Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:04
Vreemd, ik heb sinds het weekend dat mijn batterij een stuk minder lang meegaat. Normaal gesproken heb ik als ik thuis ben nog ongeveer een derde over (van 7:30 tot ongeveer 18:00 normaal gebruik, beetje whatsappen, facebook, twitter tijdens het werk), maar nu heb ik nog maar 15% ongeveer over als ik thuiskom. Heb al bij het gebruik zitten kijken, maar daar staat mijns inziens niks bijzonders, grootverbruiker is Android OS met 13%, voor de rest niks geks ofzo.

Vind dit zeer vreemd, aangezien batterij juist een stuks langer meeging na de update naar 4.1 dan ervoor. Meer mensen hier last van? Of eventueel nog goeie tips wat dit tegen kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-10 20:49
Waterski schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:42:
Vreemd, ik heb sinds het weekend dat mijn batterij een stuk minder lang meegaat. Normaal gesproken heb ik als ik thuis ben nog ongeveer een derde over (van 7:30 tot ongeveer 18:00 normaal gebruik, beetje whatsappen, facebook, twitter tijdens het werk), maar nu heb ik nog maar 15% ongeveer over als ik thuiskom. Heb al bij het gebruik zitten kijken, maar daar staat mijns inziens niks bijzonders, grootverbruiker is Android OS met 13%, voor de rest niks geks ofzo.

Vind dit zeer vreemd, aangezien batterij juist een stuks langer meeging na de update naar 4.1 dan ervoor. Meer mensen hier last van? Of eventueel nog goeie tips wat dit tegen kan gaan?
Ik heb er ook last van. Zou goed kunnen zijn dat de kou hierbij een rol speelt. Ik heb Google Now maar even uitgeschakeld, hij lijkt nu weer ietsje langer mee te gaan. (of misschien ben ik gewoon minder in de kou geweest ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
Ja kou zou het niet echt kunnen zijn, aangezien ik op kantoor werk en alleen van en naar mn werk door de kou moet. Dat gaat wat worden dan op wintersport, misschien maar even zo'n hoesje kopen waar ik hem in kan steken tegen de kou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb ook last van een batterij die minder lang meegaat, heb er nu juuicedefender opgezet en dit verlengd de batterij duur aanzienlijk ! Dus als het warmer word............haha doe ik er zo week 0f 3 mee zonder op te laden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Kan iemand mij uitleggen hoe ik in de agenda een afspraak kan invullen zonder gelijk een vergadering te plannen.
Ik vind dit nogal over de top als je alleen maar in je agenda wil zetten dat je volgende week je fiets bij de fietsenmaker moet ophalen of een tandartsafspraak hebt en ga zo maar door.
Ik krijg dat irritante vergadering-geneuzel ook gelijk in mijn outlook te zien.
Verder is het ook nogal raar dat als je twee opeenvolgende dagen een afspraak invult,en aangeeft dat de afspraak de hele dag duurt de agenda een conflict aangeeft.
Dit betekent dus dat b.v. vandaag tot 00:00u loopt en morgen om 00:00u begint dit lijkt me een regelrechte bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
En waarom is het volkomen "random" of het groene ledje brandt bij gmail-notificatie?
Heb al alle instellingen geprobeerd.
Is dit de gsm die buggy is of is het android 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:40:
Hallo, ik heb ook last van een batterij die minder lang meegaat, heb er nu juuicedefender opgezet en dit verlengd de batterij duur aanzienlijk ! Dus als het warmer word............haha doe ik er zo week 0f 3 mee zonder op te laden :D
Thanks! Heeft zeer goed geholpen, ik kwam vandaag weer thuis van werk met een batterij met nog iets meer als 30%. Hoeft ie niet gelijk in de lader, zoals de afgelopen paar dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
MatMich schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 02:15:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik in de agenda een afspraak kan invullen zonder gelijk een vergadering te plannen.
Ik vind dit nogal over de top als je alleen maar in je agenda wil zetten dat je volgende week je fiets bij de fietsenmaker moet ophalen of een tandartsafspraak hebt en ga zo maar door.
Ik krijg dat irritante vergadering-geneuzel ook gelijk in mijn outlook te zien.
Verder is het ook nogal raar dat als je twee opeenvolgende dagen een afspraak invult,en aangeeft dat de afspraak de hele dag duurt de agenda een conflict aangeeft.
Dit betekent dus dat b.v. vandaag tot 00:00u loopt en morgen om 00:00u begint dit lijkt me een regelrechte bug!
Je kan toch kiezen in welke agenda je je afspraak zet? Gewoon niet in je outlook agenda zetten dan lijkt me?
Ik heb ook wel soms dat hij mij vraagt om een mail te versturen naar de organizer als ik een afspraak verander, maar gewoon cancel drukken om dat weg te klikken is geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Waarom zou ik niet kiezen om hem in mijn outlook agenda te zetten als ik daar al meer dan 10 jaar mee sync zonder problemen?
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.
Ik vul een afspraak in op mijn phone die vervolgens synced met Outlook en Gmail.
Ik kan ieder van die drie afzonderlijk invullen en vervolgens syncen ze altijd met elkaar.
Dat is hoe ik het prettig vindt en zoals het volgens mij ook bedoeld is.
Maar nu kan ik eigenlijk een van de drie niet meer gebruiken omdat de HTC er altijd een vergadering van maakt.
Dat vind ik onhandig zoals ook het feit,waar ik nu achter ben, dat de notificatieled niet langer dan 5 min. knippert.
Ik snap van beide zaken niet wat hier nu zo handig aan is.
En ik snap ook niet waarom een smartphone van dit kaliber alles kan aanpassen maar dit soort basale zaken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb je de standaard Agenda app van Google al geprobeerd?

Google Play: Google Agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
majoh schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:53:

Nee.
Maar snappen doe ik het niet.
Op mijn vorige gsm werkte alles prima, dus nu gaan friemelen aan allerlei settings leidt ( wat mij betreft) altijd tot de kuil waar ik zelf in val.
Dus liever niet.
Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als de standaard agenda app van HTC je niet bevalt kun je toch een andere agenda app proberen? Dan zet je de HTC agenda uit en alles is weer mooi geïntegreerd...

Ik weet niet of de Google Agenda je probleem oplost, maar proberen kun je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik heb nu met de laatste stock rom (4.1 dus) ook een soort van HBP:

Doet zich voor in de volgende situatie:
• Headset in toestel
• Tijdens een telefoongespek
• Toestel liggend op tafel met scherm aan
• Goed bereik / verbonden aan WIFI

Soort van helicopter-problemen en Google Now in beeld. Wel vrij hinderlijk maar doet zich gelukkig verder niet voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MatMich schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:19:
[...]

Nee.
Maar snappen doe ik het niet.
Op mijn vorige gsm werkte alles prima, dus nu gaan friemelen aan allerlei settings leidt ( wat mij betreft) altijd tot de kuil waar ik zelf in val.
Dus liever niet.
Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.
Maar wat ben je dan aan het doen?
Ik zie nieteens hoe ik een vergadering zou moeten toevoegen.

Gewoon agenda openen, ingedrukt houden en ik kan een activiteit invoeren.
Zie helemaal niets over een vergadering.

Denk dat dat iets met je sync-constructie te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Same here, kan gewoon dingen in mijn agenda invullen dat wordt een normale afspraak met reminder en dit synct met mijn gmail.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Chaoss schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:01:
Same here, kan gewoon dingen in mijn agenda invullen dat wordt een normale afspraak met reminder en dit synct met mijn gmail.
Ik open gewoon de agenda druk op het plusje rechtsboven en dan verschijnt er een veld met als bovenste regel een balk om contactpersonen in te voeren.
Dat laat ik uiteraard leeg maar dat invulveld is er dus altijd.
Verder synced het prima met gmail en outlook alleen heeft outlook nu altijd een veld voor vergaderverzoek
Outlook=2003
Doe ik het fout?
Android 4.1

Edit
Ik heb er net nog even naar gekeken maar ik kan er werkelijk geen kaas van maken.
Alleen als ik kies voor pc Sync verschijnt dat vermaledijde veld "naar" dus niet.
Maar ik wil mijn Googleaccount.
Wat moet ik nu kiezen want je kan dus ook geen default instellingen terugzetten dus zolangzamerhand zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik heb nu alle agenda's vervolgens klik ik op het plusje en dan kan ik kiezen voor mijn googleaccount of pc sync.
Als ik kies voor google opent er altijd een veld "naar"
Mag ik zeggen dat ik dit verre van intiuitief vind?
Ik heb op mijn Sony hiervoor nog nooit mijn aandacht hieraan hoeven te besteden, het werkte gewoon out of the box.
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb dit dus echt hard nodig.

[ Voor 49% gewijzigd door MatMich op 24-01-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij heb je inderdaad zelf iets geks. Dat veld naar is voor uitnodigingen, maar als je dat niet gebruikt is het gewoon voor jezelf.
Ik blijf erbij dat het in je sync proces gaat, want daar heb je iets voor moeten knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MikeyMan schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:48:
Volgens mij heb je inderdaad zelf iets geks. Dat veld naar is voor uitnodigingen, maar als je dat niet gebruikt is het gewoon voor jezelf.
Ik blijf erbij dat het in je sync proces gaat, want daar heb je iets voor moeten knutselen.
Waar zou ik dat kunnen vinden?
Ik zie wel sync en acounts maar ik zie niet iets in de instellingen daar waar ik iets kan veranderen, hij synced gewoon met mijn google account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe sync je de afspraken dan met outlook, want dat is niet standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MikeyMan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:35:
Hoe sync je de afspraken dan met outlook, want dat is niet standaard...
Met googlecalendarsyn dat is een progje wat je zo kan downloaden en installeren als com invoegtoepassing in Outlook.
Ik gebruik dit al een paar jaar zonder problemen.
Maar...even terug on topic, ik keek net bij een kennis op zijn Htc One X en die bleek precies hetzelfde te hebben.
Bij het openen van de (standaard)agenda en vervolgens een afspraak toevoegen staat ook bij hem als eerste veld "naam" om in te vullen voor een vergaderverzoek.
Ik denk dus dat dit standaard is en mocht je geen vergaderverzoek hebben dit (uiteraard) niet dient in te vullen.
Je ziet dan helaas wel altijd bij synchronisatie met Outlook het nieuwe veld voor vergaderverzoeken.
Niet heel erg maar wel een beetje jammer.
Ik ben nooit zo dol op al die extra "ruis"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:25
majoh schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:53:

Nadeel van deze agenda app is dat hij standaard er altijd een herinnering en email in gooit ook al stel je in dat je dit niet wilt. Ik heb de herinneringen e.d. uit staan maar toch als ik iets in mijn agenda zet komt er na een minuut of 2 een standaard herinnering bij van 10minuten, iemand een idee hoe dit uit te krijgen is?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Salv schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:29:
[...]

Nadeel van deze agenda app is dat hij standaard er altijd een herinnering en email in gooit ook al stel je in dat je dit niet wilt. Ik heb de herinneringen e.d. uit staan maar toch als ik iets in mijn agenda zet komt er na een minuut of 2 een standaard herinnering bij van 10minuten, iemand een idee hoe dit uit te krijgen is?
Google Calendar > Settings > General Settings > Default reminder time.
Hier kan je ook notificaties uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dit heb ik al uitgezet maar toch komt er standaard na het maken van elke afspraak een standaard herinnering en email 10 minuten voor aanvang van de afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02
Weet iemand of er ook een JB RUU is? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Ik heb na de OTA naar JB, cyanogenmod erop gezet omdat ik niet tevreden was over de update. Maar als ik terug naar stock wil dan heb ik volgens mij wel minstens een RUU met dezelfde android en hboot versie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Salv schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:56:
Dit heb ik al uitgezet maar toch komt er standaard na het maken van elke afspraak een standaard herinnering en email 10 minuten voor aanvang van de afspraak.
Standaard een e-mail? Dan heb je waarschijnlijk toch ergens iets niet lekker ingesteld. Ik krijg nooit een e-mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
majoh schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:22:
[...]

Standaard een e-mail? Dan heb je waarschijnlijk toch ergens iets niet lekker ingesteld. Ik krijg nooit een e-mail...
Ja ik krijg standaard een email en notificatie. Ik zal straks even een screenshot maken van instellingen en wat er gebeurd na het inplannen van een afspraak.
Ik ken enkele bekenden die met hetzelfde probleem zitten, dus zal zo wel even wat uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Heeft de HTC One S Black nog last van dat de coating los laat,
of hebben ze dit inmiddels opgelost bij HTC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij laat de coating niet los, heb er wel een mini gel case omzitten van Muvit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:07
Albert020 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:17:
Heeft de HTC One S Black nog last van dat de coating los laat,
of hebben ze dit inmiddels opgelost bij HTC ?
Als je even zoekt binnen dit topic zul je zien dat dezelfde vraag al vaker voorbij is gekomen met een bijbehorend antwoord erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
luuj schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:38:
[...]

Als je even zoekt binnen dit topic zul je zien dat dezelfde vraag al vaker voorbij is gekomen met een bijbehorend antwoord erbij ;)
Tja bij de één wel en bij de ander niet, het blijft een vreemde zaak....
Heb alvast een TPU Case besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamepc
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:27
Beste Tweakers,

Zit nu al tijdje te dubben om deze telefoon aan te schaffen maar na wat research kom ik er achter dat HTC de S4 processor heeft vervangen voor een S3. Als ik via Google zoek vind ik alleen items van dik 4 a 6 maanden geleden. Is dit nog steeds relevant? Wordt de One S enkel nog met S3 geleverd of was dat maar tijdelijk. Ik kom er niet echt uit. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 16:33
Gamepc schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:26:
Beste Tweakers,

Zit nu al tijdje te dubben om deze telefoon aan te schaffen maar na wat research kom ik er achter dat HTC de S4 processor heeft vervangen voor een S3. Als ik via Google zoek vind ik alleen items van dik 4 a 6 maanden geleden. Is dit nog steeds relevant? Wordt de One S enkel nog met S3 geleverd of was dat maar tijdelijk. Ik kom er niet echt uit. Alvast bedankt!
Ik heb pas een HTC One S gekocht en bij mijn zoektocht kwam ik erachter dat beide modellen nog worden aangeboden. Opletten dus.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
majoh schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:22:
[...]

Dit is was ik bedoel, als eerste plan ik de afspraak in zonder herinneringen. Wanneer deze ingepland is en ik klik deze een minuut of 2 a 3 weer aan dan staat de standaard herinnering er gewoon bij, terwijl ik deze verwijderd heb bij instellingen en het aanmaken van de afspraak.

https://www.dropbox.com/s...c/2013-01-28_23-16-20.png

https://www.dropbox.com/s...4/2013-01-28_23-16-08.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
a casema user schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:51:
[...]

Ik heb pas een HTC One S gekocht en bij mijn zoektocht kwam ik erachter dat beide modellen nog worden aangeboden. Opletten dus.
Dus als je hem hebt gelijk kijken met en system app of er een S3 of S4 in zit !
Welke app kun je daar voor het beste gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Salv schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:53:
[...]

Dit is was ik bedoel, als eerste plan ik de afspraak in zonder herinneringen. Wanneer deze ingepland is en ik klik deze een minuut of 2 a 3 weer aan dan staat de standaard herinnering er gewoon bij, terwijl ik deze verwijderd heb bij instellingen en het aanmaken van de afspraak.

https://www.dropbox.com/s...c/2013-01-28_23-16-20.png

https://www.dropbox.com/s...4/2013-01-28_23-16-08.png
Wazig... Wat staat er in de calender op je pc zie afbeelding hieronder.
Zelf had ik wat wazige dingen omdat ik zowel de google calander app en de standaard calander op mijn telefoon had staan.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V3buUrCkjvKOMrsHSnVtcY2y/thumb.jpg

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:02:
Doosje bekijken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 10:09
Gamepc schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:26:
Beste Tweakers,

Ik heb de One S ongeveer een maand geleden besteld bij Coolblue. Voor aanschaf heb ik eerst een e-mail gestuurd met dezelfde vraag en daar kreeg ik het antwoord dat zij uitsluitend S4 toestellen leveren.

Maar ik zou voor de zekerheid ff een e-mail sturen / bellen naar de betreffende webshop of zoals hierboven al vermeld, op het doosje kijken... ;)
Albert020 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:02:
[...]

Je kunt CPU Spy gebruiken: +\- 1,5 Ghz is S4, +\- 1,7 Ghz is S3

[ Voor 16% gewijzigd door paul99 op 29-01-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Pinin schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:48:
[...]

Wazig... Wat staat er in de calender op je pc zie afbeelding hieronder.
Zelf had ik wat wazige dingen omdat ik zowel de google calander app en de standaard calander op mijn telefoon had staan.
[afbeelding]
Daar had ik nog niet gekeken en zie daar inderdaad 2x die 10minuten terug komen. Deze heb ik verwijderd en zie het nu niet nog eens gebeuren, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Dan zal ik eerst op de doos kijken...
Je kunt CPU Spy gebruiken: +\- 1,5 Ghz is S4, +\- 1,7 Ghz is S3
Hoop dat er een S3 in zit dan....
Kijk ook met CPU Spy ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 29-01-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Albert020 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:38:
[...]

Dan zal ik eerst op de doos kijken...

[...]

Hoop dat er een S3 in zit dan....
Kijk ook met CPU Spy ;)
ik hoop juist voor je dat er een s4 inzit. Ondanks dat hij namelijk lager geklokt is is hij wel van een nieuwe generatie en daarmee velemale sneller dan de s3 ;)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Bad_Boy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:33:
[...]
ik hoop juist voor je dat er een s4 inzit. Ondanks dat hij namelijk lager geklokt is is hij wel van een nieuwe generatie en daarmee velemale sneller dan de s3 ;)
Snapdragon S4 Krait 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

Iemand die weet of het mogelijk is om de trilfunctie aan te passen? Dus langer of korter bij bepaalde apps of wordt dat weer hunten naar een aparte app die dat kan regelen?

bv. Nu bij een mailtje krijg ik maar 2x een korte tril, die zou ik langer willen hebben.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 14:17
Probleem met mijn HTC One S.
Op de wintersport probeerde ik te connecten naar een Wifi verbinding in het appartement. Echter kreeg ik geen verbinding. Hierna ging hij opnieuw opstarten, en blijft restarten en de telefoon komt niet meer in het homescreen hij blijft opnieuw opstarten. Nu heb ik nog een aantal fotos erop staan die ik wil bewaren. Valt het anders op te lossen dan een hard-reset? Heb al geprobeerd om de router te ontkoppelen, echter geen resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Zit er misschien wat vuil in de aan/uit knop

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
De dualcore Snapdrogan S4 inderdaad. Check bijvoorbeeld de volgende (korte) benchmark van de verschillen: http://getandroidstuff.co...snapdragon-s3-benchmarks/ Zoals je ziet zit er een behoorlijk verhschil tussen en scoort de s4 zelf hoger dan de quad core chip in de one x 8)7. Wat je trouwens vaker in veschillende reviews voorbij ziet komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bad_Boy schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 07:56:
[...]
De dualcore Snapdrogan S4 inderdaad. Check bijvoorbeeld de volgende (korte) benchmark van de verschillen: http://getandroidstuff.co...snapdragon-s3-benchmarks/ Zoals je ziet zit er een behoorlijk verhschil tussen en scoort de s4 zelf hoger dan de quad core chip in de one x 8)7. Wat je trouwens vaker in veschillende reviews voorbij ziet komen!
Overigens is de One X er na diverse updates wel op vooruit gegaan. De One S ook trouwens, die zit nu op 6500 ipv rond de 5000 bij Quadrant. Zegt maar weer genoeg over de invloed van software op de prestaties van de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, binnenkort naar het buitenland, nu wil ik geen torenhoge rekening door roaming. Even vragen of ik het juist heb....bij mobiele netwerken, staat er geen vinkje bij gegevensroaming. is dit afdoende ? en als ik heel mobiel netwerk uitschakel kan ik natuurlijk niet meer bellen ?

Dus vinkje uit bij gegevensroaming en mobiel netwerk aan ? zijn dit de juiste instellingen ?

Heb wel via Vodafone die reisbundel van 2 euro voor 35 mb internet per dag! dan moet ik roaming natuurlijk wel toelaten of niet ?

Veel vragen, maar ik hoor en lees zoveel over hoge rekeningen dat ik toch maar eens rond ga vragen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 21:55

KL643

beeldaandemuur

Je hebt de vragen zelf al beantwoord :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik ben ook geinteresseert in deze smartphone, maar dat gedoe met de twee verschillende CPUs maakt het wel lastig. Net een mailtje gestuurt aan belsimpel.nl hierover, als ze namelijk de S3 leveren, of niet weten welke ze leveren, dan ga ik daar natuurlijk niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

woohoo, T-Mobile brengt zojuist 4.1.1 uit, zijn ze wel snel mee... :(
is nu aan het downloaden

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
lang zitten kijken naar deze telefoon, nooit durven aankopen wegens de homebutton problematiek. maar was vorige week in de aanbieding op amazon en dan toch maar eens aangekocht. eerste indruk is goed, heb meteen de software geupdate naar 4.1.1, kan dus niet vergelijken met vorige versies. voorlopig geen last van de befaamde bug. sense lijkt vrij compleet, alleen mis ik de percentage bij het batterij symbool en de mogelijkheid om rechtstreeks via telefoonboek via voip te bellen. waarschijnlijk toch wel rooten want die reclame is te vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:32:
woohoo, T-Mobile brengt zojuist 4.1.1 uit, zijn ze wel snel mee... :(
is nu aan het downloaden
Hehe eindelijk! Ben al sinds december 1x per week aan t kijken of die update er "al" was. Jezus wat heeft dit lang geduurd. Nu lekker downloaden en dan genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:22
xenne schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:49:
lang zitten kijken naar deze telefoon, nooit durven aankopen wegens de homebutton problematiek. maar was vorige week in de aanbieding op amazon en dan toch maar eens aangekocht. eerste indruk is goed, heb meteen de software geupdate naar 4.1.1, kan dus niet vergelijken met vorige versies. voorlopig geen last van de befaamde bug. sense lijkt vrij compleet, alleen mis ik de percentage bij het batterij symbool en de mogelijkheid om rechtstreeks via telefoonboek via voip te bellen. waarschijnlijk toch wel rooten want die reclame is te vervelend.
1e probleem: Google Play: Power Toggles

Gratis en geen advertenties. 2e probleem zou ik niet weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:32
Ben zeer tevreden over mijn One S
Enige irritante is het filmen bij weinig licht

In de efteling de watershow Aquanura gefilmd in het donker
Op de One S constant hunting, iedere seconde scherp onscherp scherp onscherp
Camera kan op zich redelijk filmen, maar als het iets donker wordt is het bagger
Heb nog geen app gevonden met handmatige scherpstelling

Mijn vriend met een galaxy s3
Drukt op filmen en niks hunting, volledig scherp beeld

Iemand een app waarmee je handmatig kan scherp stellen
Zou het een stuk makkelijker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Bartske schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:40:
[...]

1e probleem: Google Play: Power Toggles

Gratis en geen advertenties. 2e probleem zou ik niet weten ;)
Rooten en een custom rom. Dan heb je beide.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 23:33
Ik heb een probleem. Ik zit thuis met 3 bars signaal en probeer iemand te bellen en de telefoon stopt na 3 tellen met bellen.
Hij stopt gewoon met bellen en valt op dialer. Probleem is soms ook als ik zelf proberr te bellen.

Telefoon is een weekje oud.

Iemand ideetje

[ Voor 19% gewijzigd door hurricurry op 04-02-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Even een vraagje, ik merk dat soms en vooral na het opladen of als de telefoon uit is geweest, dat mijn mobile gegevens op off staat, kan dan niet op internet wel via de wifi.
Is dit een instelling die ik kan moet veranderen of hoort dit gewoon zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 21:32
Gabriel_Knight schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:39:
Ben zeer tevreden over mijn One S
Enige irritante is het filmen bij weinig licht

In de efteling de watershow Aquanura gefilmd in het donker
Op de One S constant hunting, iedere seconde scherp onscherp scherp onscherp
Camera kan op zich redelijk filmen, maar als het iets donker wordt is het bagger
Heb nog geen app gevonden met handmatige scherpstelling

Mijn vriend met een galaxy s3
Drukt op filmen en niks hunting, volledig scherp beeld

Iemand een app waarmee je handmatig kan scherp stellen
Zou het een stuk makkelijker maken
Zelfde probleem..... zijn wij de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:34:
Hallo,

Even een vraagje, ik merk dat soms en vooral na het opladen of als de telefoon uit is geweest, dat mijn mobile gegevens op off staat, kan dan niet op internet wel via de wifi.
Is dit een instelling die ik kan moet veranderen of hoort dit gewoon zo ?
Ik heb het ook weleens maar ik weet niet of het getrickerd wordt door opladen/uitzetten van de telefoon. Bij mij wordt het meestal opgelost door de vliegtuigmodus aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb een probleem met mijn HTC One S die ineens veel te hard/raar trilt, wil ik hem terugsturen voor reparatie, zeggen ze dat dan ook mijn scherm vervangen wordt voor 210 euro, omdat ik er een barst in heb zitten. Weet iemand een andere manier of een goedkope manier om het scherm te vervangen?

Ik ben hier niet heel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_Gaus schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:49:
[...]

Ik heb het ook weleens maar ik weet niet of het getrickerd wordt door opladen/uitzetten van de telefoon. Bij mij wordt het meestal opgelost door de vliegtuigmodus aan en uit te zetten.
Ik kan dan gewoon mijn mobiele gegevens aanzetten en dan werkt het wel weer maar was benieuwd of meerdere er last van hebben en wat de oorzaak zou kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:32:
[...]

Ik kan dan gewoon mijn mobiele gegevens aanzetten en dan werkt het wel weer maar was benieuwd of meerdere er last van hebben en wat de oorzaak zou kunnen zijn
IK heb het ok.
Verder heb ik het gevoel dat hij sowieso zonder het aan te geven de mobiele verbinding verliest.
Op gchat zijn dan geen van mijn contacten online.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat me net te bedenken, zou het ook juice defender kunnen zijn die mijn mobiele gegevens uitschakelt ?? waar schijnlijk zal dat dan de oorzaak zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
icecreamfarmer schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:41:
[...]

IK heb het ok.
Verder heb ik het gevoel dat hij sowieso zonder het aan te geven de mobiele verbinding verliest.
Op gchat zijn dan geen van mijn contacten online.
Dit idee heb ik ook.
Het gebeurd regelmatig dat ik mijn whatsapp berichten achter elkaar binnen krijg als ik het toestel "wakker" maak.
Ik zie dan dat deze eigenlijk 2 of 3 minuten eerder zijn verstuurd naar mij.

(ik heb in de energiebesparingsinstellingen data niet aangevinkt en gebruik dit sowieso niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Mit-46 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:33:
[...]

Dit idee heb ik ook.
Het gebeurd regelmatig dat ik mijn whatsapp berichten achter elkaar binnen krijg als ik het toestel "wakker" maak.
Ik zie dan dat deze eigenlijk 2 of 3 minuten eerder zijn verstuurd naar mij.

(ik heb in de energiebesparingsinstellingen data niet aangevinkt en gebruik dit sowieso niet.)
Via Wifi modem van Ziggo? Daar heb ik ook last van. Het kan ook een bug zijn in Android. Via een root kun je gebruik maken van Push Notifications. Daardoor moet t contact houden met de servers van WhatsApp, Gmail en of Mail account.

Ik heb mijn toestel nog niet geroot, dus ervaring heb ik totzover nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Klein vraagje, m'n vrouw heeft bij onze bruiloft m'n telefoon laten vallen.. :P Nu zit er een bluts in het metaal in. Enkel wilde ik hem opsturen voor de los latende coating... Iemand die weet hoe dit bij HTC gaat? Want het is wel balen als ik dan weer een rekening krijg, als ik hem opgestuurd heb (en dan een rekening voor bijvoorbeeld onderzoekskosten)...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Michiele93 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:37:
[...]

Via Wifi modem van Ziggo? Daar heb ik ook last van. Het kan ook een bug zijn in Android. Via een root kun je gebruik maken van Push Notifications. Daardoor moet t contact houden met de servers van WhatsApp, Gmail en of Mail account.

Ik heb mijn toestel nog niet geroot, dus ervaring heb ik totzover nog niet.
Een wifi modem van UPC. Rooten ed heb ik niet z'n zin in, want het toestel werkt verder prima.
Lijkt gewoon alsof die in een soort slaapstand gaat en af en toe ff de dataverbinding aanwakkert (als ik dat zelf niet handmatig al doe) om weer verder in slaapstand te gaan.

Verder geen hele grote ramp, want is altijd zo dat het om enkele minuten gaat en dus niet om halve uren of iets dergelijks.

Maar het is opvallend...

Het gebeurd mij trouwens ook op het werk met wifi. Ik heb nog niet opgelet om te kijken of het ook met 3g zo is.
Ga ik eens uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ankh schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:43:
Klein vraagje, m'n vrouw heeft bij onze bruiloft m'n telefoon laten vallen.. :P Nu zit er een bluts in het metaal in. Enkel wilde ik hem opsturen voor de los latende coating... Iemand die weet hoe dit bij HTC gaat? Want het is wel balen als ik dan weer een rekening krijg, als ik hem opgestuurd heb (en dan een rekening voor bijvoorbeeld onderzoekskosten)...
Die rekening ga je krijgen als je hem opstuurt, valt onder gebruikersschade. Wil je hem dan terug, moet je 36 euro onderzoekskosten betalen. Vervangen van de behuizing kost 100 euro mits er niet meer schade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
J0YR1D3R schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:07:
[...]

Die rekening ga je krijgen als je hem opstuurt, valt onder gebruikersschade. Wil je hem dan terug, moet je 36 euro onderzoekskosten betalen. Vervangen van de behuizing kost 100 euro mits er niet meer schade is.
Bij mij zat er miniem krasje op het toestel, en dat ging mij 400€ kosten om te herstellen (wilden meteen scherm vervangen).
Your mileage may vary ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC One S is een van de kandidaten om mijn BB te vervangen. Prachtig uitziende toestel. Ik vroeg mij af hoe het met het energieverbruik zit na de JB update? Houdt ie het een ruime dag vol?

Alvast bedankt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:37:
HTC One S is een van de kandidaten om mijn BB te vervangen. Prachtig uitziende toestel. Ik vroeg mij af hoe het met het energieverbruik zit na de JB update? Houdt ie het een ruime dag vol?

Alvast bedankt :p
Met af en toe bellen en WhatsApp, constant data verbinding, push e-mail en wat social media houdt mijn accu het ongeveer 2 dagen uit.
Dus met wat intensiever gebruik zou één dag zeker moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
paul99 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:08:
[...]

Met af en toe bellen en WhatsApp, constant data verbinding, push e-mail en wat social media houdt mijn accu het ongeveer 2 dagen uit.
Dus met wat intensiever gebruik zou één dag zeker moeten lukken.
Ik wil je niet beschuldigen van liegen, maar jij draait met de HTC rom een 2 dagen met een accu? Dat lukt mij NOOIT! 24-28h vind ik een realistischere schatting? 48 zou ik niet kunnen halen, maar misschien is het interessant om er een polletje aan te wijden. Als iedereen dat tenminste realistisch zou willen invullen, want de ervaring leert mij dat mensen om 1 of andere reden hun accuduur menen te moeten overdrijven. :?

Poll: Hoe lang gaat je HTC One S mee op een volle accu?
12 uur
24 uur
36 uur
48 uur
meer dan 48 uur
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=384972&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik haal meestal makkelijk een dag... Maar da's meestal een uur of 17...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal nu sinds ik juicedefender gebruik ruim 24 uur, meestal rond de 30-36 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:22
24 uur als ik een dag buitenshuis ga, zegmaar een gewone dag (of eigenlijk een abnormale dag voor een Tweaker :')). Dat 3g slurpt behoorlijk merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02
Hier 24 uur op 3G en 36 uur op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:26
Ik houd het makkelijk 48 uur vol. Alleen hij staat nogal vaak op stand-by ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik zou het niet weten, want ik laad altijd op als ik rond de 70 \ 80 % ben. Een dan zou ik wel moeten redden. De tweede dag is die dan al gauw leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik hang hem meestal om de twee dagen aan de lader.
De ene keer heb ik nog 15% over de andere keer meer dan 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:44
Net Dark Jelly met android 4.2 geïnstalleerd. Prachtige ROM!

Enkel de videocamera werkt niet, maar voor de rest draait dit ding zot soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:19
Net mijn 3de headset gekregen... Begin me nu bijna zorgen te maken iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:58:
[...]

Ik wil je niet beschuldigen van liegen, maar jij draait met de HTC rom een 2 dagen met een accu? Dat lukt mij NOOIT! 24-28h vind ik een realistischere schatting? 48 zou ik niet kunnen halen, maar misschien is het interessant om er een polletje aan te wijden. Als iedereen dat tenminste realistisch zou willen invullen, want de ervaring leert mij dat mensen om 1 of andere reden hun accuduur menen te moeten overdrijven. :?

Poll: Hoe lang gaat je HTC One S mee op een volle accu?
12 uur
24 uur
36 uur
48 uur
meer dan 48 uur
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Haha, geweldig die poll. :p

Dit geeft me wel een goed overzicht van hoelang de accu mee zal gaan. Dus als ik 3G uit doe wanneer ik die niet nodig hebt, dan kan zon smartphone een stuk langer mee... :)

Geweldig toestel die One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.....hoe zet je 3G uit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-10 21:54
Ik zit de laatste dagen met een batterydrainer...nog maar dik 11u43 minuten van de lader en amper 25% batterij over! Tot voor kort moest ik mijn One S maar elke andere dag aan de stroom hangen, 2 dagen op 1 lading lukte vlotjes.
Geen nieuwe apps geïnstalleerd, hooguit een update, maar ik heb een appkiller draaien om sluipverbruik te vermijden.

Als ik de grafiek goed bekijk, dan staat mijn GPS constant aan?? Nochtans is dat in de statusbalk niet te zien...

https://www.dropbox.com/s...een%20graf%2007022013.png
https://www.dropbox.com/s...reen%20app%2007022013.png

Any ideas? Want dit is erg k*t! |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Drwho1 op 07-02-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar instelling gaat kun je daar "Mobiele gegevens" uitzetten.

Kreeg deze week dan ook eindelijk de update naar 4.1.1. Lijkt nu wel alsof de batterij langer meegaat als ik hem niet al te veel gebruik. Morgen dan maar even kijken hoe lang hij het volhoudt als ik tijdje muziek luister en zit te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
RobertJ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:58:
[...]

Ik wil je niet beschuldigen van liegen, maar jij draait met de HTC rom een 2 dagen met een accu? Dat lukt mij NOOIT! 24-28h vind ik een realistischere schatting?....
Ik zou niet durven :)

Bedoel ook niet 48 uur, dat red ik niet. Ik haal 'm 's ochtends van de lader af en moet hem meestal de dag erna in de loop van de avond weer aan de lader hangen. Gaat dus meer richting 36 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb een vraagje: De webwinkel waar ik mn htc one wil bestellen kan mij van te voren niet zeggen of ik een nederlands of een europees model krijg. Wat is het verschil precies, wat zijn de nadelen van een europees model? Moet ik hem terugsturen als ik een europees model krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Oh, dan zou ik hem daar niet kopen. Niet dat ik wist dat er een NL model was. Maar een shop die geen antwoord op een vraag wil geven....

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben opzich wel antwoord gegeven, ik vroeg of het een europees of een nederlands model was, en hun antwoord was dat ze dat van te voren niet konden zeggen omdat ze wisselende leveranciers hebben. En ze noemden de optie dat ik hem binnen 14 dagen terug kon sturen.
En na een dag al gereageerd, ook wel netjes.

Verder doet deze webwinkel het ook wel netjes op tweakers en kieskeurig.nl, dus ga hier wel bestellen denk ik, maar wil gewoon even weten of ik hem terug moet sturen als ik een europees model krijg :)

Op de site van coolblue staat trouwens uitgelegd dat een europees toestel inhoudt dat er mogelijk geen nederlandse handleiding bij zit, en dat het verder identiek is. Ik ga bestellen, dan heb ik hem hopelijk zaterdag al!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

JBSDM schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:02:
Doe mij er maar een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
JBSDM schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:02:
heb vandaag dus ook al een 3e headset gekregen...gaat daar iets goed mis bij het distributiecentrum. Morgen maar eens even een mailtje achteraan sturen, heb geen zin om later voor gezeik te komen als ik ze nu via marktplaats verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Vanmorgen notificatie of ik 2 htc apps wilde updaten, 1 was het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
Leuk, maar waar blijft de fix die Google Maps weer fatsoenlijk laat werken. Beetje sneu dat ik nu moet navigeren met Google Maps op de iPhone van mn vrouw ipv op mijn Android-telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

kwaazaar schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:03:
Leuk, maar waar blijft de fix die Google Maps weer fatsoenlijk laat werken. Beetje sneu dat ik nu moet navigeren met Google Maps op de iPhone van mn vrouw ipv op mijn Android-telefoon.
que?
Ik heb daar geen last van of ook maar van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:19
Bad_Boy schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:49:
[...]
heb vandaag dus ook al een 3e headset gekregen...gaat daar iets goed mis bij het distributiecentrum. Morgen maar eens even een mailtje achteraan sturen, heb geen zin om later voor gezeik te komen als ik ze nu via marktplaats verkoop :)
Ik heb vodafone gebeld, stond niks in hun systeem zei de medewerker...(hij heeft een notititie gemaakt dat ik had gebeld) leg hem maar in de kast neer tot dat ze bellen of ik hem terug wil geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:09:
Ze hebben opzich wel antwoord gegeven, ik vroeg of het een europees of een nederlands model was, en hun antwoord was dat ze dat van te voren niet konden zeggen omdat ze wisselende leveranciers hebben. En ze noemden de optie dat ik hem binnen 14 dagen terug kon sturen.
En na een dag al gereageerd, ook wel netjes.

Verder doet deze webwinkel het ook wel netjes op tweakers en kieskeurig.nl, dus ga hier wel bestellen denk ik, maar wil gewoon even weten of ik hem terug moet sturen als ik een europees model krijg :)

Op de site van coolblue staat trouwens uitgelegd dat een europees toestel inhoudt dat er mogelijk geen nederlandse handleiding bij zit, en dat het verder identiek is. Ik ga bestellen, dan heb ik hem hopelijk zaterdag al!
Ik had hetzelfde probleem, de meeste winkels wisten niet welke versie ze zouden leveren. Typhone.nl gaf echter wel aan de snellere versie van de telefoon te leveren, en had hem dus daar besteld (dat was nog deze week). Had hem de volgende dag binnen, en werkt zonder problemen.
Enige is dat de handleiding in het Duits is, maar goed, ik lees de handleiding toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:00:
[...]

Haha, geweldig die poll. :p

Dit geeft me wel een goed overzicht van hoelang de accu mee zal gaan. Dus als ik 3G uit doe wanneer ik die niet nodig hebt, dan kan zon smartphone een stuk langer mee... :)

Geweldig toestel die One S.
Je moet ook weten zelfs al zet je de dataverbinding uit de gsm continu verbinding maakt met de zendmasten en dat verbruikt veel stroom. Zoveel zal het dus niet schelen als je je dataverbinding uit zet, hij heeft toch continu verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Meer mensen gisteren twee systeem updates gehad?
Een ervan was voor de input die -nu ik dit bericht tik- inderdaad vlotter blijkt.

De andere lijkt te wijzen op een android update; die zou namelijk zijn voor het verbeteren van softwaredownloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 2 updates gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Ik heb ook de updates gehad . Een was download manager en de andere Htc sense input.
Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.