Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

In juni 2012 werd de P idd geleverd met GB. GB was toen door sony geoptimaliseerd en ICS totaal niet. Maar dat wil niet zeggen dat de P niet geschikt is voor ICS. Sterker nog de NovaThor is prima geschikt voor JB en zal ook in maart beschikbaar komen voor de P

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

Millennium schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:06:
[...]

In juni 2012 werd de P idd geleverd met GB. GB was toen door sony geoptimaliseerd en ICS totaal niet. Maar dat wil niet zeggen dat de P niet geschikt is voor ICS. Sterker nog de NovaThor is prima geschikt voor JB en zal ook in maart beschikbaar komen voor de P
JB vanaf maart? heb je daar een bron van?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:56

nWn

In Geocentric Orbit

kevin33 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:27:
[...]

JB vanaf maart? heb je daar een bron van?
Google is je vriend: http://www.gsmarena.com/s...te_schedule-news-5227.php

Wheatley + ROW governor werkt trouwens uitstekend (Sliding_xp kernel V7.2), zowel qua prestaties als batterijgebruik. Daarnaast is SwiftKey Flow ook een verademing, evenals Chrome Beta.

Nu maar hopen dat JB inderdaad in maart komt en niet later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ha, wat grappig. Ik hoorde vaak van tweakers op dit forum dat 3+ uur wel te halen was op de P, maar ik kwam zelf helaas vaak rond de 2u en op betere dagen 2,5~3u. Vandaag: 3u32m en nog 11% over.

Voor mij een hoogtepunt en ik ben er dik tevreden mee :) De 'telefoon ingeschakeld' en 'scherm aan' komt ook erg goed overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Heb eindelijk mijn telefoon terug. Het probleem lijkt opgelost te zijn. Heb nu ook de. 75 erop gezet en sindsdien kan ik niet meer op het internet via het mobiele netwerk... Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 12:54
even de startwizard opnieuw uitvoeren en bij Mobiele Operators je eigen provider kiezen. Dan komt er een melding om internet goed in te stellen; doe dit. ALs je dit niet doet/skipt, kan je inderdaad niet op internet via 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ah, die had ik overgeslagen. Nu werkt het inderdaad weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

nWn Music schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:49:
[...]

Google is je vriend: http://www.gsmarena.com/s...te_schedule-news-5227.php

Wheatley + ROW governor werkt trouwens uitstekend (Sliding_xp kernel V7.2), zowel qua prestaties als batterijgebruik. Daarnaast is SwiftKey Flow ook een verademing, evenals Chrome Beta.

Nu maar hopen dat JB inderdaad in maart komt en niet later :)
Wel, De geplande JB update voor de Xperia T, stond geplanned voor begin februari. Volgens onze mede tweakers rolt zelfs de generic NL al uit, dus ik heb goede verwachtingen dit keer :)

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Ik heb met mijn P een irritante vertraging met bellen. Op het moment dat ik een gesprek aanneem dmv het sliden van het balkje en begin te praten hoort degene aan de andere kant van de lijn mij altijd pas na 1 of 2 seconde. Ik moet dus vaak opnieuw mijn naam zeggen. Iemand met hetzelfde probleem? Heb een t-mobile branded xperia p met ics.

[ Voor 7% gewijzigd door pptw op 04-02-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Wie heeft er vandaag een NL-Alert ontvangen? De Xperia P zou NL-Alert standaard moeten ondersteunen, maar ik heb niets ontvangen. Of moet je echt bij KPN zelf klant zijn, en niet bij een virtuele provider zoals Simyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Pau1p schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:33:
Ik heb met mijn P een irritante vertraging met bellen. Op het moment dat ik een gesprek aanneem dmv het sliden van het balkje en begin te praten hoort degene aan de andere kant van de lijn mij altijd pas na 1 of 2 seconde. Ik moet dus vaak opnieuw mijn naam zeggen. Iemand met hetzelfde probleem? Heb een t-mobile branded xperia p met ics.
Ik wacht standaard al 2 seconden tegenwoordig. Heb al last van die vertraging vanaf mijn eerste smartphone.
El Cid schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:12:
Wie heeft er vandaag een NL-Alert ontvangen? De Xperia P zou NL-Alert standaard moeten ondersteunen, maar ik heb niets ontvangen. Of moet je echt bij KPN zelf klant zijn, en niet bij een virtuele provider zoals Simyo?
Heb niks ontvangen maar heb ook een Generic World rom geflashed, bij de eerste officiële update die ik via de Sony software heb gedaan zag ik er wel een NL-Alert app tussen staan.

[ Voor 31% gewijzigd door Crim op 04-02-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Crim schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:19:
[...]

Ik wacht standaard al 2 seconden tegenwoordig. Heb al last van die vertraging vanaf mijn eerste smartphone.

[...]

Heb niks ontvangen maar heb ook een Generic World rom geflashed, bij de eerste officiële update die ik via de Sony software heb gedaan zag ik er wel een NL-Alert app tussen staan.
Idd, de Xperia x10i had dit ook, geen idee of dit een Sony kwaal is of android algemeen

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb vandaag uitgebreid getest met de Sony S en de Sony P. Zag geen groot verschil met berichten typen. Lettertype bijna even groot. Qua beeld zag ik ook niet veel verschil. Misschien dat met filmpjes kijken de S prettiger is.

Volgens T-Mobile zit er geen verschil meer met een branded toestel, behalve dat je bij het opstartmenu T-Mobile in beeld krijgt. Apps worden niet extra toegevoegd. Aldus T-Mobile Moet zeggen voor 21 euro 1000mb is heel mooi met 3.6Mbps aan snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Boneka schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:13:
Heb vandaag uitgebreid getest met de Sony S en de Sony P. Zag geen groot verschil met berichten typen. Lettertype bijna even groot. Qua beeld zag ik ook niet veel verschil. Misschien dat met filmpjes kijken de S prettiger is.

Volgens T-Mobile zit er geen verschil meer met een branded toestel, behalve dat je bij het opstartmenu T-Mobile in beeld krijgt. Apps worden niet extra toegevoegd. Aldus T-Mobile Moet zeggen voor 21 euro 1000mb is heel mooi met 3.6Mbps aan snelheid.
Welke aanbieding van Tmobile betreft dit?

De meest overeenkomende met hierboven staand is: Smart Plus 420 , deze is 25,39 en alleen de eerste 12 maanden bij een twee jarig (of 2 maanden bij 1 jarig). iSmart 75 is dan veel intressanter voor een smartphone.

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Yep Ismart is zeker interessant. 21 euro per maand (2 jaar) 1000 mb. Je kunt ook kiezen voor 17 euro maar dan met 400mb. Ook 2 jaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 12:54
Millennium schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:21:
[...]

Idd, de Xperia x10i had dit ook, geen idee of dit een Sony kwaal is of android algemeen
Zelfde hier. Altijd het bellen/ophangen een beetje laggy gevonden. Soms neem ik op en dan gaat toch nog heel kort mijn beltoon over heel vaag 8)7 Dan wacht ik 1 sec en dan ga ik pas praten. Eigenlijk te gek voor woorden.

Met mijn HTC Desire (in zijn goede tijd 2.3) had ik dit niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Kappade op 07-02-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat is zo jullie verbruik? Ik kan bij T-Mobile kiezen tussen 400 mb voor 17 euro of 1gb voor 21 euro (2 jaar lang). 21 euro ook nog eens iets meer snelheid, maar ja ook weer meer ping ping. Vraag me af of je vaak boven de 400 mb komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Boneka schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:02:
Wat is zo jullie verbruik? Ik kan bij T-Mobile kiezen tussen 400 mb voor 17 euro of 1gb voor 21 euro (2 jaar lang). 21 euro ook nog eens iets meer snelheid, maar ja ook weer meer ping ping. Vraag me af of je vaak boven de 400 mb komt?
Ik gebruik gemiddeld zo'n 30 mb aan data via mobiele netwerken, en ruim een gig via Wifi per maand. Zit jij regelmatig in de buurt van een Wifi verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Boneka schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:02:
Weinig nut om te vragen wat anderen verbruiken. Net als met belminuten verschilt het per persoon. Ik heb thuis en op mijn werk WiFi dus ik verbruik niet zoveel via 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik gebruik zelf ook veel wifi maar toch trek ik 500mb met gemak per maand. Ligt er maar net aan hoe je je toestel instelt, wat je allemaal doet, etc. Gelukkig zit er een handige verbruiksmeter op maar daar heb je weinig aan. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik kom ondertussen maar max op 50 mb p/m ofzo... Maar dan heb ik wel wifi thuis én op college, dus het grootste deel van de dag. Als ik veel onderweg ben haal ik niet eens de helft van het limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Verschilt dus erg. T Mobile heeft nogal gekke aanbiedingen. 400 mb voor 17 euro of 1 gb voor 21 euro. Daar tussen zit niks. Misschien moet ik ook eens kijken naar andere providers. Mijn werkplek heeft nu geen wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:36

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb het twee maanden gemonitored. Ik liet van alles syncen en gebruikte mijn telefoon onderweg veel en vaak. Kwam nooit boven de 350 mb. Het schiet wel op als je gaat skypen en online radio luisteren. Dan vliegen de MBs erbij! Hetzelfde zal wel gelden voor Youtube.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Weet er iemand toevallig of de navigatie optie via google maps ook echt dataverkeer gaat gebruiken? Morgen moet ik over de grens en dat wou ik doen met de navigatie van google maps, maar als dat dataverkeer verbruikt dan kost dat een flinke duit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:36

woutur

Klauwtjes uit!

Flying schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:42:
Weet er iemand toevallig of de navigatie optie via google maps ook echt dataverkeer gaat gebruiken? Morgen moet ik over de grens en dat wou ik doen met de navigatie van google maps, maar als dat dataverkeer verbruikt dan kost dat een flinke duit...
Ja dat gaat data kosten. Je kan vantevoren op je desktop een route aanmaken en die opslaan op je google account. Dan is deze route in ieder geval aanwezig in je mobiele Maps. Maar niet alles wordt daarmee offline opgeslagen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 18:20
je kan met google maps via instellingen de maps offline maken, dan wordt er geen dataverkeerd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Heb de maps offline gemaakt, dat werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is ook wel weer een handige tip, maar hoe zit het met de weg terug dan, kun je die ook alvast inladen dan of hoe?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ik heb niet de volledige route offline gemaakt. Het is wel zo, van wat ik merk, dat hij op voorhand al wat cached. Ik heb enkel het stuk buitenland offline gemaakt en vanaf dan dataverkeer uitgeschakeld. Bij de verbruiksmeter stond er zo'n 11MB download van Maps voor de hele rit (zo'n 300 km excl. buitenland). Dat valt me eigenlijk goed mee.

Enkele puntjes die ik heb opgemerkt:
- De stem van Google Maps is zelfs met geluid op max enorm stil
- Zuigt de batterij relatief snel leeg, je raakt zeker geen 400km ver op enkel de batterij

Een goede tip voor de houder is dealextreme. Goede, stevige houder. De standaard autolader die ik erbij kreeg toen ik de telefoon kocht is wel enorm kort, waardoor de kabel echt tegen de versnellingspook zit. In de toekomst moet er een grotere komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

woutur schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:25:
Ik heb het twee maanden gemonitored. Ik liet van alles syncen en gebruikte mijn telefoon onderweg veel en vaak. Kwam nooit boven de 350 mb. Het schiet wel op als je gaat skypen en online radio luisteren. Dan vliegen de MBs erbij! Hetzelfde zal wel gelden voor Youtube.
Inderdaad, alleen die 'vreters', maar verder is wat mij betreft 500mb al ruim genoeg. Ik was eerst wat huiverig en liet 3G Watchdog mijn verbruik checken, maar weet nu dat ik gerust mijn gang kan gaan :)

• guarana01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 09:58
AmbroosV schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:40:
[...]

Zelfs niet. Je kan 'm ook rooten zonder unlock en dan is er helemaal geen risico op garantieverlies etc en krijg je geen problemen met updates. Heb het zo pas gedaan met m'n Xperia S.

Gewoon dit even uitpakken en het scriptje draaien. Normal mode kiezen en de stapjes volgen, is op een paar minuutjes klaar en supersimpel: https://docs.google.com/f...fybCvTzJXUkFHVE1KUHc/edit
(USB debugging aanzetten kan bij Instellingen > Opties voor ontwikkelaars > USB-foutopsporing.)

Als dat klaar is is je telefoon geroot en kan je met Titanium Backup of Root Browser Lite systeemapps freezen/verwijderen.
Dit wil ik graag doen, maar 1 vraagje: Als ik dit doe, ben ik dan ook alle instellingen + apps kwijt? Dus als het ware een clean install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuwsmeisjeman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 19:41
Met bovenstaande methode lukte het mij niet om te rooten, ik moest eerst mijn kernel downgraden naar versie 599. Dan werkt het bovenstaande script wel. Daarna heb ik mijn kernel via flashtool geflasht naar 1.75

Geen instellingen of apps kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik heb net een sony xperia p gekocht en dus ook last van het batterij probleem wat zijn de oplossingen die er zijn? Ik kan namelijk niet het hele topic gaan doorlezen.
Verder is het echt een helemooie telefoon en hij gaat als een speer vergeleken met mijn lg optimus p350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loll schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:39:
Ik heb net een sony xperia p gekocht en dus ook last van het batterij probleem wat zijn de oplossingen die er zijn? Ik kan namelijk niet het hele topic gaan doorlezen.
Verder is het echt een helemooie telefoon en hij gaat als een speer vergeleken met mijn lg optimus p350.
Gewoon eerst geduld hebben om het toestel te laten kalibreren en zet het scherm niet op 100%. Kijk over een week of je echt last hebt van de accu en zoek dan naar oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
Ik wil graag mijn telefoon laten herkennen als een sd kaart kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

loll schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:16:
Ik wil graag mijn telefoon laten herkennen als een sd kaart kan dat?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1606940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
Ok thnx, @antraxbomb ik mij telefoon nu ongeveer al een week hoor.
Heeft iemand deze batterij er al is geprobeerd in te zetten?
En als android 4.1 komt kan zou er dan verbetering kunnen komen?

[ Voor 20% gewijzigd door loll op 17-02-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:33
@loll: Waarom zou je NIET het hele topic doorlezen? Dit toestel heeft toch jouw interesse? Nu worden vragen die al gesteld én beantwoord zijn nogmaals gesteld en jammer genoeg wederom beantwoord. Ja, zo worden topics lang....
Wat dacht je van de search functie?
Succes verder met je mooie SXP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
Als we een soort een faq maken ben ik best bereid die in een nieuw een topic in de OP te zetten.
En de zoekfunctie werkt gewoon niet lekker om antwoorden op je vragen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via XDA komt de stock weer widget als boosdoener uit de bus qua battery drain. Dus verwijder de weer widget en je batterij problemen zijn bij de huidige versie praktisch verdwenen.

Ik ben het nu zelf aan het testen en had idd ook een aantal keer het mankement dat hij van 30 in 1 keer uit viel, soms startte de P weer op, nu lijkt het weer als vanouds. Ik vind de batterij nog steeds onvoldoende, omdat hij naar mijn idee snel veroudert is (in het begin haalde ik twee dagen met intensief gebruik, zonder rare instellingen, nu max 1 werkdag).

Ik zal morgen weer posten, en hoop dat het bij mij ook idd de weer widget is, maar voor nu ziet het er wel zo uit alsof dat de iri factor van de P is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Ik heb hier nog altijd problemen met mijn wi-fi. Als ik hem aanzet, dan blokkeert de wi-fi na een tijdje en trekt de batterij leeg. Enkel herstarten helpt, want wi-fi kan niet uitgezet worden.

Hebben nog mensen dat probleem? Er is nergens een oplossing te vinden en de "oplossing" van Sony (enfin, toch die ene helpdesker die ik ooit vastgekregen heb) is herinstalleren. Maar na een week mag je dat opnieuw doen.

Mijn smartphone-ervaring is bijgevolg nul. Ik kan af en toe eens synchroniseren om mijn mails te checken of mijn agenda up te daten, maar dan moet ik weer offline of ik mag herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 16:56
F97 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:27:
Ik heb hier nog altijd problemen met mijn wi-fi. Als ik hem aanzet, dan blokkeert de wi-fi na een tijdje en trekt de batterij leeg. Enkel herstarten helpt, want wi-fi kan niet uitgezet worden.

Hebben nog mensen dat probleem? Er is nergens een oplossing te vinden en de "oplossing" van Sony (enfin, toch die ene helpdesker die ik ooit vastgekregen heb) is herinstalleren. Maar na een week mag je dat opnieuw doen.

Mijn smartphone-ervaring is bijgevolg nul. Ik kan af en toe eens synchroniseren om mijn mails te checken of mijn agenda up te daten, maar dan moet ik weer offline of ik mag herstarten.
Welke firmware draai je?
Sinds de update naar 6.1.1.B.1.54 heb ik hier geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

Coocoocachoo schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:35:
[...]
Welke firmware draai je?
Sinds de update naar 6.1.1.B.1.54 heb ik hier geen last meer van gehad.
Zelfde als jij. En al een factory reset uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Dit klinkt toch meer als een defect in het apparaat. Misschien is er een probleem met de Wi-fi antenne, waardoor de boel blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 08:23
Ik heb twee vervelende problemen met dit toestel:
(1) soms kan ik het scherm niet ontgrendelen. Het toestel reageert alleen op de hardware knoppen. Scherm reageert niet op vinger akties. Ik moet dan rebooten.
(2) de accu loopt met zo'n 5 procent per uur leeg in standby. Ik heb diverse applicaties eraf gegooid & syncen, voor zover mogelijk, uitgezet (van bijvoorbeeld FaceBook). Daarnaast wifi uit als het scherm uit is. Dit helpt niets.

Wat is een gemiddelde laadtijd van een bijna lege accu naar 100%? Is dit mogelijk binnen een uur?
Ik vermoed dat de accu (na drie weken) stuk is.

Nog dingen die ik kan proberen? Toestel is niet geroot, dus ik weet niet hoe zinvol BBS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

pvtonger schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:01:
Ik heb twee vervelende problemen met dit toestel:
(1) soms kan ik het scherm niet ontgrendelen. Het toestel reageert alleen op de hardware knoppen. Scherm reageert niet op vinger akties. Ik moet dan rebooten.
(2) de accu loopt met zo'n 5 procent per uur leeg in standby. Ik heb diverse applicaties eraf gegooid & syncen, voor zover mogelijk, uitgezet (van bijvoorbeeld FaceBook). Daarnaast wifi uit als het scherm uit is. Dit helpt niets.

Wat is een gemiddelde laadtijd van een bijna lege accu naar 100%? Is dit mogelijk binnen een uur?
Ik vermoed dat de accu (na drie weken) stuk is.

Nog dingen die ik kan proberen? Toestel is niet geroot, dus ik weet niet hoe zinvol BBS is.
BBS is volgens mij heel goed te gebruiken zonder root, alleen sommige zaken als alarms kan je dan niet inzien, maar vaak is dit ook niet nodig. Heb je al eens een factory reset geprobeerd? Of herstellen via de computer (sommige gebruikers in dit topic melden dat dat kan helpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@F97

Ik heb net hetzelfde probleem als jouw
Wifi blokkeert als je hem op zet na tijdje en batterij raaktdan zeer snel leeg
Nochtans net geen 2 maanden in bezit
Sony gecontacteerd....hun antwoord: we weten van de problematiek en zijn bezig met een software update voor xperia p
Wanneer dat ging zijn, geen antwoord
Sony laat zijn klanten, gebruikers gewoon zitten
We kunnen voorlopig niets voor u doen, enkel eenmalige retour met downsizing naar android 2.3

Ik breng hem morgen gewoon terug naar de winkel, 2 jaar garantie en aangezien t toestel niet afdoend werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:33:
@F97

Ik heb net hetzelfde probleem als jouw
Wifi blokkeert als je hem op zet na tijdje en batterij raaktdan zeer snel leeg
Nochtans net geen 2 maanden in bezit
Sony gecontacteerd....hun antwoord: we weten van de problematiek en zijn bezig met een software update voor xperia p
Wanneer dat ging zijn, geen antwoord
Sony laat zijn klanten, gebruikers gewoon zitten
We kunnen voorlopig niets voor u doen, enkel eenmalige retour met downsizing naar android 2.3

Ik breng hem morgen gewoon terug naar de winkel, 2 jaar garantie en aangezien t toestel niet afdoend werkt
Hm, ik hoop dat die update er toch nog ooit eens komt. Ik heb dat probleem al van in december, of al eerder zelfs, 't is al zo lang dat ik het me niet meer kan herinneren ... Heb ook niet de indruk dat ze van plan zijn er veel aan te doen. En hopen dat het met de Jelly Bean update in april (dacht ik?) echt wel opgelost is en ik na een jaar een foutloos toestel heb zonder bugs in de standaard Sony-software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Eind maart / begin april komt de jellybean update voor de P (en J en Go), waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Zouden jullie nog steeds voor de P gaan of zijn er nu betere Xperia's? De Z vind ik veel te groot. De V komt er ook goed uit net zo groot als de S, maar vreemd genoeg wint de P het bij vergelijkingen zoals op deze site.

http://versusio.com/nl/sony-xperia-p-vs-sony-xperia-v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 21-09 16:27
Mijn zus heeft een Xperia P (ik binnenkort een Z) en de P is nog steeds een goed toestel afhankelijk van wat je wilt en er voor betalen wilt.
Alternatieven zijn de Xperia T en binnenkort zou een nieuw mid-end model komen met een 720p scherm de naam zou geloof ik Xperia SP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
Ik zou nog steeds voor de Xperia P gaan als ik rond de €260 te besteden had.

De enige waardige alternatieven in deze prijsklasse zijn volgens mij:
- HTC Desire X
- Samsung Galaxy S III mini

[ Voor 9% gewijzigd door Crim op 25-02-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Thanks. Ik zag dat de "opvolger" voor de P (SP) een heel stuk groter wordt. 4.7 geloof ik. Terwijl ik eerder neig naar 4.3 of 4. De T is inderdaad ook een mooie optie alleen is die natuurlijk en stuk duurder. Wil sim only. Ben geen gamer dus al te uitgebreid hoeft voor mij niet. Ga nog wel even kijken naar jullie alternatieven HTC Desire x en Samsung S III mini. Die laatste zal hem zeker niet worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als je een zware gebruiker bent (lees: je scherm veel aan), dan zou ik toch niet voor de P gaan.
Persoonlijk baal ik zelf wel van de telefoon, of nouja, de accu. Want die is totaal niet voor mij gebruik geschikt.
Het kan zijn dat ik een verkeerde batch te pakken heb (juni 2012), maar het is echt om te huilen.
Ik draai nu nog steeds een custom kernel (Sliding kernel) die het wel iets verbeterd heeft, maar ik heb het idee dat m'n accu ook nog wel minder geworden is sinds m'n aankoop. De max schermtijd die ik nu haal is 2,5 uur. Dat met alleen Whatsapp en Facebook gebruik.

Goed, mijn klaagzang is voorbij. Ik zou zelf (gezien mijn eisen) niet opnieuw voor de P kiezen, eerder voor de S. Die heeft een 1750 mAh accu namelijk. Ook een groter scherm inderdaad, maar ik lees daar meer positieve reacties over dan over de P.

Maar nog eerder zou ik verder sparen en voor een nieuwere telefoon gaan, maar dat ben ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Ik haal gemakkelijk 5 schermtijd met mijn P en ben een intensieve gebruiker. Volgensmij ligt dat echt aan de software en een beetje geluk want soms is dat 3u en soms weer 8u. Ik hoop dat de nieuwe patch JB er verandering aan gaat brengen. Heb de telefoon sinds releasedag en ik moet zeggen dat het met Android 2.3.7 een betere batterijduur had dan toen ik naar 4 ging.

Mijn toekomstige telefoon zal opnieuw een Sony worden. Waarschijnlijk de SP als die niet te duur in de winkels komt. Hoop dat die een grotere/wisselbare batterij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Heb ook nog altijd hetzelfde probleem...
Ik heb er serieus over gedacht om een ander toestel te kopen, wat een verschrikkelijk lompe bug...
En het erge is dat ik er onderhand al bijna een half jaar last van hebt en er nog altijd geen oplossing is.
Ik vind de bouw kwaliteit ook maar zozo en de batterij is ook matig, persoonlijk zou ik de telefoon niemand aanraden. Ik hou gewoon nog maar even vol, heb geen zin om er meer tijd aan uit te geven.
F97 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:24:
[...]

Hm, ik hoop dat die update er toch nog ooit eens komt. Ik heb dat probleem al van in december, of al eerder zelfs, 't is al zo lang dat ik het me niet meer kan herinneren ... Heb ook niet de indruk dat ze van plan zijn er veel aan te doen. En hopen dat het met de Jelly Bean update in april (dacht ik?) echt wel opgelost is en ik na een jaar een foutloos toestel heb zonder bugs in de standaard Sony-software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik had die S bijna gekocht voor 200 euro, maar ja helaas uitverkocht. De SL wordt een dik scherm van 4.7, dus te groot. SL niet in ned. verkrijgbaar. Blijft over de T. De V is volgens de specs duidelijk minder dan de P aldus de vergelijking die ik hier gaf. Word nog even dubben. Ben benieuwd wat er nog los komt in Barcelona deze week.

Ik lees trouwens op andere fora enorm veel problemen met wifi.........pffff

[ Voor 10% gewijzigd door Boneka op 25-02-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Ik vind de Xperia P nog steeds een supermooi toestel (heb de zwarte), hij werkt lekker, maakt echt goede filmpjes tijdens feesten (geluid is dan gewoon helder in tegenstelling tot de overbelaste microfoons van veel telefoons van vrienden), het scherm is ook mooi helder en scherp. Maar ja, die verdomde accu...

Ik zou hem door de kleine accu niet zomaar aanraden, maar zou ook niet zo 1-2-3 een betere telefoon kunnen noemen die ik eerder dan de Xperia P zou aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 18:42
Crim schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:20:
Ik zou nog steeds voor de Xperia P gaan als ik rond de €260 te besteden had.

De enige waardige alternatieven in deze prijsklasse zijn volgens mij:
- HTC Desire X
- Samsung Galaxy S III mini
Wil die Desire X voor mijn vrouw gaan bestellen. Zij heeft nu een Desire (die zo langzamerhand uit elkaar begint te vallen). Heb geprobeerd om ook een Xperia P aan haar te slijten (heb zelf een zilveren variant naar alle tevredenheid sinds juni 2012) :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat betreft het accu leed, je hebt tegenwoordig van die apparaatjes (Duracell) die je mee kunt nemen. Makkelijk op te laden zonder draden. Kost je alleen batterijen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:46
Ik heb sinds afgelopen zaterdag mijn Xperia P.
Voor de koop heb ik wat zaken nagezocht en zag dat de batterij niet 'je dat' is.
Omdat ik de P wel een mooi toestel vind en het schermformaat voor perfect is, heb ik deze toch gekocht.

Als eerste:
- batterij opgeladen met toestel uit
- stock weer-widget eraf gegooid

Vannacht opgeladen en zit nu op 8 uur op de accu, welke nu op 90% staat.
Ondertussen beetje surfen, paar telefoontjes gehad (via bluetooth). Daarnaast staat de 3G aan en sync ik mail via Exchange en Google en staat NFC aan.

Al met al geen verkeerd gevoel en wat mij betreft prima waardes. :)

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Vandaag heb ik dan eindelijk de Xperia P binnen. Prachtig toestel. Vond inderdaad alleen de lampjes wat zwak. Daar zie je niet zoveel van. Weet niet of dit bij elk toestel zo is, maar je hebt er weinig aan. Moet alleen nog een mooi hoesje erbij kopen. Nog een vraagje. Zit er naast de standaard folie nog een beschermfolie op?

ps er lijken steeds minder hoezen nog te zijn. Welke bevelen jullie mij aan?

[ Voor 10% gewijzigd door Boneka op 01-03-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Deze is redelijk prijzig, maar erg mooi en zéér duurzaam. M'n vorige toestel had er ook een van hetzelfde merk. Na ruim 3 jaar amper gebruikssporen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Ik kreeg gisteren ineens een melding van een update genaamd recommender 2.4.24... In het update center. Beschrijving die erbij staat is: Er is nu een applicatie beschikbaar voor je Xperia smartphone... Aanbevolen is jouw ultieme bron voor de beste apps en games. Alle content is getest en geoptimaliseerd voor een perfecte gebruikerservaring op je Xperia smartphone.

Allemaal leuk en aardig, maar wat moet ik ermee? Ik heb hier helemaal niet om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heeft iemand de Muvit Slim Case Sony Xperia P? en bevalt ie?

Zit er nu standaard wel of geen screenprotector op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boneka schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:09:
Heeft iemand de Muvit Slim Case Sony Xperia P? en bevalt ie?

Zit er nu standaard wel of geen screenprotector op ?
Standaard is er een soort screenprotector aanwezig. Het is eigenlijk meer een anti-glare die snel krast, althans bij mij. Na een paar dagen zat er nl al een diepe kras in de folie. Ik heb uiteindelijk deze folie (met wat moeite) verwijderd en een folie van Adapt erop gedaan. Nu weer helemaal krasvrij, de fabrieks-protector mis ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Zoals jullie weten heb ik hem dan nu eindelijk binnen. Valt nog zeer veel te ontdekken. Zoals het woordenboek. Deze kan ik wel apart invoeren, maar tijdens het tikken zie ik nergens een optie toevoegen. Ik gebruik het toetsenblok. Apart invoeren van nieuwe woorden schijnt ie niet te herkennen vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Hij leert gewoon bij heb ik ondervonden. Na een tijd komen woorden die je vaak gebruikt maar er niet instaan automatisch ook tevoorschijn. Namen herkent hij uit je contactenlijst (bij mij toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Maar kun je zelf geen woorden toevoegen als je aan het schrijven bent? Ik vind het vreemd dat hij het niet herkent als ik het apart ga invoeren.

Ik zie zo gauw op de handleiding (internet) nergens iets staan over dat woordenboek.

[ Voor 23% gewijzigd door Boneka op 02-03-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Dat kan gewoon bij Instellingen > Taal & Invoer > Persoonlijk woordenboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik zag al inderdaad dat hij woorden op een gegeven moment onthoud, mooi.

Voorlopig nog ff een vraag, voordat ik lastig word ;) is Chrome voor dit toestel de beste browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
Beste browser is natuurlijk persoonlijk, maar ja, ik gebruik Chrome en vind hem fijner dan o.a. Opera, Dolphin, Firefox en de standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay thanks. Zit mijn nieuwe toestel uitgebreid te testen. Een ander toetsenbord is misschien wat handiger. Kleine woordjes pakt ie wat moelijk. Overigens hoe zie je of je een sms of what's app bericht binnen krijgt. Hoor wel een sign, maar zie geen teken of zit dat minuscuul boven ergens in de balk verwerkt?

Foto's toevoegen bij contacten, ook nog niet gevonden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
Boneka schreef op zondag 03 maart 2013 @ 00:04:
Voorlopig nog ff een vraag, voordat ik lastig word ;) is Chrome voor dit toestel de beste browser?
Ik gebruik de nieuwe Opera Mobile Beta met webkit engine, is echt heel snel op mijn Xperia P.
Google Play: De Opera-browser bètaversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Zijn er naast Swiftkey die betaald is nog andere goede toetsenblokken? Ik gebruik altijd het toetsenbord met ABC maar de woordsuggesties zijn teveel en te klein waardoor je vaak mis tikt. Ik zie trouwens bij Swiftkey ook niet de optie om naar ABC te gaan.

[ Voor 91% gewijzigd door Boneka op 06-03-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Boneka schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:41:
Zijn er naast Swiftkey die betaald is nog andere goede toetsenblokken? Ik gebruik altijd het toetsenbord met ABC maar de woordsuggesties zijn teveel en te klein waardoor je vaak mis tikt. Ik zie trouwens bij Swiftkey ook niet de optie om naar ABC te gaan.
Op kleine schermen (en qua breedte gezien is het scherm van de Xperia P klein in mijn optiek) vind ik slide-toetsenborden het prettigst werken. Sinds kort heeft SwiftKey deze functie ook, en is het wat mij betreft het perfecte toetsenbord (en die paar euro meer dan waard). Andere alternatieven zijn Swype of SlideIt. Als je zoekt naar een gratis toetsenbord kan ik je niet verder helpen, maar nogmaals, SwiftKey is het geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay zoveel geld is het ook weer niet he.......Slide toetsenbord zegt me even niks, zal ff googlen alvast bedankt. Vandaag leren case binnen, zit perfect van PDair Leather Flip Case met flap boven. Prettiger dan die van Muvit met klep naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat mij met geen mogelijkheid lukt is blue tooth te verzenden vanaf mijn pc naar de telefoon. Andersom lukt wel en ik zie beiden apparaten ook in beeld. Toch lukt het niet tot een transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je de time-out uitzetten...
instellingen - bluetooth, onder je telefoon, de doorzichtige balk, op de streepjes drukken, time-out voor zichtbaarheid.
ik heb geen time-out, maar zo kunnen ze je wel altijd vinden....

mvg siebe

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Boneka schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 01:02:
Okay thanks. Zit mijn nieuwe toestel uitgebreid te testen. Een ander toetsenbord is misschien wat handiger. Kleine woordjes pakt ie wat moelijk. Overigens hoe zie je of je een sms of what's app bericht binnen krijgt. Hoor wel een sign, maar zie geen teken of zit dat minuscuul boven ergens in de balk verwerkt?

Foto's toevoegen bij contacten, ook nog niet gevonden.......
Die 'tl-balk' is perfect voor je notificaties. App: Illumination Bar Notification. Makkelijk in te stellen bij welke notificatie hij moet knipperen, én per notificatie in te stellen hoe snel ie knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 11:50
Ik begin heel erg moe te worden van mijn Xperia P. De telefoon gaat niet eens een dag mee..

Ik heb het topic een beetje doorgelezen, maar ik begrijp dat er nog weinig goede custom roms zijn (geen cyanogenmod?). Dat zou mijn voorkeur hebben, omdat ik bij mijn oude Legend ook heel veel vooruitgang merkte in accuduur met een custom rom.

Wat zijn andere mogelijkheden om de accuduur te verlengen? Scherm staat al op laagste verlichtingsstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 18:03
Van de week weer een soort van record gevestigd wat betreft gebruiksduur: 2 dagen en 9 uur op één acculading. Dit was zonder batterijspaarstand en locatieservices, bluetooth, wifi uit. 3G en synchroniseren altijd aan. Verder had ik 2+ uur schermtijd (matig gebruik van whatsapp, facebook en bellen). Wel had ik al die tijd een uitstekende verbinding, dit scheelt altijd een hoop! 8)
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/67o6tz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

acidd91 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:52:
Ik begin heel erg moe te worden van mijn Xperia P. De telefoon gaat niet eens een dag mee..

Ik heb het topic een beetje doorgelezen, maar ik begrijp dat er nog weinig goede custom roms zijn (geen cyanogenmod?). Dat zou mijn voorkeur hebben, omdat ik bij mijn oude Legend ook heel veel vooruitgang merkte in accuduur met een custom rom.

Wat zijn andere mogelijkheden om de accuduur te verlengen? Scherm staat al op laagste verlichtingsstand.
CM is er gewoon hoor, hoewel ie nog niet 100% bug-free is. Ik gebruik BrainsRom V4, Sliding_XP kernel V7.3 (gov. Ondemandx + Sio) en heb de "extended stand-by" functie aan. Hiermee haal ik makkelijk het einde van de dag, met vaak meer dan 50% over (schermtijd van 2-3 uur). 2 dagen is ook prima te doen, maar ik leg de telefoon altijd 's nachts aan de stekker.

Je zou BBS kunnen gebruiken om te kijken of er ergens drains aanwezig zijn. Bij mij is het zo dat het "android-besturingssysteem" veel batterij gebruikt als de UPC Mediabox aan staat, ivm broadcasting. Dit is terug te zien in een hoge "CW1200_wlan" activiteit. Mocht ik wifi dan uit zetten, dan scheelt dit een hoop. Echter is dit nooit nodig omdat de batterij het toch wel volhoudt tot het einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Batterij is inderdaad bij intensief gebruik snel leeg. Zeker nu ik mijn Sony Xperia P een weekje heb en alles wil uitproberen. Zal jullie tips zeker meenemen.

Wat ik wel wat vreemd vind zijn de berichten (voorheen sms) . Deze staan in een lijst gepropt. Verzonden, Ontvangen en Concepten. Je kunt ze kennelijk niet filteren per groep, jammer.

Heb gelukkig wel ontdekt dat What's app een popup kan krijgen. Deze heeft ook veel meer mogelijkheden dan berichten, maar toch, vreemd dat er weinig opties zijn. Of zit ie toch nog ergens verborgen?

Ander klein vraagje, waarvoor dient Wi-fi direct?

[ Voor 4% gewijzigd door Boneka op 10-03-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ja die had ik inmiddels gevonden (Wifi Direct), maar hoe zit het nou met berichten, kun je ze nu wel of niet ordenen?

[ Voor 6% gewijzigd door Boneka op 10-03-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Boneka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:26:
Ja die had ik inmiddels gevonden (Wifi Direct), maar hoe zit het nou met berichten, kun je ze nu wel of niet ordenen?
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar je zou kunnen kijken naar alternatieve sms apps zoals handcent. Deze hebben vaak meer opties dan de standaard app (handcent heeft volgens mij ook opties voor een popup zoals bij WhatsApp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Welnu voorheen had je vooral sms berichten. In mijn vorige telefoon Sony Ericsson K850i had je postvak in postvak uit en concepten. Maar in de xperia p zitten al deze berichten onder elkaar. Ik heb inmiddels begrepen dat dit ingebakken zit in Android, maar Sony heeft dit verkloot door alles onder elkaar te zetten, vreemd.........

Wat ik trouwens ook vreemd vind, zijn de websites aangaande de Sony Xperia P. Je ziet overal dat je een geheugenkaart kan kopen van Sandisc terwijl dit helemaal niet kan.

[ Voor 45% gewijzigd door Boneka op 12-03-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
http://www.pdashop.nl/pro...3169926.1.1.utmcsr=google|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr=coolblue&__utmv=-&__utmk=199277870

Weet iemand of deze ook geschikt is voor onze Sony Xperia P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Boneka schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:02:
http://www.pdashop.nl/pro...3169926.1.1.utmcsr=google|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr=coolblue&__utmv=-&__utmk=199277870

Weet iemand of deze ook geschikt is voor onze Sony Xperia P?
Wat denk je zelf? Die dingen zijn universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay.........je kunt nooit weten he die stekkertjes passen ook niet overal in.

Gelijk een andere vraag hoe stel je 3G snel aan en uit? Mijn abonnement begint volgende week te lopen, maar ik zie dat je tig handelingen moet doen om hem aan te zetten. Ik zie boven in de statusbalk nu wel een drietje staan. Heb geen idee of dit 3 G is en hoe uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gewoon je data uitzetten bedoel je? Daar heb je toggles voor (in een widget). Ik gebruik er zelf een handige mod voor waardoor ze in de notificatiebalk uit gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Goed, klein probleem.

Ik probeerde mijn telefoon terug te flashen naar .10

Echter, nu doet de telefoon niets meer. Enkel bij het inpluggen van de computer hoor je bliep.

Hij reageerd niet op flashmode, hard reset of de aan en uit knop alleen...

Pc compagnion vind hem ook niet...

help :X

EDIT: ik weet het al. Ik heb hem naar de .10 software van de SOLA geflasht :(

Zijn er nog mogelijkheden of is dit game over?

[ Voor 18% gewijzigd door bartus1989 op 14-03-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Majesty schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:43:
Gewoon je data uitzetten bedoel je? Daar heb je toggles voor (in een widget). Ik gebruik er zelf een handige mod voor waardoor ze in de notificatiebalk uit gezet kunnen worden.
Wat is jouw handige mod dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben hier meer mensen last van een Xperia P, die als dat hij ongeveer bij 15% is opeens snel aftelt na 1% en dan uitvalt. Als je hem dan weer aanzet is hij gewoon weer 15%. Gister 5x opnieuw aangezet. Ben er nu wel een beetje klaar mee weet iemand hier een oplossing voor of hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

bartus1989 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:58:
Goed, klein probleem.

Echter, nu doet de telefoon niets meer. Enkel bij het inpluggen van de computer hoor je bliep.

Kan je m wel opstarten in fastboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 18:03
Boneka schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:11:
[...]

Wat is jouw handige mod dan?
Ik gebruik hiervoor Powertoggles. Compleet naar eigen wens in te stellen.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:29:
Hebben hier meer mensen last van een Xperia P, die als dat hij ongeveer bij 15% is opeens snel aftelt na 1% en dan uitvalt. Als je hem dan weer aanzet is hij gewoon weer 15%. Gister 5x opnieuw aangezet. Ben er nu wel een beetje klaar mee weet iemand hier een oplossing voor of hebben meer mensen dit probleem?
All een battery pull geprobeerd? (Volume omhoog knop en aan/uit knop ingedrukt houden totdat hij 3x trilt) Dit geeft hetzelfde effect als dat je bij een andere telefoon de batterij eruit zou halen. Hierna moet je het toestel eigenlijk opladen tot 100% en dan in een keer leeg laten lopen totdat hij uitvalt, dus niet tussentijds opladen. Zo kun je je telefoon 'leren' om het juiste batterijpercentage aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

bartus1989 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:58:
Goed, klein probleem.

De flashtool van Sony zelf, ziet die hem wel?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste