• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tsurany schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:28:

[...]

Niemand kan zeggen of iets ooit er in komt, voor zover ik gehoord heb zijn er nog geen plannen voor eenrichtingswegen. Het zou wel veel helpen in verkeersmanagement. Maar zulke elementaire zaken zullen vast wel in een veel te dure DLC komen :)

[...]

Onjuist.
Dat vrees ik ook en ik vrees dat ik tegen die tijd wel mijn buik vol heb omdat ik 120 euro heb neergelegd voor een extra skin pack, een europese wegenset en een vakantie ville DLC :9 Ach we zullen het zien, maar als ik naar the Sims 3 kijk dan houdt ik mijn hart toch vast. En BF3 is beter gedaan maar die season passes die je tegenwoordig overal bij kan kopen ben ik ook nog niet echt een fan van.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Een premium voor 50 euro met flink wat DLC is wel interessant, dat zou wel mooi zijn. Maar ik hoop dat de DLC vooral goed gevuld zal zijn, liever een paar keer een euro of 15 dan constant een paar euro voor de meest kleine dingetjes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Tsurany schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:59:
I know, ik speelde Battlefield 3 al dagen voor de Europese release :D Alleen zolang mensen zich maar bewust zijn dat andere partijen wel eens minder happy kunnen zijn. Mensen die Battlefield 3 Premium kochten via een VPN van India waren het spel ook ineens weer kwijt, sommigen waren wat onredelijk aan het zeuren :P
Even kijken of ik het goed snap.

Omdat ik het spel uit (seemingly) turkije of rusland heb gekocht, moet ik met een vpn spelen?
Of geld dat alleen voor het activeren, maar kan ik daarna zonder vpn gewoon normaal spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door looc op 28-02-2013 14:05 ]

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Vooral het naar mijn mening beperkte aantal regio's zal denk ik gaan leiden naar een DLC met meer regios, meer great works etc

Mijn naam is niet Peter!

• Tsurany
  • Niet online
looc schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:04:
[...]

Even kijken of ik het goed snap.

Omdat ik het spel uit (seemingly) turkije of rusland heb gekocht, moet ik met een vpn spelen?
Of geld dat alleen voor het activeren, maar kan ik daarna zonder vpn gewoon normaal spelen?
Activeren, eigenlijk ontgrendelen, moet via VPN indien je het spel in een regio wilt spelen waar hij nog niet gereleased is.
Activeren via VPN kan ook indien de serial niet bedoeld is voor westerse landen, dan moet je vaak via VPN spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-10 09:57
looc schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:04:
[...]

Wellicht met andere spellen die regio gebonden zijn. Ik heb geen enkele simcity key gezien die met een VPN geregistreerd moet worden. Ik heb de mijne zelf via Rusland besteld en dat is gewoon de europese editie.

• PeterPanda
Ferio schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:06:
[...]

Wellicht met andere spellen die regio gebonden zijn. Ik heb geen enkele simcity key gezien die met een VPN geregistreerd moet worden. Ik heb de mijne zelf via Rusland besteld en dat is gewoon de europese editie.
Is hier eigenlijk wel iets officieel over bekent gemaakt i.v.m. de situatie die ontstond bij de RU Diablo 3

Mijn naam is niet Peter!

• Ferio
DoubleTweaks schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:10:
[...]

Is hier eigenlijk wel iets officieel over bekent gemaakt i.v.m. de situatie die ontstond bij de RU Diablo 3
Nee, maar ze (Key websites) verkopen gewoon de europese versie, dus je hoeft je zo ie zo geen zorgen te maken met simcity en al dat VPN gedoe.

• PeterPanda
Ferio schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:20:
[...]

Nee, maar ze (Key websites) verkopen gewoon de europese versie, dus je hoeft je zo ie zo geen zorgen te maken met simcity en al dat VPN gedoe.
Dat zal dan ook de verklaring zijn dat de prijs voor deze keys reletief hoog ligt vergelekn met hier in nl. scheelt tussen de 10-15 euro met gamecardwinkel

Mijn naam is niet Peter!

• Ferio
DoubleTweaks schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:22:
[...]

Dat zal dan ook de verklaring zijn dat de prijs voor deze keys reletief hoog ligt vergelekn met hier in nl. scheelt tussen de 10-15 euro met gamecardwinkel
Hoe duur is die gamecardwinkel dan? Volgens mij waren die key sites goedkoper of snap ik je reactie niet?

Had mijn key voor 27 euro gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 28-02-2013 15:28 ]

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11 18:10
In de pricewatch is de goedkoopst simcity 5 LE 45 euro, cdkeysdiscount.com met de code cdface ongeveer 28 euro.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:32
Op zich denk ik inderdaad dat 1-richtingswegen wel een grote uitkomst zijn voor drukke gebieden. Dat zie je in steden als New York tenslotte ook. Ik vermoed wel dat de bussen ook nog wel op de schop moeten als ze inderdaad als een stel gekken maar zo snel mogelijk naar dezelfde halte toe racen. Misschien is het dan slim om niet meteen 6 bussen tegelijk neer te zetten, maar om de minuut 1.

Anyways, het zou best kunnen dat de engine het op dit moment nog niet ondersteund en ze het er daarom (nog) niet in hebben zitten. Toch lijkt het me wel wat als de steden zelf ook groter blijven worden. Ik denk echter dat je met het weghalen van sommige wegen ook wel kan helpen om de domme sims die de kortste route pakken wat te beïnvloeden. En natuurlijk ook weghalen om ervoor te zorgen dat er minder kruispunten zijn op de grote wegen voor de doorstroming.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2013 15:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Martinspire schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:48:
Op zich denk ik inderdaad dat 1-richtingswegen wel een grote uitkomst zijn voor drukke gebieden. Dat zie je in steden als New York tenslotte ook. Ik vermoed wel dat de bussen ook nog wel op de schop moeten als ze inderdaad als een stel gekken maar zo snel mogelijk naar dezelfde halte toe racen. Misschien is het dan slim om niet meteen 6 bussen tegelijk neer te zetten, maar om de minuut 1.

Anyways, het zou best kunnen dat de engine het op dit moment nog niet ondersteund en ze het er daarom (nog) niet in hebben zitten. Toch lijkt het me wel wat als de steden zelf ook groter blijven worden. Ik denk echter dat je met het weghalen van sommige wegen ook wel kan helpen om de domme sims die de kortste route pakken wat te beïnvloeden. En natuurlijk ook weghalen om ervoor te zorgen dat er minder kruispunten zijn op de grote wegen voor de doorstroming.
Hoop wel dat ze deze zaken in de toekomst wel gaan implementeren/fixen. Daardoor word het inzetten van openbaar vervoer een stuk effectiever naar mijn idee.

Hetzelfde voor Rood/Wit/Blauw op straat die in de file staan door drukte. Het zou mooi zijn als dit gewoon goed gesimuleerd kan worden...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
de sims zouden toch slimmer zijn dit keer en niet de korste weg pakken maar de snelste...
Dan werken wegen rondom de stad ook een stuk beter :)

Steam: McKluit

Verwijderd

Riqy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:47:
[...]

Hier nog iemand :P

Ben wel vrijdags ook vrij, dus denk dat ik dan al weet wat ik de hele dag doe :9~
haha ja ben vrijdag ook altijd vrij heerlijk lang weekend en dat wordt vast weer ruzie met het vrouwtje straks dat ik geen flikker in huishouden doe hahahaha..

Nu ff niet schat moet nog ff een projectje afmaken... _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 15:55 ]

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:44
Ik had in de beta op een gegeven moment ook een paar Avenue's dwars door de stad lopen met aan beide zijkanten parallel eraan gewone wegen die op sommige punten wel kruisten maar het liefst zo min mogelijk (om die avenue kruisingvrij te houden) en die techniek werkte wel echt perfect!

Zal wel screenshot proberen te vinden van 1 van de dev's die het ook zo deed.. dan is mn lap tekst misschien wat duidelijker :)

Verwijderd

Ik hoorde wel in een interview trouwens dat de amerikaanse server en de europese server allebei hun eigen ding doen.. Dus de marketprices van (trade prices) van bijvoorbeeld de metalen of olie kan voor europese gebruikers anders zijn dan de amerikaanse gebruikers.
Dan vraag ik me meteen af.. hoe zit het dan als je in een regio met amerikaanse spelers zit?
Kun je uberhaupt wel met amerikaanse spelers in 1 team komen te zitten?
Als ik mijn region op public zet, komen er dan alleen Europese spelers in te zitten?

• Tsurany
  • Niet online
Was het bij de beta niet zo dat je zelf een server kon kiezen? Ik dacht dat je uit twee Amerikaanse servers kon kiezen. Als dit in de final ook zo werkt kan je zelf kiezen of je op Europese of Amerikaanse servers speelt.

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 13:08
Je kan zelf kiezen op welke server je speelt. Maar de prijzen/leaderboards/enz zijn per server.
Leaderboards, world market, challenges, regions, and all that are unique to each server. In essence, there is no all-encompassing worldwide world. This decision was made in the interest of stability and speed. Regional updates are quicker this way, so I've been told, which I feel is more important than just having one universal server.
Die kerel heeft blijkbaar goed contact met Maxis (is er ook geweest om te spelen), dus het lijkt me dat dit wel klopt.

Verwijderd

Ja ik neem aan dat iedereen dan wel zijn eigen continent gaat kiezen ivm latencies en dergelijke.. Maar dat zou dus betekenen dus als je een kennis hebt in Amerika dat toch iemand zou moeten verhuizen anders kun je niet met elkaar spelen.

• Tsurany
  • Niet online
Latencies zijn niet heel relevant bij dit soort spellen. In principe moet je keurig op buitenlandse servers kunnen spelen. Je kan zeker vanuit Europa prima op Amerikaanse servers spelen, die verbinding is meer dan prima.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:05:
Latencies zijn niet heel relevant bij dit soort spellen. In principe moet je keurig op buitenlandse servers kunnen spelen. Je kan zeker vanuit Europa prima op Amerikaanse servers spelen, die verbinding is meer dan prima.
Nou dat lijkt mij wel. Ok het is geen schietspel, maar in dit spel wordt alles (heel veel) server side berekent en niet op de client pc's.

Dat was ook DE reden waarom de map size zo klein is geworden.

• Evil Cowman
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:08:
[...]

Nou dat lijkt mij wel. Ok het is geen schietspel, maar in dit spel wordt alles (heel veel) server side berekent en niet op de client pc's.

bron?
ik dacht juist dat alleen de global market eens in het half uur geupdate werd vanaf de server (net zoals de steden van andere spelers die je in de verte ziet.. dat is eens in de 10 minuten ofzo dacht ik) en natuurlijk het saven.. maar wat wordt voor de rest nog meer op de server gedaan dan?

• Tsurany
  • Niet online
[...]

Nee, praktisch niks wordt serverside berekent. Bepaalde informatie haal je daar wel van binnen maar het maakt niet uit of dat er nu in 1 miliseconde of in 1 seconde is.

Verwijderd

Klopt. Alleen zit je met een tijdsverschil wat je vooral in een publieke ruimte zult merken.

• Tsurany
  • Niet online
Tijdsverschil? Als in tijdzones?

Verwijderd

ja. Als jij met Amerikanen in een regio gaat spelen ben je niet vaak tegelijk online.

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 21:09
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:33:
ja. Als jij met Amerikanen in een regio gaat spelen ben je niet vaak tegelijk online.
Dat ligt eraan wanneer je zelf speelt, ik heb jaren op de Amerikaanse Navyfield server gespeeld, waar het overdag dus rustig was maar ik speelde toch liever 's nachts.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:59
Het zou me niks verbazen dat er binnen enkele weken een offline 'patch' uitkomt.. Maar buiten dat heb ik 'm gewoon besteld :)

• Tsurany
  • Niet online
Zou mij wel verbazen aangezien er toch redelijk wat data gesimuleerd moet worden en je saves online staan en niet lokaal.

• Evil Cowman
Sinus_rhythm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:35:
Het zou me niks verbazen dat er binnen enkele weken een offline 'patch' uitkomt.. Maar buiten dat heb ik 'm gewoon besteld :)
als het altijd online zijn niet daadwerkelijk nut had hier (zoals bij sommige games met DRM in het verleden het geval was) zou ik het volledig met je eens zijn.. maar hier zit de verbinding met de servers er zo in vast dat ik echt behoorlijk uitgesloten acht

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 18:24
Zal ook wel 1 van de redenen zijn dat bijvoorbeeld de global market enzo onderdeel zijn van het spel. Een vrij effectieve vorm van DRM lijkt mij zo..

• Evil Cowman
oh dat zeker..
maar persoonlijk maakt mij het niks uit, ik game vrijwel nooit onderweg op een pc dus ik heb toch altijd internet.. en ik vind zoiets als de global market eigenlijk wel een leuke nieuwe feature zelf

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
[...]

Dat maakt de gebeurtenissen nog niet zo tijdkritisch. Als een verandering in een andere stad een seconde of 2 later bij jou doorkomt, is er weinig aan de hand. Bij een shooter of racegame is dat desastreus.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Voor wie interesse heeft in het maken van een groene stad: http://letsallbemayor.com/en/event/going-green

• Martinspire
Is er ergens een linkje waarbij je ook alvast het begin kunt zien als je dat gemist hebt? Of moeten we daar 3 uur op wachten?

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2013 18:55 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:54:
Is er ergens een linkje waarbij je ook alvast het begin kunt zien als je dat gemist hebt? Of moeten we daar 3 uur op wachten?
Je kunt gewoon terugspoelen. Even je muis op het scherm houden en dan verschijnt onderin de speelbalk :)

• MulderA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-11-2024
Die twee dudes zijn best irritant, laat die designer gewoon aan het woord hij heeft ten minste wat nuttigs te melden...

• Snoz Lombardo
  • Laatst online: 08-11 22:26
De vorige twee spelers niet hoor, die waren stil, en als ze wat moesten zeggen was het nog al kortaf. Deze is inderdaad wel behoorlijk aan de praat en legt ook veel uit.

Die twee presentators, tsja, lekker Amerikaans. Overenthousiast en vooral veel herhalen dat je moet pre-orderen.

• Tsurany
  • Niet online
Ach, het hoort erbij, lekker hypen en alles aan elkaar lullen.

• Hortz
  • Laatst online: 16:46
Het geeft tenminste wat extra aan de stream, anders zou het wel heel stil zijn gok ik

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:11
Ja deze live-dag is veel beter. De senior designer geeft lekker veel info :)

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:40

Chrisjuh_15

Facta non verba

Deze is prima! :) Beter dan de afgelopen dagen!

Verwijderd

Dit mag de rest van de week wel blijven!

• MulderA
Straks een ferry, ben benieuwd hoe dat eruit ziet!

Verwijderd

Deze verteld inderdaad veel meer. De vorige beantwoorde zelfs een vraag met "maybe" in de toon van wat moet ik daar nou op antwoorden op zo'n stomme vraag.

Verwijderd

De uitbreidingsmogelijkheden van de universiteit zijn erg mooi! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:52:
De uitbreidingsmogelijkheden van de universiteit zijn erg mooi! :P
Inderdaad. Ik dacht eerst: "goh, een serviceroad (pedistrian pad), maar toen koppelde hij hem zelfs aan de openbare weg. Eigenlijk zouden ze een voetpad als standaard moeten hebben voor bijvoorbeeld winkelcentra.

• Snoz Lombardo
  • Laatst online: 08-11 22:26
Eh, er loopt momenteel een Godzilla door de stad maar ze hebben t niet door geloof ik.

On the other hand.. waarschijnlijk willen ze m uit beeld houden. Ik dacht gehoord/gelezen te hebben dat ze de Godzilla disaster als verassing wilde houden.

[ Voor 48% gewijzigd door Snoz Lombardo op 28-02-2013 19:56 ]

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-11 10:57
Zag ik nou net even een disaster met een hele grote godzilla?

edit
Ik denk dat ze dat niet mogen laten zien

[ Voor 29% gewijzigd door mhindrik op 28-02-2013 19:56 ]

Alle vragen hebben een antwoord

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12
Snoz Lombardo schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:55:
Eh, er loopt momenteel een Godzilla door de stad maar ze hebben t niet door geloof ik.
Volgens mij proberen ze het expres niet te laten zien ofzo ;)

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 19:33

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

mhindrik schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:55:
Zag ik nou net even een disaster met een hele grote godzilla?
yep, raar dat hij het niet laat zien??

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Verwijderd

Ze hebben alle rampen laten zien behalve de Godzilla, dit zal idd wel niet mogen van EA!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Denk dat dat een soort van 'verrassing' moet blijven :P

Verwijderd

Eerst "what was that red box? oh..." en toen "What?! the ferry was destroyed by a disaster?!"

• Martinspire
Ligt het aan mij of gebeuren die rampen wel erg vaak? Ik snap dat ze het een beetje spannend willen houden en je hierdoor vaker gebieden aanpast, maar dit gaat nergens over.

Verwijderd

Er komen nu wel twee rampen snel na elkaar, maar gisteren weer niet, dus ik denk dat het gewoon toeval is :P

Verwijderd

Bij disaster city kon je op het laatst wel kiezen voor Giant Lizzard, maar die optie kreeg maar 2%.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Als die nou even een onderzoek toewijst aan z'n universiteit. :P

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:01:
Bij disaster city kon je op het laatst wel kiezen voor Giant Lizzard, maar die optie kreeg maar 2%.
Ze hebben de Giant Lizzard weggehaald bij de optie die het vaakst gekozen was. Op het moment van voten stond hij er wel in maar na een refresh was hij weg.

• Evil Cowman
vind het vandaag wel stuk beter dan vorige 2 dagen.. de developer die nu speelt is echt een stuk spraakzamer en speelt het een stuk slimmer!

zou het alleen fijner vinden als hij meer zou praten en die 2 idioten een stuk minder :P

[ Voor 24% gewijzigd door Evil Cowman op 28-02-2013 20:21 ]

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 17:23
Ik neem aan dat het verdien model nog steeds in 'beta stadium' verkeerd? Ik bedoel als ik zie hoeveel geld er steeds verdient kan worden..Lijkt me het nog steeds heel makkelijk gaan...

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Kan iemand mij een YouTube filmpje aanraden van iemand die de nieuwe SimCIty begrijpt en goed uitlegd?

Verwijderd

Kijk mee naar de stream. :P

letsallbeamayor.com

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 20:28 ]

• MulderA
Loev schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:26:
Kan iemand mij een YouTube filmpje aanraden van iemand die de nieuwe SimCIty begrijpt en goed uitlegd?
http://letsallbemayor.com/en/event/going-green#

Verwijderd

Direct linken werkt niet goed hier. Je kan beter alles na de slash weglaten en hij linkt vanzelf door.

• Tsurany
  • Niet online
Tmaster schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:25:
Ik neem aan dat het verdien model nog steeds in 'beta stadium' verkeerd? Ik bedoel als ik zie hoeveel geld er steeds verdient kan worden..Lijkt me het nog steeds heel makkelijk gaan...
Tis toch ook een makkelijk spel? SimCity is nooit erg lastig geweest, pas wanneer je werkt zonder te plannen gaat het mis. Maar als jij gewoon vooruit dekt en fatsoenlijke plannen maakt is het erg lastig om verlies te draaien.

Verwijderd

Ik zag net een tradedepot gebouwd worden. Zo sla je dus al je goederen op.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Tmaster schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:25:
Grote kans ook dat ze hem in een soort van 'dev' mode spelen waarin alles 3x eenvoudiger is dan normaal, zodat de kijkers een beeld krijgen van wat kan.

• Martinspire
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:32:
[...]

Grote kans ook dat ze hem in een soort van 'dev' mode spelen waarin alles 3x eenvoudiger is dan normaal, zodat de kijkers een beeld krijgen van wat kan.
Ik denk het niet. Zo hebben de casual gamers minder problemen om een stad draaiende te houden. Wil je het goed doen dan heb je wel wat beter inzicht nodig in wat je precies nodig hebt, maar in principe ben je zo wel minder snel af. Geeft een lagere drempel, ondanks dat er genoeg diepte in zit. Een beginnende speler zal nooit de dure gebouwen kunnen maken (of helemaal uitbreiden).

Verder vind ik het niet zo heel raar dat een stad best snel winst draait. Het is in het echt ook vaak een groot deel verspilling waarmee het budget uiteindelijk kiet draait :+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zou dit een kleuren filter zijn waar ze in gamen? Ziet er mooier uit als de beta's namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Whahaha, origin is offline.

• MulderA
hahah fail.

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12
haha FAIL ;p

Verwijderd

Er zijn al solar arrays beschikbaar...

Hij draait nu 1600 verlies...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 21:56 ]

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:54
-3500 verlies en dat blijft maar stijgen zo te zien

Verwijderd

Oeh, hij was net op 16.000 na failliet.

• Tsurany
  • Niet online
No shit, einde van het spel dus even dure dingen neerzetten om ze te laten zien. Die concentraded solar dingen waren behoorlijk overbodig dus die zou hij normaal nooit neerzetten.

• chiIIed
  • Laatst online: 14:28
^

Verwijderd

Ja dat begrijp ik. Ze hadden trouwens wel ongeplant het einde met een knal ingeluid door die alien. :)

• Mythio
De universiteit was erg indrukwekkend vond ik.

Ik merk dat hoe meer ik het zie, ik de uitbereidingsmodules van de gebouwen echt een super toevoeging vindt. Veel leuker (en naar mijn mening realistischer) dan 6 police stations in een stad zoals eerder.

Ben heel benieuwd hoe het gaat spelen.

Verwijderd

Het leuke vind ik er ook aan dat je met deze simcity veel meer kan dan met rci spelen. Je kan ernaast ook nog heel veel "sidemissions" spelen. En alles heeft dan weer effect op je mogelijkheden en indirect ook weer op je rci.

• Donstil
  • Niet online
"Met rci spelen"?

• Tsurany
  • Niet online
Die index onderin. Residential. Commercial. Industrie. Dus zorgen dat die in balans zijn.

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:08:
Het leuke vind ik er ook aan dat je met deze simcity veel meer kan dan met rci spelen. Je kan ernaast ook nog heel veel "sidemissions" spelen. En alles heeft dan weer effect op je mogelijkheden en indirect ook weer op je rci.
Vergeet ook straks de challenges niet die je in het spel krijgt, ben erg benieuwd wat je daarvoor "krijgt" als je ze compleet hebt :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Donstil
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:31:
Die index onderin. Residential. Commercial. Industrie. Dus zorgen dat die in balans zijn.
Ooh zo, had rci er even niet aan gekoppeld.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Riqy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:35:
[...]

Vergeet ook straks de challenges niet die je in het spel krijgt, ben erg benieuwd wat je daarvoor "krijgt" als je ze compleet hebt :+
Een mooie Origin achievement :+

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• sQuarecoW

• Mythio
Lol @ ^
Ze zijn best grappig :-)

• Ferio
Iemand een link naar dat stukje met godzilla?

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 14:04
Weet iemand of er eigenlijk nadelen aan zitten als je alleen zelf in de regio zit? Er zijn dan dus nooit 2 steden tegelijkertijd geopend, maar is dit op de een of andere manier nadelig voor het spel, bijvoorbeeld bij het handelen oid?

• Mythio
Nee als het goed is niet. De handel van elke stad wordt om de zoveel tijd gesynced met de server. Ook als er niet gespeeld wordt meen ik.

Het nadeel wat je natuurlijk wel hebt is dat niet alle steden even snel vooruitgang boeken. Alleen de stad waar je speelt wordt groter, krijgt simoleons etc. De andere steden staan op "pauze" met uitzondering van de functies die nodig zijn voor de regio/wereldmarkt.

• Tsurany
  • Niet online
Het is eenzaam, das ook een nadeel :+

• Ferio
Godzilla;

http://new.livestream.com/accounts/2987316/events/1902153

1h 53m 35s

Rechtsbovenin.. als je goed kijkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Ferio op 01-03-2013 09:04 ]

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Als je een research project afrondt in één van de steden in je regio en daarmee een gebouw unlocked, kun je dit gebouw dan ook in elke andere stad in die regio plaatsen? En geldt dit ook voor (public) multiplayer regions?

Steam ||

• sQuarecoW
Ja, ge-unlocked-e gebouwen zijn regio-breed.

Ik heb nog niet echt kunnen vinden waarom dat zo is overigens, misschien idd wel om samenwerken te bevorderen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:18
Ik denk ook omdat de maps relatief klein zijn. Je kan nooit alle gebouwen bouwen en daarmee alles unlocken als het stadgebonden zou zijn.
Pagina: 1 ... 67 ... 131 Laatste

Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic

Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!

Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.