Majesty schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:49:
En ook ik heb de laatste tijd veel last van het 1% gebeuren. Dacht dat m'n telefoon bijna leeg was gisteravond dus continu in vliegtuigmodus gezeten om te besparen (zat op 1%). Toen ik eindelijk weer een lader bij de hand had, had ik m'n telefoon even opnieuw opgestart: zat op 38%.
Toen weer van de lader gehaald en bij 25% viel hij wel uit. Erg vervelend allemaal.
Kan gewoon niet van m'n telefoon op aan als ik weet dat ik een tijd ver van een oplaadpunt ga zijn en m'n telefoon wel veel nodig ga hebben. Ik hoop heel erg dat JB hier verandering in gaat brengen.
Ik loop ook al 3 dagen flink te klooien met de batterij
Eergisteren: rond de middag was hij al erg laag, aan de USB gehangen, maar laad niet op

Toen de stekekrlader opgezocht en tot 70% opgeladen. Op naar huis, en daar was hij al erg gauw plots weer leeg, zonder dat hij eerst noemenswaardig gebruikt of ontladen was. Telefoon valt weer uit, aan het infuus, opgeladen gedurende de nacht.
Gisteren, bijna hetzelfde, aan het eind van de dag opeens van >20% naar 1%.
Vandaag ook weer, rond de middag nog 40%, zakte snel naar +/-25, en toen was ik aan het filmen, plop, 1%. En weer uit. &*(&%^$$

Blij dat ik dan nog een iPhone van de zaak heb die het wel een week volhoud

Vervolgens daarmee de rest gefilmd.
Anyway, even later zet ik hem weer aan, 19%, en loopt op naar 24%. En zo blijft hij nu al >2 uur aan, langzaam zakkend vanaf die 24%. Echt _geen_ touw aan vast te knopen. Zelfs mijn vorige telefoon met accu van 1,5jaar oud en custom rom waardoor de batterijindicator slecht werkte deed het nog 100x beter dan dit
Nouja, het kan ook morgen zomaar weer goed gaan, maar dit klopt niet, zomaar een accu die compleet leeg is, en daar heb ik een pesthekel aan. Bij mijn vriendin speelt dit probleem niet, ook een Xperia P, tezamen gekocht.