Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:20:
Ik mag ook een nieuwe telefoon uitzoeken en zit erg te twijfelen. Ik was benieuwd of iemand deze telefoon ook al tegen de Samsung Galaxy S heeft gehouden om te kijken vooral met betrekking tot formaat en hoe die in de hand ligt. Kan niets vinden op het internet maar wil het wel erg graag weten. Simpel omdat ik de SGS eigenlijk al groot vind...

Ik wil vooral weer een snelle telefoon met een goed scherm en vooral een stevige behuizing. Dat laatste heb ik nu absoluut niet namelijk :+
Ik kom ook van een galaxy s en had hetzelfde probleem.
Ik vindt het verschil goed te doen ondat de telefoon ook dunner is.
een goed alternatief zou de.xperia p zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

pixels66 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:18:
Ik heb hem sinds zaterdag in gebruik, aan de bovenkant is hij zowieso netjes, maar ik heb er een siliconen hoesje omheen omdat ik er super zuinig op ben. Bij de usb poort is hij ook netjes, puur omdat ik hem heel voorzichtig inplug. Je ziet er een minuscuul blank puntje, en dan bedoel ik ook echt minuscuul, puur vanwege de scherpe randjes van de stekker.. Het valt me eigenlijk nog mee, bij elke telefoon beschadigd het daar wel...

Moeilijke maatstaf in mijn situatie vanwege het hoesje, maar goed, meer kan ik er niet in betekenen voor je!

Ben echt enorm tevreden met het toestel, geen problemen, geen bugs. Benoemenswaardig is het zeer snelle laden van de navigatie!
Welke navigatie gebruik je, ik krijg sygic bijvoorbeeld niet werkend.
Verder zou iemand kunnen kijken of ze GTA 3 werkend krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

icecreamfarmer schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:00:
[...]

Welke navigatie gebruik je, ik krijg sygic bijvoorbeeld niet werkend.
Verder zou iemand kunnen kijken of ze GTA 3 werkend krijgen?
GTA gedownload en werkt gewoon bij mij. Geluid niet helemaal 100%, maar werkt verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27
ChessSpider schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:02:
Klopt het dat niemand, ook niet na een paar dagen gebruik, last heeft van beschadigingen van de Micro Arc Oxidation laag? Rond de USB-stekker?
Ik heb hem nu een paar dagen in gebruik, en ik ben er echt niet voorzichtig mee ofzo, nog geen krasje, putje of iets. Hij is nog helemaal gaaf.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005

reaL_G

G

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:16:
Hoe blauw is de schijn van her scherm bij iedereen?

Ik moet wel zeggen dat wanneer ik het nog maar een beetje kantel het wit al blauw wordt... Ook als het scherm afstaat is het redelijk fel...
kan je niet een paar foto`s maken, bij mij is id het eerder een roodachtige gloed, maar dit is wel al ver gedraaid, ongeveer 70/80grd.

als ik mn camera terug hebt zal ik ook wel ff plaatsen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

hoe zit het met de accu-ervaringen eigenlijk van de huidige gebruikers?

mijn 1ste laadcycle was 29uur accutijd met net 4 uur schermtijd (was niet helemaal vol.)
2de was 43uur accutijd met tegen de 4 uur schermtijd (5% over).

nog een paar keer cyclen dan weer ff chekken, voor wat betrouwbare resultaten

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Kleine issue: ik heb mijn lockscreen geconfigureerd met 4 shortcuts en een grote klok. Maar heel soms zie ik een andere lockscreen, met daarop de weer-widget en 2 grijze shortcuts: settings en nogiets.
Is dit een bug waardoor je soms de default lockscreen ziet? Of is dit een feature die ik niet snap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgoeij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-07 20:03
DieterVDW schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:51:
Kleine issue: ik heb mijn lockscreen geconfigureerd met 4 shortcuts en een grote klok. Maar heel soms zie ik een andere lockscreen, met daarop de weer-widget en 2 grijze shortcuts: settings en nogiets.
Is dit een bug waardoor je soms de default lockscreen ziet? Of is dit een feature die ik niet snap?
Het is een instelling waarbij je iedere ochtend het actuele weer te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

majoh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:54:
[...]
GTA gedownload en werkt gewoon bij mij. Geluid niet helemaal 100%, maar werkt verder goed.
Hmm raar, bij mij loopt hij vast bij 1/3de van het laden van een new game.
Heb je DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Is er een oplossing om de facebookfoto's bij je whatsapp contacten te zien? Ik zie dat haxsync dat zou moeten doen, maar die geeft de waarschuwing dat het per 2 mei niet meer werkt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:43:
Heb net de update naar 1.78.401.2 er op gezet. Ging zonder problemen. Gaf aan het eind aan dat er 34 apps bijgewerkt worden...
Zijn er nog meer mensen die de update niet ontvangen hebben? Ik heb een unbranded toestel, versie nummer 1.53.401.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Vraagje, ik gebruikte op mijn oude telefoon altijd de Android gallery om ook mijn picasa webalbums te zien. Ik zie dat er een ook een htc gallery applicatie zit waarbij ik mijn picasa kan bekijken (en ook dropbox) maar ik kan de fotos alleen maar delen, ik kan niet bijvoorbeeld 1 van de afbeeldingen als achtergrond gebruiken. De keuzes zijn wat beperkt dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
msmilde schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Zijn er nog meer mensen die de update niet ontvangen hebben? Ik heb een unbranded toestel, versie nummer 1.53.401.2
Ik heb de update ook nog niet binnen, zal in de loop van de komende dagen wel komen denk ik.

Edit: Ik krijg hem nu net binnen nu ik nog een keer handmatig controleer. Heb je dat al geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door ElPaco op 09-05-2012 12:47 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
msmilde schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:08:
Zijn er nog meer mensen die de update niet ontvangen hebben?
Ik heb een unbranded toestel, versie nummer 1.53.401.2
Wordt in batches uitgeleverd, gewoon even geduld dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:26
tharonald schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:39:
Vraagje, ik gebruikte op mijn oude telefoon altijd de Android gallery om ook mijn picasa webalbums te zien. Ik zie dat er een ook een htc gallery applicatie zit waarbij ik mijn picasa kan bekijken (en ook dropbox) maar ik kan de fotos alleen maar delen, ik kan niet bijvoorbeeld 1 van de afbeeldingen als achtergrond gebruiken. De keuzes zijn wat beperkt dus....
Maar wat is je vraag?

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
ElPaco schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:45:
[...]

Ik heb de update ook nog niet binnen, zal in de loop van de komende dagen wel komen denk ik.

Edit: Ik krijg hem nu net binnen nu ik nog een keer handmatig controleer. Heb je dat al geprobeerd?
Ja, al een paar keer.. maar nu heb ik hem ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
vraag1: Of je makkelijk via de gallery en dan picasa of dropbox album een foto als achtergrond kunt gebruiken. Ik heb nu een foto eerst vanaf de dropbox applicatie geëxporteerd en dan deze weer geopend met een file explorer om als achtergrond in te stellen....

vraag2: weet iemand hoe je een foto instelt als achtergrond en dan de hele foto kunt gebruiken ipv een bijgesneden versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
tharonald schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:43:
[...]
vraag2: weet iemand hoe je een foto instelt als achtergrond en dan de hele foto kunt gebruiken ipv een bijgesneden versie....
Vraag 1 kan ik niet beantwoorden gezien ik hem nog niet heb.
Wat betreft vraag 2, je kan het 'uitsnijvlak' in grote aanpassen en daarmee dus een zo groot mogelijk oppervlak uitsnijden.
Een crop functie waarmee de afbeelding uitgerekt/in elkaar gedrukt wordt zit er niet in. Lijkt mij ook zeer onwenselijk trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
atacama schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Vraag 1 kan ik niet beantwoorden gezien ik hem nog niet heb.
Wat betreft vraag 2, je kan het 'uitsnijvlak' in grote aanpassen en daarmee dus een zo groot mogelijk oppervlak uitsnijden.
Een crop functie waarmee de afbeelding uitgerekt/in elkaar gedrukt wordt zit er niet in. Lijkt mij ook zeer onwenselijk trouwens...
Thanx voor de info, maar ik hoopte gewoon een complete foto te kunnen gebruiken als achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Ik ben tegen een vreemde bug aangelopen, vraag me af of jullie het ook hebben, misschien na de laatste update.
Als ik de automatische schermrotatie UIT zet, dan kantelt het scherm 90 graden en gaat niet meer terug tot ik automatische schermrotatie weer aan zet. Het vreemde is dat ook waar dat normaal niet gebeurt, staat het scherm dan opeens in landscape. Ook het home screen! Alsof je een Desire Z in je handen hebt.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6170711/2012-05-09_02-20-21.png

Best grappig, maar niet bepaald handig. :P Ik zet regelmatig de automatische schermrotatie uit, want dat is soms irritant in bed bijvoorbeeld. Maar op deze manier werkt dat niet echt natuurlijk. Meer mensen hier last van?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
tharonald schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Thanx voor de info, maar ik hoopte gewoon een complete foto te kunnen gebruiken als achtergrond.
Volgens mij kan dat dus ook, als die foto de zelfde verhouding heeft als je scherm/wallpaper oppervlakte. Die kans is natuurlijk niet heel groot bij een standaard foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:01
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:14:
Heb een spatie tussen scherm en behuizing gevonden bovenaan, er zit al stof tussen en in het donker zie ik ook het licht van de ledjes erdoor. Nog iemand dit gemerkt?
Nee, daar sluit het bij mij wel goed aan. Heb wel (heel miniem) hobbeltje op achterkant tussen unibody en het onderste afdekstukje (dus tussen plastic en aluminium). Grijze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
tharonald schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Nee, kan niet. Er moet namelijk rekening mee gehouden worden dat je scherm kunt kantelen. Je kunt dus alleen maar een vierkant stuk croppen. Als je de hele foto wilt zul je links en recht wat ruimte moeten toevoegen.
Ik heb helaas nog geen programma gevonden waarmee je dat on-phone kunt doen.

//Edit:
Ik ben vandaag bij de phonehouse geweest in Rijswijk. Deze hadden nog geen demo model liggen maar wilde er wel eentje voor me uit de verpakking halen. Het design is echt prachtig, de maat is prettiger dan de X maar het scherm zit me gewoon dwars. Ik denk dat ik toch dit topic ga inruilen voor het One X topic :P

[ Voor 24% gewijzigd door Joolee op 09-05-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb de HTC One S sinds gisteren binnen; wat een apparaat zeg! De Incredible S van slechts 1 jaar oud verbleekt er al bij.

Toch heb ik een vraagje waarvan ik hoop dat 1 van jullie daar antwoord op heeft:
Bij gebruikmaking van de standaard meegeleverde "Swype" functionaliteit (vegen op toetsenbord ipv tikken) kan je kiezen welk woord je wilt gebruiken na het invoeren. Deze komen tevoorschijn uit het woordenboek. Als je daarbij een ander woord kiest dan het woord dat al gemarkeerd is, volgt er NIET automatisch een spatie. Erg irrtant, woorden komen onbedoeld aan elkaar. Alleen als het standaard gemarkeerde woord wel goed is volgt automatisch een spatie. Iemand een idee of dit een instelling is (bij de Swype applicatie van Samsung is dit wel instelbaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:18
Misschien een hele stomme vraag, maar ik heb net die update gedownload met mn One S. Installeer ik deze nu door op 'alles uitpakken' te klikken (via downloads --> systeemupdate)?

Kreeg blijkbaar na het downloaden niet de melding om ook gelijk te installeren, na opnieuw de update gedownload te hebben wel, apart :/

[ Voor 28% gewijzigd door Waterski op 09-05-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J rock
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
Ik heb sinds vandaag ook One S binnen, en ik moet zeggen het is een geweldig toestel!!! razend snel,mooi scherm, en strak design.
Nu zit ik wel met een vervelend probleem, ik kan namelijk geen online video's bekijken "bv de videozone van www.deredactie.be' ik krijg steeds de melding de video kan niet gevonden worden. op mijn oude HTC desire werken deze filmpjes perfect.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan fixen ?

Heeft er iemand een tip hoe ik snel kan switchen tussen verschillende geluid profielen, op mijn oude desire met custom rom was het een kwestie van op de aan/uit knop te drukken en stil te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
J rock schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:22:
Nu zit ik wel met een vervelend probleem, ik kan namelijk geen online video's bekijken "bv de videozone van www.deredactie.be' ik krijg steeds de melding de video kan niet gevonden worden. op mijn oude HTC desire werken deze filmpjes perfect.

Heeft er iemand een tip hoe ik snel kan switchen tussen verschillende geluid profielen, op mijn oude desire met custom rom was het een kwestie van op de aan/uit knop te drukken en stil te selecteren.
Met betrekking tot de video, ik kan deze zowel op mn Desire als op mn One S niet afspelen, hij geeft aan dat de video niet kan worden afgespeeld. Mogelijk heb je dus op je Desire een streamingprogramma wat de video's wel kan afspelen, wat niet standaard in Android zit.

Met betrekking tot je geluidsprofielen, het makkelijkste (vind ik) is gewoon met de volumeknop. Helemaal op zacht zet hem op trillen, 1 stand luider is compleet stil en nog luider is gewoon geluid aan.

@el pimo: Volgens mij is het niet mogelijk om er dan automatisch een spatie achter te laten zetten. Ik heb het ook niet voor elkaar gekregen.

Waar ik wel achter ben is hoe ik het scherm kan calibreren. Dit zit verstopt onder de toetsenbord opties (dan naar Sense en vervolgens ijken). Scherm reageert nu een stuk prettiger :)

[ Voor 13% gewijzigd door ElPaco op 10-05-2012 01:17 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

el pimo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:28:
Ik heb de HTC One S sinds gisteren binnen; wat een apparaat zeg! De Incredible S van slechts 1 jaar oud verbleekt er al bij.

Toch heb ik een vraagje waarvan ik hoop dat 1 van jullie daar antwoord op heeft:
Bij gebruikmaking van de standaard meegeleverde "Swype" functionaliteit (vegen op toetsenbord ipv tikken) kan je kiezen welk woord je wilt gebruiken na het invoeren. Deze komen tevoorschijn uit het woordenboek. Als je daarbij een ander woord kiest dan het woord dat al gemarkeerd is, volgt er NIET automatisch een spatie. Erg irrtant, woorden komen onbedoeld aan elkaar. Alleen als het standaard gemarkeerde woord wel goed is volgt automatisch een spatie. Iemand een idee of dit een instelling is (bij de Swype applicatie van Samsung is dit wel instelbaar...)
Hoe zet je die uberhaupt aan.
En dat laatste vindt ik ook irritant net als dat er niet automatisch een spatie komt na een punt,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Hier zijn legio 'toggle' widgets voor, zoek maar eens op ring toggle in de Play Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Ik heb sinds vandaag ook One S binnen, en ik moet zeggen het is een geweldig toestel!!! razend snel,mooi scherm, en strak design.

Je video vraag kan in niet beantwoorden, maar voor profielen van geluid, naar stil, naar trillen kan je toch gewoon de widget 'profiel' op je beginscherm zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Voor alle mensen die nog twijfelen over het scherm, ik kom van een htc legend af en heb ook het mooie scherm van de One X gezien. Van de X is natuurlijk nog mooier, maar de S valt me zeker niet tegen. Sterker nog ik vind het scherm echt prachtig! En het viel me ook ontzettend mee hoe handzaam het toestel is. Als je heel dicht op het scherm kijkt zie je net dat de lijntjes niet helemaal strak zijn, maar bij een gewone afstand en gewoon gebruik is het gewoon erg mooi allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:20
tharonald schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:15:
Voor alle mensen die nog twijfelen over het scherm, ik kom van een htc legend af en heb ook het mooie scherm van de One X gezien. Van de X is natuurlijk nog mooier, maar de S valt me zeker niet tegen. Sterker nog ik vind het scherm echt prachtig! En het viel me ook ontzettend mee hoe handzaam het toestel is. Als je heel dicht op het scherm kijkt zie je net dat de lijntjes niet helemaal strak zijn, maar bij een gewone afstand en gewoon gebruik is het gewoon erg mooi allemaal.
Dat is goed om te horen. Daar maak ik me namelijk een beetje zorgen over maar ik ga het vanmiddag bekijken want dan ga ik mijn abonoment verlengen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Sinds gisterenmiddag heb ik 'm ook binnen :*)
Ik kom van een Desire en ben gisteravond maar aan de slag gegaan om een backup ban de Desire op de One-S te zetten. Moest ik de S wel eerst voor rooten (ivm Titanium Backup). Maar dat ging prima mbv de handleiding op XDA ;)
Ik heb ongeveer alles overgezet en wat een ding is het _/-\o_
Goed formaat, super snel, strak scherm. Helemaal goed!! Vanmorgen even navigatie aangezet en binnen no-time een GPS fix. Ook weer helemaal goed.
Ik heb via ebay een hard case gekocht voor iets van 2 euro, valt amper op bij zo'n dun toestel. Nu nog even wachten op mijn Brando Ultra Clear en we zijn er helemaal uit.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
icecreamfarmer schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:52:
[...]

Hoe zet je die uberhaupt aan.
Instellingen -> Taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> Volgtoetsenbord

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Ik vind zelf de app Quick Profiles (Pro) wel een goede die ik al heel lang gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Iemand enig idee hoe ik het icoontje van GMAIL in de statusbalk bovenin kan veranderen bij binnenkomende berichten? Ik gebruik namelijk en GMAIL en Exchange. Ik zie nauwelijks verschil in icoontjes terwijl ik in 1 oogopslag wil zien of mail persoonlijk (GMAIL) of zakelijk (Exchage) is ;)

Ik wil niet rooten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Op de een of andere manier voel ik mij geroepen iets te zeggen over het scherm :)

Ik heb de One S (echt toestel) vorige week in mijn handen gehad en er best lang mee gespeeld. Ikzelf heb een HTC Desire Z en moet eerlijk bekennen dat ik helemaal overtuigd ben van het One S scherm. Mooie kleuren, heerlijk scherp en echt een prachtig scherm. Ik heb hem naast de One X gehouden en mijn vriendin gaf de voorkeur aan de One S op basis van de kleuren. Zij vond de een niet scherper dan de ander op normale kijkafstand. Ikzelf ervaar hetzelfde. Wat een onzin om dit scherm slecht te noemen omdat het Pentile is, het is juist een van de sterke punten van deze mooie dunne telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand noemt het slecht, maar minder, dat is nogal een verschil :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik lees op internet heel vaak het woord slecht of bad of soms nog erger. Helaas, want dit toestel verdient alle lof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa je kan het wel 'bad' noemen dat HTC er een pentile-matrix in heeft gestopt...
Volgens mij gewoon, om zodoende de HTC One X het flagship te laten zijn en dit het kleine broertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtgerritsen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb mijn zwarte One S gisteren binnen gekregen en ik moet zeggen: Wauw. Hij ziet er fantastisch uit, het design is naar mijn mening luxe, modern en gewoon heel erg mooi. Ik vind het design van de One S een stuk mooier dan die van de One X waar ik over twijfelde.
Waarom ik voor de zwarte versie heb gekozen en niet voor de grijze is vanwege het feit dat door het zwart de telefoon iets kleiner/slanker oogt.

Het toestel ligt erg fijn in de hand, het gewicht is goed gebalanceerd, de telefoon is dun, maar door het alluminium voelt die stevig en solide. De grootte valt me erg mee. Ik kom van een HTC Desire, maar ik vind de S net zo lekker in de hand liggen, ondanks dat die iets langer en breder is wat ik wel als fijn ervaar. De dikte en gebruikte materialen spelen hierbij mee. Verder voelt de telefoon gewoon echt high-end aan.

Het scherm was het enige twijfelpuntje tussen de One X en One S, maar wat ben ik blij dat ik voor de S gegaan ben. Het scherm is mooi, scherp en de kleuren zijn prettig. Mocht je het toch anders willen dan kun je dit nog enigszins aanpassen volgens mij, maar de standaard instellingen vind ik fijn.

Ik vind het scherm ook scherp, scherper dan de Desire (die een AMOLED-scherm heeft). Er waren veel voorbarige klachten over het SAMOLED pentile-scherm van de One S, zeker vergeleken met de One X. Het scherm van de X is misschien wat lichter/helderder/scherper, maar de One S staat zeker niet in de schaduw van de One X vind ik. Wel oogt het scherm van de One S ietsje donkerder, maar dat heeft ook te maken met het kleurgebruik van het SAMOLED-scherm denk ik.
Ik ben gewoon erg positief over het scherm van de One S en heb ook nog geen rare pixels/mankementen gezien. De gloed die erop kan vallen valt mij niet op, maar dit kan ook komen omdat ik het AMOLED-scherm van de Desire gewend ben.

Ik heb de telefoon nu een dag en moet er nog veel van ontdekken want hij verschilt erg van de Desire qua hard- en software. Ik zag al wat leuke dingen en ga me hier ook makkelijk 2 jaar mee vermaken, geen twijfel over! De mensen die twijfelen, ik kan deze telefoon aanraden.

Omdat ik de telefoon nog maar een dag heb kan ik er nog niet heel veel over kwijt qua accu-verbruik, werking van het apparaat zelf enzo. Maar mijn eerste indruk is dat die heel soepel loopt en de opdrachten die ik geef snel verwerkt. Updaten/downloaden/installeren/filmpjes/foto's kijken/maken, dat gaat allemaal snel zonder enige lag.

Mijn korte ervaring met het filmen/foto's maken is dat het mij erg bevalt, het gaat snel, soepel en de camera is erg mooi in hoeverre dit kan voor een telefoon. De foto's maken tijdens filmen en de burst-mode voor foto's maken vind ik een erg fijne en leuke feature en alle extra effecten/kaders etc. die je kunt gebruiken bij de camera maakt het tot een erg diverse camera voor het gewone gebruik met een telefoon. (Wil je professionele foto's dan pak je ook een professionele camera.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
My 2 cents: scherm van mijn One S is IMHO het mooiste dat ik al in mijn handen gehad heb.

Ter vergelijking: ik heb een Sony Xperia S ingewisseld voor deze One S, en ik vind het scherm van de Sony erg slecht. Superhoge resolutie, maar erg vale kleuren en geelachtig wit.
Ironisch genoeg zijn de reviews van de Sony overal superpositief over het scherm. Ik denk dat het perspectief van de reviewers gewoon wat gecorrumpeerd is. De technische specs doen er niet zoveel toe, het gebruik telt!

[ Voor 28% gewijzigd door DieterVDW op 10-05-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:45:
Tsjaa je kan het wel 'bad' noemen dat HTC er een pentile-matrix in heeft gestopt...
Volgens mij gewoon, om zodoende de HTC One X het flagship te laten zijn en dit het kleine broertje :)
Ik zal vandaag een kijken naar de twee telefoons. Ik moet zeggen dat ik uitkijk naar de revieuw's van de galaxy s3 die ook een pentile scherm heeft maar waar ik nog niemand over gehoort heb. Ik oordeel pas als ik het heb gezien

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Vind wel jammer dat je bij de muziek speler geen afspeellijst hebt met "onlangs toegevoegd".
Nu moet ik steeds weer zoeken naar me nieuwe liedjes.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioX
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 19:50
Na al een groot gedeelte van dit topic door te hebben gelezen, heb ik toch wel een vraag. Ik kon nergens iets vinden over de ervaringen met de fm radio. Ik wil namelijk de one s als mijn opvolger van de desire die ik nu heb, alleen heb ik met de desire slechte ervaringen qua ontvangst, (in combinatie met standaard sennheiser oordopjrs, al is het met de standaard htc oordopjrs niet veel beter ). En aangezien ik vaak radio luister, meestal in de trein, ben ik benieuwd of iemand dit al heeft geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt toch echt aan het bereik... Vandeweek zat ik op de fiets, Fresh FM deed het met veel ruis, 538 was top..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioX
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 19:50
CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:18:
Dat ligt toch echt aan het bereik... Vandeweek zat ik op de fiets, Fresh FM deed het met veel ruis, 538 was top..
Ik had misschien erbij moeten vermelden dat ik met mijn ipod wel de stations , meestal 3fm, er goed doorkreeg, daarbij ook met mijn vorige Samsung mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RadioX schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Ik had misschien erbij moeten vermelden dat ik met mijn ipod wel de stations , meestal 3fm, er goed doorkreeg, daarbij ook met mijn vorige Samsung mobiel.
Het is een combinatie van de oordopjes en het betreffende apparaat. Jammer genoeg is daar weinig over bekend maar het verschil is enorm met andere dopjes. Meerdere apparaten en meerdere oordopjes/koptelefoons liggen hier en over het algemeen is het een beetje proberen maar er zijn combinaties die erg goed werken en combinaties die niet zo goed werken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 22:23
Nog een keer het scherm: het is een prachtig scherm! De technische specs zullen minder zijn dan de X, maar ik vind het erg prettig om naar te kijken.

Iets waar ik ook erg blij mee ben: het scherm lijkt veel minder gevoelig voor vette vingers / vegen dan het scherm van mijn Desire. Die moest ik na kort gebruik of bellen toch altijd even goed afpoetsen langs mijn overhemd, hoef ik met de S nauwelijks te doen! Komt dat door het Gorilla Glass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet specifiek volgens mij..
Het kan zijn dat er op GG2 een andere coating zit, of HTC heeft die coating opgebracht.

Of je bent gek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:29:
Het kan zijn dat er op GG2 een andere coating zit, of HTC heeft die coating opgebracht.

Desire heeft ook gewoon gorilla glas toch?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio

Touchdomex schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:30:

Desire heeft ook gewoon gorilla glas toch?
Wat CLB bedoelt is dat de HTC one S gebruik maakt van Gorilla Glas 2 en de Desire van Gorilla Glas 1 en dat daarin het verschil zit. Wat jij dus ervaart. Ik heb het even nagezocht en dit kon ik er van vinden:

Gorilla Glas 2 is gewoon een verbeterde versie het is 20% dunner, daarnaast steviger, krasvaster etc.

Corning zegt er zelf het volgende over:
Corning Gorilla Glass 2 enables up to a 20 percent reduction in glass thickness, while maintaining the industry-leading damage resistance, toughness, and scratch resistance customers have come to expect from the world’s most widely deployed cover glass. The thinner Gorilla Glass 2 enables slimmer and sleeker devices, brighter images, and greater touch sensitivity. These benefits can provide electronics manufacturers with superior design flexibility as they address consumer demand for increasingly high-performing, touch-sensitive, and durable mobile devices.
Voor wie meer wil weten dit is de website:

http://www.corninggorilla...new-gorilla%C2%AE-glass-2

[ Voor 7% gewijzigd door GerGio op 10-05-2012 14:40 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtgerritsen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik hoor dat jullie praten over vette vingers op de One S die minder snel te zien zijn/ontstaan. Ik merk er eigenlijk weinig verschil in vergeleken met mijn Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ElPaco schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Instellingen -> Taal en toetsenbord -> HTC Sense input -> Volgtoetsenbord
Man wat een vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 22:23

jtgerritsen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:39:
Ik hoor dat jullie praten over vette vingers op de One S die minder snel te zien zijn/ontstaan. Ik merk er eigenlijk weinig verschil in vergeleken met mijn Desire.
Ben ik waarschijnlijk gek... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Staat je taal goed ingesteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Heeft er iemand ook last van het feit dat het klepje aan de achterkant niet goed sluit? Na het plaatsen van de SIM kaart krijg ik het met geen mogelijk netjes voor elkaar, wat ik ook probeer... :( Van alles geprobeerd, aan 1 kant sluit het klepje netjes aan op de body, aan de andere kant blijf ik zitten met een lelijke kier. Herkenbaar.....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44
Ook gehad ja; even hem stevig vast pakken en (tegen je gevoel) flink kracht zetten. Bij mij klikte ie toen wel goed vast

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
YvoK schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:28:
Iets waar ik ook erg blij mee ben: het scherm lijkt veel minder gevoelig voor vette vingers / vegen dan het scherm van mijn Desire. Die moest ik na kort gebruik of bellen toch altijd even goed afpoetsen langs mijn overhemd, hoef ik met de S nauwelijks te doen! Komt dat door het Gorilla Glass?
QFT ^ . Was mij vandaag ook opgevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:23
el pimo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:04:
Heeft er iemand ook last van het feit dat het klepje aan de achterkant niet goed sluit? Na het plaatsen van de SIM kaart krijg ik het met geen mogelijk netjes voor elkaar, wat ik ook probeer... :( Van alles geprobeerd, aan 1 kant sluit het klepje netjes aan op de body, aan de andere kant blijf ik zitten met een lelijke kier. Herkenbaar.....??
Ik had dit ook ja, echter kreeg ik hem er niet goed op.. ook niet met flink wat kracht zetten. Na de achter(zij)kanten goed bekeken te hebben van het klepje bleek aan 1 kant het middelste zwarte stukje plastic iets uit te steken(beetje lastig uit te leggen).. dit heb ik een beetje recht gesneden ( :P ) en nu past die wel goed.

Ik maak wel ff een foto, lijkt me handiger.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2h5ln5d.jpg

Ik kon het niet heel goed scherp krijgen. Bij het pijltje heb ik dus wat eraf proberen te snijden (van de zijkant van dat 'clipje'), met succes. :p

[ Voor 10% gewijzigd door Deagle op 10-05-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:16
Ik had het ook, gewon heel hard drukken, ook al ben je bang dat je m sloopt, maar dan klikt hij dicht..

Ik heb tot nu toe 1 bug gehad. Ik wilde snel iets filmen en dus de camera starten. Deze wilde opstarten maar sloot gelijk af, dit een aantal keer achter elkaar. Kreeg de camera dus niet aan. Ff rebooten en het was weer over..

Voor de rest, toptoestel. Ook wat betreft batterij, hij gaat gewoon heel de dag mee.. Beetje simpele spelletjes, twitteren, mail kijken, whatsappen.. Gaat prima dus.

Morgen komt er een screenprotector binnen, dus die ga ik ff plakken, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44
Batterij is idd top. Sinds zaterdag in gebruik, en ik haal er nu al 2 dagen mee ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

el pimo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:01:
[...]

Staat je taal goed ingesteld dan?
Nederlands maar ik vind het een rare term.
voor de rest heb ik het probleem dat het klepje ter hoogte van de camera niet gelijk loopt met het aluminium . Aan de zijkant loopt het wel goed. Het verschil is denk ik een halve mm .
Iets wat ik wel irritant vi.d is dat hij geen auto hoofdletters doet na een punt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
pixels66 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:13:
Ik had het ook, gewon heel hard drukken, ook al ben je bang dat je m sloopt, maar dan klikt hij dicht..

Ik heb tot nu toe 1 bug gehad. Ik wilde snel iets filmen en dus de camera starten. Deze wilde opstarten maar sloot gelijk af, dit een aantal keer achter elkaar. Kreeg de camera dus niet aan. Ff rebooten en het was weer over..

Voor de rest, toptoestel. Ook wat betreft batterij, hij gaat gewoon heel de dag mee.. Beetje simpele spelletjes, twitteren, mail kijken, whatsappen.. Gaat prima dus.

Morgen komt er een screenprotector binnen, dus die ga ik ff plakken, ben benieuwd..
Hm, ik kreeg hem met geen mogelijkheid dicht, maar zo zit die ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icecreamfarmer schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:42:
Iets wat ik wel irritant vi.d is dat hij geen auto hoofdletters doet na een punt .
Kwestie van ander third party keyboard installeren / instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Is het mogelijk om de knop voor spraakopname weg te halen bij het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:48:
[...]

Kwestie van ander third party keyboard installeren / instelling?
Heb Im al gedaan. Maar in portrait het htc board is superieur.

Overigens nog een vraag , bij de Samsung had ik all share om via het netwerk dingen te streamen bij mijn htc krijg ik echter geen htc app daar voor gevonden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Toestel is vanochtend geleverd door de koerier, meteen aangezet natuurlijk: wát een mooi scherm, maar het toestel is wel dun zeg (ik heb nog een HTC Hero), dus dat is even wennen. Ik denk dat One S en ik heel gelukkig gaan worden samen :D

Ik ben het niet tegengekomen hier en volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - ook nergens in m'n toestel., Ik zag op het XDA forum een post over een verborgen Energiebesparing Settings Scherm. Iemand heeft er een app voor gemaakt om er bij te kunnen: Google Play: Power Saver Settings (ICS) Geen root nodig, maar wel extra mogelijkheden om energie te besparen :) Ik vermoed dat dit ook wel eens het scherm kon zijn dat we niet kunnen bereiken via het Power/Energie scherm.

[ Voor 59% gewijzigd door Trouble op 10-05-2012 22:26 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of met dit toestel HD fotos kunnen worden gemaakt zoals de One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
is dezelfde camera als de One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:22:
Kan iemand mij vertellen of met dit toestel HD fotos kunnen worden gemaakt zoals de One X?
De volgende smaken zijn er
8 Mp (3264x1840)
5 Mp (2592x1456)
3 Mp (2048x1152)
1 Mp (1280x720
klein (640x368)

Video:
Full HD (1920x1080)
HD (1280x720)
Qhd (960x540)
Hoog (640x480)
laag (320x240)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik gok dat hij HDR bedoelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:39:
[...]

De volgende smaken zijn er
Sorry, ik was de R vergeten toe te voegen. Ik doel op HDR foto mode.
Voor mij een interessante toevoeging, en aangezien ik er nog niet uit ben welke toestel ik ga kiezen, was ik benieuwd of de S dit ook te bieden heeft.

-edit: wat clb zegt :)

-edit 2 vandaar dat ik het niet kon vinden. HDR fotos kunnen dus worden gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J rock
  • Laatst online: 08:58
Heb nu 2 dagen de phone in mijn bezit, en het ding blijft mij verbazen !!!

Voor mij zijn de grote pluspunten.
-Het scherm "10 x beter dat mijn oude desire en de kleuren zijn prachtig.
-Het geluid via een headset is super " steelseries headset"
-Games draaien lekker vlot, Riptide GP is een aanrader
-De camera overtreft zwaar mijn verwachtingen, gisteren enkele foto's gemaakt bij het vallen van de avond en ze zien er super uit.
-Faceunlock werkt beter dan verwacht wel spijtig dat deze niet werk indien google device policy is geïnstalleerd.
-De batterij doet met gemak 16 uur 'wifi,3G aan' en aangezien het ding net nieuw is speel ik er om de 10 min mee :)
-Zeer snelle gps fix

Reeds gevonden bugs, nadelen, ergernissen.
- Wifi durft wel eens hangen bij het ophalen van een ip adres "thuis geen probleem wel op mn werk dus dit zal eerder een AP probleem zijn"
-Films uit mijn dropbox folder afspelen gaat zeer traag.
-Mijn quadrant score blijft schommelen tussen de 4450 -4700 in reviews lees ik scores van 5000+ "reeds gestest na een reboot"
-Nog steeds geen azerty met NL woordvoorspelling.
-HTC geeft aan dat dit toestel 16GB opslag heeft maar effectief slechts 13GB, van de 1GB ram zie ik ook maar 685MB. "alles gaat lekker snel dus maakt voor mij niet echt uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
16GB - OS-partitie it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslalleman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-02-2021
Net de OTA van 8 mei geinstalleerd.Vooral het gebruik van het interne geheugen lijkt verbeterd. Voor de update kon ik bij het afsuiten van alle applicaties (vie het standaard taakbeheer) maximaal 285MB vrij krijgen. Na de update is dat 375MB!

Zijn er al meer ervaringen met de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
Ik ben hem nu aan het updaten. Maar vergelijken kan ik niet gezien hij pas net uit de doos is gekomen.
Wat een ontzettend mooi design is het zeg. Ik was onder de indruk bij het uitpakken. Heel dun maar zeker niet storend. Hij voelt net zo stevig als mijn Legend.
Het klepje voor de microsim ging hier vrij soepel als ik het verhoud tot de verhalen in dit topic. Wel even doorduwen natuurlijk.

Meer ervaring volgt later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
Wat zijn goede screenprotectors voor de HTC One S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
el pimo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:40:
Stel je vraag even hier: Accessoires voor de HTC One S, dan zijn alle vragen over accessoires op 1 plek te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslalleman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-02-2021
el pimo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:40:
Het scherm van de One S is gemaakt van Gorilla glass 2 dus om krasjes te voorkomen heb je geen screenprotector nodig. Op de HTC Hero (Gorilla glass 1) had ik na een dikke 2 jaar intensief gebruik nog steeds geen enkel krasje.

[ Voor 5% gewijzigd door jslalleman op 11-05-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Woei, hij is binnen; terwijl ie aan de lader hangt m'n 7 jaar oude T-mobile sim verknipt/bij geschuurd.
Hij zit er in in zonder moeite en ook het klepje gaat dicht.

Das trouwens een tip voor de andere verknipte mensen; als je kaart nét wat te lang is; gaat 't klepje ook niet dicht. Even een keer op de plek waar de SIM zit drukken, dan SIM er uit en dan zie je een lijntje in de SIM gedrukt waar je hem nog bij moet werken.

That is, áls mijn SIM nog werkt... Keep you guys posted :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wat je ook kan doen in plaats van zelf je simkaart verknippen is naar een telefoonwinkel gaan, vaak hebben ze daar een speciale simkaartverkniptang. Weet je zeker dat hij het gewoon blijft doen en precies de goede vorm heeft.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

weet je in wat voor gat ik woon? Ik ben al blij dat we een Jumbo hebben :')

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Haha, sorry, zelf knippen en schuren kan natuurlijk ook :P Hopen dat hij nog werkt dan!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
  • Laatst online: 15:37
beschuitfluiter schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:08:
weet je in wat voor gat ik woon? Ik ben al blij dat we een Jumbo hebben :')
Hallo gat...Hallo Jumbo! ;w

Iemand gelukt om Swype 3 Beta werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

yes; nailed it :D nu die zut maar eens instellen; maareh; scherm is écht wel prima hoor!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
pixels66 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:13:
Heb ik nu ook gedaan, nu zit het goed/beter ... ;)

@Deagle bedankt voor je info en foto. Na goed aandrukken ga ik het nog maar even niet bijsnijden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update is mijn laadprobleem opgelost. Dat maakt de gebruiktervaring echt stukken en stukken beter! Ik heb nu af en toe wel last van een andere bug, en dat is dat het niet lukt om het scherm te ontgrendelen via de ring. Ik kan dan alleen het scherm activeren door via de notificatiebalk een app te openen of naar instellingen te gaan en dan op de home knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
beschuitfluiter schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:34:
Woei, hij is binnen; terwijl ie aan de lader hangt m'n 7 jaar oude T-mobile sim verknipt/bij geschuurd.
Hij zit er in in zonder moeite en ook het klepje gaat dicht.

Das trouwens een tip voor de andere verknipte mensen; als je kaart nét wat te lang is; gaat 't klepje ook niet dicht. Even een keer op de plek waar de SIM zit drukken, dan SIM er uit en dan zie je een lijntje in de SIM gedrukt waar je hem nog bij moet werken.

That is, áls mijn SIM nog werkt... Keep you guys posted :P
WvHeerde schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Hallo gat...Hallo Jumbo! ;w

Iemand gelukt om Swype 3 Beta werkend te krijgen?
Hmm als jij in een gat woont met een jumbo waar woon ik dan in. Wij hebben alleen een groenteboer die vanuit zijn garage verkoopt.

Ik behoor sinds vandaag ook tot de eigenaren van de HTC one S en dan wel bij de hot rod zwart met rode editie. Ik vraag me af mijn 7 jaar oude vodafone sim was niet te verknippen. Is niet erg nu heb ik er twee een mirco sim en een normale sim.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
  • Laatst online: 15:37
GvanGiessen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:33:
[...]

[...]

Hmm als jij in een gat woont met een jumbo waar woon ik dan in. Wij hebben alleen een groenteboer die vanuit zijn garage verkoopt.

Ik behoor sinds vandaag ook tot de eigenaren van de HTC one S en dan wel bij de hot rod zwart met rode editie. Ik vraag me af mijn 7 jaar oude vodafone sim was niet te verknippen. Is niet erg nu heb ik er twee een mirco sim en een normale sim.
ja maar zodra je je micro activeert wordt je normale sim gedeactiveert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:54:
[...]
Sorry, ik was de R vergeten toe te voegen. Ik doel op HDR foto mode.
Voor mij een interessante toevoeging, en aangezien ik er nog niet uit ben welke toestel ik ga kiezen, was ik benieuwd of de S dit ook te bieden heeft.

-edit: wat clb zegt :)

-edit 2 vandaar dat ik het niet kon vinden. HDR fotos kunnen dus worden gemaakt.
Ja doet ie ook, al snap ik nog niet geheel hoe ik daarmee mooie foto's kan maken (maar dat is meer mijn probleem, dan van het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo, daar is de eerste kras. Boven het scherm, links naast de front camera.
Ik heb geen idee hoe hij er komt en gezien dat ik er best zuinig mee ben is het best vervelend. Hij valt ook gelijk op omdat het zwarte nu vervangen is door mooi zilver.

Het blijft een gebruiksvoorwerp.. Maar wel een welke verre van krasbestendig is..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
WvHeerde schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:57:
[...]

ja maar zodra je je micro activeert wordt je normale sim gedeactiveert :)
Ik gok dat GvanGiessen de duosim micro (of hoe het ook precies heet) heeft gekregen.
Hiermee krijg je een gewone sim en een micro sim welke allebij gekoppeld zijn aan jou telefoon nummer en tegelijk actief kunnen zijn. Enige nadeel is dat als beide sim's in een foon zitten die aan staan je niet weet welke over zal gaan. Dit schijnt zelfs random te zijn.
Overigens heb je bij vodafone deze mogelijkheid ook voor 2 normale sim kaartjes.
Bij het aanvragen van een microsim kreeg ik de duo gratis ipv 16 euro... En het werkt prima.

Mijn One ligt nog steeds aan de lader. Opladen duurt wel erg lang, ik hoop dat de eerste keer het langzaamst gaat? De update is wel al uitgevoerd (mocht eerst niet omdat de accu te leeg was) en de belangrijkste apps zijn geinstalleerd. Ik vind het een erg mooi apparaat. De coating voelt bijzonder aan, niet als alu zoals de Legend wel deed.
Ook het scherm vind ik erg mooi. Natuurlijk afhankelijk van welk toestel je af komt maar voor mij een enorme verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
el pimo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Heb ik nu ook gedaan, nu zit het goed/beter ... ;)

@Deagle bedankt voor je info en foto. Na goed aandrukken ga ik het nog maar even niet bijsnijden.. ;)
Misschien lag het dan ook wel aan mijn sim, maar nu zit die ook prima zonder kiertjes dus ik vind het prima haha. Misschien heeft iemand er wat aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Mijn scherm flikkert :{ meer mensen die daar last van hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door Trouble op 11-05-2012 21:42 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:16
automatische schermverlichting al uitgezet? Instellingen > scherm en slepen > helderheid > vinkje uitzetten.

Als dat aanstaat lijkt het net op flikkeren van het scherm, omdat de verlichting wordt aangepast aan het omgevingslicht. Probeer het even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
ik heb problemen met multitouch bij spellen waar je een joystick en een knop gebruikt (death rally, galaxy on fire etc). als ik de joystick bijvoorbeeld naar links doe en de vuurknop ingedrukt hou en dan de joystick loslaat, dan blijft de joystick naar links alsof het ding denkt dat ik er nog met mijn vinger op zit. Pas als ik de duim die op de vuurknop zit een milimeter beweeg of als ik hem loslaat, schiet de joystick weer terug.. Dit kan ik ook verifiëren met de app multitouch visible test. Iemand ditzelfde probleem? ik vind dit bijzonder storend :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-06 20:02
Heb hem vandaag uiteindelijk besteld! Toch maar de grijze variant gekozen, vond deze net zo mooi en de zwarte vond ik nog al dubieus ivm het mao probleem. Zal binnenkort ook mijn ervaringen delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
soulcrusher schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:39:
ik heb problemen met multitouch bij spellen waar je een joystick en een knop gebruikt (death rally, galaxy on fire etc). als ik de joystick bijvoorbeeld naar links doe en de vuurknop ingedrukt hou en dan de joystick loslaat, dan blijft de joystick naar links alsof het ding denkt dat ik er nog met mijn vinger op zit. Pas als ik de duim die op de vuurknop zit een milimeter beweeg of als ik hem loslaat, schiet de joystick weer terug.. Dit kan ik ook verifiëren met de app multitouch visible test. Iemand ditzelfde probleem? ik vind dit bijzonder storend :(
Volgens mij komt dat omdat je de functie "HTC slepen" aan hebt staan (onder instellingen - Scherm en slepen).
Geen idee wat die functie zou moeten doen, er staat bij: "Sleepbewegingen met 3 vingers activeren. Bewegingen met meer vingers negeren".
Ik heb het ook even getest met die zelfde app: als je het aan hebt staan en je zet drie vingers op het scherm, dan komen er twee punten, die dan blijven staan als je los laat. Als je de functie uitzet, kan het scherm 5 aanraakpunten registreren. Lekker uitzetten dus, tenzij dat "HTC slepen" ergens heel erg nuttig voor blijkt te zijn?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Svenderson schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:54:
[...]

Volgens mij komt dat omdat je de functie "HTC slepen" aan hebt staan (onder instellingen - Scherm en slepen).
Geen idee wat die functie zou moeten doen, er staat bij: "Sleepbewegingen met 3 vingers activeren. Bewegingen met meer vingers negeren".
Ik heb het ook even getest met die zelfde app: als je het aan hebt staan en je zet drie vingers op het scherm, dan komen er twee punten, die dan blijven staan als je los laat. Als je de functie uitzet, kan het scherm 5 aanraakpunten registreren. Lekker uitzetten dus, tenzij dat "HTC slepen" ergens heel erg nuttig voor blijkt te zijn?
Die setting is voor het gebruik om beeld draadloos naar een tv te sturen (drie vingers omhoog schuiven). Ik heb die setting uitstaan, maar dit heeft verder geen invloed op mijn probleem. Verder viel me op dat het scherm maar 5 vingers kan detecteren, mijn eeepad transformer kan wel gewoon alle 10 vingers tegelijkertijd detecteren.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 7 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.