Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 14:45

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik denk dat de artisan gear zo overpowered is omdat
spoiler:
in de retail versie je de Skeleton King pas later in act 1 tegenkomt (er zijn dingen uitgeknipt om het verhaal niet te spoilen), en je dus ook de artisan later tegenkomt.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:28:
Achievements zijn imo een tumor op de moderne games. Ze voegen (heel) weinig toe en het resulteert in lame gedragd zoals opzettelijk dood gaan en andere rare fratsen.
Achivements voegen wel weer een extra doel toe aan een spel. Maar het is in princiepe hetzelfde als een spel gewoon uitspelen. Je bereikt er ook niets mee, maar je voelt dat hetgene waar je al een tijdje aan gewerkt hebt, eindelijk klaar is.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Achievements zijn imo een tumor op de moderne games. Ze voegen (heel) weinig toe en het resulteert in lame gedragd zoals opzettelijk dood gaan en andere rare fratsen.
Het ligt er vooral aan hoe men ermee omgaat. Als je denkt: "hey leuk weer een achievent erbij" is er weinig mis mee. Soms is het ook wel leuk om voor bepaalde doelen te gaan. Echter zijn er figuren die tot in den treuren zich bezig houden met het behalen ervan en dan gaat het mis met sommige games. Voor wat betreft Diablo zie ik er weinig kwaad in eigenlijk, ben niet volledig op de hoogte welke er precies inzitten moet ik erbij zeggen.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 15:00
dat zal inderdaad gebeuren.
Maar dat ligt ook aan jezelf, als je op die manier achievements wil halen dan kan dat.
maar er zullen er ook genoeg zijn die het door normaal spelen wil behalen.

verder vind ik het zeker wel wat toevoegen aan de replay value, nu in de beta bijvoorbeeld kan ik nog een keer de sk doen met een rede, want ik wil de achievement dat hij zijn eigen mobs doodmaakt :)

Plus dat het mooie van achievements is dat je het niet hoeft te doen het mag! :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:27:
Misschien een domme vraag hoor, maar waar kan ik mijn behaalde en nog te behalen achievements zien?
want ik zie tijdens het spelen wel continu achievements langs komen, maar was benieuwd welke ik nog moet.
want ik ga wel voor over achiever :P
Diverse plaatsen, maar tijdens het spelen staat het alleen in het menu dat je krijgt als je op Escape drukt. Verder kun je in het scherm van waaruit je start ook de achievements zien, door op het icoontje in de balk rechtsonderin te klikken. Ik ben inmiddels op 58% :)
Dat hangt geheel af van hoe iemand erin staat en hoe de achievements bedacht zijn. De achievements die ik tot nu toe in D3 gezien heb zijn héél redelijk en vrijwel allemaal te behalen door gewoon te spelen. Er zijn geen achievements als:
As a Wizard, use an Arcane Orb to blow up a minimum of five skeletons at once, while in co-op under the effects of a Monk's Mantra of Evasion, while the Skeleton King is hitting you and the barbarian uses Leap Strike on the King.
Van die dingen die je echt moet stagen :P De meeste zijn echt redelijk, dus niet zo bizar als sommige van Call of Duty of zo.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
As a Wizard, use an Arcane Orb to blow op a minimum of five skeletons at once, while in co-op under the effects of a Monk's Mantra of Evasion, while the Skeleton King is hitting you and the barbarian uses Leap Strike on the King.

Damn, hoe kom je erop?
wel een geniale achievement :P is nog goed te doen ook als je ts gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Wat zou de naam van die achievement zijn? :-/ "Fellowship of Kingslayers"? Wel een mooi bedachte achievement haha, al zou die "while the skeleton king is hitting you" stap wel moeilijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 16:48
Het probleem is het gedrag welk sommige mensen aan achievements koppelen. Achievements zijn er vaak helemaal niet toe gemaakt om anderen opzettelijk dood te laten gaan of wat dan ook; maar gewoon als "I was there" stempeltje bij variaties op reguliere gameplay.

Enkel en alleen doordat sommigen de achievement zo snel en gemakkelijk mogelijk willen verkrijgen leidt het nog wel eens tot bijzondere situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 15:20
Als er geen rewards aan de achievements zouden zitten, zou je dat gedrag veel minder hebben (behalve dan de strebertjes die alles willen hebben).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 09:16
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:31:
[...]

dat zal inderdaad gebeuren.
Maar dat ligt ook aan jezelf, als je op die manier achievements wil halen dan kan dat.
maar er zullen er ook genoeg zijn die het door normaal spelen wil behalen.

verder vind ik het zeker wel wat toevoegen aan de replay value, nu in de beta bijvoorbeeld kan ik nog een keer de sk doen met een rede, want ik wil de achievement dat hij zijn eigen mobs doodmaakt :)

Plus dat het mooie van achievements is dat je het niet hoeft te doen het mag! :)
Een spel dat de replay waarde moet halen uit achievements vind ik geen goed spel. Een spel moet een natuurlijke replaywaarde hebben, waar het spel leuk blijft om te spelen door het spel zelf, niet door achievments.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
psychodude schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:35:
[...]

Het probleem is het gedrag welk sommige mensen aan achievements koppelen. Achievements zijn er vaak helemaal niet toe gemaakt om anderen opzettelijk dood te laten gaan of wat dan ook; maar gewoon als "I was there" stempeltje bij variaties op reguliere gameplay.

Enkel en alleen doordat sommigen de achievement zo snel en gemakkelijk mogelijk willen verkrijgen leidt het nog wel eens tot bijzondere situaties.
Inderdaad, dat is ook mijn probleem met achievements. Toen ze op de Xbox 360 geïntroduceerd werden dacht ik nog "hey leuk" totdat ik begon te merken dat mensen alles deden om deze onzinnige pixels te behalen wat regelmatig tot ergenissen geleid heeft.

Ook vind ik het heel jammer dat er zo vaak achievements zijn voor de meest triviale dingen. "Je hebt een vijand verslagen!", "Je bent level 5!" en dat soort onzin. Dat zijn toch geen echte prestaties?

Naar mijn mening moeten achievements alleen uit dingen bestaan waar je ook echt moeite voor moet doen.

@aicaramba, volledig mee eens. Replaywaarde moet komen door goede gameplay en een mooi verhaal. Niet uit achievements.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 01-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
pakt wandelstok zwaait hiermee en zegt:

in mijn tijd had je geen atjieevments , toen speelde je gewoon D2 omdat je het mooi vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Pensmaster-B schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:41:
pakt wandelstok zwaait hiermee en zegt:

in mijn tijd had je geen atjieevments , toen speelde je gewoon D2 omdat je het mooi vond
Haha daar heb je geen wandelstok voor nodig hoor, voor de Xbox 360 hadden we uberhaupt geen achievements!

In D2 was lvl 99 worden gewoon de hoogste achievement, iets wat mij helaas niet gelukt is door gebrek aan geduld en het spelen met veel verschillende chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Ook vind ik het heel jammer dat er zo vaak achievements zijn voor de meest triviale dingen. "Je hebt een vijand verslagen!", "Je bent level 5!" en dat soort onzin. Dat zijn toch geen echte prestaties?

Naar mijn mening moeten achievements alleen uit dingen bestaan waar je ook echt moeite voor moet doen.
Lvl 5 niet, maar bijv lvl 50 weer wel. Veel moeilijk te halen achievements zijn ook echt van die dingen die je nagenoeg alleen maar door stagen voor elkaar krijgt. Dan is het eigenlijk ook geen achievement meer, want je moet het in gaan regelen ipv dat je het behaald door spelen.
Achievements als "Dood 1000 vijanden" oid vind ik wel leuk, maar het moet niet bij lvl 1 al beginnen inderdaad.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
aicaramba schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Een spel dat de replay waarde moet halen uit achievements is geen goed spel. Een moet een natuurlijke replaywaarde hebben, waar het spel leuk blijft om te spelen door het spel zelf, niet dior achievments.
d3 heeft de achievements niet nodig om replay value te bieden.
Maar het is wel een extra laagje.

maargoed ik snap het gedoe om de achievements niet!?
het enige wat je extra krijgt zijn de unlocks op je vlag, je krijgt geen betere gear, andere skills.

dus je staat vrij om ze te doen, maar doe je ze niet zal het spel niet anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Dat ben ik wel met je eens. Maar achievements als je hebt level 25/50/75 behaald, 7/8/9/10 enemies killed with one blow, 10/20/50/100 enemies achter elkaar, etc vind ik erg de moeite waard. Ze gebeuren gewoon tijdens het spelen maar zijn een leuke gadet en geven wat bragging rights.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het mooie van achievements is dat mensen die ervan houden zich ermee bezig kunnen houden, en mensen die het niet interesseert niet. Nou ja ze zien een popupje langskomen af en toe, maar meer ook niet. Het geeft gewoon nog een extra gevoel van 'vooruitgaan' of 'verder komen' in de game. :) Het zit er echt niet in voor de replay value, maar het helpt wel. Al dan niet voor iedereen.

Ik vind het juist goed dat je de meeste haalt door gewoon te spelen en dat je er niet ongelooflijk veel moeite voor hoeft te doen. Juist dan gaan mensen er teveel waarde aan hechten. :) Sowieso zijn de rewards in D3 tot op heden minimaal, want het enige wat je ermee kunt veranderen is je banner. Nou poe. Misschien dat je uiteindelijk net als in SC2 er ook portaits mee kunt unlocken, maar daar zal het ook wel bij ophouden.

Zolang de rewards minimaal blijven (dus geen Gouden armor voor je Barb), zal het wel meevallen denk ik.
Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:44:
[...]

Dat ben ik wel met je eens. Maar achievements als je hebt level 25/50/75 behaald, 7/8/9/10 enemies killed with one blow, 10/20/50/100 enemies achter elkaar, etc vind ik erg de moeite waard. Ze gebeuren gewoon tijdens het spelen maar zijn een leuke gadet en geven wat bragging rights.
Nu we het daar toch over hebben. Die 'record' dingen die je voorbij ziet komen, bijvoorbeeld 'New record! Massacre, killed 92', kun je die ook ergens terugzien?

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 01-03-2012 10:47 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Het is toch pas bragging rights wanneer er daadwerkelijk iets is om over op te scheppen? Bijvoorbeeld "You killed Über Diablo" (als deze uberhaupt terug keert) of iets in die richting, iets wat echt uitdagend is :)

Je kunt niet opscheppen over iets wat iedereen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:08
Achievement: Iron Man
You have completed hard core with all characters.

Zoiets zou ik wel willen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Achivements zijn ook wat waard als het rewards met zich mee brengt, zoals pets of vanity items.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik snap nooit zo goed waar die ophef over is.

Het is een extra 'incentive', een extra leidraad voor bepaalde acties in een spel. Ik snap niet zo goed hoe je je boos kunt maken om iets 'extra's'. Je hoeft het niet te doen.

