Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Vandaag iets heel raars meegemaakt. Ik kreeg opeens de melding in de notificatiebalk dat Whatsapp de gespreksgeschiedenis niet op kon halen. Deze melding ging niet weg. Vervolgens kreeg ik een popup met agenda is gestopt en agenda-synchronisatie is gestops(oid). Ik besloot even mijn telefoon opnieuw op te starten maar toen kwam hij in een bootloop terecht. Ik kom hier niet uit. Ook hard reset(vol up + power) werkt niet. Ik heb niks geflashed,geroot, of wat dan ook. Volledig originele branded T-mobile Xperia P met de ICS update.

Iemand een idee? Proberen te updaten via Bridge for Mac (of windows computer opzoeken?) of gewoon terug brengen en laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Thanks Michel5128

Pau1p kun je nergens een cache weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Met een speciaal setje is de cover eraf te halen bijvoorbeeld voor een nieuw accu. Zijn er accu's die meer inhoud hebben voor deze P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:07

nWn

In Geocentric Orbit

Pau1p schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:47:
Vandaag iets heel raars meegemaakt. Ik kreeg opeens de melding in de notificatiebalk dat Whatsapp de gespreksgeschiedenis niet op kon halen. Deze melding ging niet weg. Vervolgens kreeg ik een popup met agenda is gestopt en agenda-synchronisatie is gestops(oid). Ik besloot even mijn telefoon opnieuw op te starten maar toen kwam hij in een bootloop terecht. Ik kom hier niet uit. Ook hard reset(vol up + power) werkt niet. Ik heb niks geflashed,geroot, of wat dan ook. Volledig originele branded T-mobile Xperia P met de ICS update.

Iemand een idee? Proberen te updaten via Bridge for Mac (of windows computer opzoeken?) of gewoon terug brengen en laten repareren?
Misschien dat je de telefoon het beste terug kan brengen, dit klinkt niet goed verder. Als je dat liever niet doet kan je proberen of je telefoon wel opstart in fastboot (aanzetten terwijl je volume-omhoog ingedrukt houdt). Zo ja, dan zou je een nieuwe ROM kunnen flashen (kan met gelockte bootloader, kijk voor meer info op het XDA forum). Maar laten repareren is misschien wel de beste optie.

Anyway, naast alle problemen die mensen ervaren ben ik wél echt heel erg tevreden met de P. Alles werkt super soepel, bijna net zo vloeiend als de Nexus 7. Sliding_XP kernel 7.3 met Ondemandx en Sio zorgt erg voor super prestaties, zowel qua snelheid als qua batterij. Nu is het wachten op JB, en hopelijk geeft Sony snel zijn sources vrij zodat ook het ontwikkelen van nieuwe roms en mods een boost krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb mijn Sony Xperia nu bijna 2 weken en ben ook erg tevreden over dit toestel (voorheen Sony K850i) dus het was sowieso een grote overgang naar Android, maar absoluut geen spijt van deze telefoon. Hij loopt inderdaad erg soepel en veel is in te stellen. Geluid had voor mij persoonlijk wel wat harder gemogen. En volgens mij moet de kalender ook een ander kleurtje kunnen krijgen dan het wit.

Wat ik wel minder vind (afgezien van de accu) is het schrijven met ABC met Android. Ik tik nogal eens wat verkeerd en dan is de woordvoorspeller wel een handige uitkomst, maar veel te veel woorden in wel 5 of 6 vakjes daar waar 3 of maximaal 4 veel beter zou zijn geweest. Kleine woordjes tik je zo vaak fout. Jammer! en ik gebruik het liefste de ABC functie die Swiftkey helaas er niet op heeft zitten.

Maar verder ben ik heel tevreden met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 17:44
Boneka schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:47:
Heb mijn Sony Xperia nu bijna 2 weken en ben ook erg tevreden over dit toestel (voorheen Sony K850i) dus het was sowieso een grote overgang naar Android, maar absoluut geen spijt van deze telefoon. Hij loopt inderdaad erg soepel en veel is in te stellen. Geluid had voor mij persoonlijk wel wat harder gemogen. En volgens mij moet de kalender ook een ander kleurtje kunnen krijgen dan het wit.

Wat ik wel minder vind (afgezien van de accu) is het schrijven met ABC met Android. Ik tik nogal eens wat verkeerd en dan is de woordvoorspeller wel een handige uitkomst, maar veel te veel woorden in wel 5 of 6 vakjes daar waar 3 of maximaal 4 veel beter zou zijn geweest. Kleine woordjes tik je zo vaak fout. Jammer! en ik gebruik het liefste de ABC functie die Swiftkey helaas er niet op heeft zitten.

Maar verder ben ik heel tevreden met dit toestel.
Even v.w.b. het geluid:
Bedoel je de speaker? Die kun je 'opkrikken' met de functie xLoud in je instellingen.
Zelf vind ik het dan net te hard, maar werkt wel aardig.

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nee ik bedoel de speaker als je belt. Had voor mij persoonlijk iets harder gekund.

Nog wat vraagjes kun je geen extra mapjes toevoegen in een map? Dit lukt mij namelijk niet
Als je een melding binnen krijgt van What's app en hij staat op de "slaapstand" dan hoor je niks. Met slaapstand bedoel ik als het scherm zwart is na 30 seconden bij mij. Komt nog al eens voor dat ik berichten zie van een half uur of meer geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdejong
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:01
instellingen - energiebeheer - uitgebreide stand-by modus. hier geen vinkje. dit zou moeten helpen?

je blijft dan altijd berichten ontvangen

[ Voor 18% gewijzigd door markdejong op 18-03-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toestel teruggekregen van herstel,
Als ik mijn simkaart erin doe geeft ie aan dat hij deze niet kan lezen
...Coolbleu gebeld: stuur maar terug voor herstel
Niet te doen, gek wordtv je van dat ding, nog maar 3 maanden oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
bartus1989 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:58:
Goed, klein probleem.

Ik probeerde mijn telefoon terug te flashen naar .10

Echter, nu doet de telefoon niets meer. Enkel bij het inpluggen van de computer hoor je bliep.

Hij reageerd niet op flashmode, hard reset of de aan en uit knop alleen...

Pc compagnion vind hem ook niet...

help :X

EDIT: ik weet het al. Ik heb hem naar de .10 software van de SOLA geflasht :(

Zijn er nog mogelijkheden of is dit game over?
Dit is opgelost. Ik moest het fastbooten tot hij 3x trilde, bij de USB poort houden, na het fastbooten snel in flashmode zetten en gelijk in de computer pluggen. Goede software erop en klaar O+

Dat was wel even stressen! Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 22:30
Mijn collega heeft zaterdag zijn Xperia P geupgrade naar 2.3.7.
Sindsdien loopt zijn telefoon vast als hij een scherm naar links veegt.
Standaard homescherm is middelste van 5.

De melding is:
proces com.sony.ericsson.home is gestopt

Daarna vliegt de telefoon naar de laatste geopende app.
Google levert niets op. XDA, etc. allemaal gehad.
Iemand oplossing?

Ik heb al apps verwijderd, maar dat levert niets op.
Veel mensen stellen fabrieksinstellingen voor, maar dat lijkt mij nogal rigoureus omdat hij dan alles kwijt is.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Herstellen middels PC Companion een optie? :)

Overigens: geupgrade naar 2.3.7? Ik neem aan naar 4.0.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 22:30
Majesty schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:34:
Herstellen middels PC Companion een optie? :)

Overigens: geupgrade naar 2.3.7? Ik neem aan naar 4.0.1?
Mijn collega is een digibeet. Onder instellingen > over deze telefoon stond 2.3.7
Hij had een update van Sony gehad gaf hij aan. Dan ben ik er vanuit gegaan dat hij de nieuwste software had.
Zelf hem wel zeggen dat hij eerst naar 4.0.1 moet updaten en dan kijken we verder.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
daarnet iets funky en bijna het idee gehad dat ik aan een nieuwe foon mocht beginnen denken:
- onderweg in de auto naar muziek via AUX kabeltje zitten luisteren
- terwijl muziek aan 't spelen was via bluetooth carkit telefoontje gedaan
- kom ik op het werk (dus AUX kabel er uit) en blijkt dat de audio-interface van de Xperia P helemaal 't noorden kwijt was (geen geluid tijdens bellen, persoon aan de andere kant vd lijn niet te horen, geen beltoon, geen geluid bij afspelen van muziek of video, nada)... maar wel als ik via headset kabeltje luisterde... dan wel
- verschillende keren rebooten, battery-pull etc... uiteindelijk in orde gekregen door FM radio te laten spelen via headset kabeltje en met het knopje van die kabel FM radio uitzetten... daarna was het terug ok (oef).

Zou het eigenlijk wel moeilijk gehad hebben om een nieuwe telefoon uit het huidige aanbod te moeten kiezen. Of 't is plastic Samsung > 4,5 inch monsters of kouwe HTC kak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Heb ik ook al een aantal keren gehad. Zelfs headset erin en eruit prikken helpt niet.
Volgens mij is het iets met een combinatie van headset eruit > telefoon uit > headset erin > telefoon aan > headset eruit.

Maar dat weet ik niet zeker.

"Kouwe HTC kak"? Ik zou die HTC One ZOVEEL liever hebben dan deze Xperia P. Al is het alleen maar om de accu :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb dit ook al een paar keer meegemaakt, namelijk na het crashen van een app die audio afspeelt (in mijn geval YouTube). De oplossing bleek gelukkig redelijk eenvoudig te zijn: weer iets afspelen en dan de headset eruit trekken. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
de HTC One is de uitzondering... maar is me dan ook weer veel te groot (blijf liever rond de 4 inch).

edit: heb net de Sony Xperia SP ontdekt... ik neem mijn woorden terug _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door renio op 20-03-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
De Sony L is misschien een mooie opvolger voor de P. Deze heeft 4.3 inch. Verder weet ik de specs nog niet en ja ik heb net de P gekocht en daar ben ik nog steeds heel blij mee. Alleen het schrijven blijf ik pietlutterig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Laatst online: 18:42
Boneka schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:10:
De Sony L is misschien een mooie opvolger voor de P. Deze heeft 4.3 inch. Verder weet ik de specs nog niet en ja ik heb net de P gekocht en daar ben ik nog steeds heel blij mee. Alleen het schrijven blijf ik pietlutterig vinden.
Specificaties van de L en SP staan al op de Sony site:

Xperia L
Xperia SP

Denk dat de SP de opvolger van mijn P gaat worden.

[ Voor 15% gewijzigd door BB72 op 20-03-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
BB72 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:50:
[...]

Specificaties van de L en SP staan al op de Sony site:

Xperia L
Xperia SP

Denk dat de SP de opvolger van mijn P gaat worden.
Design van de SP is echt mooi! De illumination bar helemaal.
Maar ik had toch liever wel wat meer scherm gezien en minder behuizing. Nu lijkt het wel een beetje alsof er veel behuizing rondom het scherm zit nog.

Is Sony één van de weinigen die naast flagships ook nog echt veel andere "mindere" telefoons op de markt zet of ligt dat aan mij? En dat blijft maar door gaan. Die Xperia reeks willen ze vol maken met iedere letter van het alfabet lijkt het wel. Nu gaan ze zelfs over op dubbele letters? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind dat Sony echt hele mooie designs aflevert. De toestellen zien er altijd net ff anders uit dan het gros. Beide (de L en de SP) zien er prachtig uit al had ik liever gezien dat er wat minder behuizing was (scherm afmeting is voor mij prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 16:56
http://www.xperiablog.net...-likely-to-be-jelly-bean/

Hoop dat de Jelly Bean update inderdaad op schema loopt en deze maand nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
hmmz... de Xperia P heb ik toch nog minder lang dan ik dacht... amper een jaar geleden gekocht eigenlijk en nu al zin in de Xperia SP... damn :)

of hoef ik mij daar - als tweaker/gadget-liefhebber niet echt druk in te maken ? haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

renio schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:
hmmz... de Xperia P heb ik toch nog minder lang dan ik dacht... amper een jaar geleden gekocht eigenlijk en nu al zin in de Xperia SP... damn :)

of hoef ik mij daar - als tweaker/gadget-liefhebber niet echt druk in te maken ? haha :)
Nee hoor. Ik ben erg tevreden met de P, maar damn, die SP is wel heel sexy... Ben benieuwd hoe sterk mijn zelfbeheersing is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
nWn Music schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:26:
[...]

Nee hoor. Ik ben erg tevreden met de P, maar damn, die SP is wel heel sexy... Ben benieuwd hoe sterk mijn zelfbeheersing is :).
Als de update voor de P er snel komt en ook wat verbetering brengt aan batterijverbruik dan zal ik me nog wel kunnen beheersen denk ik... de SP is idd erg sexy, groter scherm en toch niet veel groter van body en die batterij zou wel een eind langer kunnen meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Laatst online: 18:42
renio schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:
Ben ook 1 van de 1e Xperia P bezitters en wilde eigenlijk dit jaar de aanschaf van een nieuwe telefoon overslaan en een sim only pakken.

Na het zien van de SP weet ik toch echt niet of ik de verleiding kan weerstaan.

Sony, stop a.u.b. met het maken van zulke mooie telefoons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Als hun support nog eens deftig zou zijn en hun telefoons ook allemaal zouden werken, 't zou heel mooi zijn :-)

Ik heb geflasht naar .75 en hoop dat mijn wi-fi issues nu voorbij zijn. Al is het maar voor enkele weken, als die nieuwe update naar JB er dan komt is het probleem misschien zelfs definitief opgelost. En kan ik na bijna een jaar eindelijk genieten van een probleemloze telefoon. Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb de P pas gekocht dus ga nu ff niet denken aan nieuwe toestellen en de sp is wel erg groot. Dan lijkt de L een logische keuze naar 4.3 inch scherm.

Heb trouwens nog een vraagje. Tijdens het intikken van berichten voel je altijd een trilling. Is deze uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Instellingen --> Taal en Invoer --> Settings van het toetsenbord --> Trillen bij indrukken afvinken? Dat is tenminste bij mijn Xperia J (met 4.1.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Helaas daar staat ie niet onder bij de P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
Instellingen --> Taal en Invoer --> Achter Xperia toetsenbord op die streepjes drukken --> Geluid en trillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstrhans
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-06-2023
Bij mijn Xperia P gaat de batterij in een keer wel heel hard achteruit. Zelfs in standby zie je gewoon het percentage wegtikken. Eerst kon ik zeker enkele dagen op standby en alles gewoon doen. De laatste tijd haal ik niet eens meer einde van de dag bij gewoon normaal gebruik (af en toe bellen en een sms).

Ook sinds de ICS update is het eigenlijk slechter geworden. Kan je een Xperia P ook weer downgraden? Of is toch opsturen naar Sony Support de oplossing. Hij is nog maar een jaar oud, misschien is de accu ook gewoon domweg stuk. Dank voor any hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:40
Ik heb m'n P teruggebracht naar de winkel. Het accuverbruik wordt week na week slechter en het was al barslecht van bij het begin.
Nu haal ik met veel geluk een 15-tal uur standby, met alle mogelijke energiebesparingsmodi enabled.
Wanneer ik ongeveer 'n uur bel en een schermtijd heb van 37 minuten, dan mag ik met 12 uur tevreden zijn... Om 8u van de adaptor halen en om 20u reeds plat :|

Screenshots: http://imgur.com/7IaQ7vJ,...X,mPRcRcc,s1oBJGW,XLycRQA

Softwareupdate reeds geprobeerd.

Ben benieuwd of ik 'm met een andere batterij terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
mstrhans schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:34:
Bij mijn Xperia P gaat de batterij in een keer wel heel hard achteruit. Zelfs in standby zie je gewoon het percentage wegtikken. Eerst kon ik zeker enkele dagen op standby en alles gewoon doen. De laatste tijd haal ik niet eens meer einde van de dag bij gewoon normaal gebruik (af en toe bellen en een sms).
Misschien hiermee te maken? (Als je T-Mobile hebt). Accu snel leeg (div. toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Jimster schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:53:
Instellingen --> Taal en Invoer --> Achter Xperia toetsenbord op die streepjes drukken --> Geluid en trillen
Super bedankt!!!!!!!!!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik heb sinds enige tijd af en toe last van een plotselinge reboot met de P. Tijdens browsen, muziek luisteren, ik zie geen patroon. Komt misschien maar een paar keer in de maand voor.

Het gekke is dat hij gewoon herstart, maar niet om de pincode vraagt en direct op het homescreen komt met 3G ingeschakeld :?

Geen idee of er iets ergers op komst is; hij gaat binnenkort terug naar Hi wegens verlenging en een ander toestel. Jellybean zal ik niet meemaken op de P vrees ik

[ Voor 21% gewijzigd door Kappade op 26-03-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
JRKAP schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:44:
Ik heb sinds enige tijd af en toe last van een plotselinge reboot met de P. Tijdens browsen, muziek luisteren, ik zie geen patroon. Komt misschien maar een paar keer in de maand voor.

Het gekke is dat hij gewoon herstart, maar niet om de pincode vraagt en direct op het homescreen komt met 3G ingeschakeld :?

Geen idee of er iets ergers op komst is; hij gaat binnenkort terug naar Hi wegens verlenging en een ander toestel. Jellybean zal ik niet meemaken op de P vrees ik
Dat heb ik inderdaad ook al een paar keer gehad, Van de week nog terwijl ik tunein radio aan het luisteren was. Tel zat aan de lader dus het was de batterij zeker niet. Erg vraag allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik had het heel toevallig gisteren. Zat naar muziek te luisteren toen hij plots helemaal uitging en zichzelf opnieuw opstartte. Vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Verschrikkelijk waardeloos dat met dit koude weer je telefoon terwijl er nog circa 30-40% stroom in zit spontaan uitvalt en zegt dat de batterij leeg is.

Opnieuw opstarten kan, maar dan snel weer hetzelfde. Net zo lang tot je telefoon dusdanig is geflipt is dat hij op chinees staat.

Ik begin me ook steeds meer te irriteren aan de P. De batterij is soms met 4 uur (schermtijd 2 uur) leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

bartus1989 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:22:
Verschrikkelijk waardeloos dat met dit koude weer je telefoon terwijl er nog circa 30-40% stroom in zit spontaan uitvalt en zegt dat de batterij leeg is.

Opnieuw opstarten kan, maar dan snel weer hetzelfde. Net zo lang tot je telefoon dusdanig is geflipt is dat hij op chinees staat.

Ik begin me ook steeds meer te irriteren aan de P. De batterij is soms met 4 uur (schermtijd 2 uur) leeg.
Vreemd vreemd, ik heb totaal geen last van het weer (mind you, ben ook niet heel veel buiten deze dagen), en heb nu mn telefoon 9 uur aan met 2 uur scherm tijd en nog 61% over. Nu ben jij niet de enige waarbij ie snel op is, ben benieuwd waar het grote verschil door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik kan er in prinicipe rustig 1,5 dag mee doen, soms 2 dagen.

Afijn ik zat nog even te zoeken naar de instellingen van geluiden. Hoe kun je een andere melding (SMS) What'sapp of update een eigen geluid geven? Het is bij mij nu allemaal hetzelfde geluid irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door Boneka op 27-03-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Boneka schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:36:
Ik kan er in prinicipe rustig 1,5 dag mee doen, soms 2 dagen.

Afijn ik zat nog even te zoeken naar de instellingen van geluiden. Hoe kun je een andere melding (SMS) What'sapp of update een eigen geluid geven? Het is bij mij nu allemaal hetzelfde geluid irritant.
In het hoofdscherm van WhatsApp / sms app op menu klikken en dan naar instellingen (menu is de rechter van die 3 knoppen onderaan). Lukt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nou het geluidje van What's app mag blijven ik wil die van sms (berichten) en alle updates wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Bij berichten heb ik er een ander geluid aan gegeven. Nu nog de updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
mstrhans schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:34:

Ook sinds de ICS update is het eigenlijk slechter geworden. Kan je een Xperia P ook weer downgraden? Of is toch opsturen naar Sony Support de oplossing. Hij is nog maar een jaar oud, misschien is de accu ook gewoon domweg stuk. Dank voor any hulp
Bij een collega van mij was de oorzaak de Nike running app. Ik zou dus eerst maar ff een factory reset doen en kijken of hij het dan nog heeft. Sommige apps zijn echt brak geschreven.( neem eerst wel een full backup ) :)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Het is mij gelukt ook bij gewone meldingen dit aan te passen.

Weer helemaal gelukkig met mijn P.

[ Voor 62% gewijzigd door Boneka op 27-03-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
De laatste dagen vertoont mijn Xperia P ook kuren. Eerder vandaag stond de accu op 39%, dat sprong ineens naar 30% en een half uur later was er nog maar 1% over, waarop de telefoon het nu al een uur uithoudt. Ik vind het een fijne telefoon, maar de accu is redelijk dramatisch ;(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer hetzelfde probleem met mijn P gehad. Op 18% dan opeens uitschakelen, weer aan zetten zit hij op 10% erg vervelend en storend. Ook al battery pull geprobeerd!
Iemand nog meer oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:58
Ik heb het ook! Opeens een onverklaarbare drain en dan blijven hangen op 1%.. Inderdaad opnieuw opstarten en een battery pull helpt niet...

Heb hem van het weekend samen met mijn mp3-speler in mijn broekzak gehad. Nu is de screenprotector toch wel wat beschadigd. Nouja, heb het een half jaar zonder krasjes volgehouden, als het te erg wordt haal ik de protector er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:45:
Vandaag weer hetzelfde probleem met mijn P gehad. Op 18% dan opeens uitschakelen, weer aan zetten zit hij op 10% erg vervelend en storend. Ook al battery pull geprobeerd!
Iemand nog meer oplossingen?
Ik heb precies hetzelfde... Vaak (zeker laatste tijd) gaat hij van ongeveer 14% binnen een paar tellen naar nul... Heel irritant en ik heb nog geen oplossing gevonden (batterij pull werkt ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik had laatst alleen dat ie bleef hangen in de lader op 60% bleek dat ie al op 100% stond. Tja misschien dat Sony er nog een nieuwe batterij in kan stoppen, maar dat zal wel niet.

ps eind maart zou toch Jelly Bean komen voor de P?

[ Voor 13% gewijzigd door Boneka op 28-03-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Boneka schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:37:
Ik had laatst alleen dat ie bleef hangen in de lader op 60% bleek dat ie al op 100% stond. Tja misschien dat Sony er nog een nieuwe batterij in kan stoppen, maar dat zal wel niet.

ps eind maart zou toch Jelly Bean komen voor de P?
Eind maart is Sony-speak voor ... hopelijk in mei? ;-)

De ICS-update werd beloofd na die van de Xperia S, die eind juni zou geüpdatet worden. Uiteindelijk was het, als ik het mij goed herinner, pas eind augustus of september wanneer de P aan de beurt was.

Ooit heb ik hier geschreven dat de updates lang op zich laten wachten, wel dat was waar ik naar verwees. Ik hoop dat de geschiedenis zich nu niet herhaalt :-) Ik ben liever verkeerd met een deftig werkende JB-telefoon dan dat ik gelijk heb en nog een eindje blijf zitten met een smartphone met kuren.

Edit: er is nog hoop --> http://www.xperiablog.net...+XperiaBlog+(Xperia+Blog)

[ Voor 9% gewijzigd door F97 op 28-03-2013 09:56 . Reden: Er is nog hoop: http://www.xperiablog.net/2013/03/28/xperia-p-jelly-bean-screenshot-leaks/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+XperiaBlog+(Xperia+Blog) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
En ook ik heb de laatste tijd veel last van het 1% gebeuren. Dacht dat m'n telefoon bijna leeg was gisteravond dus continu in vliegtuigmodus gezeten om te besparen (zat op 1%). Toen ik eindelijk weer een lader bij de hand had, had ik m'n telefoon even opnieuw opgestart: zat op 38%.
Toen weer van de lader gehaald en bij 25% viel hij wel uit. Erg vervelend allemaal.

Kan gewoon niet van m'n telefoon op aan als ik weet dat ik een tijd ver van een oplaadpunt ga zijn en m'n telefoon wel veel nodig ga hebben. Ik hoop heel erg dat JB hier verandering in gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat ik trouwens ook wel eens heb dat 2 nummers tegelijk aan het spelen zijn. Hoe ik dan de ene kan uitzetten is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Majesty schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:49:
En ook ik heb de laatste tijd veel last van het 1% gebeuren. Dacht dat m'n telefoon bijna leeg was gisteravond dus continu in vliegtuigmodus gezeten om te besparen (zat op 1%). Toen ik eindelijk weer een lader bij de hand had, had ik m'n telefoon even opnieuw opgestart: zat op 38%.
Toen weer van de lader gehaald en bij 25% viel hij wel uit. Erg vervelend allemaal.

Kan gewoon niet van m'n telefoon op aan als ik weet dat ik een tijd ver van een oplaadpunt ga zijn en m'n telefoon wel veel nodig ga hebben. Ik hoop heel erg dat JB hier verandering in gaat brengen.
Ik loop ook al 3 dagen flink te klooien met de batterij :r

Eergisteren: rond de middag was hij al erg laag, aan de USB gehangen, maar laad niet op :? Toen de stekekrlader opgezocht en tot 70% opgeladen. Op naar huis, en daar was hij al erg gauw plots weer leeg, zonder dat hij eerst noemenswaardig gebruikt of ontladen was. Telefoon valt weer uit, aan het infuus, opgeladen gedurende de nacht.
Gisteren, bijna hetzelfde, aan het eind van de dag opeens van >20% naar 1%.
Vandaag ook weer, rond de middag nog 40%, zakte snel naar +/-25, en toen was ik aan het filmen, plop, 1%. En weer uit. &*(&%^$$ :r Blij dat ik dan nog een iPhone van de zaak heb die het wel een week volhoud :+ Vervolgens daarmee de rest gefilmd.
Anyway, even later zet ik hem weer aan, 19%, en loopt op naar 24%. En zo blijft hij nu al >2 uur aan, langzaam zakkend vanaf die 24%. Echt _geen_ touw aan vast te knopen. Zelfs mijn vorige telefoon met accu van 1,5jaar oud en custom rom waardoor de batterijindicator slecht werkte deed het nog 100x beter dan dit :(

Nouja, het kan ook morgen zomaar weer goed gaan, maar dit klopt niet, zomaar een accu die compleet leeg is, en daar heb ik een pesthekel aan. Bij mijn vriendin speelt dit probleem niet, ook een Xperia P, tezamen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Erg vervelend! Kan er alleen maar mee instemmen!

Vooral wanneer je een "zwaardere" applicatie start gaat het inderdaad mis. Eventjes filmen, foto's maken, navigatie gebruiken.. Wanneer de accu op dat moment rond de 40% zit, kan hij binnen 10 minuten gebruik ineens leeg zijn. Echt heel erg vervelend die onvoorspelbaarheid.

Ik zelf wacht JB nog even af en als het daarmee niet "opgelost" is ga ik de HTC One eens in de gaten houden. Naar verluidt gaat die accu wel fijn lang mee. Vooral standby tijd (1% in 8 uur standby tijd).

Over standby tijd gesproken: wanneer ik m'n telefoon gedurende 3 uur niet gebruik, is er vaak gewoon 15% af. Ben al erg veel bezig geweest met BetterBatteryStats etc., maar kan niet vinden waar de drain in zit. "Android Besturingssysteem" blijft vooralsnog altijd de groot gebruiker in standby (ook na een factory reset btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Even een andere vraag;

Ik probeer te rooten via die simpele manier. . Draai nu op .54 dus moet eerst flashen naar .599, alleen als ik dat doe is mijn telefoon onbruikbaar. Hij start wel op, maar kan niks indrukken en alles ziet er heel vaag uit.

Heb al gezocht via XDA maar niet echt veel wijzer van geworden, heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
En hoe het mogelijk is dat 2 nummers tegelijk draaien......vreemd fenomeen.

Wat me trouwens nog steeds niet is gelukt mijn foto's of wat dan ook wireless op mijn tv te vertonen of via mijn sony blu ray speler.

[ Voor 47% gewijzigd door Boneka op 29-03-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Jelly Bean zit er nu echt aan te komen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2210538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Laat maar komen het is immers eind maart hoe lang willen ze het nog rekken? 31 maart?

Hoe kun je trouwens andere updates eruit gooien zoals Recommender of Timescape.

Deze staat onder Update Centre en mag er van mij uit, maar hoe krijg ik die 2 updates eruit?

[ Voor 52% gewijzigd door Boneka op 29-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Hier staat ook nog wat nieuws over Jelly Bean

http://news.softpedia.com...icial-Launch-341585.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSp4wN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 19:26
bartus1989 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:02:
Even een andere vraag;

Ik probeer te rooten via die simpele manier. . Draai nu op .54 dus moet eerst flashen naar .599, alleen als ik dat doe is mijn telefoon onbruikbaar. Hij start wel op, maar kan niks indrukken en alles ziet er heel vaag uit.

Heb al gezocht via XDA maar niet echt veel wijzer van geworden, heeft iemand enig idee hoe dat kan?
Ik durf het niet met heel veel zekerheid te zeggen maar ik liep hier ook beetje mee aan te modderen.
Ik heb .54 erop staan toen geprobeerd te flashed naar .599 lukte niet in 1 keer omdat ik eerst die bijgevoegde .54 moest flashen met kernel uitgevinkt, toen kon ik .599 flashen MET de kernel, toen root met flashtool gedaan toen weer terug naar .54 geflashed MET kernel en nu heb ik root met supersu.

hoop dat je hier wat aan hebt.

edit: Verder heb ik wel problemen met de camera, in het donker met flits is de foto voor de helft zwart, en gister liep deze ook vast toen ik een foto probeerde te maken met als gevolg een reboot, heb hem 3 dagen in gebruik verder tot nu toe heel tevreden nog, red een dag (nog wel) met de batterij dus dat is voldoende.

[ Voor 15% gewijzigd door ReSp4wN op 31-03-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een kleine twee weken ook iets aan de hand met, jawel, de batterijduur.
Normaalgezien staat het scherm als grootste gebruiker, maar sinds kort verbruikt om onverklaarbare reden het besturingssysteem tot wel 70% van de batterij, waardoor hij nu amper 8-10u meegaat. (Vroeger was dit toch 18-20u)

Heeft iemand een idee waardoor dit kan komen? Battery pull helpt niet, en ik denk dat ik alle apps die ik sindsdien heb geïnstalleerd ook weggedaan heb. (Is er ergens waar je de data van installatie kan zien?)
Hij draait op Android 4.0.4, en de uitgebreide stand-by modus ben ik nu aan het proberen, en lijkt wel te helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Wat bij mij wel eens helpt, is om het toestel 's nachts _uitgezet_ op te laden. Niet altijd, maar eens in de maand.
Dan kan ik weken lang weer een paar dagen op een accu lading doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
ReSp4wN schreef op zondag 31 maart 2013 @ 11:11:
[...]

Ik durf het niet met heel veel zekerheid te zeggen maar ik liep hier ook beetje mee aan te modderen.
Ik heb .54 erop staan toen geprobeerd te flashed naar .599 lukte niet in 1 keer omdat ik eerst die bijgevoegde .54 moest flashen met kernel uitgevinkt, toen kon ik .599 flashen MET de kernel, toen root met flashtool gedaan toen weer terug naar .54 geflashed MET kernel en nu heb ik root met supersu.

hoop dat je hier wat aan hebt.

edit: Verder heb ik wel problemen met de camera, in het donker met flits is de foto voor de helft zwart, en gister liep deze ook vast toen ik een foto probeerde te maken met als gevolg een reboot, heb hem 3 dagen in gebruik verder tot nu toe heel tevreden nog, red een dag (nog wel) met de batterij dus dat is voldoende.
Helaas werkt het niet.

Ik wacht wel op JB, hopelijk is dat fatsoenlijk te rooten met mijn telefoon :+

Dat van die camera ken ik ook trouwens. Vreselijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb met de camera niet zoveel problemen. Vind alleen de frontcamera te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
bartus1989 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:30:
[...]

Dat van die camera ken ik ook trouwens. Vreselijk irritant!
Resolutie omlaag zetten, dan maak je weer normale foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Bijzonder vreemd, maar bij mij is het dan ook gebeurd. Na 15% batterij vliegt ie ineens naar 0%.

Echt niet normaal!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Boneka schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:01:
Bijzonder vreemd, maar bij mij is het dan ook gebeurd. Na 15% batterij vliegt ie ineens naar 0%.

Echt niet normaal!!!!!!!!!!!
Ik had een keer dat ik binnen enkele seconden van 40% naar 15% ging en toen naar 0%. Na een paar seconden kon ik de telefoon opnieuw opstarten en was het niveau rond de 20%. Ik denk dat de kou er toen ook mee te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nou ik zit gewoon binnen en vind het patroon van de batterij erg vreemd. Zo laat hij ineens heel snel weer op naar 40%. Iets lijkt er niet te kloppen met deze batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Hoe kan ik eigenlijk draadloos foto's of filmpjes laten afspelen op mijn tv/blu ray? of moet dit met een hdmi kabel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Boneka schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:21:
Hoe kan ik eigenlijk draadloos foto's of filmpjes laten afspelen op mijn tv/blu ray? of moet dit met een hdmi kabel gebeuren?
Als jouw tv en/of BD-speler volledige DLNA ondersteuning heeft, dan kun je met de stock app 'Verbonden apparaten' verbinding maken met je DLNA apparaat.
Zo zou je dus moeten kunnen streamen naar je tv/bd.

Mijn LG BD-speler ondersteunt DLNA en daarmee kan ik m'n Xperia benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay ga het eens proberen anders wordt het maar met een hdmi kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat ik trouwens vreemd vind is dat in je map albums vaak dubbele staan vermeld. Twee keer dezelfde afbeelding. Iemand een idee hoe dat kan?

ps is ons toestel straks geschikt voor 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
2x dezelfde afbeelding krijg je als je een afbeelding die je al had hebt doorgestuurd aan iemand anders. Het standaard overzicht van foto's is namelijk alles bij elkaar, met de recentste als eerst.

Door op het pijltje rechtsbovenin te drukken ga je naar het juiste overzicht. Daar zul je als het goed is geen dubbele aantreffen.

Deze "feature" vind ik zelf overigens hoogst irritant. Ik zit in veel groepsgesprekken waar soms nog wel eens vreemde foto's voorbij komen (worden automatisch gedownload als ik op WiFi zit) en wanneer ik dan een foto die ik heb gemaakt wil laten zien aan iemand, opent eerst het overzicht met op zijn tijd de meest vunzige foto's in beeld terwijl degene aan wie ik de zelf gemaakte foto wil laten zien mee staat te kijken.

Overigens niet geschikt voor 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Laatst online: 20-09 08:23
koelkast schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:14:
Ik heb voor mijn vrouw bij telfort.nl een Xperia P aangeschaft, en vorige week kwam de doos, met versie 4.04 van Android erop, en 4 tags in de verpakking. Mooi. Na alles overgezet te hebben, komen we tot de ontdekking dat het scherm regelmatig niet reageert op aanrakingen, zodat je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid kunt ophangen nadat je iemand hebt gebeld. Vooral vervelend als je dan de voicemail krijgt, want die hangt zelf niet op! Is dit herkenbaar?
De telefoon van mijn vrouw vertoont dit probleem ook. Ik vermoed dat het met de kou te maken heeft, want het treedt altijd op als het toestel in een tas oid heeft gezeten terwijl het koud is (Rond het vriespunt of lager). Ik moet nog steeds een test in de koelkast doen om te kijken of het inderdaad waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Yep heb soms ook foto's of afbeeldingen erop zitten die ik zelf "niet" heb gedownload. Die dubbele afbeeldingen zijn inderdaad irritant. Vreemd fenomeen.

Heb met kou en warmte nog niet meegemaakt dat hij slecht reageert. Vind dit toestel in zijn algemeen vrij goed reageren op aanrakingen. Het zou misschien wel te maken hebben met de persoon. Dan bedoel ik de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
4 tags? Bij mij zaten er maar 3 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Boneka schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:17:
4 tags? Bij mij zaten er maar 3 in.
Bij mij maar 2... Rood en Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Klopt 2 bij mij ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Het schijnt dat Jelly Bean vandaag of maandag beschikbaar komt voor onze Sony Xperia P.

Wat is Sony toch steeds traag met updaten.

Inmiddels is de nieuwe uitgave al weer bekend. Die heet dan Key Lime Pie en moet uitkomen in het najaar van 2013.

[ Voor 8% gewijzigd door Boneka op 12-04-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
bron?

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Op XDA en Xperiablog staat nog niks dus ik verwacht het niet eigenlijk.

Beetje jammer van de deadlines inderdaad, maar goed ben al lang blij dat er een officiële JB voor Xperia P komt, zo'n belangrijke telefoon voor hen is het nou ook weer niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Pagina 2 van ongeveer 12.900 resultaten (0,16 seconden)

Zoekresultaten

1 - Sony Xperia P - User opinions and reviews

www.gsmarena.com/.../sony_xperia_p-reviews-4... - Vertaal deze pagina

15 uur geleden - Jellybean will be releasing Tomorrow or Monday for sure! Contacted Sony. Unlikely Xperia P won't be updated beyond 4.1.2 so it's a dead end for Xperia P.

Onofficieel maar toch..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Volgens sommige berichten lees ik nu ook weer dat de Sony P Jelly Bean krijgt na de S. Wat blijft Sony toch uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heeft iemand ervaringen met XCore die de batterij zou moeten verbeteren?

Schijnt alleen te werken na een root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Wellicht hier al eens gemeld, maar ik wou dit jullie niet onthouden;

Battery charging:
http://talk.sonymobile.com/thread/57971?start=0&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Boneka schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:54:
Pagina 2 van ongeveer 12.900 resultaten (0,16 seconden)

Zoekresultaten

1 - Sony Xperia P - User opinions and reviews

www.gsmarena.com/.../sony_xperia_p-reviews-4... - Vertaal deze pagina

15 uur geleden - Jellybean will be releasing Tomorrow or Monday for sure! Contacted Sony. Unlikely Xperia P won't be updated beyond 4.1.2 so it's a dead end for Xperia P.

Onofficieel maar toch..........
Nog niks gezien.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 05:34
Hashtag schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:57:
[...]

Bij mij maar 2... Rood en Zwart
Had ik misschien een bonus pack? 2 zwart 2 rood en 1 sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Laatst online: 19-08 21:19
Is er al iemand bekend met de volgende TPU hoesjes?
Morgen ben ik ook een trotse bezitter van een P, dus zoek ik nog een mooi hoesje.

In de omschrijving staat Iphone 3g, maar dit lijkt mij een foutje.

http://www.smartphonehoes...ony-xperia-p-3179521.html

http://www.smartphonehoes...ony-xperia-p-3179520.html

Groet,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Ik gebruik zelf een Nillkin hoesje;
http://2.bp.blogspot.com/...e+Sony+Xperia+P+LT22i.jpg

Blijft het design van de P nog een beetje in tact vind ik :)

-edit- Kosten overigens maar 3 knaken op eBay :P

[ Voor 10% gewijzigd door Kars op 16-04-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Zelf heb ik een zilveren P besteld, omdat ik dit mooier vind. Ik ben bang dat dit i.c.m. een zwart hoesje niet mooi is.. Maar die Nillkin is volgens mij ook nog best prijzig?

Edit...
Toch niet duur :P Dat is dus ook nog een goede optie.. Even zoeken naar een plaatje met een zilveren P erin :)

Ik zit nog even verder te kijken op ebay... Die webshops kunnen het wel vergeten.. Ebay heeft veel meer, goedkoper en mooier aanbod :)

http://www.ebay.com/itm/C...Cases&hash=item23292fa6e9
:)

Ik vroeg me ook nog iets af. Ik heb het toestel voor 250 euro gekocht en zal morgen worden bezorgt. Hoe kan het dat deze telefoon zo goedkoop is, terwijl op de website van Sony Mobile (http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/xperia-p/) hij ruim 330 euro kost? Ik heb toch wel een origineel toestel gekocht?

[ Voor 80% gewijzigd door user_tweakers op 16-04-2013 20:15 . Reden: Vraag over toestel/prijs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb er eentje van PD Air. Echt super hoesje. Oersterk en beter dan die andere flappen die in je keel hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
user_tweakers schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:20:

Ik vroeg me ook nog iets af. Ik heb het toestel voor 250 euro gekocht en zal morgen worden bezorgt. Hoe kan het dat deze telefoon zo goedkoop is, terwijl op de website van Sony Mobile (http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/xperia-p/) hij ruim 330 euro kost? Ik heb toch wel een origineel toestel gekocht?
Sony laat een adviesprijs zien. Dat (web)shops hier onder zitten, is eerder regel dan uitzondering.
Kijk maar in de Pricewatch, daar staat 'ie inderdaad voor ongeveer € 250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Hashtag schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:16:
[...]

Sony laat een adviesprijs zien. Dat (web)shops hier onder zitten, is eerder regel dan uitzondering.
Kijk maar in de Pricewatch, daar staat 'ie inderdaad voor ongeveer € 250,-
Oke duidelijk... Ik heb hem Maandag rond 20.00 besteld, had hem eigenlijk vandaag wel verwacht, maar dat zal morgen wel komen. Is er nog een topic met tips voor de telefoon of een forum zoals xda maar dan misschien nederlandstalig?

Inmiddels ook even wachten tot het geld is overgemaakt van me paypal, en dan ga ik een kleine waslijst aan hoesjes importeren :) Ik heb de (naar mijn voorkeur) de mooiste gekozen. Totaal kostte het mij ongeveer 20 euro voor 7 hoesjes.

De volgende hoesjes vond ik mooi

http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item35c5a9a8d9
http://www.ebay.com/itm/C...Cases&hash=item27d1ad590e
http://www.ebay.com/itm/O...Cases&hash=item2329614d1f
http://www.ebay.com/itm/F...Cases&hash=item589da2e810
http://www.ebay.com/itm/G...&var=&hash=item416e4f0f5c
http://www.ebay.com/itm/C...Cases&hash=item2329614e7d
http://www.ebay.com/itm/N...Cases&hash=item2c66fdff7a

Misschien heeft iemand anders, die op zoek is naar hoesjes hier ook wat aan :)

[ Voor 58% gewijzigd door user_tweakers op 17-04-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Onbevestigde bronnen spreken nu dat Jelly bean komt in week 17 of 18 anders in mei net als de Sony S.

Niet te geloven dat Sony met updates zo traag blijft. Overigens schijnen er super batterijen te komen die in een paar seconden zijn opgeladen. Ik zou zeggen Sony..zet ze erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Bevestiging is binnen.. Morgenochtend heb ik ook de Xperia P.

Zijn er nog mensen met batterij problemen, of kwam dit de oude software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ligt in ieder geval niet aan software. Heb al verschillende custom roms/kernels geprobeerd.
Ik las dat het hoogstwaarschijnlijk aan lader, oftewel het "quick charging" ligt, dat zou je batterij snel slopen. Kan me er best iets bij voorstellen, m'n telefoon is echt in een uur of uur en kwartier wel opgeladen. Een kwartiertje in de lader brengt 'm van 0 naar 40 ofzo (laatste 10% 90-100 duren het langst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Volgens dit bericht uitstel tot half mei zucht.................(Jelly Bean never been zo lijkt het)

Sony Xperia P owners are still waiting for their promised Android 4.1 Jelly Bean update, but the Japanese company is still mum on the exact release date.

However, we’ve just received information that points to a possible mid-May release for the long-awaited Jelly Bean update.

XperiaBlog reports that Australian carrier Telstra plans to release Android 4.1 Jelly Bean update for Sony Xperia P on May 14.

According to the carrier’s updated scheduler, the initial submission of the update has been delayed until April 12, which is the possible reason for such a late release.

Obviously, Sony may kick off the rollout of the Jelly Bean upgrade earlier than Telstra, especially that unbranded smartphones are always among the first to receive any major update. Stay tuned for more info on the matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:26
Las ergens wel dat het natuurlijk om een provider specifieke release gaat, en de generic firmware eerder beschikbaar zal zijn dan die van Telstra.

De accu begint inderdaad na een jaar wel vage verschijnselen te vertonen. Laatst was hij bijv 2%, en gooide hem snel aan de lader. Na een half uur nog steeds 2%!? Na een reboot was die toen 75%..... ???!!

Alsof de software die het batterijpercentage moet bijhouden er mee stopt/vastloopt.
Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste