Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:32
Update net mogen ontvangen. Heb geen fabriek instellingen gedaan. Is dat echt nodig om de batterij duur enzo goed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Zijn er meer mensen die geen foto's meer te zien krijgen in de Album-app, terwijl ze weldegelijk nog op het toestel staan (en via Camera en 3rd party apps gewoon te benaderen/bekijken zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 22:58

lemmy

*yoink*

Tweety1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:16:
Tel is nu opnieuw aan het opstarten. Zometeen ook meteen ff helemaal echt leeg maken want sinds 2 dg liep ik ook weer te klooien met een leegloop van 50% batterij s' nacht alles uit behoort te staan en volslagen niet meer gebeld kunnen worden. Helemaal terug naar fabrieksinstellingen gooien en dan hopen dat het gedonder over is.
Hmm, klinkt heel erg als mijn probleem, ook sinds inmiddels 3 dagen. Ben benieuwd of terug gaan naar fabrieksinstellingen werkt.
JAM schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:38:
Zijn er meer mensen die geen foto's meer te zien krijgen in de Album-app, terwijl ze weldegelijk nog op het toestel staan (en via Camera en 3rd party apps gewoon te benaderen/bekijken zijn)?
Ik heb geen enkel probleem met de album app..alles staat er gewoon in.

[ Voor 24% gewijzigd door lemmy op 27-04-2013 09:20 ]

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Vreemd heb mijn telefoon ook gewoon gekocht bij de Phoneshop maar daar zat geen HDMI kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:26
JAM schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:38:
Dit had ik ook; het systeem moet het nog even oppakken geen paniek. De fotos staan nog op de telefoon en met bijv Quickpic kan je ze gewoon direct bekijken. Ik deed een paar reboots en toen kwamen de fotootjes ook in de Album app beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeuwsmeisjeman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 19:41
Boneka schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:37:
Vreemd heb mijn telefoon ook gewoon gekocht bij de Phoneshop maar daar zat geen HDMI kabel bij.
Ik heb enkel een Skullcandy hoofdtelefoon gekregen mijn xperia p. Geen smarttags en geen HDMI-kabel.
Best wel jammer, want ondertussen heb ik zelf al smarttags gekocht en een HDMI-kabel zou ik ook wel kunnen gebruiken. Gekocht bij Saturn in België.

De hoofdtelefoon zit overigens nog in de verpakking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:26
al iemand uit belgië die de update heeft binnengekregen? ik heb hem gekocht via proximus in belgië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouflee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:39
Tweety1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:16:
Yes!! De update is er hier ook doorheen, maar kwam pas toen ik de tel aan de pc koppelde. Ik heb een Mac dus liep weer te hanessen met het eruit trekken van de usb precies op tijd, maar de oplossing was veel simpeler >:) Gewoon sonybridge updaten!!. Die irritante bug is eruit gehaald.

Tel is nu opnieuw aan het opstarten. Zometeen ook meteen ff helemaal echt leeg maken want sinds 2 dg liep ik ook weer te klooien met een leegloop van 50% batterij s' nacht alles uit behoort te staan en volslagen niet meer gebeld kunnen worden. Helemaal terug naar fabrieksinstellingen gooien en dan hopen dat het gedonder over is.
Hier ook hetzelfde probleem. Nog nooit last van gehad, maar sinds een dag of 2 / 3 last van een snel leeglopende batterij. Geen nieuwe apps geinstalleerd laatste paar dagen. Ik kon de laatste update binnen halen, dus hoopte dat dat gelijk de problemen zou verhelpen, maar helaas.
Ook problemen mee dat de verbinding weg valt, kan dan niet meer bellen/gebeld worden. Na een restart kan ik wel even bellen, maar na tijdje standby staan is verbinding weer weg.

Heeft de factory reset bij jou geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Stroomverbruik is met Jelly Bean nog steeds achterlijk hoog :(

Heb Stamina aan, en doe nog geen 11 uur ermee bij een schermtijd van 1 uur en 45 minuten.

Scherm staat op 1 met 53%
Phone op 2 met 15%
Mediaserver op 3 met 8%

Zal hem ook terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Je moet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
bartus1989 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:54:
Stroomverbruik is met Jelly Bean nog steeds achterlijk hoog :(

Heb Stamina aan, en doe nog geen 11 uur ermee bij een schermtijd van 1 uur en 45 minuten.

Scherm staat op 1 met 53%
Phone op 2 met 15%
Mediaserver op 3 met 8%

Zal hem ook terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Je moet wat.
Bah.

Ik heb 'm gister volledig gewiped, nieuwe kernel erop en JB world generic. Vandaag veelvuldig navigatie gebruikt en het scherm. Hij heeft het 8,5 uur volgehouden, met 3 uur scherm tijd. Op zich niet verkeerd. Ik hoop dat het de komende week nog beter wordt.

Maar ik hecht er niet zoveel waarde meer aan aangezien ik denk ik toch maar voor de zieke Vodafone actie ga en een HTC One ga halen.. :). Als dat me is gelukt ga ik proberen de telefoon terug te sturen voor garantie in verband met de (verslechterde) accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
kaassouflee schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:24:
[...]
Hier ook hetzelfde probleem. Nog nooit last van gehad, maar sinds een dag of 2 / 3 last van een snel leeglopende batterij. Geen nieuwe apps geinstalleerd laatste paar dagen. Ik kon de laatste update binnen halen, dus hoopte dat dat gelijk de problemen zou verhelpen, maar helaas.
Ook problemen mee dat de verbinding weg valt, kan dan niet meer bellen/gebeld worden. Na een restart kan ik wel even bellen, maar na tijdje standby staan is verbinding weer weg.

Heeft de factory reset bij jou geholpen?
Ik heb de baterij nog niet echt kunnen testen want hij lag vannacht aan de lader. Het niet gebeld kunnen worden heb ik nog steeds Ruzie irritant. Ik ben nu tijdelijk geswitcht naar 2G en dat lijkt de oplossing te zijn voorlopig, maar goed, dat is natuurlijk niet de oplossing. Ik lees hier en daar wat meer problemen met Vodafone dus misschien is het een netwerk probleem en geen toestel issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb nog steeds geen update, maar zet voor de zekerheid mijn belangrijkste mapjes op mijn pc. Vraag me alleen af waar alle apps staan op je pc?? Weet iemand welk mapje dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Majesty schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:06:
[...]

Bah.

Ik heb 'm gister volledig gewiped, nieuwe kernel erop en JB world generic. Vandaag veelvuldig navigatie gebruikt en het scherm. Hij heeft het 8,5 uur volgehouden, met 3 uur scherm tijd. Op zich niet verkeerd. Ik hoop dat het de komende week nog beter wordt.

Maar ik hecht er niet zoveel waarde meer aan aangezien ik denk ik toch maar voor de zieke Vodafone actie ga en een HTC One ga halen.. :). Als dat me is gelukt ga ik proberen de telefoon terug te sturen voor garantie in verband met de (verslechterde) accu.
Volgens mij is het scherm of de bijbehorende processen ook een flinke energie vreter. Vandaag had ik op een bepaald moment nog iets van 70% accu, na bijna 12 uur standby. Maar ik had dan ook maar 20 min. Schermtijd. Doorgaans is het zo dat als je 2,5 a 3 uur Schermtijd hebt, de accu nagenoeg leeg is. Merkte trouwens dat tijdens het filmen het beeld zo nu en dan hapert. Of dat je het nog terug ziet tijdens afspelen weet ik nog niet.

Edit; ja, tijdens afspelen hapert het ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
_ferry_ schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:52:
[...]

Volgens mij is het scherm of de bijbehorende processen ook een flinke energie vreter. Vandaag had ik op een bepaald moment nog iets van 70% accu, na bijna 12 uur standby. Maar ik had dan ook maar 20 min. Schermtijd. Doorgaans is het zo dat als je 2,5 a 3 uur Schermtijd hebt, de accu nagenoeg leeg is. Merkte trouwens dat tijdens het filmen het beeld zo nu en dan hapert. Of dat je het nog terug ziet tijdens afspelen weet ik nog niet.

Zeker, het draait allemaal om de schermtijd inderdaad, daarmee kun je het beste vergelijken met andere telefoons. 3 uur schermtijd is erg lastig te halen met mijn telefoon tegenwoordig, in het begin haalde ik het nog weleens net.
Ik merkte vandaag ook op dat hij hapert tijdens het filmen inderdaad, maar ik zie het bij mij gelukkig niet terug tijdens het afspelen. Misschien je telefoon eens herstarten voordat je de filmpjes af speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameskond
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 17:53
_ferry_ schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:52:
[...]

Zou het er iets mee te maken hebben met of je de Bravia Engine aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Als ik het allemaal zo hoor geen verbetering. Maar volgens mij moet Jelly Bean toch een grote verbetering zijn.

Hier een mooi duidelijk filmpje met alle mogelijkheden.

YouTube: Sony Xperia™ P Official Android 4.1 Update

[ Voor 44% gewijzigd door Boneka op 28-04-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Laatst online: 19-08 21:19
Gister had mijn Xperia 3 uur en 3 minuten scherm tijd. Telefoon zat al 19 uur en 24 minuten op accu en ik had nog. 24% accu. Schermtijd bedraagt wel 65%. Ik gebruik hem niet zo veel maar maak wel regelmatig foto's en bekijk uitzending gemist. Gister heb ik hem ook een kwartier aan de HDMI stekker gehad met weergave op de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23
Voor diegene die via Flashtool willen updaten:
Geen root benodigd.

Eigen risico !

Flashtool
Xperia P Jelly Bean

1) Flashtool Preparation
All users download Flashtool and install it.
Go to C:/ Drive > flashtool > firmwares > delete everything present and exit

2) Download Official Firmwares
4.1.2 (Jelly Bean)

3) Placing Roms In Flashtool
NOTE: only .ftf files to be placed
Copy .ftf file to C:/ drive > Flashtool > Firmwares >

4) FLASHING
Now run flashtool.exe, click on the flashing icon ( left side below "file" option)
Select flashmode > ok

Let the flashtool prepare. It will ask you to connect your mobile, follow the steps.
Note: on devices with touch navigation keys, hold volume down key instead of back button while connecting your device.

Uitleg Flashtool

Net gedaan was zo gepiept. Eerste keer opstarten na flash bleef hij in boot scherm hangen. Volume UP en Power button inhouden en daarna opnieuw opstarten did the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Moet er niet vergeten bij te vermelden dat je "Wipe data" ook uit kunt zetten (dit staat standaard aan, net als Apps logs). Dit voorkomt dat all je apps weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Majesty schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:50:
Moet er niet vergeten bij te vermelden dat je "Wipe data" ook uit kunt zetten (dit staat standaard aan, net als Apps logs). Dit voorkomt dat all je apps weg zijn.
Uiteraard is dit mogelijk ik raad ook aan om even de link uitleg Flashtool door te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Moet je Wipe data ook uitzetten bij de officiele update bij Sony? zonder root dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
Wilde ik gister een eitje koken, 3 minuten en 30 seconden, kan ik de timer enkel nog maar in hele minuten instellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Dat meen je niet acoster.............zal eens bij mijn neef kijken die Jelly Bean op zijn Galaxy II heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Laatst online: 16:56
Dat is inderdaad niet zo handig, maar als ik één ding niet boeiend vind is hoe de standaard applicaties werken. Dat is nou juist het mooie van een smartphone, je kan zelf je applicaties kiezen. Gewoon in de Play store een andere timer zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
De standaard kalender is ook vreselijk saai, daar heb ik ook een app voor gedownload. Maar goed nadeel is soms die verdomde reclamebalkjes he.

Overigens vandaag nog maar eens gekeken naar de officiele site van Sony. Nog steeds niet vrij gegeven voor mijn mobiel...duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:03

nWn

In Geocentric Orbit

Ik heb JB erop staan nu, in combinatie met de Nemesis Kernel, en dit bevalt prima! Ben benieuwd hoe de batterij het vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24
Irriteer me best wel aan hoe snel de accu leeggaat bij een beetje gebruik in vergelijk met een nexus. Ik had van t weekend ff geruild met een maat zn nexus en wat een verschil! ik heb m nu te koop staan bij vraag en aanbod en ga zien dat ik een nexus kan kopen. Heb ook wat dikkere vingers en op de nexus typt het net wat fijner als op de p dus das ook een bijkomend voordeel. Heb de update nog niet en vraag me af of t echt nuttig is als ik de voorgaande berichten zo heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Jeroentjuh82 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:02:
Irriteer me best wel aan hoe snel de accu leeggaat bij een beetje gebruik in vergelijk met een nexus. Ik had van t weekend ff geruild met een maat zn nexus en wat een verschil! ik heb m nu te koop staan bij vraag en aanbod en ga zien dat ik een nexus kan kopen. Heb ook wat dikkere vingers en op de nexus typt het net wat fijner als op de p dus das ook een bijkomend voordeel. Heb de update nog niet en vraag me af of t echt nuttig is als ik de voorgaande berichten zo heb gelezen.
Dan had ik voor de Sony Xperia S gekozen die toen wat groter was en een grotere batterij heeft. Ik denk dat dit appels met peren vergelijken is. Ik heb de P nu bijna 2 maanden. Bevalt me goed, maar eenmaal in gebruik liever een 4.3 inch scherm gehad. Voor de rest prima ding. En de batterij nou ja tis nu eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24
Ja groter beeldscherm zit ook in de nexus. De s zou idd ook een optie zijn alsnog en ik zie het niet als appels met peren vergelijken want het is gewoon mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Klopt maar ik bedoelde ermee te zeggen dat je nu met twee schermen gaat vergelijken. Vergelijken gaat alleen op met dezelfde maten. De rest kan afwijken. 4.3 inch scherm is beter te schrijven ja.

Ander vraagje zijn hier mensen met een goede telefoonoplader. Zo heeft Duracell een 5 uur durende oplader tot de beschikking als je geen stroom of oplader voorhanden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:24
Zojuist heb ik met de flash-tool de JB firmware er op gezet.
Meteen van die T-Mobile branded af :)

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Ik vind 4 inch juist een hele mooie maat. Ik moest zelf ook wel wennen met het toetsenbord (had eerst 3,5 inch galaxy ace). Wat ik vooral jammer vind is, dat er geen punt op het toetsenbord zit, dan moet je overgaan naar het 2e toetsenbord met nummers enzo...
Nu gebruik ik sinds kort swype en dat werkt echt super. Zelfs als je compleet fout veegt, begrijpt hij nog wat je bedoelt. Zo lang de bewegingen maar een beetje de goede kant gaan, en je zelf weet hoe de toetsen verdeeld zitten op een qwerty gaat het goed.

Walkman is en blijft gewoon een beetje onhandig werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Laatst online: 16:56
user_tweakers schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:19:
Wat ik vooral jammer vind is, dat er geen punt op het toetsenbord zit, dan moet je overgaan naar het 2e toetsenbord met nummers enzo...
Dat kan je instellen. Ik heb gewoon een punt naast de spatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Boneka schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:30:
Als ik het allemaal zo hoor geen verbetering. Maar volgens mij moet Jelly Bean toch een grote verbetering zijn.

Hier een mooi duidelijk filmpje met alle mogelijkheden.

YouTube: Sony Xperia™ P Official Android 4.1 Update
Kan de kleur van het thema ook op wit eigenlijk? Blauw is niet te lezen in de zon...

Heeft iemand een idee hoe je na je lockscreen een pin code in kan voeren? Ik zoek me helemaal suf maar kan nergens de optie vinden om na het lockscreen een pin in te moeten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46
Frank J. schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:32:
[...]

Kan de kleur van het thema ook op wit eigenlijk? Blauw is niet te lezen in de zon...

Heeft iemand een idee hoe je na je lockscreen een pin code in kan voeren? Ik zoek me helemaal suf maar kan nergens de optie vinden om na het lockscreen een pin in te moeten voeren.
Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Coocoocachoo schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:28:
[...]

Dat kan je instellen. Ik heb gewoon een punt naast de spatiebalk.
Dat lijkt me geweldig. Hoe/waar doe je dat? Ik zoek maar kan niet vinden.....

Al :)
Jeroentjuh82 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:02:
De accu is inderdaad niet zijn sterkste punt, er is hier al veel over geschreven. Recent heb ik echter ervaren dat met wifi uit (op een beurs met slechte wifi verbinding) en data (3G) aan, de accu het een stuk langer volhoudt. Normaal heb ik altijd wifi aan staan. Het slurpt hem echter in no time leeg. Aangezien ik nu 1GB data heb per maand en alleen e-mail synchroniseer en een beetje surf, beetje linked in en zo, lijkt dat ruim voldoende voor een maand. Bij updates en grotere bestanden gebruik ik dan uiteraard wel wifi.

Al met al kom ik de dag redelijk door, zonder wifi en wanneer ik niet veel telefoontjes heb.

[ Voor 70% gewijzigd door Edddd op 29-04-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Bij mij werkt NFC niet meer i.c.m. SmartTags :-(
Ik ga ff zoeken...

-edit-
[solved] :)

1. SmartConnect updates verwijderd
2. Toestel uit, 5 min. wachten, toestel aan
3. Toestel bij NFC tag gehouden; herkent deze meteen!
4. SmartConnect bijwerken in de Play Store

Kijk voor meer info op;
http://talk.sonymobile.co.../126856?start=20&tstart=0

[ Voor 68% gewijzigd door Kars op 29-04-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik zag bij mijn neef vanavond dat zijn Samsung Galaxy SII met Jelly Bean wel een timer met seconden heeft. Lijkt me vreemd als Sony dit eraf haalt.

Verder is er bij berichten (sms) ook mogelijk de achtergrond een kleurtje te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ook op Koninginnedag pardon Koningsdag nog geen update naar Jelly Bean.....het wordt dus verschoven naar mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Flying schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:42:
[...]

Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling
Gevonden maar dan heb je geen Swipe lock meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

De batterij is nog steeds prima na de update, op dit moment 14 uur aan, ruim 1.5 uur schermtijd, en nog 72% over. Op dit moment draai ik de Enigma 4.0 ROM en Nemesis 3.0 kernel (wheatley / row), en alles voelt supersoepel aan. Ik ben ontzettend blij met deze update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

dauwie schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:10:
al iemand uit belgië die de update heeft binnengekregen? ik heb hem gekocht via proximus in belgië.
Nog niet. En ik ben niet gehaast, mijn gsm werkt nu eindelijk al een maand ongeveer probleemloos dankzij een Flash naar .75. Geen wi-fi problemen meer sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Hierbij wat screenshots van mijn batterijgebruik van afgelopen dag:

Afbeeldingslocatie: http://equivoquia.com/media/images/jb1.png

Afbeeldingslocatie: http://equivoquia.com/media/images/jb2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Helemaal prima, aangezien ik mn telefoon veel intensiever heb gebruikt dan normaal en nog batterij over heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Hier is het sinds de update absoluut rampzalig.

Afbeeldingslocatie: http://www.substruction.com/foto/ss_batterij.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
nWn Music:
Tsja, bij jou is die accuduur sowieso altijd al als "ziekelijk" te beschrijven, die evenaar ik toch nooit ben ik bang. Toevallig altijd met een normale oplader opgeladen in plaats van de quickcharger?

Overigens gisteren op een festival heel de dag m'n scherm op 100% helderheid gehad, foto's gemaakt en getracht te whatsappen/bellen/smsen naar vrienden (erg slecht bereik uiteraard, zorgt ook voor hoger accuverbruik), maar aan het eind van de dag (23.30) had ik nog 18% over, terwijl de telefoon om 10.00 van de lader ging. Dat dan wel weer met een schermtijd van zo'n 2,5 uur helaas.

Het lijkt er dus op dat standby tijd wel beter is geworden bij mij. Vandaag was het weer één pot nat, ik zit na 9 uur al op 20% met 2 uur schermtijd. Werkelijk geen touw aan vast te knopen.

Ik ga jouw kernel en rom ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:58
Vandaag toch te ongeduldig geworden en met Flashtool de Jelly Bean firmware geflasht die hier eerder gepost is. Dingen die ik tot nu toe gemerkt heb (naast de standaard homescreen/Sony app verbeteringen:

- snellere opstart en afsluit tijden
- weer widget met dynamische locatie
- Toggles bij slide-down
- Timer is inderdaad zonder seconde-instelling

Nu kijken hoe het met de batterij gaat. Had tot nu toe niets te klagen, vaak een stand-by van 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 16:22
Ik heb al menig maal laten aanbranden door het gebrek aan seconden op de timer, superverwarrend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Flying schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:03:
Hier is het sinds de update absoluut rampzalig.

[afbeelding]
Na bijna 18 uur nog 56% over? Wat is het probleem?!? Met wifi aan? Dan haalt mijn toestel amper een dag (zijnde ochtend tot en met avond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57
Mijn batterij gebruik is ook extreem omhoog gegaan na Jelly Bean... Ik haal net tot drie uur vanmiddag (om 6u van de lader en redelijk gebruikt). Hiervoor ging hij wel langer mee, maar zelfs met normaal gebruik haal ik het einde van de dag niet...

Hebben jullie Google Now aanstaan?? Ik wel namelijk (erg handig :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Edddd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:08:
[...]

Na bijna 18 uur nog 56% over? Wat is het probleem?!? Met wifi aan? Dan haalt mijn toestel amper een dag (zijnde ochtend tot en met avond).
Dat is na een volledig nacht met wifi en data uit (10 uur) en minimaal gebruik van de telefoon. Voor de update had ik in deze situatie nog 70% of meer over. Dat het besturingssysteem zoveel energie slurpt is volgens mij door Google Now en ik denk dat dat ook meteen de oorzaak is van de mindere batterijduur.

Eind dit jaar gaat deze toch de deur uit voor iets recenters en vooral voor iets met betere batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Google Now staat toch redelijk bekend als battery drainer. Hoewel het erg handig is, heb ik 'm om deze reden niet in gebruik.
Zelf ben ik erg tevreden over de JB update. Loopt naar mijn idee allemaal wat smoother en alles ziet er iets gelikter uit.
Zit nu na 1 dag en 15 uur op 50% batterij, maar heb 'm de afgelopen dag dan ook niet veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Heb Google Now eraf gegooid en hoop dat ie er niet zomaar weer aut. op komt. Ik moet zeggen het scheelt een hoop dus het zou best kunnen dat Google now een vervelende accu slurper is.

Btw heb nog steeds geen Jelly Bean. Volgens de Sony site kan het een paar weken duren met de officiele uitrol. Mijn neef heeft dus een Samsung Galaxy SII met Jelly Bean (4.2) daar en die heeft wel een timer met seconde. Dat betekent als ik dat hier zo lees dat Sony hem om e.o.a. reden eraf heeft gegooid. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56
kepler schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:05:
Mijn batterij gebruik is ook extreem omhoog gegaan na Jelly Bean... Ik haal net tot drie uur vanmiddag (om 6u van de lader en redelijk gebruikt). Hiervoor ging hij wel langer mee, maar zelfs met normaal gebruik haal ik het einde van de dag niet...

Hebben jullie Google Now aanstaan?? Ik wel namelijk (erg handig :D)
Wanneer je je scherm uit doet, gebruik je toevallig de power-button om je scherm uit te doen? Of laat je het scherm vanzelf uitgaan na X seconde?

Ik kwam er naar wat googlen achter dat in het eerste geval de batterij-duur drastisch omlaag gaat, de power-button maakt je scherm wel zwart, maar het wordt wel aangerekend als aan, terwijl wanneer je het scherm vanzelf op zwart laat gaan, dan gaat het scherm wel echt uit.

Bij mij heeft het iets geholpen, de batterij-duur is nog steeds matig, maar niet meer zo een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
JRKAP schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:28:
Misschien een bugje in de 4.1 update: zojuist tijdens het afspelen van een nummer in de Walkman app onder instellingen ClearAudio+ aangezet, en sindsdien klinkt het geluid dof :( Ook nog als het uitstaat en zelfs na een herstart...

zie dit voorlopig als een waarschuwing dus :P blijf even van die optie af
Aangezien ik mijn HTC One binnen heb, heb ik het toestel gereset en toen was het geluid weer kristalhelder :/

Ik durf nu niet meer aan de ClearAudio+ te komen, want dit heeft het blijkbaar wel veroorzaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik heb voor de verandering hier twee accessoires gekocht voor deze mooie Xperia P. Een oplader van Duracell van 5 uur (power) en toch ook een HDMI kabel.

Beiden top en nu voor een mooie prijs. De oplader geeft niet alleen power voor 5 uur hij laadt je telefoon ook netjes en normaal op. Lekker klein compact model dus mooi om mee te nemen als onze P weer eens te snel leeg is of op vakantie. Laden doe je via de muur. De goedkopere variant heeft een usb aansluiter voor 3 uur power, maar ik zou voor de grotere versie gaan. Deze week nog in de aanbieding!

Ook de Sony HDIM kabel is helemaal top. Lekker navigeren via je mobiel en alles krishelder afspelen op je tv.

Nu nog Jelly Bean voor mij...................cannot wait any longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Majesty schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:07:
nWn Music:
Tsja, bij jou is die accuduur sowieso altijd al als "ziekelijk" te beschrijven, die evenaar ik toch nooit ben ik bang. Toevallig altijd met een normale oplader opgeladen in plaats van de quickcharger?

...
Ik heb de quickcharger nooit gebruikt, heb de telefoon altijd opgeladen via de computer, of via een charger van de Kindle (die neem ik altijd mee op vakantie als universele charger). De quickcharger gebruik ik trouwens voor de Raspberry Pi, en dat gaat helemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ps nog een tip voor degenen die een sceenshot willen maken. Op http://www.androidplanet.nl/ komen die gasten met een verkeerde tip door dit te doen via de Powertoets lang in te drukken. FOUT.

Een screenshot maak je door de powertoets en volumetoets (min) lang in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy

lemmy

*yoink*

Powertoets voor screenshot werkt anders prima op Jelly Bean :)
Heb begrepen dat dit ooit eerder ook al zo werkte maar ergens in ICS verdwenen was.

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Oh okay nou ja ik zit nog te wachten he op Jelly Bean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
klopt. met JellyBean is dit weer terug. Helaas is dit niet de 'Google manier' maar ik vind het wel handiger dan pwr + vol min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
Boneka schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:22:
Oh okay nou ja ik zit nog te wachten he op Jelly Bean.
Joh, flash dat ding gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Misschien heb ik dan die bugs eruit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je vegen en/of gezichtsherkenning en/of helemaal geen beveiliging in kan stellen? Bij mij zijn ze grijs, dus niet te selecteren en er staat een melding bij:
Uitgeschakeld door beheerder of vanwege versleutelingsbeleid of referentieopslag.
Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Weet nog niet hoe het geregeld is bij JB maar in de contacten van je telefoon kun je een foto plaatsen. Nu is het zo als je gaat kijken naar (bewerken) van info dat deze foto er soms heel gek op staat. Is daar wat aan te doen? Of hebben ze dit opgelost in JB?

ps zag dat ze in ICS ook een hidden icoontje hadden (onder Android) dat beweegt als je er heel veel op drukt. Grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
Hebben er meer mensen last van dat de verbinding wegvalt? Er blijft dan een 3G icoontje staan maar hij kan geen data meer verzenden/ontvangen, alleen een reboot helpt dan, supervervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmy

lemmy

*yoink*

@Pazienza, Je bent niet de enige. Als je 1 of 2 paginas terug leest zie je dat meer mensen hetzelfde probleem hebben.

Ik zelf had er ook ongeveer 1 week last van, tot en met afgelopen woensdag. Sinds donderdag heb ik continue verbinding gehad. Heb er zelf geen verklaring voor. Vlak voordat de JB uitrol begon had ik er opeens last van. De JB update verhielp het niet. De afgelopen week heb ik niets aan mn instellingen gewijzigd en opeens werkt het weer. Iemand suggereerde dat het misschien aan vodafone lag, weet niet of jij ook op het vodafone netwerk zit, maar dat zou het soort van kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
lemmy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:11:
@Pazienza, Je bent niet de enige. Als je 1 of 2 paginas terug leest zie je dat meer mensen hetzelfde probleem hebben.

Ik zelf had er ook ongeveer 1 week last van, tot en met afgelopen woensdag. Sinds donderdag heb ik continue verbinding gehad. Heb er zelf geen verklaring voor. Vlak voordat de JB uitrol begon had ik er opeens last van. De JB update verhielp het niet. De afgelopen week heb ik niets aan mn instellingen gewijzigd en opeens werkt het weer. Iemand suggereerde dat het misschien aan vodafone lag, weet niet of jij ook op het vodafone netwerk zit, maar dat zou het soort van kunnen verklaren.
Ik zit op het Vodafone netwerk en heb (en had) er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 09:14:
Weet iemand hoe je vegen en/of gezichtsherkenning en/of helemaal geen beveiliging in kan stellen? Bij mij zijn ze grijs, dus niet te selecteren en er staat een melding bij:
Uitgeschakeld door beheerder of vanwege versleutelingsbeleid of referentieopslag.
Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Ik kan gewoon alle opties selecteren. Heb jij een telefoon van het bedrijf of iets dergelijks?

Verder heb ik geen last van wegvallende 3g verbindingen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
Ik heb T-mobile, heb besloten maar een back up te maken en handmatig te flashen. (had de update gewoon van Sony zelf gekregen)

Hoop dat 't werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guarana01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:58
Mijn xp is nu geroot en ik zit nog op ICS. Als ik hem flash (met flashtool) naar JB, is de telefoon dan nog steeds geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik zit ook op een Vodafone netwerk sim only en bij mij valt ie ook wel eens weg, maar dan bij WiFi. Op 3G nog niet gehad. Heb nu wel een WiFi fixer kijken of dat helpt.

Maar Vodafone had geloof ik wat problemen. Ze zijn wel bezig de 3G klanten te pimpen naar "4G". Zeg maar TV met HD ready. Enkele grote steden zouden dit al moeten werken zoals Utrecht, Den Haag, Amsterdam en Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nWn Music schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:15:
[...]

Ik kan gewoon alle opties selecteren. Heb jij een telefoon van het bedrijf of iets dergelijks?

Verder heb ik geen last van wegvallende 3g verbindingen of iets dergelijks.
Nee gewoon voor privé gebruik. De opties patroon, pin en wachtwoord kan ik wel selecteren. Alleen die andere niet. Geen idee wat het probleem is. Zou het aan je virusscanner kunnen liggen? Ik heb Lookout antivirus en McAfee Security. Iemand anders ervaring hiermee?

@WnMusic: bedankt iig voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:00:
[...]

Nee gewoon voor privé gebruik. De opties patroon, pin en wachtwoord kan ik wel selecteren. Alleen die andere niet. Geen idee wat het probleem is. Zou het aan je virusscanner kunnen liggen? Ik heb Lookout antivirus en McAfee Security. Iemand anders ervaring hiermee?

@WnMusic: bedankt iig voor je reactie!
Heb je een VPN- of Exchange-verbinding ingesteld? Zodra er credentials moeten worden opgeslagen, vereist Android dat je je toestel "veilig" lockt, en worden de onveilige opties uitgeschakeld.
guarana01 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:59:
Mijn xp is nu geroot en ik zit nog op ICS. Als ik hem flash (met flashtool) naar JB, is de telefoon dan nog steeds geroot?
Nee. Vooralsnog zijn dit de enige opties:
  • OTA upgraden en hopen dat Rootkeeper z'n werk doet (xda draadje);
  • Vanuit een geroote ICS een pre-rooted JB zip flashen (xda draadje);
  • Bootloader unlocken en een custom kernel flashen.

[ Voor 33% gewijzigd door Pathfinder op 04-05-2013 18:06 ]

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guarana01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:58
Ok bedankt Pathfinder. Ik zal eens een poging wagen!

Update: gister JB (OTA) erop gezet (via link xda) en mijn telefoon is nog steeds geroot. Super!

[ Voor 48% gewijzigd door guarana01 op 07-05-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Hashtag schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:12:
Google Now staat toch redelijk bekend als battery drainer. Hoewel het erg handig is, heb ik 'm om deze reden niet in gebruik.
Zelf ben ik erg tevreden over de JB update. Loopt naar mijn idee allemaal wat smoother en alles ziet er iets gelikter uit.
Zit nu na 1 dag en 15 uur op 50% batterij, maar heb 'm de afgelopen dag dan ook niet veel gebruikt.
Ik heb nog eens gekeken, maar de Phone-app slurpt mijn batterij leeg...

Iemand een verklaring??

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-pttUWB3wzRY/UYVPvHjOiHI/AAAAAAAAUds/V2jy8ui8ego/w308-h547/Screenshot_2013-05-04-19-52-08.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mordrek
  • Laatst online: 17-09 20:47
JRKAP schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:05:
[...]

Dit had ik ook; het systeem moet het nog even oppakken geen paniek. De fotos staan nog op de telefoon en met bijv Quickpic kan je ze gewoon direct bekijken. Ik deed een paar reboots en toen kwamen de fotootjes ook in de Album app beschikbaar
Ik heb toestel al een aantal keer gereboot, maar Album-app blijft pikzwart. Geen foto's te zien (ze staan wel nog op de telefoon). Alle video's zijn wel beschikbaar via 'Films'. Heeft iemand een oplossing voor het Album-probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
lemmy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:11:

Iemand suggereerde dat het misschien aan vodafone lag, weet niet of jij ook op het vodafone netwerk zit, maar dat zou het soort van kunnen verklaren.
Dat was ik denk ik. Ik ben een wk in het buitenland geweest heb hem pas vanochtend weer op UMTS gezet en vooralsnog geen problemen meer gehad in Amsterdam (ben al een paar keer gebeld door mensen die wat mij betreft gewoon naar voicemail hadden gemogen, dus in dat geval is het eigenlijk zonde dat het weer werkte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mordrek
  • Laatst online: 17-09 20:47
Ik heb inmiddels een oplossing gevonden voor het Album waarbij er geen enkele foto meer getoond wordt na de software update naar 4.1.2. Ga naar Instellingen > Apps > Alles

Vervolgens cachegeheugen wissen en gegevens wissen van Album en daarna draait deze app weer als een zonnetje. Ik vond de oplossing op dit forum: http://talk.sonymobile.co...d/53817?start=40&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
kepler schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:17:
[...]

Ik heb nog eens gekeken, maar de Phone-app slurpt mijn batterij leeg...

Iemand een verklaring??

[afbeelding]
Probeer je APN settings eens opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Hashtag schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:06:
[...]

Probeer je APN settings eens opnieuw in te stellen.
Ga ik eens proberen, dank.

Vandaag was echter de mediaserver weer de schuldige :') Ik denk dat ik van het weekend eens een factory-reset ga doen :D Als dat niet helpt geef ik het gewoon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Mooi mordrek dat je je antwoord er hier bij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 11:50
Ik haal sinds de nieuwe update het eind van de dag niet meer met mijn batterij. Ik heb ongeveer 1,5 uur schermtijd per dag. Wat kan ik doen om de batterijduur te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Ik zie wel een update op de Sony site, maar dit is een nieuwe Sony Pc Companion. Dit heeft denk ik niets te maken met Jelly Bean???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Ik had mijn batterij ook steeds leeg met een schermtijd van ongeveer anderhalf uur.

Na JB en terugzetten naar fabrieksinstellingen (volledig wissen dus) is dit opgerekt naar DIK 2,5 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
acidd91 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:03:
Ik haal sinds de nieuwe update het eind van de dag niet meer met mijn batterij. Ik heb ongeveer 1,5 uur schermtijd per dag. Wat kan ik doen om de batterijduur te verlengen?
Ik heb de stamina mode aangezet en zat vanochtend op iets meer dan 24 uur met ruim 4 uur scherm tijd. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn twijfels heb over die schermduur want ik heb niet het idee dat ik mijn tel de laatste wk nu meer gebruik. Ik moet dat wat langer in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Op welk schermbeeld zetten jullie hem. Ik zelf meestal op 65% behalve als ik lang buiten ben, dan zet ik hem wat hoger.

Schermverbruik is bij mij ook nog steeds het hoogste (gebruik nog Ice Cream). Bij mij is dat vaak enorm hoog zo'n 82% verbruik (screen)

[ Voor 37% gewijzigd door Boneka op 08-05-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Hallo,

Ik vind dat me android behoorlijk slurpt. Heeft iemand hier misschien een verklaring voor?
Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-05-10-18-08-00_zps611c9779.png

Ik heb hem vrij weinig gebruikt, beeldschermtijd is 49minuten. Dit is toch niet goed?

Heb het toestel inmiddels 3 weken in bezit, laad hem met een oude samsung lader (dus geen snellader) Is helemaal geupdate tot laatste versie.
Ik sluit geen oude vensters zoals facebook/wekker enzovoorts, omdat ik eens gelezen hebt dat dat geen positieve invloed op de batterij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Sorry voor de grote foto's... In 1 uur en 3 kwartier tijd is me batterij van 44% naar 17% gekelderd. Ik zie niks vreemds?? Na het opstarten is hij nu 14%.

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-05-10-19-40-07_zps11d013c3.png

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-05-10-19-40-16_zpsd6987c2d.png

Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t60/Filezzz/Screenshot_2013-05-10-19-39-57_zps9b56cc66.png

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ik heb ook heel wisselende ervaringen met het batterijverbruik... zo had ik maandag en dinsdag zeer positieve dagen: amper 30% verbruik van 08u00 tot 17u00 ... maar woensdag en donderdag ging 't heel hard, echt zo van die toestanden als op een uur tijd dik 30% verliezen. Zonder dat er nieuwe apps of updates toegepast werden... geen touw aan vast te knopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Nogmaals mijn vraag hoe komen jullie aan zo'n laag schermverbruik?????? Ik heb hem meestal staan op 65 of 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Boneka schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:20:
Nogmaals mijn vraag hoe komen jullie aan zo'n laag schermverbruik?????? Ik heb hem meestal staan op 65 of 75%
Ze gebruiken het scherm minder? :)

Dit is meteen ook de reden dat android besturingssysteem een stuk hoger staat en meer % aan geeft, niet vreemd dus.

Overigens ben ik ook overgestapt naar de HTC One, pfoe, wat een opluchting. Ik had m'n helderheid trouwens meestal op 0 of 40% staan (i.c.m. de notification toggles mod), vandaar dat je schermverbruik waarschijnlijk aan de hoge kant is Boneka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56
Boneka schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:20:
Wanneer je de power button gebruikt om je scherm uit te doen dan gaat je scherm niet echt uit. Wanneer je het scherm vanzelf uit laat gaan (ergens bij scherminstellingen kan je de tijd instellen, ik heb die van mij nu op 15 sec gezet), dan gaat je scherm wel echt uit. Bijzonder vreemd ja, maar het heeft bij wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Okay bedankt jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik heb 2 irritante bugs :(

- In de browser krijg je nu telkens eerst een soort vierkant vergrootglas te zien als ik bijv. op tweakers het berichtveld aantik. Daarna komt het toetsenbord, de boel verspringt wat etc. Maar nog irritanter is facebook, waarbij het swiftkey toetsenbord OVER het tekstveld valt. Voorheen werd dan gewoon de webpagina omhoog geplaatst als het ware.
- Maps ziet mijn locatie niet meer. Komt doodleuk met de melding dat ik locatieservices moet instellen. Dus ik naar het instelmenu van maps, klik op locatieinstellingen, en dan begint ie over Latitude, wat ik helemaal niet wil :( En de GPS staat gewoon aan. Maar het icoontje komt niet eens boven in beeld.

Met elke nieuwe feature en bugfix komt er ook weer een nieuwe bug voor in de plaats :P

[ Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 13-05-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Het probleem van de Google locatieservices ken ik. Dat is één of ander vaag menutje waarin dat aan of uitgevinkt kan worden (niet bij het menu van GPS instellingen). Ik weet zo gauw even niet meer waar dat stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel5128
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:58
Wie heeft er na de Jelly Bean update nog meer last van het feit dat de telefoon niet meer trilt als het ringtonegeluid aan staat? In silent mode werkt het trillen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hij trilt volgens mij ook niet meer bij whatsapp groepsgesprekken, waar ik geen ringtone voor heb, maar dan trilde hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
_ferry_ schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:37:
Hij trilt volgens mij ook niet meer bij whatsapp groepsgesprekken, waar ik geen ringtone voor heb, maar dan trilde hij wel.
Dit had ik ook inderdaad. Mijn whatsapp trilde überhaupt niet meer, kreeg het niet meer aan de gang, vreemd.
Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste