Dat dus. Dat "n.v.t." invullen had ik zelf ook al bedacht. Alle apparatuur is nieuw, dus ik heb ook overal een bon van.douPel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:09:
Heb net gebeld met DSV en voor spullen met serienummer moet je die gewoon invullen op de site. Voor accessoires die geen serienummer hebben, kun je gewoon nvt invullen
Daarnaast heb ik nog met m'n oude Canon PowerShot A570 IS een foto gemaakt van alle apparatuur bij elkaar en van m'n Canon EOS 600D. Vervolgens met de 600D ook nog foto's gemaakt van alle ander onderdelen los.
Dat van extra aankopen tussendoor weet ik ook niet. Dat van 1 april t/m 1 april klopt inderdaad wel. Ik heb van 19 april 2012 t/m 1 april 2013 en betaal €95 premie + €5 poliskosten + €3,88 assurantiebelasting (in plaats van 100 + 5 + 4,07). Krijg dus €5,19 korting in totaal voor die tweeënhalve week kortere looptijd.Wat info die ik hier nog niet ben tegengekomen (en niet geldt voor alle verzekeringen): Verzekeringsjaar loopt van 1 april-1april. Wanneer je later afsluit, betaal je minder, en moet je rond 1 april gewoon een update geven van eventuele extra aangekochte spullen. Heb alleen niet gevraagd hoe het zit als je over het minimum van de 1250,- heengaat, terwijl de 20% van je verzekerd bedrag <1250,- is. Dat zou dan niet meeverzekerd zijn, maar weet niet of je dat dan halverwege nog kunt opgeven.
Is inderdaad wel een eye-opener als je alles dan hebt opgegeven en het totaalbedrag ziet...vandermark schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:01:
...ik ben geschrokken van de nieuwwaarde van de spullen die ik dan bij me heb: gaat dik over de 4 mille heen... Toch goed gevoel dat het nu verzekerd is...
[ Voor 11% gewijzigd door Kid Jansen op 04-05-2012 13:58 ]


