Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 00:52
Ongeveer twee weken geleden heb ik bij gsmeasy de Sony Xperia S besteld. Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd en dat is inmiddels goedgekeurd door mijn huidige provider(kan ik mijn bestelling dan nog aanpassen?). Ik heb het toestel besteld met een Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 100 abbo. Ook betaal ik 85 euro bij, maar hiervoor krijg ik wel een xbox360 met twee controllers.

Vandaag zag ik in dit topic dat bij gsmeasy nu de One X gratis is bij het abonnement dat ik heb gekozen. Het enige nadeel hiervan is dat ik er geen xbox bij krijg. Maar daar tegenover staat wel dat ik een telefoon krijg die meer waard is en dat ik geen 85 euro hoef te betalen.

Vanzelfsprekend heb ik alle specificaties al tegen elkaar afgewogen en de htc is zeker de betere, toch ben ik er niet zeker van of ik mijn bestelling nog moet laten aanpassen omdat het allebei goede aanbiedingen zijn en allebei goede telefoons. Ook lijkt het me wel leuk om een xbox te hebben waar ik af en toe een spelletje op kan spelen.

Daarom hoopte ik dat jullie me kunnen vertellen wat jullie zouden doen in mijn situatie en waarom.

Alvast bedankt!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoi jaapieln,

zo'n keuze moet je natuurlijk altijd nog zelf maken. Een 2e hands xbox met 2 controller kost altijd nog meer dan 85,-. Maar daarnaast ziet die andere telefoon(HTC One X) erg qua specs goed uit, daar kan die Arc S niet aan tippen.

Persoonlijk zou ik voor de One X gaan, omdat ik vind dat een telefoon minimaal 2 jaar vooruit moet komen. Dan heb je een betere koop aan, dan de Xbox 360 + Arc S.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 00:52
Beste Outerspace,

Bedankt voor je reactie, met mijn huidige telefoon (iphone 3gs) doe ik ook alweer 2,5 jaar, dus ik ben het helemaal met je eens dat een telefoon op de toekomst voorbereid moet zijn. Alleen gaat het in dit geval niet om de Sony Ericsson Xperia arc S LT18i, maar om de Sony Xperia S LT26i.

Verandert dat iets aan je mening?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat is inderdaad een totaal andere, nu bad :)
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4369&idPhone2=4320

Daar heb je het vergelijkingsmateriaal. Op sommige dingen is de Xperia S beter dan de One X, maar met de verbindingsmogelijkheden is de One X beter (snelheid, BT). Hoe dat zit met de CPU, daarvoor ben ik t lang uit de roulatie. Persoonlijk vind ik het design van de Xperia S mooier, maa een algemeen probleem van die series is dat er nog wel eens een scheurtje in de behuizing komt.

Ik zou dan nu voor de Xperia S gaan, maar dat is mijn keuze.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 28-03-2012 20:23 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

HTC is bouwtechnisch en op software gebied gewoon de koning. Vele malen beter dan Sony.