Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Met al die verhalen dat hij sneller uit je handen valt, ben zelf niet de één van de voorzichtigste, een telefoon is immers in mijn ogen een gebruiksvoorwerp waarmee je vaker rondloopt dan bijvoorbeeld een Tab (iPad).
Dus voor mijn aanstaande S3 zal ik een verzekering afsluiten, ik weet nu al dat hij een keer uit mijn handen zal vallen. Dat gebeurde ook met mijn S2 en ooit eens met een HTC Tytn II, van die HTC kon ik destijds het scherm eenvoudig vervangen, maar met de S2 en al helemaal met de S3 is dat een onbegonnen zaak en die schermen zijn duur en het vervangen erg lastig.

Als ik zie dat een verzekering tegenwoordig niet duurder hoeft te zijn dan gemiddeld 8 euro per maand, is dat mij het toch wel waard. Alleen het vinden van een vergelijkings-site voor GSM verzekeringen bestaat volgens mij niet. Ben ondertussen veel tijd kwijt aan met zoeken en vergelijken.

edit
Nadat rond heb gekeken, wordt ik van het volgende artikel niet blij van:
http://www.test-aankoop.b...ing-aansmeren-s689363.htm

edit2:
coveryou.nl lijkt vooralsnog te gaan worden.
- geen transport kosten voor het ophalen en versturen van telefoon
- er wordt niet gewerkt met afwaardering
- duidelijk voorwaarde
- maximale vervangingswaarde 1000.- euro
- er wordt gewerkt naar vervanging, niet een uit te keren bedrag

[ Voor 28% gewijzigd door Fermion op 02-07-2012 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fermion schreef op maandag 02 juli 2012 @ 01:37:
Met al die verhalen dat hij sneller uit je handen valt, ben zelf niet de één van de voorzichtigste, een telefoon is immers in mijn ogen een gebruiksvoorwerp waarmee je vaker rondloopt dan bijvoorbeeld een Tab (iPad).
Dus voor mijn aanstaande S3 zal ik een verzekering afsluiten, ik weet nu al dat hij een keer uit mijn handen zal vallen. Dat gebeurde ook met mijn S2 en ooit eens met een HTC Tytn II, van die HTC kon ik destijds het scherm eenvoudig vervangen, maar met de S2 en al helemaal met de S3 is dat een onbegonnen zaak en die schermen zijn duur en het vervangen erg lastig.

Als ik zie dat een verzekering tegenwoordig niet duurder hoeft te zijn dan gemiddeld 8 euro per maand, is dat mij het toch wel waard. Alleen het vinden van een vergelijkings-site voor GSM verzekeringen bestaat volgens mij niet. Ben ondertussen veel tijd kwijt aan met zoeken en vergelijken.

edit

edit2:
- duidelijk voorwaarde
Tja afhaneklijk van hoe lang je de verzekering wilt door laten lopen maar het kost 100 per jaar, en het scherm vervangen kn nu nog niet maar zal ook rond de 200 euro kosten net als de SGS2 en 1...

Dus tja of je bent MISSCHIen 200 euro kwijt, of gegarandeerd :) Aan jouw de keus, ik vind het zelf weggegooit geld en mijn telefoon valt wekelijks gem. 2 keer. En nog nooit een scherm hoeven vervangen...

Het vervangen is iets van 10 a 14 phillips (+) schroeven los halen en weer vast zetten, en is echt makkelijk, zou niet weten wat iemand daar niet aan zou kunnen snappen (oke ik ben zelf een keer vergeten het antenne draad terug te zetten waardoor het bereik voor de nieuwe koper iets wat tegen viel, draadje gestuurd en hij heeft het er weer in gezet en perfect bereik)!

[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 02-07-2012 09:34 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
watercoolertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:19:
[...]

Tja afhaneklijk van hoe lang je de verzekering wilt door laten lopen maar het kost 100 per jaar, en het scherm vervangen kn nu nog niet maar zal ook rond de 200 euro kosten net als de SGS2 en 1...

Dus tja of je bent MISSCHIen 200 euro kwijt, of gegarandeerd :) Aan jouw de keus, ik vind het zelf weggegooit geld en mijn telefoon valt wekelijks gem. 2 keer. En nog nooit een scherm hoeven vervangen...

Het vervangen is iets van 10 a 14 phillips (+) schroeven los halen en weer vast zetten, en is echt makkelijk, zou niet weten wat iemand daar niet aan zou kunnen snappen!
En daarbij komt ook nog es dat er genoeg handleidingen en video's te vinden die uitleggen wat je nodig hebt en hoe je het moet doen.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 22:25

StrongArmLance

Endless flow

SGS III hier die een soort minnetje en een pijltje weergeeft ipv notificaties, de telefoon is niet van mij dus ik weet niet wat er mis is gegaan :/
Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
kristan schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:20:
SGS III hier die een soort minnetje en een pijltje weergeeft ipv notificaties, de telefoon is niet van mij dus ik weet niet wat er mis is gegaan :/
Iemand wel?
Pas geleden nog aan bod gekomen, meldingen in je taakbalk aanzetten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:35
Fermion schreef op maandag 02 juli 2012 @ 01:37:

edit

edit2:
- duidelijk voorwaarde
Ik heb één keer een telefoonverzekering genomen en de conclusie: nooit meer!. Toen ik een keer van mijn werk naar huis fietste kwam ik in een gigantische regenbui terecht. Mijn telefoon (HTC nog iets) had ik in mijn broekzak zitten en had door het vele water waterschade gekregen. In de voorwaarden stond dat ik een vervangend toestel zou krijgen. Deze hadden ze helaas niet meer en mocht ik daarom een gelijkwaardig toestel uitkiezen. Echter werd mij mooi verteld dat ik nog een oud model had en dus maar even 300 euro bij moest betalen 8)7 . Ik sta dus mooi met dat papier voor de neus van de verkoper maar nee hoor geen nieuwe telefoon. Het mooie van alles is nog dat ik een dag later mijn vriendin naar die winkel heb gestuurd en die hoefde ineens maar 100 euro te betalen |:( .

Kortom ik begin er nooit meer aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:47:

[...]

Wat was ook alweer het voordeel van stenen winkels boven webwinkels? De toegevoegde waarde?
Dat je de apparaten in het echt kunt zien/voelen/vasthouden. Buiten dat zou ik electronica ALLEEN nog maar via webwinkels bestelling ivm met die 7 dagen onvoorwaardelijke inlevergarantie. Er is vaak iets mis met electronica (of het nou een wasmachine is, een TV of een telefoon) en je bent bij reparatie vaak je apparaat weken of zelfs maanden kwijt. Dus als een stenen winkel niet zo'n inlevergarantie bied koop ik er niets meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
mensen die slecht verstaanbaar zijn of ruis dit of dat..
ga naar telefoon druk op dan op de menuknop vandaar naar oproep-instellingen daar kies je Extra instellingen en daar vink je ruisonderdrukking weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 13:05
Ik weet niet waar je de verzekering had lopen Nyazzin. Maar heb nu een verzekering lopen bij the phonehouse waar alles is gedekt tegen nieuwwaarde: ik kreeg voor mijn oude Sensation XE een nieuwe One S :D. Het is wel een dure verzekering, maar daar staat tegenover dat alles is verzekerd behalve onbeheerd achter laten. Zelfs de verkoper zei daarbij het verhaal zo om te buigen dat de telefoon verloren is :p.
Daarnaast doen ze helemaal niet moeilijk en je betaalt alleen nog eigen risico. Voor mij dus absoluut wel een verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 12:59
Voor de mensen die over een verzekering voor de telefoon twijfelen. Kijk eens bij jouw eigen verzekering. Ik heb mijn s3 bij Interpolis perfect verzekerd voor 2 euro 50 per maand.

Weet dat dit topic bedoeld is voor de s3, maar vond dat dit berichtje wel moet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sslojko schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:40:
Voor de mensen die over een verzekering voor de telefoon twijfelen. Kijk eens bij jouw eigen verzekering. Ik heb mijn s3 bij Interpolis perfect verzekerd voor 2 euro 50 per maand.

Weet dat dit topic bedoeld is voor de s3, maar vond dat dit berichtje wel moet kunnen ;)
Hoe doe je dat dan? Buitendedeur verzekering kost hier € 5,95 per maand excl. de kosten voor de tussenpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
lol! Ik kom er opeens achter dat ik met de Samsung S3 ook perfect mijn marantz receiver kan aansturen. Alle nummers die ik op m'n samsung heb kan ik hier gewoon over de speakers gooien..vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Dit is mijn eerste Samsung..

maar van dat Kies word ik niet vrolijk..

lang, langer, time-out.. (120 MB/s)..

is jullie ervaring dat de update die via Kies beschikbaar is (nu LEF) ook niet veel later als OTA beschikbaar wordt?

dan wacht ik daar op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOnAt schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:22:
Mijn enige punt van kritiek op TW zoals die op de S3 draait, is dat ik geen volume en track control heb op het lockscreen als ik muziek afspeel. Heel vreemd dat dit niet standaard zit ingebouwd. Widgetlocker even getest, maar vind ik een vervelend programma.
Wat vind je er dan zo vervelend aan dan? Je kunt shortcuts maken naar alles wat je wil en in bijna elke vorm (knoppen, sliders, icons). En je taskbar werkt gewoon, incl volumeknoppen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:09:
Het irritante geluid van de standaard camera is niet uit te zetten he? Heel ergerlijk!
Ook niet door de telefoon op stil te zetten voordat je de camera aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
_Nick__ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:29:
Dit is mijn eerste Samsung..

maar van dat Kies word ik niet vrolijk..

lang, langer, time-out.. (120 MB/s)..

is jullie ervaring dat de update die via Kies beschikbaar is (nu LEF) ook niet veel later als OTA beschikbaar wordt?

dan wacht ik daar op..
Is LEF de laatste nieuwe ja? Die stond er bij mij al op toen ik hem kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:52:
[...]

Ben je nu zo dom of ????
Je koopt toch geen telefoon om te laten vallen?
Open een apart topic Het grote vallen forum 8)7
Wat een idiote reactie. Ik heb een S1 en die heb ik talloze keren hard laten vallen. Hij spat uit elkaar maar blijft het doen. Een collega heeft deze zelfs van de 2e verdieping laten vallen nog werkt ie prima. Op mijn scherm zit ook geen enkel krasje. Als dat bij de S3 anders is dan lijkt me dat nuttige informatie voor lomperikken als ik.
En de tip "minder laten vallen" is minstens even achterlijk.
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Op een domme vraag krijg je een dom antwoord _/-\o_
Ps Wat heeft een I phone hiermee te maken? Die zou ik voor niets nog niet willen hebben.
Ps mijn leeftijd is 45 dus dat abonnement met toestel kan ik wel betalen grapjurk.
En met zulk gedrag dan nog durven toegeven dat je 'al' 45 bent ook :')

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@Phusebox

heb de LE8.. toestel gekocht op 6 juni jl. (blauw (van de donkerere stenen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig is gister een barst in mijn glas van de s3 gekomen.
telefoon volledig functioneel scherm alles is nog heel.
reparatie kost 249 euro. enkel omdat het scherm/touch en glas 1 deel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:47:
Dat is niet zo mooi. Lullig terecht gekomen met vallen?
Ben zelf ook zeer zuinig maar een keer laten stuiteren kan altijd gebeuren..
Gelukkig wel zo'n melkco flipcover erom heen..wel een duur ding maar m'n eerste stuiter geval glansrijk overleefd.. :9

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:47:
Kanonnen wat een geld...

Hoe kwam dat dan? Laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb gister ontdekt dat ik al krassen op mijn scherm heb? :o

Echt meerdere voelbare krassen. Dit heb ik in al die jaren smartphone gebruik nog nooit gehad. M'n SII zag er nog als nieuw uit. Altijd in dezelfde broekzak zonder sleutels of wat dan ook. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen met de trilfunctie? Ik kan het trilpatroon niet veranderen. Hij blijft gewoon het standaard patroon gebruiken welke ik veel te hard, eentonig en lang vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Net getest: nope, blijft een shutter-geluidje produceren.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou gisteren issie gevallen vanaf een cm of 30 hoogte. de barst zelf is op het scherm niet/amper zichtbaar(voordeel van dat dune glas misschien?) barstbegint bij de volume omhoog knop en loopt dan via een boognaar onder tot iets meer dan 50% van de lengte van de telefoon. de barst loopt maar 3/4 mm over het daadwerkelijke scherm. zal eens kijken of ik er een foto van kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
argh wat vervelend, ben benieuwd naar de foto. Ik ben zelf redelijk lomp met m'n telefoontjes, ik heb dan ook gelijk zo een siliconen beschermhoesje gekocht. Helpt niets als ie net met het glas op een punt valt, maar als ie op een vlakke ondergrond o.d. valt kan het echt 't verschil maken. Ook geeft t meer grip bij het vasthouden. Ik heb er ook een screenprotector opgedaan, ook al is het gorilla glas. Ik ken genoeg mensen met een iPhone met krassen in het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gorilla Glass is dan ook bij lange na niet heilig / geheel krasvrij te houden, mensen die dat denken... tsjaa :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
CLB schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:07:
Gorilla Glass is dan ook bij lange na niet heilig / geheel krasvrij te houden, mensen die dat denken... tsjaa :)
yup, maar zelfs in deze thread is het alweer voorbij gekomen 'ik gebruik geen screenprotector want gorilla glass'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
CLB schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:07:
Scherm kan redelijk wat hebben..zelf gelukkig nooit iets gehad met gorilla glass. Zelfs "oude" SGS1 ziet er na 3jaar nieuw uit. Onverklaarbare krassen van andere gebruikers, in een "no-time" is mij ook al onder ogen gekomen!!.
Heilig is het niet idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Idd gorilla glass zegt niet veel maar als je er gewoon normaal mee omgaat dan is er niks aan de hand, behalve als je je tel laat liggen in de keuken en je zoontje besluit om met de autosleutels is wat te etsen op je telefoon :) daar kan gorilla glass dus niet tegen :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:25:
Idd gorilla glass zegt niet veel maar als je er gewoon normaal mee omgaat dan is er niks aan de hand, behalve als je je tel laat liggen in de keuken en je zoontje besluit om met de autosleutels is wat te etsen op je telefoon :) daar kan gorilla glass dus niet tegen :p
Moet het tegen kunnen, gezien de test. :) Altijd lachen deze scratch testjes..als ik breekmesjes gebruik op het scherm, ga het niet proberen maar gegarandeerd dat het naar de klote is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat best, een korreltje zand is funest :) Wikipedia: Hardheidsschaal van Mohs

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
silitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:39:
[...]

Moet het tegen kunnen, gezien de test. :) Altijd lachen deze scratch testjes..als ik breekmesjes gebruik op het scherm, ga het niet proberen maar gegarandeerd dat het naar de klote is..

[video]
Je ziet gewoon dat ze geen kracht zet... goh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:58:
nou gisteren issie gevallen vanaf een cm of 30 hoogte. de barst zelf is op het scherm niet/amper zichtbaar(voordeel van dat dune glas misschien?) barstbegint bij de volume omhoog knop en loopt dan via een boognaar onder tot iets meer dan 50% van de lengte van de telefoon. de barst loopt maar 3/4 mm over het daadwerkelijke scherm. zal eens kijken of ik er een foto van kan maken
Toch wel hét nadeel van de afwezigheid van een kleine opstaande rand om het scherm...

Ik ben heel zuinig met mijn telefoons. Mijn huidige Meizu is denk ik 2 keer gevallen, maar er zit een siliconen hoesje omheen. Dat ga ik bij de S3 ook wel doen, want hij is gewoon fragiel. Het scherm is prima bestand tegen krassen (heb er géén 1 op mijn Meizu), maar vallen is nog altijd funest.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
silitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:39:
[...]

[video]
Ik vroeg of ik t bij de S3 van mn vrouw mocht doen......als blikken konden doden :P :9 :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
kristan schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:20:
Iemand wel?
Als je het nog niet gevonden hebt kijk eens in de status balk naar de knop "melding" (notifications).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb trouwens niet mijn 50 gb dropbox upgrade gekregen zie ik net, what gives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Phusebox schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:57:
Ik heb trouwens niet mijn 50 gb dropbox upgrade gekregen zie ik net, what gives?
Niet?..zit je ermee?. heb toch al zo'n 30Gb weggespuugt op Dropbox. Toch wel makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moes top mijn PC inloggen en een aantal stappen doorlopen (keuze uit 5 van de 7 stappen, zoals ene map aanmaken, 1 ding uploaden, iemand uitnodigen,client installeren enz.) Daarna werd het bij mij pas actief.

ik gebruik dropbox trouwens niet maar als ik binnen 2 jaar van gedachte verander heb ik iig 50GB (dit vervalt weer naar het orgineel na die 2 jaar, daarom wil ik er eigenlijk niet aan beginnen want dan zit je er wel een beetje aan vast omdat je straks niet meer zonder kan, en dat is wat ik bij Google op Drive heb veel goedkoper, namelijk 5 dollar per jaar voor 20GB, zoalng ik dat abbo niet aanpas blijft het dat :D)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wel vreemd, of je moet m niet nieuw gekocht hebben :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:41
Ik had al dropbox (kleine 3 GB) , en er is maar 48 ipv 50 GB bijgekomen :(

(of ik heb wel 50 GB gekregen, maar daarbij is mijn eerste gratis 2 GB vervallen)

Nou jah, ga er niet moeilijk over doen hoor :+ , heb nu 780 MB in gebruik, en als ik alle foto's opschoon blijft er zo'n 30 MB over :P (al die 10dubbele foto's en testen Burstmodus fototofunctie hoef ik niet te bewaren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:26
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Nope. Is regelgeving (in sommige landen). Inmiddels voor Camera ICS+ gegaan. Daar kan het wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ted038 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:52:
Ik had al dropbox (kleine 3 GB) , en er is maar 48 ipv 50 GB bijgekomen :(

(of ik heb wel 50 GB gekregen, maar daarbij is mijn eerste gratis 2 GB vervallen)

Nou jah, ga er niet moeilijk over doen hoor :+ , heb nu 780 MB in gebruik, en als ik alle foto's opschoon blijft er zo'n 30 MB over :P (al die 10dubbele foto's en testen Burstmodus fototofunctie hoef ik niet te bewaren )
Standaard Dropbox account is al 2 GB + 48 GB = 50 GB dat is wat ze ermee bedoelen, was ook zo bij de One X daar krijg je 25 GB = 2 GB nieuwe account + 23 GB voor het toestel. Ik heb nu 81.9 GB ;)

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb ook mijn S3 ontvangen. Heerlijk toestel. Echt zoveel beter dan mijn oude HTC Desire, gewoon een genot.

1 ding alleen (en wellicht later meer) hoe kan je bij de standaard (niet gmail) app de tril uitzetten? ik zie dat nergens terug in de app zelf.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn email als ik daar een nieuw bericht heb komt er een ''1'' of ''2'' er bij te staan van het aantal nieuwe berichten. Maar bij een whatsapp of sms zie ik dat niet staan. Alleen bij meldingen via het drop down menu staat het dan. Is er een mogelijkheid dat er bij whatsapp of sms ook dat krijgt zoals bij mijn email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

Heeft iemand al getest of je via usb->hdmi 1080p kan uitvoeren? Ik heb ergens gelezen dat het maximaal 720p is, maar kan het niet meer vinden.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charliegreens
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik heb sinds vanmiddag een 'notificatie' linksbovenin mijn scherm. Ik kan alleen niet zien wat het is en weet niet hoe ik dit weg krijg. Weet iemand wat het betekent?

Zie:
http://imageshack.us/phot...hotoon20120702at2105.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
charliegreens schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:14:
Ik heb sinds vanmiddag een 'notificatie' linksbovenin mijn scherm. Ik kan alleen niet zien wat het is en weet niet hoe ik dit weg krijg. Weet iemand wat het betekent?

Zie:
Dat is omdat je notificaties uit hebt gezet.
Je kan ze aanzetten door "melding" aan te klikken als je notificatie balk naar beneden scrollt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
charliegreens schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:14:

Zie:
Staat gewoon meerdere malen in dit topic. Jammer dat sommige mensen niet eerst even de moeite nemen een topic door te nemen. Is vandaag al minimaal één keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charliegreens
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Bedankt!
madmaus schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:22:
[...]

Dat is omdat je notificaties uit hebt gezet.
Je kan ze aanzetten door "melding" aan te klikken als je notificatie balk naar beneden scrollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
silitek schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:15:
[...]

Scherm kan redelijk wat hebben..zelf gelukkig nooit iets gehad met gorilla glass. Zelfs "oude" SGS1 ziet er na 3jaar nieuw uit.

[...]
Das knap als je weet dat de SGS1 afgelopen eind mei net twee 2 jaar geleden op de markt is gekomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
catt4u schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:53:
[...]

Das knap als je weet dat de SGS1 afgelopen eind mei net twee 2 jaar geleden op de markt is gekomen |:(
Ja, 2jaar klopt ga te snel in de tijd. :+

Edit:
Sterker nog precies op 01-07-2010 zie ik in m'n buy-history PDAshop!!

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 02-07-2012 22:03 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvranken
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09-2024
Even een vraagje met betrekking tot de accelerometer...

Ik heb sinds enkele dagen ook een Galaxy S3. Toen ik ik gratis spelletje Real Racing 2, dat ik via Samsung Apps kon downloaden even wilde uitproberen, merkte ik dat toen ik het spel in landscape aanzicht, m.b.v. de accelerometer wilde spelen, deze besturing helemaal verkeerd was. Ik moest het scherm ongeveer 20 graden kantelen om vooruit te kunnen rijden. Bij de instellingen van dit spel was wel een mogelijkheid om de accelerometer te kalibreren. Na kalibratie werkte het spel wel goed.

Om de accelerometer even verder te testen had ik daarna even de app "Level" uit de Play Store geïnstalleerd. Dit is een app die een waterpas nabootst met behulp van de accelerometer. In portrait aanzicht werkte deze app onmiddelijk zonder problemen. Als ik het toestel recht hield, gaf de waterpas app ook aan dat het toestel recht stond. Als ik het toestel echter linksom in landscape aanzicht draaide, zat er weer een fout van ongeveer 20 graden tussen wat waterpas was volgens de app, en de reële toestand. Gelukkig was ook in deze app een kalibratiemogelijkheid. Na kalibratie gaf de app ook in linksom gedraaide landscape aanzicht de juiste waarde.

Als ik het toestel nu rechtsom in landscape aanzicht draai, geeft het toestel weer een waarde aan die helemaal verkeerd is. Kalibreer ik het toestel ook hier weer, dan is de waarde in dit aanzicht juist, maar als ik dan terug linksom in landscape aanzicht draai, is de waar de daar weer verkeerd.

Mijn vraag: Is het normaal dat de accelerometer standaard in landscape een waarde aangeeft die zo sterk afwijkt van de normale waarde? Gedraagt jullie toestel zich hetzelfde in deze situaties? Is het normaal dat de accelerometer dus in elke app waar hij in landscape gebruikt wordt, gekalibreerd moet worden, daar waar hij in portrait aanzicht standaard een juiste waarde aangeeft?

Kunnen jullie even kijken of jullie hetzelfde gedrag waarnemen, of dat er iets aan mijn toestel scheelt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:15
Zonder het hele topic te moeten doorspitten; vandaag is ook eindelijk mijn S3 binnengekomen.

Nu wil ik de sim kaart van m'n oude Samsung telefoon overzetten, maar deze past niet. Hij is te groot.
Moet ik nu mijn provider (Vodafone) om een nieuwe verzoeken, of kan ik de oude op maat knippen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Ik zou een microsim bij je provider aanvragen. Mogelijk kan je hem ophalen in een Vodafoneshop, mits in de buurt natuurlijk. Knippen blijft altijd een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 14:24
Ik heb op mijn werk al een stuk of 6 S3's moeten prepareren.
Mensen met 1 sim swap ik, maar onze vips hebben een six-pack :P
Daar moet ik dus 1 van de 6 kaarten gewoon op maat snijden.

Super simpel eigenlijk. Links, rechts en onder gewoon met een cuttermes tot tegen de chip snijden.
De kant met het hoekje af snij je tot 1mm van de chip en dan snij je er zelf een hoekje vanaf aan de goeie kant. :)

Maar vandaag is mijn microsim-cutter van ebay toegekomen, werkt toch wat handiger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:30:
Zonder het hele topic te moeten doorspitten; vandaag is ook eindelijk mijn S3 binnengekomen.

Nu wil ik de sim kaart van m'n oude Samsung telefoon overzetten, maar deze past niet. Hij is te groot.
Moet ik nu mijn provider (Vodafone) om een nieuwe verzoeken, of kan ik de oude op maat knippen?
Gewoon knippen met een schaar lukt aardig als je een template uitprint.

Bijvoorbeeld deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:30:

Zoek even een gsm repairshop in de buurt, daar hebben ze waarschijnlijk een simcutter om hem op maat te snijden, kan niet fout gaan tenzij je je simkaart er verkeerd in doet. Ik vraag er een euro voor.

Als dat niet gaat ga even langs een shop van je provider, daar kunnen ze direct een nieuwe simkaart voor je registreren. Kost wel 11,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:05:
[...]

Zoek even een gsm repairshop in de buurt, daar hebben ze waarschijnlijk een simcutter om hem op maat te snijden, kan niet fout gaan tenzij je je simkaart er verkeerd in doet. Ik vraag er een euro voor.

Als dat niet gaat ga even langs een shop van je provider, daar kunnen ze direct een nieuwe simkaart voor je registreren. Kost wel 11,50.
Ik heb het ook door een telefoonzaak laten doen (volgens mij The Phone Company). Wel afzetters; het kostte mij 5 euro. Maar ik had ook geen zin om voor 5 euro risico te lopen en moeilijk te doen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

edit: prepareren repareren :F

[ Voor 92% gewijzigd door sphere op 03-07-2012 08:19 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik was de phone house binnen gelopen en ze deden het gewoon gratis (sim kaart knippen). En ik ben daar verder geen klant of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of er iets gesleuteld kan worden aan het geluid (volume)?
Het geluid lijkt nog zachter dan bij de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:41
sphere schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:25:
[...]

Wat was de reden dat je die S3s moest repareren? Ik neem niet aan zelfgeknipte simkaarten...
Prepareren, niet repareren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Vandaag de SGS3 binnen, in het wit (blauw vindt ik persoonlijk niet mooi voor de S3). Fantastisch apparaat. Ik was een beetje bang dat ik het PenTile scherm zou kunnen zien, vergeet dat maar. Je zult vast het verschil onder een vergrootglas kunnen ontdekken wanneer je ook naar een RGB scherm kijkt, maar voor nu levert het scherm voor mij een haarscherp beeld op. Ik ben er heel blij mee. Wanneer ik beeld vergelijk met mijn vorige toestel, S2, dan kon je duidelijk daar nog de pixels onderscheiden.

Het geheel werkt smooth, de menu gaat vloeiender dat bij de S2.

Wat mij niet is opgevallen, niemand heeft het er over (althans), ik vindt dat het beeldscherm veel gladder aanvoelt dan de S2. Mijn vingers glijden makkelijker, minder stroef. Niemand anders die dit is opgevallen?
Wat ook leuk is, mooi, is dat het beeldscherm naar het rand bol/rond afloopt. Maar dat voelt ook erg fijn in je handen. Het totale toestel voelt veel fijner in je handen dan bij de S2. Ook heb ik het gevoel dat het systeem beter reageert op input.

Net even met een SSH Client zitten spelen, alleman, de letters zijn werkelijk piep en piep klein bij een default font grote van 8. Eigenlijk niet te lezen, zo klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ja dat merk ik ook van het scherm (gladder), maak dan ook veel vaker typefouten omdat je er dus makkelijker naast zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
opperbom schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:36:
Ik zou een microsim bij je provider aanvragen. Mogelijk kan je hem ophalen in een Vodafoneshop, mits in de buurt natuurlijk. Knippen blijft altijd een risico.
Gewoon langs een VF shop gaan idd, je levert de oude kaart in en je krijgt een micro simkaart ervoor terug (kosteloos!).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolly schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:02:
[...]

Gewoon knippen met een schaar lukt aardig als je een template uitprint.

Bijvoorbeeld deze
Template is niet nodig gewoon gezond verstand en kijken welk contactvlak met welk pikkie contact moet gaan maken... Eerste keer gewoon op het oog geknipt want ik heb geen printer, wel op plaatjes gekeken maar de chips hebben bijna allemaal een andere vorm tegenwoordig als mijn 6 jaar oude t-mobile sim kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die gps van de S3 ook in foto beeld? Zou mij namelijk goed uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
watercoolertje schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:14:
[...]

Template is niet nodig gewoon gezond verstand en kijken welk contactvlak met welk pikkie contact moet gaan maken... Eerste keer gewoon op het oog geknipt want ik heb geen printer, wel op plaatjes gekeken maar de chips hebben bijna allemaal een andere vorm tegenwoordig als mijn 6 jaar oude t-mobile sim kaart :)
Ik heb 't met een scherp mes en een nagelvijl gedaan, werkte in één keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Phusebox schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:50:
[...]

Hoe doe je dat dan? Buitendedeur verzekering kost hier € 5,95 per maand excl. de kosten voor de tussenpersoon.
Het heet een kostbaarheden verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 06-10 21:55
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:31:
Is die gps van de S3 ook in foto beeld? Zou mij namelijk goed uit kunnen komen.
Als ik je vraag goed begrijp; ja je kan gps tag aan je foto's hangen.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkliquid0546
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05-2022
ik weet niet of dit al eerder gevraagt is maar, ik heb last van dat me telefoon echt warm word als ik langer dan 15 min +- zit te browsen. voornamelijk aan de onderkant van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
darkliquid0546 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:31:
ik weet niet of dit al eerder gevraagt is maar, ik heb last van dat me telefoon echt warm word als ik langer dan 15 min +- zit te browsen. voornamelijk aan de onderkant van de telefoon.
hoe warm is warm en wat brows je dan? zware websites met flash oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:27:
[...]

Als ik je vraag goed begrijp; ja je kan gps tag aan je foto's hangen.
Ik zal het anders verwoorden. Kun je met gps een soort van google maps geruiken, dat je precies ziet waar jij je op dat moment bevind in foto beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:54:
[...]

Ik zal het anders verwoorden. Kun je met gps een soort van google maps geruiken, dat je precies ziet waar jij je op dat moment bevind in foto beeld.
een gps tag dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ewivis schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:33:
[...]

hoe warm is warm en wat brows je dan? zware websites met flash oid?
Nou je hoeft er niet veel voor te doen hoor, warm is als een gemiddelde voeding van een huishoudelijk apparaat. Bij mij wordt ie dat al als ik gewoon op tweakers surf, of whatsapp gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, zit dat er al standaard in of moet je daar weer zo'n app voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:06:
[...]

Ja precies, zit dat er al standaard in of moet je daar weer zo'n app voor kopen?
Standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 18-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:54:
[...]

Wat ik er uit op maak is: Kun je Google Maps Streetview gebruiken? En ook dat kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Ok, mijn verdere ervaring, natuurlijk wist ik dat de S3 een t.o.v de S2 een waardige opvolger is, maar het nieuwe besturingssysteem zit slimmer in elkaar. Zoals de berichten van Whatsapp verschijnen op je je scherm als je ergens anders bezig bent, je kunt dan een reactie geven. Erg makelijk.

Google Maps, Offline bekijken van de mappen voor in een bepaald aangeven gebied.

Gmail mail client, veel volwassener. Nog niet geprobeerd om te werken met meerdere email accounts, hiervoor gebruikte ik altijd K9-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fermion schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:46:
Ok, mijn verdere ervaring, natuurlijk wist ik dat de S3 een t.o.v de S2 een waardige opvolger is, maar het nieuwe besturingssysteem zit slimmer in elkaar. Zoals de berichten van Whatsapp verschijnen op je je scherm als je ergens anders bezig bent, je kunt dan een reactie geven. Erg makelijk.
Heeft elke Android telefoon, mits je gewoon de settings in Whatsapp "goed" zet.
Google Maps, Offline bekijken van de mappen voor in een bepaald aangeven gebied.
Heeft elke Android telefoon.
Gmail mail client, veel volwassener. Nog niet geprobeerd om te werken met meerdere email accounts, hiervoor gebruikte ik altijd K9-mail.
Draait op elke recente Android telefoon.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hmmm ik zie dat de S3 Voodoo sound krijgt. Dat is misschien wel de reden om mijn S2 weg te doen en een S3 te kopen.

Het is met de S2 niet mogelijk om filmpjes te maken bij concerten/festivals. Je hoort alleen maar gekraak. Bij de S1 was dit dankzij Voodoo sound perfect mogelijk (loud environment instellen en klaar). Iemand die hier ervaring mee heeft en het eens wil testen op de S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Nou je hoeft er niet veel voor te doen hoor, warm is als een gemiddelde voeding van een huishoudelijk apparaat. Bij mij wordt ie dat al als ik gewoon op tweakers surf, of whatsapp gebruik.
.
Temp rond de 35 graden met een enkele uitschieter in "full load" kun je als normaal beschouwen.
Lichtelijke warmte onderste gedeelte phone tot zover klopt dat wel!..

Bij twijfel brengen app's als Battery Monitor Pro meer duidelijkheid.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/dvhjq8.png
Jay-v schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:53:
Hmmm ik zie dat de S3 Voodoo sound krijgt. Dat is misschien wel de reden om mijn S2 weg te doen en een S3 te kopen.

Het is met de S2 niet mogelijk om filmpjes te maken bij concerten/festivals. Je hoort alleen maar gekraak. Bij de S1 was dit dankzij Voodoo sound perfect mogelijk (loud environment instellen en klaar). Iemand die hier ervaring mee heeft en het eens wil testen op de S3?
Draai nu een kerneltje met "sound control v2" gerelateerd aan voodoo..nog niet daar waar het moet zijn.
Maar verbetering in nu al aanwezig. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door silitek op 03-07-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04
Ik probeer mijn S3 te connecten met KIES voor een firmware-update (draai LE8). Ik krijg mijn telefoon niet in de KIES-modus via de originele USB-kabel. Via WiFi lukt wel, maar dan is de mogelijkheid tot firmware-update niet beschikbaar.

Ik heb zowel met UBS-foutopsporing aan als uit geprobeerd.

Met mijn S1 en S2 lukte dit altijd prima. Zie ik iets over het hoofd, heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:15
Is het mogelijk om wel meldingen van berichten bovenin te krijgen maar dat ik geen bel- en trilssignaal krijg? Ik kan namelijk alleen bij de geluids instellingen het hele trilsignaal afzetten maar dat wil ik dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
Heb mijn S3 net paar dagen. Laadt 'm vandaag voor het eerst via USB aan de computer op, maar lijkt wel alsof er vrijwel geen juice bijkomt. Sterker nog, hij loopt eerder leeg dan dat hij oplaadt. Scherm staat wel vaak aan en ik push mail. Kan het zijn dat de S3 zoveel vebruikt dat de usb charge het niet bijhoudt? Had er met mijn S2 nooit last van tenminste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
fry_35 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:27:
Heb mijn S3 net paar dagen. Laadt 'm vandaag voor het eerst via USB aan de computer op, maar lijkt wel alsof er vrijwel geen juice bijkomt. Sterker nog, hij loopt eerder leeg dan dat hij oplaadt. Scherm staat wel vaak aan en ik push mail. Kan het zijn dat de S3 zoveel vebruikt dat de usb charge het niet bijhoudt? Had er met mijn S2 nooit last van tenminste!
USB charge staat standaard op 450mA. Hier nu op 600mA...stukken beter.
Standaard is het idd tergend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
Hoe bedoel je dat je 'm op 600ma hebt staan? Een tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
fry_35 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:42:
Hoe bedoel je dat je 'm op 600ma hebt staan? Een tweak?
Uiteraard..standaard kun je daar niets aan verranderen . ;)

Edit: Kernel flashen is de oplossing!

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 03-07-2012 14:50 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
RutgerFR schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:11:
Ik probeer mijn S3 te connecten met KIES voor een firmware-update (draai LE8). Ik krijg mijn telefoon niet in de KIES-modus via de originele USB-kabel. Via WiFi lukt wel, maar dan is de mogelijkheid tot firmware-update niet beschikbaar.

Ik heb zowel met UBS-foutopsporing aan als uit geprobeerd.

Met mijn S1 en S2 lukte dit altijd prima. Zie ik iets over het hoofd, heeft iemand een tip?
Hier zat ik ook een tijd geleden mee. Toen kwam iemand met de oplossing om je s3 uit te zetten dan aan de usb hangen en dan de s3 aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
sslojko schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:14:
[...]

Hier zat ik ook een tijd geleden mee. Toen kwam iemand met de oplossing om je s3 uit te zetten dan aan de usb hangen en dan de s3 aan te zetten.
Uit hoef niet. Keertje reboot pik tie vanzelf het drivertje op..zo niet, ander systeem proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:54:
Ik heb ook mijn S3 ontvangen. Heerlijk toestel. Echt zoveel beter dan mijn oude HTC Desire, gewoon een genot.

1 ding alleen (en wellicht later meer) hoe kan je bij de standaard (niet gmail) app de tril uitzetten? ik zie dat nergens terug in de app zelf.
Daar erger ik me dus ook gigantisch aan. Wat een misser dat ze die optie niet toegevoegd hebben. Hoop dat er ooit nog een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
silitek schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:47:
[...]

Uiteraard..standaard kun je daar niets aan verranderen . ;)

Edit: Kernel flashen is de oplossing!
Hmmm dus USB wordt door de telefoon zelf gecapt, dus dan heb je altijd met elke lader een leeglopende accu op USB stroom als je bv navigeert?
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:55:
[...]

Daar erger ik me dus ook gigantisch aan. Wat een misser dat ze die optie niet toegevoegd hebben. Hoop dat er ooit nog een update komt.
Om dit op te lossen heb ik een ander mail programma geinstalleerd. Schijnbaar is het niet aan te passen in de stock app. Enhanced Email werkt echt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 23:42
Fermion schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:46:

heb je je oude telefoon nooit geupdate inclusief de apps die je erop had draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat een handig apparaat is de S3, ben hem nu net aan het uitproberen.
Nadeel is wel dat je de onderste taakbalk niet kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:26
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:17:
Nadeel is wel dat je de onderste taakbalk niet kunt aanpassen.
Je kan beide aanpassen, dus zowel degene op je home- als op je lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Jasper schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:36:
[...]

Je kan beide aanpassen, dus zowel degene op je home- als op je lockscreen.
Jasper op mijn home screen heb ik de taakbalk kunnen aanpassen maar hoe doe je dat op je lockscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet ik alleen nog even vinden hoe,
Mooie foto's en wat een groot videobeeld 1080P, dat word extra geheugen er bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:23:
Dan moet ik alleen nog even vinden hoe,
Mooie foto's en wat een groot videobeeld 1080P, dat word extra geheugen er bij kopen.
Op je home screen gewoon even met de vinger vasthouden en dan verplaatsen, lockscreen heb ik nog niet voor elkaar gekregen

update.
gevonden om lockscreen aan te passen:
instellingen
beveiliging
lockscreen options
sneltoets en hier kan je de snelkoppelingen aanpassen

succes

[ Voor 18% gewijzigd door edebee op 03-07-2012 18:34 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.