Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:05:
[...]

verbouwereerd als in : niet een holy knight, maar bijvoorbeeld alleen de offensive aura houden en daar omheen iets totaal anders dan smite, en dat soort dingen
Ah, je weet niet wat verbouwereerd betekent :).

http://www.encyclo.nl/begrip/verbouwereerd

@hier beneden: Geen probleem maar het stond wat apart. Wil niet belerend overkomen maar help graag :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jackson Claxon op 01-03-2012 12:09 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 15:00
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:06:
[...]

Dan is het ook geen Paladin meer, een Paladin ís een heilige ridder :)
:P het zou ook niet leuk zijn als ze um kopieeren :P
dus vandaar het verbouwereerd idee erbij ;), maargoed ik ben geen char developer (wat wel weer duidelijk is zo)
dus laat blizzard maar komen met de ideeén

@ hierboven

:( ik heb idd rare woordkeuze

[ Voor 5% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 12:08 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446225

Everyone,

We announced today that we’re in the process of cutting a number of active positions, mostly non-development, throughout the company. I'm sure this announcement has sparked some questions from all of you, so I want take this opportunity to address those as best I can. Over the past several years, the company has grown rapidly and evolved to better serve you and the rest of our global community. Thanks to all of your support, we continue to serve by far the biggest subscription-based MMO community, as well as the most passionate eSports and online gaming communities, in the world.

In order to keep making epic game content while serving players effectively, we have to be smart about how we manage our resources. This means we sometimes have to make difficult decisions about how to best maintain the health of the company. We’re in the process of making some of those hard decisions now.

After evaluating our current organizational needs, we determined that while some areas of our business had been operating at the right levels and could benefit from further growth, other areas had become overstaffed. As a result, we need to scale down some of our departments and part with some of our colleagues and friends here at Blizzard. I know that you all understand how difficult this type of situation can be for anyone who might be affected, so I want to assure you that we'll be offering each impacted employee a severance package and other benefits.

I also want to emphasize that we remain committed to shipping multiple games this year, and that our development teams in particular remain largely unaffected by today's announcement. We're continuing to develop, iterate, and polish Blizzard DOTA, Diablo III, StarCraft II: Heart of the Swarm, World of Warcraft: Mists of Pandaria, as well as other, unannounced projects. We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date, and will soon be holding a private media event to showcase the latest work on Mists of Pandaria. It goes without saying that we're working hard to get all of these games in your hands as soon as possible.

You've all come to expect Blizzard to live up to our mission statement with every game, and deliver the most epic entertainment experiences ever. You can continue to expect that and nothing less from us as we move forward.

-Mike Morhaime

--------------------------------------------------------------------------------

in de komende weken gaat de rls date bekend worden :D, helaas ontslaat blizzard 600 werknemers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:15
http://www.4gamers.be/wed...ier-je-Diablo-III-bta-key nog een wedstrijd, weetn iet of die al bekend was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:45
Anoniem: 446225 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:52:
[verhaal]

in de komende weken gaat de rls date bekend worden :D, helaas ontslaat blizzard 600 werknemers :(
Die quote was al gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
En de invite wave van Blizzard zelf is begonnen. Mijn broertje heeft net een mail gekregen met een beta invite.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Chester schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:05:
En de invite wave van Blizzard zelf is begonnen. Mijn broertje heeft net een mail gekregen met een beta invite.
Ik zie op reddit ook net de post verschijnen van meerdere mensen die invites hebben ontvangen, dus wie weet kan iedereen nu worden gezegend met de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
*knip*

Weet iemand trouwens of de downtime van dinsdagavond nog met specifieke reden was? Heb zelf niks gemerkt behalve dat het uitnodigen van mensen op mailadres nu goed werkt.

[ Voor 66% gewijzigd door Cloud op 01-03-2012 13:51 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:15:
[...]

Weet iemand trouwens of de downtime van dinsdagavond nog met specifieke reden was? Heb zelf niks gemerkt behalve dat het uitnodigen van mensen op mailadres nu goed werkt.
Het was volgens mij gewoon scheduled maintenance, ik heb nergens patch notes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Jackson Claxon schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:15:
[...]

Ik merkte dat de map in Cathedral anders was, volgens mij level 1. Of kan het zijn dat met andere characters de dungeons anders kunnen zijn om een unieke speelervaring te geven?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:08
Map word elke keer dat je inlogt weer veranderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik vroeg mij al af in hoeverre de random map generation gaat. Wel goed gedaan vind ik, vooral op de open velden. Die zijn tegenwoordig niet zo vierkant meer, en het moet er toch dynamisch uit zien. Kudo´s voor Blizz :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:20:
Ik vroeg mij al af in hoeverre de random map generation gaat. Wel goed gedaan vind ik, vooral op de open velden. Die zijn tegenwoordig niet zo vierkant meer, en het moet er toch dynamisch uit zien. Kudo´s voor Blizz :)
Dat merkte ik inderdaad ook in dat enorme open veld net voor de cemetery. Daarbij blijft het ook heel duidelijk waar je heen moet zodat je het hele veld kan sweepen om echt alles eruit te halen.

*knip*

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 01-03-2012 13:52 ]

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
IIsnickerII schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:20:
Nadeel is wel dat het er heel erg repetitief uit ziet. Sommige stukken worden soms best vaak herhaald in een dungeon, had imo wat meer afwisseling mogen hebben.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Chester schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Nadeel is wel dat het er heel erg repetitief uit ziet. Sommige stukken worden soms best vaak herhaald in een dungeon, had imo wat meer afwisseling mogen hebben.
heb het idee dat het soms een kwartslag gedraaid word en niet zozeer veranderd.

http://www.diablowiki.com/Map_Generation
meer info over map generation in d3

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
Chester schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:05:
Ik hoop het! Echter is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij aan een contest meegedaan heeft, waaruit de organisatie van de contest de gegevens aan Blizzard doorgeeft om het account te activeren.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Laat die spelling- en grammaticacontrole reacties achterwege s.v.p.

Dit is een topic voor gamers, niet een poging tot het foutloos schrijven van het Groot Dictee der Diablo Drie. Een beetje opletten is nooit erg, maar ga niet anderen erop aanvallen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Puc van S. schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:42:
[...]

Ik hoop het! Echter is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij aan een contest meegedaan heeft, waaruit de organisatie van de contest de gegevens aan Blizzard doorgeeft om het account te activeren.
Nope, dat heeft ie niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Handig dat ze ook beta invites sturen naar mensen die al in de beta zitten.

En het is geen key, dus ik kan niets weggeven. :(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Ja, hier heeft iemand een pic ter bevestiging uit een EU land: http://i.imgur.com/Dy9QU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-06 08:23
Ik heb ook de beta gehad, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
nu zojuist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
DarthDavy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:44:
Handig dat ze ook beta invites sturen naar mensen die al in de beta zitten.

En het is geen key, dus ik kan niets weggeven. :(
Is het dan zo lastig om te checken of een account al geflagged is voor beta ipv lukraak invites te sturen.... :'(

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Gelijk account gechecked natuurlijk: nog niks...

Lijkt me ook apart dat je hem nog een keer krijgt als je al een key hebt geactiveerd op je account overigens. Moet toch niet moeilijk te controleren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 16:40
Dat word me mail opnieuw binnen halen!!!
Ehms.... even wachten, nog even wachten...

Yesss nog steeds geen beta key voor Diablo 3!!! Grrrrr balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
ow lol , kheb om mijn kansen te verhogen mijn 5 d2 cd keys over verschillende aangemaakte accounts verspreid , en nu zag ik bij mijn vrouw der email een leuke blizz mail ;) . Die heeft dus ook een beta :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
randomice schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:06:
ow lol , kheb om mijn kansen te verhogen mijn 5 d2 cd keys over verschillende aangemaakte accounts verspreid , en nu zag ik bij mijn vrouw der email een leuke blizz mail ;) . Die heeft dus ook een beta :P
OMG lekker bezig geweest toen de tijd met 5 d2 keys....
Nja echte fan zeggen we dan maar he ;) Maar wat moet je 2 keer een beta....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamelotepica
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 16:43
Krijg net een mail over de diablo 3 beta .
Geloofde er eerst niet in toch in me account gekeken krijg nou wat echt een beta :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:08:
[...]

5 is niet zoveel als je een beetje d2 speler was.

ikzelf heb er 8. dus 8x d2 en 8x d2 lod. why? nou.. botten!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Tsja ik had toentertijd een cdrom speler die nogal van cds hield -> CQ die heeft er dus 5 gesloopt. En die beta account zal ik wel aan een vriend geven die hem nog niet heeft om iig samen te spelen. Wel zo social en gezellig O-)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

mocht iemand een key over hebben... ik hou me graag aanbevolen!

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
TOYS schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:11:
mocht iemand een key over hebben... ik hou me graag aanbevolen!
Het probleem is, met opt-in, dat je geen keys krijgt. Je kan enkel accounts doorgeven.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-06 21:50
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:09:
[...]

5 is niet zoveel als je een beetje d2 speler was.

ikzelf heb er 8. dus 8x d2 en 8x d2 lod. why? nou.. botten!!!!!! :)
trots zijn op botten, game destroyers :(

ik hoop dat ze botten in D3 tegen kunnen houden, zal wel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Lapeno schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:12:
[...]

Om de vergelijking met WoW te trekken, daar zijn ze iig actief bezig (geweest? aangezien ik het al een tijd niet gespeeld heb) om bots te detecteren en te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Lapeno schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:12:
[...]

ik heb niet gezegd dat ik er trots op was. ik praat over 8 tot 10 jaar terug. toen was d2 al zo vernaggeld dat je (vooral in Hardcore) alleen mee kon met de top van de top als je wat te bieden had. en dan is botten op dat moment de enige optie. en ja. het was een stukje gemakzucht.

ook ik hoop dat dit nooooit maar dan ook nooooit aan de orde komt in d3 en alles legit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bo-tweak
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-06 22:10
EnigmaNL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:18:
Noem me negatief, maar met de ervaringen die ik heb met online gamers verwacht ik dat het in Diablo 3 net zo gaat :) Het zal hopelijk vaker goed dan fout gaan maar als het echt fout gaat baal je wel.
Beetje late reactie, ben niet in de mogelijkheid om continue mee te lezen. Ook ik erger me regelmatig aan de manier van omgang van andere online spelers. Groot voordeel in D3 is denk ik dat je veel minder afhankelijk bent van anderen. Samen spelen is leuk en kan met vrienden wanneer ze online zijn, echter alleen is het prima om te farmen te questen etc. Je hebt niet minimaal 5 mensen nodig voor een dungeon zoals bijv in Wow. Mijn verwachting is dus veel minder baal momenten voor EnigmaNL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crysiz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-05 16:06
Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor een Diablo 3 beta invite van Blizzard? je opgeven in hun beta program, of moet je een Diablo II account (key) opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

crysiz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:21:
Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor een Diablo 3 beta invite van Blizzard? je opgeven in hun beta program, of moet je een Diablo II account (key) opgeven?
Nee dit is niet nodig, je kunt je opgeven via je Battle.net account en dan maak je een eerlijke kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

crysiz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:21:
Opgeven en de software een keertje draaien dacht ik. Daarna maak je kans. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Anoniem: 311097 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:23:
[...]

Nee dit is niet nodig, je kunt je opgeven via je Battle.net account en dan maak je een eerlijke kans.
Word er niet naar je hardware specs gekeken? Of is Blizzard daar vanaf gestapt en willen ze nu testen dat hij overal redelijk op draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensFTW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Hmm.. Error_35, een temporary outage of the Blizzard Service. waarschijnlijk dat die EU-wave toch behoorlijk wat stress levert op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Word er niet naar je hardware specs gekeken? Of is Blizzard daar vanaf gestapt en willen ze nu testen dat hij overal redelijk op draait?
Volgens mij wel. Daarom moet je volgens mij ook een stuk software van Blizzard draaien dat een inventarisatie doet van je systeem.

Volgens Battle.net:
In order to opt in for our beta tests, you must create a beta profile containing your system specifications. To create one, please download and run the beta opt-in application below. The copy of the beta opt-in application you download will create a beta profile containing your system specifications for this particular Battle.net account only.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 01-03-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Cloud schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:29:
[...]

Volgens mij wel. Daarom moet je volgens mij ook een stuk software van Blizzard draaien dat een inventarisatie doet van je systeem.

Volgens Battle.net:

[...]
Dan zal ik dus voorlopig geen kans maken met de volgende spec van me laptop,,,,,,:
(Heb ook een game pc maar om nou alles om te gooien heb ik ook niet zo gek veel in...)
CPU TYPE:
Intel® Core™2 Duo CPU T6500 @ 2.10GHz
CPU SPEED:
2.12 GHz
SYSTEM MEMORY:
3.97 GB
VIDEO CARD MODEL:
ATI Mobility Radeon HD 4500/5100 Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:31:
[...]

Dan zal ik dus voorlopig geen kans maken met de volgende spec van me laptop,,,,,,:
(Heb ook een game pc maar om nou alles om te gooien heb ik ook niet zo gek veel in...)

[...]
waarom niet? staat volgens mij nergens dat ze alleen high end systemen willen.
dus met een minder systeem maak je ook kans, ze willen immers ook weten hoe het bij niet high end draait.

plus het is toch niet zoveel moeite om even het programma te draaien? we hebben het hier over de beta van d3.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:37:
[...]

waarom niet? staat volgens mij nergens dat ze alleen high end systemen willen.
dus met een minder systeem maak je ook kans, ze willen immers ook weten hoe het bij niet high end draait.

plus het is toch niet zoveel moeite om even het programma te draaien? we hebben het hier over de beta van d3.!!
Zit wat in inderdaad ;) Low profile system moet hem ook kunnen draaien ;)
Draai SC2 ook nog gewoon goed op me laptop.
Opnieuw draaien heeft niet zo veel zin denk ik, ben bang dat je dan weer achteraan in de rij kan sluiten....
Mits ze natuurlijk een random factor hanteren maar dat geloof ik niet... Eerder het wel bekende wachtrij systeem, wie het eerst zich meld en dan de volgende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
oh my Fing.. GAWD!!.. over 10 minuten komen de PU keys weer online en wat blijkt.. battle.net heeft maintenance..... kortom kan dus niet bij de ADD game sectie komen. jeeez... talking about shit out of luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCBelt
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:24
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:49:
oh my Fing.. GAWD!!.. over 10 minuten komen de PU keys weer online en wat blijkt.. battle.net heeft maintenance..... kortom kan dus niet bij de ADD game sectie komen. jeeez... talking about shit out of luck.
Gelukkig is dan iedereen "out-of-luck"!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
niet degene die nog ingelogd waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:49:
Gelukje voor jou, het is nu de bedoeling dat je een comment op de facebook pagina achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ze doen het anders bij PU... je moet nu een comment achterlaten op facebook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
kloos2 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:52:
Ze doen het anders bij PU... je moet nu een comment achterlaten op facebook :/
Dit is een actie die op de normale actie is volgens mij dus der komen gewoon zo weer keys langs hoor =)

Trouwens ik gewoon inloggen op battle.net hoor ;) Niks geen werkzaamheden =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Dit is een actie die op de normale actie is volgens mij dus der komen gewoon zo weer keys langs hoor =)

Trouwens ik gewoon inloggen op battle.net hoor ;) Niks geen werkzaamheden =D
We hebben besloten om de Diablo 3 beta codes van donderdag 1-3 en vrijdag 2-3 handmatig weg te geven aan mensen die een treffende comment achterlaten.

Mocht het hier niet lukken, probeer het dan op de site door een
goede comment achter te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Zie het nu ook... Kon der niet echt wijs uit worden op de site van PU, maar op FB staat het inderdaad wel ;)
Nja knallen we maar weer een comment neer.... Zucht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
bwehh. dan hoop ik dat het wel om 15:00 gebeurd en dan morgen weer een reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:58:
bwehh. dan hoop ik dat het wel om 15:00 gebeurd en dan morgen weer een reeks.
Nja je kan het nu al opgeven... Doet zon 200man mee met een comment....
Dat gaat hem dus weer niet worden denk ik! Maar we houden hoop xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Zit ik mezelf al weken lang op te vreten omdat ik nergens een key kan bemachtigen terwijl ik over al aan mee doe, krijg ik er net 1 van Blizzard zelf in de mail.... Uh okay. Installeren dan maar! FINALY.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

FloydRaalte schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:58:
Zit ik mezelf al weken lang op te vreten omdat ik nergens een key kan bemachtigen terwijl ik over al aan mee doe, krijg ik er net 1 van Blizzard zelf in de mail.... Uh okay. Installeren dan maar! FINALY.
same here... hoop dat bliz mij er ook nog 1 gunt. Als ze er zat sturen kunnen ze gelijk de servers eens testen.. Bij D2 was dat vaak een ramp.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Gz en Gz

merk dat ik ook steeds vaker mn mail ga checken iedere dag. Heb zelfs met mn werklaptop, een extra D2 key en een ander mailadres een keer extra ingeschreven voor de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Zijn er hier mensen die D3 op een low-end laptop spelen?
Wat is een videokaart waarmee je nog goed kan spelen (vloeiend - maar medium graphics bijv)?

Ik ben op zoek naar een budget laptop (max 400-500), 15" ongeveer, maar bij voorkeur eentje die D3 wel draait.

Suggesties?
Alleen een videokaart welke goed genoeg is mag ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Blizzard is nu zelf keys aan het versturen :): http://eu.battle.net/d3/e...Under_Way-01_03_2012#blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik heb alleen een Diablo Beta (en D2 LOD) op mijn Battle.net account staan. Kan ik nu ook mijn avatar e.d. dergelijk wijzigen in het forum? Ik kan dat namelijk nergens terug vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Laatst online: 13-12-2023
Je moet eens inloggen ingame, en dan switch character doen op je avatar.
Daar kiezen voor D3BETA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

silverfox83 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:11:
Je moet eens inloggen ingame, en dan switch character doen op je avatar.
Daar kiezen voor D3BETA
Awesome, na installatie direct even doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
Als ik het goed begrijp kan ik geen beta-key bemachtigen omdat ik geen game heb van blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ozothebozo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:13:
Als ik het goed begrijp kan ik geen beta-key bemachtigen omdat ik geen game heb van blizzard?
ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je idd een blizzard game hebben toegevoegd aan je account.
en daarna de tool draaien voor je specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:14:
[...]

ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je idd een blizzard game hebben toegevoegd aan je account.
Ja dat dacht ik ook. Ik heb zelf Diablo 2 (LOD) dus voldoe ik. Anderzijds kun je WoW of SC2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik hoop dat het een grote wave van invites is en dat ze nog ff doorgaan. maar met mijn luck factoor zal ik wel als 1 van de weinige overblijven die moet wachten tot release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Als je echt beta wil kan je een digital game kopen op de blizzard site, goedkoopste is een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Anders gooi toch de starter van WoW erop ;) Kan je gratis downloaden :)
En heb je inprensipe ook een Blizzard game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:16:
ik hoop dat het een grote wave van invites is en dat ze nog ff doorgaan. maar met mijn luck factoor zal ik wel als 1 van de weinige overblijven die moet wachten tot release :)
hou de moet erin.
sta je ook ingeschreven bij http://www.forcestrategygaming.com ? die geven ook nog keys weg elke dag

@hierboven ik weet niet of dat telt, volgens mij moet je een game hebben bij "my games"

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-03-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:18:
[...]

Anders gooi toch de starter van WoW erop ;) Kan je gratis downloaden :)
En heb je in principe ook een Blizzard game
Ja, dit dacht ik ook te doen. Helaas al geprobeerd en dit werkt niet.
You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to set up your beta profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ozothebozo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Ja, dit dacht ik ook te doen. Helaas al geprobeerd en dit werkt niet.

[...]
tja wordt d2 halen :P haal meteen lod erbij dan kan je die ook spelen terwijl je w8 op de beta :).
is goed voor de lore plus dat het nog steeds een hele goeie game is, houd je zeker wel bezig tot d3 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:24:
[...]

tja wordt d2 halen :P haal meteen lod erbij dan kan je die ook spelen terwijl je w8 op de beta :).
is goed voor de lore plus dat het nog steeds een hele goeie game is, houd je zeker wel bezig tot d3 uit is.
Zonde als je de CE hebt besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
GoTCoast schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Zonde als je de CE hebt besteld :)
ja dan wel ;)
kan je wel mullen in d2 :P
en zeg nou zelf de collecters haal je niet speciaal voor d2 (die heb je waarschijnlijk al wel op de plank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Axewi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:18:
[...]

hou de moet erin.
sta je ook ingeschreven bij http://www.forcestrategygaming.com ? die geven ook nog keys weg elke dag

@hierboven ik weet niet of dat telt, volgens mij moet je een game hebben bij "my games"
ja ik sta daar ook ingeschreven. en dan nog 4 of 5 andere. en facebook ackties. en twitter akties. meestal krijg ik pas een key als het einde van beta aangekondigt is. dan kan je nog 1 week spelen en dan is het klaar.

was met sc2 ook al het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

Kameraad heeft net ook invite gekregen, heb zelf niks gekregen :( CVG geeft over 3min keys uit hopelijk heb ik geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 20-06 09:26
Hmm, nog geen key ontvangen van Blizzard zelf, wel flink aan het zoeken online enz, ik hoop dat ik hem binnenkort toch eens kan gaan proberen, zo niet, dan niet, pech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Signex schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:56:
Kameraad heeft net ook invite gekregen, heb zelf niks gekregen :( CVG geeft over 3min keys uit hopelijk heb ik geluk :)
CVG actie doe ik ook al een aantal dagen mee maar nog niks helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 17:02
Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:02:
[...]

Ik ben nu weer druk aan het klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Chris89 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:02:
[...]

zelfde verhaal, echt al aan zoveel acties mee gedaan, maar niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 17:02
Helaas CVG keys zijn al weer op :( vanavond om 20:00 uur maar weer op gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
CVG net weer mee gedaan! Maar weer helaas...
Gamer.nl is een actie voor alleen leden zeker? Ben niet lid namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
vraag me af wat die CVG klik winkans is. ik heb nu met deze week en zojuist toch al zeker 60 keer geklikt met 30 seconden ertussen en nog steeds niet... winkans 1 op 1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
heh... gadverdamme. staan nu alweer keys te koop op marktplaats... hufters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:14:
heh... gadverdamme. staan nu alweer keys te koop op marktplaats... hufters..
ook nog bieden vanaf 30 euro he.... 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ken een zeker iemand die een bedrag bestaand uit 3 cijfers heeft uitgegeven aan een beta key. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Bulls schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:17:
[...]

ook nog bieden vanaf 30 euro he.... 8)7 :X
Sluit niet uit dat hij het nog vangt ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal niet, het gaat gemakkelijk over de 100 euro, let maar 's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Flghter1982 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:09:
vraag me af wat die CVG klik winkans is. ik heb nu met deze week en zojuist toch al zeker 60 keer geklikt met 30 seconden ertussen en nog steeds niet... winkans 1 op 1000?
Eerder 1 op 10000 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik ga weer op huis aan. hopelijk voor 18:00 thuis voor de volgende kansloze ronde CvG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Vreemd hoor, ik heb al een key gewonnen ergens voor de beta.
Krijg ik net een mailtje van Blizzard dat ik ben geinvite voor de closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Damn... zoveel ppl die dubbel beta access hebben en ik heb nog niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 311097 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:19:
Helemaal niet, het gaat gemakkelijk over de 100 euro, let maar 's op.
Tja voor als je het nog niet hebt kunnen spelen heb je er alles wel voor over, ik ben eigenlijk al een beetje klaar met de Beta, steeds maar die SK runs rushen is ook niet leuk. Ga ik nog liever een paar keer vanaf level 1 beginnen, dat is veel leuker.

Edit, had hem gemailed en mailde nu al terug dat ie hem voor 45 verkocht heeft.

Wie koopt nu een beta voor de prijs van de volledige game.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 01-03-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 18:32
Taliesin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:25:
Damn... zoveel ppl die dubbel beta access hebben en ik heb nog niks :'(
Als je je DM even aanzet kun je wel even op mijn account. (DM me dus even ;) )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330656

JA! Eindelijk! net een mail ontvangen van Blizzard :D

Kan nu alleen niet inloggen. Error 3003 oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:15
Ze zijn zeker flink bezig... hier ook een mail ontvangen dat ik mee mag doen aan de EU beta. Eerst overal naast de pot piesen voor de give aways en dan toch nog "officieel" :)

Ik had al gespeeld via de account van iemand anders maar toch leuk om hem voor mijzelf ook echt te hebben.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie je? Bod stond op 30 euro en iemand is zo slim geweest meteen met meer geld te gooien. Gegarandeerd dat hij over de 100 euro zou gaan als die persoon meer geduld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
mouzetc schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:30:
[...]

Als je je DM even aanzet kun je wel even op mijn account. (DM me dus even ;) )
omg tnx! :D
Maarre hoe zet ik dat aan ? :$
Kan nergens een knopje ofzo vinden.
Deze nieuwe layout is verwarrend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:49
Taliesin schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:40:
[...]

omg tnx! :D
Maarre hoe zet ik dat aan ? :$
Kan nergens een knopje ofzo vinden.
Deze nieuwe layout is verwarrend :P
Bovenaan de pagina met je muis over myReact gaan, klikken op Voorkeuren en dan Direct Messages aanvinken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
gevonden, tnx :)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic