Usenet staan ze al opToppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:45:
Kan iemand die 'm al binnen heeft niet even een mirror opzetten? :d
Dit is heel normaal, kijk naar de release van iOS 5 was exact hetzelfde... gewoon geduld en later nogmaals proberen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:50:
Krijg geen goed gevoel bij een foutcode. Had liever gelezen dat de servers druk zijn. Nu weet ik niet of er iets anders mis is...
al 3 weken (aangezien het dezelde build is als de GM
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het downloaden en installeren van Lion vorige keer, ging toch een stuk beter.
39
Jammer dat je hier zo'n punt van maakt als de update nog niet eens officieel in de App Store staat. In dat opzicht zijn sommige gebruikers gewoon te ongeduldig.Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:48:
Wel jammer dat Apple hierover geen informatie vrij geeft, in dat opzicht is Apple in mijn ogen te gesloten
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 25-07-2012 15:53 ]
En de update staat WEL officieel in de app store hoor...
[ Voor 37% gewijzigd door Toppe op 25-07-2012 15:54 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wie zegt dat wij de update uit Amerika downloaden?Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:53:
Apple heeft ook niet het kleinste server park...?
Code is al gebruikt

Lees het topic even door dan heb je in 1 keer antwoord op al je vragen.iJack schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:56:
Argh, code binnen 15 minuten binnen.....
Code is al gebruikt
klanten hebben steeds snellere verbindingen en iedereen wil graag met min 50mb/s downloaden. Op gegeven moment zit de verbindingen wel volToppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:53:
100Mbit;-)matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:56:
[...]
klanten hebben steeds snellere verbindingen en iedereen wil graag met min 50mb/s downloaden. Op gegeven moment zit de verbindingen wel vol
Maar dan zijn ze ook eerder klaar en kunnen ze sneller nieuwe downloads aannemen. Bovendien is het voor een server fijner om 20 high-speed connecties te hebben dan 2000 langzame.matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:56:
[...]
klanten hebben steeds snellere verbindingen en iedereen wil graag met min 50mb/s downloaden. Op gegeven moment zit de verbindingen wel vol
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1410246
I Know maar toch hoop je dat dit bij jou net even wel werkt14ml337 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:56:
[...]
Lees het topic even door dan heb je in 1 keer antwoord op al je vragen.
WUT?Aloys schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:59:
[...]
. Bovendien is het voor een server fijner om 20 high-speed connecties te hebben dan 2000 langzame.
een server boeit het weinig of die 20 snelle of 2000 langzame heeft. Dat img komt toch al lang uit de cache.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als er updates voor ML uitkomen, gezien dit nu allemaal via de App store gaat.
2000 verbindingen opzetten kost meer overhead dan 20 verbindingen opzetten.matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:01:
[...]
WUT?
een server boeit het weinig of die 20 snelle of 2000 langzame heeft. Dat img komt toch al lang uit de cache.
edit: Hij download hier ook
[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 25-07-2012 16:05 ]
Wat moet er gebeuren? Het is de GM die bit for bit hetzelfde is wat je nu binnen slurpt.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:03:
[...]
Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als er updates voor ML uitkomen, gezien dit nu allemaal via de App store gaat.
De uitgang van de server en de uitgang(en) van dat netwerk waar de server in hangt heeft wel fysieke limitatie in bandbreedte. Met grote downloads wereldwijd moet je spreiden over locaties en netwerken en dat doet Apple echt wel.matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:01:
[...]
WUT?
De boel opschalen zodat iedereen in de eerste 12uur met volledige snelheid kan downloaden is geen businesscase op te bouwen. Dan heb je een berg overcapaciteit geïnvesteerd voor een paar evenementen per jaar
Meestal zie je dan een begrenzing in snelheid per user of een wachtrij als implementatie.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Zonder te registreren? Of zit er geen dig id aan vast?matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:05:
[...]
Wat moet er gebeuren? Het is de GM die bit for bit hetzelfde is wat je nu binnen slurpt.
Werkte voor mij gewoon met de DP versies en aangezien je ook apps kan installeren buiten de appstore om zal het geen issue zijn.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:03:
[...]
Lion verdwijnt nu uit de App store, daarom zal hij niet als betaalde app terug te vinden zijn. Ondertussen een reactie gestuurd dat ik er voor betaald heb en er dus wel recht op heb.
Beetje het zelfde als ik banden koop voor een auto, als ik de oude wil hebben kunnen ze me dat niet weigeren!
Everything Can Help!
Tuurlijk kost elke verbinding extra ram en cpu cycles maar daar ligt de bottleneck niet. De verbinding kan gewoon niet meer aan.ZpAz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:04:
[...]
2000 verbindingen opzetten kost meer overhead dan 20 verbindingen opzetten.
edit: Hij download hier ook
Bij de itempagina staat als grootte 4.05 GB, en bij aankopen staat 4.34..
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Verwijderd
Lion is bij mij ook een tijdje weggeweest, maar nu staat hij er weer. Kijk nog eens in je aankopenlijst?Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:06:
Overigens net contact gehad met Apple met betrekking tot de betaling van Lion.
Lion verdwijnt nu uit de App store, daarom zal hij niet als betaalde app terug te vinden zijn. Ondertussen een reactie gestuurd dat ik er voor betaald heb en er dus wel recht op heb.
Beetje het zelfde als ik banden koop voor een auto, als ik de oude wil hebben kunnen ze me dat niet weigeren!
BTW, download gaat hier 1,5 uur duren. En dat is op een behoorlijk dikke universiteitsverbinding...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 16:10 ]
Nee, je komt er alleen met een iTunes link die je aanpast. Anders staat ie in Nederland nog niet in de App StoreToppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:53:
Edit: als je het over de duivel hebt.. staat er nu in
En nu doet ie het ook gewoon netjes
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 25-07-2012 16:09 ]
Verwijderd
Ik heb zelf 4GB RAM geïnstalleerd op de late 2008 MacBook en ben erg benieuwd of 10.8 hier lekker op zal lopen, helemaal aangezien OS X Lion totaal niet lekker liep met de originele 2GB RAM.
Late 2008 is het Aluminium Body model.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 16:08 ]
apple is zo aardig dat niet te doen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:05:
[...]
Zonder te registreren? Of zit er geen dig id aan vast?
in /ApplicationToppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:07:
Iemand enig idee waar de DMG word geplaatst? Dan maak ik gelijk een back-up voor werk;-)
Kom jij uit een ei?Bosmonster schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:08:
[...]
Nee, je komt er alleen met een iTunes link die je aanpast. Anders staat ie in Nederland nog niet in de App Store
Edit: als je het over de duivel hebt.. staat er nu in

Draai hem hier al een tijdje op de late unibody aluminum MacBook met 4GB en dat gaat als een trein. Werkt smoother als Lion.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:08:
Heeft iemand al ervaring met Mountain Lion op het late 2008 model MacBook?
Ik heb zelf 4GB RAM geïnstalleerd op de late 2008 MacBook en ben erg benieuwd of 10.8 hier lekker op zal lopen, helemaal aangezien OS X Lion totaal niet lekker liep met de originele 2GB RAM.
Verwijderd
Hartstikke bedankt voor de info!PBP schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:09:
[...]
Draai hem hier al een tijdje op de late unibody aluminum MacBook met 4GB en dat gaat als een trein. Werkt smoother als Lion.
Dan zal ik 'm ook maar aanschaffen
Inmiddels wel ja... En raad eens? Inmiddels werkt het ook gewoon dus..Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:09:
[...]
Kom jij uit een ei?hij staat echt wel in de app store hoor, zonder een link aan te passen!
Beetje geduld is soms een schone zaak.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 25-07-2012 16:10 ]
Hier ook, uurtje zegt ie!Froggle schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
Downloaden is hier eindelijk begonnen. En razendsnel. Die is zo binnen!
Het gekke is dat je de voortgang alleen kunt zien in LaunchPad maar niet in de App Store.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Inderdaad, nadat ik de mac opnieuw had gestart, en app store had gestart, kwam ie vanzelf al. ik hoop dat het bedrag niet 10x van mijn rekening is geschreven
edit:
90mbit/s download op een 100mbit lijn
[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 25-07-2012 16:12 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
3 uur resterend hier. En ik heb een 30mbit lijn.Froggle schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
Kweet niet hoor, maar hij staat er al zeker 25 minuten gewoon in. Zonder een link aan te passen of wat dan ookBosmonster schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
[...]
Inmiddels wel ja... En raad eens? Inmiddels werkt het ook gewoon dus..
Beetje geduld is soms een schone zaak.
Dat is apart, hier schommelt hij tussen de 300 en de 600 KB/s, terwijl ik normaal iets van 3,5MB/s zou moeten halen.Froggle schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
Dat dusflorholvoet schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
[...]
3 uur resterend hier. En ik heb een 30mbit lijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoite op 25-07-2012 16:12 ]
Lekker kort.
Ga nou gewoon downloaden joh ipv de baby uithangen.Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:11:
[...]
Kweet niet hoor, maar hij staat er al zeker 25 minuten gewoon in. Zonder een link aan te passen of wat dan ook
Baby? Waar slaat dat op... Iedereen geeft al langere tijd aan dat hij er WEL in staat en jij blijft volhouden van niet? Dat is kinder achtig.Bosmonster schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:11:
[...]
Ga nou gewoon downloaden joh ipv de baby uithangen.
Aangezien de downloads vanaf de App Store net zijn begonnen, zal je link ook zo wel komen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:11:
Iemand al een goede upgrade code binnen? Ik wacht al > 1 uur
Lekker kort.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 16:13 ]
heb je al de appstore -> aankopen gecheckt?RobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:12:
Waar zien jullie de exacte voortgang v/d download? Want ik zie hem alleen in LaunchPad waar ik langzaam een schraal balkje zie vollopen
Via de App Store en dan AankopenRobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:12:
Waar zien jullie de exacte voortgang v/d download? Want ik zie hem alleen in LaunchPad waar ik langzaam een schraal balkje zie vollopen
Everything Can Help!
Tabje bovenaan "Aankopen"RobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:12:
Ah bedankt.. Gaat lekker snel hier. Na 5 min. al 1,2 GB binnen
Ik ben er vrij zeker van dat er een disclaimer in staat dat bij een oude versie er geen garantie is dat het te downloaden blijft. Anders moeten ze alle meuk van de komende 20 jaar beschikbaar houden en dat zal te duur zijn voor ze.Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:06:
Overigens net contact gehad met Apple met betrekking tot de betaling van Lion.
ik doe alles via de search
Hier staat Lion overigens ook nog gewoon in de aankoop-lijst.
Launchpad? Dat rare fullscreen iconen-overzicht? Nee dank jematty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:14:
gebruikt iemand dat LaunchPad eigenlijk?
[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 25-07-2012 16:15 ]
Verwijderd
Nee. Onhandig en sowieso heb ik hem niet onder mijn functietoetsen zitten. Alleen dashboard en dat met die windows/desktops...matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:14:
Alles via Spotlight, CMD-Space en de eerste tekens van de applicatie, lijkt mij nog altijd de snelste optie.matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:14:
Lekker kort.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nee net zo als het dashboard wat een onding is... (het laatste heb ik dan ook disabled)matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:14:
edit: aangezien ik toch nog 27 minuten/4 uren 20 minuten moet wachten ga ik eerst maar eens rustig boodschapjes doen
[ Voor 33% gewijzigd door Hoite op 25-07-2012 16:17 ]
Lekker kort.
Omdat het nog een beta versie is waarschijnlijkfilenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:17:
Weet iemand waarom de Facebook notificaties niet werken? Ik heb de DMG geinstalleerd maar toch kan ik enkel zaken posten op FB, ik krijg dus geen meldingen oid. Bij de instellingen staat alles aangevinkt.
Met een wat gegoochel lukt het wel: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1325818Bosmonster schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:14:
Niet alle Macs kunnen updaten naar de laatste versie
Dit wordt natuurlijk niet ondersteund. Maar op mijn macbookpro2,2 draait hij prima.
FB ondersteuning komt pas vanaf 'de herfst'. Staat ook op de Apple site, wanneer precies kan niemand zeggen, maar ik vermoed met de launch van iOS 6.filenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:17:
Weet iemand waarom de Facebook notificaties niet werken? Ik heb de DMG geinstalleerd maar toch kan ik enkel zaken posten op FB, ik krijg dus geen meldingen oid. Bij de instellingen staat alles aangevinkt.
Ik heb al eerder op GoT gelezen dat iemand notificaties heeft ontvangen van FB (via deze plugin)
Alsof daar iemand op zit te wachten. Zelfde met twitter integratie. Ik vind dat ze op dat vlak zijn doorgeslagen met de ios integratie.RobbieB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:19:
[...]
FB ondersteuning komt pas vanaf 'de herfst'. Staat ook op de Apple site, wanneer precies kan niemand zeggen, maar ik vermoed met de launch van iOS 6.
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
https://developer.apple.com/devcenter/mac/index.action[FrEEzEr] schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:21:
Hopelijk komt nu snel xcode 4.4 in de app store
Ja grote kans dat dit gebeurd.JimmyJoness schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:21:
zit er nu echt iemand al die aanvraagformulieren en meegestuurde foto's van de aankoop bon te bekijken en goed te keuren?
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
HerrJasper schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:09:
Ik krijg steeds de melding dat het winkelkrediet tijdelijk niet beschikbaar is. Iemand enig idee hoe dit komt?
ík zit daar op te wachten en je hóeft het ook niet aan te zetten. Zelfde geldt voor launchpad, icloud en alle andere dingen die er sinds Lion ingezet zijn.matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:20:
[...]
Alsof daar iemand op zit te wachten. Zelfde met twitter integratie. Ik vind dat ze op dat vlak zijn doorgeslagen met de ios integratie.
[ Voor 3% gewijzigd door RobbieB op 25-07-2012 16:23 ]
Verwijderd
Je moet het serienummer ook meesturen, daaraan kunnen ze zien wanneer hij verkocht is.JimmyJoness schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:21:
zit er nu echt iemand al die aanvraagformulieren en meegestuurde foto's van de aankoop bon te bekijken en goed te keuren?
Dit topic is gesloten.