Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dilemma, nadat de telefoon van mijn vrouw leeg was, en ze hem daarna op wilde laden sprong deze in vliegtuigmodus, niets hielp. Daarna factory reset gedaan, met als gevolg dat ze niet kan bellen , de mobile gegevens button blijft op inschakelen staan, soms op verbonden (dan wel internet) maar je kunt dan niet bellen.
Wie heeft voor mij de oplossing, want ik weet het nu echt niet meer, volgens mij heb ik alle mogelijkheden geprobeerd....Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu blijft telefoon hangen in : verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook al de APN gegevens nagelopen en toen had ik heel even verbinding maar die viel ook gelijk weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:54
Gatver, mijn One S is 1u09min van de lader en ik ben alweer 6% batterijlading kwijt en dat is dan nog in standbystand zonder gegevensverbinding of gps aan!

Wtf is er aan de hand met mijn One S...ik sta na 13u al in het rood. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meerdere mensen last van Vodafone storing ? Hier in Tilburg dus niet bellen en gebeld worden !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Had er ook last van, maar opgelost door handmatig voor vodafone te kiezen.

Overigens; 3 opeenvolgende posts in nog geen uur lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:40:
Meerdere mensen last van Vodafone storing ? Hier in Tilburg dus niet bellen en gebeld worden !!!!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2013 19:56 . Reden: werkt allemaal weer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-10 11:15
Drwho1 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:35:
Gatver, mijn One S is 1u09min van de lader en ik ben alweer 6% batterijlading kwijt en dat is dan nog in standbystand zonder gegevensverbinding of gps aan!

Wtf is er aan de hand met mijn One S...ik sta na 13u al in het rood. |:(
Misschien buienalarm? Sinds twee weken trekt die mijn accu leeg... daarvóór nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-10 14:12
Deze heb ik ook verwijderd en heb nu ook weer fatsoenlijke tijd op de accu, sinds de laatste updates vind ik Buienalarm alleen maar onpraktischer geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Canard schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:09:
[...]

Misschien buienalarm? Sinds twee weken trekt die mijn accu leeg... daarvóór nooit problemen gehad.
ik had precies hetzelfde, buienradar verwijderd, ik haal nu 1,5 - 2 dagen. Daarvoor moest hij eind van de middag (na een nacht laden) alweer aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Volgens de handleiding kun je via instellingen geluid geluidsverbeteringen profielen kiezen voor Beats audio.
Ik kan dat niet vinden, bij mij kan Beats alleen maar aan of uit.
Heb je een Beats gecertificeerde headphone nodig of zou hij het bij alle moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Bad_Boy schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:49:
[...]
heb vandaag dus ook al een 3e headset gekregen...gaat daar iets goed mis bij het distributiecentrum. Morgen maar eens even een mailtje achteraan sturen, heb geen zin om later voor gezeik te komen als ik ze nu via marktplaats verkoop :)
Als het gewoon in je brievenbus bezorgd is hebben ze geen poot om op te staan. Aangetekend is een ander verhaal.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:21
RobertJ schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:26:
[...]

Als het gewoon in je brievenbus bezorgd is hebben ze geen poot om op te staan. Aangetekend is een ander verhaal.
Word door Post NL bezorgd, geen retouradres of iets in die richting erbij en vodafone weet van niks en er staat niks in hun systeem(heb met ze gebeld), beetje lastig verhaal om hem terug te sturen... of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:09
defiantxtc schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:21:
[...]

Zelfde probleem..... zijn wij de enige ?
Nee, camera is constant aan het autofocussen inderdaad, heel erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Wellicht kan een andere camera app helpen als tijdelijke oplossing voor jullie.

Ik heb er zelf bijvoorbeeld ProCapture opzitten om foto's met de volumeknoppen te kunnen maken. Deze maakt naar mijn mening dan wel weer mindere kwaliteit foto's. (deze app is niet om te filmen, maar er zijn er 100)

[ Voor 9% gewijzigd door Mit-46 op 12-02-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Voor de goede orde; als hier echt mensen met 3 beats setjes zitten en als de situatie is zoals geschetst (gewoon door de brievenbus, dus je kunt m houden zonder dat Vodafone iets kan bewijzen), dan wil ik gaarne van iemand een setje in ruil voor euro's overnemen. Mijn oordoppen zijn vorige week stuk gegaan, dus ik ben een medetweaker in nood :). Mijn PM box staat open ;).

Mijn batterijduur lijkt trouwens ook ernstig te zijn toegenomen na verwijdering van Buienradar app. Toch jammer dat zoiets dat dan veroorzaakt.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Ik heb een ongelooflijk kloten probleem met mijn HTC Ons S. Het powerbuttonpinnetje, het mechanisme wat nog onder de powerbutton zit, een wit stengeltje is afgeknapt. Weet iemand waar je zon stengeltje kunt kopen ? Dus het ding wat in je telefoon zit en niet klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

[...]

Geldt dat ook voor buienradar?
Mijn One S is ook in een uur of 13 leeg sinds een paar dagen en dat had ik eerst nooit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:34
Hmm, ik zie dat op mijn S de Tethering modus niet aanvinkbaar is. Het is een stock T-mobile one S (wel simlockvrij).

Is hier, naast het plaatsen van een custom rom, een workaround voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waar zie je dat? Kun je WiFi access niet aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:29
Bad_Boy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:33:
[...]
ik hoop juist voor je dat er een s4 inzit. Ondanks dat hij namelijk lager geklokt is is hij wel van een nieuwe generatie en daarmee velemale sneller dan de s3 ;)
Eindelijk me One S binnen, er zit een S4 in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
Ik zit hier met een HTC One S i.c.m. een Telfort abo die nog sinds hij enkele weken geleden is gekocht nog nooit op fatsoenlijke snelheid heeft gewerkt. Simkaart bleek correct vandaag (bij Telfort winkel). Zojuist zelf maar even gekeken met de volgende bevindingen:
• snelheidstest komt nooit boven 44kpbs uit
• forceren op 3G (WCDMA) zorgt voor 'geen dienst'
Het lijkt er dus op dat het toestel alleen maar op GPRS werkt... In tegenstelling tot wat ik hierboven spotte is het geen tijdelijk of lokaal probleem. Het toestel heeft nog nooit en ongeacht locatie op 3G gewerkt met fatsoenlijke snelheid.

Valt hier nog wat mee te proberen of kan die net zo goed meteen RMA?

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Lijkt me duidelijke RMA. Ik ken niemand die dit ook zo gehad heeft...

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 20:58
[...]

Ik heb inderdaad dezelfde problemen met buienalarm. Zelfs na herinstallatie, een tip van de maker van de app, ervaar nog steeds dat de app tot wel 70% van de accu gebruikt!

• Canard
MaPzel schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:50:
[...]

Ik heb inderdaad dezelfde problemen met buienalarm. Zelfs na herinstallatie, een tip van de maker van de app, ervaar nog steeds dat de app tot wel 70% van de accu gebruikt!
Ja, die tip heb ik ook gezien, uninstall/reboot/install mocht niet baten.

• JBSDM
Met gewoon dagelijk gebruik al de nodige niet voelbare krassen op men One S gekregen... lijkt krassen aan te trekken... nu maar een hoesje besteld die het scherm bedekt want anders gaat die het niet nog 1,5 jaar volhouden ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weet iemand of je het Energiebesparing icoontje uit kunt uitschakelen terwijl je deze aan hebt staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JBSDM schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:10:
Met gewoon dagelijk gebruik al de nodige niet voelbare krassen op men One S gekregen... lijkt krassen aan te trekken... nu maar een hoesje besteld die het scherm bedekt want anders gaat die het niet nog 1,5 jaar volhouden ben ik bang...
Vreemd... Mijn scherm is nog spotless... Wat dat betreft doet ie het beter dan de desire s die ik hiervoor had. Gewoon oppassen wat je allemaal in je zak propt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
MikeyMan schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 09:51:
[...]

Vreemd... Mijn scherm is nog spotless... Wat dat betreft doet ie het beter dan de desire s die ik hiervoor had. Gewoon oppassen wat je allemaal in je zak propt.
Heeft nog nooit wat bij ingezeten dat is het rare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 09:19:
Weet iemand of je het Energiebesparing icoontje uit kunt uitschakelen terwijl je deze aan hebt staan ?
Is dit een joke ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Nee, ik wil het icoontje dat links boven in beeld staat weg hebben, is dat zo raar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:01
Albert020 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:47:
[...]

Nee, ik wil het icoontje dat links boven in beeld staat weg hebben, is dat zo raar ?
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk zonder custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
addictive_rhymz schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:41:
[...]

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk zonder custom rom.
Met een standaard ROM en root kan het ook gewoon uit. Je moet even zoeken op XDA, dan is het zo gepiept. Heb het ook gedaan, vond het alleen maar irritant dat icoontje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
J0YR1D3R schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 22:39:
[...]

Met een standaard ROM en root kan het ook gewoon uit. Je moet even zoeken op XDA, dan is het zo gepiept. Heb het ook gedaan, vond het alleen maar irritant dat icoontje :P
Ga ik even zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nadeel van root krijgen is dat je je hele telefoon moet wipen.
Dan kun je net zo goed meteen een custom rom flashen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
rajackar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:57:
Nadeel van root krijgen is dat je je hele telefoon moet wipen.
Dan kun je net zo goed meteen een custom rom flashen ;)
Waarom net zo goed? Heb een aantal ROMs geprobeerd, maar overal is wel wat mee. Stock ROM doet gewoon wat het moet doen, heb geen zin om elke dag weer nieuwe updates te installeren omdat dan de camera het wel doet etc. Het ding moet het gewoon doen, maar ik wil wel backups kunnen maken met Titanium backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon nu 9 dagen, bevalt me erg goed! Het enige probleem dat ik heb gehad, is dat ie na een update steeds een foutmelding gaf, maar na even googelen en facebook opnieuw installeren was dat verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ben het wel redelijk met je eens hoor. Ik zou denk ik wel Viper 2.0 installeren want die schijnt nogal goed te zijn maar ik draai nu ook stock omdat ie eigenlijk wel goed is.
Mijn post kwam meer voort uit het feit dat je nu nog moet wipen om root te kunnen krijgen.
Ik zag op XDA dat er nu een s-off manier is voor als je super-cid hebt. En er stond bij dat dat laatste over korte tijd ook mogelijk wordt. Wellicht dat je dan via die weg ook root kan krijgen zonder een wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Niemand meer met een HBP sinds JB?
gelukkig nooit last van gehad, maar het klont irritant, en het is opeens verdacht stil rond dit probleem

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ja hoor, heb hem nog wel gewoon. Bij mij start Google search dan op, maar dat komt omdat de actie veranderd is. Heb er niet zoveel last van, op alle plekken waar ik hem wil gebruiken gaat het prima. Op plekken waar ik even zonder kan doet hij het soms wel, maar dan laat ik het toestel wel even in m'n broekzak op lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Bij mij bijna helemaal verdwenen, terwijl vroeger heel veel last van.
Ik merk ook dat soms Google Now opent terwijl ik dat niet verwachtte, maar dit gebeurt weinig en stoort alsnog niet. Voor mij dus acceptabel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 18:59
GGoedenavond allemaal,

Ik heb sinds de update naar jellyr bean problemen met de navigatie. Na invoer van het adres crashed de app binnen 1 tot 2 minuten na vertrek. Na opnieuw opstarten van de app crashed hij opnieuw. Ik heb al talloze report verzonden van de crashes. Ik heb HTC gekontakt,deze geeft aan het probleem niet te kennen maar bood aan de telefoon opnieuw te installeren maar geeft geen garantie op juiste werking van de navigatie app na de herinstallatie. Tevens zou ik de telefoon ongeveer een maand kwijt zijn :-( Ik denk dat de herinstallatie door HTC niet helpt want ik heb zelf ook al een reder gedaan en alle apps opnieuw geïnstalleerd, het probleem blijft. Ook lees ik als ik het probleem google dat meerdere merken en typen telefoons dit probleem hebben. Dit duid dus op een Android bug. Hierdoor geloof ik niet dat HTC mijn probleem kan fixen met een herinstallatie, dus ik stuur hem maaar niet op.

Zijn hier nog meer gebruikers die last hebben van dit probleem? Ik heb van alles de laatste versie maar heb ook getest met oudere versies. Probleem blijft.

Graag wil ik weten of iemand een oplossing heeft hiervoor.

Thanks!!

12x 300Wp, Enphase iq7 micro omvormers, Azimut 160°, hellingshoek 15°, IJmuiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 23:12
ktmlc4 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:01:
GGoedenavond allemaal,

Zijn hier nog meer gebruikers die last hebben van dit probleem? Ik heb van alles de laatste versie maar heb ook getest met oudere versies. Probleem blijft.

Thanks!!
Ik heb hier ook last van. Google navigatie crashed binnen een paar minuten. Was dit soort dingen gewend van mijn Samsung Galaxy S, dus ik had er verder niet veel aandacht aan besteed. Maar eigenlijk wel heel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
BassieRassie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:31:
Voor de mensen die last hebben van een niet werkende maps/navigatie.

Zojuist gebeld met htc en hele verhaal uitgelegd.
De tip van hun was om niet de turn-by-turn navigatie te gebruiken (heeft met het noord-zuidpijltje links bovenin te maken).

Hierop crasht de app, omdat de htc one s te weinig geheugen overhoud. (althans zo vertelde de beste man het.)

Ze hebben het probleem voorgelegd bij google en tot dat maps een update krijgt, dienen we de topview te gebruiken.

Ik heb het zonet getest en bij mij crasht hij niet meer als ik de topview gebruik.
noord-zuidpijl staat linksbovenin.

[ Voor 5% gewijzigd door BassieRassie op 19-02-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:50

TommyGun

Stik er maar in!

Gisteren dan eindelijk via T-mobile 4.1.1 (Sense 4+) binnen gekregen, ziet er toch weer wat sjieker uit.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TommyGun schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 07:44:
Gisteren dan eindelijk via T-mobile 4.1.1 (Sense 4+) binnen gekregen, ziet er toch weer wat sjieker uit.
Nu pas, deze heb ik al een poosje draaien ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files7/203617/medium/JZi7rIxQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Albert020 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 07:58:
[...]

Nu pas, deze heb ik al een poosje draaien ;)

[afbeelding]
Branded hè ;)

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Misschien moet je nog even een kopje koffie halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 18:59
BassieRassie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:47:
[...]
Ze hebben het probleem voorgelegd bij google en tot dat maps een update krijgt, dienen we de topview te gebruiken.
[...]

noord-zuidpijl staat linksbovenin.
Mag ik vragen hoe je de topview inschakeld, ik heb alle menu's doorgezocht in mijn telefoon, maar kan niks vinden hierover???
Bedankt voor jou input trouwens, ben blij dat ik niet de enige ben... Hoop dat google er snel iets an doet

12x 300Wp, Enphase iq7 micro omvormers, Azimut 160°, hellingshoek 15°, IJmuiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
ktmlc4 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Mag ik vragen hoe je de topview inschakeld, ik heb alle menu's doorgezocht in mijn telefoon, maar kan niks vinden hierover???
Bedankt voor jou input trouwens, ben blij dat ik niet de enige ben... Hoop dat google er snel iets an doet
Door op de noord-zuidpijl te drukken. Welke linksbovenin staat.

--
edit: link toegevoegd

[ Voor 14% gewijzigd door BassieRassie op 20-02-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 13:08

reaL_G

G

nog mensen die het toestel al s-off hebben gemaakt?

net ook ff een oude RUU gedraaid (2.31) om de s-off te testen
en h-boot word gewoon mooi gedowngrade van 2.15 naar 1.14
toch maar weer gelijk de update naar JB uitgevoerd want ics is niet echt beter.

nice _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door reaL_G op 20-02-2013 22:16 ]

GiTS

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Godnondeju :( Gister op de pc met via USB wat nieuwe muziek naar m'n telefoon gezet en oude mapjes eraf gehaald met Windows verkenner, zoals ik altijd al doe met deze telefoon. Vervolgens pc uitgezet om de telefoon op te laden. Vanochtend losgekoppeld en meegenomen om in de bus muziek te luisteren: Albums weg. File explorer gestart: Blijkt de hele interne SD kaart leeg!

Ik schijt er enorm van dat Google UMS (USB Mass Storage) uit Android heeft gehaald en MTP nu gebruikt. In ICS 4.0 had HTC het zelf nog erin gebakken, maar met JB 4.1 niet meer. MTP maakt file recovery ook al onmogelijk, omdat het geen normaal mountable file system is en de recovery tools het dus niet herkennen. Gelukkig is de data die erop stond eigenlijk niets belangrijks wat niet ook al elders stond. Alleen enkele foto's van afgelopen paar maanden.

Toch maar foto's automatisch naar Dropbox gaan syncen. En een fatsoenlijke manier zoeken om muziek selectief naar telefoon te zetten.

Edit: Probleem gevonden: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=23974 Het lijkt of je de lege map "HTC One S\Internal Storage\sdcard" a.k.a. "/sdcard/sdcard" leeg gooit, maar dat blijkt dus het mountpoint te zijn van de hele SD kaart dus gewoon "/sdcard".

[ Voor 11% gewijzigd door Maranello op 21-02-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 15:18
Maps heeft vd week een update gehad, maar helaas zonder enig effect.. vanmiddag weer totaal vastgelopen navigatie na een paar minuten rijden.
Zeer irritant, want mn TomTom werkt toch een stuk minder prettig, vind ik.

Grappig overigens dat hier meer Buienalarm problemen zijn.. heb het er ook afgemikt, zoog m'n batterij letterlijk leeg. Jammer, was zo'n fijne app.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:12
reaL_G schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:11:
nog mensen die het toestel al s-off hebben gemaakt?

net ook ff een oude RUU gedraaid (2.31) om de s-off te testen
en h-boot word gewoon mooi gedowngrade van 2.15 naar 1.14
toch maar weer gelijk de update naar JB uitgevoerd want ics is niet echt beter.

nice _/-\o_
Hier ook s-off, was best makkelijk te doen (10 minuutjes incl supercid oid). Draai nu cm10.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sinds vandaag heb ik bij gesprek voeren ineens een echo.
De persoon die ik aan de lijn heb hoort zich zelf dubbel.
Heb niks veranderd of een app geïnstalleerd, wat kan dit zijn ?

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 23-02-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Laatst online: 21:40
Deagle schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:45:
[...]

Hier ook s-off, was best makkelijk te doen (10 minuutjes incl supercid oid). Draai nu cm10.1!
Ik draai ook cm 10.1 zonder s-off... heb je niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Albert020 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:26:
Sinds vandaag heb ik bij gesprek voeren ineens een echo.
De persoon die ik aan de lijn heb hoort zich zelf dubbel.
Heb niks veranderd of een app geïnstalleerd, wat kan dit zijn ?
GSM netwerk zelf? Dit heb ik al sinds mijn sony uit 1995, soms heb je het wel, soms niet. Bij 3G gesprekken vaak niet meer (ander compressie/geluidsstandaard?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozewooter
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 14:31
Herkent iemand het probleem van het uitvallen van de HTC one S?
Dit gebeurt bij mij sinds het overstappen naar sim only van Telfort.
De telefoon doet niks meer,en de aan/uit knop moet dan ook minstens 10 sec
vastgehouden worden voordat de telefoon weer opstart.
Dit gebeurt een keer of 10 per week. Soms 5 dagen geen last,en dan weer 7x per dag.
Het gekke is ook dat de batterij sterkte na het opstarten wel 35% minder is geworden.
Ik heb de telefoon ook al terug gezet naar fabrieks instellingen,maar géén resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:22
ozewooter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:19:
De telefoon doet niks meer,en de aan/uit knop moet dan ook minstens 10 sec
vastgehouden worden voordat de telefoon weer opstart.
Dit gebeurt een keer of 10 per week. Soms 5 dagen geen last,en dan weer 7x per dag.
Het gekke is ook dat de batterij sterkte na het opstarten wel 35% minder is geworden.
Ik heb de telefoon ook al terug gezet naar fabrieks instellingen,maar géén resultaat.
Gevalletje garantie lijkt me? Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
ozewooter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:19:
Heb je met overstappen ook SIM-kaart gewisseld? Anders zou ik daar eerst eens naar kijken. Wel toeval dat het sinds toen is. Ik heb wel ervaringen gelezen (niet specifiek One S, maar bij andere Android smartphones) dat een slechte SIM-kaart ook de meest vreemde problemen kan geven (tot reboots aan toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozewooter
Maranello schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Heb je met overstappen ook SIM-kaart gewisseld? Anders zou ik daar eerst eens naar kijken. Wel toeval dat het sinds toen is. Ik heb wel ervaringen gelezen (niet specifiek One S, maar bij andere Android smartphones) dat een slechte SIM-kaart ook de meest vreemde problemen kan geven (tot reboots aan toe).
Ik dacht eigenlijk ook dat het misschien iets met de Sim of Telfort te maken zou hebben.
Omdat het echt pas vanaf de sim wissel aan de hand is.
Maar waarom zou die batterij dan zo leeg getrokken worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
ozewooter schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:40:
[...]
Maar waarom zou die batterij dan zo leeg getrokken worden?
Ik zou het niet direct in verband kunnen brengen. Het booten duurt niet langer dan voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozewooter
Maranello schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:37:
[...]
Ik zou het niet direct in verband kunnen brengen. Het booten duurt niet langer dan voorheen?
Naar mijn idee niet,maar vaak moet dat wel 3 of 4 x achter elkaar. Daarna blijft de telefoon weer een tijdje werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-07 11:15

Erv

Heeft iemand ervaringen met DSLR-controller? Het lijkt me leuk om dat te proberen met spiegelreflexcamera, maar kan de HTC One S dit? (USB hosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 13:37
Als je de laatste update hebt gehad zit er USB-OTG in de One S. Alleen ik weet niet hoe beperkt of vrij die is. Ik kan in ieder geval muis en toetsenbord aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Laatst online: 20:12
superiscch schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:09:
[...]

Ik draai ook cm 10.1 zonder s-off... heb je niet nodig
I know, maar dat is nu wel handig met flashen steeds dat je geen kernel hoeft te flashen via fastboot of flash image gui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
"In the next few months" wat in HTC termen dus zoiets is als "over een half jaar" :+
Ik begreep trouwens dat de HTC One/M7 met Android 4.1.2 en Sense 5.0 uit komt, dus dat betekend niet dat met Sense 5.0 ook Android meteen naar 4.2.x wordt gepusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Maranello schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:58:
[...]
"In the next few months" wat in HTC termen dus zoiets is als "over een half jaar" :+
Ik begreep trouwens dat de HTC One/M7 met Android 4.1.2 en Sense 5.0 uit komt, dus dat betekend niet dat met Sense 5.0 ook Android meteen naar 4.2.x wordt gepusht.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las. Verwacht de update niet binnen 2 maanden!
Dat laatste is dan weer jammer, ik had wel gehoopt dat we ooit nog een update naar 4.2.x zouden krijgen, maar die kans wordt wel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet zwart op wit dus:
"HTC will be offering upgrades to some of its existing devices in the next few months,
including global variants of HTC One X, One X+, One S and the HTC Butterfly."

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• superiscch
  • Laatst online: 21:40
Deagle schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:18:
[...]

I know, maar dat is nu wel handig met flashen steeds dat je geen kernel hoeft te flashen via fastboot of flash image gui.
Dat is wel waar, maar ik vind het maar een kleine moeite om die te flashen via flash image gui :)

• detim
  • Laatst online: 10-09 23:30
Ik heb net HTC gebeld omdat ik nog steeds het HBP heb.
Dit is al mijn 2e One S, maar het blijft terug komen.

Kerel aan de telefoon zei dat er binnen 1 tot 2 weken een update komt om dit te verhelpen.

• J0YR1D3R
  • Niet online
detim schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:45:
Ik heb net HTC gebeld omdat ik nog steeds het HBP heb.
Dit is al mijn 2e One S, maar het blijft terug komen.

Kerel aan de telefoon zei dat er binnen 1 tot 2 weken een update komt om dit te verhelpen.
Grappig, dat zeiden ze tegen mij ook in september.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon. Na veel zoeken ben ik uitgekomen op de One S. De One S voldoet aan al mijn wensen en eisen, daarnaast ben ik zeer te spreken over het design. Helaas hoor ik allemaal dramaverhalen over de telefoon.

Mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte versie, helaas heb ik gelezen dat de coating kan "chippen", speelt dit probleem nog steeds bij zwart en klopt het dat de grijze versie dit probleem niet heeft?

Naast de coating ook het homebutton probleem, dit is voor mij een groter probleem dan de coating, als ik een telefoon koop dan wil ik geen gezeur en problemen met dit soort bugs. Speelt dit probleem ook met de nieuwe serie of alleen de "oudere" serie? Is hier al iets over gecommuniceerd door HTC zelf?

Met betrekking tot de HB bug hoor ik graag hoevaak dit probleem naar voren komt, is dit dagelijks of een keer in de week?

De One S lijkt me in alle opzichten prachtig maar ik weet niet in hoeverre de bugs de beleving verminderen.

Bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:04
De Priester schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:02:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon. Na veel zoeken ben ik uitgekomen op de One S. De One S voldoet aan al mijn wensen en eisen, daarnaast ben ik zeer te spreken over het design. Helaas hoor ik allemaal dramaverhalen over de telefoon.

Mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte versie, helaas heb ik gelezen dat de coating kan "chippen", speelt dit probleem nog steeds bij zwart en klopt het dat de grijze versie dit probleem niet heeft?

Naast de coating ook het homebutton probleem, dit is voor mij een groter probleem dan de coating, als ik een telefoon koop dan wil ik geen gezeur en problemen met dit soort bugs. Speelt dit probleem ook met de nieuwe serie of alleen de "oudere" serie? Is hier al iets over gecommuniceerd door HTC zelf?

Met betrekking tot de HB bug hoor ik graag hoevaak dit probleem naar voren komt, is dit dagelijks of een keer in de week?

De One S lijkt me in alle opzichten prachtig maar ik weet niet in hoeverre de bugs de beleving verminderen.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb sinds juni de zwarte One S. Nog geen enkele keer last gehad van het homebutton probleem, zowel niet bij Vodafone als bij T-mobile.

Daarnaast chipt die van mij wel een beetje. Maar dat komt vooral omdat ik hem een paar keer heb laten vallen. En op het 'scherpe' randje bovenaan. Voor mij is dat geen probleem, dat voegt karakter toe aan het toestel ;)

Verder ben ik echt nog steeds hartstikke blij met dit toestel, en ga ik zeker zonder problemen mijn 2 jarige abonnement uitzitten voordat ik naar een nieuw toestel op zoek ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Het idee wat ik krijg bij dit Home Button probleem is dat bijna iedereen hier last van heeft. Ik heb redelijk veel gelezen over de telefoon en ik hoor heel veel mensen klagen over het probleem. Omdat er zoveel over geschreven is en ik relatief weinig mensen hoor "ik heb nergens last van" lijkt het erop dat er veel mensen dit probleem ervaren. Ik vraag me dan ook af of er bekend is hoeveel mensen hier last van hebben, zou dat richting de 50% gaan of is het "slechts" 10% van alle kopers die last hebben van dit probleem. Overigens heb ik nog geen officiele communicatie gezien van HTC met betrekking tot dit onderwerp, is het probleem erkend en zijn ze er ook daadwerkelijk mee bezig om dit op te lossen of is deze telefoon al vergeten aangezien het toch maar het kleinere broertje is van de X.

Van het "chipping" probleem heb ik wel een statement hier en daar voorbij zien komen van HTC waarbij ze beterschap beloven, echter niet van de HB bug.

Als ik nu moest kiezen voor een nieuwe telefoon dan zou de One S bovenaan staan maar ik heb weinig zin om twee jaar spijt te hebben.

@ Wolfensteijn, bedankt voor je reactie goed om te horen dat niet iedereen er last van heeft. De chipping die jij hebt op de "scherpe" rand, vermoed je dat dit van het vallen komt of is hier wel sprake van het probleem met de coating? Zou je eens een foto kunnen laten zien van de schade? Ik heb momenteel ook een HTC Desire S die "karakter" toont maar goed er is een verschil tussen karakter en een telefoon die het gevecht verloren heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amped
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-08 21:11
@ De Priester

Ik denk dat je even een reality check nodig hebt. Je hoort veel dramaverhalen over de One S omdat je alleen de mensen hoort die daadwerkelijk problemen hebben. Tevreden en blije klanten hoor je immers niet klagen op een internet forum. Daarom zijn de aantallen die je noemde, variërend van 10% tot 50% van de htc klanten die last hebben van het HBP is dan ook ongegrond en totaal niet realistisch. Wereldwijd zou dit slechts tot enkele procenten oplopen. Het probleem is al erkend door HTC maar er is nog geen definitief antwoord en zeker geen goede oplossing.. Dit is zeker beschamend voor zo'n groot bedrijf maar ik heb zelf geen enkel last van chipping en het HBP. Mijn telefoon is niet uit de eerste batch, waar de meeste problemen in zitten. Als je nu een recent model koopt in de winkel zul je in mijn idee geen problemen ondervinden. Ik ben ontzettend blij met mijn one S en het is absoluut het beste toestel wat ik tot nu heb aangeschaft (voorheen htc desire hd en Sony xperia)

Ik moest echt even een account aanmaken om hier op te reageren want het beeld wat je schetste klopt gewoon niet. Overigens kwam ik niet op dit forum omdat ik problemen heb maar omdat ik nieuwsgierig ben voor nieuwtjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
De Priester schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:11:
@ Wolfensteijn, bedankt voor je reactie goed om te horen dat niet iedereen er last van heeft. De chipping die jij hebt op de "scherpe" rand, vermoed je dat dit van het vallen komt of is hier wel sprake van het probleem met de coating? Zou je eens een foto kunnen laten zien van de schade? Ik heb momenteel ook een HTC Desire S die "karakter" toont maar goed er is een verschil tussen karakter en een telefoon die het gevecht verloren heeft...
Mijn telefoon zit altijd in mijn broekzak. Mijn broeken hebben een metalen knoop, waarvan ik vermoed dat de telefoon er ligt tegenaan kan tikken wanneer ik hem eruit haal. Dat is namelijk de enige plek waar hij 'uit zichzelf' is gaan chippen. De paar andere plekken komt het door de paar keer dat ik hem heb laten vallen. Maar het lijkt momenteel niet erger te worden, dus ik vind het prima zo :)

Ik kan komende week wel even kijken of ik er een paar foto's van kan maken. Maar je moet er wel rekening mee houden dat ik niet super netjes met mijn telefoon omspring. Voor mij is het echt een gebruiks apparaat, en gemak dient de mens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij chipt ie alleen bij de USB aansluiting, verder nergens, maar ik heb er dan ook een TPU-case omzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:30:
Bij mij chipt ie alleen bij de USB aansluiting, verder nergens, maar ik heb er dan ook een TPU-case omzitten
Ik heb hem onder andere gekocht om zijn dunheid. Een hoesje/case doet daar weer afbreuk aan... Dus vandaar dat ik hem gewoon los heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 23:12
Amped schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:19:
@ De Priester

Ik moest echt even een account aanmaken om hier op te reageren want het beeld wat je schetste klopt gewoon niet. Overigens kwam ik niet op dit forum omdat ik problemen heb maar omdat ik nieuwsgierig ben voor nieuwtjes. :P
Daarnaast heb je problemen met élke telefoon. De ene wat erger dan de andere uiteraard. Ben zelf ook erg blij met mijn One S. Een enkele keer last gehad van het HBP, maar nog niet tot frusterend toe wat je wel eens leest. Ga vanaf 7 maart over van Vodafone naar T-Mobile. Hoop niet dat ik er dan wel last van ga krijgen, maar verwacht van niet, aangezien het bereik rond mijn huis en werk beter zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Laatst online: 10-09 23:30
Hebben jullie ook ooit last van het probleem dat het bereik op willekeurige momenten wegvalt.
Ik heb het idee dat dit pas optreedt als je het toestel wat langer hebt, heb er verder nooit last van gehad.
Dit probleem gaat dan gepaard met het HBP.
Ik heb dit met allebei mijn One S toestellen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Ik heb de laatste tijd dat de browser zich zonder foutmelding afsluit en als je hem daarna weer opent, gaat hij naar je startpagina. Heel irritant. Meer mensen last van ? En eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb ik ook weleens. Vooral als ik op een pagina zoek... Nog geen oplossing voor gevonden. Leegmaken van historie/cookies en reboot heeft nog niets opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffie123
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 22:47
Ik heb geen HB probleem, ik weet eigenlijk niet eens wat het probleem is, dus kun je nagaan :)

Chipping inderdaad alleen een klein beetje bij de USB plug. Ik vind het een prima telefoon, geen enkele klacht, geen onverwachte reboots, geen accuprobleem, helemaal niets.Het is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Mijn collega en ik hebben het toestel nu een maand of 3 / 4. Geen 1 probleem hier. Geen coating en geen HPB.

Ook geen van deze problemen heeft zich bij onze toestellen voorgedaan.

Die van mij is rechts onder in de hoek wel wat gekrast. Geen idee hoe dit komt! Lijkt door het schuren van de broekzak, maar of dit zo is weet ik niet. De krasjes zijn minimaal en bij mijn collega is dit niet.

Kan net zo goed door slordigheid van mij komen. Ik heb geen idee. Het valt in ieder niet op en is sinds ik het opgemerkt heb niet erger geworden.

Tevens is dit ook de fijnste telefoon die ik heb gehad.
Historie: (heel oude meuk, Desire Z, Galaxy S Plus, Iphone 4S)

De prijs\kwaliteit van dit toestel is verreweg het beste.Werkt prima, doet wat het moet doen en geen rare problemen hier.
Het enige waar de Iphone naar mijn mening in uitblinkt is het toestenbord. Om de 1 of andere reden vind ik dat toetsenbord fijner typen als Android toetsenborden.

[ Voor 27% gewijzigd door Mit-46 op 04-03-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 13:08

reaL_G

G

Deagle schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:18:
[...]

plus dat je nu echt helemaal naar stock kan gaan zonder de relocked status in je bootloader.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Fleximex schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 08:52:
Als je de laatste update hebt gehad zit er USB-OTG in de One S. Alleen ik weet niet hoe beperkt of vrij die is. Ik kan in ieder geval muis en toetsenbord aansluiten.
wat voor kabel heb je daar voor nodig?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 13:37
Micro-USB naar (normale) USB (female).

Muizen en toetsenborden verbindt je namelijk tegenwoordig vaak met USB ;).
Deze http://galaxyworld.nl/pro...e/samsung-otg-host-kabel/ bijvoorbeeld.

Echter om een of andere reden werken sommige van die kabels/adapters niet. Ik heb er 3 hier, eentje werkt niet (de link hierboven wel). Kan ook een productiefout zijn, maarja ze zijn niet duur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:29
stuffie123 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:41:
Ik heb geen HB probleem, ik weet eigenlijk niet eens wat het probleem is, dus kun je nagaan :)

Chipping inderdaad alleen een klein beetje bij de USB plug. Ik vind het een prima telefoon, geen enkele klacht, geen onverwachte reboots, geen accuprobleem, helemaal niets.Het is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.
Ik kan me hier helemaal bij aansluiten, ik heb de telefoon sinds juni en geen problemen mee gehad. Ook ik heb geen idee wat dat HB probleem nou eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het HBP is hier al veel over gezegd en geschreven, maar in het kort komt het erop neer dat bij mindere ontvangst, je scherm gaat flippen tussen het homescherm en het overszichtsscherm , en dan heel snel !!! Ik heb er zelf wel problemen mee gehad, maar na reparatie (scherm vervangen) is het nog 1 x voorgekomen, nu zelfs op plekken waar ie eerst ging flippen, krijg ik nu geen signaal, maar geen HBP meer , verder echt een hele fijne snelle overzichtelijke telefoon...ben er nog steeds blij mee !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 20:58
1shot1kill schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:41:
[...]

Ik kan me hier helemaal bij aansluiten, ik heb de telefoon sinds juni en geen problemen mee gehad. Ook ik heb geen idee wat dat HB probleem nou eigenlijk is.
Hier ook totaal geen problemen gehad en ook al sinds juni vorig jaar de telefoon in mijn bezit! Overigens heeft een kennis van mij dezelfde telefoon, maar hij heeft WEL last van de genoemde problemen terwijl zijn telefoon enkele maanden jonger is. Je kunt er wat dat betreft geen pijl op trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Heb zelf redelijk last gehad van het HPB. Als ik mijn ouders bezocht dan ging dit steevast gepaard met een regelmatig heen en weer dansende home screen. Dit lag aan de mindere Vodafone dekking bij mijn ouders aangezien ik er thuis in Groningen totaal geen last van had. Maar na de update naar android 4.1 van HTC heb ik geen enkele keer meer last gehad van het HPB. Probleem lijkt dus zo voed als opgelost! Ben verder ook nog steeds erg tevreden over deze telefoon!

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Tot een paar weken terug kon ik mooi het weer laten zien op mijn lockscreen.
Nu werkt het echter niet en krijg ik de mededeling weergegevens niet beschikbaar.

Het gekke is dat wanneer ik bij settings uitzet dat hij het moet weergeven dat ik de melding blijf houden.

Weet iemand hiervoor een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Maak je cache eens leeg. Dit zou wel eens kunnen helpen las ik hier ergens op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Gismo1979 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:51:
Maak je cache eens leeg. Dit zou wel eens kunnen helpen las ik hier ergens op het forum.
Van de app, of de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:09
Ik heb de laatste tijd dat als ik mijn mobiele data aan heb staan en het scherm vergrendeld (en scherm uit) is, dat de mobiele data 'slaapt' lijkt het wel. Als ik dan weer scherm aan en de vergrendeling eraf haal springt ie weer aan. Het is volgens mij na mijn wintersport pas dat ik dit heb, tijdens de wintersport stonden de mobiele data instellingen dus wel wat anders ivm hoge datakosten.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:57
Zit te twijfelen tussen de htc one s en de htc one sv, ze hebben allebei z'n voor en nadelen.
* Looks in het voordeel van de SV
* 4g in het voordeel van de SV
* beter scherm in voordeel van de S
* meer intern in het voordeel van de S
* de SV is een jaar nieuwer
* mijn gevoel zegt dat de specs van de S beter zijn

Welke zouden jullie nemen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ik zou kiezen voor langere houdbaarheid omdat ik graag minimaal 2 jaar met de telefoon vooruit wil.
Aangezien de processor minder snel is en er mogelijk geen Android updates beschikbaar komen vind ik dat een groot nadeel van de SV.
De 16GB van de S vind ik voldoende, 4G is voorlopig nog niet aan de orde.

Mijn keuze zou dus de S zijn, en die heb ik al :)
Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.