Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Anoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Helemaal waar maar als je in een party speelt zal het toch zo gaan. Ik zie niet een DH in een mob staan en de Barb er achter met zijn weapon throw :P
Dat hoeft ook niet want zo gaat het helemaal niet in Diablo spellen. Mobs gaan doorgaans snel genoeg dood zodat niemand uberhaupt de kans krijgt om te "tanken". Bij bosses is dat hooguit het geval maar iedereen zal prima in staat zijn de boss te kiten als dit nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Doe ik iets fout?

Ik probeer life saver achievement te doen. dus ik maak een nieuwe char, start een public game en wacht tot er iemand is en ik ga dood en ik revive, maar er komt geen vinkje bij de desbetreffende char?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Helemaal waar maar als je in een party speelt zal het toch zo gaan. Ik zie niet een DH in een mob staan en de Barb er achter met zijn weapon throw :P
En toch zal dit gebeuren, je zult ook Wizards zien die keihard staan te beuken met een dikke bijl ofzo ;-) In Diablo 3 zijn er geen regels, eigenlijk maar 1, don't die :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Volgens mij moet je *zelf* iemand reviven :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Stranglem schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:45:
Doe ik iets fout?

Ik probeer life saver achievement te doen. dus ik maak een nieuwe char, start een public game en wacht tot er iemand is en ik ga dood en ik revive, maar er komt geen vinkje bij de desbetreffende char?
Volgens mij moet JIJ de chars reviven en niet gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
iemand nu online die een playthrough wil doen met een nieuw poppetje? Ben online nu Tjukkie#2922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Anoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:48:
[...]

Volgens mij moet JIJ de chars reviven en niet gerevived worden.
Haha, oke, lekker dan:P Dat wordt lastig:P

Ja, ik zie t nu staan. Lol. Onmogelijk om mensen daarvoor over te halen als je ze niet kent. Ik probeer het vanavond wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Stranglem op 29-02-2012 11:49 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Stranglem schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:49:
[...]

Haha, oke, lekker dan:P Dat wordt lastig:P
Gewoon iemand vragen of hij/zij even dood voor je wil gaan. No big deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik denk ook niet dat tanken alleen bestaat uit het opvangen van damage....
iig is dat een verkeerde defenitie van een tank.

Een tank beheerst het slagveld, barb heeft/had een taunt en heel veel stun/knockback aoe skills.
Dat is in principe al tanken zonder geraakt te worden... dat melee een beefy class is, is omdat ze zelf veel vaker geraakt worden dan range classes, heeft weer weinig met tanken te maken. (imho)

Toch denk ik dat je met de nieuwe "talent" sets heel snel kan wisselen van puur dps Barb, naar tanky barb.

Ik denk dat mobility en controll DE manier is voor HC, en ik zal m'n Barb daar ook wel op spelen.

Diablo 2 had geen tank, ook de Paladin niet...

[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 29-02-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Tjukkie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:49:
iemand nu online die een playthrough wil doen met een nieuw poppetje? Ben online nu Tjukkie#2922
ik krijg battletag does not exist

probeer mij is toe te voegen

Dalyxia#1266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Dalyxia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:03:
[...]

ik krijg battletag does not exist

probeer mij is toe te voegen

Dalyxia#1266
Toevoegen op mailadres werkt beter / vaker :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06 09:26
Fuck.. ik kan echt op geen enkele manier aan een key komen... zou hem graag eens spelen, heb nog nooit een Diablo game gespeeld maar volgens mij word hij echt vet...

Iemand nog een website oid die ze weggeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Xevoo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:57:
Fuck.. ik kan echt op geen enkele manier aan een key komen... zou hem graag eens spelen, heb nog nooit een Diablo game gespeeld maar volgens mij word hij echt vet...

Iemand nog een website oid die ze weggeeft?
Same here... D2 wel tot in den treurigheid gespeeld :P

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beetje Googlen kan geen kwaad ;)
Topic door Blizzard zelf bijgehouden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062848557

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

EnigmaNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Iedere class in Diablo 3 is in staat zichzelf te redden. Ze hebben allemaal skills puur voor survivability. Er zijn dus geen standaard rollen voor elke class. Zoals in D2 en D1, ieder voor zich zeg maar.
ze zijn in staat zichzelf te redden in singleplayer. Maar met multiplayer is de cc van elke class niet goed genoeg en moet je samenwerken om alles zonder problemen neer te krijgen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

IIsnickerII schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:59:
[...]

ze zijn in staat zichzelf te redden in singleplayer. Maar met multiplayer is de cc van elke class niet goed genoeg en moet je samenwerken om alles zonder problemen neer te krijgen.
Inderdaad. In co-op vond ik het toch wel fijn als de Barb voorop ging en ik er daarna inkwam beuken :) Je wilt in een 4 man co-op als DH of Wizard echt geen significante aggro van mobs hebben.

Natuurlijk dit is nog maar Normal dus je overleeft het wel, maar dat lijkt mij minder op te gaan voor de hogere moeilijkheidsgraden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Cloud schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Inderdaad. In co-op vond ik het toch wel fijn als de Barb voorop ging en ik er daarna inkwam beuken :) Je wilt in een 4 man co-op als DH of Wizard echt geen significante aggro van mobs hebben.

Natuurlijk dit is nog maar Normal dus je overleeft het wel, maar dat lijkt mij minder op te gaan voor de hogere moeilijkheidsgraden.
AWWWW ik krijg er nu al zin in om D3 eens co-op uit te proberen. Ik heb er nog niet echt de tijd voor gehad... Als het vanavond niet lukt, dan alleen zaterdag middag en zondag pas...

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
"There is currently a known issue affecting public games in which players are either not able to enter a public game or will not be able to successfully have others join their own public game.

The current workaround is to start a game on the final quest (Reign of the Black King). Talk to Cain to trigger the quest. Immediatly after Cain's dialogue and the quest is triggered leave the game and then try to join a public game. It should work then.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3530363469 "

De keren dat ik de Beta heb gespeeld had ik hier ook last van dus voor de mensen die het nog niet wisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat een troep op www.computerandvideogames.com zeg. Heb ik een account aangemaakt zit ik me daar de hele ochtend op die klote countdown te wachten, netjes ingelogd en alles.... 10 seconden voor tijd: floep!
Je moet opnieuw inloggen! Maar de hele wereld wil nu inloggen dus je bent de lul! Succes de volgende keer!
Serieus wat een ge-eikel om aan een beta key te komen, nog nooit zo vaak mee gedaan aan Tweakers, Fok, PU, Gamekings, computergames en noem maar op. Ik ben dr klaar mee. Ik kijk gewoon nergens meer voor dat D3 in de winkels ligt.

[/frustratie]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Ik zou persoonlijk CVG links laten liggen. Ze weten niet hoe ze fatsoenlijk een giftaway kunnen doen. Iemand van me school klikt elke keer meteen als de knop komt helaas niet gewonnen. Dat hun duizende keys hebben betwijfel ik. Zijn steeds maar paar keys die ze weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

FloydRaalte schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:06:
Wat een troep op www.computerandvideogames.com zeg. Heb ik een account aangemaakt zit ik me daar de hele ochtend op die klote countdown te wachten, netjes ingelogd en alles.... 10 seconden voor tijd: floep!
Je moet opnieuw inloggen! Maar de hele wereld wil nu inloggen dus je bent de lul! Succes de volgende keer!
Serieus wat een ge-eikel om aan een beta key te komen, nog nooit zo vaak mee gedaan aan Tweakers, Fok, PU, Gamekings, computergames en noem maar op. Ik ben dr klaar mee. Ik kijk gewoon nergens meer voor dat D3 in de winkels ligt.

[/frustratie]
Relax, Take it easy!

Er zijn nog maanden te gaan tot de release, en er worden tot die tijd nog regelmatig codes weg gegeven. Blijven proberen! de aanhouder wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 21:49
FloydRaalte schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:06:

[/frustratie]
Zou CVG idd laten zitten. Dat is een internationale give-away en dan zit je zo met een paar duizend anderen op een key te azen.
Je kan het vandaag nog op Insidegamer proberen en zoals hierboven stond geeft ook gamer.nl nog keys weg vanavond.
Op NL sites heb je iig altijd meer kans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

superbassie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:14:
[...]

Zou CVG idd laten zitten. Dat is een internationale give-away en dan zit je zo met een paar duizend anderen op een key te azen.
Je kan het vandaag nog op Insidegamer proberen en zoals hierboven stond geeft ook gamer.nl nog keys weg vanavond.
Op NL sites heb je iig altijd meer kans. :)
Tis alleen jammer dat NL sites niet zoveel keys toegereikt krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Cloud schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Klopt wat je zegt, ook al heeft Jay Wilson wel gezegd dat ze minder WoW-rol in een party willen overnemen, zoals Tank, Healer, DPS, en support.

Maar eigenlijk ontkom je daar niet heel erg aan. Je blijft nog steeds die rollen een beetje houden. Maar ze hebben wel gezegd dat je alles met elke karakter kan solo'en.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Stranglem schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:24:
Maar ze hebben wel gezegd dat je alles met elke karakter kan solo'en.
Haha, jaja. Ik wil dan wel eens iemand die in een full party zit de endgame boss zien solo´en. GG. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Iemand die in een full party zit, is niet aan het solo'en, hè? Als je in een full party zit is het de bedoeling dat je samen werkt, al hoeft dat niet te zijn op de standaard MMO manier met een tank die aggro houdt, een healer die hem levend houdt en DPS die de boss dood maken...

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
IIsnickerII schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:26:
[...]

Haha, jaja. Ik wil dan wel eens iemand die in een full party zit de endgame boss zien solo´en. GG. :P
Gaat erom dat je het singleplayer solo kan doen, probeer dat maar eens in WoW met een Healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Dat is op zich wel het mooie van het nieuwe skillsysteem, je kunt eenvoudig switchen tussen een solo build en een party-friendly built :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

embee schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:31:
Iemand die in een full party zit, is niet aan het solo'en, hè? Als je in een full party zit is het de bedoeling dat je samen werkt, al hoeft dat niet te zijn op de standaard MMO manier met een tank die aggro houdt, een healer die hem levend houdt en DPS die de boss dood maken...
je weet wat ik bedoel ;) Dat een char volop op die boss gaat hakken terwijl de rest staat toe te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
IIsnickerII schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:26:
[...]

Dat was in D2 niet echt vreemd...

Naar mijn idee is er in heel diablo(2/3) niet echt een tank/healer/dps idee (sowieso zijn er geen healers). Ja, een melee class zal wat meer armor of meer dodge moeten hebben om te overleven, maar het gaat er voornamelijk om dat iedereen lekker veel damage doet zodat de monsters zo snel mogelijk op de grond liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ja de termen tank/healer/dps heb ik in al die jaren D2 nooit voorbij zien komen. Maar goed uiteindelijk was iedereen baalruns aan het doen en iedereen spamde damage en alles ging snel dood. Teamwork was ook nooit echt nodig. Dat zal in D3 wel iets anders zijn.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

kloos2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:37:
[...]

Dat was in D2 niet echt vreemd...

Naar mijn idee is er in heel diablo(2/3) niet echt een tank/healer/dps idee (sowieso zijn er geen healers). Ja, een melee class zal wat meer armor of meer dodge moeten hebben om te overleven, maar het gaat er voornamelijk om dat iedereen lekker veel damage doet zodat de monsters zo snel mogelijk op de grond liggen.
Inderdaad. Hoe meer DPS hoe meer. Plus, je kan niet non-stop healen. Cooldowns en resources laten dat niet toe. Healen is een resource-spender, dus na een tijdje zul je aan de bak moeten. Natuurlijk kun je je wel meer richting support/debuffer speccen, maar van een afstand toekijken en af en toe op Heal duwen, gaat 'em niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik heb het idee dat de meeste devs van de magic triangle af willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 15:00
y0ukn0w schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:39:
Ja de termen tank/healer/dps heb ik in al die jaren D2 nooit voorbij zien komen. Maar goed uiteindelijk was iedereen baalruns aan het doen en iedereen spamde damage en alles ging snel dood. Teamwork was ook nooit echt nodig. Dat zal in D3 wel iets anders zijn.
ben ik niet met je eens.

bij baalruns kan je al dan niet duidelijk zien dat er "rollen" zijn.
de palladin staat in het midden waar de mobs spawnen en de amazon/sorc/assasin staan achteraan.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:43:
[...]

ben ik niet met je eens.

de palladin staat in het midden waar de mobs spawnen en de amazon/sorc/assasin staan achteraan.
Puur omdat die Hammerdins in het midden moeten staan omdat hun hamertjes anders niets raken. Voor de ranged classes maakt het geen drol uit waar ze staan, ik stond met m'n trapsin of lightning sorc meestal gewoon midden vooraan er tussen, no problems. Net waar je zin in had. Maar die Paladin stond daar echt niet omdat hij wilde tanken, maar puur voor Blessed Hammer.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ja maar dat is omdat de paladin/barbarian een melee character is en de sorc/ama/trapassa ranged, niet omdat de pala/barb zo goed is in aggro houden, aangezien dat er niet is (niet in de zin van WoW).

@hierboven of de hammers inderdaad

[ Voor 8% gewijzigd door kloos2 op 29-02-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

[...]

ben ik niet met je eens.

En daarbij, mischien dat het met softcore minder was, maar HC had echt wel meer teamplay.
Ook duidelijkere rollen, alleen bestond agro niet, dus was altijd "random" die aangevallen werd.

Bosses zoals diablo gingen toch verdacht vaak naar de squishie classes toe, of de lower levls om ze even bang weg te laten rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
kloos2 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:46:
Ja maar dat is omdat de paladin/barbarian een melee character is en de sorc/ama/trapassa ranged, niet omdat de pala/barb zo goed is in aggro houden, aangezien dat er niet is (niet in de zin van WoW).
ik zal je zeggen dat ik toch altijd blij was dat de pally in het midden stond, want had het met mijn sorc niet te lang volgehouden :P.

dus bewust of onbewust zijn de "rollen" wel een beetje verdeeld.
en ik denk dat dat bij d3 niet anders zal zijn, de monk en barb moeten dichtbij staan vanwege de melee dmg.
dus die tanken automatisch het overgrote deel van de dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

[...]

ben ik niet met je eens.

Ja die palladin staat daar niet te tanken. Die staat daar, omdat zijn attack een kleinere rang heeft dan de rest. Iedereen doet DPS en staat op de meest ideale plek.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 12:35
@Axewi: Mijn Energy shield shaftstop sorc met upgraded Steelclash kon anders prima tanken hoor.

Back on topic, met de build mogelijkheden van D3 lijkt het me niet eerlijk om te zeggen class x hoort daar en daar te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
y0ukn0w schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Ja die palladin staat daar niet te tanken. Die staat daar, omdat zijn attack een kleinere rang heeft dan de rest. Iedereen doet DPS en staat op de meest ideale plek.
daarom heb ik rollen ook tussen "" staan.
maar hoe je het went of keert, de pally kan meer dmg hebben dan de sorc etc.
en de pally staat dichterbij, en trekt vaker de agro.
dus "tankt" hij het overgrote deel van de dmg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Feralio schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:51:
@Axewi: Mijn Energy shield shaftstop sorc met upgraded Steelclash kon anders prima tanken hoor.

Back on topic, met de build mogelijkheden van D3 lijkt het me niet eerlijk om te zeggen class x hoort daar en daar te staan.
Ik heb nog niet veel van de beta gespeeld, maar kan je misschien uitleggen wat de build mogelijkheden zijn? Je kan geen stats toevoegen net als de vorrige 2 games, en je skills leer je per lvl. Daarnaast kan je runes toevoegen die bepaalde skills wat karakter geven en dan heb je je gear nog. Mis ik verder hier wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
y0ukn0w schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Ik stond met mijn explosive kick assa ook altijd met mn bek op de spawn plek gewoon om de AOE damage, en je kan het makkelijk volhouden met een beetje life steal want met 1 kick was ik weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06 21:15
Axewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:52:
[...]

daarom heb ik rollen ook tussen "" staan.
maar hoe je het went of keert, de pally kan meer dmg hebben dan de sorc etc.
en de pally staat dichterbij, en trekt vaker de agro.
dus "tankt" hij het overgrote deel van de dmg ;)
In diablo 2 heb je geen tanks simpelweg omdat er geen enkel character is dat de andere team leden kan beschermen. Een echte tank heeft skills als AOE taunt, AOE stun en dit allemaal om de aandacht van de mobs te krijgen. Zoiets bestaat gewoon niet in diablo 2.

Dat de paladin vooraan staat betekent nog niet dat het een tank is, hij zou pas een tank zijn als een ander teamlid aangevallen wordt door 50 mobs en hij door middel van een taunt de aandacht van die mobs kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 12:35
Itemization is het sleutelwoord hier. Aangezien dat de stats nu automatisch worden bedeeld moet je dus gaan spelen met je echt gear. Bijvoorbeeld een shaftstop geeft een platte 30% reduction op incoming damage, combineer dit op een wizard met bijvoorbeeld Reactive Armor (Storm Armor rune) en je kan prima tanken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

hellfighter87 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:57:
[...]

In diablo 2 heb je geen tanks simpelweg omdat er geen enkel character is dat de andere team leden kan beschermen. Een echte tank heeft skills als AOE taunt, AOE stun en dit allemaal om de aandacht van de mobs te krijgen. Zoiets bestaat gewoon niet in diablo 2.

Dat de paladin vooraan staat betekent nog niet dat het een tank is, hij zou pas een tank zijn als een ander teamlid aangevallen wordt door 50 mobs en hij door middel van een taunt de aandacht van die mobs kan krijgen.
Ik had een Cry barb, die stun shout stond te spammen, kon m'n ama teamgenoot vrij blijven schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik vind die mmo rolverdeling totaal niet passen in Diablo. Het is een hack and slash, iedereen wil gewoon demons slopen zonder rolverdelingen waar iedere class een taak heeft. De barbarian heeft skills om damage beperkt te houden, de wizard om het te voorkomen (teleport) en de witchdocter heeft pets die de damage voor hem/haar opnemen. Gewoon alle classes vol op het offensief, ik vind het daarom ook raar dat ze de monk een healing skill hebben gegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 29-02-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hellfighter87 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:57:
[...]

Barb heeft wel taunt :+ en trouwens heeft de Pala een healing aura net als dat de monk nu een healing AOE skill heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06 21:15
Bulls schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:59:
[...]

Barb heeft wel taunt :+ en trouwens heeft de Pala een healing aura net als dat de monk nu een healing AOE skill heeft.
Nahja dat maakt de barb meer een tank dan de paladin dan, paladin is dan meer een support of dps afhankelij kvan de build. Maarja lekker boeie, ik heb nog nooit in diablo 2 een game gezien met looking for party, need tank and support simpleweg omdat die rol verdeling geen zak uitmaakt.

[ Voor 23% gewijzigd door hellfighter87 op 29-02-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
DeepSeven schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:58:
Ik vind die mmo rolverdeling totaal niet passen in Diablo. Het is een hack and slash, iedereen wil gewoon demons slopen zonder allerlei tactische rolverdelingen. De barbarian heeft skills om damage beperkt te houden, de wizard om het te voorkomen (teleport) en de witchdocter heeft pets die de damage voor hem/haar opnemen. Gewoon alle classes vol op het offensief, ik vind het daarom ook raar dat ze de monk een healing skill hebben gegeven.
het zal aan mijn manier van spelen liggen.
maar ik heb d2 bijna alleen maar met vrienden gedaan, en als je op ts zit en je doet bijv uber tristram dan was bij ons wel een duidelijke verdeling.

dat het niet 100% was zoals in wow bijv, dat is duidelijk.
maar plain dps deden wij zeker niet.

daarom ben ik blij dat de monk bijv heal heeft, zo hou je er nog een beetje co-op in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Trouwens een leuke heads-up:

De Skill Calculator Hebben ze nu zodanig aangepast als ingame, en ook nog eens zonder elective mode, dus nu moet je gewoon zo'n build maken van 1 skill uit elke categorie. Wat dus betekend dat bijvoorbeeld je geen Dashing Strike samen met Lashing Tail Kick kan gebruiken. Of Impale en Rapid Fire. Hoe versimpeld en gedirigeerd willen ze het maken.

In de beta gebruik ik bijna met elke class 2 skills uit dezelfde sector. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 29-02-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Bulls schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:06:
[...] en ook nog eens zonder elective mode [...]
Klopt niet. Je kan net als in-game op die pijltjes links en rechts klikken om bij de andere categorieën te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-06 22:01
Bulls schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:06:
Trouwens een leuke heads-up:

De Skill Calculator Hebben ze nu zodanig aangepast als ingame, en ook nog eens zonder elective mode, dus nu moet je gewoon zo'n build maken van 1 skill uit elke categorie. Wat dus betekend dat bijvoorbeeld je geen Dashing Strike samen met Lashing Tail Kick kan gebruiken. Of Impale en Rapid Fire. Hoe versimpeld en gedirigeerd willen ze het maken.

In de beta gebruik ik bijna met elke class 2 skills uit dezelfde sector. 8)7
Niet helemaal waar....ik kan gewoon scrollen tussen de skills en kan alles egwoon kiezen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oh overheen gekeken ze zijn ook zo klein, nouja in elk geval vind ik het wel bedroevend dat ze deze gang van zaken koste wat het kost (er)door willen zetten/drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Deze link is ook wel handig, kun je makkelijk zien wat unlocked op elk level voor elke class:
http://jeremietessier.com/d3/athing.php?c=m&lng=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
Bulls schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:10:
Oh overheen gekeken ze zijn ook zo klein, nouja in elk geval vind ik het wel bedroevend dat ze deze gang van zaken koste wat het kost (er)door willen zetten/drukken.
Je hebt er zelfs 2 pijltjes voor links en rechts staan...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 14:45

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Iig werkt de skill interface op het web beter dan die ingame, neem aan dat met de volgende beta patch de ingame skill ui wordt aangepast aan die op het web.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 18:13
aargghhh zit ik klaar voor de PU actie, copy en dan paste, moet in de blizzard code geen streepjes erin... gemiste kans dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
Die haalt die automatisch weg hoor?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Lucky0wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:02:
aargghhh zit ik klaar voor de PU actie, copy en dan paste, moet in de blizzard code geen streepjes erin... gemiste kans dus :(
maakt niks uit. die streepjes worden auto eruit gefilterd.
je was te laat net zo als alle ander 10k nederlanders

[ Voor 8% gewijzigd door roboreaper op 29-02-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de.marcus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-06 00:01
jep automatisch weg, echter er zaten wat meer man denk ik te wachten :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48
Lucky0wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:02:
in minder dan 2 sec was alles al claimed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
nope bij mij niet, streepjes stonden zo op de page waardoor de code incompleet was (teveel tekens in het invoerveld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

ik neem aan dat bij de copy paste gevallen er ook bots van de partij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:03:
[...]

in minder dan 2 sec was alles al claimed
je meot echt ziek veel geluk hebben dat je op de juiste sec op f5 drukt. binne 2 sec dat de keys gepost zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 20-06 09:35
Kameraad van me heeft via pu een key weten te snaaien, geeft mij misschien ook nog even de kans om wat te kijken :D

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Heb gelukkig dankzij Paussie en Junia al flink kunnen spelen, maar een Beta-key wil ik zeker nog hebben om het spel ook met alle classes te testen!

Dit is trouwens wat ik bedoelde met die streepjes :)

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/3369/keysz.png

[ Voor 39% gewijzigd door Lucky0wn op 29-02-2012 15:11 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ja idd. ook ik zat te wachten voor de PU aktie op facebook. ik was er toch snel bij dacht ik. maar helaas. alles was binnen 2 seconden al pleite :( laat ze a.u.b. beta keys weggeven bij pre-orders ofzo. dit is zo kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Flghter1982 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:10:
ja idd. ook ik zat te wachten voor de PU aktie op facebook. ik was er toch snel bij dacht ik. maar helaas. alles was binnen 2 seconden al pleite :( laat ze a.u.b. beta keys weggeven bij pre-orders ofzo. dit is zo kansloos.
tja zo creer je de hype en houd je d3 warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
om de 1 of andere manier wordt ik er alleen maar meer chaggie van. kan dus ook averechts werken... nouja.. totdat de release er is dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ik was met een aantal mensen aan het spelen en toen bleek dat mijn naam niet goed weergegeven wordt. Ik heb al van meerderen gehoord dat mijn naam ingame [] is en niet gewoon Stranglem. Weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bo-tweak
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:33
Feralio schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:57:
Itemization is het sleutelwoord hier. Aangezien dat de stats nu automatisch worden bedeeld moet je dus gaan spelen met je echt gear.
Volledig mee eens. Ik denk dat Blizzard mogelijkheden heeft om via items de diversiteit in builds nog uit te breiden. Over het hebben van een heal. De monk is duidelijk wat meer gericht op support, maar ook de witch doctor heeft met rune de mogelijkheid om via skill eveneens partymembers te healen. Daarnaast hebben meerdere klassen mogelijkheiden om vijanden te debuffen dan wel teammembers te buffen.
Dit co-op aspect spreekt mij aan en ik verwacht ook dat je op de hogere moeilijkheids niveau's hier gebruik van dient te maken. En zeker in hardcore. Dit maakt de (her)speelbaarheid naar mijn mening alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 16:40
Lucky0wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:09:
Heb gelukkig dankzij Paussie en Junia al flink kunnen spelen, maar een Beta-key wil ik zeker nog hebben om het spel ook met alle classes te testen!

Dit is trouwens wat ik bedoelde met die streepjes :)

[afbeelding]
Je maakt een fout! Je wilt hem toevoegen bij Blizcon actie!
Als je nou had toegevoegd bij add game dan had het wel gewerkt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash303
  • Laatst online: 15-05 22:34
Voor mensen die hun kans nog willen wagen voor een beta key:
Ik heb er eentje via http://www.forcestrategygaming.com/

Je kunt je nog altijd inschrijven, er zijn nog maar 75 keys weg.

Wie niet waagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Jah, het teamaspect is ook iets wat mij enorm aanspreekt. De mooiste tijden in D2 vond ik toen ik aan een groepgame deelnam, waarbij we onszelf hadden opgelegt no-twink te spelen, geen punten in vitality te stoppen en geen zichtbaar armor te dragen, in de hardcore game modus. Door die restricties was je heel erg op elkaar en op teamplay aangewezen, ik was een Healadin (holy bolten ftw :)) en ik zorgde voor resistances met mn aura. Ik hoop dat teamplay in 4 player games net zo belangrijk word in D3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Slash303 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:45:
Voor mensen die hun kans nog willen wagen voor een beta key:
Ik heb er eentje via http://www.forcestrategygaming.com/

Je kunt je nog altijd inschrijven, er zijn nog maar 75 keys weg.

Wie niet waagt...
Als je gister al hebt ingeschreven, dan hoef je dat vandaag toch niet weer te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash303
  • Laatst online: 15-05 22:34
Chris89 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:46:
[...]

Als je gister al hebt ingeschreven, dan hoef je dat vandaag toch niet weer te doen?!
Idd, ik laat het gewoon even weten voor mensen die deze actie nog niet gezien hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Slash303 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:47:
[...]

Idd, ik laat het gewoon even weten voor mensen die deze actie nog niet gezien hadden.
Ah okeee! Nou dan doe ik mee, https://www.computerandvideogames.com/betas/diablo/
Ieder uur kans op 1 key, wel even registeren op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:24
Stranglem schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:28:
Ik was met een aantal mensen aan het spelen en toen bleek dat mijn naam niet goed weergegeven wordt. Ik heb al van meerderen gehoord dat mijn naam ingame [] is en niet gewoon Stranglem. Weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?
Ik zie op het bug report forum van Battle.net iemand anders die dezelfde bug heeft geconstateerd, maar er is helaas nog niet op gereageerd. Zelf heb ik het probleem nog niet meegemaakt.

Link naar Battle.net

Edit: ik zie dat er meer mensen op het forum van Battle.net dit probleem melden, hopelijk kan Blizzard er iets mee.

[ Voor 8% gewijzigd door JCBelt op 29-02-2012 15:58 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Flghter1982 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:10:
Hoewel je frustratie logisch is, is weggeven via pre-orders ook geen mogelijkheid; tenzij ze niet bij elke pre-order een beta key geven (een random-factor dus). Anders krijgen ze veel te veel beta spelers in één keer.

De reden dat het werkt zoals het nu werkt, is deels de hype die het creëert natuurlijk. Die jacht op keys maakt de game alleen maar spannender. :) Maar een van de andere redenen is dat Blizzard precies onder controle heeft hoeveel keys er uitgegeven zijn en dus hoe druk het op de beta servers kan worden. Dit aantal kunnen ze geleidelijk aan verhogen. Voor Blizzard is de beta echt een beta en niet een extraatje wat ze _iedereen_ kado willen geven (dat zie je ook regelmatig namelijk, een soort vervroegde toegang). Ze willen informatie/ervaring/feedback op doen en dat kan niet als je geen echte controle hebt over het aantal spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
dat klopt ook wel. het zijn gewoon de frustraties.. ik speelde diablo 1 al toen het uitkwam en ben dus een huge fan. dan baal je wel als je steeds misgrijpt :) maarja die vlieger gaat natuurlijk voor een heleboel mensen op. ik blijf hopen op een key maar zie het somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Flghter1982 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
dat klopt ook wel. het zijn gewoon de frustraties.. ik speelde diablo 1 al toen het uitkwam en ben dus een huge fan. dan baal je wel als je steeds misgrijpt :) maarja die vlieger gaat natuurlijk voor een heleboel mensen op. ik blijf hopen op een key maar zie het somber in.
Deze frustraties kan ik met je delen hoor! Speel ook al Diablo van het begin en loop ook al een tijdje te hunten...
Het is gewoon niet eerlijk mrjh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Zoals jochem meijer zegt:

"Het is een irritatiefactortje!"

Iedereen die er heel graag een wil hebben moet gewoon blijven proberen.
Ik heb al eerder gezegd: De aanhouder wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:31
Flghter1982 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
hier nog een
ben ook diablo speler van het eerste uur
maar ook nog steeds geen key .. terwijl andere er meerdere hebben ...

had me ook al opgegeven voor de beta van af het moment dat het kon , zelf bij D2 heb ik in de beta gezeten
dus toen zat ik wel bij de tweede keuze maar nu speel iedereen diablo 3 al terwijl ik hem alleen geinstaleerd heb staan maar dus ook nog geen key :(

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Chris89 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:03:
[...]

Deze frustraties kan ik met je delen hoor! Speel ook al Diablo van het begin en loop ook al een tijdje te hunten...
Het is gewoon niet eerlijk mrjh....
Kom je ook uit 89 dan? :P dat wil zeggen dat je 7 was toen je Diablo voor het eerst speelde ;-)

Even nog over die MMO discussie Diablo vergelijking.

Diablo heeft geen tanks, geen healers en geen dps. Diablo = een Hack & Slash game, en heeft niets te maken met al die uitgekauwde MMO zutzooi waar je ondertussen mee doodgegooit wordt.

Danku :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:17:
[...]

Diablo heeft geen tanks, geen healers en geen dps. Diablo = een Hack & Slash game, en heeft niets te maken met al die uitgekauwde MMO zutzooi waar je ondertussen mee doodgegooit wordt.

Ik snap door deze opmerking ook niet helemaal waarom Diablo 3 onder het Roleplay topic staat, ik zoek het altijd eerst in de Action Adventure topic, misschien denk ik wel gewoon fout, maar ik vond het frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
[...]

Kom je ook uit 89 dan? :P dat wil zeggen dat je 7 was toen je Diablo voor het eerst speelde ;-)

dit is niet helemaal waar en als je de vorige posts gelezen had wist je dat.
De Monk heeft een healing aura en een healing spell.
en zo zijn er nog wat andere support spells bij elke class

en als je hc speelt dan is het niet verstandig om met je verstand op nul met 4 man een groep in te duiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Axewi op 29-02-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
:'). Jij snapt het wel ja :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
[...]

Offtopic:
89 is geen jaartal maar is gekozen omdat ik de 9 augustus jarig ben ;)
Maar wat dan nog al is het al een jaartal, kan je als je 7 ben geen Diablo spelen?! :+

Zijn der trouwens nog meer acties die nog lopen als PU en C & V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Cloud schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:56:
[...]

Hoewel je frustratie logisch is, is weggeven via pre-orders ook geen mogelijkheid; tenzij ze niet bij elke pre-order een beta key geven (een random-factor dus). Anders krijgen ze veel te veel beta spelers in één keer.
Mischien bij een pre-order van de Collectors Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
S.J_84 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:23:
[...]

lijkt me heel lastig te controleren voor blizzard.
de een besteld um op bol de ander bij de locale game shop. enz enz.

op deze manier kan blizzard er geen controle op houden, en dat lijkt me niet de bedoeling bij een beta.

@hieronder,
voor een open beta heb je geen key nodig lijkt me.
anders is het ook niet open meer

[ Voor 11% gewijzigd door Axewi op 29-02-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

Dat is gedeeltelijk verkoop van beta keys en dat is illegaal. Je mag mensen niet laten betalen voor een beta key onafhankelijk van de official release.

Edit: Voor open beta mag dit wel, closed beta niet!

[ Voor 7% gewijzigd door IIsnickerII op 29-02-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat de scheidingen tussen de verschillende rollen niet zo hard zijn zoals in MMO's betekent niet dat het verschil er helemaal niet is natuurlijk. Feit blijft; een Barb kan meer hebben dan bijvoorbeeld een DH. En dat maakt een Barb 'meer tanky' dan een DH. :)

In co-op verwacht ik dus wel dat men enigszins rekening houdt met de class die je speelt. Barbs/Monks voorop, de rest erachteraan. Maar dat gaan we vanzelf zien. In Normal valt het zelfs in 4-man coop wel mee, al merk je het verschil duidelijk.
[...]

Dat zou kunnen maar legt flinke eisen bij de retailers neer; of je moet dat als Blizzard zijnde puur in-house houden en alleen doen bij de verkoop van de CE preorder via Battle.net. Dat zou kunnen denk ik; maar dat kan nog steeds een enorm aantal beta spelers opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

[...]

Zo waar, het topic gaat volledig over beta keys en verstokte WoW'ers die niet kunnen ophouden over tanks en paladins.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dennis_1987 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:29:
[...]

Zo waar, het topic gaat volledig over beta keys en verstokte WoW'ers die niet kunnen ophouden over tanks en paladins.
Zo niet waar.
Ik heb geen wow gespeeld.
Wel d2 waar ook een pally in zat.
Dan erbij vergelijkt hier volgens mij niemand diablo met world of warcraft, dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

Ik weet niet uit welk tijdperk jij komt maar als je de paginas even goed door leest, lees je dat tanks en paladins ook al een onderwerp was van diablo 2. Het heeft helemaal niets met WoW te maken... En beta keys zijn nu eenmaal actueel bij D3. Wen er maar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Feit blijft dat Barbs altijd overpowered blijven..
In dit geval de monk ook nog deels.

Met mijn wizard kom ik redelijk in de buurt, maar ze doen veel meer schade dan je ooit met bijvoorbeeld een demon hunter zou kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Dat kan wel een toontje lager niet? :? Ik heb in elk geval nooit WoW gespeeld en waarom zouden we niet een discussie kunnen hebben over de rolverdeling bij co-op play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
GamezMaster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:34:
Feit blijft dat Barbs altijd overpowered blijven..
In dit geval de monk ook nog deels.

Met mijn wizard kom ik redelijk in de buurt, maar ze doen veel meer schade dan je ooit met bijvoorbeeld een demon hunter zou kunnen doen..
ja dat is op het moment in de beta zo.

blizzard kennende komt het in de normale versie wel goed.
wat dh only items en je bent er weer :)

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic