Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Die accu heeft inderdaad af en toe kuren. Moet zeggen als ik hem langer oplaat dan vol dan is ie wat minder wispelturig. Misschien ook handig zo'n Duracell oplader erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Cave_Boy schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:31:
[...]

Had ik misschien een bonus pack? 2 zwart 2 rood en 1 sticker.
Bij mij zaten er destijds 1 rode, 1 zwarte en 5 stickers in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Sony Mobile heeft vorig jaar een belofte gedaan aan veel trouwe Xperia gebruikers. De fabrikant maakte toen een lijst met toestellen bekend, die een update naar Android 4.1 zouden krijgen. Enkele modellen zijn inmiddels van de software voorzien, maar veel smartphones ook niet. Zo wachten teleurgestelde Xperia S gebruikers nog steeds op een update naar Android Jelly Bean. Sony Mobile heeft nu bekend gemaakt dat de updates in een ‘final stage’ zijn.

De fabrikant bracht het nieuws middels een bericht op Twitter naar buiten. In de tweet stond dat de Android 4.1 update voor meerdere toestellen bijna klaar is. Waarschijnlijk zit Sony Mobile in de laatste testfase en wordt de software binnenkort nog vrijgegeven. Binnenkort zullen de Sony Xperia P en de Xperia Go een update ontvangen. In het bericht werden daarnaast ook de Xperia S/SL, Xperia acro S en Xperia Ion benoemd.

Waarschijnlijk zullen de twee eerstgenoemde modellen de update als eerst ontvangen. Het is niet duidelijk hoe snel daarna de andere Xperia toestellen zullen volgen. Sony Mobile zegt in de tweet dat er volgende week meer nieuws naar buiten komt. Hopelijk wordt dan precies duidelijk wanneer gebruikers de nieuwe Android software kunnen verwachten.

bron gsm pedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nou ik ben benieuwd, als ze nog lang wachten is android weer een versie verder ontwikkeld, en is mijn accu ook overleden :+ Hoop dat er verbeteringen in zitten qua accu gebruik, en dat de camera weer normaal werkt, dat zijn 2 dingen die ik wel graag gefixt wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Kernel wordt niet opgedate dus ik weet niet of de batterij wordt meegenomen. Camera heb ik persoonlijk niet zoveel problemen mee. Wat kleine aanpassingen in de walkman zou ik wel prettig vinden. Vooral het uitzetten is lastig bovendien werkt gracenote vaak niet goed, maar daar kan Sony weinig aan doen, maar het is soms een rommeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Camera is anders erg vervelend bij mij, bij het uitgaan moet ik 'm altijd op 6MP zetten wil ik fatsoenlijke foto's kunnen maken. De flits op 8MP werkt gewoon niet naar behoren.

Daarnaast vind ik de Walkman app echt niet fijn werken. Wanneer je een nummer hebt uitgezocht uit bijvoorbeeld de lijst met tracks van een bepaalde artiest, en je die dus aanklikt, dan gaat hij er naartoe. Maar als je dan vervolgens weer terug wilt naar die lijst met tracks van de artiest, moet je helemaal opnieuw naar artiesten gaan, naar beneden scrollen om de juiste artiest op te zoeken, etc.Tijdrovend en omslachtig vind ik.

Ook de shufflemodus gaat telkens automatisch op "uit".

Laten we hopen dat het één en ander opgelost wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Laatst online: 19-08 21:19
Ik gebruik de telefoon inmiddels 4 dagen, en heb hem direct helemaal geupdate. Nog steeds geen spijt van, al is die walkman soms wel wat omslachtig.
Batterijverbruik vind ik nog niet zo spectaculair.. Kan er gemakkelijk een dag mee doen. Alleen afgelopen zaterdag heb ik hem 2x opgeladen, maar toen probeerde ik ook nog veel uit op de telefoon en stond hij zonder accu van 05:30 tm 02:00, dat zijn ook geen normale dagen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-04-22-18-49-07_zps855d2c4d.png

10 uur, 40% eraf. De standby is erg zuinig heb ik het idee? (maar over een jaar zal ik denk wel net zo klagen als jullie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Dat laatste inderdaad, haha. Ik raad je aan een normale lader aan te schaffen (als je die al niet hebt) en niet de snellader die je erbij krijgt te gebruiken. Vandaag om 11 uur 's ochtends op 100% uit de lader gehaald, om 18.00 was het al klaar. In die tijd heb ik 1,5 uur schermtijd gehaald, en ja ik heb gekeken naar achtergrond processen + betterbatterystats etc., niets te vinden.
Hij is ook in no-time vol nu, dus ik denk dat die accu toch wel hard slijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Heb je misschien bronnen waarin staan dat de snellader de boosdoener is, en een link waar de normale lader te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hier de bron: M-en-M in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Een normale lader is gewoon een normale micro usb kabel + usb adapter. Een lader die voor iedere smartphone gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Super! Ik heb gelijk me oude Samsung 0.7A aangekoppeld. Ik hoop dat ik de batterij problemen voorkom. Ik had denk pas 4 keer opgeladen met de zware acculader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb de P begin maart gekocht dit jaar, maar nog nooit problemen gehad met de camera. Zojuist nog eens getest met 8MP. Doet ie foutloos.

The Walkman heeft wat minnetjes inderdaad. Ziet er goed uit, maar het zoeken terug gaan etc. is niet handig. En wanneer er een song bezig is moet je eerst terug om hem te pauzeren. Een stop knop op de telefoon zelf zie ik ook niet. Maar ik heb al heel wat beelden gezien van Jelly Bean en ook van mijn neef die een Samsung galaxy II heeft is lovend over Jelly Bean. Veel dingen zijn veel praktischer. Het schuiven wegklikken gaat makkelijker zonder dat het e.o. het ander weer uit staat. Werkt weer nog meer zoals een pc. Multi functioneel. Kan niet wachten..........

Camera probleem zou ik toch terug gaan als ik jou was. Als ik er geen last van hebt, zal ie denk ik niet anders worden met Jelly Bean al zijn de mogelijkheden daar wel flink gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nou, in de voorgaande update was er niets aan de hand met de camera. Alleen met 8MP+flits gaat het mis. Ook op 6MP heb ik het effect wel eens gehad, van de halve foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:06
_/-\o_

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Als 4.1 (ik denk volgende week) binnen is, moeten we natuurlijk weer maanden wachten op 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNFke
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-01-2024
4.1 nu aan het uitrollen in Vlaanderen en Nederland! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
TNFke schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:05:
4.1 nu aan het uitrollen in Vlaanderen en Nederland! :)F
Dat weet je vanuit eigen ervaring? Heb nog niemand gehoord of gezien die de update binnen heeft, via de officiële kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNFke
  • Laatst online: 23-01-2024
acoster schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:35:
[...]

Dat weet je vanuit eigen ervaring? Heb nog niemand gehoord of gezien die de update binnen heeft, via de officiële kanalen.
Yes, de update heeft wel meer als een uur geduurd maar hij is momenteel aan het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Ok. Via de sonymobile.com website krijg ik de update in ieder geval nog niet.Thuis maar eens proberen dan met PC-companion.

Helaas, geen update..... Waarschijnlijk omdat ik hem via T-mobile heb... :(

[ Voor 25% gewijzigd door acoster op 24-04-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 22:58

lemmy

*yoink*

Ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat de P nog een 4.2 update gaat krijgen..of is ie al beloofd?

Ik kan wel bevestigen dat de update via PC Companion beschikbaar is voor mn simlock vrije, unbranded, toestel. Is nu aan het downloaden.

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
En ook hier is me zojuist Jelly Bean aangeboden door PC companion.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameskond
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 17:53
Hoelang gaat het duren tot T-Mobile de update doorvoert? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 16:22
lemmy schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:13:
Ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat de P nog een 4.2 update gaat krijgen..of is ie al beloofd?

Ik kan wel bevestigen dat de update via PC Companion beschikbaar is voor mn simlock vrije, unbranded, toestel. Is nu aan het downloaden.
Er is nauwelijks verschil tussen 4.1 en 4.2, er zijn zelfs een paar bugs in 4.2 die niet in 4.1 zitten. Kans is klein dat 4.2 er in de nabije toekomst aankomt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

ziet er naar uit dat Unbranded NL nog niet beschikbaar is :)

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Bij mij ook nog niet en ik heb geen branded toestel. Nog even wachten dus. Klopt inderdaad dat de verschillen met 4.2 klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Millennium schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:47:
ziet er naar uit dat Unbranded NL nog niet beschikbaar is :)
Oh nee?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u0lFuZW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hoe valt het zo mee? Eerste indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Het OS lijkt wat vloeiender te lopen dan 4.0, Google Now is ook wel grappig. De launcher zelf vond ik in 4.0 beter, net als wat grafische elementen (zoals on/off-sliders, progress bars en het achtergrondje in menu's).

[ Voor 31% gewijzigd door Alex) op 25-04-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Ik kreeg net de update binnen. T-mobile branded (model 2011)
Ging snel en probleemloos en de eerste indruk: alles lijkt goed te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Hier ook aan het installeren!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 11:50
Het lukt bij mij niet bij het installeren. Als ik volume knop omlaag inhoud, gaat hij gewoon opladen als ik de usb kabel aan sluit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Hmmm.. hier nog altijd geen nieuwe firmware gevonden. KAn het te maken hebben met het feit dat ik de vorige update handmatig heb gedaan en misschien de generic-world-rom heb gebruikt? Weet iemand hoe ik dat kan zien trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
acidd91 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:40:
Het lukt bij mij niet bij het installeren. Als ik volume knop omlaag inhoud, gaat hij gewoon opladen als ik de usb kabel aan sluit..
Doe je het via PC-companion ? Of heb je de ROM ergens gedownload en gebruik je de flashtool?
Bij de laatste moet je inderdaad je volume-knop ingedrukt houden, het kan zijn dat USB-foutopsporing dan ook aan moet staan, maar zeker weten doe ik dat niet. Uiteraard kan je het even proberen.

Via PC-companion kan ik mijn telefoon gewoon aansluiten en is het niet nodig om de volumeknop in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
acoster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:02:
[...]

Doe je het via PC-companion ? Of heb je de ROM ergens gedownload en gebruik je de flashtool?
Bij de laatste moet je inderdaad je volume-knop ingedrukt houden, het kan zijn dat USB-foutopsporing dan ook aan moet staan, maar zeker weten doe ik dat niet. Uiteraard kan je het even proberen.

Via PC-companion kan ik mijn telefoon gewoon aansluiten en is het niet nodig om de volumeknop in te drukken.
Gebruik PC companion, zie onderstaand screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kXpSGss.png

Punt waarbij ik mijn volume-down knop in moet houden werkt dus niet. Telefoon uitgeschakeld, lang genoeg gewacht, maar als ik met volume-down knop ingedrukt de USB kabel aansluit gaat hij gewoon in oplaad modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Oh... tja..zover ben ik nog niet gekomen..haha. Geen idee dus nog, misschien dat anderen die de update wel al hebben je verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy

lemmy

*yoink*

Eerste indruk is dat me niet echt iets bijzonders is opgevallen. Geen negatieve punten iig. De nieuwe theme is wel leuk. Toggles in het notification zijn ook aardig, maar ik merk dat ik toch eerder de widget gebruik. Snelheid is ook gewoon goed, maar dat was het al imo. Zelfde geldt voor batterijduur.

Wat ik wel jammer vind, en waar ik op hoopte is dat mn connectivity probleem nog niet is opgelost. Kan er ook bar weinig over vinden op internet...dus begin me af te vragen of het wel aan de firmware ligt.

Probleem is als volgt: na een tijdje, weet niet exact wat de voorwaarden zijn, heb ik geen mobiel internet meer en kan ik ook niet bellen of gebeld worden. Met de vorige firmware (.54) gaf de balk ondertussen wel gewoon een x aantal streepjes weer, dus wist ik vaak niet eens dat ik geen verbinding meer had.
Enige manier om weer verbinding te krijgen is door de telefoon te herstarten. Wat me ook opviel is dat de batterij een stuk sneller leegloopt als ik geen verbinding meer heb.

Het verschil met de nieuwe firmware is dat het nu ook duidelijk is dat er geen verbinding meer is...nu weet ik tenminste wanneer ik mn telefoon moet herstarten.

Een collega van me had ooit hetzelfde probleem (ook XP), heeft het toestel teruggestuurd voor reparatie, teruggekregen, alles werkte een paar maanden weer, en toevallig heeft hij sinds gisterochtend ook weer dit probleem. Toen begonnen bij mij ook de problemen.

@acidd941: Houd je volumeknop wel lang genoeg ingedrukt? Eerste keer dat ik een update kreeg duurde het een paar tellen voordat PC companion naar het volgende scherm ging. Op dat scherm staat onderin dat je de knop niet (meer) ingedrukt hoeft te houden.

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
lemmy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:16:
@acidd941: Houd je volumeknop wel lang genoeg ingedrukt? Eerste keer dat ik een update kreeg duurde het een paar tellen voordat PC companion naar het volgende scherm ging. Op dat scherm staat onderin dat je de knop niet (meer) ingedrukt hoeft te houden.
Bij mij gaat hij naar oplaad modus, dus niet in update modus. Ik kan hem zo lang inhouden totdat ik een ons weeg, maar updaten lukt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
acidd91 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:17:
[...]

Bij mij gaat hij naar oplaad modus, dus niet in update modus. Ik kan hem zo lang inhouden totdat ik een ons weeg, maar updaten lukt niet..
Ik heb bij een update van andere android-apparaten ook wel eens problemen gehad. Bleek een andere kabel of zelfs een andere USB-poort wonderen te verrichten.
Je PC al eens opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Nice :) welke SI ? ik heb "1261-9016" (servicemenu: *#*#7378423#*#*)

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Millennium schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:35:
[...]

Nice :) welke SI ? ik heb "1261-9016" (servicemenu: *#*#7378423#*#*)
Handig! Ik ben inderdaad de World-ROM (6.1.1.B.1.75). Zou dat wat uit kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

acoster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:45:
[...]

Handig! Ik ben inderdaad de World-ROM (6.1.1.B.1.75). Zou dat wat uit kunnen maken?
NL is ook world-ROM. gaat om de Custumization version xxxx-yyyy-zzz (1261-9016-R1G / 1254-4233_6.1.1.B.1.54 Generic)

overigens heb ik nooit meer de .75 versie gekregen

[ Voor 6% gewijzigd door Millennium op 25-04-2013 11:55 ]

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Dan wacht ik de update nog maar even af en anders flash ik hem weer via SUS.
(Ik heb overigens 1261-8258_R4G / 1254-4233_6.1.1.B.1.75 GENERIC - user))

[ Voor 33% gewijzigd door acoster op 25-04-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

acoster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:50:
42 Red LT22I/MOBILE PHONE/NT1-1_IM820/CUSTOMIZED SG (SING 03.05.2012 1261-8258/R6E WORLD LT22I CUSTOMIZED SG 1261-8258 N/A

Lijkt er op dat je vesie uit Singapore hebt. inplaats van een NL versie >:)

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
acoster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:29:
[...]

Ik heb bij een update van andere android-apparaten ook wel eens problemen gehad. Bleek een andere kabel of zelfs een andere USB-poort wonderen te verrichten.
Je PC al eens opnieuw opgestart?
Jep, allemaal geprobeerd. Nog steeds lukt het niet. Hij geeft onderin wel een popupje dat het apparaat een storing heeft veroorzaakt en niet wordt herkend (windows 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Millennium schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:04:
[...]

42 Red LT22I/MOBILE PHONE/NT1-1_IM820/CUSTOMIZED SG (SING 03.05.2012 1261-8258/R6E WORLD LT22I CUSTOMIZED SG 1261-8258 N/A

Lijkt er op dat je vesie uit Singapore hebt. inplaats van een NL versie >:)
Hoe kom je daarbij dan? Ik heb de 1261-8258/R4G, niet de R6E....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy

lemmy

*yoink*

Jezus wat staan er veel versie nummers in het service menu bij SI. Welk nummertje hebben jullie het precies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Haha... geen idee en ik weet ook niet wat ik er mee moet... denk dat ik maar gewoon wacht tot de update wel verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

lemmy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:56:
Jezus wat staan er veel versie nummers in het service menu bij SI. Welk nummertje hebben jullie het precies over?
Custumization version: gaat het om de 8 eerste cijfers. De 3 volgende zijn niet belangrijk. dus xxxx-yyyy(_zzz)

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Enig idee hoe ik weer op de nederlandse versie kom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Easy way:

1 root je telefoon
2 download es file explorer
3 edit build.prop
4. vervang alle si nummers van 1261-8258 => Unbranded NL SI (bijv 1261-9016)
5. Open SUS en kies repair.

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
PC-companion........nou bij mij staat gewoon uw toestel is up to date.........hoe kan dit nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Boneka schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:49:
PC-companion........nou bij mij staat gewoon uw toestel is up to date.........hoe kan dit nou?
Ligt aan je SI nummer. Provider branded versie? Imported versie? NL unbranded krijg ik ook nog niet binnen, hoewel iemand hier zegt dat hij deze heeft binnengehaald, maar deze tweaker reageert nog niet. Dus afwachten

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:58
acoster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:50:
Zelfde versie hier, ook nog niets kunnen ontvangen. Nog maar even geduldig afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Toestel gewoon gekocht bij de phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Boneka schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:55:
Toestel gewoon gekocht bij de phonehouse.
Wat is jouw SI nummer dan?

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
SI nummer ff kijken waar dat staat

Sorry waar staat dat nummer ergens?

[ Voor 36% gewijzigd door Boneka op 25-04-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Die van mij is 1254-4233
T-Mobile branded, nog geen update hier (ook niet als ik 'm forceer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy

lemmy

*yoink*

Millennium schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:19:
[...]

Custumization version: gaat het om de 8 eerste cijfers. De 3 volgende zijn niet belangrijk. dus xxxx-yyyy(_zzz)
En ik heb: 1262-7436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
is dat je smalband versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

lijkt op een branded Duits (o2)

67 Red O2 DE/BLACK 08.05.2012 1262-7436/R5E WORLD LT22I O2-DE WORLD CDF1262-7436 N/A

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

servicemenu: *#*#7378423#*#* -> Customization versie

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Aha die moet je zeker opzoeken via een ingevoerde code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
acidd91 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:53:
[...]

Jep, allemaal geprobeerd. Nog steeds lukt het niet. Hij geeft onderin wel een popupje dat het apparaat een storing heeft veroorzaakt en niet wordt herkend (windows 8)
Ik bedoel natuurlijk windows 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Boneka schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:20:
Aha die moet je zeker opzoeken via een ingevoerde code.
idd, gewoon in je dailer het bovenstaande nummer invullen, dan kom je in service menu, onder service Info staat je custumization version

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy

lemmy

*yoink*

Millennium schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:16:
[...]

lijkt op een branded Duits (o2)

67 Red O2 DE/BLACK 08.05.2012 1262-7436/R5E WORLD LT22I O2-DE WORLD CDF1262-7436 N/A
Ok, dat wist ik niet. Zie aan de buitenkant (gelukkig) niets van O2 terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
1261-9016

Eindelijk gevonden bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Boneka schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:07:
1261-9016

Eindelijk gevonden bedankt!!
NL Unbranded, heb ik ook, is nog niet actief zover ik kan zien.

@Alex) wat is jouw SI ?

[ Voor 5% gewijzigd door Millennium op 25-04-2013 15:12 ]

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Millennium schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:11:
[...]

NL Unbranded, heb ik ook, is nog niet actief zover ik kan zien.

@Alex) wat is jouw SI ?
Kun je die van mij ook nakijken? 1254-4233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

Hashtag schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:14:
[...]

Kun je die van mij ook nakijken? 1254-4233
Ik kijk alleen op http://forum.xda-develope...hp?p=27528371&postcount=2 welk versee het betreft. Overigens kan ik jouw versie niet vinden online.

Ik heb voor de rest nergens inzicht bij sony welke SI versie live zijn of welke niet. Het is dus handig om te weten welke SI nummers er bij tweakers live zijn (of XDA forum members)

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Laatst online: 19-09 16:56
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2249238 heeft een lijst met SI codes die de update kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Dank jullie wel! :)

-edit-
Als ik in m'n build.prop kijk, dan geeft 'ie 1261-7024 aan. Vaag...

[ Voor 67% gewijzigd door Kars op 25-04-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Weet iemand waar ik de Nederlandse 6.1.1.B.1.54-ROM kan downloaden? Dan flash ik deze namelijk.

Voor degene die niet kunnen wachten:
http://jewawud.blogspot.c...irmware.html#.UXk3CaIUJQU

Hier staan wat nieuwe ROMS vermeld, ook deze:
6.2.A.0.400_Central Europe(1261-8592) jelly bean

[ Voor 54% gewijzigd door acoster op 25-04-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Van de week ben ik in Duitsland geweest, het blijkt dat ik daar dus veel beter bereik hebt als in Nederland, als ik mijn screenshot moet geloven.

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-04-24-21-20-20_zpsbb4d380f.png

Internet uit, wifi veel uit, en uitgebreide standby modus aan. Je ziet het laatste stukje het signaal slechter worden (wanneer ik de grens over ging naar Nederland) Toen heb ik ook gelijk me mail geopend, dat zie je wel aan de batterij.

Ik ben er van overtuigd dat het toestel zonder internet 2 dagen mee moet kunnen. Anders zal het nooit meer als 1,5 dag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Beter bereik met 2 streepjes bovenin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Die 2 streepjes (moment van screenshot) was al weer 1,5 uur in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay haha............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

makkelijkste is GB flashen: http://www.xdafileserver....ROMS/LT22_6.0.B.1.654.zip

Deze rooten: met http://uploaded.net/file/gmg1x5cn

dan je SI aanpassen en Updated met sony tools

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Humm... mijn telefoon blijft nu hangen bij het opstarten.... Enig idee hoe ik hem nu weer uit krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium

Millennium

Bug free !!!

acoster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:19:
Humm... mijn telefoon blijft nu hangen bij het opstarten.... Enig idee hoe ik hem nu weer uit krijg ?
power + volume-up

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Dan blijft hij opnieuw opstarten... en weer hangen....

Heb em uit... lang ingedrukt houden...

[ Voor 28% gewijzigd door acoster op 25-04-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Update mislukt?

Dan kan je best met Sony Update Service de firmware opnieuw installeren.
http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/

Let wel op, je verliest dan alle apps, instellingen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Nou, bij mij staat ie er ook op, niet veel veranderingen zo op het eerste gezicht. Het bladeren door het homescreen beweegt anders, menu is anders vormgegeven, met een kadertje rond de icoontjes. Album is anders. En er zitten nog wat dingetjes voor delen en afspelen op multi media apparaten nieuw in volgens mij.
Oh, en camera werkt weer goed geloof ik, en mp3 speler weet ik niet, gebruik altijd player pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guarana01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 09:58
Ik heb mijn telefoon net geupdate (eerst SI-nummer veranderd), maar nu is mijn telefoon niet meer geroot. Iemand enig idee hoe ik nu mijn telefoon moet rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:44

woutur

Klauwtjes uit!

Neemt de telefoon nu ook weer snel foto's? Dat vond ik een behoorlijke tegenvaller van ice cream sandwich tegenover gingerbread. In de laatste kon je zelfs je cameraknop lang inhouden vanaf screen-off en maakte je binnen een paar seconden een foto vanuit je broekzak! Is er iets veranderd aan het hele stamina (energiebesparing) gebeuren? Is er ook een update van smart connect (waarbij het uitzetten van iets ondersteund wordt ipv slechts het starten van iets) Jaja ik ben nieuwsgierig :-)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
acidd91 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:20:
[...]

Ik bedoel natuurlijk windows 8
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Kan iemand me helpen? Volume down button indrukken werkt niet bij upgraden, gaat steeds in oplaadmodus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
acidd91 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:33:
[...]

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Kan iemand me helpen? Volume down button indrukken werkt niet bij upgraden, gaat steeds in oplaadmodus...
Probeer de huidige drivers weg te mikken in je configuratiescherm. Daarna opnieuw proberen te connecten.
Dat was destijds met mijn HTC Desire Z ook het probleem bij een herstelpoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
Hashtag schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:50:
[...]

Probeer de huidige drivers weg te mikken in je configuratiescherm. Daarna opnieuw proberen te connecten.
Dat was destijds met mijn HTC Desire Z ook het probleem bij een herstelpoging.
Waar kan ik dat doen in Windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
Ik heb de telefoon weer aan de praat, helaas wel als opnieuw installeren. Draai nu de nieuwste versie, geïnstalleerd via PC companion.Ben terug gegaan naar een eerdere versie.

Camera maakt binnen 3 seconden en foto, vanuit lockscreen.
Kan helaas de video's rechtstreeks op mijn tv afspelen via wifi, dat werkte voorheen wel.Iemand een idee.
Verder ziet het er wel goed uit.Kan je de icoontjes in de statusbalk ook aanpassen ?Had daar graag mijn GPS willen toggelen ipv de data uit kunnen zetten.En is het scherm in gelockte toestand ook aan te passen?Zie nu een weiland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Welke HDMI kabel kan er trouwens het beste gebruikt worden voor deze telefoon? Coolblue heeft helaas niet de originele HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:26
aarrrghh die verschrikkelijke 'Verwijder lader uit stopcontact om stroom te besparen' is weer terug :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Nou, ik ben de update aan het binnenhengelen. OTA. Dacht dat ie zelf aan zou geven als de update er was maar ik moest nog steeds eerst zelf refreshen :P

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Boneka schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:43:
Welke HDMI kabel kan er trouwens het beste gebruikt worden voor deze telefoon? Coolblue heeft helaas niet de originele HDMI kabel.
gewoon een Mini HDMI-> normale HDMI kabel kopen. Overweeg dit trouwens wel goed want ik heb er destijds 25 euro voor betaald geloof ik en wel 1x gebruikt (testen of het werkt). Je moet wel een doel voor ogen hebben ervoor; en niet kopen omdat het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Misschien een bugje in de 4.1 update: zojuist tijdens het afspelen van een nummer in de Walkman app onder instellingen ClearAudio+ aangezet, en sindsdien klinkt het geluid dof :( Ook nog als het uitstaat en zelfs na een herstart...

zie dit voorlopig als een waarschuwing dus :P blijf even van die optie af

[ Voor 18% gewijzigd door Kappade op 26-04-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay bedankt JRKAP

Overigens lees ik nog wel eens dat je na het updaten je telefoon terug moet zetten naar fabrieksinstellingen. Toch wel handig als je dit weet. De resetknop of volume/aan/uitknop zal niet bij iedereen werken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Mooi op tijd, ik ga morgen op vakantie .. kan ik mooi die Stamina mode proberen en Google Now eens uitgebreid testen :-) misschien gooi ik 'm nog wel leeg en installeer ik m'n essentiele toepassingen nog wel. (Whatsapp, Tweetdeck, Facebook, Rabo, dat soort ongein)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Ik kan hem nu ook updaten.

Mijn telefoon was simlockvrij los toestel gekocht bij Phoneshop.nl Dus ik denk unbranded?

Ik hoor hier mensen over een hdmi kabel aanschaffen... Deze zat bij mij gewoon bij de telefoon? Hij is wel vrij kort, maar er valt mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Yes!! De update is er hier ook doorheen, maar kwam pas toen ik de tel aan de pc koppelde. Ik heb een Mac dus liep weer te hanessen met het eruit trekken van de usb precies op tijd, maar de oplossing was veel simpeler >:) Gewoon sonybridge updaten!!. Die irritante bug is eruit gehaald.

Tel is nu opnieuw aan het opstarten. Zometeen ook meteen ff helemaal echt leeg maken want sinds 2 dg liep ik ook weer te klooien met een leegloop van 50% batterij s' nacht alles uit behoort te staan en volslagen niet meer gebeld kunnen worden. Helemaal terug naar fabrieksinstellingen gooien en dan hopen dat het gedonder over is.
Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste