Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Je bent slechts zo OP als dat je gegeared bent. Vergeet niet dat de Barb en Monk close range classes zijn. Een sorc met wat CC zou ze met een beetje slim spel makkelijk uit kunnen schakelen. De andere classes hebben ieder hun eigen doel in een team, dus dat maakt het nog niet zo dat een team OP is als het compleet uit Barbs en Monks bestaat.GamezMaster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:34:
Feit blijft dat Barbs altijd overpowered blijven..
In dit geval de monk ook nog deels.
Met mijn wizard kom ik redelijk in de buurt, maar ze doen veel meer schade dan je ooit met bijvoorbeeld een demon hunter zou kunnen doen..
Daarnaast heeft Blizzard nooit verkondigd dat Diablo 3 balanced PvP zou hebben, en zich vooral zou focussen op PvE.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ja en Diablo 2 kon de paladin spelers met Holybolt healen, en in diablo 1 kon je in Hellfire jezelf healen met een rejuv spell. Ben je dan een healer? Nee dan heb je survivability.Axewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:20:
[...]
dit is niet helemaal waar en als je de vorige posts gelezen had wist je dat.
De Monk heeft een healing aura en een healing spell.
en zo zijn er nog wat andere support spells bij elke class
en als je hc speelt dan is het niet verstandig om met je verstand op nul met 4 man een groep in te duiken.
Daarnaast weten we nog helemaal niets over HC
Je hebt het hier tegen een ouwe Diablo rot die een hoop weet. Diablo heeft geen rollen,dat wordt benadrukt met de runes die je in je ability's kunt drukken. Melee Sorc e.d.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
je vergelijkt het zelf met wow een pagina terug, vandaarAxewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:31:
[...]
Zo niet waar.
Ik heb geen wow gespeeld.
Wel d2 waar ook een pally in zat.
Dan erbij vergelijkt hier volgens mij niemand diablo met world of warcraft, dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt?
Axewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:00:
[...]
het zal aan mijn manier van spelen liggen.
maar ik heb d2 bijna alleen maar met vrienden gedaan, en als je op ts zit en je doet bijv uber tristram dan was bij ons wel een duidelijke verdeling.
dat het niet 100% was zoals in wow bijv, dat is duidelijk.
maar plain dps deden wij zeker niet.
daarom ben ik blij dat de monk bijv heal heeft, zo hou je er nog een beetje co-op in
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
En in D2 is de barb ook nog steeds het sterkste..
Niet voor niets de meest populaire class, aangezien je zonder barb geen kans had op set items bij boss fights enz.
we weten wel iets over hc, namelijk: dood is dood.Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:38:
[...]
Ja en Diablo 2 kon de paladin spelers met Holybolt healen, en in diablo 1 kon je in Hellfire jezelf healen met een rejuv spell. Ben je dan een healer? Nee dan heb je survivability.
Daarnaast weten we nog helemaal niets over HCDus dat is speculatie.
Je hebt het hier tegen een ouwe Diablo rot die een hoop weet. Diablo heeft geen rollen,dat wordt benadrukt met de runes die je in je ability's kunt drukken. Melee Sorc e.d.
dit lijkt mij toch wel de belangrijkste reden om beter na te denken over hoe je een groep in gaat.
verder heb ik in elke post rollen tussen "" gezet waarmee ik dus zelf ook al aangeef dat het geen keiharde gegevens zijn.
nogmaals het is een co-op spel, en hoe je dit in je co-op groep gebruikt is aan jezelf.
als je het leuk vind om ieder voor zich te spelen houd niemand je tegen.
maar als je wel teamwork wil doen krijg je met deze skills daar wel de optie toe.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Anoniem: 76109
Maar toch hebben ze het eerder gedaan. Toen ik SC2 CE pre-orderder kreeg ik na verloop van tijd een mailtje van bol.com dat ze beta keys hadden gekregen om aan mensen die een CE hadden besteld te geven.Cloud schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:29:
Dat de scheidingen tussen de verschillende rollen niet zo hard zijn zoals in MMO's betekent niet dat het verschil er helemaal niet is natuurlijk. Feit blijft; een Barb kan meer hebben dan bijvoorbeeld een DH. En dat maakt een Barb 'meer tanky' dan een DH.
In co-op verwacht ik dus wel dat men enigszins rekening houdt met de class die je speelt. Barbs/Monks voorop, de rest erachteraan. Maar dat gaan we vanzelf zien. In Normal valt het zelfs in 4-man coop wel mee, al merk je het verschil duidelijk.
[...]
Dat zou kunnen maar legt flinke eisen bij de retailers neer; of je moet dat als Blizzard zijnde puur in-house houden en alleen doen bij de verkoop van de CE preorder via Battle.net. Dat zou kunnen denk ik; maar dat kan nog steeds een enorm aantal beta spelers opleveren.
[/quote]Geachte heer/ mevrouw,
Onlangs heeft u bij bol.com de game ’StarCraft 2: Wings Of Liberty - Collector's Edition’ voor de pc besteld met bestelnummer 77887486xx.
Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u recht op een Betacode waarmee u de multiplayer kunt spelen. Uw unieke Betacode is: 6BG7KC-99ZZ-4KDYMX-2R4H-VXBZZJ.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 76109 op 29-02-2012 16:56 ]
misschien dat ze dat nog doen in de laatste weken om de servers te stressen.Anoniem: 76109 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:52:
[...]
Maar toch hebben ze het eerder gedaan. Toen ik SC2 CE pre-orderder kreeg ik na verloop van tijd een mailtje van bol.com dat ze beta keys hadden gekregen om aan mensen die een CE hadden besteld te geven.
Hoelang voor de release heb je toen de keys gekregen?
Enne lang geleden verkochten ze ook wow soundtrack cd's met beta key included voor een tientje in engeland.
[ Voor 45% gewijzigd door Taliesin op 29-02-2012 16:57 ]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Handig, koop je nu voor een jaar WoW, komt Diablo uit en is de membership van WoW verspeeld geldTaliesin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:56:
Met de annual wow pass krijg je ook gegarandeerd pandaria access.
Enne lang geleden verkochten ze ook wow soundtrack cd's met beta key included voor een tientje in engeland.

Zo werkt het niet helemaal, maar dat is weer een ander onderwerp.Lucky0wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:58:
[...]
Handig, koop je nu voor een jaar WoW, komt Diablo uit en is de membership van WoW verspeeld geld
Zo begrijp ik het als je op battle.net kijkt, Buy an annual pass for WoW and get Diablo 3 for freeFeralio schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:58:
[...]
Zo werkt het niet helemaal, maar dat is weer een ander onderwerp.
dan zou ik hem allang gehad moeten hebben ....S.J_84 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:23:
[...]
Mischien bij een pre-order van de Collectors Edition.
die staat al van af het begin in preorder bij Bol
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 76109
De release van SC2 was volgens mij ergens eind Juli en het mailtje is van 17-5-2010Axewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:54:
[...]
misschien dat ze dat nog doen in de laatste weken om de servers te stressen.
Hoelang voor de release heb je toen de keys gekregen?
Tsja aan de andere kant.. De mensen die een jaarabo afsluiten zijn de no-lifers, en die hebben geen tijd om D3 te spelen, omdat ze anders slechter worden in WoW. Je kunt geen MMO combineren met een andere game als je écht goed wilt zijn... Dus gewoon slim geld voor BlizzardFeralio schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:02:
Het is voor de mensen die toch al WoW zouden blijven spelen, deze krijgen dan gratis D3. Andersom is het een dure D3.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zo dacht ik dus ook alAngeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:07:
[...]
Tsja aan de andere kant.. De mensen die een jaarabo afsluiten zijn de no-lifers, en die hebben geen tijd om D3 te spelen, omdat ze anders slechter worden in WoW. Je kunt geen MMO combineren met een andere game als je écht goed wilt zijn... Dus gewoon slim geld voor Blizzard
nahjaah weetje, als je die gelijk bij de release van die actie kocht, heb je iets van 6 maanden wow + diablo 3 waar nog 6 maanden wow aan vast zit. 12x13 = 156, d3 = 50. 156+50=206. En de annual pass is goedkoper dan dat. Dus je bespaarde er toen nog redelijk wat mee.Lucky0wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:01:
[...]
Zo begrijp ik het als je op battle.net kijkt, Buy an annual pass for WoW and get Diablo 3 for free
Nounou, das wel erg kort door de bocht. Een maat van mij speelt casual wow, en heeft dit genomen omdat hij toch niets doet met de doosjes. Op deze manier kan hij wow spelen als hij dat wil en krijgt hij diablo 3 gratiez.Angeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:07:
[...]
Tsja aan de andere kant.. De mensen die een jaarabo afsluiten zijn de no-lifers, en die hebben geen tijd om D3 te spelen, omdat ze anders slechter worden in WoW. Je kunt geen MMO combineren met een andere game als je écht goed wilt zijn... Dus gewoon slim geld voor Blizzard
Je hoeft niet No-lifer te zijn om een jaar abbonement af te sluiten.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Even een vraagje, iemand goede ervaringen met het bestellen van "Book of Cain". Ik wil hem eigenlijk dit weekend cadeau doen, en wil hem dus in een winkel (regio Den Haag) kopen of vrijdag bezorgd hebben. Ik kan alleen wat bestelsites vinden met een levertijd van ~7 dagen.
Kost wel wat meer, geen id hoeveel.
Ik vind het nogal veel geld om te betalen voor een game die je maar casual gaat spelen. Dan kun je beter voor kortere perioden een timecard halen wanneer je weer wilt spelen..Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:20:
[...]
Nounou, das wel erg kort door de bocht. Een maat van mij speelt casual wow, en heeft dit genomen omdat hij toch niets doet met de doosjes. Op deze manier kan hij wow spelen als hij dat wil en krijgt hij diablo 3 gratiez.
Je hoeft niet No-lifer te zijn om een jaar abbonement af te sluiten.
Anoniem: 439651
Wat versta jij onder casual gamen?Angeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:29:
[...]
Ik vind het nogal veel geld om te betalen voor een game die je maar casual gaat spelen. Dan kun je beter voor kortere perioden een timecard halen wanneer je weer wilt spelen..
Bij mij is casual gamen toch 's avonds even lekker 2 tot 3 uurtjes gamen. In een game zoals WoW kan dat misschien niet maar dit ben ik wel van plan te gaan doen voor Diablo 3 i.v.m. werk.
Juist! en dat is waar Diablo in het algemeen zich zò veel beter voor leent dan een heleboel andere spellen.. het is snel, lekker en het smaakt altijd naar meer. zeg maar de frikandel speciaal onder de games, nog altijd èèn van nederlands best verkochte snacks.Anoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:47:
[...]
Wat versta jij onder casual gamen?
Bij mij is casual gamen toch 's avonds even lekker 2 tot 3 uurtjes gamen. In een game zoals WoW kan dat misschien niet maar dit ben ik wel van plan te gaan doen voor Diablo 3 i.v.m. werk.
Zelfs met 10-15 minuten speeltijd kon je in Diablo 2 al heel wat bereiken, en ik denk dat dat met 3 niet gaat verschillen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Voor D3 is 2-3 uur prima, maar wil je met de top meedraaien in WoW dan is 2-3 uur niet veelAnoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:47:
[...]
Wat versta jij onder casual gamen?
Oh, en ik ontken echt niet dat ik een no-lifer ga worden wanneer D3 uit is. Sterker nog, ik neem dan 2 weken vakantie op zodat ik 20 uur per dag kan spelen
uhuh.... hier gaat hetzelfde gebeuren. Nu eerst maar hopen op die beta key van ForceStrategyGamingAngeloonie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:03:
[...]
Voor D3 is 2-3 uur prima, maar wil je met de top meedraaien in WoW dan is 2-3 uur niet veel
Oh, en ik ontken echt niet dat ik een no-lifer ga worden wanneer D3 uit is. Sterker nog, ik neem dan 2 weken vakantie op zodat ik 20 uur per dag kan spelen
[ Voor 6% gewijzigd door CaVeFiSh op 29-02-2012 18:21 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Edit: Die keys van Force zijn voor vandaag alweer weg. Morgen weer een kans
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 439651 op 29-02-2012 18:29 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik heb het ff getest hier en bij mij zecht hij inderdaad hetzelfdeMad-Matt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:33:
Wil ik een public game joinen zegt hij dat er 0 spelers online zijn en geen public games
Everyone,
We announced today that we’re in the process of cutting a number of active positions, mostly non-development, throughout the company. I'm sure this announcement has sparked some questions from all of you, so I want take this opportunity to address those as best I can. Over the past several years, the company has grown rapidly and evolved to better serve you and the rest of our global community. Thanks to all of your support, we continue to serve by far the biggest subscription-based MMO community, as well as the most passionate eSports and online gaming communities, in the world.
In order to keep making epic game content while serving players effectively, we have to be smart about how we manage our resources. This means we sometimes have to make difficult decisions about how to best maintain the health of the company. We’re in the process of making some of those hard decisions now.
After evaluating our current organizational needs, we determined that while some areas of our business had been operating at the right levels and could benefit from further growth, other areas had become overstaffed. As a result, we need to scale down some of our departments and part with some of our colleagues and friends here at Blizzard. I know that you all understand how difficult this type of situation can be for anyone who might be affected, so I want to assure you that we'll be offering each impacted employee a severance package and other benefits.
I also want to emphasize that we remain committed to shipping multiple games this year, and that our development teams in particular remain largely unaffected by today's announcement. We're continuing to develop, iterate, and polish Blizzard DOTA, Diablo III, StarCraft II: Heart of the Swarm, World of Warcraft: Mists of Pandaria, as well as other, unannounced projects. We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date, and will soon be holding a private media event to showcase the latest work on Mists of Pandaria. It goes without saying that we're working hard to get all of these games in your hands as soon as possible.
You've all come to expect Blizzard to live up to our mission statement with every game, and deliver the most epic entertainment experiences ever. You can continue to expect that and nothing less from us as we move forward.
-Mike Morhaime
bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4081816711
Edit: 600 mensen worden ontslagen bij Blizzard.
[ Voor 12% gewijzigd door Nostordici op 29-02-2012 19:11 ]
Anoniem: 241964
BronShady15 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:10:
Eigenlijk is dit erg slecht nieuws, hij zeg met mooie woorden dat er veel mensen straks zonder baan zitten. Het enige positieve eraan is dat D3 release date announcement niet ver weg is.
Edit: 600 mensen worden ontslagen bij Blizzard.
Activision has announced a global reduction in its workforce of approximately 600 employees, with Blizzard seemingly hit fairly hard.
However, the publisher said that 90 percent of the affected employees will come from departments not related to game development.
It also said the World of Warcraft development team, and Blizzard's current development and publishing schedules will not be impacted.
Blizzard Entertainment co-founder and CEO Mike Morhaime said: "Constant evaluation of teams and processes is necessary for the long-term health of any business.
"Over the last several years, we've grown our organization tremendously and made large investments in our infrastructure in order to better serve our global community. However, as Blizzard and the industry have evolved we've also had to make some difficult decisions in order to address the changing needs of our company.
"Knowing that, it still does not make letting go of some of our team members any easier. We're grateful to have had the opportunity to work with the people impacted by today's announcement, we're proud of the contributions they made here at Blizzard, and we wish them well as they move forward."
Toch wel heel erg sneu hoor, ze hadden gewoon nooit met Activision in het schuitje moeten gaan...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 241964 op 29-02-2012 19:16 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dit ja, slechtste move ooit van blizzard, wat ze in mijn ogen op de langere termijn flink zal bekomen, Mijn toekomstvisie voor blizzard: Activision zal zich steeds meer gaan bemoeien met blizzard games en blizzard wordt de nieuwe EA met alleen maar melkkoeien waar heel veel potentie in zit maar alles lang niet goed genoeg uitgewerkt is... jammerAnoniem: 241964 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:16:
[...]
Toch wel heel erg sneu hoor, ze hadden gewoon nooit met Activision in het schuitje moeten gaan...
Dit zie je al een beetje in de AH nu, 1.25 ! ! ! transaction fee voor blizzard?? omgomgomg
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 20-06 19:21
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Coming weeks. Dus zal sowieso de komende maand zijn. Meestal 2 maanden tussen announcement van de release date en de release van het spel dus een release in Mei moet het worden.Quicky schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:49:
Hmm... "We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date" strookt toch niet echt met de release date anouncement rumours op incgamers: "various inside sources have given us strong hints that next Monday, March 5th, should be a very interesting day for Diablo III news."
Grats, ik mocht daar niet mee doenBosmonster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:03:
Woei! Key gewonnen op gamer.nl!
jij wel ik weer niet was 2 sec later dan het openen van het bericht en nog geen keyBosmonster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:03:
Woei! Key gewonnen op gamer.nl!
dit is al 38 keer dat ik er weer naast zit om een key te krijgen waar dan ook maar zal wel de enige key die ik krijg te zien als ik hem gekocht heb
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Moest een account hebben van voor maandag. Bleek dat ik nog een account had uit 2003
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Laten we als GoT'ers gewoon mee blijven doen aan de acties voor de andere bezoekersravw schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:08:
[...]
jij wel ik weer niet was 2 sec later dan het openen van het bericht en nog geen key![]()
dit is al 38 keer dat ik er weer naast zit om een key te krijgen waar dan ook maar zal wel de enige key die ik krijg te zien als ik hem gekocht heb
Maar het mysterie is opgelost hoe iemand voorbij mijn authenticator is gekomen.
Mijn broertje vond dat hij vaak gekicked werd als hij aan het spelen was en heeft dus mijn password veranderd, mijn authenticator verwijdert en zijn eigen erop gezet.
Niet zo heel slim van hem natuurlijk maar ik ben blij dat ik in ieder geval weet hoe het mogelijk was.
Ik ga verder bij de rotatie waar hij gebleven was en diegene die toen de gegevens zou ontvangen mag mij een PM sturen dan geef ik de details.
HANDTEKENING!!!
Ik heb steeds de zelfde ellende, of dan zit je net in de auto als het begint ofzo (of mag je weer niet mee doen). Wat een onzin dit, als ik dit weekend nog niets heb gooi ik de handdoek in de ring...ravw schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:08:
[...]
jij wel ik weer niet was 2 sec later dan het openen van het bericht en nog geen key![]()

Hulde!Leeghoofd21 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:10:
Ik ga verder bij de rotatie waar hij gebleven was en diegene die toen de gegevens zou ontvangen mag mij een PM sturen dan geef ik de details.
Haha Baas, tja je broertje gaat natuurlijk ook voor !! Toch nogmaals bedankt voor je actie !!!Leeghoofd21 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:10:
Het heeft heel even geduurd ( mede omdat ik er zelf ook niet veel was )
Mijn broertje vond dat hij vaak gekicked werd als hij aan het spelen was en heeft dus mijn password veranderd, mijn authenticator verwijdert en zijn eigen erop gezet.
Niet zo heel slim van hem natuurlijk maar ik ben blij dat ik in ieder geval weet hoe het mogelijk was.
*goed te horen dat je hem terug hebt.
Activision heeft niks over Blizzard games te vertellen, dat was juist part of the deal (iirc, heb ff geen bron voorhanden)Dalyxia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:47:
[...]
Dit ja, slechtste move ooit van blizzard, wat ze in mijn ogen op de langere termijn flink zal bekomen, Mijn toekomstvisie voor blizzard: Activision zal zich steeds meer gaan bemoeien met blizzard games en blizzard wordt de nieuwe EA met alleen maar melkkoeien waar heel veel potentie in zit maar alles lang niet goed genoeg uitgewerkt is... jammer
Dit zie je al een beetje in de AH nu, 1.25 ! ! ! transaction fee voor blizzard?? omgomgomg
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Haha hij werd zeker gekicked als iemand anders inlogt, en als hij dan daarop weer opnieuw inlogt dan wordt de andere persoon weer gekicked.Leeghoofd21 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:10:
Het heeft heel even geduurd ( mede omdat ik er zelf ook niet veel was )

Maarja goed dat het wel simpel en onschuldig is gebleken.
Hmm, ze melden dus in feite dat ze binnen een maand iets over de release date kunnen melden, maar dat hoeft nog geen datum te zijn.We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date
[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 29-02-2012 21:21 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je kunt op het beta-forum dan een dump van je debug posten. Alleen kun je daar alleen inloggen als je al een char hebt gemaakt.. en laat ik dat nou niet kunnen doen.. want ik kan niet inloggen
Nou.. tijd om weer wat nuttigs te gaan doen dan maar..
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 29-02-2012 21:30 ]
Ik had error_315300 verholpen door mn e-mail te veranderen naar mn vorige battle.net account. Misschien dat het helpt voor je.Bosmonster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:29:
Yay, ERROR_315300.. kan niet inloggen..
Je kunt op het beta-forum dan een dump van je debug posten. Alleen kun je daar alleen inloggen als je al een char hebt gemaakt.. en laat ik dat nou niet kunnen doen.. want ik kan niet inloggen
Nou.. tijd om weer wat nuttigs te gaan doen dan maar..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat kan ik ff proberen. Maar ja, had hem niet voor niks veranderdYBH schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:34:
[...]
Ik had error_315300 verholpen door mn e-mail te veranderen naar mn vorige battle.net account. Misschien dat het helpt voor je.
Thanks! werkte wel
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-02-2012 21:39 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Bleef met regelmaat weer iets betere items vinden of nieuwe skills/runes waardoor ik geen moment heb gehad dat ik me niet vooruit voelde gaan.
Trouwens, die life saver achievement moeten ze echt fixen. Is niet leuk voor mij en niet leuk voor de mensen die na het doodgaan zonder partner zitten.

Full Size
Eindelijk!!!
Leven en laten leven!
Anoniem: 446996
Diablo 2 was trouwens ook niet leuk meer na 1.09 (Toen hadden we die massale ocusojs, gedupete sojs, arcain's valor amulets etc. (Ja dit was op official servers, geen private server ofzo).Maar nog even verslavend als dat het altijd al was, gelukkig heeft het me niet weerhouden me diplomas te behalen.
Uurtje mephisto runs voor school, ... Mooi was die tijd.:)
Cloud schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:59:
Beetje Googlen kan geen kwaad![]()
Topic door Blizzard zelf bijgehouden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062848557
[ Voor 3% gewijzigd door embee op 01-03-2012 09:14 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
Monk/wizzard combo.
Viel mij op dat de wizzard echt te sterk is, ik hoop dat het alleen in de beta zo is en dat in de full game dit toch beter gaat scalen.
Ik heb gisteravond mijn eerste runthrough (reinstall van OS heeft mijn D3 gefixt YAY) gedaan met een witchdoctor, en daar was niet veel aan als monk. Zodra de witchdoctor grasp of the dead krijgt moet je je best doen om nog wat hits er in the krijgen. Kan niet wachten op het echte spel, zodat mobs wat meer health hebben, en hogere difficulties worden echt te vet volgens mij.Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:19:
Gister eens even co-op gedaan.
Monk/wizzard combo.
Viel mij op dat de wizzard echt te sterk is, ik hoop dat het alleen in de beta zo is en dat in de full game dit toch beter gaat scalen.
Wat is er mis met die achievement dan? Ik heb hem zonder problemen gehaald (althans, het zoeken naar mensen die dood willen gaan was even lastigStranglem schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 00:10:
Now i can die in peace!
Trouwens, die life saver achievement moeten ze echt fixen. Is niet leuk voor mij en niet leuk voor de mensen die na het doodgaan zonder partner zitten.
[afbeelding]
Full Size
Eindelijk!!!![]()
![]()
dood willen gaan is het probleem nietAngeloonie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Wat is er mis met die achievement dan? Ik heb hem zonder problemen gehaald (althans, het zoeken naar mensen die dood willen gaan was even lastig)..
dood gaan is al een achievement opzich.
eenige moment waarop ik mijn hp zag zakken was toen ik op low lvl de jar of souls aanklikte.
dat is als barbarian met half gear niet echt fijn
Die mepten best hard, en er dropten natuurlijk geen healthglobes. En ik had nog nauwelijks gear natuurlijk

die zal het leuk krijgen op hell of infernoAngeloonie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:46:
Ik zat een keer een stream te kijken waar die dude 3x dood ging.. What.. the... fuck... Ik krijg het amper voor elkaar als ik het wil en gewoon blijf staan
ben benieuwd of de stappen het zelfde zijn als in d2.
Normal = easymode
nightmare = leuk maar goed te doen.
Hell = goeie gear of anders heel heel heel veel dood gaan.
inferno = ?????
@ hierboven.
helaas had ik toen nog geen beta key.
maar als ik in 13 die ice echanted mobs zie dan geloof ik het direct
[ Voor 11% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 09:50 ]
als je ingame dus over je skill gaat zie je een beschrijving maar niet echt hoeveel extra dmg ofzo die skill doet
CTRL ingedrukt houden of in options aanzetten dat dit niet hoeftroboreaper schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:50:
vinden jullie het ook zo irritant dat bij skills geen dmg stats e.d. worden getoont. want ik zag bij een vriend van me helemaal geen stats als hij ove de skills hoverde.
als je ingame dus over je skill gaat zie je een beschrijving maar niet echt hoeveel extra dmg ofzo die skill doet
dan zie je de complete beschrijving
[ Voor 3% gewijzigd door Pensmaster-B op 01-03-2012 09:51 ]
heb je advanced tooltips aanstaan?roboreaper schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:50:
vinden jullie het ook zo irritant dat bij skills geen dmg stats e.d. worden getoont. want ik zag bij een vriend van me helemaal geen stats als hij ove de skills hoverde.
die worden namelijk weer uitgezet zodra je d3 opnieuw opstart.
overig vind ik het dan nog niet echt duidelijk, 250% weapon dmg, ja leuk maar dingen als casting speed worden niet meegerekend maar attack speed weer wel
hmm ik zal het doorgeven.Pensmaster-B schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:50:
[...]
CTRL ingedrukt houden of in options aanzetten dat dit niet hoeft
dan zie je de complete beschrijving
ik krijg het gevoel dat ze alles veel basis dingen weg hebben gestopt
Dit! Ik vond gister het ook erg onduidelijk hoe het precies zit met het gebruiken van twee bogen. Twee bogen deden 0,07 meer damage dan één boog in combinatie met pijlen. Die pijlen hadden verder geen indrukwekkende stats. Ben er nog niet helemaal uit hoe het zit.Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:51:
overig vind ik het dan nog niet echt duidelijk, 250% weapon dmg, ja leuk maar dingen als casting speed worden niet meegerekend maar attack speed weer wel
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
ik vind het nou niet echt bij de "nieuwe" manier van diablo passen.maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:56:
Dat is gewoon deel van het mysterie van diablo, uiteindelijk wordt alles wel uitgevogeld, maar voor nu is nog niet alles 100% duidelijk.
Heel d3 is behoorlijk "noob" friendly geworden en dan maken ze iets als dmg done zo onduidelijk.
maargoed ik zal van het weekend er eens in verdiepen en wat testjes doen met 2 handed 1 handed en dual wield.
Ik snap je punt, maar ik denk dat de noobs de advanced tooltips niet aan hoeven te zetten, voor hun kan het gewoon "ik druk op knopje, het maakt monster dood" zijn. De tooltips zijn best lachwekkend zonder de advanced.Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:59:
[...]
ik vind het nou niet echt bij de "nieuwe" manier van diablo passen.
Heel d3 is behoorlijk "noob" friendly geworden en dan maken ze iets als dmg done zo onduidelijk.
maargoed ik zal van het weekend er eens in verdiepen en wat testjes doen met 2 handed 1 handed en dual wield.
Ik wil natuurlijk ook gewoon duidelijk hebben wat de stats zijn en hoe je ze kan verbeteren. Er is volgens mij nog wel wat onduidelijkheid over hoe Diablo 3 met off-hands omgaat.
2 bogen zijn natuurlijk veel sneller dan eentje. Dus je dps gaat er net wat op vooruit. Maar ik denk dat je begin game hier weinig van merkt.Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Dit! Ik vond gister het ook erg onduidelijk hoe het precies zit met het gebruiken van twee bogen. Twee bogen deden 0,07 meer damage dan één boog in combinatie met pijlen. Die pijlen hadden verder geen indrukwekkende stats. Ben er nog niet helemaal uit hoe het zit.
Waarschijnlijk zijn 1h bogen lager damage, maar schieten ze sneller zoals je zegt, ik denk niet dat het vanzelfsprekend is dat je overall dps er op vooruitgaat.IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:02:
[...]
2 bogen zijn natuurlijk veel sneller dan eentje. Dus je dps gaat er net wat op vooruit. Maar ik denk dat je begin game hier weinig van merkt.
als je dual weapons gebruikt wordt je attack speed 15% meer dan wat je op je main hand hebt.Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Dit! Ik vond gister het ook erg onduidelijk hoe het precies zit met het gebruiken van twee bogen. Twee bogen deden 0,07 meer damage dan één boog in combinatie met pijlen. Die pijlen hadden verder geen indrukwekkende stats. Ben er nog niet helemaal uit hoe het zit.
dus is je main weapen attack speed 1.00 doe je een 2de wapen erbij zal het 1.15 worden ongeacht hoe hoog de attackspeed van je off hand is
was ergens op youtube.
vanzelfsprekend niet nee.maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:02:
[...]
Waarschijnlijk zijn 1h bogen lager damage, maar schieten ze sneller zoals je zegt, ik denk niet dat het vanzelfsprekend is dat je overall dps er op vooruitgaat.
maar ik mag er toch van uitgaan dat 2x een sword behoorlijke dmg advantage heeft dan 1x icm een shield.
en dit was ( volgens de dps stats ) niet het geval op mijn barb.
het enige wat ervoor zorgde dat ik heel veel meer dps dee was een 2hander.
Van die extra snelheid was niks waar te nemen moet ik zeggen. Zou dan langer met beide set-ups afzonderlijk moeten spelen om er echt iets over te zeggen maar vond het onduidelijk. Heb er zelf nogal een hekel aan als er stats zijn die het makkelijker moeten maken maar dan compleet onduidelijk blijken.IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:02:
[...]
2 bogen zijn natuurlijk veel sneller dan eentje. Dus je dps gaat er net wat op vooruit. Maar ik denk dat je begin game hier weinig van merkt.
Goed voorbeeld ook dit:
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:06:
maar ik mag er toch van uitgaan dat 2x een sword behoorlijke dmg advantage heeft dan 1x icm een shield.
en dit was ( volgens de dps stats ) niet het geval op mijn barb.
het enige wat ervoor zorgde dat ik heel veel meer dps dee was een 2hander.
[ Voor 25% gewijzigd door Jackson Claxon op 01-03-2012 10:07 ]
Anoniem: 26351
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Dual Wieldingroboreaper schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:06:
[...]
als je dual weapons gebruikt wordt je attack speed 15% meer dan wat je op je main hand hebt.
dus is je main weapen attack speed 1.00 doe je een 2de wapen erbij zal het 1.15 worden ongeacht hoe hoog de attackspeed van je off hand is
was ergens op youtube.
Voor de hele dps discussie:
Deel 1
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Dual Wielding
Deel 2
YouTube: Armada's Diablo 3 Details - Weapon Based IAS Transfer
Zit wel een mooi stukje info in.
[ Voor 109% gewijzigd door Feralio op 01-03-2012 10:11 ]
^^ dit dus voor zover ik dat gezien heb in de items die ik tot nu toe tegengekomen ben.maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:02:
[...]
Waarschijnlijk zijn 1h bogen lager damage, maar schieten ze sneller zoals je zegt, ik denk niet dat het vanzelfsprekend is dat je overall dps er op vooruitgaat.
Gister SK weer verslagen, ditmaal met de Wizard. Tsjongejonge die doet bakken met damage zeg. Zeker Arcane Orb met de eerste rune erin; dat is instakill voor de meeste mobs. Normal was wederom een eitje
Wat is verder een goede plaats om je char nog verder te levelen nadat je SK verslagen hebt? Ik heb nu drie chars op lvls 9/10/11 maar wil ze eigenlijk naar lvl13 brengen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dan is er nog een ander punt en dat is het goud. Wat ik me herinner uit D2 was dat ik altijd dure gear meenam en die verkocht aan de merchants om zo mijn goud op te krikken. Nu in de beta is het goud uit de verkoop heel erg laag vergeleken met wat je op raapt. Voor de dure items krijg je eigenlijk nooit echt meer dan 20 terwijl je in de dungeon met drie barrels kapot beuken dat al kan oprapen. Ook voor de magic items krijg je heel weinig en als je er twee of drie salvaged bij de blacksmith dan kun je daarvoor weer items craften die buitenproportioneel veel sterker zijn dan de items die je gewoon vindt.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
was in d2 niet anders hoor, als je daar het eerste deel van act 1 items verkocht leverde ze ook weinig op.Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:11:
Ik heb een beetje hetzelfde met mijn Monk. Deze kan een two-handed staff gebruiken, die knuckles en ook zwaarden/clubs/etc. Ik vind het niet duidelijk wat precies meer schade doet.
Dan is er nog een ander punt en dat is het goud. Wat ik me herinner uit D2 was dat ik altijd dure gear meenam en die verkocht aan de merchants om zo mijn goud op te krikken. Nu in de beta is het goud uit de verkoop heel erg laag vergeleken met wat je op raapt. Voor de dure items krijg je eigenlijk nooit echt meer dan 20 terwijl je in de dungeon met drie barrels kapot beuken dat al kan oprapen. Ook voor de magic items krijg je heel weinig en als je er twee of drie salvaged bij de blacksmith dan kun je daarvoor weer items craften die buitenproportioneel veel sterker zijn dan de items die je gewoon vindt.
verder vind ik het wel meevallen hoor, 1x de hele quest run doen en je hebt 5k+.
dan erbij is het wel goed, gold heeft zo meer waarde, in d2 had iedereen max gold en moest je dus met runes en gems traden.
lijkt me niet de bedoeling van blizzard anders hadden ze net zo goed gold eruit kunnen slopen
[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 10:15 ]
Gewoon verder SK runs doen toch? Gewoon de laatste quest opnieuw starten en 3/4x doen.Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:10:
[...]
^^ dit dus voor zover ik dat gezien heb in de items die ik tot nu toe tegengekomen ben.Maar ik ben met jullie eens dat er wel wat meer info mag komen over hoe off-hands/dual wield afgehandeld wordt qua statistieken. Het is mij ook niet helemaal duidelijk. Zag in elk geval die dual wielding video bekijken.
Gister SK weer verslagen, ditmaal met de Wizard. Tsjongejonge die doet bakken met damage zeg. Zeker Arcane Orb met de eerste rune erin; dat is instakill voor de meeste mobs. Normal was wederom een eitje
Wat is verder een goede plaats om je char nog verder te levelen nadat je SK verslagen hebt? Ik heb nu drie chars op lvls 9/10/11 maar wil ze eigenlijk naar lvl13 brengen.
Andere mogelijkheid is om de SK niet te killen (nu dus te laat) en steeds die returned opnieuw te slopen, dan hoef je niet steeds de hele cathedral te doen.
Over het punt van items vinden/craften, vergeet niet dat het niet helemaal eerlijk is, aangezien je al op level 8 (+-) bij de SK bent, je moet dan ook level 8 craftables vergelijken met de drops, en niet de level 13 craftables aangezien je "normaal" gesproken al een heel stuk verder bent dan.
[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 01-03-2012 10:15 ]
Oh, klinkt logisch.Puc van S. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:14:
[...]
Gewoon verder SK runs doen toch? Gewoon de laatste quest opnieuw starten en 3/4x doen.
Andere mogelijkheid is om de SK niet te killen (nu dus te laat) en steeds die returned opnieuw te slopen, dan hoef je niet steeds de hele cathedral te doen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Je dps en weapon damage lijkt gebaseerd op de weapon damage van je main hand plus base damage bonussen van de rest van je gear, bijvoorbeeld een ring met +2-4 damage. Een quiver heeft altijd een base damage bonus en geeft dus meer dmg aan je main hand dan een 2e xbow zonder damage bonus. Als je dual wield is je tweede wapen dus eigenlijk een stat stick. Er zal nog wel wat getest moeten worden om te kijken wat nou netto de meeste dps oplevert en hoe het allemaal zitJackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Als je om een achievement iemand moet vragen om dood te gaan voor je. Dat is dat een slechte achievement. Het is niet bijzonder om te halen. Het is alleen irritant voor de persoon die het moet halen, want je moet iemand lastig vallen.Angeloonie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Wat is er mis met die achievement dan? Ik heb hem zonder problemen gehaald (althans, het zoeken naar mensen die dood willen gaan was even lastig)..
Daarnaast is het niet leuk voor iemand om dood te gaan speciaal voor een achievement. En in de meeste gevallen verlaat de achiever de party.
Een achievement moet iets zijn dat je haalt door (veel) te spelen. En niet iets waarvoor je mensen moet lastig vallen. Dan heb je gewoon een slechte achievement bedacht.
Leven en laten leven!
de bedoeling van de achievement is teamplay, dus niet dat er iemand dood MOET gaan voor je.Stranglem schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:18:
[...]
Als je om een achievement iemand moet vragen om dood te gaan voor je. Dat is dat een slechte achievement. Het is niet bijzonder om te halen. Het is alleen irritant voor de persoon die het moet halen, want je moet iemand lastig vallen.
Daarnaast is het niet leuk voor iemand om dood te gaan speciaal voor een achievement. En in de meeste gevallen verlaat de achiever de party.
Een achievement moet iets zijn dat je haalt door (veel) te spelen. En niet iets waarvoor je mensen moet lastig vallen. Dan heb je gewoon een slechte achievement bedacht.
maar ALS er iemand dood gaat dat je hem/haar dan revived.
dat dit in de beta niet voorkomt, is gewoon omdat die te makkelijk is
Inderdaad nog 2/3 keer skeleton king run doen dan ben je wel van 11 naar 13. Is wel zeker de moeite waard om te doen want je krijgt nog best wat nieuwe dingen die leuk zijn. Met barbarian bijvoorbeel zo iets dat je mobs ook nog exploden met cleave als ze dood gaan, is wel heel vet. Kreeg ik op 13 volgens mij.Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:10:
[...]
....
Ja ik was benieuwd naar de laatste skills/runes inderdaad. Kijken wat het damage potentieel op lvl13 is. En die achievements zijn natuurlijk ook leukhypz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:22:
[...]
Inderdaad nog 2/3 keer skeleton king run doen dan ben je wel van 11 naar 13. Is wel zeker de moeite waard om te doen want je krijgt nog best wat nieuwe dingen die leuk zijn. Met barbarian bijvoorbeel zo iets dat je mobs ook nog exploden met cleave als ze dood gaan, is wel heel vet. Kreeg ik op 13 volgens mij.
Dan kan je in spellen als Call of Duty de hele dag je tegenstander smeken om dood te gaan / met zonder bom / of hij een mes in wil koppen / headshots wil innen / etc. Mijn god

Tsja de bedoeling is natuurlijk dat je iemand tijdens het normale spelen revived. In de bèta slaat het helemaal nergens op maar in de retail versie zou het wat logischer zijn, en zul je denk ik regelmatig moeten reviven. Dan val je niemand lastig en is het juist nuttig.Stranglem schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:18:
[...]
Als je om een achievement iemand moet vragen om dood te gaan voor je. Dat is dat een slechte achievement. Het is niet bijzonder om te halen. Het is alleen irritant voor de persoon die het moet halen, want je moet iemand lastig vallen.
Alleen het is op zich wel een easy achievement natuurlijk, je kunt gewoon ff dood gaan met een groepje om hem te halen.
want ik zie tijdens het spelen wel continu achievements langs komen, maar was benieuwd welke ik nog moet.
want ik ga wel voor over achiever
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic