Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

boer95 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:38:
[...]
Dat dacht ik dus ook, maar deze is nergens te bestellen op korte termijn. Vandaar dat ik verbaast was dat er in de specs duidelijk stond dat het wel ging om een full HD 1600x900 IPS scherm. Zonder een bevestiging via mail had ik deze ook nooit aangeschaft, zeker niet voor de prijs.

Ben benieuwd wat Expansys voor reactie gaat geven, heb nog niets gehoord van ze
Maar 1600x900 is ook nog steeds geen Full HD. Zoals Mrc4NL al zegt is het wel HD (720p+), maar Full HD is pas vanaf 1920x1080 (1080p). Dus dat klopt sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

De Asus UX31A-R4003V is inmiddels alweer voorradig bij een aantal webshops zoals SIComputers, Alternate en CentralPoint.

Heb Alternate gemailed of ze weten of het om een Adata of Sandisk SSD gaat, konden ze mij helaas niet vertellen en ze willen\kunnen ook de verzegeling niet verbreken van de doos om te kijken wat voor een sticker er op de binnendoos staat, omdat zij het dan niet meer als nieuw kunnen verkopen.

Volgens hun algemene voorwaarden kan ik de laptop gewoon bestellen en alsnog terugsturen binnen 14 dagen (bedenktermijn), maarja zul je zien dat ze moeilijk gaan doen en slechts een deel van de prijs terugstorten.

[ Voor 27% gewijzigd door Yellowneck op 17-09-2012 18:00 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Yellowneck schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:58:
De Asus UX31A-R4003V is inmiddels alweer voorradig bij een aantal webshops zoals SIComputers, Alternate en CentralPoint.

Heb Alternate gemailed of ze weten of het om een Adata of Sandisk SSD gaat, konden ze mij helaas niet vertellen en ze willen\kunnen ook de verzegeling niet verbreken van de doos om te kijken wat voor een sticker er op de binnendoos staat, omdat zij het dan niet meer als nieuw kunnen verkopen.

Volgens hun algemene voorwaarden kan ik de laptop gewoon bestellen en alsnog terugsturen binnen 14 dagen (bedenktermijn), maarja zul je zien dat ze moeilijk gaan doen en slechts een deel van de prijs terugstorten.
In dit artikel staat dat er een wetsvoorstel is om dat te op te rekken naar 14 dagen, maar dat dat nu 7 werkdagen is. Verder moet het gewoon kunnen wat jij wil en hebben winkels totaal geen recht om je minder geld terug te geven. Maar ik zou dus wel even opletten dat je het binnen de juiste termijn doet, anders ben je wel de Sjaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

_Thanatos_ schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:19:
casapira, met de juiste schroevendraaier kun je een zenbooks gewoon openmaken. Mind you, het is niet makkelijk, maar hij kan iig wel open. Ik heb alleen geen idee waar de aansluiting van het toetsenbord moet zitten.

Ik vrees trouwens dat het niet aan de aansluiting van het toetsenbord ligt, maar aan het toetsenbord zelf, gezien je toetsaanslagen het wél doen als je ze maar hard genoeg indrukt (is niet fijn voor de laptop trouwens). Tussenoplossing is een USB-toetsenbordje voor als je em op een vaste plek gebruikt.

Reparatie-wise, misschien is er in de stad wel ergens een winkel die em wil aannemen ter reparatie, maar dan ge je wel betalen.
Heb hem gerepareerd. Had al een toetsenbord gekocht, maar wilde er toch niet mee blijven rondzeulen, dus heb een t6 schroevendraaier ergens op de kop getikt (terwijl ik overal las dat t5 zou passen). Het was wel de aansluiting van het toetsenbord. Die komt van onder de batterij vandaan, en gaat met een brede aansluiting in het moederbord. Het witte klipje wat de aansluiting vasthoud (zit aan de onderkant van de aansluiting) stond in "open" stand. Die dichtgeklipt, en alles deed het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:22
Tijnisch schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:36:
[...]

Hmm... hadden ze mij aan de telefoon toch echt beloofd dat hij uiterlijk de 22e binnen zou moeten zijn. "Kan het ook later zijn?" "Nee meneer dat kan echt niet, hoogstens eerder". :(
Welke datum heb jij besteld?

Ik had de laatste van de 10 die ze op de 13e binnen hadden moeten krijgen, maar dat is op de 13e al uitgesteld naar de 25e. De medewerker die ik sprak - sprak gelukkig niet in termen van wat jij hoorde, eerder mee met de matige levermentaliteit vanuit Asus.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:58:

Op mijn vraag naar welke SSD er ingebouwd is kreeg ik het volgende antwoord van Alternate:

Bedankt voor uw bericht.
Wij moeten u helaas wel melden dat wij u geen zekerheid kunnen geven.
80% van de Asus ZENBOOK UX31A-R4003V wordt uitgeleverd net een Adata SSD.
Als u de notebook zou ontvangen met een Sandisk SSD is dit geen geldige reden om de notebook te retourneren.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:54:
[...]

Op mijn vraag naar welke SSD er ingebouwd is kreeg ik het volgende antwoord van Alternate:

Bedankt voor uw bericht.
Als u de notebook zou ontvangen met een Sandisk SSD is dit geen geldige reden om de notebook te retourneren.
Nou ben ik geen advocaat, maar uit deze site begrijp ik toch dat je geen opgaaf van reden hoeft te geven bij het retourneren. Dus volgens mij is de reactie van Alternate niet geheel gegrond. Volgens mij als je een beetje op GoT zoekt, vind je er nog wel een heel forum over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:54:
[...]

Bedankt voor uw bericht.
Haha, wat een grapjas, kreeg vanochtend ook nog een reply van Alternate:
Ongeveer 80% van deze UX31A notebooks worden uitgeleverd met een Sandisk SSD,
echter kunnen wij dan ook niet garanderen dat u er 1 ontvangt met een Adata SSD.
Wij moeten u er wel op wijzen dat retourneren vanwege een type SSD geen reden is
om te kunnen reclameren.

Met vriendelijke groet,
Precies tegenovergestelde dus.

En wat betreft het niet terug mogen sturen:
Ik voorzie u dan ook alleen van informatie/advies, maar brand mijn vingers niet aan de juridische aspecten :)
Alvast succes verder met de eventuele aankoop van deze Asus notebook.

Met vriendelijke groet,

xxxxx

Let op! Per 1 oktober aanstaande gaat het algemeen BTW tarief omhoog van 19% naar 21%.

18-09-2012 11:04 - xxxschreef:
Beste heer xxxx,

Volgens uw algemene voorwaarden en de Wet Kopen of Afstand is er überhaupt geen reden noodzakelijk bij het retourneren van een product.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• chunyu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 16:22
Wat zijn de redenen om het niet via Amazon te bestellen? (UK of Germany?)
(Daar kan ik het goedkoper halen vanwege 128ssd ipv 256) (UX31A-R4005V)

Garantie? Asus biedt wereldwijde garantie van 1 jaar.
Amazon is toch wel een betrouwbare shop (volgens mij soort van wereldwijde Bol.com)

Ik ben benieuwd naar wat de gedachtes zijn!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
chunyu schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:18:
Wat zijn de redenen om het niet via Amazon te bestellen? (UK of Germany?)
(Daar kan ik het goedkoper halen vanwege 128ssd ipv 256) (UX31A-R4005V)

Amazon is toch wel een betrouwbare shop (volgens mij soort van wereldwijde Bol.com)

Ik ben benieuwd naar wat de gedachtes zijn!
je moet iig op het toestenbord letten, met name de indeling. qwertz of andere non-us zijn in de buurlanden heel gewoon.
amazon is inderdaad vertrouwd. maar terugsturen kan soms lastig worden.
ook kan het zijn dat de UK een ander soort stekker heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 19-09-2012 00:29 ]

ora et labora

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
FYI: Op mijn vraag of de UX32VD-R4002V binnenkort leverbaar wordt kreeg ik bij 4launch het volgende antwoord:

####
Deze notebook komt naar verwachting in de 1e week van oktober weer bij ons binnen.

De verwachte prijs is 1199,-, maar deze kan nog veranderen op het moment dat onze leveranciers weer daadwerkelijk voorraad hebben ontvangen vanuit de fabrikant.
####

Ik hoop dat-ie tegen die tijd weer rond de 1100 zit zodat ik deze kan kopen en later evt. 8GB RAM en een 256GB SSD erin kan stoppen.

PS: Kopen in FR, BE of DE moet je idd oppassen met keyboard layout, er zijn daar nog flinke voorraden, maar na een paar emails heb ik moeten concluderen dat dat allemaal géén QWERTY keyboards waren...

[ Voor 16% gewijzigd door iisworks op 19-09-2012 08:01 ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Je bent wel onderhevig aan de garantiebepalingen van de webshop uit dat land, en de consumentenrechten van dat land. Consumentenrecht is in Nederland behoorlijk goed geregeld, dus daar wil je liever gebruik van maken.
Garantie bij Asus heb je alleen als de winkel je dat niet meer kan/mag/wil geven. In de eerste plaats heb je altijd garantie bij de leverancier, niet de fabrikant. De fabrieksgarantie is het soort garantie waar de leverancier een beroep op kan doen, niet jijzelf.
Dat is triviaal. Koop een scheerapparaat-snoer dat past en je bent klaar. Tenzij het een stekkernetvoeding is met een vaste UK-stekker, dan heb je wel een probleem... Ligt aan welk type zenbook je neemt toch?
PS: Kopen in FR, BE of DE moet je idd oppassen met keyboard layout
De UK heeft ook een rare keyboard layout. O.a. de @ en " zijn omgedraaid, dacht ik. En geen euroteken (hoewel ctrl+alt+5 sowieso altijd werkt).

日本!🎌

• CrackSlet

CrackSlet

mrc4nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:29:
[...]

je moet iig op het toestenbord letten, met name de indeling. qwertz of andere non-us zijn in de buurlanden heel gewoon.
amazon is inderdaad vertrouwd. maar terugsturen kan soms lastig worden.
In de UK heb je inderdaad een andere stekker, maar dat is redelijk goedkoop te verhelpen met een verloopje wat je voor een dollar oid op ebay of DealExtreme kan kopen.
Weet niet hoe het UK toetsenbord zit, maar in Duitsland krijg je in 99% van de gevallen een qwertz toetsenbord. Die fout had ik zelf ook bijna gemaakt ;) Mocht je echt feilloos blind kunnen typen, zou het moeten kunnen door gewoon je toetsenbord instellingen wel op US Int. te zetten. Maar mij lijkt het niet heel relaxt, ondanks dat ik toch redelijk blind kan typen :P
Maar persoonlijk vind ik garantie toch het grootste punt. Ik weet niet precies hoe dat zit in andere landen, maar het prettige in NL is gewoon dat je 2 jaar bij je verkoper kan aankloppen en die regelt de verdere afhandeling met ASUS.

• chunyu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 16:22
Bedankt allemaal!

Ik vind persoonlijk zelf een paar misplaatste keys op een toetsenbord niet heel erg. Momenteel typ ik ook blind en bij een toetsenbord op een nieuwe laptop is het sowieso altijd even wennen.

Maar de garantie is wel iets waar ik toch mee zit. Je kan inderdaad niet zomaar "even" terug brengen naar Amazon in DE (ivm verzendkosten, verzendtijd, en risico met verzenden)
Het scheelt zo'n 100-200 euro, maar bij zo'n duur apparaat wil je gewoon niet die risico nemen, en wil je eigenlijk gewoon bij een fyieke winkel in de buurt terecht kunnen als er wat mis is.
(mijn netbook heb ik bijv. online gehaald, en nam ik wel die risico, maar die was ook maar €370 ~4 jaar geleden)

Bedankt allemaal!

• CrackSlet

CrackSlet

Net een reactie van Saturn gekregen (voor degene die hem daar besteld hebben), dat ze hem (de UX31A-R4003V) op z'n vroegst pas in week 42 binnen krijgen. Schiet dus weer lekker op allemaal. Maar even afwachten of andere webshops hem wel al begin oktober geleverd krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door CrackSlet op 20-09-2012 15:44 ]

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:23
Weet iemand of er in Nederland een webshop (of normale winkel) is die op dit moment de UX32VD-R4002V kan leveren? Ik ben een hele reeks (stuk of 20) webshops af gegaan, maar bij allen stond "niet (meer) leverbaar" of iets in de trend van "meer dan 2/3 weken". Bij dat laatste is het meestal gewoon het geval dat ze het niet weten.

Ik heb ook even gekeken in België en Duitsland, maar daar heb je steeds AZERTY keyboard en dat wil ik toch liever niet.

Update: heb er net 1 weten te bemachtigen en deze wordt (als het goed is) binnen een week geleverd. Meteen maar een Samsung 256GB SSD en 8GB Corsair geheugen bij besteld. Nu maar hopen dat er geen onverhoopte vertragingen optreden m.b.t. de levering *fingers crossed* :)

[ Voor 23% gewijzigd door Moi_in_actie op 23-09-2012 15:50 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Hai,

Ik heb gisteren windows7 vers geinstalleerd op m'n UX31E-RY010V, alle drivers van asus site geinstalleerd, volledig geupdateted, enz enz. Verder geen bijzondere software geinstalleerd (office & creative cloud), sinds het opnieuw installeren crashed m'n zenbook als ik de stroom eraf haal.
Het is niet dat de accu stuk is, want ik kan prima werken zonder stroom. Hij crashed dus zodra je de stekker eruit haalt.
Dit gebeurt op 2 manieren:
1. Hij valt volledig uit
2. Windows freezed, herstarten via powerbutton 10sec inhouden.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb weinig zin om hem terug te moeten brengen en op m'n oude laptop te gaan werken (Acer aspire kut ding :'()

[ Voor 0% gewijzigd door Tsjilp op 25-09-2012 15:54 . Reden: werken zonder accu en zonder stroom wordt lastig ]

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Het is niet dat de accu stuk is, want ik kan prima werken zonder accu.

huh? :D

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Moi_in_actie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:27:
Weet iemand of er in Nederland een webshop (of normale winkel) is die op dit moment de UX32VD-R4002V kan leveren? Ik ben een hele reeks (stuk of 20) webshops af gegaan, maar bij allen stond "niet (meer) leverbaar" of iets in de trend van "meer dan 2/3 weken". Bij dat laatste is het meestal gewoon het geval dat ze het niet weten.

Ik heb ook even gekeken in België en Duitsland, maar daar heb je steeds AZERTY keyboard en dat wil ik toch liever niet.

Update: heb er net 1 weten te bemachtigen en deze wordt (als het goed is) binnen een week geleverd. Meteen maar een Samsung 256GB SSD en 8GB Corsair geheugen bij besteld. Nu maar hopen dat er geen onverhoopte vertragingen optreden m.b.t. de levering *fingers crossed* :)
Misschien ook wel aardig om te vertellen waar je hem hebt kunnen bestellen dan. Zijn nog wel meer mensen als jij die hem graag zouden willen hebben.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Heb gister de UX31A-R4003V kunnen bestellen bij 4Launch, waren ineens weer een paar stuks voorradig (binnen notime ook alweer uitverkocht). Heb driemaal gevraagd of het Adata versies waren en alle keren een positief antwoord gekregen.

Vandaag binnengekregen. Eerste wat ik zie is een Sandisk SSD sticker :F
Snap het niet, hadden ze zo makkelijk na kunnen kijken want 4Launch checked elke doos blijkbaar op inhoud en verzegeld ze daarna met hun eigen stickers. Oftewel, de bruine omdoos was er al af, dus de sticker met de SSD aanduiding was gewoon zichtbaar... pff.. dag verspilt omdat ik moest wachten op de postbode die pas om 19 uur kwam :+

Gelukkig is 4Launch tot dusver nog aardig snel met reageren. Half uur nadat ik em binnen heb gekregen een RMA aangevraag gedaan om retour te sturen en om 23:14 een persoonlijke reactie terug met excuses, RMA nr en een retouradres met antwoordnummer :>

• xandje
  • Laatst online: 22-09 09:58
Godver, heb mijn UX31A-R4003A nog geen maand en heb nu al 2 losse stuck pixels en nog een enorm veld met rode stuck pixels. :(

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
jasjenl schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:59:
Dat lijkt mij ook niet zo handig, een Duits toetsenbord...
Zijn er trouwens mensen hier die een UX21a hebben? Ik vroeg me af of zo'n full HD scherm nu lekker werkt op dat formaat. Op zich ben ik wel wat gewend, want ik heb ook een retina iPad, maar daar draai je natuurlijk geen Windows op.
Beetje late reactie, maar heb hem ook nog maar 1 week, ja ik heb hier de UX21A-K1010V en Asus zet standaard de text size op 125%. Dan is het normaal qua grootte, maar daar wil je geen full-hd scherm voor natuurlijk. Na terugzetten op 100% was het even wennen, maar is het goed te doen. Af en toe zoom ik een webpagina in, maar gezien het formaat zou ik niet de 13.3 inch overwegen, dit formaat is erg goed wat mij betreft.

Wel 2 minpunten: ze hebben de touchpad niet midden onder de spatie geplaatst waardoor bij typen ik met mijn rechterhand er nogal eens op kom. Ben er inmiddels een beetje aan gewend, maar is niet ideaal. Punt 2 is bij mij best wel wat blacklight bleeding onderin wat ik vooral opmerkt bij het opstarten. Verder eigenlijk geen last van gehad nog, vraag me wel af of dit "normaal" is of dat ik misschien een slecht scherm heb.

Voor de rest echt een ideale ultrabook.

• iisworks
Gisterenavond was bij 4launch opeens 1 UX32VD-R4002V beschikbaar voor maar EUR1004, dus meteen besteld.

Ik had net daarvoor de UX31A-R4003A besteld en betaald (EUR1199), maar voor dit bedrag kon ik de beter uitbreidbare UX32VD niet laten schieten, dus er gaat 195 retour naar mijn rekening. :)

[Update] Dit betrof een "Onderweg vanuit leverancier" levering, en de 4launch medewerker vertelde mij vandaag dat de afgegeven leverdatum voor de Zenbooks alle kanten opvlogen (laatste stand van zaken "begin oktober"). Waarom ze nog steeds 1-5 dagen levertijd op de site zetten i.p.v. "Onbekend" is me niet duidelijk. Ik wacht het nog even af.

[ Voor 44% gewijzigd door iisworks op 26-09-2012 19:44 ]

• Schramowski
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 13:47
MoonenJH schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:04:
Gisterenavond was bij 4launch opeens 1 UX32VD-R4002V beschikbaar voor maar EUR1004, dus meteen besteld.
Frappant dit. Ik heb een maand geleden een UX32VD-R4002V besteld en die is volgens de website van 4launch nog steeds onderweg vanuit de fabrikant. Heb gewoon 1099 euro betaald, dus als we het dan op hetzelfde moment ontvangen ga ik toch eens wat geld terug eisen.

Stond er trouwens dat die laptop op voorraad was of dat ie onderweg was van de fabrikant? Het zal waarschijnlijk een geannuleerde of terug gestuurde order zijn geweest.

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Ik had mijn order bij 4Launch gisteren geannuleerd, maar dat was wel een order waar ik 1099 voor heb betaald... vrij apart dit.

• Wop1972
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
In België hebben ze er wel + 25 op voorraad, maar ben bang dat het ook een Belgisch toestenbord is (Gezien hetversie nummer) ASUS UX32VD-R4002V-BE-3rd i7-3517U

http://www.bluemax.eu/sho...%2DBF08%2DBC82AA6B1521%7D

• Wop1972
De UX32VD-R4002V word bij zowel 4launchshop en laptopshop.nl voor EOL verklaard, 4 launchshop raad mij als alternatief deze aan: Asus Ultrabook Zenbook UX31A-R4002V 13.3", 3317U, 256GB (€1199,-)http://www.4launch.nl/shop/product/126779/

Wat me tegenstaat is is de 4GB intern. (niet uitbreidbaar) ik wil er nl veel mee Photoshoppen.

Is het raadzaam te wachten op *nieuwe* andere modellen? of is de verwachting dat geen Zenbook uit te breiden is?

[ Voor 1% gewijzigd door Wop1972 op 27-09-2012 12:48 . Reden: Typenummer vergeten ]

• CrackSlet

CrackSlet

Wop1972 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:57:
De UX32VD-R4002V word bij zowel 4launchshop en laptopshop.nl voor EOL verklaard, 4 launchshop raad mij als alternatief deze aan: Asus Ultrabook Zenbook UX31A-R4002V 13.3", 3317U, 256GB (€1199,-)http://www.4launch.nl/shop/product/126779/

Wat me tegenstaat is is de 4GB intern. (niet uitbreidbaar) ik wil er nl veel mee Photoshoppen.

Is het raadzaam te wachten op *nieuwe* andere modellen? of is de verwachting dat geen Zenbook uit te breiden is?
Ongeacht wat winkels zeggen blijf ik er bij dat deze laptops niet EOL zijn.
Ik zelf wacht op de UX31A-R4003V, maar met de UX32VD-R4002V is het volgens mij hetzelfde, deze laptops hebben hooguit een maand of 2 verkocht. Dan stuur je een dergelijk high-end product niet EOL.

Ik ben er van overtuigd dat deze laptops na (of vlak voor) de release van W8 opnieuw op de markt komen met (een upgrademogelijkheid naar) W8.
Dan zullen ze voor de winkels wel een ander typenummer krijgen (iets van UX32VD-R4002Q ofzo, wat de EOL van het huidige typenummer zou verklaren), maar hardwarematig zal het exact dezelfde laptop zijn.

Even voor de duidelijkheid, ik heb hier geen bronnen voor oid, maar zoiets verwacht ik.
Als je dus echt de uitbreidmogelijkheden van de UX32VD wil hebben zou ik nog even wachten (ja, wachten is *%&, I know ;) ), maar volgens mij moet hij gewoon weer leverbaar worden.

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:17
CrackSlet schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:03:
[...]

Ongeacht wat winkels zeggen blijf ik er bij dat deze laptops niet EOL zijn.
Ik zelf wacht op de UX31A-R4003V, maar met de UX32VD-R4002V is het volgens mij hetzelfde, deze laptops hebben hooguit een maand of 2 verkocht. Dan stuur je een dergelijk high-end product niet EOL.

Ik ben er van overtuigd ....
Ik zelf zit ook nog te wachten op de UX31A, Het enigste nadeel is dat eind oktober wanneer die weer leverbaar moet zijn, er ook weer nieuwe ultrabooks komen. Dus of het dan nog zo slim is om 1400 voor deze laptop te betalen vraag ik me af.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:23
boer95 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:13:
[...]
Misschien ook wel aardig om te vertellen waar je hem hebt kunnen bestellen dan. Zijn nog wel meer mensen als jij die hem graag zouden willen hebben.
Ow sorry, heb een paar dagen niet meer bij dit topic gekeken. Ik heb hem besteld bij 4Launch, waar destijds ineens 1 beschikbaar stond.
Ik heb vandaag nog per email contact met gehad met 4Launch en zij zeiden dat deze de eerste week van oktober (aanstaande week dus) bij de leverancier weer binnenkwam, I quote:
"Momenteel verwacht onze leverancier dit artikel de eerste week van oktober weer op voorraad te krijgen."

Ik ga er even vanuit dat dit correct is, dus of de UX32VD-R4002 echt niet meer te krijgen is betwijfel ik, zeker aangezien deze in het buitenland nog wel prima beschikbaar is (België, Duitsland, de VS).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Pfff, wat een gedoe zeg met die Zenbooks. Zit de Zenbook en dit topic al een poosje in de gaten te houden en geen tekort aan drama zeg! Leveringen wel/niet, kort na introductie eol, die wel met snelle SSD, die weer niet, verkeerd geinformeerde e-mails, annuleren, terugsturen, wel/niet wachten op nieuwe/betere generatie...haha, heeft wel z'n charme altijd. :)

Ik kijk de kat nog even uit de boom denk ik en kijk wat de prijzen zo doen na de introductie van de volgende generatie Zenbooks. De eerste generatie zijn 2e hands wel voor redelijke prijzen te vinden, maar helaas hebben deze -naar ik heb begrepen- de nodige issues (met name slechte touchpad en keyboard). 2e generatie is me op dit moment nog te duur.
Tsjilp schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:39:
Hai,

Ik heb gisteren windows7 vers geinstalleerd op m'n UX31E-RY010V, alle drivers van asus site geinstalleerd, volledig geupdateted, enz enz. Verder geen bijzondere software geinstalleerd (office & creative cloud), sinds het opnieuw installeren crashed m'n zenbook als ik de stroom eraf haal.
Het is niet dat de accu stuk is, want ik kan prima werken zonder stroom. Hij crashed dus zodra je de stekker eruit haalt.
Dit gebeurt op 2 manieren:
1. Hij valt volledig uit
2. Windows freezed, herstarten via powerbutton 10sec inhouden.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb weinig zin om hem terug te moeten brengen en op m'n oude laptop te gaan werken (Acer aspire kut ding :'()
Misschien eens voor de gein een ander energie schema selecteren? Als je de stekker eruit haalt, past Windows z'n config daarop aan, dus wellicht is er iets corrupt geraakt in het profiel van dat energie schema? Allicht het proberen waard om het probleem mogelijk wat verder te isoleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 21:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

AmonTobin schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:25:
Pfff, wat een gedoe zeg met die Zenbooks. Zit de Zenbook en dit topic al een poosje in de gaten te houden en geen tekort aan drama zeg! Leveringen wel/niet, kort na introductie eol, die wel met snelle SSD, die weer niet, verkeerd geinformeerde e-mails, annuleren, terugsturen, wel/niet wachten op nieuwe/betere generatie...haha, heeft wel z'n charme altijd. :)
Ja ik volg het ook al een tijd, want met name die ux32vd is precies waar ik al eeuwen op wacht :-)
Minder dan 1.8kg, hi-res, gpu, mat scherm - lijkt een simpel rijtje, maar het heeft wel ~3 jaar gekost sinds al deze technieken er al (main stream) waren..

Alleen met de introductie (oktober) van windows 8 vermoed ik dat Asus een 'deal' heeft zoals ze nu al hun windows 8 tablets etc. introduceren. Waar ik nu dus op hoop voordat ik de protomonee trek is dat ze boven op dit rijtje ook nog eens een touchscreen inbouwen zodat het apparaat future proof is met W8 :-)

Al is het wel erg raar om de zenbook (prime) dan dit jaar als nog te introduceren om vervolgens het apparaat zsm van de markt te halen..

Wat ook kan (iets dat ik al jaren vermoed) is dat er een groot kartel is waarbij er nooit een 'perfecte' notebook mag komen, omdat anders iedereen die koopt en er geen concurrentie meer is. En die UX32VD voldoet daar wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

En dan vandaag wel doodleuk een reclame met de Zenbook in de Metro zetten met dat je een gratis upgrade van ASUS krijg als je een laptop van ze koopt. Dat moet jullie ze wel leveren jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie heeft ook van Saturn gehoord dat de 31ux a- R4003V niet meer geleverd wordt? Heb gebeld met de klantenservice en daar vertelden ze dat ze dinsdag 25 september te horen hadden gekregen dat deze versie niet meer geleverd werd. Iedereen zou bericht krijgen, maar heb er tot nu toe niemand over gehoord. Ze hebben mijn bestelling geannuleerd (dan hoefde ik niet zolang op terugboeking van het geld te wachten), maar twijfel nu of ik niet had moeten wachten tot ik officieel bericht zou krijgen. Baal er wel van, want het was een mooie aanbieding en waar kan ik hem nu voor deze prijs nog krijgen (1199,00 euro?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schramowski
Reactie van 4Launch op een email over de UX32VD:

"Wij verwachten dat deze op 2-10-2012 nog binnen zal komen. Dit is een verwachte leverdatum die wij van onze leverancier hebben doorgekregen."

Ik ben benieuwd of de laptop dan daadwerkelijk geleverd wordt. Het is al een paar keer uitgesteld. Ik twijfel of ik niet gewoon met annuleren en een Samsung Series 9 moet kopen gezien de btw actie van MediaMarkt. Tis dat de Zenbook zoveel beter is, anders had ik het nu al lang gehad met Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wacht in spanning af... dinsdagavond was bij 4launch de ux31a-4002v weer leverbaar, "9 stuks onderweg vanuit leverancier, levertijd 1-5 dagen". Dat klonk alsof er niet veel meer mis kan gaan dus ik heb besteld. Betalen hoeft pas bij afhalen dus in die zin weinig aan de hand.

Gisteren was de levertijd ineens al 6-10 dagen en zojuist stond ie niet eens meer op de site. Mijn bestelling staat nu in back order, niet leverbaar. Van 4launch heb ik echter helemaal niks gehoord, ik heb wel eens betere service gehad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 17:37
Bleh. Die van mij doet niks meer. Even een schets van vandaag: Hele dag op 't apparaat gewerkt, dichtgeklapt en meegenomen naar huis. Al thuis aangekomen zag ik dat mijn reserve (compatible) lader aangekomen was. Lader in een stekkerblok gestoken, andere kant in de Zenbook. Zenbook proberen aan te zetten, nul op het rekest. Toen zag ik dat het stekkerblok niet in het stopcontact zat, dus dat er geen stroom door de (compatible) adapter gelopen had, maar de accu was volgeladen toen ik weg ging van werk (dus iets van stroom zat wel ergens in het circuit). Normale lader in het stopcontact geprikt, andere kant in de Zenbook, lampje even oranje daarna groen. Laptop gaat niet aan. Aan/uit 60+sec ingedrukt gehouden zonder adapter, daarna opnieuw inpluggen werkt niet. Iemand nog ideeen of mag ik gaan uitvinden hoe de Paradigit support werkt?..

Ohja, en weet een electronicaexpert of het door die lader KAN komen?

Excuus voor de rant en kudo's als je er in een keer doorheen gekomen bent :p

[ Voor 5% gewijzigd door eBait op 28-09-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:49

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Kortsluiting kan je laptop "locken" ter beveiliging, de accu loshalen is dan de default reset. Helaas zit de accu ingebouwd, dus moest ik 'm openschroeven en een stekkertje even loshalen na een aanvaring met een te cheape usb micro-sd reader...

Ik denk dat je nieuwe lader toch op de een of andere manier kortsluiting heeft veroorzaakt.

zie ook multifive in "[ervaringen] Asus Zenbook"

[ Voor 73% gewijzigd door W1LL3M op 28-09-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
Dank je Willem, ik zal eens kijken of ik ergens zo'n schroevendraaier vandaan kan toeveren.

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:17
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:25:
Wie van jullie heeft ook van Saturn gehoord dat de 31ux a- R4003V niet meer geleverd wordt? Heb gebeld met de klantenservice en daar vertelden ze dat ze dinsdag 25 september te horen hadden gekregen dat deze versie niet meer geleverd werd. Iedereen zou bericht krijgen, maar heb er tot nu toe niemand over gehoord. Ze hebben mijn bestelling geannuleerd (dan hoefde ik niet zolang op terugboeking van het geld te wachten), maar twijfel nu of ik niet had moeten wachten tot ik officieel bericht zou krijgen. Baal er wel van, want het was een mooie aanbieding en waar kan ik hem nu voor deze prijs nog krijgen (1199,00 euro?)
Ik heb nog niks gehoord van saturn. Bij mij staat er ook nog in bestelling.

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat Saturn met de orders in de maag zit en probeert zoveel mogelijk mensen hun bestelling te laten annuleren door te zeggen dat hij niet meer leverbaar is. Ik had dus, denk ik, gewoon moeten wachten totdat Saturn de bestelling officieel zou 'afblazen'. Nu voel ik me eerlijk gezegd behoorlijk beetgenomen.

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 11:58
Ik was zelf helemaal klaar met het wachten op de 31A door de slechte levering/geen bericht wanneer en of het wel in stock kwam. Heb maar een MBA gekocht via Apple, met studenten korting en een 4 gig ram upgrade. Heeft me uit eindelijk even veel gekost. Daarnaast draai ik Parrallels voor de Windows... werkt even goed!
Had graag een Asus gehad, maar met deze communicatie en leveringen is dat het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 13-10 14:50
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de aanknop niet goed werkt? Ik ben er een beetje bang voor dat hij het dalijk helemaal niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 18:31
Moet zeggen dat ik de aanknop zo goed als nooit gebruik. Laptop na gebruik dicht/standby en bij open doen gaat ie automatisch uit standby.

Wel vind ik dan weer het scharnier van het scherm te weinig weerstand geeft. Klein stootje en het scherm klapt naar achteren in de laagste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

matz schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:40:
Ik was zelf helemaal klaar met het wachten op de 31A door de slechte levering/geen bericht wanneer en of het wel in stock kwam.
Voor de bestellers Paradigit heeft in 4 winkels voorraad
http://www.paradigit.nl/P...shopping&channel_code=110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
Even een followup op mijn laptop-gaat-niet-aan verhaal: Zonder iets veranderd te hebben ging hij na twee dagen weer aan. En de el-cheapo lader doet het zelfs. Zal inderdaad wel iets met statische electriciteit van het bubbelenvalopje en overvoltage beveiliging geweest zijn. Fijn dat ik iig weer aan het werk kan ^^

Lijkt toch meer aan de hand te zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door eBait op 03-10-2012 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit krijg ik nu van 4launch voor de UX32VD-R4002V:

Beste,

De verwachting is dat deze tegen week 42 geleverd gaan worden

Met vriendelijke groet,

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:04:
Dit krijg ik nu van 4launch voor de UX32VD-R4002V:

Beste,

De verwachting is dat deze tegen week 42 geleverd gaan worden

Met vriendelijke groet,

Ben benieuwd
Klinkt bekend.. :|
Dit kreeg ik namelijk net van 4Launch over de UX31A-R4002V

Beste,

Wij houden op dit moment week 42 aan qua levering.

Met vriendelijke groet,

Laten we hopen dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Vandaag de derde keer gehad dat ik de laptop niet aan kreeg. Ik heb de laptop gisteravond voor het laatst gebruikt en gewoon normaal afgesloten. Nu wilde ik hem aanzetten maar reageerd niet. Bij alle drie de keren helpte het om de laptop tussen de 2 en de 10 minuten op te laden, oplader er uit halen en aan te zetten..

Raar verhaal. Ik heb helaas geen schroevendraaiertje die ik er op kan zetten, anders had ik even het bekende stekkertje van de accu losgehaald. Even kijken of ik er snel in mijn omgeving aan kan komen.. En anders wordt het toch maar reparatie. Helaas. want ik kan de laptop eigenlijk geen halve dag missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
Ik heb hetzelfde als LoeWn. BIOS 212 als dat helpt.
Gisteren wel een schroevendraaiertje gehaald om de laptop open te maken, stekkertje eruit en hij deed het weer. Vanmorgen hetzelfde liedje... Daar zit je dan... die schroefjes hebben ook niet het eeuwige leven.

Edit: volgens mij is het deze issue: http://forum.notebookrevi...completely-dead-help.html

[ Voor 17% gewijzigd door eBait op 03-10-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wop1972
4launch shop meld het volgende over de UX32VD-R4002V
Bedankt voor uw email. Onze leveranciers geven aan dat wij deze zenbook eind
volgende week in voorraad gaan krijgen, ik moet u echter wel melden dat wij vrij
veel backorders hebben op deze notebook. Alle backorders worden eerst uitgeleverd,
mocht er dan nog voorraad over zijn, dan verschijnen deze direct op onze webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
eBait schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:29:
Ik heb hetzelfde als LoeWn. BIOS 212 als dat helpt.
Gisteren wel een schroevendraaiertje gehaald om de laptop open te maken, stekkertje eruit en hij deed het weer. Vanmorgen hetzelfde liedje... Daar zit je dan... die schroefjes hebben ook niet het eeuwige leven.

Edit: volgens mij is het deze issue: http://forum.notebookrevi...completely-dead-help.html
Ik heb vandaag ook maar even een schroevendraaiertje gehaald en hem opengeschroefd. Heb het zwarte platte stekkertje er en halve minuut er uit gehad (Dat is het goede stekkertje neem ik aan?) maar geen resultaat. Hij gaat nog steeds niet aan. Bios 212 stond er bij mij standaard al op trouwens.
Nu moet ie toch maar gerepareerd worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerodian
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik heb een vraagje voor degenen die de UX32VD-R3001V hebben aangeschaft.

Op een review van mobiletechreviews.com zeggen ze dat bij normaal gebruik de UX32VD-R3001V ongeveer 4 uur en 40 minuten met een volle accu mee kan. Ik wil graag een ultrabook die een lange accuduur heeft, en vind deze accuduur eigenlijk te laag. Hoe is de ervaring van gebruikers met deze laptop?

Ook heeft de UX32VD-R3001V "maar" een scherm van 1366x768 (WXGA Wide), hoe bevalt deze? In alle UX32VD reviews pakken ze de laptop met het full HD scherm, en zeggen ze niks over de goedkopere....

Verder had ik een mail naar Azerty gestuurd om te vragen of de UX32VD-R4002V nog binnenkort te koop is:
Beste Azerty,

ik vraag mij af of deze laptop nog beschikbaar komt, en zo ja vanaf wanneer. Alvast bedankt!
ASUS ZENBOOK UX32VD R4002V

Ze antwoordden met:
Deze laptop komt niet meer beschikbaar, wellicht dat er een nieuw model uitkomt als windows 8 uit komt.
Dit is een ander verhaal dan wat ik gelezen heb, een paar pagina's terug in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naveci
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb ook een vraagje.

Ik zag enige weken geleden het I5-model verdwijnen van de pricewatch en ook op HWI. Nu heb ik na (heeeeel lang) wikken en wegen besloten Thunderbolt maar te laten voor wat het is en het duurdere i7 model te pakken van deze mooie zenbook. Echter is ook deze de laatste tijd nergens meer te vinden en dit topic staat vol met verhalen over leveringen.. of het gebrek eraan.
Hebben mensen nog suggesties voor andere flaptops en het liefst met Thunderbolt? Acer hou ik niet van en met Macbook Airs kan ik niet uit de voeten ivm toetsenbord. Echter wordt dat appeltje wel steeds aantrekkelijker als dat nog lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVFRC45
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:14
Volgens mij verwar je mini-vga met thunderbolt, geen van de zenbooks hebben een thunderbolt aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
Zucht... De niet-aangaan ellende houd maar aan bij mij. Ik heb een RMA aangemaakt bij ASUS. Hopen dat die Pickup-and-return service goed werkt. *zwaait naar Zenbook*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:05
Bizarre actie van Saturn. Ik vroeg naar de verwachte levertijd van de bestelling van de Asus Zenbook UX31A-R4003V die ik besteld (en betaald) heb in hun actieweekend.
Reactie Saturn: "We hebben uw aanvraag tot annulering ontvangen, u krijgt uw geld teruggestort."

Dat is natuurlijk niet wat ik vroeg, dus heb hen aangegeven dat ik verwacht dat de order gewoon uitgeleverd gaat worden en dat ik niet om annulering gevraagd heb. Sterker nog, dat ik aandring op daadwerkelijke (zij het late) levering.
Iemand anders die bij Saturn deze laptop in bestelling had staan?

Edit: Typo's

[ Voor 3% gewijzigd door Chicken op 05-10-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzn
  • Laatst online: 05-07 23:16

dzn

Weet iemand of de UX31A met 256GB ( en i7 ) in België te verkrijgen is? Met een azerty keyboard layout dus. Het lijkt alsof alle 128GB een Sandisk ssd hebben gekregen en de 256 variant hier niet te vinden is. Ik las op dit forum dat iemand de 128GB versie kocht en dan zelf een 256GB SSD erin stopte maar ik wil de garantie niet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook de UX31A-R4003V besteld en betaald bij Saturn in het actieweekend. Vorige week gebeld met de klantenservice met de vraag naar de verwachte levertijd en toen lieten zij (al) weten dat hij niet meer leverbaar was. De dame van klantenservice gaf aan dat iedereen bericht zou krijgen dat de order zou worden geannuleerd. Zij heeft toen mijn order meteen maar geannuleerd, zodat ik niet zo lang op terugboeking van het geld hoefde te wachten :? . Achteraf denk ik dat ik niet zo snel akkoord had moeten gaan, ze moeten in feite toch gewoon leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazenKruistocht
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:53:
Ik had ook de UX31A-R4003V besteld en betaald bij Saturn in het actieweekend. Vorige week gebeld met de klantenservice met de vraag naar de verwachte levertijd en toen lieten zij (al) weten dat hij niet meer leverbaar was. De dame van klantenservice gaf aan dat iedereen bericht zou krijgen dat de order zou worden geannuleerd. Zij heeft toen mijn order meteen maar geannuleerd, zodat ik niet zo lang op terugboeking van het geld hoefde te wachten :? . Achteraf denk ik dat ik niet zo snel akkoord had moeten gaan, ze moeten in feite toch gewoon leveren?
ha ha, ik zou dat niet geaccepteerd hebben, ik ga ervan uit dat ze gewoon gaan leveren, beter gezegd: ik hou ze eraan, anders komen ze maar met een ruimhartige compensatie! ze gaan hoe dan ook bij mij leveren, je laat toch niet iemand eerst een maand in de stront zakken, ik zou maar het schooljaar moeten beginnen! behoorlijk arrogant!

trouwens ze hebben al de 30 dagen meldingsplicht overschreden

dit onderstaande was hun mail naar mij toe!
Vrijdag 28 september 16:21 door Saturn Online

Geachte meneer Ter Horst,

Bedankt voor uw contactopname met Saturn.

Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben navraag gedaan bij de leverancier. Helaas kunnen zij ons geen levertijd beloven op dit moment. Zodra wij meer informatie tot onze beschikking hebben zullen wij u onmiddellijk op de hoogte brengen.

Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden.
Mocht u voor deze optie kiezen dan zou ik u willen verzoeken ons dit te laten weten middels een antwoord in dit ticket.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team

---------------------------------

Vrijdag 28 september 15:27 door Rene
Zzzz duurt een beetje erg lang? Graag een redelijke oplossing en tegemoetkoming!,!,!,!,!,!!!!. 8-9 werkdagen belooft. Is nu reeds het dubbele.

Slecht begin van het school jaar voor mij!

Groet rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Dergelijke mailtjes zullen je ongetwijfeld helpen om eerder je zenbook te ontvangen. :X

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazenKruistocht
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 23:37
Bal0n schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:25:
Dergelijke mailtjes zullen je ongetwijfeld helpen om eerder je zenbook te ontvangen. :X
boodschap was duidelijk vanuit mijn kant, ik ga niet heel veel extra moeite doen om achter hun aan te zitten, maar zo bouw ik toch een beetje dossier op <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
De vraag is wat voor dossier je op wil bouwen. Als ik de persoon was die dat mailtje had behandeld, en ik had de mogelijkheid om je wat naar achter te schuiven in de wachtrij, dan zou ik het niet nalaten.

Je komt op deze manier gewoon over als een onbeleefde *****, en dat gaat nooit helpen om beter behandeld te worden.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:14:
De vraag is wat voor dossier je op wil bouwen. Als ik de persoon was die dat mailtje had behandeld, en ik had de mogelijkheid om je wat naar achter te schuiven in de wachtrij, dan zou ik het niet nalaten.

Je komt op deze manier gewoon over als een onbeleefde *****, en dat gaat nooit helpen om beter behandeld te worden.
Ach, misschien een beetje onbeleefd maar zeker niet onbeschoft! Lekker kort en Krachtig toch? Altijd beter dan je af laten schepen met een annulering zoals sommige hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 21:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Vandaag (in duitsland) alle zenbooks ux31 en ux32vd op een rijtje met 1080p mogen aanschouwen.
Mooi scherm en wat ik graag wilde weten, geen echt verschil tussen tussen grote en bouwkwaliteit. Al is de ux31 wel wat 'steviger' maar zeker niet groter of zwaarder.
Wel raar dat je, mocht je qwertz geen probleem vinden, er een paar mee kan krijgen.. en je in NL *niks* meer kan krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schramowski
CT schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:24:
Al is de ux31 wel wat 'steviger' maar zeker niet groter of zwaarder.
Heb je het over de ux31a? Dan is dat toch ook wel te verwachten, gezien die zenbook het lichste en dunste zou moeten zijn van alle 13 inch Zenbooks.

Edit: "13 inch" toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door Schramowski op 09-10-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Schramowski schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:42:
[...]

Heb je het over de ux31a? Dan is dat toch ook wel te verwachten, gezien die zenbook het lichste en dunste zou moeten zijn van alle Zenbooks.
Nee hoor, de UX21A is nog lichter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
Saturn heeft u ook daadwerkelijk het geld teruggestort. Ik heb dus maar weer een reactie geplaatst dat ik daar niet om gevraagd heb:

Ik zie dat u het bedrag teruggestort hebt.Ik heb hier niet om gevraagd en benadruk nogmaals dat ik er van uit ga dat de order normaal geleverd wordt. Jullie hebben zonder mijn verzoek eenzijdig de order geannuleerd en dat is niet toegestaan.
Jullie zetten zelfs een linkje naar het kooprecht op jullie eigen site, en daaruit citeer ik dit:

"1 Koopovereenkomst
Wanneer u een product bij Saturn hebt gekocht, dan hebt u een koopovereenkomst afgesloten met Saturn. Op het moment dat u 'ja' zegt, hebt u gekocht en hebt u een koopovereenkomst gesloten, die kan niet meer worden teruggedraaid.

Op die koopovereenkomst zijn veelal de wettelijke regels rond consumentenkoop van toepassing. Rond koopregels wordt consumentenkoop door de wet het strengst omschreven.

Volgens de wet mag er van wettelijke koopregels nooit worden afgeweken in het nadeel van de consument."

De koopovereenkomst is gesloten en kan niet meer worden teruggedraaid, derhalve verwacht ik een levering van de laptop zoals afgesproken. Geeft u aub aan mij aan hoe ik het orignele bedrag van de factuur moet voldoen.

We zullen zien wat ze doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
Chicken schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:41:
Saturn heeft u ook daadwerkelijk het geld teruggestort. Ik heb dus maar weer een reactie geplaatst dat ik daar niet om gevraagd heb:

Ik zie dat u het bedrag teruggestort hebt.Ik heb hier niet om gevraagd en benadruk nogmaals dat ik er van uit ga dat de order normaal geleverd wordt. Jullie hebben zonder mijn verzoek eenzijdig de order geannuleerd en dat is niet toegestaan.
Jullie zetten zelfs een linkje naar het kooprecht op jullie eigen site, en daaruit citeer ik dit:

"1 Koopovereenkomst
Wanneer u een product bij Saturn hebt gekocht, dan hebt u een koopovereenkomst afgesloten met Saturn. Op het moment dat u 'ja' zegt, hebt u gekocht en hebt u een koopovereenkomst gesloten, die kan niet meer worden teruggedraaid.

Op die koopovereenkomst zijn veelal de wettelijke regels rond consumentenkoop van toepassing. Rond koopregels wordt consumentenkoop door de wet het strengst omschreven.

Volgens de wet mag er van wettelijke koopregels nooit worden afgeweken in het nadeel van de consument."

De koopovereenkomst is gesloten en kan niet meer worden teruggedraaid, derhalve verwacht ik een levering van de laptop zoals afgesproken. Geeft u aub aan mij aan hoe ik het orignele bedrag van de factuur moet voldoen.

We zullen zien wat ze doen. :(
BW 7 46f lid 2

http://www.wetboek-online...tboek%20Boek%207/46f.html

Als Saturn het product niet kan krijgen, heb je geen poot om op te staan. Ik heb de laatste weken in deze draad niemand blij gezien die een Nederlands model geleverd gekregen heeft.

Ze doen bij 4Launch voorlopig nog pogingen, maar ik ga er heel eerlijk niet van uit dat ik de bestelde UX32VD-R4002 ga krijgen. Zodra Asus een opvolger aankondigd en die leverbaar wordt annuleer ik gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald op 09-10-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
Ronald schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Als Saturn het product niet kan krijgen, heb je geen poot om op te staan. Ik heb de laatste weken in deze draad niemand blij gezien die een Nederlands model geleverd gekregen heeft.
Er zijn wel degelijk enkele leveringen geweest in Nederland, onder andere door Paradigit. En dan nog heeft Saturn een plicht om het uit te leggen. Ze mogen niet zomaar annuleren 'op mijn verzoek' als ik dat verzoek niet gedaan heb. Overigens hebben verschillende webwinkels al aangegeven dat er nog wel leveringen mogelijk zijn maar dat die pas in de eerste week van november verwacht hoeven te worden.

Oftewel, Saturn kiest voorlopig de makkelijke weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Chicken op 09-10-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
Chicken schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:07:
[/quote]Als Saturn het product niet kan krijgen, heb je geen poot om op te staan. Ik heb de laatste weken in deze draad niemand blij gezien die een Nederlands model geleverd gekregen heeft.
[quote]

Er zijn wel degelijk enkele leveringen geweest in Nederland, onder andere door Paradigit. En dan nog heeft Saturn een plicht om het uit te leggen. Ze mogen niet zomaar annuleren 'op mijn verzoek' als ik dat verzoek niet gedaan heb. Overigens hebben verschillende webwinkels al aangegeven dat er nog wel leveringen mogelijk zijn maar dat die pas in de eerste week van november verwacht hoeven te worden.

Oftewel, Saturn kiest voorlopig de makkelijke weg.
Is het nu al November? 4launch dacht vorige week nog eind deze week. Schuift mooi en hard op:D

Succes met tramalant maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Gisteren toevallig nog bij Paradigit binnen gestapt. Even voor jullie gevragen of ze de ux31a nog hadden.. Ze hadden er maandag nog 5 liggen in Arnhem ;)

Mijn ux31a is inmiddels opgestuurd. Hopen dat hij snel terug komt. En ik er dan geen last meer van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Er staat alleen bij specs: 1600x900... :o
Ik neem aan dat dat een foutje is...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Denk dat ze de ouwe UX31E willen lozen ipv de 1080p UX31A modellen.
edit:

yep productnummer is hetzelfde hier is ie goedkoper
http://www.norrod.nl/ultr...7m_4gb_128gb/details.aspx

Slinxs van Paradigit om de UX31 deze week zonder A of E te vermelden. Zijn altijd types die het verschil niet weten.

[ Voor 73% gewijzigd door RAAF12 op 10-10-2012 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze de oude versie wel ASUS Zenbook Prime noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
  • Laatst online: 08:13
Ok dit heb ik nog nooit meegemaakt... vandaag mn ux31A terug ontvangen na de 2e reparatie van 1,5 maanden.

Ik had hem dus laten repareren omdat na 1e reparatie de onbekwame reparatiedienst van Asus erin geslaagd is om de toetsenbordverlichting stuk te maken. Ik die dus weer opgestuurd, opnieuw 1,5 maand kwijt, om hem vandaag terug te ontvangen. Eerste constatatie: toetsenbordverlichting werkt nog steeds niet EN touchpad werkt niet...

Dus bij elke reparatie wordt er niks gerepareerd EN maken ze een ander onderdeel kapot. Ik heb sinds mn aankoop in juli de laptop in totaal misschien een week in mijn bezit gehad.

Ik heb deze laptop nodig voor school, en nog eens opsturen zal waarschijnlijk ervoor zorgen dat ik ook geen scherm meer heb...
Dan maar zelf opensmijten zeker, zonder touchpad is die helemaal niks meer waard.

Ik weet echt niet wat te doen anders, geld terugvragen is volgens de webshop niet mogelijk (had ik voorgesteld voor ik hem 2e keer opstuurde voor reparatie).

Dit is het meest brakke product dat ik ooit meegemaakt heb, een chinees namaakmodel is waarschijnlijk 10x beter. En dan de reparatiedienst van Asus Benelux: "Comserve"... Ik geloof het zelf nog niet dat een reparatiedienst zo kan falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
Fentek schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:45:
Ok dit heb ik nog nooit meegemaakt... vandaag mn ux31A terug ontvangen na de 2e reparatie van 1,5 maanden.

Ik had hem dus laten repareren omdat na 1e reparatie de onbekwame reparatiedienst van Asus erin geslaagd is om de toetsenbordverlichting stuk te maken. Ik die dus weer opgestuurd, opnieuw 1,5 maand kwijt, om hem vandaag terug te ontvangen. Eerste constatatie: toetsenbordverlichting werkt nog steeds niet EN touchpad werkt niet...

Dus bij elke reparatie wordt er niks gerepareerd EN maken ze een ander onderdeel kapot. Ik heb sinds mn aankoop in juli de laptop in totaal misschien een week in mijn bezit gehad.

Ik heb deze laptop nodig voor school, en nog eens opsturen zal waarschijnlijk ervoor zorgen dat ik ook geen scherm meer heb...
Dan maar zelf opensmijten zeker, zonder touchpad is die helemaal niks meer waard.

Ik weet echt niet wat te doen anders, geld terugvragen is volgens de webshop niet mogelijk (had ik voorgesteld voor ik hem 2e keer opstuurde voor reparatie).

Dit is het meest brakke product dat ik ooit meegemaakt heb, een chinees namaakmodel is waarschijnlijk 10x beter. En dan de reparatiedienst van Asus Benelux: "Comserve"... Ik geloof het zelf nog niet dat een reparatiedienst zo kan falen.
Tuurlijk wil de webshop niet erkennen dat koopontbinding uiteindelijk een optie wordt omdat het product niet deugdelijk is. Of het na 2 reparatie pogingen al kan, dat betwijfel ik. Even zoeken op consuwijzer, of als je het niet kan vinden dan hebben ze een telefoonnummer, en je weet waar je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Pffff, nu al bijna een maand een bestelling van een UX32VD-R4002V bij 4launch staan waarvan de levering steeds wordt uitgesteld.

Ik begin langzamerhand het vermoeden te krijgen dat op de meest recente batches Windows 8 staat voorgeïnstalleerd, en dat ze pas uitgeleverd mogen gaan worden na de lancering daarvan op 26 oktober...

[Update] En als dat het geval is: waarom ze dat dan niet gewoon concreet zo vertellen i.p.v. elke week weer doorschuiven met vage voorspellingen.

Net nog even met 4launch gebeld, en ze bevestigen dat het op zijn vroegst rond de 26e wordt. Ik heb geannuleerd.

[ Voor 28% gewijzigd door iisworks op 12-10-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Ronald schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:53:
[...]
Tuurlijk wil de webshop niet erkennen dat koopontbinding uiteindelijk een optie wordt omdat het product niet deugdelijk is. Of het na 2 reparatie pogingen al kan, dat betwijfel ik. Even zoeken op consuwijzer, of als je het niet kan vinden dan hebben ze een telefoonnummer, en je weet waar je staat.
Hier zijn 2 sites van consuwijzer die hier betrekking op hebben:
http://www.consuwijzer.nl...niet-goed-ondeugdelijk-is

http://www.consuwijzer.nl...oopovereenkomst-ontbinden

Volgens mij komt het neer op dat de verkoper in principe het recht heeft om te zeggen dat ze enkel repareren en geen geld terug geven, maar in de 2e link wordt ook gezegd dat als het product na meerdere reparaties nog steeds niet werkt je recht hebt op een nieuw product of je geld terug. En aangezien de huidige levering van de Zenbooks nou niet echt bizar soepel loopt *kuch*wacht nu al 1,5 maand*kuch* lijkt geld terug mij de enige optie.
Ik denk trouwens dat als je even zoekt op GoT in de juiste afdeling je wel een (aantal) thread(s) moet kunnen vinden hierover, aangezien het wel een situatie is die meer voor komt.

In ieder geval veel succes met de verdere afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychiat0r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 06:48
MoonenJH schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:35:
Pffff, nu al bijna een maand een bestelling van een UX32VD-R4002V bij 4launch staan waarvan de levering steeds wordt uitgesteld.

Ik begin langzamerhand het vermoeden te krijgen dat op de meest recente batches Windows 8 staat voorgeïnstalleerd, en dat ze pas uitgeleverd mogen gaan worden na de lancering daarvan op 26 oktober...
Dat is ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychiat0r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 06:48
Mijn huisgenoot maar hoe valide je die bron vindt moet je zelf maar even bepalen ;)

Toevallig zijn zowel mijn huisgenoot als ik op zoek naar de UX32VD-R4002V alleen probeerde hij 'm te bestellen via Redcoon. Hij heeft bij Redcoon geïnformeerd naar de levering en uiteindelijk kwam hij met een zelfde soort verhaal.
Maar het is ook wel verdacht toevallig dat de UX32VD-R4002V pas weer leverbaar is op het moment dat Windows 8 gereleased wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Vorige week mijn UX32VD terug gestuurd naar Asus ter reparatie. De ventilator ging op hele rare momenten op volle toeren draaien. Ben ik de enige met dit probleem, of hebben jullie er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:42
Ik ga van het weekend maar eens terug naar Mycom met mijn UX31E. Ik heb een mooie Dell U2312HM gekocht, en wilde deze aansluiten via de micro-HDMI poort. Heb vandaag daarvoor een micro-HDMI naar HDMI kabel en een HDMI naar DVI-D verloopstuk gehaald, maar deze combinatie werkt niet. Het werkt helaas ook niet op mijn TV, als ik alleen de micro-HDMI naar HDMI kabel gebruik. Ook heb ik nog geprobeerd na het updaten van het BIOS (van 211 naar 213), maar dat wilde ook al niet werken :| .

Als ik bijgeleverde mini-VGA naar VGA gebruik icm de meegeleverde VGA kabel (bij de Dell monitor) werkt het wel.

Vrees dat er dus iets mis is met het mobo, en vraag me af hoe ze het gaan fixen aangezien deze UX31E niet meer te koop is bij de Mycom... Als het ff kan wil ik bijbetalen voor een MBA, installeer ik daar wel W7 op voor vrouwlief :P

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraag aan de deskundigen hier.
Ik heb de UX31A met 256 GB SSD en op mijn werkplek heb ik een Toshiba Dynadock 3.0.
Deze combinatie werkt op zich goed. Kwestie van usb koppelen; geluid, scherm en toetsenbord zijn aangesloten. Echter gedurende de werkdag gebeurd 2 a 3 keer dat het scherm op zwart springt voor een paar seconden. Daarna is alles weer normaal. Echter is kortstondig geen verbinding met de server en geopende documenten vanaf de server kunnen niet meer worden opgeslagen (word, excel) en dien ik lokaal op te slaan en vervolgens moet ik het terugplakken naar de server.

Heeft iemand hier een oplossing voor? De dynadock heeft ook de meest recente update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Zijn er mensen die wel 1Gbps uit hun usb/ethernet adapter geperst krijgen? Ik in ieder geval niet op mn UX32VD-R4002V..

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Bal0n schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:20:
Zijn er mensen die wel 1Gbps uit hun usb/ethernet adapter geperst krijgen? Ik in ieder geval niet op mn UX32VD-R4002V..
Volgens de specs zou die 100Mbps moeten zijn, dat is mijn adapter bij de UX21A ook, kan het probleem zijn lijkt me!

Na wat zoeken blijken er nog maar weinig USB3 naar Gbps adapters te zijn, helaas...

[ Voor 11% gewijzigd door The_MAN op 12-10-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige (betaalbare) beschikbare Zenbooks zijn eigenlijk de UX32VD-R3001V en UX31E-RY009V.

Kan iemand misschien zeggen wat de beste keuze is? Welke heeft bijv. het beste scherm (voor buiten gebruik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Heeft iemand al iets gehoord van Saturn over de UX31A? Er is destijds week 42 aangegeven als leverdatum, maar ik ben bang dat dat hem ook niet meer gaat worden. Waarschijnlijk dus maar weer wachten tot eind oktober/begin november... :/

[ Voor 19% gewijzigd door CrackSlet op 18-10-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnieCool
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10-2023
Ik heb dus ook een UX31A-R4002V in bestelling staan bij 4launch, had hem besteld terwijl er aangegeven werd dat er nog 6 binnen gingen komen. (1-5 dagen levertijd) Kreeg na 2 weken een of ander verhaal van ow sorry we hebben er meer verkocht dan er binnen komen. Ben er na meer dan een maand wachten helemaal klaar mee en ondertussen houden ze me maar aan het lijntje met valse beloftes. Ga hem morgen annuleren en wacht wel tot er wat meer duidelijkheid is of een nieuwe versie. Ik heb geen zin om 1200 euro neer te leggen voor een laptop die ik al 1.5 maand in mijn bezit had moeten hebben tegen de tijd dat hij komt.

Ben al 6 jaar klant bij 4launch maar ik ben voorlopig wel klaar met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ErnieCool: zelfde ervaring hier, mijn vragen over de bestelling worden niet eens beantwoord. Valt me bijzonder tegen na jarenlang goede ervaringen. Aangezien ik nog niet betaald heb (afhalen) laat ik mijn bestelling nog even staan maar heb er weinig vertrouwen meer in dat ie ooit geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
@Crackslet: Bij mij heeft Saturn de order geannuleerd toen ik naar de levertijd vroeg. Ze beroepen zich op 'overmacht'. Ik heb wel al mijn geld terug, maar ben nog steeds aan het zeuren dat ze niet aannemelijk gemaakt hebben dat er overmacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 18:31
Chicken schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:01:
Ik heb wel al mijn geld terug, maar ben nog steeds aan het zeuren dat ze niet aannemelijk gemaakt hebben dat er overmacht is.
Wat wil je daarmee bereiken dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
Dat als ze weer beschikbaar zijn ik 'm gewoon geleverd krijg voor de aanbiedingsprijs waarvoor ik 'm gekocht heb. Net als Crackslet heb ik de UX31A besteld met 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 10:15

ormagon

Definitely Maybe

Het probleem ligt niet enkel bij de Zenbooks. Bij vrij veel merken/series ligt de levering momenteel even op zijn gat tot de release van Windows 8. In veel gevallen zal er gewoon nog minstens een week gewacht moeten worden omdat de fabrikanten simpelweg niet leveren, of al geleverd hebben met Windows 8 waardoor de laptop de deur nog niet uit mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekmans
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-01-2021
Binnen twee weken is windows 8 gepresenteerd dus we kunnen toch nog wel even wachten..
Hopelijk word de zenbook gepresenteerd met 8gb intern 256ssd dan hoeven we de kast niet meer open te maken..

[ Voor 3% gewijzigd door Kiekmans op 21-10-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Deze ref. gevonden bij redcorp.be:

Zenbook Ux31a-c4027h-be Core I7-3517u / 4gb 256gb 13.3in Fhd Win8 - 1211,86EUR BTWe

Wordt dit dan het nieuwe model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Jammer, maar 4GB geheugen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Als ik google op Ux31a-c4027h (BE is de landcode denk) krijg ik het volgende alternate product:
http://www.alternate.nl/h...sus/UX31A-C4027H/1028466/

Dit is dus de i7 versie met 256gb SSD, maar ook met touchscreen.
De prijs die er bij staat is €1500,-, wat volgens mij gelijk is aan de originele ux31a met i7 en 256gb.

Edit:
Het is dus niet dezelfde prijs
http://www.alternate.nl/h...d=15419&tk=8&lk=4871#ASUS
Er komt ook een versie zonder touchscreen en die is 100e goedkoper.
Nieuwe typenummer voor de W8 (home oid denk) is UX31A-R4003H en voor de W8 Pro UX31A-R4003P (die is ook weer 1500e overigens)

[ Voor 32% gewijzigd door CrackSlet op 22-10-2012 09:05 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.