Alleen als je vind dat je 'recht' hebt op de achievements/bragging rights, maar er geen extra moeite voor wilt doen. Maar dat vind ik ook een beetje een stomme instelling. "Blabla, stomme achievement", "blabla, alleen maar staging, niet per se skill". Misschien komt het omdat ik het niet speel om op te scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:46:
[...]

Maar dat is toch ook niet zo? :) Er zullen vast Achievements in zitten die haalbaar zijn na lang spelen en 'vroege' achievements. Zo kan iedereen wat van die dingen halen en allemaal op hun eigen tijd. Als er straks achievements in komen m.b.t. Nightmare/Hell/Inferno/HC mode kun je er vanuit gaan dat niet iedereen die dingen zal kunnen/willen halen. Maar er zullen zeker mensen zijn die het gaan proberen.
Wravburn schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:49:
Het is een extra 'incentive', een extra leidraad voor bepaalde acties in een spel. Ik snap niet zo goed hoe je je boos kunt maken om iets 'extra's'. Je hoeft het niet te doen.
^^ QFT

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 01-03-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon

Wie maakt zich boos dan? :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik snap nooit zo goed waar die ophef over is.

Alleen als je vind dat je 'recht' hebt op de achievements/bragging rights, maar er geen extra moeite voor wilt doen. Maar dat vind ik ook een beetje een stomme instelling. "Blabla, stomme achievement", "blabla, alleen maar staging, niet per se skill". Misschien komt het omdat ik het niet speel om op te scheppen.
Je begrijpt niet echt waar het nu over gaat volgens mij :)

Het probleem is dat mensen er alles voor doen om ze te krijgen, inclusief stomme acties zoals opzettelijk dood gaan. Dat is niet het doel van achievements.

Bijkomend is het zo dat 99% van de achievements enorm triviaal zijn en niks voorstellen omdat iedereen ze automatisch krijgt door het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:46:
[...]

Het is toch pas bragging rights wanneer er daadwerkelijk iets is om over op te scheppen? Bijvoorbeeld "You killed Über Diablo" (als deze uberhaupt terug keert) of iets in die richting, iets wat echt uitdagend is :)

Nou, niet iedereen krijgt die achievements. Bijvoorbeeld een 100 killstreak krijgt niet iedereen. Daarbij zijn er veel multiplayer achievements die ook zeldzaam kunnen zijn. Bijvoorbeeld een 4v4 pvp match met achieventment 'super survivor' of zo waarbij je als laatste van je team over bent en dan de 4 enemies kapot maakt. En andere dingen als Most Valuable Player als je 10 keer in 24 uur de beste speler uit een pvp match bent om maar wat voorbeelden te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feralio schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:48:
Achievement: Iron Man
You have completed hard core with all characters.

Zoiets zou ik wel willen zien. :)
Zou me helemaal niets verbazen als die er in zit. Je hebt nu in de bèta ook al de achievement dat je hem met alle klassen uitspeelt, dus die gaat zeker weten in de full retail ook zitten voor Normal. Of ze dan voor HC een andere achievement nog gaan maken zou heel goed kunnen.

IMO zou 75% van de achievements zonder extreem veel moeite gehaald moeten kunnen worden, en de overige 25% moeten echte prestaties zijn. Bijv. Complete Inferno difficulty with all characters on HardCore of complete normal/nightmare/hell/inferno without using a health potion of Kill 1000 enemies without getting hit oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 01-03-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
[...]

Achievements geven bij het spel Diablo 3 iets extra. Het is niet een ramp dat ze in het begin makkelijker zijn. Dat is alleen erg, als er alleen maar makkelijke achievements zijn. Maar ik weet zeker dat er hele moeilijke achievements zullen zijn.
Het enige wat ik dus niet goedkeur zoals ik hierboven al gezegd heb, is dat een achievement het spel kan bederven voor iemand anders. Zoals life savers. Dat moeten ze toch goed uitdenken. Aan de andere kant komt dat misschien omdat de beta zo makkelijk is. In het echte spel is het makkelijker om dood te gaan en zal je de achievement vanzelf halen. Ervan uitgaande dat deze achievement ook in het spel zal zitten natuurlijk :)

Maar ik ben wel blij met de achievements. Het geeft een extra replay value, welke bij Diablo al sowieso goed zit :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ik denk dat het idee achter de simpele achievements is dat mensen die niet voor de achievements gaan toch hun banner kunnen aanpassen.
anders krijg je daar weer gedoe over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Je begrijpt niet echt waar het nu over gaat volgens mij :)

Het probleem is dat mensen er alles voor doen om ze te krijgen, inclusief stomme acties zoals opzettelijk dood gaan. Dat is niet het doel van achievements.

Bijkomend is het zo dat 99% van de achievements enorm triviaal zijn en niks voorstellen omdat iedereen ze automatisch krijgt door het spel te spelen.
Dank voor de neerbuigende toon.

#1: Dat heeft weinig met achievements zelf te maken, slechts met de mensen waarmee je speelt. Dezelfde mensen zullen ook disconnecten na een bepaalde boss/sectie als ze niet krijgen wat ze willen.

#2: Dus? Dan kan het nog wel leuk zijn voor sommige mensen. In oude RPG's had je al stats als: "Highest level enemy slain", "Enemies slain", voor mij is dit een extensie daarop. Voor jou kan het anders zijn, tuurlijk. Maar breng het niet zo simpel als "Mijn visie is de enige juiste, als je het anders ziet snap je niet waar het over gaat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ben zelf wel een beetje een achievement hunter op de Xbox. Ik blijf het spel niet spelen alleen om de achievements, maar voordat ik aan een spel begin check ik wel even de lijst aan achievements. Vaak zijn ze eenvoudig als je weet wanneer en waar je ze kunt oppikken tijdens je eerste playthrough. (Overigens al een tijd geleden dat ik een spel een 2e playthrough heb gegeven.)

Voor D3 zal ik er minder opletten in het begin, wil dan gewoon mijn main char levelen naar 60 en indien mogelijk inferno finishen met dat eerste character (na veel grinden/gear upgraden). En dan met een 1-2 andere characters. Daarna kijk ik wel eens naar achievements.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Maar heb jij er last van? :)
Dat valt wel mee. Ik hoop dat je je niet blind gaat staren op de achievements die er nu in zitten, toch? Het is een beta; en een beta is kort. Nogal wiedes dat het makkelijk is om de 'game' met alle classes uit te spelen of alle classes naar max lvl te krijgen. Voor de retail versie is dat al veel meer werk; en dan komen er ongetwijfeld ook meer lastigere achievements in m.b.t. de hogere moeilijkheidsgraden.

Laten we niet op de zaken vooruitlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Wravburn schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Dank voor de neerbuigende toon.

#1: Dat heeft weinig met achievements zelf te maken, slechts met de mensen waarmee je speelt. Dezelfde mensen zullen ook disconnecten na een bepaalde boss/sectie als ze niet krijgen wat ze willen.

#2: Dus? Dan kan het nog wel leuk zijn voor sommige mensen. In oude RPG's had je al stats als: "Highest level enemy slain", "Enemies slain", voor mij is dit een extensie daarop. Voor jou kan het anders zijn, tuurlijk. Maar breng het niet zo simpel als "Mijn visie is de enige juiste, als je het anders ziet snap je niet waar het over gaat."
Neerbuigende toon was niet bedoelt, excuses daarvoor :)

Overigens geef ik nergens aan dat mijn visie de enige juiste is. Ik geef vaak genoeg aan dat het mijn mening is (even verder naar boven lezen, geen zin om elk bericht aan te geven dat het mijn mening is, wat vanzelfsprekend is uiteraard).
Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Maar heb jij er last van? :)
Als ze dat alleen doen niet, als je met zulke mensen samen gaat spelen wel :) Je kunt (in de beta iig) niet zelf kiezen met wie je in een game komt als je public games wilt joinen.
Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Dat valt wel mee. Ik hoop dat je je niet blind gaat staren op de achievements die er nu in zitten, toch? Het is een beta; en een beta is kort. Nogal wiedes dat het makkelijk is om de 'game' met alle classes uit te spelen of alle classes naar max lvl te krijgen. Voor de retail versie is dat al veel meer werk; en dan komen er ongetwijfeld ook meer lastigere achievements in m.b.t. de hogere moeilijkheidsgraden.

Laten we niet op de zaken vooruitlopen :)
Ik heb het eigenlijk meer over achievements in het algemeen, ik denk niet dat de achievements in Diablo 3 heel anders gaan worden dan in andere spellen. Er komen uiteraard meer achievements in Diablo 3 maar ik denk niet dat deze heel anders worden dan de achievements in andere spellen.

[ Voor 37% gewijzigd door EnigmaNL op 01-03-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Basic Attack hasn't been removed from the game, though it is currently unavailable in Beta Patch 13. The development process is all about iteration, and in the beta specifically, the result can sometimes lead to situations where certain mechanics aren't available or are implemented in a way that's not totally complete -- at least temporarily.

In later builds, we're looking at having Basic Attack as an option under "Primary" in the skill UI, which will (by default) assign it to the left mouse button. Also, as many players have already noticed, your hero will default to Basic Attack if there aren't sufficient resources to power a given spell or ability.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079875794#7

Basis attack zit toch nog in de game.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
y0ukn0w schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:04:
Knipknip

Ja, maar ik wel zien in hoeverre die er nog in zit, want het neemt wel 1 van de weinig knoppen in die je mag gebruiken in deze flut UI die ze nu hebben, dus uiteindelijk zal je waarschijnlijk nog geen basic attacks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
y0ukn0w schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:04:
Basic Attack hasn't been removed from the game, though it is currently unavailable in Beta Patch 13. The development process is all about iteration, and in the beta specifically, the result can sometimes lead to situations where certain mechanics aren't available or are implemented in a way that's not totally complete -- at least temporarily.

In later builds, we're looking at having Basic Attack as an option under "Primary" in the skill UI, which will (by default) assign it to the left mouse button. Also, as many players have already noticed, your hero will default to Basic Attack if there aren't sufficient resources to power a given spell or ability.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079875794#7

als je net begint heb je maar 1 spell, en is de andere dus basic attack.
ik vind het wel fijn, in d2 heb ik ook nooit basic attack gebruikt zodra je wat levels omhoog gaat.
en net wat er al staat, zodra je geen resources hebt om de spell te doen wordt het een basic attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Neerbuigende toon was niet bedoelt, excuses daarvoor :)

Overigens geef ik nergens aan dat mijn visie de enige juiste is. Ik geef vaak genoeg aan dat het mijn mening is (even verder naar boven lezen, geen zin om elk bericht aan te geven dat het mijn mening is, wat vanzelfsprekend is uiteraard).
Ok.

Nu ja, wat ik er dus mee wil zeggen is dat achievements voor iedereen verschillend zijn. Voor sommige gaat het puur om de 'bragging rights'*1, voor sommige gaat het om het 'collect-them-all'*2-gehalte en voor weer anderen is het een lollig extraatje.

*1: Vroeger deed je dit door highscores overal en nergens te posten/op te sturen.

*2: Vroeger deed je dit door alle sterren/pokemon/geheime boodschappen/speciale wapens te verzamelen in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Wravburn schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Ok.

Nu ja, wat ik er dus mee wil zeggen is dat achievements voor iedereen verschillend zijn. Voor sommige gaat het puur om de 'bragging rights'*1, voor sommige gaat het om het 'collect-them-all'*2-gehalte en voor weer anderen is het een lollig extraatje.

*1: Vroeger deed je dit door highscores overal en nergens te posten/op te sturen.

*2: Vroeger deed je dit door alle sterren/pokemon/geheime boodschappen/speciale wapens te verzamelen in een spel.
Het is gewoon een vervanging van een complete 100% completion concept. Over een paar jaar verzinnen ze weer wat nieuws om een game 100% uit te spelen. Ben wel benieuwd wat! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Het is gewoon een vervanging van een complete 100% completion concept. Over een paar jaar verzinnen ze weer wat nieuws om een game 100% uit te spelen. Ben wel benieuwd wat! :9
in dit geval wel fijn, want diablo kan je niet uitspelen.
dit geeft je dus wel iets wat je 100% kan completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Ja, maar ik wel zien in hoeverre die er nog in zit, want het neemt wel 1 van de weinig knoppen in die je mag gebruiken in deze flut UI die ze nu hebben, dus uiteindelijk zal je waarschijnlijk nog geen basic attacks gebruiken.
Geef me 1 goede reden waarom je wél je basic attack zou willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:10:
[...]

in dit geval wel fijn, want diablo kan je niet uitspelen.
dit geeft je dus wel iets wat je 100% kan completen.
Best epic gear + fully enchanted + 100% achivements? Diablo 3 uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Angeloonie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Geef me 1 goede reden waarom je wél je basic attack zou willen gebruiken?
melee wizzard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Dat haal je nooit. Best is sowieso al subjectief :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
kan je alsog beter die spectral sword skill gebruiken ( doet weapon dmg ) en hit meerdere mobs tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
[...]

"Epic" :X Heb je ooit eerdere Diablo's gespeeld? Je zegt dit alsof je dat zo in een weekendje even doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Als ze dat alleen doen niet, als je met zulke mensen samen gaat spelen wel :) Je kunt (in de beta iig) niet zelf kiezen met wie je in een game komt als je public games wilt joinen.
Dat ben ik met je eens, maar ook dan hangt het van de achievements af. Er zijn nog geen achievements die dom gedrag uitlokken op dit moment. En sowieso is co-op met bekenden toch veel leuker? ;)
[...]

Ik heb het eigenlijk meer over achievements in het algemeen, ik denk niet dat de achievements in Diablo 3 heel anders gaan worden dan in andere spellen. Er komen uiteraard meer achievements in Diablo 3 maar ik denk niet dat deze heel anders worden dan de achievements in andere spellen.
Dat snap ik. Echter zit er m.i. wel een verschil in de achievements voor bijvoorbeeld Call of Duty en voor Starcraft 2. Die van SC2 zijn soms moeilijk te halen, maar niet zo maf als CoD. Ik denk dat D3 ook gewoon redelijke achievements zal kennen. :) Waarvan een deel makkelijk, een deel redelijk en een deel moeilijk haalbaar zal zijn. Precies de juiste balans.
Waarom zou je als Wizard melee met basic attacks willen gaan vechten? Hoe je het ook wendt of keert, je skills doen zo veel meer damage. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar ook dan hangt het van de achievements af. Er zijn nog geen achievements die dom gedrag uitlokken op dit moment. En sowieso is co-op met bekenden toch veel leuker? ;)

[...]

Dat snap ik. Echter zit er m.i. wel een verschil in de achievements voor bijvoorbeeld Call of Duty en voor Starcraft 2. Die van SC2 zijn soms moeilijk te halen, maar niet zo maf als CoD. Ik denk dat D3 ook gewoon redelijke achievements zal kennen. :) Waarvan een deel makkelijk, een deel redelijk en een deel moeilijk haalbaar zal zijn. Precies de juiste balans.

[...]

Waarom zou je als Wizard melee met basic attacks willen gaan vechten? Hoe je het ook wendt of keert, je skills doen zo veel meer damage. :o
waarom? ooit enchantres gespeeld in D2 dat was EPIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
[...]

nee hoor, er komen gewoon weer events in d3, dus ookal heb je "even" de beste gear gehaald is er nog genoeg te doen.

en zoals de rest al aangeeft, je haalt niet even de beste gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Gebruik je met babaar niet basic attack om die Fury of iets aan te vullen?
(waarschijnlijk zeg ik nu hele domme dingen :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Vast ook wel een paar achievements met Atrisans maxed en Stash maxed, die zijn simpel te halen met de tijd.

Maar er zullen vast ook wel achievements komen met items sparen, bepaalde setjes compleet krijgen etc. (al kun je die snel delen als je even je setje aan iemand anders geeft, dus wellicht moet het zelf geloot zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:16:
Ja en nee, want je hebt ook skills die Fury genereren die weer meer dmg doen en meer fury genereren dan basic attack ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 01-03-2012 11:17 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Nee, volgens mij gebruik je fury generating attacks, Bash, Cleave en Frenzy doen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
nope daarvoor heb je skills, en als je dmg opvangt vult die ook.

Diablo 3 zit anders in elkaar met de skills.
doordat alles weapon dmg doet, kan je dus alsnog beter skills gebruiken dan melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Nee, volgens mij gebruik je fury generating attacks, Bash, Cleave en Frenzy doen dat.
Bash gebruik ik ja :D. Dat is geen basic attack dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

roboreaper schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:15:
[...]

waarom? ooit enchantres gespeeld in D2 dat was EPIC.
D2 is voor mij enige tijd geleden en ik dacht dat we in het D3 topic zaten ;) Zoals het nu lijkt zijn er echt nul redenen om Wizard melee + basic te willen spelen. Misschien zelfs minder.

Maar misschien in de retail wel; al lijkt het me nog steeds raar. Ik snap dat ze de classes niet keihard afgebakend willen hebben, maar melee Wizard is wel een beetje ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Precies, soms is er een zwaard voorhanden wat veel sterker is dan je wand. Ik speelde pas met de DH en die kan wel een zwaard en zo equippen maar dan niet gebruiken omdat de skill op linkermuis hoort bij die bow. Je hebt dan ook geen basic attack, dat moet eigenlijk aangepast worden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Klopt, co-op met bekenden is uiteraard leuker. In Diablo 2 speelde ik bijna altijd samen met andere mensen, gewoon willekeurige mensen, dat was meestal erg leuk. Als je een nieuw char maakte joinde je gewoon een Act 1 game en ging je met 7 andere mensen levelen. In Diablo 3 kun je nu dus last gaan hebben van mensen die irritant gaan lopen zeuren omdat ze iets gedaan willen hebben voor een achievement. Dit had je ook wel eens in WoW, als iemand een boss op een bepaalde manier wilde doden voor een achievement terwijl niemand anders daar zin in had.

Noem me negatief, maar met de ervaringen die ik heb met online gamers verwacht ik dat het in Diablo 3 net zo gaat :) Het zal hopelijk vaker goed dan fout gaan maar als het echt fout gaat baal je wel.
[...]

Ik stem voor alleen moeilijke achievements :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Bash gebruik ik ja :D. Dat is geen basic attack dus?
Nee dat is een Fury Generator. Net als Cleave en Frenzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Bulls schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Nee dat is een Fury Generator. Net als Cleave en Frenzy.
Ik ga me even schamen in de hoek :$
Dank voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Precies, soms is er een zwaard voorhanden wat veel sterker is dan je wand. Ik speelde pas met de DH en die kan wel een zwaard en zo equippen maar dan niet gebruiken omdat de skill op linkermuis hoort bij die bow. Je hebt dan ook geen basic attack, dat moet eigenlijk aangepast worden vind ik.
Zelfs met een zwaard is er voor de wizard geen enkele reden om melee te gebruiken. Alles schaalt van je weapon damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:20:
[...]

Zelfs met een zwaard is er voor de wizard geen enkele reden om melee te gebruiken. Alles schaalt van je weapon damage :)
volgens mij gaan we strax in d3 heel veel wizzards zien die een dikke 2-hander dragen vanwege de super hoge weapon dmg :)

ik vind het een aparte keuze om elke char op weapon dmg te laten scalen, maar nu ik de beta speel en er nog eens rustig over nadenk komen er steeds meer mogelijkheden naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Behalve een aantal skills van een DH dus waar je specifiek een ranged wapen voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

[...]

Goed, dan wil ik nog steeds graag een wapen in ieder geval kunnen equipen en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:22:
[...]

volgens mij gaan we strax in d3 heel veel wizzards zien die een dikke 2-hander dragen vanwege de super hoge weapon dmg :)

ik vind het een aparte keuze om elke char op weapon dmg te laten scalen, maar du ik de beta speel en er nog eens rustig over nadenk komen er steeds meer mogelijkheden naar boven.
Er zitten natuurlijk op class specific wapens stats die speciaal voor de class zijn, uiteindelijk gaat het niet alleen om de weapon damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

ik vind het een aparte keuze om elke char op weapon dmg te laten scalen, maar nu ik de beta speel en er nog eens rustig over nadenk komen er steeds meer mogelijkheden naar boven.
Ik denk dat een wand+focus beter gaat zijn voor wizard dus ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. De andere stats op wapens zijn natuurlijk ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:15
sowieso ga ik mooi een dagger dragen, kan je teminste skills spammen inplaats van met zoon traag 2 handed weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Noem me negatief, maar met de ervaringen die ik heb met online gamers verwacht ik dat het in Diablo 3 net zo gaat :) Het zal hopelijk vaker goed dan fout gaan maar als het echt fout gaat baal je wel.
Dat slag gamers zul je absoluut tegenkomen, maar dan hangt het nog steeds van de achievements af. Zolang er geen achievements zijn die dom gedrag uitlokken, is er m.i. niets aan de hand. Tot nu toe voldoet eigenlijk alleen de SK achievement waarbij SK 15 van zijn eigen minions moet doden aan jouw beschrijving. :)
[...]

Ik stem voor alleen moeilijke achievements :)
Dat had ik door, maar dat ben jij ;) Diablo3 is niet gemaakt voor D2 spelers, maar voor iedereen. Er is v.z.i.w. nog nooit een game uitgekomen die alle achievements moeilijk haalbaar maakt. D3 is niet voor de hardcore game, maar voor de casual gamer. Die heeft daar geen trek in en wil ook met normale inzet wat dingen kunnen halen.
[...]

Denk ik eigenlijk niet, juist die off-hands voor de Wizard (Orbs, Spell books) zijn ongelooflijk sterk. Je wilt niet alleen wapens voor de damage, maar ook voor de attributes die eraan zitten. Ik heb gister een wand en een spell book (vrij duur!) gecraft bij de artisan en de damage en stats die ik daarmee haal krijg je nooit via een enkel 2-hand wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Goed, dan wil ik nog steeds graag een wapen in ieder geval kunnen equipen en gebruiken.
Maar zoals gezegt, dat is nu dus een fout in de Beta die opgelost word voor de release versie. En dat je er een skill slot voor moet opgeven, tja als je melee wilt kan je vast wel een van je ranged skill slots ervoor opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat een wand+focus beter gaat zijn voor wizard dus ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. De andere stats op wapens zijn natuurlijk ook belangrijk.
klopt, maar toch ben ik wel benieuwd want een skill die 250% weapon dmg doet scaled wel heel hard.
dus ik durf nog niet per direct te roepen dat het geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:25:
[...]

klopt, maar toch ben ik wel benieuwd want een skill die 250% weapon dmg doet scaled wel heel hard.
dus ik durf nog niet per direct te roepen dat het geen optie is.
nahja leuk dat je dan 250% van je axe damage krijgt maar als je dan een skill maar 1 keer kan spammen in de tijd dat je hem met een dagger 3 keer kunt spammen is er best kans dat je met die dagger nog steeds meer damage doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
hellfighter87 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:27:
[...]

nahja leuk dat je dan 250% van je axe damage krijgt maar als je dan een skill maar 1 keer kan spammen in de tijd dat je hem met een dagger 3 keer kunt spammen is er best kans dat je met die dagger nog steeds meer damage doet
ik las hier ergens dat attack speed ook meteen geld voor casting speed, dus als dat waar is dan zal het zeker het proberen waard zijn.

maar ik zal het eens proberen in de beta :), ik ben wel benieuwd geworden over pure dmg of extra stats.

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
hellfighter87 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Echter als je skill een cooldown heeft van meer dan de weapon speed kan je dus weer beter de axe gebruiken dan de dagger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Puc van S. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:28:
[...]

Echter als je skill een cooldown heeft van meer dan de weapon speed kan je dus weer beter de axe gebruiken dan de dagger ;)
Yeha is toch afhankelijk van hoe je speeld. Ik ga niet zitten wachten op cooldown dus ik ren mooi met een dagger rond. Spam i kwel wat andere skills dan alleen de sterkste :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hellfighter87 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:24:
sowieso ga ik mooi een dagger dragen, kan je teminste skills spammen inplaats van met zoon traag 2 handed weapon
Dat hangt volledig af van de DPS, want je hebt maar een beperkte hoeveelheid "resource" - in het geval van Wizard Arcane - En je kan bijvoorbeel maar 3x Arcane Orb casten, dus als je dan een dik sloom wapen hebt kun je veel meer dmg doen dan als je een snel slap wapen hebt.

Maar voor die Signature spells is het inderdaad handiger om een sneller te kunnen schieten, maar het komt toch uiteindelijk om de DPS aan die je ziet staan want daar is de Attack Speed al in mee berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Stranglem schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Dat haal je nooit. Best is sowieso al subjectief :)
Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Just trolling ;) .
Diablo zal regelmatig updates krijgen, en ik voel expansions aankomen, dus je zult voorlopig nog wel even zoet zijn met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Just trolling ;) .
Diablo zal regelmatig updates krijgen, en ik voel expansions aankomen, dus je zult voorlopig nog wel even zoet zijn met de game.
Regelmatige updates Yeh right. :(

Maar wel weer positief over de downtimes :D

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 01-03-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Feralio schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:35:
[...]

oke oke, alleen de expansions dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Feralio schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:35:
[...]

Working stuff dont need fixing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bulls schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:37:
[...]

Working stuff dont need fixing.
je bedoelt don´t fix whats not broken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:33:
[...]

Ik las ook al geruchten dat er minimaal 1 expansion komt waarbij de Necromancer class weer terug komt. We zullen zien.

Dan iets anders wat me gisteren opviel en dat zijn unidentified items. Ik pakte een item op en die was dus unidentified, blijkt dat je helemaal geen scrolls/ decard cain of wat dan ook nodig hebt maar gewoon kunt identifyen met een rechtermuisklik. Ik vind dat wel erg makkelijk want er zit dan geen extra aspect aan zo'n item. Iemand daar meer over gehoord/gelezen hoe dat gaat worden in de final version?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Ik las ook al geruchten dat er minimaal 1 expansion komt waarbij de Necromancer class weer terug komt. We zullen zien.

Dan iets anders wat me gisteren opviel en dat zijn unidentified items. Ik pakte een item op en die was dus unidentified, blijkt dat je helemaal geen scrolls/ decard cain of wat dan ook nodig hebt maar gewoon kunt identifyen met een rechtermuisklik. Ik vind dat wel erg makkelijk want er zit dan geen extra aspect aan zo'n item. Iemand daar meer over gehoord/gelezen hoe dat gaat worden in de final version?
De necro is helaas vervangen door de Witch Doctor, dus hoop daar maar niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
[...]

Uiteindelijk waren identify scrolls nou ook niet echt speciaal, ik mis het helemaal niet. Wat ik wel jammer vind is dat de (blauwe) magic items zich zelf identifyen, het is haast nooit meer een echte verassing welke stats een item heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

[...]

misschien staat dat gewoon uit voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:40:
[...]

Uiteindelijk waren identify scrolls nou ook niet echt speciaal, ik mis het helemaal niet. Wat ik wel jammer vind is dat de (blauwe) magic items zich zelf identifyen, het is haast nooit meer een echte verassing welke stats een item heeft.
Ik mis het ook niet echt. Alleen maar onhandig om die scrolls bij je te moeten hebben, net als de town portal. :) Volgens mij blijft het ook zo, maar ik weet niet waar ik dat vandaan heb. Dat kan ik mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:40:
[...]

hoezo? of je het nou direct ziet als je je inventory opent of dat je ook nog rechtsklik moet doen it's all the same.

in d2 had het nog wel iets, je moets terug naar town of een scroll gebruiken.
vooral later in de game had je geen scroll tomb meer mee daarvoor en moest je dus terug naar town.
op zo'n moment is het even spannend wat voor een stats het item heeft.

mis het niet in d3, maar had liever gezien dat alle items zichzelf automatisch indentifien zoals de blauwe al doen.
scheelt weer een klik en 2 sec :P

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:39:
[...]

De necro is helaas vervangen door de Witch Doctor, dus hoop daar maar niet op :(
Nou ja, hij moet dan in de expansion wel weer terug komen dus. Staan veel verwijzingen naar de terugkeer van de necro, bijvoorbeeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:50:
[...]

Nou ja, hij moet dan in de expansion wel weer terug komen dus. Staan veel verwijzingen naar de terugkeer van de necro, bijvoorbeeld hier.
lijkt me sterk.
waarom zou blizzard na zorgvuldig 5 totaal verschillende klasses een overlappende klasse toevoegen.

wat voor nieuws zou een necro brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Waarschijnlijk de 1e expansion waar we het op mogen nemen tegen Trag'Oul. Daar hebben de Necro's nog wel wat connectie mee.
* Feralio kan nu al niet meer wachten tot de eerste expansion.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik denk niet dat er ooit nog een necromancer komt, dat zou inderdaad overlappen met de Witch Doctor die veel dingen gelijk heeft (poison en summoning enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Feralio schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:53:
Waarschijnlijk de 1e expansion waar we het op mogen nemen tegen Trag'Oul. Daar hebben de Necro's nog wel wat connectie mee.
* Feralio kan nu al niet meer wachten tot de eerste expansion.
:D
Was dat niet Trang-oul? Die met die set gloves enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

roboreaper schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:51:
[...]

lijkt me sterk.
waarom zou blizzard na zorgvuldig 5 totaal verschillende klasses een overlappende klasse toevoegen.

wat voor nieuws zou een necro brengen?
Nou, een expansion moet natuurlijk niet meer van hetzelfde worden. Als je nieuwe acts/gear/vijanden krijgt is dat mooi, maar een nieuwe class met weer een hele skillset, eigen wapens etc maakt het wat interessanter.

*Kun je een class bedenken die niet overlapt?

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis_1987 op 01-03-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Voor meer info over de naam Trag'Oul wijs ik u naar de volgende pagina: http://diablo.wikia.com/wiki/Trag%27Oul#Spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dennis_1987 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:54:
[...]

Nou, een expansion moet natuurlijk niet meer van hetzelfde worden. Als je nieuwe acts/gear/vijanden krijgt is dat mooi, maar een nieuwe class met weer een hele skillset, eigen wapens etc maakt het wat interessanter.
Dan zal het dus geen Necromancer worden maar iets compleet nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Dan zal het dus geen Necromancer worden maar iets compleet nieuws.
ben wel benieuwd wat.

ze hebben met de dh de amazone en assasin samen gevoegd.
met de wd de necro en druid.

dus dat laat ruimte over voor een volledig nieuwe char :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:58:
[...]

ben wel benieuwd wat.

ze hebben met de dh de amazone en assasin samen gevoegd.
met de wd de necro en druid.

dus dat laat ruimte over voor een volledig nieuwe char :).
Wie weet, doen ze een goed uitgevoerde shapeshifter ofzo, dat zou wel een zeer leuke class zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
maffiappie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Wie weet, doen ze een goed uitgevoerde shapeshifter ofzo, dat zou wel een zeer leuke class zijn.
heeft ook wel wat weg van de druid dus ik gok erop van niet.

nee ik denk dat er nog wel iets als een palladin komt ( wel verbouwereerd natuurlijk)

ze hebben nu 3 ranged en 2 melee dus gok op een extra melee i.v.m de ballance

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-06 08:23
Een ridder class lijkt me wel stoer, wat eleganter dan een Barb qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:00:
[...]

heeft ook wel wat weg van de druid dus ik gok erop van niet.

nee ik denk dat er nog wel iets als een palladin komt ( wel verbouwereerd natuurlijk)

ze hebben nu 3 ranged en 2 melee dus gok op een extra melee i.v.m de ballance
Verbouwereerd als hij komt? Of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kwdtjuh schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:02:
Een ridder class lijkt me wel stoer, wat eleganter dan een Barb qua uiterlijk.
Ik stem voor een Paladin, die mis ik het meest. Of een Templar, aangezien daar ook een follower van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:03:
[...]

Verbouwereerd als hij komt? Of wat bedoel je?
verbouwereerd als in : niet een holy knight, maar bijvoorbeeld alleen de offensive aura houden en daar omheen iets totaal anders dan smite, en dat soort dingen

of juist wel de smite achtige skills maar geen aura's, want die heeft de monk al.

[ Voor 11% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:05:
[...]

verbouwereerd als in : niet een holy knight, maar bijvoorbeeld alleen de offensive aura houden en daar omheen iets totaal anders dan smite, en dat soort dingen
Dan is het ook geen Paladin meer, een Paladin ís een heilige ridder :)
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic