Na 9 uur 47min met 2 uur schermtijd heb ik de 46% aangetikt. 5 uur muziek geluisterd en uurtje gebrowsed, 3 mailaccounts die middels push staan.
Hij is nog bezig met kalibreren merk ik, want hij zei een uurtje geleden dat hij op 42% zat en nu gaat hij dus omhoog.
Ik heb ook DS Battery Saver geprobeerd, maar had dat mijn dataverbindingen wegvielen en ik hem moest rebooten.
Ik geef wel toe dat ik flink heb moeten worstelen met deze telefoon in het begin om hem te kunnen waarderen. Eerste paar dagen zag ik echt de accu leeglopen met het scherm aan (eerste dag haalde ik krap de 4 uur!). Toen een avondje aan de oplader gezet, android systeem had een heel hoog verbruik.
Haalde toen de 6 uur, nog steeds veel wake-lock problemen. Bleek Google Maps te zijn die steeds om de ~10 minuten gps gebruikte. Uitgezet in de App, aanzienlijk minder hoge drain daarna!
Heb toen besloten het toestel te ontgrendelen en er een cm9 rom opgezet, batterij ging toen al rond de 10 uur mee. Nu staat er MIUI op en ik had gisteren na 23 uur nog 41% over. Geef toe dat ik hem toen amper gebruikt heb.
Al met al werkt hij erg fijn nu! Rode model is echt heel gaaf.