Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:48

Ankh

|true

Hmm, ik heb contact gehad met HTC (via twitter) omtrent de coating die bij mij loslaat.

Veel mensen hebben in het begin dit probleem gehad (met de eerste leveringen), maar nu heb ik het ook (helaas). Zie ook de foto's op m'n Flickr: http://flic.kr/s/aHsjEdTm2e

Maar (helaas) valt dit niet onder de garantie?

Zie hier de gehele conversatie:
https://twitter.com/HTC_NL/status/309642851648671744

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volhouden :) Bij mij was het er na een dag of 3-5 al, weliswaar veel minder, maar toch. Bij mij heeft het een paar weken geduurd voordat de foto's naar HTC's hoofdkantoor gingen, toen was het binnen een dag geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:08

reaL_G

G

hier nog een oude post mbt het chippingprobleem wat ik had (toestel uit eerste NL-batch)
dit was na zeker een half jaar gebruik.

reaL_G in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"
waarchijnlijk vanwege je foto met de schade op de hoek.

[ Voor 25% gewijzigd door reaL_G op 07-03-2013 16:36 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misell
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:58
Heren,

Ik zit met mijn one S nog steeds op 4.0.4.
Is het slim om te updaten naar 4.1?
En afgezien van de maps app die "problemen"geeft zijn er nog meer dingen die veranderen/ niet meer werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 16:33
misell schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:27:
Heren,

Ik zit met mijn one S nog steeds op 4.0.4.
Is het slim om te updaten naar 4.1?
En afgezien van de maps app die "problemen"geeft zijn er nog meer dingen die veranderen/ niet meer werken?
ik heb geen enkel probleem met 4.1

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
a casema user schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:35:
[...]

Ik ook niet, werkt gewoon goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misell
Net uitgevoerd.
Woei wat is ie weer snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
a casema user schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:35:
[...]

Ik wel maar dat schijnt een algemene 4.1.1 bug te zijn. Ik heb namelijk een aantal betaalde apps met widgets en door een of andere nieuwe beveiliging verdwijnen die widgets bij iedere reboot. Ik zit dus weer op ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, welke webbrowser gebruiken jullie voor internet op de telefoon ? ik heb nu internet explorer, maar twijfel om google chrome te gaan gebruiken. Goede keus of gewoon bij internet explorer blijven ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Internet Explorer? Weinig kans...

Je zult de standaardbrowser bedoelen...
Die gebruik ik ook, vind chrome minder vlot qua UI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
dolphin browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misell
Chrome.
Het enige nadeel wat ik kan verzinnen daarvan is dat de geschiedenis niet word opgeslagen.
Dat kan alleen niet op tegen de snelheid van chrome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Chrome vanwege de synchronisatie met de Chrome-browser op je pc. Zo kun je bookmarks syncen, live tabbladen die op je pc geopend staan in je telefoon bekijken, makkelijk met tabs surfen, etc etc. Hij is een fractie langzamer dan de standaard browser, maar daar wegen voor mij de voordelen wel tegen op.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:41:
Hmm, ik heb contact gehad met HTC (via twitter) omtrent de coating die bij mij loslaat.

Veel mensen hebben in het begin dit probleem gehad (met de eerste leveringen), maar nu heb ik het ook (helaas). Zie ook de foto's op m'n Flickr: http://flic.kr/s/aHsjEdTm2e

Maar (helaas) valt dit niet onder de garantie?

Zie hier de gehele conversatie:
https://twitter.com/HTC_NL/status/309642851648671744
Ik had zelf ook probleem met de coating. Heb het toen na bijna een half jaar opgestuurd en werd zonder probleem vervangen. Had het wel minder dan jij nu hebt. Misschien dat het inderdaad komt zoals hierboven gezegd wordt doordat het bij je hoek heel erg is, maar op andere punten heb je ook en dit zou gewoon onder de garantie moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo allen,

Sinds laatste update staat eropeens EA Games app op mijn telefoon, hoe zorg ik ervoor dat dit er weer af gaat? Ik wil het namelijk niet, en krijg alleen de optie het uit te schakelen en niet zozeer te verwijderen wat ik graag wel wil.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:07
ipazza schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:57:
Hallo allen,

Sinds laatste update staat eropeens EA Games app op mijn telefoon, hoe zorg ik ervoor dat dit er weer af gaat? Ik wil het namelijk niet, en krijg alleen de optie het uit te schakelen en niet zozeer te verwijderen wat ik graag wel wil.
Dit is bloatware, hiervoor zul je je telefoon moeten rooten om het helemaal te verwijderen ;)
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Rukapul schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:55:
Ik zit hier met een HTC One S i.c.m. een Telfort abo die nog sinds hij enkele weken geleden is gekocht nog nooit op fatsoenlijke snelheid heeft gewerkt. Simkaart bleek correct vandaag (bij Telfort winkel). Zojuist zelf maar even gekeken met de volgende bevindingen:
• snelheidstest komt nooit boven 44kpbs uit
• forceren op 3G (WCDMA) zorgt voor 'geen dienst'
Het lijkt er dus op dat het toestel alleen maar op GPRS werkt... In tegenstelling tot wat ik hierboven spotte is het geen tijdelijk of lokaal probleem. Het toestel heeft nog nooit en ongeacht locatie op 3G gewerkt met fatsoenlijke snelheid.

Valt hier nog wat mee te proberen of kan die net zo goed meteen RMA?
Het heeft even geduurd, maar het is opgelost:
• 1+ uur testen bij Phonehouse
• opsturen naar Dynafix (update software)
• bij Phonehouse erachter komen dat probleem niet is opgelost
• opsturen naar Dynafix (hele binnenwerk vervangen)
• bij Phonehouse erachter komen dat probleem is opgelost, maar dat klepje niet is meegestuurd (nieuw klepje gekregen)
Na 3 maanden een werkende 3G verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:44
Rukapul schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:55:
[...]

Het heeft even geduurd, maar het is opgelost:
• 1+ uur testen bij Phonehouse
• opsturen naar Dynafix (update software)
• bij Phonehouse erachter komen dat probleem niet is opgelost
• opsturen naar Dynafix (hele binnenwerk vervangen)
• bij Phonehouse erachter komen dat probleem is opgelost, maar dat klepje niet is meegestuurd (nieuw klepje gekregen)
Na 3 maanden een werkende 3G verbinding...
Had bovenstaand probleem alleen betrekking op je internetverbinding?

Ik zit namelijk met een soortgelijk probleem. In december heb ik mijn Telfort abonnement verlengd i.c.m. een HTC One S, hiervoor een jaar lang de Desire S gehad. Vanaf dag 1 een stuk trager internet, wat toch vreemd is. In de winkel na laten kijken, instellingen voor me veranderd etc. maar het internet bleef traag. Na een week kwam ik erachter dat ik niet altijd bereikbaar ben voor anderen. Als mensen mij proberen te bellen krijgen ze te horen dat de telefoon uitstaat, het is alleen voor mijzelf niet herleiden wanneer dat voorkomt, ene moment ben ik bereikbaar en een kwartier later weer niet. Overigens geldt dit alleen voor het ontvangst, als ik andere bel/sms dan heb altijd direct contact. Met dit probleem ben ik diverse keren in de Telfort winkel geweest, sim laten vervangen, instellingen laten controleren, zonder succes.

Vervolgens mij heb ik door een partner van Telfort (smartcare teleplan) mijn telefoon op laten halen, na laten kijken, anderhalve week is die weg geweest, 2 dagen geleden krijg ik hem terug met alleen een sticker op de envelop met de mini korte notitie 'verbinding blijft staan'. Maar zoals je waarschijnlijk al ziet aankomen, het probleem met mijn ontvangst bestaat ook nog steeds! Vrij kansloze actie dus :P

Vandaag of morgen maar weer naar de Telfort winkel terug. Al met al erg vervelend en zonde, want de One S is voor de rest een prima toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Mijn ouders hebben allebei een htc one s en ik heb gemerkt dat wanneer de telefoon op WiFi zit en ik ze wen berichtje stuur, deze niet direct aankomen. Zodra je dan de telefoon semi-aan doet met de knop bovenop komt het bericht direct binnen. Doe je dit niet dan kan het wel een uur duren. Met 3g is dit niet dus het ligt aan WiFi, maar met andere telefoons heb ik het niet op dezelfde WiFi. Dus het ligt aan de telefoon. Ik heb voor zo ver alle instellingen al gecontroleerd. Bij WiFi instellingen staat ie op altijd verbinding houden maar dat doet ie dus niet (de 2 andere instellingen heb ik ook geprobeerd maakt geen verschil). Heb WiFi fixer geïnstalleerd die houdt de verbinding als het goed is in stand maar het duurt vaak nog steeds 1 a 2 minuten voordat een gericht binnenkomt.

Ik heb een paar paginas terug gelezen maar kom dit probleem hier niet tegen. Is er iemand hier die dit herkend en een oplossing weet?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Dit is niet zozeer een one s probleem. Vooral met whatsapp merk je het als je telefoon in slaapstand staat. Ondr 3g geen probleem, maar wifi heeft vertraging. Vrienden met een desire desire s galaxy enz hebben het ook.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Pinin schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:18:
Dit is niet zozeer een one s probleem. Vooral met whatsapp merk je het als je telefoon in slaapstand staat. Ondr 3g geen probleem, maar wifi heeft vertraging. Vrienden met een desire desire s galaxy enz hebben het ook.
Ik heb zelf een HTC Desire en mn vriendin een HTC Desire HD en als ik wat naar haar stuur (via hetzelfde Wifi netwerk) of zij naar mij, komt ie echt binnen 1 seconde aan... is het een android 4.x probleem dan? Want naar iPhones heb ik dit probleem ook niet. Mn vriendin en ik hebben allebei nog android 3.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amped
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-08 21:11
Het probleem met wifi dat hier genoemd wordt heeft waarschijnlijk te maken met de optie 'beste wifi prestaties' onder geavanceerd bij het wifi menu. Deze optie zorgt er voor dat hij altijd verbinding houdt, ook in slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Deze staat juist aangevinkt...volgensmij ook getest hoe het werkt met uit maar zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 20:58
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:50:
Vraagje, welke webbrowser gebruiken jullie voor internet op de telefoon ? ik heb nu internet explorer, maar twijfel om google chrome te gaan gebruiken. Goede keus of gewoon bij internet explorer blijven ???
Ik gebruik Firefox! Werkt snel, vult je in te typen adres snel aan en direct zoeken op google via zoekwoorden in adresbalk. Tevens gebruik ik FF op mijn PC en als portableapp op een usb-stickje waartussen ik wachtwoorden, favorieten, historie etc kan synchroniseren. Erg tevreden mee en regelmatig updates met nieuwe mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb ook gelezen dat het door ziggo (UPC?) komt

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Pinin schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:49:
Ik heb ook gelezen dat het door ziggo (UPC?) komt
Bedoel je het wifi probleem? Dat is niet zo, want ik heb het probleem neit op hetzelfde netwerk met een HTC Desire.... maar ik heb dus geen android 4.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
k heb ook het probleem met de verbinding bij mij soms een soort van slaapstand vertoond. Ik merk dit voornamelijk in Whatsapp.

Berichten komen een paar minuten later pas binnen en ik zie dan in Whatsapp dat ze enkele minuten geleden daarvoor verzonden zijn door de ander. Tenzij is dus zelf het toestel "wakker" druk. Dan komt het meteen binnen. Soms erg storend als je met iemand in gesprek bent en niet continu naar je telefoon wilt staren, maar gewoon wilt wachten totdat deze geluid maakt.

Ik ga eens controleren of dit bij mij ook wifi gerelateerd is.

Ik heb tevens een probleem met een contact die ik niet kan verwijderen.
Iemand enig idee?

Ik heb deze geprobeerd te verwijderen zoals elk contact, maar deze staat nog steeds in mijn contacten en nu is de hele optie om te verwijderen ook weg. Er zijn maar 2 opties over :/
Als ik het contact open kan ik deze ook niet bellen. Kan alleen Whatsapp aanklikken. Als ik dit doe dan opent deze in Whatsapp, maar zonder naam....

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Wil deze graag uit mijn contacten verwijderd hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4EOK7WF-D.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Mit-46 op 19-03-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je dat al gedaan met correctie vloeistof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Het contact heeft zichzelf inmiddels verwijderd.
Snap er geen reet van, maar deze staat nu niet meer in mijn contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mit-46 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:44:
Het contact heeft zichzelf inmiddels verwijderd.
Snap er geen reet van, maar deze staat nu niet meer in mijn contacten.
Zal wel iets te maken hebben met het synchroniseren van de google contacten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-08 16:37
Mit-46 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:55:
k heb ook het probleem met de verbinding bij mij soms een soort van slaapstand vertoond. Ik merk dit voornamelijk in Whatsapp.

Berichten komen een paar minuten later pas binnen en ik zie dan in Whatsapp dat ze enkele minuten geleden daarvoor verzonden zijn door de ander. Tenzij is dus zelf het toestel "wakker" druk. Dan komt het meteen binnen. Soms erg storend als je met iemand in gesprek bent en niet continu naar je telefoon wilt staren, maar gewoon wilt wachten totdat deze geluid maakt.

Ik ga eens controleren of dit bij mij ook wifi gerelateerd is.

[afbeelding]
Ik heb het probleem ook met WIFI vooral met whatsapp, krijg de berichten ook niet direct. Heeft zeker met WIFI te maken, op 3g komen de berichten direct.

Is hier geen oplossing voor? Want op 3g verbruikt mijn toestel meer energie dan op Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:30
Ik vroeg mij af er mensen zijn die custom roms draaien op hun HTC One S.
Zelf ben ik hier redelijk Fan van aangezien ik Sense niet erg handig en featureloos vind.

Mijn phone is S-Off (geen SuperCID) en ik heb verschillende CM10.1 roms geprobeerd, maar op één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om met Conceptronic(!) routers verbinding te krijgen.
Ik heb nagenoeg alle instellingen op de router gewijzigd (incl firmware), maar krijg nooit verbinding na password in te hebben gevuld. Andere merken routers zijn geen probleem. Verschillende Radio's(CM/Sense), Hboot's en recoveries geprobeerd.

Originele Sense Roms krijgen wel verbinding.. (Viper One S/originele RUU's)

Iemand een idee, want ik ben een beetje ten einde raad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 34Miles
  • Laatst online: 05-10 12:12
Ik heb het probleem ook met WIFI vooral met whatsapp, krijg de berichten ook niet direct. Heeft zeker met WIFI te maken, op 3g komen de berichten direct.

Is hier geen oplossing voor? Want op 3g verbruikt mijn toestel meer energie dan op Wifi.

Hier is een oplossing voor dit is een stroom besparings techniek van HTC die standaard aanstaat.
Je kan bij wifi instellingen verbeterde wi-fi prestaties aanzetten. Dan schakeld Wi-Fi zich niet uit in slaapstand. :*)

Groet,

Miles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Dank.

Heb het aangevinkt. Eens kijken of het bij mij ook helpt. Ik had in de energiebesparingsmode namelijk Wifi al uitgevinkt.

Zou fijn zijn als het helpt. Dit is tot nu toe eigenlijk mijn enige (lichte) irritatie geweest.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
34Miles schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:45:

Hier is een oplossing voor dit is een stroom besparings techniek van HTC die standaard aanstaat.
Je kan bij wifi instellingen verbeterde wi-fi prestaties aanzetten. Dan schakeld Wi-Fi zich niet uit in slaapstand. :*)

Groet,

Miles
Bij mij staat hij al aangevinkt, verder geen oplossingen? Vandaag heb ik nog een whatsapp bericht ontvangen pas een HALF uur later. Waar kan het anders aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
alio schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:59:
[...]

Bij mij staat hij al aangevinkt, verder geen oplossingen? Vandaag heb ik nog een whatsapp bericht ontvangen pas een HALF uur later. Waar kan het anders aan liggen?
Ik heb deze problemen ook. Volgens mij ligt het aan de Ziggo Modem. Of zijn er mensen die wel deze problemen heeft maar geen Ziggo modem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Upc hier en xs4all bij mn ouders, bij beide netwerken het probleem ....volgensmij ligt het niet aan het netwerk of modem want mn htc desire op het zelfde netwerk heeft er heen last van. Beste netwerk prestaties aanvinken helpt hier iig niet.

[ Voor 16% gewijzigd door FireFoz op 23-03-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Vanochtend werd ik om 10.45 uur wakker ge_appt. Toen ik keek was het bericht om 10.25 uur verstuurt.
Het heeft dus inderdaad niet geholpen.

Ik heb zelf UPC, maar op het werk heb ik dit ook en daar hebben wij Surf. Het ligt dus niet aan de provider denk ik (of het modem\router).

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een combinatie is van Whatsapp en de One S. Facebook berichten komen volgens mij wel direct aan (voor zover ik het heb kunnen nagaan, want erg vaak krijg ik geen facebook berichten).

Blijft apart :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
Ik heb ONLINE, maar het ligt zeker aan de One S. Want met 3g verbinding komen de berichten wel direct. Hopen dat hier een kleine update voor uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Het ligt niet aan de One S, maar aan Android. Het ligt ook niet aan Ziggo. UPC, Online of welke provider ook :) Zoek voor de gein maar eens op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
Oke, dus iedereen heeft het?? Hoe gaan jullie ermee om dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, is het heel boeiend?
Als er haast bij is bellen ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MikeyMan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:44:
Zo zit ik er ook een beetje in. Ook al is het soms wel irritant.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nou ik vind het best boeiend, je moet er gewoon vanuit kunnen gaan dat iets direct of tenminste binnen een minuut aankomt... als je met iemand afgesproken hebt en je bent wat later is het handig dat he ff kan whatsappen "ben 5 min later"...en dat dat bericht dan niet ná jou aankomt :P natuurlijk je kan ook bellen maar waar hebben we dan whatsapp voor...

Dingen moeten gewoon werken als ze onbetrouwbaar zijn dan is het ineens veel minder functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:42
Sinds vorige week toch regelmatig opeens mijn telefoon PUK locked. Rebooten helpt meestal wel maar nu heb ik het toch regelmatiger voor :(. Misschien maar eens richting coolblue stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
MikeyMan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:44:
Ja het is heel boeiend. Het gaat niet om haast en bellen. Het gaat om een functie die niet goed functioneert.

Een functie die ik in privegebruik vaker nodig heb als de belfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

Iemand ook al problemen met zijn batterij?

Bij een bepaald deel gaat mijn accu opeens heel hard achteruit. Ik heb een appje draaien die bovenin aangeeft hoeveel % ik nog over heb. Doe ik mijn scherm aan, schiet mijn accu opeens van 57 naar 55, doe ik het scherm weer uit en weer aan, gaat die weer van 55 naar 53, 53 naar 51 etc. etc.

Soms stopt dit als ik opeens wifi aanzet, maar het lijkt altijd wel ergens te gebeuren tussen de 60 en 30%. Als ik dit niet zie, dan kan het zijn dat die wel doorloopt naar 0% waardoor je in de ochtend dus echt geen wekker meer hoort :(

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:04
CasGas schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:29:

Bij een bepaald deel gaat mijn accu opeens heel hard achteruit. Ik heb een appje draaien die bovenin aangeeft hoeveel % ik nog over heb. Doe ik mijn scherm aan, schiet mijn accu opeens van 57 naar 55, doe ik het scherm weer uit en weer aan, gaat die weer van 55 naar 53, 53 naar 51 etc. etc.

Soms stopt dit als ik opeens wifi aanzet, maar het lijkt altijd wel ergens te gebeuren tussen de 60 en 30%. Als ik dit niet zie, dan kan het zijn dat die wel doorloopt naar 0% waardoor je in de ochtend dus echt geen wekker meer hoort :(
Installeer Battery Monitor Widget. Daarmee kan je met nette grafieken precies monitoren wat er met je accu gebeurd. En check al je apps, misschien zit er 1tje tussen die veel verbruikt in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Mit-46 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:57:
[...]
Ja het is heel boeiend. Het gaat niet om haast en bellen. Het gaat om een functie die niet goed functioneert.

Mee eens. Ik heb m'n S nu 3/4 jaar (T-Mobile netwerk) en heb me de eerste paar maanden druk gemaakt om dit probleem. Sindsdien blijf ik doorgaans gewoon op 3G hangen en ga (handmatig) op WiFi als ik iets wil downloaden/apps wil updaten etc.

Persoonlijk vind ik dit een enorm lastig probleem dat blijkbaar niet op te lossen is. Jammer.

Verder nog steeds erg tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-10 11:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

CasGas schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:29:

Ik heb een tijdje eenzelfde probleem gehad. Telefoon kon ook plotseling heel erg warm worden zonder dat ik kon vinden wat er nou aan de hand was.
Uiteindelijk kwam ik er later achter dat mijn exchange mail niet lekker binnen kwam toen ik een mailtje aan het zoeken was. Account weg gegooid en opnieuw toegevoegd en sindsdien is alles weer zoals het zou moeten zijn :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Ik heb geen buienalarm geïnstalleerd staan..

Denk niet dat het ergens aan de mail moet liggen, daar zie ik niks verkeerds gaan (ook hosted exchange omgeving)
Hoe was je daar achter gekomen dat dat het probleem was?

Battery monitor nu ook geinstalleerd staan, is kijken of ik daar mee info van kan krijgen..

Ik vind het wel erg vreemd dat het altijd "vanaf" +/- 60% gebeurd..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mit-46 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:57:
[...]

Ik gok zomaar dat e.e.a. te maken heeft met een energiebesparings-functie.
Dit is inherent aan het gebruik van een pull applicatie als Whatsapp.

Als je met zekerheid snel je berichten wilt hebben, zul je dus voor push moeten gaan (SMS).

Zoals gezegd; ik kan er niet mee zitten. Telefoon haalt door Juicedefender sowieso maar 1x per kwartier de berichten op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
Squidie schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:15:
[...]

Had bovenstaand probleem alleen betrekking op je internetverbinding?

Ik zit namelijk met een soortgelijk probleem. In december heb ik mijn Telfort abonnement verlengd i.c.m. een HTC One S, hiervoor een jaar lang de Desire S gehad. Vanaf dag 1 een stuk trager internet, wat toch vreemd is. In de winkel na laten kijken, instellingen voor me veranderd etc. maar het internet bleef traag. Na een week kwam ik erachter dat ik niet altijd bereikbaar ben voor anderen. Als mensen mij proberen te bellen krijgen ze te horen dat de telefoon uitstaat, het is alleen voor mijzelf niet herleiden wanneer dat voorkomt, ene moment ben ik bereikbaar en een kwartier later weer niet. Overigens geldt dit alleen voor het ontvangst, als ik andere bel/sms dan heb altijd direct contact. Met dit probleem ben ik diverse keren in de Telfort winkel geweest, sim laten vervangen, instellingen laten controleren, zonder succes.

Vervolgens mij heb ik door een partner van Telfort (smartcare teleplan) mijn telefoon op laten halen, na laten kijken, anderhalve week is die weg geweest, 2 dagen geleden krijg ik hem terug met alleen een sticker op de envelop met de mini korte notitie 'verbinding blijft staan'. Maar zoals je waarschijnlijk al ziet aankomen, het probleem met mijn ontvangst bestaat ook nog steeds! Vrij kansloze actie dus :P

Vandaag of morgen maar weer naar de Telfort winkel terug. Al met al erg vervelend en zonde, want de One S is voor de rest een prima toestel!
Ik zal even het vervolg toevoegen, wellicht dat iemand er iets aan heeft die met hetzelfde probleem zit, aangezien er iets interessants heeft voorgedaan.

In de Telfort winkel werd mij verteld dat ze niets voor me konden doen, aangezien zij alleen over het netwerk / abonnement gaan, maar niet over de telefoon, hiervoor moest ik bij Smartcare Teleplan zijn. Ik heb dit bedrijf gebeld en gemeld dat het probleem na de (1e) 'reparatie' nog niet verholpen was. Nieuwe afspraak gemaakt, na ruim een week vanmorgen de telefoon weer ontvangen en deze keer stond er op het stickertje waar de telefoon in zat: 'Software fout'. Er vanuit gaande dat ze een probleem hebben ontdekt en het dus ook hebben kunnen oplossen ging ik vol goede moed aan de slag en nu komt het.

Ik doe de sim erin, start de telefoon, kies een provider en kom op het homescreen, en de telefoon staat ingesteld op Engels (uk / vs weet ik even niet). De vorige twee keer dat ik hem voor het eerst startte en idem dito bij mijn Desire S, kreeg ik een soort snelstart menu, waarin ik de provider, taal, voorkeuren, account etc kon selecteren. Heel erg praktisch omdat je dan een hele rits instellingen in één keer mee pakt. Dit menu startte deze keer dus niet vanzelf en na een tijdje zoeken kwam ik het ook nergens tegen. Vervolgens heb ik de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen, en nu kwam het menu wel te voorschijn; blij en tevreden stel ik alles in, ga aan de slag met wat apps etc, alleen tot mijn spijt kom ik er snel genoeg achter dat ik wederom wel uitgaande telefoontjes kan doen maar dat niemand mij kan bereiken.

Nu vermoed ik dat ze het probleem hebben proberen te omzeilen met wat software dan wel bepaalde instellingen, en misschien was dit ook wel de oplossing, maar daar heb ik natuurlijk niets aan als ik op den duur de telefoon weer terug zet naar de fabrieksinstellingen, wat soms gewoon even nodig is in het geval van een trage telefoon / doorverkoop of wat dan ook. Conclusie, nog steeds onbereikbaar en vrijdag wordt die voor de derde keer opgehaald.

Nu attendeerde de Telfort klantenservice mij erop dat ze dit probleem wel herkennen bij bepaalde Samsung telefoons, maar dan lag het aan de simkaart, en dan specifiek aan de grootte van de chip/ het gouden vierkantje; wellicht dat dit ook bij mijn One S het geval is maar daar hadden ze dan na twee keer onderzoek doen toch wel achter horen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
Ow nog één tip voor mensen die wel eens bellen met de klantenservice voor Telfort. Je belt naar een 0900 nummer voor 10cent per minuut, maar blijkbaar kan je deze kosten bij elk gesprek dat je met hen voert terugkrijgen, je moet er alleen aan het einde van het gesprek naar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 23:12
Dat probleem kwam/komt inderdaad veel voor bij de combinatie Telfort simkaart en Samsung Galaxy S Advance (i9070). Volgens mij op te lossen door een simkaartwissel naar ik geloof oudere simkaartversie van Telfort. Misschien zelfs een mini-simkaart en die knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderM78
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 16:01
Goede(paas)morgen,

Ik hed ff een vraag over het beeldscherm, of eigenlijk de achtergrond. Aangezien er al 159 pagina's zijn over dit toestel en ik geen zeeen van tijd heb om al die pagina's door te spitten vraag ik het maar gewoon. Misschien is het ook maar een heel simpel antwoord.

Ik wil, waarschijnlijk net als iedereen, een leuk achtergrondje op z'n telefoon hebben. Probleem waar ik nu tegenaan loop is de cropfunctie. Kan die uitgeschakeld worden.Sinds een van de laatste sense updates draait de achtergrond niet meer mee met het scrollen door de homescreens. Dus is die cropfunctie naar mijn idee overbodig. In ieder geval op de manier waarop nu gecropt wordt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Gewoon een achtergrond maken met het juiste formaat dan?
Zou moeten werken lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:15
Nee, hij blijft die cropfunctie aanhouden, volgens mij om eventueel naar landscape om te kúnnen schakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 21:42
Download de app: Wizardrii. Foto selecteren en dan Crop to Portrait en No Scrolling doen (of zo iets, wordt wel duidelijk als je er mee werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Iemand die weet hoe ik Cell Broadcast kan uitzetten op mijn One S?

N.a.v. dit topic: Accu snel leeg (div. toestellen) heb ik het idee dat dit ook bij mij van toepassing is, dus ik wil het uitzetten. (Tijdje geleden aangezet maar werkte niet, omdat T-Mobile het toen nog niet ondersteunde. Om mijn probleem CasGas in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie" verder te onderzoeken wil ik dit ook proberen.

Maar als ik naar Instellingen > Bellen > Cell Broadcast kijk kan ik het niet uitzetten, de optie staat wel aangevinkt maar als het ware "grayed out". Ook de kanalen zelf uitschakelen helpt niet om de hele optie uit te zetten. Wie weet raad hoe ik dit wel uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:21
In hoeverre speelt het nog dat je je telefoon mag terugsturen als de coating loslaat?

Ik doe niks bijzonders met mijn teleofon, hij ligt op mijn bureau, zit in mijn broekzak of in de Brodithouder in mijn auto. Maar toch heb ik onderstaande ellende. Teven is de plek waar je de lader aansluit ook al beschadigd

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/IMG_20130228_085227_zps0350aa1e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/IMG_20130228_085248_zps902784e0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/IMG_20130228_085258_zps7dd4cf57.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat lijkt toch wel heel erg op krassen ipv de Chips die we eerder zagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
MikeyMan schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:35:
Dat lijkt toch wel heel erg op krassen ipv de Chips die we eerder zagen...
Dat kan wel zo wezen, maar het is en blijft een productie-error. Chips, krassen, whatever. Het komt allemaal doordat dat materiaal gewoon niet goed (bewerkt is). Ik heb een HTC Legend gehad van aluminium, en die heeft in drie jaar nog niet een fractie van de beschadigingen die mijn One S heeft. En ik ben VELE malen voorzichtiger met de One S. Buitengewoon teleurstellend, en HTC die net doet alsof hun neus bloedt die kan mij ook om die reden afschrijven als klant.

Kijk, als je nou zegt dat het een fout betreft oke, maar gewoon je klanten als 10-jarige kinderen behandelen gaat er bij mij niet in. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
f* vanmiddag mijn half jaar oude One S laten vallen. En uiteraard direct de worst case scenario: viel precies op een hoekje van een tafel. Nu is de bovenkant van het scherm behoorlijk gebarsten en gaat het scherm niet meer aan. Het glas zelf is overigens raar genoeg nog compleet intact, is echt het scherm wat er onder zit. Morgen (koopzondag in Groningen) maar even langs de Vodafone winkel maar zal helaas waarschijnlijk een erg prijzige reparatie van een paar honderd euro worden. Helemaal als je ziet dat het scherm zelf al rond de 170 euro kost online :(

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand hier toevallig een poging gedaan om een MHL apparaat aan te sluiten?

Heb sinds kort een Pioneer receiver met ingebouwde MHL, maar ik krijg totaal geen reactie.
Dit is wel met de door Pioneer bijgeleverde kabel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het Wi-Fi probleem is mij nog nooit opgevallen, nu whatsapp ik ook niet veel maar het is me nog nooit opgevallen dat berichtjes later binnenkomen... Zal er de volgende keer eens op letten.

Ik heb "keep Wi-Fi on during sleep" en "best Wi-Fi performance" beide anstaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 08-04-2013 21:24 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari10
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12-2021
k heb een HTC one S. Tweedehands gekocht in perfecte staat. (dacht ik...)
Ik haal graag zo veel mogelijk 'smart' uit deze gsm. Zo speel ik muziek af adhv bluetooth via mijn autoradio, via een bluetooth speaker in de badkamer etc. Nu constateer ik met deze HTC one s een ruis als ik mijn gsm verbind met een externe speaker zoals autoradio of bluetooth speaker. Op het toestel ervaar ik nooit ruis tijdens het afspelen van muziek. Wel ontstaat er ruis bij het afspelen op de externe speaker zelf.

Iemand enig idee hoe dit zou komen? Ontzettend vervelend... Mijn vorige smartphones hadden dit probleem niet. Dit is een super gsm de HTC one s. Maar dit probleem is echt balen aangezien ik constant gebruik maak van het afspelen van muziek via bluetooth op externe speakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

MikeyMan schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:58:
Iemand hier toevallig een poging gedaan om een MHL apparaat aan te sluiten?

Heb sinds kort een Pioneer receiver met ingebouwde MHL, maar ik krijg totaal geen reactie.
Dit is wel met de door Pioneer bijgeleverde kabel overigens.
Ik heb mijn One S met een MHL draadje aan mijn tv gehangen, deed het ok. En t was een goedkoop ding van DealExtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:59
Hallo medetweakers,

Ik heb mijn One S (grijs, S4, meteen bij introductie besteld) van de week unlocked, geroot en een custom recovery en rom geïnstalleerd. Vooral doordat er een port van de Miui V5 ROM beschikbaar was gekomen en ik deze toch wel even wilde uitproberen.
Na een hoop gedoe lijkt het erop dat ik nu alleen maar deze rom kan flashen. Iedere andere rom doet niets.
Pogingen:
  • pacman lijkt te installeren, maar doet niets
  • Trickdroid knalt eruit met een melding dat hij bestanden niet kan wegschrijven
  • ViperOneS doet het "normaal" tot een punt (wel heel snel), maar installeert geen OS op /system lijkt wel. Aroma kan normaal doorlopen worden, maar de uiteindelijke installatie-progressbar houdt snel op en is zeker niet vol voordat hij wil gaan rebooten.
Na lange tijd naar een wit HTC scherm kijken (gek genoeg met "development build" warschuwing) doe ik een hard-reset en flash Miui V5. Die doet het verder gelukkig behoorlijk goed, maar ik vind het niet zo'n fijn idee.

Ondertussen heb ik behoorlijk veel geprobeerd, maar niets lijkt verschil te maken.
Heb geen S-Off, dus ik weet dat ik de boot.img apart moet flashen via fastboot.

Iemand suggesties? Op XDA zijn er meer mensen met dit soort problemen, heb ik al gezien, maar veel verder dan "TWRP 2.3.3.0 gebruiken i.p.v. 2.5 en /system 3x wipen" (wat nog niet heft gewerkt) kom ik daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Al overwogen om ipv TWRP naar CWM te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
YvoK schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:06:
Hallo medetweakers,

Ik heb mijn One S (grijs, S4, meteen bij introductie besteld) van de week unlocked, geroot en een custom recovery en rom geïnstalleerd. Vooral doordat er een port van de Miui V5 ROM beschikbaar was gekomen en ik deze toch wel even wilde uitproberen.
Na een hoop gedoe lijkt het erop dat ik nu alleen maar deze rom kan flashen. Iedere andere rom doet niets.
Pogingen:
  • pacman lijkt te installeren, maar doet niets
  • Trickdroid knalt eruit met een melding dat hij bestanden niet kan wegschrijven
  • ViperOneS doet het "normaal" tot een punt (wel heel snel), maar installeert geen OS op /system lijkt wel. Aroma kan normaal doorlopen worden, maar de uiteindelijke installatie-progressbar houdt snel op en is zeker niet vol voordat hij wil gaan rebooten.
Na lange tijd naar een wit HTC scherm kijken (gek genoeg met "development build" warschuwing) doe ik een hard-reset en flash Miui V5. Die doet het verder gelukkig behoorlijk goed, maar ik vind het niet zo'n fijn idee.

Ondertussen heb ik behoorlijk veel geprobeerd, maar niets lijkt verschil te maken.
Heb geen S-Off, dus ik weet dat ik de boot.img apart moet flashen via fastboot.

Iemand suggesties? Op XDA zijn er meer mensen met dit soort problemen, heb ik al gezien, maar veel verder dan "TWRP 2.3.3.0 gebruiken i.p.v. 2.5 en /system 3x wipen" (wat nog niet heft gewerkt) kom ik daar niet.
Sowieso ClockworkMod inderdaad ( echt nog nooit issues mee gehad, werkt geweldig en is duidelijk ).

En is je HBOOT wel de juiste versie? Want neem aan dat het allemaal Andro 4+ versies zijn die je wilt installeren? Mijn One X moest bijv. toen ook uiteindelijk van 3.19 naar 3.39 zo uit mijn hoofd. Is iets meer werk als puur de rom flashen maar is vaak maar één keer nodig.

Ga nu ook twijfelen of je wellicht wel voldoende root access hebt, staat er in je bootloader ook gewoon **Unlocked** enzo? Misschien is het maar half gebeurd of niet helemaal goed gegaan..

Zou gewoon al die punten even nalopen en misschien maar gewoon alle stappen eens opnieuw uitvoeren en nalopen :)
( wellicht wat werk, maar als het goed is eenmalig )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Overigens moet je er ook aan denken om inderdaad altijd de juiste boot.img te flashen en hierna ook altijd even het commando 'fastboot erase cache' te doen ( gewoon uit de desbetreffende ROM.zip halen iedere keer, maar dit zal je vast wel weten )
Dit scheelt al enorm in eventuele bootproblemen!

En uiteraard met een ROM flashen altijd eerst een wipe data/factory wipe doen, dan erase cache partition, en dan nog de Dalvik cache legen. Vervolgens rom flashen en wellicht de Google ( gapps ) en dan als laatste altijd nog even nogmaals de wipe cache partition en wipe Dalvik cache.

Als je deze volgorde hanteert heb je altijd een goed werkende ( en vooral bootende ) ROM :)

( commando's die ik aanhaal zijn trouwens de benamingen in ClockworkMod )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ari10 schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:59:
k heb een HTC one S. Tweedehands gekocht in perfecte staat. (dacht ik...)
Ik haal graag zo veel mogelijk 'smart' uit deze gsm. Zo speel ik muziek af adhv bluetooth via mijn autoradio, via een bluetooth speaker in de badkamer etc. Nu constateer ik met deze HTC one s een ruis als ik mijn gsm verbind met een externe speaker zoals autoradio of bluetooth speaker. Op het toestel ervaar ik nooit ruis tijdens het afspelen van muziek. Wel ontstaat er ruis bij het afspelen op de externe speaker zelf.

Iemand enig idee hoe dit zou komen? Ontzettend vervelend... Mijn vorige smartphones hadden dit probleem niet. Dit is een super gsm de HTC one s. Maar dit probleem is echt balen aangezien ik constant gebruik maak van het afspelen van muziek via bluetooth op externe speakers...
Ik speel ook regelmatig via BT af, maar ik heb het nog nooit ervaren, of zo weinig dat het mij niet opvalt.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:30
iemand al enig idee wanneer wij de Sense 5 gaan krijgen. ben wel erg benieuwd hoe die gaat werken op de one s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:35
Ik heb sinds dit weekend een kras (niet heel erg diep) in mijn scherm, heb even zitten zoeken naar oplossingen en kwam uit bij Displex (http://www.displex-touch.nl).

Heeft iemand ervaring hiermee? Of een andere goede oplossing voor het wegwerken van een kras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

jaydenjarno schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:18:
iemand al enig idee wanneer wij de Sense 5 gaan krijgen. ben wel erg benieuwd hoe die gaat werken op de one s
Ik denk niet dat wij dat krijgen, hoop het wel

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:21
Waterski schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:24:
Ik heb sinds dit weekend een kras (niet heel erg diep) in mijn scherm, heb even zitten zoeken naar oplossingen en kwam uit bij Displex (http://www.displex-touch.nl).

Heeft iemand ervaring hiermee? Of een andere goede oplossing voor het wegwerken van een kras?
In sommige gevallen worden krasjes gereduceerd, maar dit is niet de primaire functie van Displex Sealer.
Lijkt me dus dat je beter wat anders kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
NLUna & RobertJ, thnx, ik ga inderdaad ClockWorkMod maar eens flashen.

Op zich heb ik volgens mij alle stappen wel goed doorlopen, maar ik heb vooral de All-in-one toolkit gebruikt en een flash boot.img-script waar helaas syntax errors in zaten. Vooral na die laatste ging het flink mis.

Eigenlijk is het simpeler en een stuk duidelijker als je handmatig de fastboot commando's geeft, dus dat ga ik vanaf nu doen :-)

Mijn HBoot is gewoon de stock versie. Mijn bootloader zegt nu dit:
**** TAMPERED ****
**** UNLOCKED ****
VLE PVT Ship S-On RL
HBOOT 2.15.0000
RADIO-1.11.50.05.28
OpenDSP-v31.1.0.45.0815
eMMC-boot
Dec 14 2012,17:10:57-1

Voorgenomen plan van aanpak:
- CWM Touch recovery installeren
- WIPE (cache, dalvik, system of hoe ver ik ook kom vanuit recovery)
- Stock kernel (boot.img) flashen
- WIPE cache/dalvik
- SuperSU flashen vanuit recovery
- WIPE cache/dalvik
- rom kernel flashen
- WIPE cache
- flash rom vanuit recovery
- WIPE cache/dalvik

Kijken hoe ver ik dan kom. O ja: voor al deze stappen een Miui backup maken zodat ik mijn huidige spullen niet allemaal kwijt ben. Miui v5 ziet er trouwens echt heel mooi uit en werkt ook behoorlijk goed. Op mijn Desire was ik ook al best een fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

jaydenjarno schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:18:
Er zijn nog geen officiële berichten, echter schijnt het juni of juli te worden. bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 21:42
YvoK schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:06:
En heb je TWRP 2.3.3.0 al geprobeerd? :) Het is geweten dat alle hogere versies problemen hebben met het flashen van ViperOneS

Als je niet S-off bent moet je ALTIJD de boot.img flashen. :)

Ik heb al verschillende roms getest (maar zit toch terug bij stock :), geen enkele rom kan me genoeg bekoren om over te stappen), allemaal via TWRP 2.3.3.0.

1. clear cache, dalvik, factory reset en system
2. flash rom
3. clear cache en dalvik
4. reboot in bootloader en flash boot.img

[ Voor 28% gewijzigd door superiscch op 16-04-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
superiscch schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:44:
[...]

En heb je TWRP 2.3.3.0 al geprobeerd? :) Het is geweten dat alle hogere versies problemen hebben met het flashen van ViperOneS

Als je niet S-off bent moet je ALTIJD de boot.img flashen. :)

Ik heb al verschillende roms getest (maar zit toch terug bij stock :), geen enkele rom kan me genoeg bekoren om over te stappen), allemaal via TWRP 2.3.3.0.

1. clear cache, dalvik, factory reset en system
2. flash rom
3. clear cache en dalvik
4. reboot in bootloader en flash boot.img
Had TWRP 2.3.0.0 zag ik later. Ondertussen CWM Touch 6.0.3.1 en die werkt! ViperOneS is zojuist succesvol geflashed :-)
Nu nog even jouw stap 3 en 4, maar het schermpje dat ik nu zie aan het eind van Aroma heb ik nog niet eerder gekregen, dus dit geeft goede hoop :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

majoh schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:57:
[...]
Er zijn nog geen officiële berichten, echter schijnt het juni of juli te worden. bron
HTC kennende moet je dan rekening houden met december 2013, of gewoon een canceling.

Ben zeer tevreden HTC gebruiker, maar ik heb een schijthekel aan hun loze of niet ingeloste beloftes betreft updates

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:58
CasGas schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:15:
Iemand die weet hoe ik Cell Broadcast kan uitzetten op mijn One S?

N.a.v. dit topic: Accu snel leeg (div. toestellen) heb ik het idee dat dit ook bij mij van toepassing is, dus ik wil het uitzetten. (Tijdje geleden aangezet maar werkte niet, omdat T-Mobile het toen nog niet ondersteunde. Om mijn probleem CasGas in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie" verder te onderzoeken wil ik dit ook proberen.

Maar als ik naar Instellingen > Bellen > Cell Broadcast kijk kan ik het niet uitzetten, de optie staat wel aangevinkt maar als het ware "grayed out". Ook de kanalen zelf uitschakelen helpt niet om de hele optie uit te zetten. Wie weet raad hoe ik dit wel uit kan zetten?
Ik merkte het ook de laatste tijd: een sterk verminderde accuduur (en mijn vrouw ook op haar Galaxy S2, beide op T-Mobile).

Ik kon ze wel gewoon uitschakelen langs de route die je beschrijft: Instellingen > Bellen > Cell Broadcast. Je krijgt dan een lijst met kanalen; bij mij staan daar NL-Info (519) en NL-Alert (4371). Klik op een kanaal en dan kan ik het vinkje uitzetten.

Als het bij jou niet lukt heb je misschien een operator locked telefoon en zou je moeten checken voor T-Mobile updates. Je zou dan via Instellingen > Info > Software Updates kunnen checken of je een update krijgt die het probleem oplost. Dat wordt in de berichten van T-Mobile in de link die je noemt door een T-Mobile medewerker als oplossing aangedragen.

Ik heb het pas juist uitgevinkt voor beide kanalen, dus ik kan nog niet zeggen of uitzetten van Cell Broadcast het probleem oplost.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het aanmelden op het wifi netwerk, heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen! De telefoon probeert constant contact te maken met het wifi netwerk maar hij pakt em vaak niet, en als ie em heeft, dan naar een tijdje weer niet! Alle andere apparaten in huis werken zonder probleem!
HELP!!!!!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
Iemand enig idee wat de update doet? (3.16.401.9)

[ Voor 6% gewijzigd door kwaazaar op 26-04-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 16:06
kwaazaar schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:08:
Iemand enig idee wat de update doet? (3.16.401.9)
Heb hem geïnstalleerd, kan tot op heden geen veranderingen vinden ?

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/qgsuD90d1y/808f46a71ca2103f4ec0f7040886fe5d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 09:23
Mogelijkerwijs dezelfde soort update als voor de One X? http://www.androidworld.n...terde-systeemperformance/

Ook nog geen verschillen ontdekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bermuda1980
  • Laatst online: 05-10 18:25
Ik weet dat er na aanvang van de productie een tekort ontstond aan de oorspronkelijke SoC. Die is daarna (tijdelijk?) vervangen door een andere SoC. Iemand enig idee of als ik nu een One S koop een S4 krijg, of dat ik die vervangende soc krijg? Want ik wil (uiteraard) graag een S4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:19
Ik heb er vorige week één gehaald en dat was een Z520e (S4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bermuda1980
  • Laatst online: 05-10 18:25
Okay, bedankt, dan kan ik er denk ik veilig vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Heb 2 weken geleden ook een nieuwe gehaald ter vervanging van degene die ik had laten vallen. Dit was ook de s4 versie. Ik had hier trouwens bij aanschaf wel goed op gelet. Het verschil is te zien op de doos aan het typenummer: z520e is de s4 variant en de z560e is de s3 variant

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand toevallig een poging gedaan om automatisch gesprekken op te laten nemen?
Wil m'n telefoon aan m'n motor-intercom hangen, maar hij weigert op te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleijpie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:16

sleijpie

Fail fast, learn fast, improve

Zijn er nog meer mensen die sinds de update naar 4.1.1 (26-12-2012) problemen hebben met google maps.
Bij mij crasht de app bij navigatie.
Ik heb wel een work around gevonden (compas uitschakelen).
Echter ik begin langzaam aan mijn toestel te twijfelen.

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lees het topic anders even door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Na een jaar heb ik wat last van chipping aan de twee boven hoeken.
Wordt zometeen opgehaald, ben benieuwd.

Jemig, ik merk wel dat een smartphone een vrijwel onmisbaar ding is geworden bij mij...... geen whattsapp, geen loopapp. geen agenda...
Moet opnieuw leren leven.. ;)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Update 3.16.401.9!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Pinin schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:33:
Na een jaar heb ik wat last van chipping aan de twee boven hoeken.
Wordt zometeen opgehaald, ben benieuwd.

Jemig, ik merk wel dat een smartphone een vrijwel onmisbaar ding is geworden bij mij...... geen whattsapp, geen loopapp. geen agenda...
Moet opnieuw leren leven.. ;)
Ben benieuwd, na een jaar gaan ze het vast op gebruiksschade gooien. Of je hebt hem laten vallen, ergens tegenaan laten stoten, kortweg, je kunt er niet mee omgaan. Dat is in ieder geval wat mij destijds verteld is ;)
Stond een paar posts terug ook al hoor ;) Ik heb er eigenlijk niet zoveel van gemerkt, behalve dat ik mijn ROM opnieuw heb moeten flashen. Had een unlocked en rooted bijna-stock ROM, het updaten liep niet helemaal zoals het zou moeten. Dit moment maar gebruikt om een stock ROM te installeren, die te rooten en vervolgens te voorzien van een andere kernel (Bulletproof 1.3). Ik heb het idee dat deze wel wat zuiniger is, vooral in idle stand. Afgelopen nacht ben ik in 8 uur bijvoorbeeld maar 1% kwijtgeraakt, terwijl het toestel niet in flight mode stond. WiFi, 3G en Bluetooth stonden wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
Aangezien we geen apart Rooten & Custom Roms topic hebben voor de One S, maar hier:

Zijn er "veel" mensen die hun One S met een andere rom hebben geflashed? Ik heb zelf en paar weken terug pas voor het eerst mijn jaar oude One S geroot en geflasht. Heb even ViperOneS van Team Venom gedraaid, beviel me prima, maar ik ben toch gezwicht voor de unofficial Miui V5. "Oude" Miui voordelen (Miui had als eerste echt leuke en handige features die je nu ook wel terug ziet komen bij andere roms) in een erg mooie vormgeving.

Belangrijk bij custom roms vind ik de camera. Op mijn oude Desire was in niet-sense-based roms de standaard Android camera opgenomen en omdat HTC de drivers niet had vrijgegeven was daardoor de fotokwaliteit altijd wat minder. Omdat ik de Sense4 camera van mijn One S zo geweldig vind, wilde ik geen custom rom als die camera dan weg zou zijn. Nu heb ik dus die unoffcial Miui V5 en die is Sense-based, met stock-camera dus. Moet zeggen, de rom draait als een zonnetje, AnTuTu geeft prima scores en de look en feel bevallen me echt goed. Omdat Sense zoveel cleaner is geworden, mis ik ook nauwelijks iets aan geen Sense hebben en Miui V5 ziet er ook erg modern uit.

Het enige minpunt voor mij is dat het toetsenbord dat ik nu gebruik (ik geloof een Experia S keyboard) anders is, ik zou het liefst een Sense 4 of 5 keyboard flashen en gebruiken. Het werkt wel goed, daar heb ik eigenlijk weinig klachten over.
Pagina: 1 ... 40 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.