Error 404 als ik mijn gratis upgrade wil aanvragen..
Ik dacht dat ze genoeg server power hadden staan om alles smooth te laten verlopen.
Ik dacht dat ze genoeg server power hadden staan om alles smooth te laten verlopen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Via de Search kan ik 'm ook niet vinden, hij is echter wel beschikbaar als je via Uitgelicht op de Apple Apps klikt (net onder Nieuw en Opmerkelijk)Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:41:
Hij is volgens mij enkel in de engels store beschikbaar, je kan vanuit de store niet bij mountain lion komen...
Verwijderd
Wel via deze link: http://itunes.apple.com/u...in-lion/id537386512?mt=12Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:41:
Hij is volgens mij enkel in de engels store beschikbaar, je kan vanuit de store niet bij mountain lion komen...
Verwijderd
als je die US link aanklikt kom je gewoon in NL app store terecht heur.Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:41:
Hier met Lion ook. Ik ga maar niet kijken wat er gebeurt als je op kopen drukt...dan kan ik weer naar de AH toe.Froggle schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:44:
Ik zit op Mountain Lion en ik kan 'm alsnog binnenhalen.
[afbeelding]
[ Voor 76% gewijzigd door Saturnus op 25-07-2012 14:45 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Xan op 25-07-2012 14:47 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij Lion kon dat op het begin niet. Dan zag hij hem als gedownload en kon je hem niet opnieuw downloaden. Paar maanden later kon dat wel.carpebios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:47:
Je kan hem altijd binnen halen met een GM. Dat was bij de vorige ook zo. Waarom is dat noemenswaardig?
omdat er dan verschil zit tussen de GM en de final? (terwijl mij verteld is van niet:P)carpebios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:47:
Je kan hem altijd binnen halen met een GM. Dat was bij de vorige ook zo. Waarom is dat noemenswaardig?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is wel Noemenswaardig want bij de Gm van Lion kon je in de AppStore Lion niet meer kopen want dan gaf hij aan dat het al gedraait werd.carpebios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:47:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Groeten, Edwin
Everything Can Help!
Dat kon wel gewoon. Althans, ik had die mogelijkheid. Maar de GM = de final toen der tijd.Donstil schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:49:
[...]
Dat is wel Noemenswaardig want bij de Gm van Lion kon je in de AppStore Lion niet meer kopen want dan gaf hij aan dat het al gedraait werd.
[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 25-07-2012 14:51 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoezo? In de Amerikaanse store stond hij een uur geleden ook nog niet. Of ben ik nou gek?MichaelK1985 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:49:
Foutmelding ja, ach ja, even wachten dan maar.
Toch stom dat Apple het niet per tijdzone online knalt!
Dat is juist mijn tip haha.. Knal het gewoon om 00:00u online per tijdzone14ml337 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:50:
[...]
Hoezo? In de Amerikaanse store stond hij een uur geleden ook nog niet. Of ben ik nou gek?
Everything Can Help!
Nee hoor, ik draaide toen de Lion GM en daarin kon je lion niet aanschaffen. Zelfde gelde voor een aantal dev's die ik sprak. Is pas later gefixed dan waarschijnlijk, ik heb het in 10.7.1 nooit meer gecontroleerd namelijk.carpebios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:50:
[...]
Dat kon wel gewoon. Althans, ik had die mogelijkheid. Maar de GM = de final toen der tijd.
AhahahspartacusNLD schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:48:
[...]
omdat er dan verschil zit tussen de GM en de final? (terwijl mij verteld is van niet:P)
[ Voor 12% gewijzigd door Dinh op 25-07-2012 14:57 ]
<---- Im with stupid.MichaelK1985 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:51:
[...]
Dat is juist mijn tip haha.. Knal het gewoon om 00:00u online per tijdzone![]()
Ja of om 00:00 PST dan zit de rest van de wereld meestal ook wel goed.MichaelK1985 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:51:
[...]
Dat is juist mijn tip haha.. Knal het gewoon om 00:00u online per tijdzone![]()
Het is sowieso vreemd dat ze eerst 'het artikel' in de app store zetten en daarna pas beschikbaar stellen. Stel je eens voor, je loopt een supermarkt in. Overal wordt er reclame gemaakt voor product X. Echter kan je het niet kopen want het is er eigenlijk nog niet.Donstil schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:54:
[...]
Ja of om 00:00 PST dan zit de rest van de wereld meestal ook wel goed.
Haha ja juist. Of het staat in een vitrinekast waarvan maar 1 iemand de sleutel hebt en die komt pas over een half uurtje14ml337 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:56:
[...]
Het is sowieso vreemd dat ze eerst 'het artikel' in de app store zetten en daarna pas beschikbaar stellen. Stel je eens voor, je loopt een supermarkt in. Overal wordt er reclame gemaakt voor product X. Echter kan je het niet kopen want het is er eigenlijk nog niet.
Everything Can Help!
Inderdaad! "Eerst koffie drinken!"MichaelK1985 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:57:
[...]
Haha ja juist. Of het staat in een vitrinekast waarvan maar 1 iemand de sleutel hebt en die komt pas over een half uurtje
Ik heb wel eens een bordje gezien bij een product met de tekst: Dit product is vanaf maandag pas in de aanbieding14ml337 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:56:
[...]
Het is sowieso vreemd dat ze eerst 'het artikel' in de app store zetten en daarna pas beschikbaar stellen. Stel je eens voor, je loopt een supermarkt in. Overal wordt er reclame gemaakt voor product X. Echter kan je het niet kopen want het is er eigenlijk nog niet.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Oh oh Mr. B, oh oh!
Want jouw dag houdt op om 15:02?VincentG schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:02:
Kom niet verder dan wat foumeldingen. Wordt morgen dus weer proberen.
Op Roaringapps kan je zien welke programma's werken of welke een update nodig hebbenmatty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:01:
Weet iemand of parallels nu fatsoenlijk werkt onder ML?
Nothing to see here
Yep, net via de link de Montain Lion upgrade aangevraagd - nieuwe iMac sinds 01 Juliitsme schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:03:
Uptodate programma is ook beschikbaar nu: http://www.apple.com/nl/osx/uptodate/
[ Voor 34% gewijzigd door R3M1 op 25-07-2012 15:06 ]
Duh.robin1979 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:59:
shasum van installESD.dmg is gelijk aan die van de GM.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De versie die ik had werkte niet meer maar na een trail-download van de Parallels-website werkt alles perfect (voor 30 dagen dan tochmatty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:01:
Hehe, nee, moet zo werken. En als ik vannacht thuis kom ga ik slapen alvorens het nog eens te proberen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Juist mooi moment om de download aan te zettenVincentG schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:08:
[...]
Hehe, nee, moet zo werken. En als ik vannacht thuis kom ga ik slapen alvorens het nog eens te proberen.
maar eens updaten dan. (parallels)filenox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:08:
[...]
De versie die ik had werkte niet meer maar na een trail-download van de Parallels-website werkt alles perfect (voor 30 dagen dan toch)
hoezo? je hebt het gekocht, geld is binnen. Kan apple weinig schelen dat he downloaden lang duurt. Zeker het alleen een piek is van 1 dag.Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:10:
Het zal uiteindelijk wel los lopen, tuurlijk hebben die servers het druk maar zal vanzelf allemaal wel rustig gaan verlopen. Apple heeft natuurlijk ook wel wat geleerd na de iTunes Match release (Mag ik hopen dan...)
matty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:
[...]
hoezo? je hebt het gekocht, geld is binnen. Kan apple weinig schelen dat he downloaden lang duurt. Zeker het alleen een piek is van 1 dag.
[ Voor 69% gewijzigd door Toppe op 25-07-2012 15:12 ]
Toen was de app store ook nog niet standaard en ingeburgerd.WallieBTY schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:
Vorig jaar met Lion ging het naar mijn idee veel beter. Toen kon ik om 14:30 de download aanzetten en was hij met 45 binnen.
Raar dat het nu dan zo gaat
Lekker kort.
Zo'w o_O zit hier er nog op te wachten, ze zijn er dus wel mee bezig!Wdrawing schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:18:
Gratis upgrade code aangevraagt voor mn nieuw MBA, en binnen 10minuten de code binnen
Verwijderd
Zeker, had mn MBA wel via de Online Apple Store gekocht, weet niet of dit uitmaakt.Xanx schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:19:
[...]
Zo'w o_O zit hier er nog op te wachten, ze zijn er dus wel mee bezig!
Ik krijg dezelfde melding dat mijn code al gebruikt is ..Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:20:
Hij geeft aan dat mijn code al gebruikt is. (heb alles netjes aangevraagd etc.)
Wat te doen? Afwachten of Apple bellen?
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Denk dat de eerst volgende update van Growl dat wel native zal ondersteunen.BeRtjh schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:23:
Voor de mensen die applicaties met Growl gebruiken en de notificaties graag in het Notification Center willen zien: http://collect3.com.au/hiss/
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 25-07-2012 15:25 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Waarschijnlijk, maar in the meantimeBosmonster schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:24:
[...]
Denk dat de eerst volgende update van Growl dat wel native zal ondersteunen.
100 hier. Als ze een beetje humor hebben bij Apple dan maken ze er error 3006 van
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ja hier nu ook error 100Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:27:
Hier error 100??
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Uitzonderlijk uitgebreide en goeie review met terechte kritiekZpAz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:37:
De Ars technica review is ook online, dat is snel![]()
http://arstechnica.com/apple/2012/07/os-x-10-8/
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Parellels 7.0.15 is al een tijdje uit hoor, en geschikt voor MLmatty___ schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:01:
Heb je Mountain Lion gekocht of een redeem code gebruikt?BillSpaarbank schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:27:
Geen probleem hier. Nog 40 minuutjes.
Holyshit24pagina's.Exirion schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:29:
[...]
Uitzonderlijk uitgebreide en goeie review met terechte kritiek
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gekocht, ik heb wel een US account.DaMarcus schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:34:
[...]
Heb je Mountain Lion gekocht of een redeem code gebruikt?
Goed, ik ga de overige meuk wel updaten
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Verwijderd
Ik wacht ook al een minuut of 30 idd...Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:43:
Heb n half uurtje geleden mn gratis upgrade aangevraagd.
Iemand al een mailtje binnen? Hoe snel kwam deze?
Ik denk dat het simpel gezegd nog niet mogelijk is om hem vanuit de Nederlandse App Store te halen.Toppe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:45:
Kan iemand die 'm al binnen heeft niet even een mirror opzetten? :d
Er zijn al wel mensen die hem kunnen downloaden echter duurt het wat langer als normaal ivm de drukte.14ml337 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:47:
[...]
Ik denk dat het simpel gezegd nog niet mogelijk is om hem vanuit de Nederlandse App Store te halen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq