Hoppa! schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:08:
[...]
Dat is veel te makkelijk natuurlijk. Het is niet duurder of commercieel onverstandig om een developer aan te nemen die WEL weet waar hij mee bezig is, in plaats van tientallen die kennelijk geen kwaliteit leveren. Samsung maakt gewoon verkeerde keuzes en degene die beslist over het al dan niet productieklaar zijn van een toestel stelt gewoon niet de juiste eisen. Sterker nog, zelfs in latere releases van de firmware worden de problemen niet opgelost.
[...]
Dan heb jij een andere definitie van vloeiend werkende software dan ik.
Jep, dat klopt.
Ik ben een zeer veeleisend persoon als het aankomt op technologie, bij de kleinste framedrop tijdens games oid. op PC zit ik al te huilen (bij wijze van...).
En bij m'n smartphone is dat niet anders, ik zie het immers als een extensie van mijn desktop computer EN telefoon.
Nu even serieus, ik heb constant een framerate van 60 FPS of hoger (heb ik niet gemeten, is wel zichtbaar) met af en toe een framedrop naar 15/20 fps voor 3 seconden lang, dat zo'n beetje 5/6 keer per dag, vind ik niet nodig om een probleem van te maken.
Als ik apps open zoals Gmail, Google Calendar, whatsapp, Google Chrome, play store, Google maps en ook het hoofdmenu applicatie's en widgets openen bijna instant, als ze daar voor niet eerder open hebben gestaan in de huidige uptime van het apparaat of niet gecached zijn duurt het ongeveer een seconde, misschien 2.
Als ze geopend, gecached of AL geopend zijn, dan gaat het retesnel!
Dan is alles wat ik doe instant reactie.
Waar ik WEL heel erg over kan klagen is het toetsenbord, dat is echt een regelrechte ramp, ik heb dus wel heel vaak wanneer ik het toetsenbord er voor krijg en redelijk snel tot heel snel begin te typen dat het toetsenbord dan echt zware lagg heeft en ik niet snel kan typen, dat is wat mij het meeste dwars zit eigenlijk.