Gelukkig hebben we command + spatie nog (aangezien je het Notificatie-icoontje niet kunt verplaatsen)RobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:31:
Het is overigens wel gek om het spotlight popup menu niet helemaal aan de rechterkant te zien
Je was me net voorWhieee schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:32:
[...]
Nee. De ML installer vervangt ook de recovery partitie.
2 punten van irritatie:
1. Als je een twitter notificatie krijgt en je klikt erop wordt je naar de website van twitter gestuurd.. AARGH, waarom wordt de Twitter app niet geopend?
2. Als je een item uit je dock wilt verwijderen moet je hem vrij lang vasthouden buiten het dock (en ook hoog er boven) anders 'schiet' hij weer terug.
1. Als je een twitter notificatie krijgt en je klikt erop wordt je naar de website van twitter gestuurd.. AARGH, waarom wordt de Twitter app niet geopend?
2. Als je een item uit je dock wilt verwijderen moet je hem vrij lang vasthouden buiten het dock (en ook hoog er boven) anders 'schiet' hij weer terug.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Hij is eindelijk bezig met downloaden 
Zal ik een clean install doen of update?
Verwijderd
Ik dacht juist met een upgrade niet. Oke wel dus weer wat geleerd.Whieee schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:32:
[...]
Nee. De ML installer vervangt ook de recovery partitie.
Update will doMartin740 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:33:
Hij is eindelijk bezig met downloaden
Ach, hoe vaak verwijder je icons uit je dock?RobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:33:
2 punten van irritatie:
Sjesus... wat gaat dit topic ineens snel..
Is het echt nodig dat iedereen post dat "hij nu aan het downloaden is" Ik zal wel weer de enige zijn
Misschien moet ik het topic maar een paar daagjes niet volgen
Ik heb overigens een aantal keer nu mee gemaakt dat hij Safari abrupt ineen keer afsluit. Ik vergeet alleen steeds te kijken bij welke website het is. Er komt er na ook geen foutmelding of iets. Iemand dit ook wel is mee gemaakt in de afgelopen weken?
Is het echt nodig dat iedereen post dat "hij nu aan het downloaden is" Ik zal wel weer de enige zijn
Ik heb overigens een aantal keer nu mee gemaakt dat hij Safari abrupt ineen keer afsluit. Ik vergeet alleen steeds te kijken bij welke website het is. Er komt er na ook geen foutmelding of iets. Iemand dit ook wel is mee gemaakt in de afgelopen weken?
[ Voor 37% gewijzigd door Underworld op 25-07-2012 17:36 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Staat er niets in de logboeken?Underworld schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:34:
Wauw, 50GB uit het niets erbij gekregen na de update. Heel apart.
x
Aangezien uit eerdere releases/keynotes is gebleken dat veel APL bezoekers zichzelf toch niet kunnen beheersen hebben we dit topic tijdelijk uitgeroepen tot 'kroeg topic' voor de komende paar dagen. Over een paar dagen gaat dit topic op slot en mag er een vers ML topic geopend worden.Underworld schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:34:
Sjesus... wat gaat dit topic ineens snel..
Overigens ben ik het roerend met je eens dat er een verschil is tussen slowchat en posthoeren.. en melden dat je aan het downloaden bent en/of melden hoe snel je download/install gaat valt wat mij betreft onder het laatste.
Launching containers into space
Sommige mensen verbergen hun geld in de open haard, jij je p0rn in de prullenbak?Jaspur schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:36:
Wauw, 50GB uit het niets erbij gekregen na de update. Heel apart.
[ Voor 51% gewijzigd door filenox op 25-07-2012 17:38 ]
Misschien zijn er ook mensen die geen chrome willen zoals ik.filenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:19:
[...]
Die is er enkel nog bij een swipe beweging, mooie verbetering, nu gaat het ten minste wat vooruit
Best grappig dat jullie Safari allemaal snel vinden, hebben jullie nog nooit van Chrome gehoord? Die gaat al jaren zo snel
Door welke reden?Psycho_Mantis schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:38:
[...]
Misschien zijn er ook mensen die geen chrome willen zoals ik.
Geen vloeiende pinch to zoom...
PDF-reader..
Ik ben nog steeds aan het wachten op de up-to-date code, nog steeds niets ontvangen en iets over 15:00 ingediend. 
Gelukkig heb ik 'em al een tijdje draaien, dus zoveel haast heb ik niet!
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Gelukkig is dat nog gefixt voordat Sparrow 'on hold' ging: http://www.cultofmac.com/...ter-support-goes-on-sale/.RobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:25:
Hmm, iMessage berichten komen bij mij wel binnen. Mail gaat via Sparrow, dus die komt sowieso niet via berichtencentrum, maar ik zit er aan te denken om weer terug te gaan naar Mail.app, nadeel is alleen dat Gmail labels en archiveren zo ruk werkt in Mail.app..
Bladwijzerbalk synchronisatie in Safari via iCloud.
Voor mij dé belangrijkste reden om altijd Safari te zijn blijven gebruiken.
Dat gaat ook als je Chrome op je iPhone gebruikt hoorRobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:39:
[...]
Bladwijzerbalk synchronisatie in Safari via iCloud.
Voor mij dé belangrijkste reden om altijd Safari te zijn blijven gebruiken.
Ik vind Chrome persoonlijk zeer traag, zeker na een tijdje. Nu heb ik dit alleen onder Windows getest.
Ik vind de integratie met iCloud van Safari daarnaast zeer prettig. Ben blij dat ze nu ook een unified search balk hebben (helaas gaan ze zoals het er nu naar uitziet bij iOS6 de fout maken om de oude gescheiden balken te houden, juist terwijl je daar extra schermruimte goed kunt gebruiken).
Ik vind de integratie met iCloud van Safari daarnaast zeer prettig. Ben blij dat ze nu ook een unified search balk hebben (helaas gaan ze zoals het er nu naar uitziet bij iOS6 de fout maken om de oude gescheiden balken te houden, juist terwijl je daar extra schermruimte goed kunt gebruiken).
Sterker nog: dat is precies de reden.filenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:34:
[...]
Ach, hoe vaak verwijder je icons uit je dock?
Ik namelijk vrijwel nooit. Dat wil zeggen: vrijwel nooit expres. Maar wel vaak per ongeluk na een spastische muisactie. ML tracht dat te voorkomen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat had ik op een andere pagina van je gelezen inderdaad...Whieee schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:37:
[...]
Aangezien uit eerdere releases/keynotes is gebleken dat veel APL bezoekers zichzelf toch niet kunnen beheersen hebben we dit topic tijdelijk uitgeroepen tot 'kroeg topic' voor de komende paar dagen. Over een paar dagen gaat dit topic op slot en mag er een vers ML topic geopend worden.
Overigens ben ik het roerend met je eens dat er een verschil is tussen slowchat en posthoeren.. en melden dat je aan het downloaden bent en/of melden hoe snel je download/install gaat valt wat mij betreft onder het laatste.
En gelukkig geef je zelf ook aan dat het vermelden van de download snelheid niet belangrijk is om te weten
Edit:
Oh en dat geld ook voor die up-to-date code trouwens...sjesus.. dat wordt nu ook al 100 verschillende keren gepost!
Mmm.. ik merk al een lichte frustratie vanmezelf
Goeie, ik ga de eerst volgende keer eens in Console kijken. Ik weet niet meer precies hoelaat ik het vandaag had namelijk, er staat in iedergeval door de hele dag niets raars van abrupt afgesloten ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Underworld op 25-07-2012 17:42 ]
Sinds 2 weken ja, dat chrome voor iOS uit is.. daarvoor ging het nietfilenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:40:
[...]
Dat gaat ook als je Chrome op je iPhone gebruikt hoor
Overigens komt vanaf iOS 6 er ook tab-synchronisatie bij in Safari, iets wat nu volgens mij wel al in Chrome zit? Maar goed, ieder z'n ding.. Ik prefereer Safari boven Chrome, geen gefundeerde reden waarom eigenlijk.
Is de dock ook veranderd ten opzichte van de DM's? Hij ziet er heel anders uit opeens... of ik ben gek
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Leuke timing van AH: Deze week de iTunes cadeaukaarten in de bonus met 20 procent korting...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik heb 'm iets na 4 uur aangevraagd, maar ook nog niks ontvangen.Step schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:39:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de up-to-date code, nog steeds niets ontvangen en iets over 15:00 ingediend.
Dan is mijn hoop bij deze ook opgegeven tot nader order. Half uurtje geleden aangevraagdtarlitz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:46:
[...]
Ik heb 'm iets na 4 uur aangevraagd, maar ook nog niks ontvangen.
Verwijderd
Maar je open pagina's (op al je devices) worden niet gesyncedfilenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:40:
[...]
Dat gaat ook als je Chrome op je iPhone gebruikt hoor
No Shit Sherlock...Fiber schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:45:
Leuke timing van AH: Deze week de iTunes cadeaukaarten in de bonus met 20 procent korting...
Verwijderd
Is hotmail nu eindelijk fatsoenlijk geïntegreerd in Mail of nog steeds niet? (En dan heb ik 't niet over halfbakken pop3-toestanden) Snap niet dat 't in iOS wel kan, en en OSX niet...
Installeren duurde bij mij wel 3 kwartier i.p.v. het half uur dat de timer aangaf. Maar goed het staat erop. Nog wel traag, maar spotlight is nog aan het indexeren. Ben benieuwd of het lekker werkt 
Die is inderdaad veranderd, net als de prullenbak. Viel mij als eerste op.DennusB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:42:
Is de dock ook veranderd ten opzichte van de DM's? Hij ziet er heel anders uit opeens... of ik ben gek
[ Voor 42% gewijzigd door tiswat op 25-07-2012 17:58 ]
Tip voor mensen die met een muis werken ipv trackpad. Stel je rechterbovenhoek in als 'hot corner' voor notificatiecenter.
Ja maar zo zijn er dus wel meer dingen...
De code die u invoerde is geen correcte code Topic
Hoe krijg ik Facebook in berichtencentrum Topic kan dus nog niet 'legaal'
Albert Heijn heeft nu de iTunes kaarten in de bonus Topic
Hoe doe ik een fresh install Topic
Ik zou echt hier eens kijken voor degene die een vraag wilt gaan stellen
Ik denk meer dat hij bedoelde dat het slim getimed is van AlbertUnderworld schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:00:
[...]
Ja maar zo zijn er dus wel meer dingen...
De code die u invoerde is geen correcte code Topic
Hoe krijg ik Facebook in berichtencentrum Topic kan dus nog niet 'legaal'
Albert Heijn heeft nu de iTunes kaarten in de bonus Topic
Hoe doe ik een fresh install Topic
Ik zou echt hier eens kijken voor degene die een vraag wilt gaan stellen
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik denk dat hij meer bedoelde dat die opmerking al 100x gemaakt is in dit topicBillSpaarbank schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:03:
[...]
Ik denk meer dat hij bedoelde dat het slim getimed is van AlbertNiet zozeer dat ze in de bonus zijn.
Anyhoe: on topic!
Mensen nog problemen ondervonden? Bij mij draait alles vlekkeloos!
Jaaa Mountain Lion heeft het choppy scrolling op mijn externe scherm eindelijk gefixed!
Heeft iemand al geprobeerd om Xcode 4.4 te installeren vanuit de App Store? Ik krijg deze melding:

Ik draai Mountain Lion en Xcode 4.4 zou gewoon met Mountain Lion compatible moeten zijn, dus dit begrijp ik niet helemaal...

Ik draai Mountain Lion en Xcode 4.4 zou gewoon met Mountain Lion compatible moeten zijn, dus dit begrijp ik niet helemaal...
Weet iemand waarom ik geen Facebook account kan toevoegen? of zit ik helemaal in het verkeerde scherm?

Lekker kort.
Komt pas dit najaar..Hoite schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:12:
Weet iemand waarom ik geen Facebook account kan toevoegen? of zit ik helemaal in het verkeerde scherm?
[afbeelding]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
FB wordt pas vanaf de herfst ondersteund.Hoite schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:12:
[afbeelding]
Net geprobeerd en zelfde meldingchainzz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:09:
Heeft iemand al geprobeerd om Xcode 4.4 te installeren vanuit de App Store? Ik krijg deze melding:
[afbeelding]
Zal niet lang duren voor dit gefixed word.
Ah OK, dan zal het inderdaad wel een issue zijn met de Mac App Store. Gaat niet helemaal vlekkeloos, deze OS X release... Er worden redeem codes uitgestuurd die al gebruikt zijn (volgens deze Redditor zegt Apple customer support dat er een heleboel codes zijn uitgestuurd die al eerder naar journalisten etc. zijn uitgestuurd), Xcode wilt niet installeren etc.Squ1zZy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Net geprobeerd en zelfde melding
Zal niet lang duren voor dit gefixed word.
Verwijderd
Hier geen enkel probleem.chainzz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:09:
[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 18:33 ]
Hij is bezig met downloaden 
15,99 euro uit de pocket... er komt nu flink wat geld binnen Apple

15,99 euro uit de pocket... er komt nu flink wat geld binnen Apple
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen met WiFi problemen na de update? Alleen via Ethernet werkt op het moment bij mij..
Die melding kreeg ik ook....je moet de cookies van de appstore wissen dan kun je hem installeren (of wachten tot de cookie verloopt).chainzz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:09:
[afbeelding]
In terminal -> defaults write com.apple.appstore ShowDebugMenu -bool true
Dan in de appstore bovenin Debug->Cookies wissen
Die russische hacker heeft die aankoop van applicaties kunnen omzeilen door de machines te verwijzen naar zijn eigen DNS server?
Hij had een hack moeten maken die de aankopen van Mountain Lion routeerd naar zijn bankrekening, Had die aardig wat geld gehad op dit moment denk ik
Hij had een hack moeten maken die de aankopen van Mountain Lion routeerd naar zijn bankrekening, Had die aardig wat geld gehad op dit moment denk ik
Verwijderd
Ik gebruik zelf een Airport Extreme, zou toch moeten werken lijkt me..Froggle schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:38:
@WG92: Dat had geloof ik ook deels met je router te maken. Werk hier vanaf een Time Capsule en een AirPort Express. Werkt overal hier in huis.
volgens mij is apple fijn aant verdienen aan het langzaam verwerken van de up to date aanvragen
En straks allemaal gebruikers die hun geld terug claimen. Als ze heel verstandig zijn programmeren ze het gelijk zo dat je dat geld weer terug krijgt als je hem alsnog kan verzilveren je code.JimmyJoness schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:47:
volgens mij is apple fijn aant verdienen aan het langzaam verwerken van de up to date aanvragen
al doe je de aankoop natuurlijk heel bewust dus je hebt geen poot om op te staan om je geld terug te vragen maar wie weet is ze coulant
[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 25-07-2012 18:50 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Bij mij schiet het downloaden voor geen meter op helaas, als het zo doorgaat ben ik als ik begin 60 ben klaar met downloaden
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
je kunt je geld toch niet terugclaimen? als je hem koopt uit de store ben je dat toch gewoon kwijt?bjck schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:49:
[...]
En straks allemaal gebruikers die hun geld terug claimen. Als ze heel verstandig zijn programmeren ze het gelijk zo dat je dat geld weer terug krijgt als je hem alsnog kan verzilveren je code.
al doe je de aankoop natuurlijk heel bewust dus je hebt geen poot om op te staan om je geld terug te vragen maar wie weet is ze coulant
*edit : ik zie je edit nu pas;)
[ Voor 3% gewijzigd door JimmyJoness op 25-07-2012 18:52 ]
Verwijderd
Nu 16euro armer en weer deelgenomen te hebben aan een apple massa hype vraag ik me af wat ik zojuist heb aangeschaft. Ik merk alleen dat safari sneller is geworden. Wat kan ik nu nog meer voor mijn geld?
Weet iemand hoelang het ca. duurt voordat Apple een antwoord geeft als je in aanmerking komt voor een gratis upgrade? Ik heb alle informatie ingevuld maar uiteindelijk staat er een bericht dat ik moet afwachten of ik in aanmerking kom, nergens staat hoelang dat kan duren..
Had ik misschien toch die 16 euro moeten betalen, dit is waardeloos.
Download is na 3 uur ofzo eindelijk klaar, in de App store staat "Wachten..." en in het Launchpad staat de balk al een half uur ofzo stil op "Installeren".
Was dat bij jullie ook zo??
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
je kan altijd nog betalen nu toch? ik heb ook een aanvraag gedaan en nog niets vernomen, maar ik wacht wel een dagjeTh_mas schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:55:
Weet iemand hoelang het ca. duurt voordat Apple een antwoord geeft als je in aanmerking komt voor een gratis upgrade? Ik heb alle informatie ingevuld maar uiteindelijk staat er een bericht dat ik moet afwachten of ik in aanmerking kom, nergens staat hoelang dat kan duren..
Want de wereld vergaat morgen en je moet perse het vandaag hebben? Wacht gewoon een paar dagen. Kan namelijk wel even duren.Th_mas schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:55:
Oh kijk is aan ik moest gewoon de installer openen via Spotlight. Nu ga ik pas echt installeren.florholvoet schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:56:
Download is na 3 uur ofzo eindelijk klaar, in de App store staat "Wachten..." en in het Launchpad staat de balk al een half uur ofzo stil op "Installeren".
Ook ik ben opzoek naar dit antwoord...Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:54:
Nu 16euro armer en weer deelgenomen te hebben aan een apple massa hype vraag ik me af wat ik zojuist heb aangeschaft. Ik merk alleen dat safari sneller is geworden. Wat kan ik nu nog meer voor mijn geld?
Misschien kan je hier iets mee ?
http://www.apple.com/osx/whats-new/
edit: http://www.apple.com/osx/whats-new/features.html (meer info )
[ Voor 7% gewijzigd door Willson op 25-07-2012 19:00 ]
Nu ik het allemaal heb ingevuld wacht ik wel even. Alleen hoop ik niet dat het meerdere dagen gaat duren.JimmyJoness schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:56:
[...]
je kan altijd nog betalen nu toch? ik heb ook een aanvraag gedaan en nog niets vernomen, maar ik wacht wel een dagje
Goed filmpje met een overzichtVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:54:
Doe je dat altijd? Iets kopen en daarna pas gaan kijken wat het daadwerkelijk inhoud? Moet je een hoop miskopen hebben gehad.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:54:

Verwijderd
Hell yeahtiswat schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:04:
[...]
Doe je dat altijd? Iets kopen en daarna pas gaan kijken wat het daadwerkelijk inhoud? Moet je een hoop miskopen hebben gehad.
Tuurlijk doe je dat! Hoe moet je anders na afloop ranten dat het niet aan je verwachtingen voldoet?tiswat schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:04:
[...]
Doe je dat altijd? Iets kopen en daarna pas gaan kijken wat het daadwerkelijk inhoud? Moet je een hoop miskopen hebben gehad.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Daarnet even Chrome en Safari tegenover elkaar gezet maar wat is Safari een snelheidsbeest geworden zeg. Dit is echt een reden om definitief over te stappen op Safari ipv Chrome!
Everything Can Help!
hier draait de economie toch op?Herko_ter_Horst schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:08:
[...]
Tuurlijk doe je dat! Hoe moet je anders na afloop ranten dat het niet aan je verwachtingen voldoet?
Dat niet eens, want want Safari 6 kan je ook gratis voor Lion krijgenVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:54:
Nu 16euro armer en weer deelgenomen te hebben aan een apple massa hype vraag ik me af wat ik zojuist heb aangeschaft. Ik merk alleen dat safari sneller is geworden.
Maar ik vind Lion het beetje geld dubbel en dwars waard hoor.
Ik heb mijn oude MacBook mee naar kantoor en daar kan geen Mountain Lion meer op, wel net ff Safari 6 gedownload en ik merk meteen de snelheid inderdaad. Geweldig! Alleen jammer dat de shared tabs niet werken onder Lion.
Vanavond even lekker met Mountain Lion en de server versie spelen op de Mac Mini
[ Voor 27% gewijzigd door GekkePrutser op 25-07-2012 19:36 ]
Iemand die me kan bevestigen dat ML-server gewoon een uitgebreidere versie is van ML of zijn er ook dingen uit weg gelaten? Ben nog aan het twijfelen of ik de server versie of de gewone versie moet nemen. Wil van mijn mac mini een beetje een mediaserver/center gaan maken die ik ook vanaf externe locaties wil benaderen. Helt de server versie hiermee?
Er komen alleen dingen bij, maar de server versie vereist de gewone versie dus je moet ze allebei wel nemen als je de server versie wilBrm-G schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:45:
Iemand die me kan bevestigen dat ML-server gewoon een uitgebreidere versie is van ML of zijn er ook dingen uit weg gelaten? Ben nog aan het twijfelen of ik de server versie of de gewone versie moet nemen. Wil van mijn mac mini een beetje een mediaserver/center gaan maken die ik ook vanaf externe locaties wil benaderen. Helt de server versie hiermee?
Maar nee, als media center helpt het niet direct, het is meer voor kantoortaken, user management, mail server, web server, VPN, dat soort dingen.
Linkje naar specs: http://www.apple.com/nl/osx/server/
[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 25-07-2012 19:47 ]
Thanks voor je reactieGekkePrutser schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:46:
[...]
Er komen alleen dingen bij, maar de server versie vereist de gewone versie dus je moet ze allebei wel nemen
Maar nee, als media center helpt het niet direct, het is meer voor kantoortaken, user management, mail server, web server, VPN, dat soort dingen.
Is het toeval deze week?
iTunes giftcard met 20% korting bij Albert Heijn. Dus niets geen 16 euro voor ML maar 12nogwat.
iTunes giftcard met 20% korting bij Albert Heijn. Dus niets geen 16 euro voor ML maar 12nogwat.
Binnen 20 minuten gedownload en na nog eens een minuut of 20 geïnstalleerd (gewoon upgrade). Safari is echt merkbaar sneller. Straks nog even wat meer rondneuzen voor bruikbare verbeteringen.
Is er iemand die kan bevestigen dat er geen problemen zijn om zijn NAS te benaderen ?
met Snowleopard waren er veel problemen.
Ja, het enige wat je er echt aan hebt voor dat gebruik is de file sharing maar dat kan ook al met de gewone versie. Ik denk dat je met een media server programma beter uit bent.Brm-G schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:47:
[...]
Thanks voor je reactieIk krijg de gewone versie gratis, dan probeer ik het eerst daar mee.
Je bent al de 20e die dat ontdekt heeftDelerium schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:48:
Is het toeval deze week?
[ Voor 42% gewijzigd door GekkePrutser op 25-07-2012 19:53 ]
Geen problemenabsrnd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:49:
Is er iemand die kan bevestigen dat er geen problemen zijn om zijn NAS te benaderen ?
39
Mochten mensen zich afvragen hoe je toch een USB versie kan maken: http://osxdaily.com/2012/...-usb-drive-liondiskmaker/
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hier ook geen problemen met Synology.
Verwijderd
ik ben dus blijkbaar niet de enigste die binnekort (wanneer ik die mail binnenkrijg) naar mountain lion upgrade, weet iemand een app die ik niet meer nodig heb nadat ik mountain lion er op heb staan?
Ik begrijp je vraag stelling niet helemaal, wij weten toch niet welke apps jij geinstalleerd hebt staan en die je na de upgrade naar mountain lion niet meer nodig hebt?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:55:
ik ben dus blijkbaar niet de enigste die binnekort (wanneer ik die mail binnenkrijg) naar mountain lion upgrade, weet iemand een app die ik niet meer nodig heb nadat ik mountain lion er op heb staan?
Growl lijkt me min of meer overbodig geworden.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:55:
Enigste wat erbij moet komen is een RSS Client.

Nog 1 uur 22 minuten en Mountain Lion is binnen. (4Mbit verbinding hier
Opgelost: http://www.google.com/reader/view/#overview-pageGhehe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:03:
[...]
Growl lijkt me min of meer overbodig geworden.Als je applicaties hebt voor herinneringen of notities, dan kan je die ook wegdoen.
Enigste wat erbij moet komen is een RSS Client.Safari en Mail hebben dat laten vallen.
![]()
Nog 1 uur 22 minuten en Mountain Lion is binnen. (4Mbit verbinding hier) Ondertussen al de hele vierentwintig pagina-lange review van Ars Technica gelezen en ben nu bezig met een manuele back-up. Dan deze avond clean install doen.
Nou, wat dacht je hiervan:Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:54:
- Game Center-enabled Chess
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Mijn 2011 11" air wordt duidelijk warmer met ML dan met Lion? fans gaan 5000rpm met alleen safari open
Oja! Sorry.RnB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:08:
Indexering?
Ik had al gekeken maar er stond geen puntje in het vergrootglas, wat normaal wel is. Maar hij is inderdaad nog wel aan het indexeren.
Wat ik wel ontzettend fijn vind is dat de adres balk ook direct als 'zoek'-functie dient.
damn!
Lees nu pas goed hier en zie dat ik de korting gemist hebt van Appie!
Kan je nog refunden en opnieuw kopen?
Lees nu pas goed hier en zie dat ik de korting gemist hebt van Appie!
Kan je nog refunden en opnieuw kopen?
Kan iemand mij helpen, ik heb sinds vanmiddag Mountain Lion geïnstalleerd, sindsdien kan ik niet meer interneten via wifi. Als ik heb via de kabel aansluit werkt hij wel, maar zodra deze eruit gaat, werkt hij niet meer!
Help!
Help!
De review van Gizmodo waarin kritiek wordt geleverd op Mountain Lion heeft mijn koopdrift geen goed gedaan. Ik ben echter bang dat er tegelijk met de nieuwe iPhone een nieuwe SDK + xCode uitkomt die enkel voor Mountain Lion beschikbaar wordt gemaakt, zoals Apple altijd doet. Toch maar kopen dan...
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
De nieuwe XCode (4.4) is wel beschikbaar voor Lion en Mountain Lion. Denk wel dat verdere versies inderdaad alleen voor Mountain Lion beschikbaar zijn.PhoenixT schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:17:
De review van Gizmodo waarin kritiek wordt geleverd op Mountain Lion heeft mijn koopdrift geen goed gedaan. Ik ben echter bang dat er tegelijk met de nieuwe iPhone een nieuwe SDK + xCode uitkomt die enkel voor Mountain Lion beschikbaar wordt gemaakt, zoals Apple altijd doet. Toch maar kopen dan...
Aleen met lan verbinding wifi werkt niet maar AirPlay wel via wifi Wtf!
[ Voor 204% gewijzigd door ken-dj op 25-07-2012 20:34 ]
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Van de apple site:Th_mas schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:00:
[...]
Nu ik het allemaal heb ingevuld wacht ik wel even. Alleen hoop ik niet dat het meerdere dagen gaat duren.
Na ontvangst van het ingevulde bestelformulier en het aankoopbewijs en na controle van uw bestelling ontvangt u binnen vierentwintig (24) uur per e-mail een contentcode voor OS X Mountain Lion, die u in de Mac App Store kunt inwisselen.
Xcode installeren lukt bij mij nog niet. Geeft nog altijd aan dat mijn versie te nieuw is.
Wel netjes dat OS X Server nu nog maar 15,99€ is
Wel netjes dat OS X Server nu nog maar 15,99€ is
Hier met QNAP ook geen problemen. Mijn snelkoppeling in het dock was wel een vraagteken geworden (niet toegankelijk) maar ik kan er wel gewoon aan via Netwerk.absrnd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:49:
Gekocht via de Mac App Store, installeren, Foutmelding: "OS X Kan niet worden geïnstalleerd, omdat de harde schijf 'Macintosh HD' beschadigd is en niet kan worden hersteld.
Ik kan ook niet meer opstarten in Lion. Als ik herstart runt hij direct weer de installatie van Mountain Lion met vervolgens dezelfde fout.
Is er nog een manier waarop ik wel in Lion kan komen om belangrijke documenten te backuppen?
Ik kan ook niet meer opstarten in Lion. Als ik herstart runt hij direct weer de installatie van Mountain Lion met vervolgens dezelfde fout.
Is er nog een manier waarop ik wel in Lion kan komen om belangrijke documenten te backuppen?
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Zoals de foto's van iOS6 op de Apple site en de beta's zijn, blijft helaas de oude gescheiden url blak en zoek balk in iOS bestaanRobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:42:
[...]
Sinds 2 weken ja, dat chrome voor iOS uit is.. daarvoor ging het niet.
Overigens komt vanaf iOS 6 er ook tab-synchronisatie bij in Safari, iets wat nu volgens mij wel al in Chrome zit? Maar goed, ieder z'n ding.. Ik prefereer Safari boven Chrome, geen gefundeerde reden waarom eigenlijk.
Zeer jammer, want ik vind het a) veel beter in de nieuwe situatie en b) men creert er een duidelijk UI fout mee, door twee verschillende experiences te hebben op hun devices. Je gaat ongetwijfeld continue op iOS6 een zoekterm intikken in de url balk om daarna weer te herinneren dat het eigenlijk toch in de zoekbalk moest.
.
Je kunt dmv 't' ingedrukt te houden in target disk mode komen. Moet je wel een FW-kabel en een andere mac hebben.
Dit topic is gesloten.