af willen zien, dan kunt u via de “Mijn iBOOD” sectie uw order annuleren. Dit is kosteloos als u het voor de verzending van uw pakket doet. Nadat het pakket is verzonden kunt u binnen 7 werkdagen na ontvangst uw order alsnog annuleren maar zijn de kosten voor het retour sturen van het pakket voor eigen rekening.
Ik Wilde die Asus 17,3 inch MultiMedia laptop N73 Series N73JN-TY114V met I5 processor en 640 GB voor maar € 349,95 !!!!! is wel mooi een N73 Series!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Zelfs een bestekset is in een halve milliseconde weg...
Moet je wel eerst alles betalen. Als je dat weer annuleert kan je 10 min niets kopen
Signature
nog 5 minuten en als er meer van deze knuddedeals komen (lees: 1 stuks van alles) wordt het tijd om te slapen
Zelfde hier, wordt er vervelend vankaiy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:22:
nog 5 minuten en als er meer van deze knuddedeals komen (lees: 1 stuks van alles) wordt het tijd om te slapen
En alweer weg. Dit is niet leuk meer....
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Zo hee, zelf s een klein meidaspelertje knalt meteen weg, wtf. Heeft ibood een massakoper geblokkeerd en heeft die de beveiliging weer omzeild ofzo?
Blijkbaar, want ook de schuurmachine vliegt de deur uit.
Wauw de schuurmachine is niet direct op 
edit:
maar wel bijna
edit:
maar wel bijna
[ Voor 22% gewijzigd door Suicyder op 20-03-2012 03:24 ]
Handelaar met botnet of zoiets?
nou hopelijk heeft de winnaar veel lol aan zijn schuurmachine
Verwijderd
Handelaar? Schermen enz zijn geen 100en euros goedkoper hoor, handelaar heeft niets aan 80% van de productenCaptJackSparrow schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:24:
Handelaar met botnet of zoiets?
Valt het jullie ook op dat bij ALLES meteen de eerste 3 stuks weg zijn en de boel daarna even blijft staan (mits er meer beschikbaar is)?
Mooi set! In een seconde weg
Gaat iets vaag hier.
[ Voor 25% gewijzigd door TheCrius op 20-03-2012 03:26 ]
de box van deze hunt: tafellamp, slaapzak en portable speaker
Doet me nu een beetje denken aan die vorige hunt.
je kan het makkelijk zien, als er iemand annuleerd / koopt, aan het %
Oude Asus slim, niet kopen
[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 20-03-2012 03:27 ]
Verwijderd
Als 20% eraf gaat wil dat niet zeggen dat er 5 stuks zijn he_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:27:
je kan het makkelijk zien, als er iemand annuleerd / koopt, aan het %
Wel een mooie ASUS
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Die Asus was echt al minstens 3 jaar oud...
nee, maar in vergelijking met de hunts van een uur geleden is dit wel zeer waarschijnlijk ( hier refreshed ie binnen 0.3 sec ofzo dus dan plotseling 50 % eraf ) is wel erg verdacht !
die slimline?Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 03:29:
Ben aan het twijfelen met die asus, heb op betalen geklikt, maar echt een mooie deal is het niet.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Wijntje, ik neem er een
(whisky dan)
(whisky dan)
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!