Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Wat wou je met 10 vingers op een 4.3" scherm dan?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
soulcrusher schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:14:
[...]

Die setting is voor het gebruik om beeld draadloos naar een tv te sturen (drie vingers omhoog schuiven). Ik heb die setting uitstaan, maar dit heeft verder geen invloed op mijn probleem. Verder viel me op dat het scherm maar 5 vingers kan detecteren, mijn eeepad transformer kan wel gewoon alle 10 vingers tegelijkertijd detecteren.
Mijn transformer ook! ;) Heb er geen verstand van, maar dat scherm is meer dan 4 keer zo groot. Misschien is het dan eenvoudiger/goedkoper qua technologie om 10 aanrakingspunten tegelijk mogelijk te maken? Ik zou eigenlijk niet weten wat ik met 5 vingers tegelijk op mijn telefoonscherm moet.. laat staan alle 10.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
In principe heb je niks aan 10 vinger multitouch, maar een samsung galaxy s2 kan wel gewoon 10 vingers tegelijk aan, en mijn htc met touchscreen issues niet. Dus ik dacht dat dit wellicht gerelateerd zou kunnen zijn. waarom zou een htc one s minder input aankunnen dan andere devices?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

pixels66 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:45:
automatische schermverlichting al uitgezet? Instellingen > scherm en slepen > helderheid > vinkje uitzetten.

Als dat aanstaat lijkt het net op flikkeren van het scherm, omdat de verlichting wordt aangepast aan het omgevingslicht. Probeer het even..
Dat stond inderdaad aan, hoop dat het helpt nu het uitstaat :) thanks!

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

soulcrusher schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:55:
In principe heb je niks aan 10 vinger multitouch, maar een samsung galaxy s2 kan wel gewoon 10 vingers tegelijk aan, en mijn htc met touchscreen issues niet. Dus ik dacht dat dit wellicht gerelateerd zou kunnen zijn. waarom zou een htc one s minder input aankunnen dan andere devices?
is een instelling: beeld en slepen-"HTC Slepen - Enable 3-finger output gestures and ignore gestures with more fingers"

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
beschuitfluiter schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:29:
[...]

is een instelling: beeld en slepen-"HTC Slepen - Enable 3-finger output gestures and ignore gestures with more fingers"
soulcrusher schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:14:
[...]

.... Ik heb die setting uitstaan, maar dit heeft verder geen invloed op mijn probleem....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

my bad ;) just trying to help

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

-

[ Voor 100% gewijzigd door aardbeix15 op 12-05-2012 14:11 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:41
Weet iemand hoe ik het T9 (woordverbetering) kan uitzetten? Constant tijdens het typen denkt de telefoon het beter te weten en kiest een ander woord.

Daarnaast komt het wel eens voor dat ik links naast de komma op "NL" druk, en hij daardoor naar een andere taal schiet. Dan moet ik bizar vaak doordrukken voordat ik weer bij NL kom, is dit ook weer sneller/anders te behappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
pixels66 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:52:
Weet iemand hoe ik het T9 (woordverbetering) kan uitzetten? Constant tijdens het typen denkt de telefoon het beter te weten en kiest een ander woord.

Daarnaast komt het wel eens voor dat ik links naast de komma op "NL" druk, en hij daardoor naar een andere taal schiet. Dan moet ik bizar vaak doordrukken voordat ik weer bij NL kom, is dit ook weer sneller/anders te behappen?
Bij instellingen -> taal en toetsenbord kun je bij het eerste menu selecteren welke talen je wilt gebruiken, verder in die lijst staan geavanceerde instellingen, hier kun je t9 uitzetten :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Het T9 verhaal is uit, mooi.

Maar die talen knop in het toetsenbord, daar is denk ik geen oplossing voor? Echt vervelend als je er op drukt, moet je dus blijven drukken tot je weer bij nederlands komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
pixels66 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:42:
Het T9 verhaal is uit, mooi.

Maar die talen knop in het toetsenbord, daar is denk ik geen oplossing voor? Echt vervelend als je er op drukt, moet je dus blijven drukken tot je weer bij nederlands komt...
Dit is ook uit te zetten, kwam ik net achter :). Bij Taal en Toetsenbord er is ook de optie HTC Sense input -> internationaal toetsenbord selecteren en kiezen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Goeie tip zeg!!!! Heb nu dus alleen nederlands aangevinkt..

Dan wordt die knop een spraak knop... Beter dan de talen, maar die is zeker niet ook uit te schakelen?

[ Voor 47% gewijzigd door pixels66 op 12-05-2012 21:44 . Reden: toevoeging spraak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
pixels66 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:43:
Goeie tip zeg!!!! Heb nu dus alleen nederlands aangevinkt..

Dan wordt die knop een spraak knop... Beter dan de talen, maar die is zeker niet ook uit te schakelen?
Dat was ook al mijn vraag een paar posts terug, ik heb iig nog niks kunnen vinden dus ik denk dat het niet uit te zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de zwarte One S opgehaald bij de Belcompany, wat een apparaat man, wowzers. Kom van de Nexus One, echt precies de upgrade die ik wilde. Mooi scherm, supersnel etc. etc.

Enige ding is even de aan/uit-knop. Die loopt niet helemaal lekker. Meer mensen daar last van? Die knop zit een beetje stroef in zijn behuizinkje in het klepje, zo lijkt. In plaats van een fijn klikje is het een beetje een stroef duwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Hoe maak je eigenlijk screenshots bij deze telefoon>>

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:26
GvanGiessen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:04:
Hoe maak je eigenlijk screenshots bij deze telefoon>>
Powerknop + home/huisje.
Staat overigens ook in de handleiding die op de telefoon geplaatst is. De root folder als je hem met je pc connect. En anders via de pdf reader.

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Gisteren heeft mijn vriendin de HTC One S gekocht. Ik kan het apparaat niet meer uit mijn handen leggen, wat een verbetering tov mijn Desire Z. Dat scherm...echt mooi!! En snel! Ik dacht dat mijn rooted HTC Desire Z snel was, maar dit is echt zoveel prettiger werken! Ik wacht nog eventjes op (laten we het hopen) de One Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb voor het eerst een zeer irritant probleem. De camera wil niet opstarten en crasht dus steeds. Als je er op klikt maakt de telefoon een schijnbeweging en krijg je je Home scherm weer..

Even rebooten en het is weer voorbij, maar wel vervelend, op het moment dat je snel een foto wil schieten! 2 keer al gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:28

reaL_G

G

pixels66 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:18:
Ik heb voor het eerst een zeer irritant probleem. De camera wil niet opstarten en crasht dus steeds. Als je er op klikt maakt de telefoon een schijnbeweging en krijg je je Home scherm weer..

Even rebooten en het is weer voorbij, maar wel vervelend, op het moment dat je snel een foto wil schieten! 2 keer al gehad..
Heb je dit altijd gehad? of na de update?
heb zelf slechtere verbinding met WiFi gehad, linksnelheid Kwam niet meer boven de 6mb. en wat laadperikelen. dit alles na de update.

heb gewoon ff een hard reset gedaan, voor een schone install, lijkt net of sommige updates (ota) soms gewoon niet goed of volledig installeren.

hij draait nu dus zonder problemen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Het is mij opgevallen na de update eigenlijk... Daarvoor nog niet meegemaakt, al moet ik zeggen dat in die paar dagen dat ik hem had voor de update nog niet veel met de camera heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
brilsmurfffje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:32:
Vandaag de One S voor het eerst gezien bij de Saturn, ten eerste wat ziet hij er ontzettend mooi uit en hij voelt ontzettend solide.

Maar zodra je hem aanzet valt direct het scherm negatief op. In de standaard witte letters zie je allemaal groene puntjes..

Heb momenteel een One X dus misschien verwend, maar ik vond hem wel tegenvallen
Wees dan lekker blij met je batterij slurpende One X, en kap eens met om de zoveel posts SAMOLED af te kraken in het One S topic?

Ik zie helemaal geen groene puntjes, met +250 dpi sowieso niet eenvoudig om uberhaupt puntjes te kunnen zien op dat scherm. Zwaar overrated al dat ge-OH over 'nadelen' pentile :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha problemen? Het scherm van de One S is gewoon minder, simpel, klaar :)
Dat neemt niet weg dat het geen goed / mooi scherm is. Tevens slurpt de One X ook geen batterij :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Afgelopen zaterdag de One S en de One X in de winkel wezen kijken, ik had verwacht dat de S een stuk kleiner zou zijn, maar is bij evengroo als de X haha. Nu zit ik erg in twijfel welke ik zou nemen... ik verwacht niet echt cpu verslindende dingen te doen en de S schijnt zelfs iets energie zuinger te zijn?

Wat ik me wel afvraag: Zijn de speakers beter dan de Desire die ik nu heb? En weet iemand welke leveranciers de verbeterde coating voor de zwarte S al verkopen?

Heb mijn Desire gisteren op Marktplaats gezet en binnen 15 min was hij verkocht, zo snel heb ik nog nooit zaken gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 14-05-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:54
Ben wel benieuwd of de prijzen van toestellen, bij Vodafone, misschien nog gaan dalen. In het begin van de One X moest ik bijvoorbeeld bij VDF meer betalen, drie weken later hoefde je soms niets bij te betalen. Zal dit misschien gaan gebeuren?
[b][message=38217597,noline]
Heb mijn Desire gisteren op Marktplaats gezet en binnen 15 min was hij verkocht, zo snel heb ik nog nooit zaken gedaan.
[Off topic] Wat heb je er nog voor gekregen? [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
90 euro incl verzendkosten heb ik ervoor gevraagd. De meneer komt hem eerst bekijken, maar heb nog 2 mensen op de wachtlijst staan indien de eerste hem niet wil hebben. Toestel is heeft 8GB ipv 4 en boven op de behuizing paar krasjes na een valpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poech prut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07-2023
Heb me grijze one s ook binnen ben er erg blij mee. Hij past goed in mijn niet al te grote handen en is lekker snel met browsen en gamen. Er zitten al wel een paar krasjes op het scherm(Er zit precies een knoop boven mijn broekzak) , daarom ga ik denk nog zo'n protector kopen. Camera is ook vet, ik loop de hele dag foto's en filmpjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik moet wel even wennen dat men bij HTC blijkbaar vind dat deze telefoon in de linkerhand bediend moet worden ipv met rechts zoals bij de Desire (de aan/uit knop zit rechts ipv links)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toestel met je rechterhand vastpakken en dan met je wijsvinger op de knop drukken (doe ik altijd)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 14:56 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-06 20:02
MeNTaL_TO schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
Ik moet wel even wennen dat men bij HTC blijkbaar vind dat deze telefoon in de linkerhand bediend moet worden ipv met rechts zoals bij de Desire (de aan/uit knop zit rechts ipv links)
Als linkshandige ben ik daar erg blij mee O-) Heb hem als het goed is donderdag zelf binnen, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Laatst online: 22-03-2024
Hier is een uitgebreide review, wel in het Engels, vrijwel alle functies komen langs. Als je de tijd hebt, en je twijfelt deze telefoon wel/niet te kopen kan je de volle 17 minuten kijken om overtuigd te raken ;-)
Deze is ook interresant: HTC One S vs Samsung Galaxy S II

[ Voor 18% gewijzigd door Paul-G op 14-05-2012 12:13 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:13
Ik heb het bijna een dag volgehouden om m'n zwarte one S niet te rooten. [trots-kijkt]

In het kort even mijn response na 2 dagen gebruik op een aantal dingen die ik in dit topic gelezen heb:
Mijn referentiekader: Desire, Sensation.

Als je hand wat kleiner is dan kan je best moeite hebben met het toestel met 1 hand bedienen.
Let dan op dat je goed bij de rechterbovenhoek kan terwijl je de telefoon stevig vast houd.

Dat hele pentile verhaal zie je wel, maar alleen als je erop let en het scherm dichtbij genoeg houd.
Grip valt idd tegen, vooral als het toestel wat koud is. Vocht (en dus zweet) blijft dan op het toestel liggen, in combinatie met een verzorgende creme ofzo kan het dus flink glad worden.

Als je niet tegen het geluid/gevoel kan van nagels over een krijtbord dan moet je dit toestel echt vermijden.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
MeNTaL_TO schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
Ik heb precies hetzelfde, kom ook van de Desire. Alle HTC's hebben het tegenwoordig, ik snap de logica er achter nog steeds niet. Ik begin er wel een beetje aan te wennen, maar voor rechtshandigen is het toch echt niet ergonomisch. Een knop precies in het midden dan misschien, de volgende keer? Voordelig voor zowel links als rechtshandigen! ;)
CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:48:
Toestel met je rechterhand vastpakken en dan met je ringvinger op de knop drukken (doe ik altijd)
Bedoel je niet je wijsvinger? Als ik m gewoon vastpak vanuit m'n broekzak, dan komt mijn ringvinger ergens links halverwege het scherm uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm ja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Is het voor het trainen van de batterij ernstig als je de telefoon direct uit de doos gebruikt in plaats van hem meteen voor de 1ste aan de lader te hangen en wachten tot de batterij 100% is? Technisch gezien moet het niet uitmaken als ik hem meteen gebruik totdat hij leeg is en dan pas aan de lader hang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
Kiwietje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:28:
Is het voor het trainen van de batterij ernstig als je de telefoon direct uit de doos gebruikt in plaats van hem meteen voor de 1ste aan de lader te hangen en wachten tot de batterij 100% is? Technisch gezien moet het niet uitmaken als ik hem meteen gebruik totdat hij leeg is en dan pas aan de lader hang?
Ik gok dat je uiteindelijk niet heel veel verschil merkt.
Wel is het zo dat de eerste keer laden (veel!) langer duurt dan de keren daarop.Ik ou de gok niet wagen en lekker opladen. Sowieso was bij mij de lading rond de 20% dus zo lang hou je het niet uit zonder opladen. En terwijl hij oplaad kan je natuurlijk wel gebruikmaken van de foon ;) Ik had er een USB verlang kabeltje tussen gedaan en kon alles doen als ik maar op de bank bleef zitten/liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
oke tnx! Aan de lader dan maar met het apparaat zodra hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hoe zit het nu met de de coating van de zwarte uitvoering? Is de 'verbeterde' versie al leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:51:
Hoe zit het nu met de de coating van de zwarte uitvoering? Is de 'verbeterde' versie al leverbaar?
Volgens de HTC klantenservice hadden alleen (edit:) de telefoons uit de levering van de eerste week MAO failures .. Maar ik lees op XDA dat in het buitenland de 'nieuwe' leveringen ook niet geheel krasbestendig/chipbestendig zijn.

Echter heeft Laar met zuinig omgang nog steeds geen last van MAO problemen (staat een paar pagina's terug), dus waarsch is het maar net hoe je met je toestel omgaat.

Aangezien ik mezelf ken heb ik toch maar gekozen voor de grijze variant (die ik net zo mooi vond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtgerritsen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb de One S nu een kleine week en heb nog geen krassen of iets dergelijks opgemerkt. Ook niet bij de micro USB ingang om op te laden. Nu moet ik wel zeggen dat ik er aardig voorzichtig mee ben en toch uit voorzorg een siliconen case heb besteld welke ik denk ik komende week binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb een irritant probleem ontdekt, ben benieuwd of anderen dat ook hebben en hopelijk oplossing bieden:

Probleem treedt enkel op bij gebruik van exchange mail client (dus niet bij Gmail); mijn mail client heb ik zo geconfigureerd dat deze elke 15 minuten checked op binnengekomen mail (tijdens zgn piekuren). Stel; ik krijg mail binnen maar ik zit tegelijkertijd achter mijn PC. Dan lees ik deze mail uiteraard via mijn PC. Feitelijk heb ik dan dus vanaf dat moment geen ongelezen mail meer. De notificatie op mijn telefoon blijft echter bovenin staan en verdwijnt niet vanzelf (ook niet na de 15 minuten). Verdwijnt pas als ik de mailclient open met mijn telefoon. Al een paar keer ben ik daardoor al op het verkeerde been gezet dat ik ongelezen mail heb. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dan hoef ik me daar niet gerust om te maken. Ik ben altijd zuinig met de toestellen. Qua omvang zijn de X en de S bijna even groot, het scherm is een verschil.

Wat was voor jullie de doorslag om voor de S te gaan?
De keus destijds of om de Legend of de Desire te nemen was toen snel gemaakt... heb de Desire genomen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:08:
Bang om anders opgepakt te worden voor verboden wapenbezit (de X is zooooo groot dat je iemand ermee kan doodslaan), langere batterijduur (simpele redenatie; hoe groter het scherm, hoe groter het energieverbruik) en de alu/coating afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Ik ga niet heel voorzichtig met mijn teleffon om (lees: hij is al 2x gestuiterd) en ook ik heb nog nergens last van. Ook bij de stroomaansluiting geen enkel probleem met chipping.
el pimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:07:
Mailverhaal...Meer mensen last van?
Volgens mij is dit altijd in Android, heb er eigenlijk nooit op gelet. Verschil is wel dat ik gewoon mn exchange ook laat pushen. Aan het eind van de werkdag wis ik die regel gewoon uit de notification area en klaar is Kees.
Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:08:
Ikzelf vond de S doordat deze net iets kleiner is wat lekkerder in de hand liggen. Het scherm is sowieso een verbetering tov de Desire, dus of ik dan de X of S pak maar niet uit, ik wen er wel aan :P De doorslag voor mij was uiteindelijk de S4 Snapdragon. Voor mn gevoel wat zuiniger en gewoon next-gen :9

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtgerritsen
  • Laatst online: 27-01-2022
[b][message=38221214,noline]Wat was voor jullie de doorslag om voor de S te gaan?
De keus destijds of om de Legend of de Desire te nemen was toen snel gemaakt... heb de Desire genomen,
Voor mij waren de doorslaggevende factoren de grootte van de One S, de dikte, het design, de processor met zuinigheid en vooral minder warmte afgifte. Daarnaast heb ik geen 32gb geheugen nodig, dus dat speelt ook mee. En de prestaties lijken op verschillende vlakken beter of gelijk aan die van de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
  • Laatst online: 21-08 16:37
De gene die een zwarte One S hebben en geen problemen hebben met de coating, zouden jullie ook even kunnen melden van welke winkel of webwinkel het gekocht is.

Van ElPaco weet ik dat het van Coolblue komt.

Hopelijk kan ik deze week dan ook een zwarte One S bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm bij de BelCompany vandaan, dag 3 nu, ding is nog helemaal gaaf wat betreft chipping/coating. Heb er ook alle vertrouwen in dat dit zo blijft.

Ik vond de One X trouwens hinderlijk groter dan de One S. Ik kom van de Nexus One.

Nog niemand met onderstaande 'probleem'?
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:33:
Enige ding is even de aan/uit-knop. Die loopt niet helemaal lekker. Meer mensen daar last van? Die knop zit een beetje stroef in zijn behuizinkje in het klepje, zo lijkt. In plaats van een fijn klikje is het een beetje een stroef duwtje.
Verder ben ik nog steeds heel blij met dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Bij mij zit hij niet stroef, maar hij steekt duidelijk minder ver uit dan bij de Desire. Hierdoor is deze lastiger in te drukken voor mijn gevoel. Moet zeggen dat nu ik hem een weekje heb ik er helemaal aan gewend ben.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:48:
Toestel met je rechterhand vastpakken en dan met je wijsvinger op de knop drukken (doe ik altijd)
Dat lukt me ook wel, alleen wil ik altijd eerst de knip links indrukken (waar hij bij mijn desire zat).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Ik heb al wel een flinke kras te pakken :(. Linksbovenaan net naast het klepje wat je er af kan halen. Ik zie nu daar wit alluminium :(.
Geen idee hoe die daar komt, mogelijk zijn mijn sleutels erlangs gekomen. Ik heb hem nog maar 6 dagen en nu al dit, jammer...
Zou mijn kras ook door de slechte coating komen of gewoon pure pech?

Mijne komt trouwens van Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MLPN schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:12:
Ik heb al wel een flinke kras te pakken :(. Linksbovenaan net naast het klepje wat je er af kan halen. Ik zie nu daar wit alluminium :(.
Geen idee hoe die daar komt, mogelijk zijn mijn sleutels erlangs gekomen. Ik heb hem nog maar 6 dagen en nu al dit, jammer...

Close-up van de kras met een goede camera?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Touchdomex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:14:
[...]

Close-up van de kras met een goede camera?
De enige foto die ik zo snel scherp kon krijgen met de brakkige legend van mijn huisgenoot:
https://www.dropbox.com/s/vtno4itgs7q2pp6/IMAG0288.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 16:37
Hmm studentmbiel heeft import toestellen,en in duitsland italie was de zwarte versie eerder te koop dan de versie die NL shops verkopen. (Coolblue levert de one S met nieuwe coating,heb hem daar gekocht) Heb voor de zekerheid een siliconenhoesje besteld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Oei da's balen van die kras. Dat vind ik wel jammer, zo'n mooi toestel, maar om het mooi te houden dan gaan lopen kutten met hoesjes en cases e.d. :/
Dan maar helemaal in zo'n tasje/bag/pouch... u know what ik bedoel :P en steeds eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiVo
  • Laatst online: 09-09 14:00
MLPN schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:12:

Dat is precies de plek waar ik ook een kras heb,

Mijn One S komt van cool blue,

Hier 2 foto's https://www.dropbox.com/g...0One%20S/One%20S?h=405ac1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
Ik ben vandaag de grijze versie ook in mijn handen gehad, zelf heb ik de zwarte.
Grijs is ook erg mooi, heel apart en uniek. Het enige minnetje ten opzichte van de zwarte vind ik de grip. De grijze coating is veel gladder. Nu heb ik zelf vrij snel zweethanden en vind hem dan ook een beetje glibberig.
Dus blij met mijn keuze voor de zwarte.

Overigens heb ik wel al een kleine beschadiging, aan de zijkant onder de volume knop. En naar mijn weten had ik toch echt een lege zak...
Binnenkort HTC eens bellen om te kijken of dit binnen de 'garantie' valt. Er is verder geen plekje te ontdekken, zal een proberen een foto ervan te maken.

gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.atacamaweb.nl/foto/P1020697.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door atacama op 14-05-2012 21:35 . Reden: foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
ik ben dus blijkbaar niet de enige. Ik heb hem overigens wel constant in een hoesje, moet er wel weer bij zeggen dat de bovenkant een beetje uitsteekt.

Atacama, ga je toevallig al snel bellen? Zoja kan je dan laten weten wat HTC ervan vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 15:22
Ik krijg morgen mijn zwarte htc one s binnen via studentmobiel. Indien er krasjes ontstaan laat ik het zo spoedig mogelijk weten.Wel lastig wanneer je via een webshop de mobiel hebt aangeschaft en zulke problemen zich voordoen..
Ben nu zeer benieuwd na het hebben lezen van al jullie verhalen :(

[ Voor 3% gewijzigd door kjs021 op 14-05-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
Raymond P schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:35:
Als je niet tegen het geluid/gevoel kan van nagels over een krijtbord dan moet je dit toestel echt vermijden.
brrr ik denk dat niemand daar echt tegen kan... voelt het oppervlak dan aan zoals een bord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik ben niet 100% zeker of dit hier moet of in de abo topic. Het gaat over de technische kant van het toestel, maar excuses mocht het fout zijn.

In belgie kost de one s minimum 550 euro, in nederland zie ik dat ze al aan 439 zitten. Zit er dan ook een verschil op het toestel? Zijn dit, ik zeg maar iets, toestellen uit goedkopere regio's... En geeft dit problemen bij het updaten of flashen?

Of worden we er in Belgie echt opgelegd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zou je toestel dan gewoon in Nederland bestellen, want er zit volgens mij geen verschil in.
Wel zag ik ergens een shop die een lostoestel verkoopt met het Vodafone logo als opstartlogo, weet zo even niet meer welke dat is.

Edit: ben nu ook bezig om de knoop door te hakken, neig wel heel erg naar de S nu... moeilijk moeilijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
@pina een schoolbord is ruwer, maar het heeft er wel iets van weg ja. Het piep/kriebel gevoel heb ik niet met de zwarte. Vind het zelfs zeer aangenaam zeker in vergelijk met de grijze die (erg) glad is.

@nieker Ik weet niet of het azerty toetsenbord het verschil zou zijn? Ik zou in ieder geval geen reden weten om niet voor een nederlandse te gaan. Meestal is de benelux samen in producten en zie echt geen reden waarom dat anders zou zijn voor dit toestel.
FF nagekeken, de systeemtaal kan je instellen op nederlands - belgie. Dus dan zou alles goed moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders installeer je een third party AZERTY keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de coating.

Ik heb de telefoon nu een weekje in bezit en gekocht via T-Mobile. Ik heb een zeer kleine beschadiging bij de ingang van de Micro-USB, maar dat was mijn eigen schuld. Verder geen beschadigingen en ook niet het gevoel dat het snel wel zal gebeuren. Ben wel erg zuinig op mijn spullen. Telefoon zit in zo'n Valenta-achtig insteekhoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsm29
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-09 08:54
De Friendstream wordt bij mij niet automatisch bijgewerkt.
Ik heb al de cache leeggemaakt en opnieuw opgestart.
Bij mijn oude telefoon de Desire kon ik ook de tijd voor syncroniseren instellen dat kan ik nu ook
niet meer terugvinden.
Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Op mijn vorige telefoon met Android 2.3 had ik in het menu onder het kopje 'over deze telefoon' de mogelijkheid om te zien hoe lang de telefoon aan stond. Handig om in de gaten te houden wanneer hij traag wordt of wanneer hij opnieuw opgestart is door vastloper.

Deze zie ik niet op de One S. Weet niet of het HTC of Android 4.0 is, maar iemand een idee waar ik dit nu kan aflezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij je batterij / power :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik denk dat ik de zwarte ga bestellen bij Midimedia. Heb zojuist een microsim besteld bij Simyo (ze leveren een combi microsim die je kan uitdrukken).

Is het met de S ook zo dat de schermen uit verschillende fabrieken komen? Dan wil namelijk wel een shop die een mooi wit scherm levert natuurlijk :)

[ Voor 33% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Daar zie ik alleen in het grafiekje hoe lang deze van de lader is. Niet hoe lang die aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:13
pina schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:38:
[...]

brrr ik denk dat niemand daar echt tegen kan... voelt het oppervlak dan aan zoals een bord?
Het voelt wel minder grof dan een schoolbord. Maar een randje meepakken van bijvoorbeeld een glazen tafel bij het oppakken geeft datzelfde gevoel/geluid.

En na 3 dagen heb ik dus chipping op de meest onlogische plek, waarschijnlijk door de rits van mijn jas ofzo.

Linkje naar foto:
https://docs.google.com/open?id=0B7vXWfDcJ44-N3N3OUl1MTVWdG8

Die van mij komt overigens van Vodafone, en is vrijdag verstuurd.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Hoelang duurt het ongeveer voordat de one S de eerste keer klaar is met opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Een uurtje of 3 las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Ik heb de zwarte versie besteld bij belsimpel.nl. Volgens mij de nl versie. Een weekje in gebruik en geen chipping. Ik gebruik (nog) geen hoesje. Zondag uit mijn broekzak gehaald en langs mijn rits.... 2 streepjes aan de bovenkant, geen rondjes dus zoals bij chipping. Kijk nu op mijn telefoon en kan de krasjes niet meer vinden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nieker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:57:
Ik ben niet 100% zeker of dit hier moet of in de abo topic. Het gaat over de technische kant van het toestel, maar excuses mocht het fout zijn.

In belgie kost de one s minimum 550 euro, in nederland zie ik dat ze al aan 439 zitten. Zit er dan ook een verschil op het toestel? Zijn dit, ik zeg maar iets, toestellen uit goedkopere regio's... En geeft dit problemen bij het updaten of flashen?

Hier lees ik wel iets over azerty toetsenbord, dat het nog niet werkt: J rock in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie" Hij heeft het over azerty met NL woordvoorspelling.

[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Ik heb ook een HTC One S aangeschaft!

Ben er zeer tevreden over buiten 1 ding:

Het signaal van het netwerk is zeer zwak, iemand nog problemen bij?

Als ik 1 a 2 blokjes (-105dBm) heb en ik bel naar iemand en laat een paar keer rinkelen en leg dan af en kijk naar het signaal is het maximaal (-35 dBm) en dat blijft zo een tijdje, als ik dan een uur later kijk heb ik terug slecht signaal op diezelfde plaats?
Nieker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:57:

Ik ben ook van België, ik wil altijd de software versie en ROM etc vergelijken met iemand van NL

[ Voor 43% gewijzigd door Obl1viA op 15-05-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Net Midimedia gevraagd of hun One S'en 100% Nederlands zijn. Ze komen uit Duitsland maar het doosje enzo is wel in het Nederlands... maakt dit nog iets uit voor bijv de coating aangezien ze daar eerder zijn uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
In nederland zit je met 19% btw en belgie heeft op dergelijke producten 21% btw.
Dit plus het feit dat er sterkere concurrentie is in nederland (meer webshops) kan wel het prijsverschil verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Wat heeft jullie doen besluiten om voor een One S te keizen, en niet voor b.v. een Xperia S?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

voor mij is dat sense, en het feit dat mijn desire nog steeds lekker degelijk is.
Uiterlijk van de exp. s is mooier, en nfc is ook een pre

[ Voor 26% gewijzigd door Pinin op 15-05-2012 15:21 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
kevin33 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
Wat heeft jullie doen besluiten om voor een One S te keizen, en niet voor b.v. een Xperia S?
Omdat we hem veel beter vinden natuurlijk :P

Is dit topic niets om hierover info te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Ik ben er achter gekomen dat wanneer je bij instellingen>apps spraakopname uitschakelt, dat die ook bij het toetsenbord grijs wordt. Dus het is toch mogelijk om dit uit te schakelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik had eerste de Sony Xperia S gekocht, maar heb die terug ingeruild voor HTC One S.
Ik miste Sense heel hard + de Sony modificaties suckten. Ook vond ik het scherm maar zozo, en het toestel was dik! (+ klepje voor USB poort = frustratie voor nagelbijter) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
De One S van mijn vriendin vind ik een geweldig scherm hebben. Echter nadat ik het naast mijn Desire Z lag, zag ik dat het scherm veel geler was van de S. Kortom, ze heeft een gelig scherm dat ik pas opmerkte na een vergelijking. Ondanks dat, vind ik het niet eens erg, zij al helemaal niet. Ze vind het veel comfortabeler kijken dan naar een spierwit scherm.

Mocht je een geel scherm krijgen (beetje overdreven) dan hou het lekker en geniet ervan. Het valt pas op als je gaat vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Wat dacht je van de verouderde software (Android 2.3!) en verouderde hardware (achterhaalde processor, dik toestel) van de Xperia S?

Zie reviews: Sony Xperia S: geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Deagle schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:27:
Ik ben er achter gekomen dat wanneer je bij instellingen>apps spraakopname uitschakelt, dat die ook bij het toetsenbord grijs wordt. Dus het is toch mogelijk om dit uit te schakelen! :)
Perfecte tip zeg! Ik vond het zo irritant als je er telkens op drukt tijdens het typen! En bijkomend voordeel, de spraakgestuurde zoekopdrachten binnen navigatie blijft gewoon werken, iets wat ik vaak gebruik om ergens heen te navigeren!!!

Thnx!!!

Edit: beetje te snel geroepen, want ik heb het uitgeschakeld, bij mij werkt het niet.

Enig idee hoe ik het weer in kan schakelen, want het is nu wel uit m'n app lijst verdwenen..?

[ Voor 14% gewijzigd door pixels66 op 15-05-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Ik ben best tevreden over de accuduur, maar met opladen doet ie een beetje vreemd. Hij laadt erg snel op, maar hij blijft lang op 99% hangen, voor het lampje uiteindelijk op groen springt. Misschien de accu maar eens calibreren, werkt die oude truc nogsteeds? Ooit eens via XDA, maar das al van twee jaar geleden ofzo:
1. Please connect the phone to the charger with the phone powered on, and allow the phone to charge until the notification LED is green, indicating the device is fully charged.
2. Disconnect the phone from the charger, and power it off.
3. Reconnect the phone to the charger with the phone powered off, and allow the phone to charge until the notification LED is green.
4. Disconnect the phone from the charger and power it on.
5. Once the phone is powered completely on, power it off again and reconnect it to the charger until the notification LED is green.
6. Disconnect the phone, power it on, and use it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Ik heb zelf heel erg lang in mijn maag gezeten met deze vraag, de rede waarom ik gekozen heb voor de one s:
- htc sense
- snellere processor ( heb nu een samsung gio.. Ik irriteer me dood aan hoe sloom de telefoon is, dus wilde een nieuwe snelle processor)
- de behuizing. een kennis van mij heeft de xperia S, mooi toestel, maar de backcover was naar mijn mening net iets te makkelijk te verwijderen. Hiernaast voelde de htc one s erg degelijk aan.
- Het gele vlekken probleem van de xperia is, al is dit in de nieuwere leveringen wel al helemaal verdwenen.
- Het amoled scherm, ik houd stiekem wel van de oversaturatie van amoled schermen.

Dit is wel allemaal gebaseerd op mijn eigen meningen en ervaringen, dus puur subjectief.

De xperia is heeft bijvoorbeeld qua specs meer intern geheugen en een kwalitatief beter beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pixels66 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:18:
Enig idee hoe ik het weer in kan schakelen, want het is nu wel uit m'n app lijst verdwenen..?
Neehoor, helemaal naar beneden scrollen en weer enablen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
ja ik zie hem inderdaad... Toch vreemd dat het dan niet werkt, iemand anders die het ook even wil proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poech prut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07-2023
kan je het trillen van je home, terug en recente apps uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, staat onder geluidsinstellingen, onderste vinkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
pixels66 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:50:
ja ik zie hem inderdaad... Toch vreemd dat het dan niet werkt, iemand anders die het ook even wil proberen??
Heb je soms nog meerdere talen ingesteld? of werkt het niet meer met navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:37
De One S heeft geen NFC
Pinin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:21:
voor mij is dat sense, en het feit dat mijn desire nog steeds lekker degelijk is.
Uiterlijk van de exp. s is mooier, en nfc is ook een pre

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Btje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 06:14:
De One S heeft geen NFC

[...]
Hij heeft het dan ook over de Xperia S (NFC is een voordeel van SXS, zo bedoelt hij het).

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Heb gisteren m'n One S binnen gekregen, en ben er vooralsnog uiterst tevreden over. Heb gisteren meteen de System Update uitgevoerd. Wat me vandaag op m'n werk opvalt is dat de WiFi verbinding nog wel eens wegvalt (volgens mij heb ik hier ook al andere posts over gelezen).

Verder een mooi apparaat, moet wel even wennen aan de grootte (kom af van een Samsung Gio). Snelheid is super, scherm ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
buiten de camera en de nieuwere generatie cpu: is er eigenlijk veel verschil tussen die HTC Sensation-modellen en de One S? De Sensation heeft ook een 4,3" tot 4,7" scherm en ICS.

[ Voor 8% gewijzigd door pina op 16-05-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Zojuist mijn One S ontvangen. Wat voelt die telefoon koud aanzeg! Zal wel ergens koud hebben gelegen. Laat hem eerst beetje op kamer temperatuur komen voor ik hem aan de lader doe. Ik vond het doosje een beetje vreemd aanvoelen. Van dat zachte materiaal. Ook lag alles in het doosje door elkaar heen... maar goed dat maakt me niet zo heel veel uit.

Jammer is dat ik alleen dit zie:

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/IMAG1053.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/IMAG1054.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/IMAG1055.jpg

Foto's zijn gemaakt met mijn Desire...
Ik las ergens dat iemand dit ook had bij zijn afgeleverde toestel? Hoe is dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
pina schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:23:
buiten de camera en de nieuwere generatie cpu: is er eigenlijk veel verschil tussen die HTC Sensation-modellen en de One S? De Sensation heeft ook een 4,3" tot 4,7" scherm en ICS.
Een nieuwere versie van Sense staat er nog niet bij. En uiteraard het uiterlijk/design.
En daarmee dus ook het gewicht en formaat. Er zit meer Ram in, systeem geheugen weet ik niet 123.

Mja je vraag is natuurlijk een die zichzelf beantwoord. Als je processor anders is dan is de foon al snel anders. Kijk maar naar de benchmarks, die zijn toch totaal anders. Misschien gaat niet vergelijkbaar te ver, want een HTC android kan je ook vergelijken met een Sony Experia natuurlijk.

Of deze verschillen aantrekkelijk zijn is natuurlijk geheel persoonlijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door atacama op 16-05-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
idd, vroeg het mij maar net af, toen ik op de site alle smartphones van HTC op een rijtje zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:09
Binnetie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:54:
Zojuist mijn One S ontvangen. Wat voelt die telefoon koud aanzeg! Zal wel ergens koud hebben gelegen. Laat hem eerst beetje op kamer temperatuur komen voor ik hem aan de lader doe. Ik vond het doosje een beetje vreemd aanvoelen. Van dat zachte materiaal. Ook Lag alles in het doosje door elkaar heen... maar goed dat maakt me niet zo heel veel uit.

Jammer is dat ik alleen dit zie:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Foto's zijn gemaakt met mijn Desire...
Ik las ergens dat iemand dit ook had bij zijn afgeleverde toestel? Hoe is dit opgelost?
Het lijkt er op dat deze al eerder uit de doos geweest is en terug gestuurd.
Zou dit nooit accepteren, nieuwe vragen nee eisen !
Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.