"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Mijn transformer ook!soulcrusher schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:14:
[...]
Die setting is voor het gebruik om beeld draadloos naar een tv te sturen (drie vingers omhoog schuiven). Ik heb die setting uitstaan, maar dit heeft verder geen invloed op mijn probleem. Verder viel me op dat het scherm maar 5 vingers kan detecteren, mijn eeepad transformer kan wel gewoon alle 10 vingers tegelijkertijd detecteren.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dat stond inderdaad aan, hoop dat het helpt nu het uitstaatpixels66 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:45:
automatische schermverlichting al uitgezet? Instellingen > scherm en slepen > helderheid > vinkje uitzetten.
Als dat aanstaat lijkt het net op flikkeren van het scherm, omdat de verlichting wordt aangepast aan het omgevingslicht. Probeer het even..
| 17 December 1991 | De Nerdette |
is een instelling: beeld en slepen-"HTC Slepen - Enable 3-finger output gestures and ignore gestures with more fingers"soulcrusher schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:55:
In principe heb je niks aan 10 vinger multitouch, maar een samsung galaxy s2 kan wel gewoon 10 vingers tegelijk aan, en mijn htc met touchscreen issues niet. Dus ik dacht dat dit wellicht gerelateerd zou kunnen zijn. waarom zou een htc one s minder input aankunnen dan andere devices?
¯\_(ツ)_/¯
beschuitfluiter schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:29:
[...]
is een instelling: beeld en slepen-"HTC Slepen - Enable 3-finger output gestures and ignore gestures with more fingers"
soulcrusher schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:14:
[...]
.... Ik heb die setting uitstaan, maar dit heeft verder geen invloed op mijn probleem....
¯\_(ツ)_/¯
[ Voor 100% gewijzigd door aardbeix15 op 12-05-2012 14:11 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Daarnaast komt het wel eens voor dat ik links naast de komma op "NL" druk, en hij daardoor naar een andere taal schiet. Dan moet ik bizar vaak doordrukken voordat ik weer bij NL kom, is dit ook weer sneller/anders te behappen?
Bij instellingen -> taal en toetsenbord kun je bij het eerste menu selecteren welke talen je wilt gebruiken, verder in die lijst staan geavanceerde instellingen, hier kun je t9 uitzettenpixels66 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:52:
Weet iemand hoe ik het T9 (woordverbetering) kan uitzetten? Constant tijdens het typen denkt de telefoon het beter te weten en kiest een ander woord.
Daarnaast komt het wel eens voor dat ik links naast de komma op "NL" druk, en hij daardoor naar een andere taal schiet. Dan moet ik bizar vaak doordrukken voordat ik weer bij NL kom, is dit ook weer sneller/anders te behappen?
Maar die talen knop in het toetsenbord, daar is denk ik geen oplossing voor? Echt vervelend als je er op drukt, moet je dus blijven drukken tot je weer bij nederlands komt...
Dit is ook uit te zetten, kwam ik net achterpixels66 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:42:
Het T9 verhaal is uit, mooi.
Maar die talen knop in het toetsenbord, daar is denk ik geen oplossing voor? Echt vervelend als je er op drukt, moet je dus blijven drukken tot je weer bij nederlands komt...
Dan wordt die knop een spraak knop... Beter dan de talen, maar die is zeker niet ook uit te schakelen?
[ Voor 47% gewijzigd door pixels66 op 12-05-2012 21:44 . Reden: toevoeging spraak ]
Dat was ook al mijn vraag een paar posts terug, ik heb iig nog niks kunnen vinden dus ik denk dat het niet uit te zetten is.pixels66 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:43:
Goeie tip zeg!!!! Heb nu dus alleen nederlands aangevinkt..
Dan wordt die knop een spraak knop... Beter dan de talen, maar die is zeker niet ook uit te schakelen?
Verwijderd
Enige ding is even de aan/uit-knop. Die loopt niet helemaal lekker. Meer mensen daar last van? Die knop zit een beetje stroef in zijn behuizinkje in het klepje, zo lijkt. In plaats van een fijn klikje is het een beetje een stroef duwtje.
Powerknop + home/huisje.GvanGiessen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:04:
Hoe maak je eigenlijk screenshots bij deze telefoon>>
Staat overigens ook in de handleiding die op de telefoon geplaatst is. De root folder als je hem met je pc connect. En anders via de pdf reader.
-= Its dry in the dessert =- So what??
Even rebooten en het is weer voorbij, maar wel vervelend, op het moment dat je snel een foto wil schieten! 2 keer al gehad..
Heb je dit altijd gehad? of na de update?pixels66 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:18:
Ik heb voor het eerst een zeer irritant probleem. De camera wil niet opstarten en crasht dus steeds. Als je er op klikt maakt de telefoon een schijnbeweging en krijg je je Home scherm weer..
Even rebooten en het is weer voorbij, maar wel vervelend, op het moment dat je snel een foto wil schieten! 2 keer al gehad..
heb zelf slechtere verbinding met WiFi gehad, linksnelheid Kwam niet meer boven de 6mb. en wat laadperikelen. dit alles na de update.
heb gewoon ff een hard reset gedaan, voor een schone install, lijkt net of sommige updates (ota) soms gewoon niet goed of volledig installeren.
hij draait nu dus zonder problemen.
GiTS
Wees dan lekker blij met je batterij slurpende One X, en kap eens met om de zoveel posts SAMOLED af te kraken in het One S topic?brilsmurfffje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:32:
Vandaag de One S voor het eerst gezien bij de Saturn, ten eerste wat ziet hij er ontzettend mooi uit en hij voelt ontzettend solide.
Maar zodra je hem aanzet valt direct het scherm negatief op. In de standaard witte letters zie je allemaal groene puntjes..
Heb momenteel een One X dus misschien verwend, maar ik vond hem wel tegenvallen
Ik zie helemaal geen groene puntjes, met +250 dpi sowieso niet eenvoudig om uberhaupt puntjes te kunnen zien op dat scherm. Zwaar overrated al dat ge-OH over 'nadelen' pentile

Dat neemt niet weg dat het geen goed / mooi scherm is. Tevens slurpt de One X ook geen batterij
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat ik me wel afvraag: Zijn de speakers beter dan de Desire die ik nu heb? En weet iemand welke leveranciers de verbeterde coating voor de zwarte S al verkopen?
Heb mijn Desire gisteren op Marktplaats gezet en binnen 15 min was hij verkocht, zo snel heb ik nog nooit zaken gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 14-05-2012 08:33 ]
[Off topic] Wat heb je er nog voor gekregen? [/offtopic][b][message=38217597,noline]
Heb mijn Desire gisteren op Marktplaats gezet en binnen 15 min was hij verkocht, zo snel heb ik nog nooit zaken gedaan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 14:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als linkshandige ben ik daar erg blij meeMeNTaL_TO schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
Ik moet wel even wennen dat men bij HTC blijkbaar vind dat deze telefoon in de linkerhand bediend moet worden ipv met rechts zoals bij de Desire (de aan/uit knop zit rechts ipv links)

Deze is ook interresant: HTC One S vs Samsung Galaxy S II
[ Voor 18% gewijzigd door Paul-G op 14-05-2012 12:13 . Reden: kleine toevoeging ]
In het kort even mijn response na 2 dagen gebruik op een aantal dingen die ik in dit topic gelezen heb:
Mijn referentiekader: Desire, Sensation.
Als je hand wat kleiner is dan kan je best moeite hebben met het toestel met 1 hand bedienen.
Let dan op dat je goed bij de rechterbovenhoek kan terwijl je de telefoon stevig vast houd.
Dat hele pentile verhaal zie je wel, maar alleen als je erop let en het scherm dichtbij genoeg houd.
Grip valt idd tegen, vooral als het toestel wat koud is. Vocht (en dus zweet) blijft dan op het toestel liggen, in combinatie met een verzorgende creme ofzo kan het dus flink glad worden.
Als je niet tegen het geluid/gevoel kan van nagels over een krijtbord dan moet je dit toestel echt vermijden.
- knip -
Ik heb precies hetzelfde, kom ook van de Desire. Alle HTC's hebben het tegenwoordig, ik snap de logica er achter nog steeds niet. Ik begin er wel een beetje aan te wennen, maar voor rechtshandigen is het toch echt niet ergonomisch. Een knop precies in het midden dan misschien, de volgende keer? Voordelig voor zowel links als rechtshandigen!MeNTaL_TO schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:45:
Ik moet wel even wennen dat men bij HTC blijkbaar vind dat deze telefoon in de linkerhand bediend moet worden ipv met rechts zoals bij de Desire (de aan/uit knop zit rechts ipv links)
Bedoel je niet je wijsvinger? Als ik m gewoon vastpak vanuit m'n broekzak, dan komt mijn ringvinger ergens links halverwege het scherm uit.CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:48:
Toestel met je rechterhand vastpakken en dan met je ringvinger op de knop drukken (doe ik altijd)

Ik gok dat je uiteindelijk niet heel veel verschil merkt.Kiwietje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:28:
Is het voor het trainen van de batterij ernstig als je de telefoon direct uit de doos gebruikt in plaats van hem meteen voor de 1ste aan de lader te hangen en wachten tot de batterij 100% is? Technisch gezien moet het niet uitmaken als ik hem meteen gebruik totdat hij leeg is en dan pas aan de lader hang?
Wel is het zo dat de eerste keer laden (veel!) langer duurt dan de keren daarop.Ik ou de gok niet wagen en lekker opladen. Sowieso was bij mij de lading rond de 20% dus zo lang hou je het niet uit zonder opladen. En terwijl hij oplaad kan je natuurlijk wel gebruikmaken van de foon
Volgens de HTC klantenservice hadden alleen (edit:) de telefoons uit de levering van de eerste week MAO failures .. Maar ik lees op XDA dat in het buitenland de 'nieuwe' leveringen ook niet geheel krasbestendig/chipbestendig zijn.Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:51:
Hoe zit het nu met de de coating van de zwarte uitvoering? Is de 'verbeterde' versie al leverbaar?
Echter heeft Laar met zuinig omgang nog steeds geen last van MAO problemen (staat een paar pagina's terug), dus waarsch is het maar net hoe je met je toestel omgaat.
Aangezien ik mezelf ken heb ik toch maar gekozen voor de grijze variant (die ik net zo mooi vond).
Ik heb de One S nu een kleine week en heb nog geen krassen of iets dergelijks opgemerkt. Ook niet bij de micro USB ingang om op te laden. Nu moet ik wel zeggen dat ik er aardig voorzichtig mee ben en toch uit voorzorg een siliconen case heb besteld welke ik denk ik komende week binnen krijg.Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:51:
Hoe zit het nu met de de coating van de zwarte uitvoering? Is de 'verbeterde' versie al leverbaar?
Probleem treedt enkel op bij gebruik van exchange mail client (dus niet bij Gmail); mijn mail client heb ik zo geconfigureerd dat deze elke 15 minuten checked op binnengekomen mail (tijdens zgn piekuren). Stel; ik krijg mail binnen maar ik zit tegelijkertijd achter mijn PC. Dan lees ik deze mail uiteraard via mijn PC. Feitelijk heb ik dan dus vanaf dat moment geen ongelezen mail meer. De notificatie op mijn telefoon blijft echter bovenin staan en verdwijnt niet vanzelf (ook niet na de 15 minuten). Verdwijnt pas als ik de mailclient open met mijn telefoon. Al een paar keer ben ik daardoor al op het verkeerde been gezet dat ik ongelezen mail heb. Meer mensen last van?
Wat was voor jullie de doorslag om voor de S te gaan?
De keus destijds of om de Legend of de Desire te nemen was toen snel gemaakt... heb de Desire genomen,
Bang om anders opgepakt te worden voor verboden wapenbezit (de X is zooooo groot dat je iemand ermee kan doodslaan), langere batterijduur (simpele redenatie; hoe groter het scherm, hoe groter het energieverbruik) en de alu/coating afwerking.Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:08:
Ik ga niet heel voorzichtig met mijn teleffon om (lees: hij is al 2x gestuiterd) en ook ik heb nog nergens last van. Ook bij de stroomaansluiting geen enkel probleem met chipping.Binnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:51:
Volgens mij is dit altijd in Android, heb er eigenlijk nooit op gelet. Verschil is wel dat ik gewoon mn exchange ook laat pushen. Aan het eind van de werkdag wis ik die regel gewoon uit de notification area en klaar is Kees.el pimo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:07:
Mailverhaal...Meer mensen last van?
Ikzelf vond de S doordat deze net iets kleiner is wat lekkerder in de hand liggen. Het scherm is sowieso een verbetering tov de Desire, dus of ik dan de X of S pak maar niet uit, ik wen er wel aanBinnetie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:08:
Voor mij waren de doorslaggevende factoren de grootte van de One S, de dikte, het design, de processor met zuinigheid en vooral minder warmte afgifte. Daarnaast heb ik geen 32gb geheugen nodig, dus dat speelt ook mee. En de prestaties lijken op verschillende vlakken beter of gelijk aan die van de One X.[b][message=38221214,noline]Wat was voor jullie de doorslag om voor de S te gaan?
De keus destijds of om de Legend of de Desire te nemen was toen snel gemaakt... heb de Desire genomen,
Van ElPaco weet ik dat het van Coolblue komt.
Hopelijk kan ik deze week dan ook een zwarte One S bestellen
Verwijderd
Ik vond de One X trouwens hinderlijk groter dan de One S. Ik kom van de Nexus One.
Nog niemand met onderstaande 'probleem'?
Verder ben ik nog steeds heel blij met dit ding.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:33:
Enige ding is even de aan/uit-knop. Die loopt niet helemaal lekker. Meer mensen daar last van? Die knop zit een beetje stroef in zijn behuizinkje in het klepje, zo lijkt. In plaats van een fijn klikje is het een beetje een stroef duwtje.
Dat lukt me ook wel, alleen wil ik altijd eerst de knip links indrukken (waar hij bij mijn desire zat).CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:48:
Toestel met je rechterhand vastpakken en dan met je wijsvinger op de knop drukken (doe ik altijd)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geen idee hoe die daar komt, mogelijk zijn mijn sleutels erlangs gekomen. Ik heb hem nog maar 6 dagen en nu al dit, jammer...
Zou mijn kras ook door de slechte coating komen of gewoon pure pech?
Mijne komt trouwens van Studentmobiel.
Close-up van de kras met een goede camera?MLPN schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:12:
Ik heb al wel een flinke kras te pakken. Linksbovenaan net naast het klepje wat je er af kan halen. Ik zie nu daar wit alluminium
.
Geen idee hoe die daar komt, mogelijk zijn mijn sleutels erlangs gekomen. Ik heb hem nog maar 6 dagen en nu al dit, jammer...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De enige foto die ik zo snel scherp kon krijgen met de brakkige legend van mijn huisgenoot:
https://www.dropbox.com/s/vtno4itgs7q2pp6/IMAG0288.jpg
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Dan maar helemaal in zo'n tasje/bag/pouch... u know what ik bedoel
Dat is precies de plek waar ik ook een kras heb,MLPN schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:12:
Ik heb al wel een flinke kras te pakken. Linksbovenaan net naast het klepje wat je er af kan halen. Ik zie nu daar wit alluminium
.
Mijn One S komt van cool blue,
Hier 2 foto's https://www.dropbox.com/g...0One%20S/One%20S?h=405ac1
Grijs is ook erg mooi, heel apart en uniek. Het enige minnetje ten opzichte van de zwarte vind ik de grip. De grijze coating is veel gladder. Nu heb ik zelf vrij snel zweethanden en vind hem dan ook een beetje glibberig.
Dus blij met mijn keuze voor de zwarte.
Overigens heb ik wel al een kleine beschadiging, aan de zijkant onder de volume knop. En naar mijn weten had ik toch echt een lege zak...
Binnenkort HTC eens bellen om te kijken of dit binnen de 'garantie' valt. Er is verder geen plekje te ontdekken, zal een proberen een foto ervan te maken.
gemaakt:
[ Voor 5% gewijzigd door atacama op 14-05-2012 21:35 . Reden: foto toegevoegd ]
Atacama, ga je toevallig al snel bellen? Zoja kan je dan laten weten wat HTC ervan vind?
Ben nu zeer benieuwd na het hebben lezen van al jullie verhalen
[ Voor 3% gewijzigd door kjs021 op 14-05-2012 22:42 ]
brrr ik denk dat niemand daar echt tegen kan... voelt het oppervlak dan aan zoals een bord?Raymond P schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:35:
Als je niet tegen het geluid/gevoel kan van nagels over een krijtbord dan moet je dit toestel echt vermijden.
In belgie kost de one s minimum 550 euro, in nederland zie ik dat ze al aan 439 zitten. Zit er dan ook een verschil op het toestel? Zijn dit, ik zeg maar iets, toestellen uit goedkopere regio's... En geeft dit problemen bij het updaten of flashen?
Of worden we er in Belgie echt opgelegd?
Wel zag ik ergens een shop die een lostoestel verkoopt met het Vodafone logo als opstartlogo, weet zo even niet meer welke dat is.
Edit: ben nu ook bezig om de knoop door te hakken, neig wel heel erg naar de S nu... moeilijk moeilijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 09:24 ]
@nieker Ik weet niet of het azerty toetsenbord het verschil zou zijn? Ik zou in ieder geval geen reden weten om niet voor een nederlandse te gaan. Meestal is de benelux samen in producten en zie echt geen reden waarom dat anders zou zijn voor dit toestel.
FF nagekeken, de systeemtaal kan je instellen op nederlands - belgie. Dus dan zou alles goed moeten zijn toch?
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu een weekje in bezit en gekocht via T-Mobile. Ik heb een zeer kleine beschadiging bij de ingang van de Micro-USB, maar dat was mijn eigen schuld. Verder geen beschadigingen en ook niet het gevoel dat het snel wel zal gebeuren. Ben wel erg zuinig op mijn spullen. Telefoon zit in zo'n Valenta-achtig insteekhoesje
Ik heb al de cache leeggemaakt en opnieuw opgestart.
Bij mijn oude telefoon de Desire kon ik ook de tijd voor syncroniseren instellen dat kan ik nu ook
niet meer terugvinden.
Iemand advies?
Deze zie ik niet op de One S. Weet niet of het HTC of Android 4.0 is, maar iemand een idee waar ik dit nu kan aflezen?
Is het met de S ook zo dat de schermen uit verschillende fabrieken komen? Dan wil namelijk wel een shop die een mooi wit scherm levert natuurlijk
[ Voor 33% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 10:38 ]
Daar zie ik alleen in het grafiekje hoe lang deze van de lader is. Niet hoe lang die aan staat?
Het voelt wel minder grof dan een schoolbord. Maar een randje meepakken van bijvoorbeeld een glazen tafel bij het oppakken geeft datzelfde gevoel/geluid.pina schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:38:
[...]
brrr ik denk dat niemand daar echt tegen kan... voelt het oppervlak dan aan zoals een bord?
En na 3 dagen heb ik dus chipping op de meest onlogische plek, waarschijnlijk door de rits van mijn jas ofzo.
Linkje naar foto:
https://docs.google.com/open?id=0B7vXWfDcJ44-N3N3OUl1MTVWdG8
Die van mij komt overigens van Vodafone, en is vrijdag verstuurd.
- knip -
Hier lees ik wel iets over azerty toetsenbord, dat het nog niet werkt: J rock in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie" Hij heeft het over azerty met NL woordvoorspelling.Nieker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:57:
Ik ben niet 100% zeker of dit hier moet of in de abo topic. Het gaat over de technische kant van het toestel, maar excuses mocht het fout zijn.
In belgie kost de one s minimum 550 euro, in nederland zie ik dat ze al aan 439 zitten. Zit er dan ook een verschil op het toestel? Zijn dit, ik zeg maar iets, toestellen uit goedkopere regio's... En geeft dit problemen bij het updaten of flashen?
[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 12:23 ]
Ben er zeer tevreden over buiten 1 ding:
Het signaal van het netwerk is zeer zwak, iemand nog problemen bij?
Als ik 1 a 2 blokjes (-105dBm) heb en ik bel naar iemand en laat een paar keer rinkelen en leg dan af en kijk naar het signaal is het maximaal (-35 dBm) en dat blijft zo een tijdje, als ik dan een uur later kijk heb ik terug slecht signaal op diezelfde plaats?
Ik ben ook van België, ik wil altijd de software versie en ROM etc vergelijken met iemand van NLNieker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:57:
Ik ben niet 100% zeker of dit hier moet of in de abo topic. Het gaat over de technische kant van het toestel, maar excuses mocht het fout zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Obl1viA op 15-05-2012 13:12 ]
Dit plus het feit dat er sterkere concurrentie is in nederland (meer webshops) kan wel het prijsverschil verklaren
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Uiterlijk van de exp. s is mooier, en nfc is ook een pre
[ Voor 26% gewijzigd door Pinin op 15-05-2012 15:21 ]
www.casarodriguillo.com
Omdat we hem veel beter vinden natuurlijkkevin33 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
Wat heeft jullie doen besluiten om voor een One S te keizen, en niet voor b.v. een Xperia S?
Is dit topic niets om hierover info te vinden?
Ik had eerste de Sony Xperia S gekocht, maar heb die terug ingeruild voor HTC One S.kevin33 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
Wat heeft jullie doen besluiten om voor een One S te keizen, en niet voor b.v. een Xperia S?
Ik miste Sense heel hard + de Sony modificaties suckten. Ook vond ik het scherm maar zozo, en het toestel was dik! (+ klepje voor USB poort = frustratie voor nagelbijter) .
Mocht je een geel scherm krijgen (beetje overdreven) dan hou het lekker en geniet ervan. Het valt pas op als je gaat vergelijken.
Wat dacht je van de verouderde software (Android 2.3!) en verouderde hardware (achterhaalde processor, dik toestel) van de Xperia S?kevin33 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
Zie reviews: Sony Xperia S: geduld is een schone zaak
Perfecte tip zeg! Ik vond het zo irritant als je er telkens op drukt tijdens het typen! En bijkomend voordeel, de spraakgestuurde zoekopdrachten binnen navigatie blijft gewoon werken, iets wat ik vaak gebruik om ergens heen te navigeren!!!Deagle schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:27:
Ik ben er achter gekomen dat wanneer je bij instellingen>apps spraakopname uitschakelt, dat die ook bij het toetsenbord grijs wordt. Dus het is toch mogelijk om dit uit te schakelen!
Thnx!!!
Edit: beetje te snel geroepen, want ik heb het uitgeschakeld, bij mij werkt het niet.
Enig idee hoe ik het weer in kan schakelen, want het is nu wel uit m'n app lijst verdwenen..?
[ Voor 14% gewijzigd door pixels66 op 15-05-2012 20:29 ]
1. Please connect the phone to the charger with the phone powered on, and allow the phone to charge until the notification LED is green, indicating the device is fully charged.
2. Disconnect the phone from the charger, and power it off.
3. Reconnect the phone to the charger with the phone powered off, and allow the phone to charge until the notification LED is green.
4. Disconnect the phone from the charger and power it on.
5. Once the phone is powered completely on, power it off again and reconnect it to the charger until the notification LED is green.
6. Disconnect the phone, power it on, and use it.
Ik heb zelf heel erg lang in mijn maag gezeten met deze vraag, de rede waarom ik gekozen heb voor de one s:kevin33 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
- htc sense
- snellere processor ( heb nu een samsung gio.. Ik irriteer me dood aan hoe sloom de telefoon is, dus wilde een nieuwe snelle processor)
- de behuizing. een kennis van mij heeft de xperia S, mooi toestel, maar de backcover was naar mijn mening net iets te makkelijk te verwijderen. Hiernaast voelde de htc one s erg degelijk aan.
- Het gele vlekken probleem van de xperia is, al is dit in de nieuwere leveringen wel al helemaal verdwenen.
- Het amoled scherm, ik houd stiekem wel van de oversaturatie van amoled schermen.
Dit is wel allemaal gebaseerd op mijn eigen meningen en ervaringen, dus puur subjectief.
De xperia is heeft bijvoorbeeld qua specs meer intern geheugen en een kwalitatief beter beeldscherm.
Neehoor, helemaal naar beneden scrollen en weer enablen!pixels66 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:18:
Enig idee hoe ik het weer in kan schakelen, want het is nu wel uit m'n app lijst verdwenen..?
Heb je soms nog meerdere talen ingesteld? of werkt het niet meer met navigeren?pixels66 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:50:
ja ik zie hem inderdaad... Toch vreemd dat het dan niet werkt, iemand anders die het ook even wil proberen??
Pinin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:21:
voor mij is dat sense, en het feit dat mijn desire nog steeds lekker degelijk is.
Uiterlijk van de exp. s is mooier, en nfc is ook een pre
Xiaomi 13T Pro
Hij heeft het dan ook over de Xperia S (NFC is een voordeel van SXS, zo bedoelt hij het).
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Verder een mooi apparaat, moet wel even wennen aan de grootte (kom af van een Samsung Gio). Snelheid is super, scherm ook!!
[ Voor 8% gewijzigd door pina op 16-05-2012 10:24 ]
Jammer is dat ik alleen dit zie:

Foto's zijn gemaakt met mijn Desire...
Ik las ergens dat iemand dit ook had bij zijn afgeleverde toestel? Hoe is dit opgelost?
Een nieuwere versie van Sense staat er nog niet bij. En uiteraard het uiterlijk/design.pina schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:23:
buiten de camera en de nieuwere generatie cpu: is er eigenlijk veel verschil tussen die HTC Sensation-modellen en de One S? De Sensation heeft ook een 4,3" tot 4,7" scherm en ICS.
En daarmee dus ook het gewicht en formaat. Er zit meer Ram in, systeem geheugen weet ik niet 123.
Mja je vraag is natuurlijk een die zichzelf beantwoord. Als je processor anders is dan is de foon al snel anders. Kijk maar naar de benchmarks, die zijn toch totaal anders. Misschien gaat niet vergelijkbaar te ver, want een HTC android kan je ook vergelijken met een Sony Experia natuurlijk.
Of deze verschillen aantrekkelijk zijn is natuurlijk geheel persoonlijk
[ Voor 4% gewijzigd door atacama op 16-05-2012 10:59 ]
Het lijkt er op dat deze al eerder uit de doos geweest is en terug gestuurd.Binnetie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:54:
Zojuist mijn One S ontvangen. Wat voelt die telefoon koud aanzeg! Zal wel ergens koud hebben gelegen. Laat hem eerst beetje op kamer temperatuur komen voor ik hem aan de lader doe. Ik vond het doosje een beetje vreemd aanvoelen. Van dat zachte materiaal. Ook Lag alles in het doosje door elkaar heen... maar goed dat maakt me niet zo heel veel uit.
Jammer is dat ik alleen dit zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn gemaakt met mijn Desire...
Ik las ergens dat iemand dit ook had bij zijn afgeleverde toestel? Hoe is dit opgelost?
Zou dit nooit accepteren, nieuwe vragen nee eisen !
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.