YouTube: [UNPACKED 2012] Teaser
YouTube: [UNPACKED 2012] Teaser 2
YouTube: [UNPACKED 2012] Teaser 2
[ Voor 37% gewijzigd door jordy5 op 23-04-2012 13:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 37% gewijzigd door jordy5 op 23-04-2012 13:04 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
er was toch officieel bevestigd dat samsung nooit met 3d aan de haal ging op telefoons?TheJVH schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:02:
Dat valt tegen, alleen maar tekst, beelden van het heelal en aan het einde schapen (?)....
Het zou trouwens best kunnen dat ze iets met 3D gaan doen, of in ieder geval iets met het display...
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Zou kunnen, heb ik gemist.Bartjeuhz schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:04:
[...]
er was toch officieel bevestigd dat samsung nooit met 3d aan de haal ging op telefoons?
[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 23-04-2012 13:11 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ze bedoelen dat het een 16:9 toestel wordt, net zoals de Nexus (zie FB afbeelding een paar pagina's terug).TheJVH schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:08:
[...]
"Where a galaxy fits into the palm of your hand"
Lijkt mij dat het toestel niet al te groot wordt, geen 4,7 inch denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door quartex op 23-04-2012 13:14 ]
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
[ Voor 28% gewijzigd door AtlAntA op 23-04-2012 13:46 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Bwa, niet meer dan dat Apple hun producten hypet.AtlAntA schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:38:
And the speculation continues!
Samsung bouwt de hype met deze teasers alleen maar meer op. Dat is natuurlijk ook de bedoeling, vraag me alleen af of ze het toestel niet een beetje overhypen.
nieuws: 'Samsung Galaxy S III krijgt 4,8"-scherm en keramiekbehuizing'TheJVH schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:08:
[...]
"Where a galaxy fits into the palm of your hand"
Lijkt mij dat het toestel niet al te groot wordt, geen 4,7 inch denk ik.
Verder komen weer die stenen terug, best apart, het lijkt mij dat dat op de behuizing slaat.
Je weet dat we inmiddels 2 maand verder zijn he?
en jij weet dat ze een 720 of 1080p resolutie scherm zullen hebben? dat gaan ze echt niet op een 3.7"telefoon doen lijkt meRobsel_NL schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:14:
[...]
Je weet dat we inmiddels 2 maand verder zijn he?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Inderdaad, lijkt mij dan logisch dat er geen "SII-s" versie komt, maar een volwaardige opvolger.Golf2vr6 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:27:
Hahaha die verwijzing naar i-sheeps. Nu niet alleen een grote mond hebben Samsung maar ook met iets moois komen!
Nope ik weet niets meer dan jij. Ik bedoelde slechts dat dat 2 maand oude bericht wellicht niet de betrouwbaarste bron is.Bartjeuhz schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:20:
[...]
en jij weet dat ze een 720 of 1080p resolutie scherm zullen hebben? dat gaan ze echt niet op een 3.7"telefoon doen lijkt me
Volgens mij zijn het geen stenen. Het lijkt een stuk vloeibaarder.TheJVH schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:08:
[...]
Verder komen weer die stenen terug, best apart, het lijkt mij dat dat op de behuizing slaat.
Power to the beat.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ivm met een iPhone van oktober is dit helaas nauwelijks beter. Ik vind het spijtig.Grrrrrene schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:38:
@Naj_Geetsrev: Zo slijt een steen af die jarenlang in water afgesleten is. Mooi glad, past prettig in je broekzak... Geen idee of dat een hint richting het design is of meer op de hardheid van de behuizing slaat (keramiek).
Maar die benchmarks zien er goed uit. Gewoon weer de snelste van het rijtje, flinke verbetering t.o.v. de S2. Als ze dit waarmaken is dit mijn nieuwe telefoon.
Power to the beat.
Een iPhone kan me echt totaal niet boeien, dus dat vind ik geen interessante vergelijking*Kenny1001 schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:03:
[...]
ivm met een iPhone van oktober is dit helaas nauwelijks beter. Ik vind het spijtig.
[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 23-04-2012 19:37 ]
Verwijderd
Van wat ik gehoord heb gaan ze de iphone 5 dunner maken...Kenny1001 schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:03:
[...]
ivm met een iPhone van oktober is dit helaas nauwelijks beter. Ik vind het spijtig.
[ Voor 33% gewijzigd door Kenny1001 op 23-04-2012 20:16 ]
Kan met grote zekerheid voorspellen dat de iPhone 5 op 3D-gebied de S3 zwaar gaat ass-kicken thoughGolf2vr6 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:24:
Waar hebben jullie het over? Er zijn nog helemaal geen specs bekend, alleen geruchten! Kom laten we 2 telefoons gaan vergelijken waarvan we totaal niks zeker weten...... o_O
Nickname does not reflect reality
Het gaat misschien een beetje off-topic, maar 3D is echt de grootste onzin die de multimedia-industrie ooit heeft verzonnen. Wat is nu werkelijk de toegevoegde waarde van 3D? Ook in films en games vind ik het nauwelijks iets toevoegen. Van mij mag Samsung zich daarom ook lekker met zinvollere zaken bezig houdenBrad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:28:
[...]
Kan met grote zekerheid voorspellen dat de iPhone 5 op 3D-gebied de S3 zwaar gaat ass-kicken though
Had het over de GPU an sich, 3D kan mij ook gestolen wordenMorgion schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:42:
Het gaat misschien een beetje off-topic, maar 3D is echt de grootste onzin die de multimedia-industrie ooit heeft verzonnen. Wat is nu werkelijk de toegevoegde waarde van 3D? Ook in films en games vind ik het nauwelijks iets toevoegen. Van mij mag Samsung zich daarom ook lekker met zinvollere zaken bezig houden
Nickname does not reflect reality
Eigenlijk hoop ik dat je gelijk hebt, alleen maar goed voor de concurrentieBrad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:28:
[...]
Kan met grote zekerheid voorspellen dat de iPhone 5 op 3D-gebied de S3 zwaar gaat ass-kicken though
Kan net zo goed over de Galaxy M gaan?alwaysleft schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:29:
Op de Engelse Vodafone site kun je de s3 al reserveren: http://www.engadget.com/2...new-samsung-galaxy-phone/
Zal dus snel leverbaar zijn.
Excuses voor mijn verkeerde interpretatie. Achteraf vraag ik me af hoe ik daarbij kwamBrad Pitt schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:48:
[...]
Had het over de GPU an sich, 3D kan mij ook gestolen worden
Wat bedoel je te zeggen? Ik link naar unpacked app jij naar site.....
[ Voor 180% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2012 10:02 ]
Verwijderd
beter !alwaysleft schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:29:
Op de Engelse Vodafone site kun je de s3 al reserveren: http://www.engadget.com/2...new-samsung-galaxy-phone/
Zal dus snel leverbaar zijn.
Viel mij ook op. Waarschijnlijk de app die vanaf 3 mei te downloaden is.AtlAntA schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:50:
In deapp staat part #. Is er ook eenpart 2?
Ik zie 7mm dun, maar ik lees "Een accu die net 1 dag meegaat bij normaal gebruik en enkele uur met GPS, 3G, bluetooth en brightness op 100%"mbr01 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:12:
http://www.sammobile.com/...ve-buttons-at-the-bottom/
5 cpacative knoppen (speech recoginition en S-cloud, naast de standaard 3 knoppen)
En 7mm dun, en 2-3 gram lichter dan de S2
GoT, You have to love it!
[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 24-04-2012 14:42 ]
Nou, dat is dus de bizarre situatie waarin je _kunt_ belanden: een Galaxy M (bijvoorbeeld) met "slechts" een dual core die de Galaxy SIII het nakijken geeft. Zal uiteraard wel niet gebeuren, maar het blijft raarKoen87 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:37:
Ik hoop dan toch dat ze met een andere versie (i9500/i9800) er ook 1 uitbrengen met de beoogde dual core
Voor zover ik heb gezien is hij in de meeste benchmarks wat sneller, maar soms wat trager.mbr01 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:42:
Maar is die a15, dualcore zijnde, dan sneller dan de A9 als quadcore?
Ik snap wel dat deze clock-voor-clock sneller is, maar is deze in het totaal plaatje ook sneller. (Wel zuiniger waarschijnlijk)
Ik vind het vooral belangrijk omdat ik 2 jaar wil kunnen doen met dit toestel. Ik kom van een Motorola Milestone en die heb ik gekocht toen hij al wat in prijs was gezakt en de kinderziektes eruit waren. Die is nu echt ontzettend traag geworden, draait max Froyo (en dat ook niet echt lekker soepel) en komt flink geheugen tekort. Dat je NU niet alles uit je GPU haalt, wil niet zeggen dat je er over een jaar of 2 jaar niks aan hebtIn de Galaxy S zat toen ook zo'n snelle GPU, maar of ik die ooit nuttig heb kunnen gebruiken.. tsja, geen idee, misschien bij google earth dat het soepeler liep dan de concurrentie.
Blijft ook kip-ei verhaal naturlijk. Als de hardware er niet is dan komen er ook geen apps die het gebruiken.
[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 24-04-2012 14:51 ]
Zoals de nooit op de markt gekomen Synapse Phones – Customized Smartphones ?baronruud schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:41:
.....Eigenlijk moet je net als een pc, gewoon zelf je toestel samen kunnen stellen.![]()
(shit, typte ik net op het forum..... daar gaat mijn beste idee van NL)
Dan krijg je dus een beetje hetzelfde verhaal als met de HTC One X en One S? Die dual core bluft soms de Quad core ook af of on par.Grrrrrene schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:47:
[...]
Nou, dat is dus de bizarre situatie waarin je _kunt_ belanden: een Galaxy M (bijvoorbeeld) met "slechts" een dual core die de Galaxy SIII het nakijken geeft. Zal uiteraard wel niet gebeuren, maar het blijft raar
Ja, min of meer. En dan moet je "hopen" dat de SIII net als de One X op andere vlakken (scherm bijvoorbeeld) beter is. Maar ook daar heeft HTC rare beslissingen genomen: ik vind de One S een mooiere behuizing hebben dan de One XKoen87 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:55:
[...]
Dan krijg je dus een beetje hetzelfde verhaal als met de HTC One X en One S? Die dual core bluft soms de Quad core ook af of on par.
Dat idee ga ik wel heel raar vinden. Laten we hopen dat Samsung wat verstandiger is.
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 24-04-2012 16:11 ]
Welke gpu?mbr01 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:12:
http://www.sammobile.com/...ve-buttons-at-the-bottom/
5 cpacative knoppen (speech recoginition en S-cloud, naast de standaard 3 knoppen)
En 7mm dun, en 2-3 gram lichter dan de S2
Ben benieuwd.
En verder: (http://www.samsunggalaxys...un-en-toch-quad-core-cpu/)
De Galaxy S3 zal verder beschikken over een 4,8” Super AMOLED HD scherm en een 1,5 GHz quad-core Exynos 4412 processor, draaiend op Android 4.0 Ice Cream Sandwich. De Samsung medewerker geeft aan dat er lang getwijfeld is tussen de 4412 en de 5250 (dual-core), ondanks dat laatstgenoemde betere prestaties levert op dit moment. Maar er is uiteindelijk gekozen voor de quad-core, omdat dit een grotere marketingwaarde heeft voor de neutrale consument.
hoidoei
Hoeveel beter is de Mali T604?Remcom00 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:02:
Is nog niet 100% duidelijk, maar waarschijnlijk een Mali 400 geclocked op 400mhz (terwijl die van de S2 op 200mhz is) of een Mali T604
Zodra die officieel uit is dan weten wij het ook
[ Voor 29% gewijzigd door Humma Kavula op 24-04-2012 19:38 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 24-04-2012 20:54 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Lisadr op 25-04-2012 10:20 ]
Dat is of een ander model of de S3 in een van de testbehuizingen.Lisadr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:17:
Nieuwe "leaked" foto's Hardware en software button. Denk (en hoop) dat dit niet de S3 is maar de M.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 25-04-2012 10:25 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
[ Voor 131% gewijzigd door mbr01 op 25-04-2012 17:21 ]
hoidoei
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ik haal de 11500 met mijn One X.mbr01 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:55:
[afbeelding]
Lijkt wel de real deal volgens dit plaatje. Om deze telefoon zit ook weer zo'n hoes.Die het toestel wat vierkanter maakt. (Kun je zien als jebeetje met de levels/contrast speelt in photoshop.
En nieuwe becnhcmarks, van Antatu dit keer: Eerst plaatje staat hij niet op, maar daar kun je ff zien hoe snel de Asus transformer prime is (Tegra 3 toch??), De "my device" is een galaxy note trouwens.
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=25298209
Ter vergelijk, de HTC one X doet 10503, en ook de Transformer prima in deze afbeeldingen staat net boven de 10.000 grens. De Galaxy s3 lijkt hier ongeveer 15% boven te gaan zitten met een 1.4GHz processor. Iets van 12000 punten dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder nog wat specs:
Wel een 12MPIX camera dit keer.
[afbeelding]
En hier nog een 'foutje' van de carphone ware house... Eerst stond er het linker plaatje. daarna de rechter.
[afbeelding]
Exact, en reken maar dat dit de nieuwe standaard weer gaat zijn in de smartphone markt. Samsung maakt erg krachtige socsGrrrrrene schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:12:
Stock of overclockt? Maar sowieso: ik zou de benchmarks van het uiteindelijke apparaat even afwachten. Meestal zitten er nog wel wat optimalisatieslagen tussen de pre-productie exemplaren en de exemplaren die in de winkel komen te liggen. Drivers zijn nog niet helemaal uitontwikkeld enzo...
Dit is toch sowieso de GS3 niet hoor. Helemaal anders dan alle andere foto's.Durazno schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:17:
Is het niet een beetje overdreven;een fysieke homeknop en een homeknop op het scherm? (als ik de iconen tenminste goed interpreteer)
Volgens mij is dit dan ook weer een vroeg prototype die gebruikt is om te testen of mensen een fysieke homeknop zouden mensen. Een vroeg prototype waar dus wederom weinig aan af te leiden is.... Behalve misschien de paar beelden van Touchwiz...
[ Voor 24% gewijzigd door electrom op 25-04-2012 19:23 ]
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Vind ik ook! Deze foto is wel heel speciaal. De anderen lijken niet zo!giganielsie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:18:
Op het laatste plaatje begint het toch wel erg veel op een Iphone 4 (s) te lijken.
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
[ Voor 11% gewijzigd door mbr01 op 25-04-2012 19:35 ]
Gewoon stock.Grrrrrene schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:12:
Stock of overclockt? Maar sowieso: ik zou de benchmarks van het uiteindelijke apparaat even afwachten. Meestal zitten er nog wel wat optimalisatieslagen tussen de pre-productie exemplaren en de exemplaren die in de winkel komen te liggen. Drivers zijn nog niet helemaal uitontwikkeld enzo...
[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-04-2012 20:37 ]
Dat is gewoon dezelfde afbeelding als de note volgens mij...Golf2vr6 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:37:
The new Galaxy S3 is spotted on Samsung’s own software program called Samsung KIES:
http://www.sammobile.com/...-spotted-on-samsung-kies/
[ Voor 4% gewijzigd door BPP op 25-04-2012 20:39 ]
Mijn One X:mbr01 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:55:
Ter vergelijk, de HTC one X doet 10503
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq