Met al die verhalen dat hij sneller uit je handen valt, ben zelf niet de één van de voorzichtigste, een telefoon is immers in mijn ogen een gebruiksvoorwerp waarmee je vaker rondloopt dan bijvoorbeeld een Tab (iPad).
Dus voor mijn aanstaande S3 zal ik een verzekering afsluiten, ik weet nu al dat hij een keer uit mijn handen zal vallen. Dat gebeurde ook met mijn S2 en ooit eens met een HTC Tytn II, van die HTC kon ik destijds het scherm eenvoudig vervangen, maar met de S2 en al helemaal met de S3 is dat een onbegonnen zaak en die schermen zijn duur en het vervangen erg lastig.
Als ik zie dat een verzekering tegenwoordig niet duurder hoeft te zijn dan gemiddeld 8 euro per maand, is dat mij het toch wel waard. Alleen het vinden van een vergelijkings-site voor GSM verzekeringen bestaat volgens mij niet. Ben ondertussen veel tijd kwijt aan met zoeken en vergelijken.
edit
Nadat rond heb gekeken, wordt ik van het volgende artikel niet blij van:
http://www.test-aankoop.b...ing-aansmeren-s689363.htm
edit2:
coveryou.nl lijkt vooralsnog te gaan worden.
- geen transport kosten voor het ophalen en versturen van telefoon
- er wordt niet gewerkt met afwaardering
- duidelijk voorwaarde
- maximale vervangingswaarde 1000.- euro
- er wordt gewerkt naar vervanging, niet een uit te keren bedrag
Dus voor mijn aanstaande S3 zal ik een verzekering afsluiten, ik weet nu al dat hij een keer uit mijn handen zal vallen. Dat gebeurde ook met mijn S2 en ooit eens met een HTC Tytn II, van die HTC kon ik destijds het scherm eenvoudig vervangen, maar met de S2 en al helemaal met de S3 is dat een onbegonnen zaak en die schermen zijn duur en het vervangen erg lastig.
Als ik zie dat een verzekering tegenwoordig niet duurder hoeft te zijn dan gemiddeld 8 euro per maand, is dat mij het toch wel waard. Alleen het vinden van een vergelijkings-site voor GSM verzekeringen bestaat volgens mij niet. Ben ondertussen veel tijd kwijt aan met zoeken en vergelijken.
edit
Nadat rond heb gekeken, wordt ik van het volgende artikel niet blij van:
http://www.test-aankoop.b...ing-aansmeren-s689363.htm
edit2:
coveryou.nl lijkt vooralsnog te gaan worden.
- geen transport kosten voor het ophalen en versturen van telefoon
- er wordt niet gewerkt met afwaardering
- duidelijk voorwaarde
- maximale vervangingswaarde 1000.- euro
- er wordt gewerkt naar vervanging, niet een uit te keren bedrag
[ Voor 28% gewijzigd door Fermion op 02-07-2012 03:16 ]