• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-11 10:26
SgtPoen schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:57:
Zodra ik in de Tutorial kom gebeurd er helemaal niks?
same here

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik baal er nu al van! En dat voorspeld niet veel goeds. Ik ga maar wat anders doen vandaag want dit schiet gewoon niet op! Diep triest dat de zaken niet in orde zijn! Dit spel failt gewoon. :( bah!

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 07-03-2013 09:01 ]

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:13
Cygnitr0n schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:00:
Ik baal er nu al van! En dat voorspeld niet veel goeds. Ik ga maar wat anders doen vandaag want dit schiet gewoon niet op! Diep triest dat de zaken niet in orde zijn! Dit spel failt gewoon. :( bah!
Het was een beetje te verwachten he :P

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
EA moet gewoon in een dwangbuis worden gestopt zodat het niks meer kan aanraken.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:03
Ik ga lekker wachten tot vanmiddag, nu wordt al door een paar mensen met rechtzaken gedreigd :P Hopen dat EA niet helemaal kapot is gemaakt door de aantal aanklachten ;)

Even serieus, waarom verwacht iedereen dat het op launch van elk spel altijd goed gaat? Dat gaat gewoon niet.

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Ik vind het niet meer zo erg dat ik mijn key nog niet heb gehad :+

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11 09:30

Pykow

Angelo OTR

Arnlith schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:04:
Ik ga lekker wachten tot vanmiddag, nu wordt al door een paar mensen met rechtzaken gedreigd :P Hopen dat EA niet helemaal kapot is gemaakt door de aantal aanklachten ;)

Even serieus, waarom verwacht iedereen dat het op launch van elk spel altijd goed gaat? Dat gaat gewoon niet.
Nee dat gaat natuurlijk niet.
2x closed beta waar ze niet veel mensen toelaten.
Beta 3 voor de release moest een stresstest zijn, maar ook daar hadden ze weer een beperkt aantal gebruikers toegang gegeven, dus konden ze het nog steeds niet hebben getest.

Voordat je een software programma opleverd, moet je het eerst wel grondig getest hebben en beta's zijn daar ideaal voor, maar dat hebben ze dus niet goed aangepakt.

Dat een server het niet aankan door de drukte kan ik nog begrijpen, maar als ik een server join, ik kan de game starten en ik kan alle regios bekijken en zelfs in steden komen van andere spelers, maar ik kan niet zelf een stad claimen dan is dat echt teleurstellend.

@beuker, diablo was vanaf dag 2 goed te spelen, heel af en toe had je moeite met inloggen, maar je kwam er uiteindelijk toch in. Simcity hebben ze al vrijgegeven in de BETA 3 met een beperking van 4 uur speeltijd, maar verder was het de volledige game. dus ze wisten bijna 1 week al dat dit zou gebeuren.

Natuurlijk komen ze straks met een oplossing en over paar dagen zal het wel weer goed zijn.
Maar het blijft EA en het kan ook zijn dat ze nu al weer reclame aan het maken zijn voor DLC's of Simcity 2014. Game afleveren en weg ermee.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:50

RoyK

Hobby tekenaar

ik heb een interessante visie gelezen ergens op het net dat ze de klap gewoon opvangen zonder extra resources, omdat dit geld kost. Ze nemen bewust het risico dat veel mensen klagen, en in de loop van de week neemt het af..en verspreid het gamen zich over de dag en functioneert alles. Dus: kosten besparing en als jouw eerste game ervaring met de game kut is, nemen ze dat risico.

Mijn portfolio op Instagram

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17:03
Zelfs al hebben ze een goede stress test gehad, dan zou je nog steeds gelazer hebben gehad. Er is namelijk zowat geen enkele launch zonder bugs/problemen Wat RoyK boven mij zegt klopt ook helemaal ;)

• Tsurany
  • Niet online
RoyK schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:14:
ik heb een interessante visie gelezen ergens op het net dat ze de klap gewoon opvangen zonder extra resources, omdat dit geld kost. Ze nemen bewust het risico dat veel mensen klagen, en in de loop van de week neemt het af..en verspreid het gamen zich over de dag en functioneert alles. Dus: kosten besparing en als jouw eerste game ervaring met de game kut is, nemen ze dat risico.
Dat is ook logisch, de investering in capaciteit is hoog en gaat zichzelf zeker niet terugbetalen. En laten we eerlijk zijn, wie hier die klaagt zal het spel niet meer spelen en de DLC niet meer kopen?
Elke keer klachten over levertijden van spellen bij pre-order winkels en mensen blijven pre-orderen. Dat terwijl iedereen wel weet dat dit het traagste werkt.
Elke keer klachten over de launch van het spel en mensen blijven maar tijd vrij nemen om het spel een minuut na launch te kunnen spelen.

Tja, we leren het ook nooit :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik krijg high density residential niet aan de praat. Heb gister 3 uurtjes gespeeld, maar de huizen wilden niet verder gaan dan medium. Wat doe ik verkeerd ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:21

Koppensneller

winterrrrrr

Cornelisjuh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:31:
Ik krijg high density residential niet aan de praat. Heb gister 3 uurtjes gespeeld, maar de huizen wilden niet verder gaan dan medium. Wat doe ik verkeerd ?
Als je niet vertelt wat je hebt gedaan, kunnen wij ook niet weten wat je verkeerd hebt gedaan. Gezorgd voor parkjes en zo?

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 06-11 12:48
Cornelisjuh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:31:
Landwaarde? Parken, scholen ect..

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:58
dat heeft niks met de density te maken toch?

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 10:11
Hogere density krijg je door roads te upgraden.

• Cornelisjuh
Ik had universiteit, en een aantal departments zoals Finance, Education en Safety. Genoeg parken en de wijken die high density hadden moeten worden hadden waren bestraat met high density avenue. Ik had een beoordeling van 75% en voor alles was gezorgd.

Kan het misschien zo zijn dat er te weinig ruimte was ? Had best een slechte indeling namelijk :P

[ Voor 16% gewijzigd door Cornelisjuh op 07-03-2013 09:38 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Cornelisjuh
Fijn, kan geen een server kiezen ...

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-11 19:44
En als je dat wel kan dan blijft ie hangen op verifieren en ALS je dan ingame komt, kun je geen regio claimen en ALS dat wel lukt dan krijg je te horen dat de servers offline zijn en je SC opnieuw moet starten en begin je weer van voor af aan.. :-)

| Losing my religion |

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-10 18:44
Psst. Ik moet nog steeds mijn Key ontvangen! Er zijn ergeren problemen ;))

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
mijn collecters edition is onderweg :) maar zo te zien hoef de koerier geen extra gas te geven :)

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 12:32
:+ ach, ik ben nog aan het werk en kan (als mijn preorder vandaag wel binnenkomt) vanavond pas aan de slag @firrstworldproblems :P :+

• Cornelisjuh
tzeunis schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:47:
En als je dat wel kan dan blijft ie hangen op verifieren en ALS je dan ingame komt, kun je geen regio claimen en ALS dat wel lukt dan krijg je te horen dat de servers offline zijn en je SC opnieuw moet starten en begin je weer van voor af aan.. :-)
Dit dus :'(

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb geen problemen hoor, ik kom er gewoon in en kan nu spelen?

• bouldymen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-11 08:39
shoombak schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:00:
ik heb geen problemen hoor, ik kom er gewoon in en kan nu spelen?
Hoelang moest jij dan wachten na het inloggen?
Mijn simcity zegt controleren of er updates zijn terwijl ik gister nacht gewoon kon spelen.

• tzeunis
@bpuldyman: je install files leegmaken. Zie link hogerop

| Losing my religion |

• shoombak
  • Niet online
bouldymen schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:02:
[...]

Hoelang moest jij dan wachten na het inloggen?
Mijn simcity zegt controleren of er updates zijn terwijl ik gister nacht gewoon kon spelen.
geen idee, half uur geleden key gekocht bij GMG, gedownload in origin, spel gestart, rest gedownload en daarna inloggen en spelen.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 07:17
Fantastisch weer. Vanochtend Sim City opgestart en zonder problemen mijn game gestart. Werkte allemaal naar behoren.

Maar omdat ze vandaag hier met het electra bezig gaan heb ik even de meterkast wat opgeruimd en wat netwerk kabels omgelegd. Verbinding natuurlijk verloren met Sim City, maar kan nu niet meer inloggen. Leuk hoor dat je zoekt naar updates ELKE keer als je hem opstart, maar dit is niet echt leuk want hij blijft daar op hangen.

• Cornelisjuh
sorted.bits schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:03:
Fantastisch weer. Vanochtend Sim City opgestart en zonder problemen mijn game gestart. Werkte allemaal naar behoren.

Maar omdat ze vandaag hier met het electra bezig gaan heb ik even de meterkast wat opgeruimd en wat netwerk kabels omgelegd. Verbinding natuurlijk verloren met Sim City, maar kan nu niet meer inloggen. Leuk hoor dat je zoekt naar updates ELKE keer als je hem opstart, maar dit is niet echt leuk want hij blijft daar op hangen.
Even naar C:/Program Files/Origin Games/SimCity/SimCityUserData gaan en de hele folder leegmaken.

• bouldymen
  • Laatst online: 05-11 08:39
Top bedankt Kan nu mijn stad bouwen:)

• tzeunis
LOL.... dalijk valt ie neer met een OHCA... hahaha.. heeft ie wel nog wat beweging gehad deze week! Papzak!

| Losing my religion |

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 07:17
Cornelisjuh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:04:
[...]

Even naar C:/Program Files/Origin Games/SimCity/SimCityUserData gaan en de hele folder leegmaken.
Dan kan ik inderdaad wel inloggen. Maar ga ik naar mijn server, dan moet ik de tutorial opnieuw doen (die het op dit moment blijkbaar niet doet) en kan ik niet naar mijn eigen stadje. :(

Verwijderd

aangezien we niet kunnen inloggen dan maar plaatjes kijken. voor degene die geen heroes and villains hebben of city sets hier wat info van de extra content :

http://www.simcityhub.com.../exclusive-content-update

Verwijderd

UPDATE: Thursday 03.07.2013 (03:30 EST / 08:30 GMT / 00:30 PST )

The team at SimCity is undertaking aggressive maintenance on the servers and adding capacity to meet demand. Performance will fluctuate during this process. Our fans are important to us and we are committed to delivering against their expectations. Thank you for your patience as we work on the issues.

https://help.ea.com/article/why-cant-i-connect-to-simcity

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sorted.bits schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:15:
[...]

Dan kan ik inderdaad wel inloggen. Maar ga ik naar mijn server, dan moet ik de tutorial opnieuw doen (die het op dit moment blijkbaar niet doet) en kan ik niet naar mijn eigen stadje. :(
Ik weet niet hoe ver je niet komt in de tutorial, maar als de menuknop beschikbaar is rechtsboven, kun je kiezen voor "Exit to menu" en dan kun je vanaf daar weer verder.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Room42 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:26:
[...]

Ik weet niet hoe ver je niet komt in de tutorial, maar als de menuknop beschikbaar is rechtsboven, kun je kiezen voor "Exit to menu" en dan kun je vanaf daar weer verder.
Idd ik kom ook niet bij mn stad van vannacht, en de tutorial moet je bij iedere server wissel opnieuw doen : S
Maar die werkt idd ook al niet...

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:52
Ik vind het heel lastig om je low class residence (laagste wealth) te upgraden naar de hoogste density.. Ze blijven vaak gewoon klein ondanks high density roads of ze upgraden naar een higher wealth position door voorzieningen zoals school. Iemand tips om hiermee om te gaan?

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 13:44
Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:29:
Ik vind het heel lastig om je low class residence (laagste wealth) te upgraden naar de hoogste density.. Ze blijven vaak gewoon klein ondanks high density roads of ze upgraden naar een higher wealth position door voorzieningen zoals school. Iemand tips om hiermee om te gaan?
Parken? :+

• Mmore
De goedkoopste? Ze nemen zoveel ruimte in beslag vergeleken met de enkele high class park die ik nodig heb in m'n rijke district :o

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-11 10:02

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:25:
UPDATE: Thursday 03.07.2013 (03:30 EST / 08:30 GMT / 00:30 PST )

The team at SimCity is undertaking aggressive maintenance on the servers and adding capacity to meet demand. Performance will fluctuate during this process. Our fans are important to us and we are committed to delivering against their expectations. Thank you for your patience as we work on the issues.

https://help.ea.com/article/why-cant-i-connect-to-simcity
Aggressive maintanance? Ze slaan met een voorhamer tegen wat racks aan? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Chakotay schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Aggressive maintanance? Ze slaan met een voorhamer tegen wat racks aan? :P
That's how they fix things in russia.

*Ondertussen bij de Maintenance van SIMCity*

• Tsurany
  • Niet online
Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:30:
De goedkoopste? Ze nemen zoveel ruimte in beslag vergeleken met de enkele high class park die ik nodig heb in m'n rijke district :o
Je kan ook high-class plaatsen volgens mij. Als je kijkt bij land value zie je dat zelfs de hoogste land value nog prima is voor low wealth citizens.

• Evil Cowman
BRILJANTE reactie van Steam op de problemen met Simcity
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rUvSn7L.jpg

• Tsurany
  • Niet online
Hoax toch? Ik zie niks in steam.

• Evil Cowman
ja is een hoax.. maar toch.. leuk verzonnen :P

• Garion
  • Laatst online: 29-12-2022
Evil Cowman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:30:
BRILJANTE reactie van Steam op de problemen met Simcity
[afbeelding]
Hoewel het echt niet zou kunnen 'in het echie', was het wel een briljante grap geweest.

Ik moest er in ieder geval om lachen :*)

Butt-kicking! For goodness!

• Mmore
Tsurany schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Je kan ook high-class plaatsen volgens mij. Als je kijkt bij land value zie je dat zelfs de hoogste land value nog prima is voor low wealth citizens.
Maar als ik dat doe dan komen medium/high wealth mensen er wonen in plaats van low.. en ik wil juist low wealth citizens erbij. :P

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11 08:35
Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:44:
[...]

Maar als ik dat doe dan komen medium/high wealth mensen er wonen in plaats van low.. en ik wil juist low wealth citizens erbij. :P
Low Wealth parkjes?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Mmore
Die bouw ik inderdaad wel, maar lijken veel minder effect te hebben. Als ik 1 high wealth parkje ergens neer zet dan wordt heel het blok ineens high wealth en gaan ze naar wolkenkrabbers, als ik een low wealth parkje neer zet krijg ik wat smileys en dat is 't..

• Garion
  • Laatst online: 29-12-2022
Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:44:
[...]

Ik heb zelf nog amper gespeeld, maar je zou denken dat het $ teken naast de parken ($, $$, $$$) overeenkomt met de type citizens die erop af komen; respectievelijk low ($), middle ($$) en high ($$$) wealth.

Dus als je geen medium of high wealth wilt hebben in een gebied, denk ik dat je geen $$ of $$$ parken in de buurt zou moeten hebben.

Dit is een wilde theorie: ik wil wel even benadrukken dat ik zelf pas ca. 10 minuten heb gespeeld....

Of dit klopt, weet ik dus niet...

Butt-kicking! For goodness!

• Evil Cowman
Garion schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:49:
[...]

Ik heb zelf nog amper gespeeld, maar je zou denken dat het $ teken naast de parken ($, $$, $$$) overeenkomt met de type citizens die erop af komen; respectievelijk low ($), middle ($$) en high ($$$) wealth.

Dus als je geen medium of high wealth wilt hebben in een gebied, denk ik dat je geen $$ of $$$ parken in de buurt zou moeten hebben.

Dit is een wilde theorie: ik wil wel even benadrukken dat ik zelf pas ca. 10 minuten heb gespeeld....

dat klopt ja :)

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-11 12:30

TheNephilim

Wtfuzzle

Oooooeh, ik ben nog zo druk met GW2 en BF2... moet ook nog aan SC2: HotS. Dus SimCity kan er eigenlijk niet bij, zoveel vrije tijd heb ik niet. Ik denk dat ik gezien de kinderziektes nog maar even wacht, dan profiteer ik meteen van een lagere aanschafprijs.

Maar het ziet er verder allemaal goed uit, de beta heb ik wel gespeeld en de reacties en samenwerking hier doet vermoeden dat het een top spel is.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Garion schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:49:
[...]

Volgensmij klopt het deels (note: ik heb nog 0 minuten gespeeld). Je sims "upgraden" wanneer ze happy genoeg zijn. Door geen parken te plaatsen worden ze minder happy, maar het wil niet zeggen dat ze niet erg blij worden van overige zaken als lage belasting en ziekenhuis//politie//brandweer e.d. Voor zover ik het begrijp is het niet "verplicht" om parken te plaatsen wanneer je med of high wealth wil.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Mmore
Dat denk ik ook Garion. Mijn vraag is dus eigenlijk - waarom wordt mn $$$ population met één parkje de hoogste density terwijl ik mijn $ population met 3 parkjes niet eens kan laten upgraden? (road type is geupgrade naar high dens)

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-11 09:54
Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:04:
Dat denk ik ook Garion. Mijn vraag is dus eigenlijk - waarom wordt mn $$$ population met één parkje de hoogste density terwijl ik mijn $ population met 3 parkjes niet eens kan laten upgraden? (road type is geupgrade naar high dens)
De landwaarde gaat omhoog met parken ;). Heel veel parken van $$ kunnen als nog $$$ mensen aantrekken.
Moet je landwaardefilter even aanzetten, dan weet je wat ik bedoel.

• Paterpor
  • Laatst online: 18:21
Het gaat verder dan alleen de parkjes. Het draait om de land value, is die laag blijven de huisjes/winkels low wealth, is ze hoog komen er high wealth. Land value kan buiten parken verhoogt worden door bv. Burgemeester huis of een monument, veel toeristen, ...

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:04:
Misschien niet genoeg ruimte om te upgraden? :)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Mmore
Ruimte genoeg :P Ik zal straks even kijken hoe het met de land value zit en eventueel screenshots maken. :)

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 15:24
Het aantal nieuwe inwoners wat binnenkomt in een stad is sowieso gecapped over een bepaalde tijd, en volgens mij ook nog eens gelimiteerd aan hoeveel werk er voor is. Zijn er nog wel vrije banen voor je low-wealth werkers?

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 20:49
weet iemand hoe je de taal kunt veranderen? Ik zie dat nergens...heb nu Nederlands dat is toch wel een beetje lame hoor :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
FireFoz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:34:
weet iemand hoe je de taal kunt veranderen? Ik zie dat nergens...heb nu Nederlands dat is toch wel een beetje lame hoor :P
Kan je toch kiezen bij installatie? Anders even zoeken in dit topic, is al vaker voorbij gekomen.

Stats

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:59
via profile.ea.com, daar moet je je land en taal instellen

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Alle Europese servers zijn online! Athans hier dan.

Nog mensen die geen regio hebben en iets zoeken? ZOek nog wat (liefst een beetje ervaren) mensen om een regio mee op te zetten. Gewoon ongedwongen.

Origin: Postius

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 07-03-2013 12:37 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:08

Player1S

Probably out in the dark

Is er ook een legale demo versie beschikbaar? Gister toch even wat filmpjes zitten kijken en heb toch wel erge interesse gekregen in deze game ondanks de opstartproblemen :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:17

Sevyx

Facta non verba!

L1nt schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:39:
Is er ook een legale demo versie beschikbaar? Gister toch even wat filmpjes zitten kijken en heb toch wel erge interesse gekregen in deze game ondanks de opstartproblemen :)
Nee is er niet. Je hebt alleen paar beta versies gehad.

Psn - Sevyxs

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:08

Player1S

Probably out in the dark

stom!!! Toen trok het me niet en vond mijzelf niet geschikt om dit spel te testen voor ze dus niet mee gedaan.

Ik ga natuurlijk nu geen geld lappen terwijl ik het misschien toch niet mijn ding is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Postius
L1nt schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:42:
stom!!! Toen trok het me niet en vond mijzelf niet geschikt om dit spel te testen voor ze dus niet mee gedaan.

Ik ga natuurlijk nu geen geld lappen terwijl ik het misschien toch niet mijn ding is.
Beta's van EA zijn geen beta's maar demo's. Onthoudt dat in de toekomst :).

EA verkracht het woord beta omdat ze er beter mee wegkomen in de ogen van de community.

Maar EA doet niet aan beta's, wel verkapte demo's en die noemen ze een beta (om wat marketingtechnische redenen).

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

FireFoz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:34:
Origin op Engels zetten daarna installeren ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• WybWyb
  • Laatst online: 31-10 16:19
Q: If I buy on the PC, can I also play on Mac?
A: Only select EA titles are dual-platform play-enabled, and all have previously been announced. Details on these titles can be found at www.origin.com. We have nothing new to announce at this time

Beetje jammer dit.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:28
(jarig!)
WybWyb schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:53:
Q: If I buy on the PC, can I also play on Mac?
A: Only select EA titles are dual-platform play-enabled, and all have previously been announced. Details on these titles can be found at www.origin.com. We have nothing new to announce at this time

Beetje jammer dit.
Ik dacht dat dit al eerder voorbij was gekomen maar dat SimCity hier wel onder viel.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-11 02:20
Twixell schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:55:
[...]

Ik dacht dat dit al eerder voorbij was gekomen maar dat SimCity hier wel onder viel.
Ja volgens mij wel, maar ik dacht dat dat ook alleen gold voor aankopen via origin zelf. Niet via externe keysites of winkelversies. Maar pin me er niet op vast.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2013 12:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Martinspire schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:58:
[...]

Ja volgens mij wel, maar ik dacht dat dat ook alleen gold voor aankopen via origin zelf. Niet via externe keysites of winkelversies. Maar pin me er niet op vast.
Mag toch hopen dat het voor elke aankoop geldt, key = key zou je denken. Heb hem net zelf in de winkel gehaald en verwacht later met dezelfde key ook de Mac client te kunnen downloaden.

• WybWyb
  • Laatst online: 31-10 16:19
Ik kan op origin.com niks vinden over een eerdere aankondiging wat SimCity betreft. Vind het ook ietwat een vaag antwoord. Zet er gewoon duidelijk ja of nee neer lijkt mij.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• FireFoz
Jerry schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:50:
[...]

Origin op Engels zetten daarna installeren ;).
Thanks, that did the job. Overigens toch wel raar dat je dat niet gewoon bij instellingen kan doen want dit kost wel veel tijd...maarja kan toch niet spelen met die gare EA servers :P

Verwijderd

Ben al lekker op weg heb nu 4 steden die goed lopen hier linkje van mijn live-stream: http://www.twitch.tv/guysthatgame

• Mmore
Haha, als je eenmaal een lekker profit draait gewoon je stad op 3x speed en naar bed gaan :P

• FireFoz
Mmore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:13:
Haha, als je eenmaal een lekker profit draait gewoon je stad op 3x speed en naar bed gaan :P
En dan smorgens wakker worden met een volledig afgebrande stad :+

• Lau1187
  • Laatst online: 06-11 13:01
Kan nu wel spelen maar ik mis de guides voor het plaatsen van weggetjes. Hij staat wel ingeschakeld in m'n wegenmenu, maar ik zie niks verschijnen als ik een weg wil plaatsen. M'n instellingen staan erg laag omdat de grafische kaart in m'n laptop kak is, heeft het daar mee te maken?

Steam ||

• Denniz0229
  • Laatst online: 07-11 12:29
FireFoz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:14:
[...]

En dan smorgens wakker worden met een volledig afgebrande stad :+
hoe zit dit eigenlijk...
als je uitlogt gaat je stad dus gewoon verder met alle risico's van dien?

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-11 00:23
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:11:
Ben al lekker op weg heb nu 4 steden die goed lopen hier linkje van mijn live-stream: http://www.twitch.tv/guysthatgame
Dat gaat inderdaad lekker, ook al last van server error zo te zien.

• Mmore
Volgens mij stopt alles dan, je hebt namelijk ook niet meer geld als je de volgende dag verder gaat voorzover ik dan zeggen..

Zou ook heel zuur zijn als je bijv. stroom van je buren afneemt, je offline gaat en je buren ineens over gaan op groene energie wat precies genoeg is voor hun eigen regio. Heel je stad zonder power, dan is het in 10 minuten gedaan als je er niet bij bent... :o

• Kraanwater
  • Laatst online: 05-11 14:07
Waarom kan ik me origin vrienden niet zien in SimCity? Wil met iemand een regio starten en gaan spelen maar ik kan hem niet inviten en hij mij ook niet? We zien elkaar ook beide niet bij invite friends, elkaar al 100 keer toegevoegd ingame maar ik zie geen vrienden verzoek terwijl wel elkaar wel in de origin vriendenlijst hebben?!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:45

The_Worst

Unox

Je stad bevriest zodra je jouw stad verlaat. Overigens is het niet verantwoord om je stad te laten draaien als je er niet bent. Zoals ze hierboven zeggen, gegarandeerd dat alles in puin ligt. Hoewel mij dat overigens wel een mooi experiment lijkt, dus ik ga het wel een keer proberen (niet een nacht lang though).

@Kraanwater: zal ongetwijfeld met de serverproblemen hebben te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Worst op 07-03-2013 13:30 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Puc van S.
  • Laatst online: 07-11 08:35
Kraanwater schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:29:
Waarom kan ik me origin vrienden niet zien in SimCity? Wil met iemand een regio starten en gaan spelen maar ik kan hem niet inviten en hij mij ook niet? We zien elkaar ook beide niet bij invite friends, elkaar al 100 keer toegevoegd ingame maar ik zie geen vrienden verzoek terwijl wel elkaar wel in de origin vriendenlijst hebben?!
Omdat je simcity friendlist raar genoeg niet hetzelfde is als je origin friendlist >.>

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Kraanwater
  • Laatst online: 05-11 14:07
Puc van S. schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:29:
[...]

Omdat je simcity friendlist raar genoeg niet hetzelfde is als je origin friendlist >.>
Maar we hebben elkaar al 100 keer uitgenodigd en we zien beide geen aanvragen. Hij ziet wel andere mensen van zijn origin vrienden lijst.

• Lau1187
  • Laatst online: 06-11 13:01
Hmm ook mn wind data layer laat geen pijlen zien en ik zie de borders van m'n stad niet... iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing hiervoor?

Steam ||

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 21:27
ReQuiem83 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:30:
Info over het server systeem.

Each SimCity server exists as a parallel SimCity world - each has it’s own global economy. Below you can find some important things to keep in mind about SimCity servers:
  • Cities and regions cannot be moved to another server or accessed from another server.
  • There are no language or location restrictions on servers, so you can play with your friends from around the globe, and connect with players from all over the world
  • If a server becomes full, new players will not be able to join - only players with a region on that server will be able to access it.
  • Players trying to join extremely busy servers may not be able to join immediately, and will have to wait until space becomes available.
  • If a server is unavailable, players will be informed through a Server Status Alert on the SimCity launcher.
  • Your friends list will only ever display friends who are playing on your current server.
  • You can play on any server in any location you'd like. The geographic location of your server won't affect your gameplay or cause any lag or loading issues.

• Mmore
The_Worst schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:29:
Je stad bevriest zodra je jouw stad verlaat. Overigens is het niet verantwoord om je stad te laten draaien als je er niet bent. Zoals ze hierboven zeggen, gegarandeerd dat alles in puin ligt. Hoewel mij dat overigens wel een mooi experiment lijkt, dus ik ga het wel een keer proberen (niet een nacht lang though).

@Kraanwater: zal ongetwijfeld met de serverproblemen hebben te maken.
Had 't gisteren gedaan met mijh mining stad toen ik even eten ging koken en ging douchen. Ging prima, services zoals brandweer en politie kwamen toch uit andere steden. Paar miljoen gemaakt tijdens dit "niets" doen. Vannacht wilde ik 't ook doen maar toen viel het spel in z'n geheel uit door server problemen.

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Buiten alle opstartproblemen om en voor zover mensen hebben kunnen spelen.
Is het wel de aanschaf waard? En voldoet de game een beetje aan de verwachtingen?
Of is het te vroeg om daarover een oordeel te kunnen doen.

• Mmore
Sanny_83 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:51:
Is het wel de aanschaf waard? En voldoet de game een beetje aan de verwachtingen?
Absoluut. :)

• Postius
Sanny_83 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:51:
Buiten alle opstartproblemen om en voor zover mensen hebben kunnen spelen.
Of is het te vroeg om daarover een oordeel te kunnen doen.
Voor zover ik nu kan beoordelen wel. Hierbij ga ik er wel vannuit dat over een week alles het normaal doet. (er zijn altijd launch problemen).

Maar 30/40 euro zeker waard. Ik zou alleen 2 dagen wachten met hem kopen. Weet je zeker dat de server issues de wereld uit zijn.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
En de mapsize? Moet je proppen of kom je alles er in kwijt dat je kwijt wil?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Mapsize is zeer beperkt, bij lange na niet zo groot als simcity 4. Maar hier ligt dan ook een deel van de uitdaging, om op zon klein stukje grond een zo groot mogelijk aantal inwoners te krijgen :)

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
Net game gehaald in de stad, kan ik er weer niet op spelen. inloggen momenteel niet mogelijk?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zit nu een uurtje te spelen, stad loopt lekker, maakt winst enz.
Toch heb ik het idee dat ik wat fout doe.

Industrie komt wel als paddestoelen uit de grond maar klaagt erover dat ze hun vracht niet kwijt kunnen.
Ik heb een Trading depot gebouwd met Vracht upgrade maar daar gaat het niet heen.

Iemand hier enig idee?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tsurany
  • Niet online
Redax schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:00:
En de mapsize? Moet je proppen of kom je alles er in kwijt dat je kwijt wil?
Proppen inderdaad.
Donstil schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:04:

Industrie komt wel als paddestoelen uit de grond maar klaagt erover dat ze hun vracht niet kwijt kunnen.
Ik heb een Trading depot gebouwd met Vracht upgrade maar daar gaat het niet heen.

Iemand hier enig idee?
Trade depot met freight storage?
Vrachtwagens geuprade?
Freight daadwerkelijk als export aan het aanbieden?
Anders meer commercial, die nemen freight af.

[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2013 14:06 ]

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 06-11 12:48
elmalonl schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:02:
Net game gehaald in de stad, kan ik er weer niet op spelen. inloggen momenteel niet mogelijk?
Wat raar, bij iedereen doet het 't wel gewoon :O

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-11 12:37
Donstil schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:04:

Iemand hier enig idee?
Zet je trading depot op export. Heb t spel nog niet gespeeld maar dacht dit ergens gelezen te hebben

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:27
Kraanwater schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:30:
[...]

Maar we hebben elkaar al 100 keer uitgenodigd en we zien beide geen aanvragen. Hij ziet wel andere mensen van zijn origin vrienden lijst.
Heb ergens gelezen dat je elkaar alleen online ziet als je op de zelfde server speelt. Misschien is dat met friend requests ook zo??

Eigenlijk wel vreemd dat ze de friend en de regio's niet gedeeld worden over al de servers. Met de huidige setup betekend het dat je net toevallig op de zelfde server aan het spelen moet zijn on je vrienden online te zien. Een grote server cluster is blijkbaar niet mogelijk of zo...

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Sinus_rhythm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:05:
[...]

Wat raar, bij iedereen doet het 't wel gewoon :O
Bij mij doet hij het ook niet, zegt dat inloggen niet mogelijk is.
Heb alle servers al geprobeerd.
Pagina: 1 ... 79 ... 131 Laatste

Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic

Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!

Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.