•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Nee, 2 uur, als ik het goed lees is het tot 21:30.Sileh schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:41:
[...]
Van 10.30 AM naar 12.30 PM, is dat niet 14 uur?
D3 saved altijd alles direct als het gaat om je eigen character. Hoeft dus niet in een town te zijn, of een checkpoint te halen.superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:45:
Saved D3 btw alleen bij checkpoints of ook in de town?
Net als D2.
[ Voor 23% gewijzigd door y0ukn0w op 28-02-2012 20:51 ]
MHW: Jay
Heb net even gamekings geliked =D
Yep tot ongeveer 21:30.Bulls schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:10:
Als ik de loader op start staat er "failed to download, if problem persists please contact support" Servers down dus?
Maar misschien ook een update?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Het lijkt inderdaad een update te zijn, maar als dat zo is verwacht ik alleen maar wat minor fixjes.....misschien alleen de login issues?The-Priest-NL schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:11:
[...]
Yep tot ongeveer 21:30.
Maar misschien ook een update?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Nog een spoiler:Feralio schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:36:
[...]
Zware spoiler
spoiler:Fallen Star is Tyrael
Check de female figure.
Borsten, brede heupen en smalle taille.
Het word helemaal duidelijk als je het Azmodan filmpje kijkt hoe hij tegen haar aan praat
Maar goed zijn allemaal speculaties, hier ook nog een leuk stukje over het onderwerp.
http://www.diablowiki.net/Sheablo
[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 28-02-2012 21:31 ]
Als je het verhaal van D1 en D2 pakt is dat aan de andere kant weinig verrassend? Waar het om gaat is hoe het neer gezet wordt! Het is goed tegen kwaad en dat het kwaad eerst 'the good guys' een flink pak rammel in 'diablo style' geeft is wel te verwachten! Kan niet wachten om het te spelen en dan tussen de chapters de cinematics te kijken! Daarom ga ik in alle rust alleen (of hooguit mn broer) door het spel heen.Bulls schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Nog een spoiler:
spoiler:Leah wordt Diablo -> http://img405.imageshack.us/img405/32/diab.jpg
Check de female figure.
Borsten, brede heupen en smalle taille.
Het word helemaal duidelijk als je het Azmodan filmpje kijkt hoe hij tegen haar aan praat
Favos zijn oa: D2 act3 Mephisto, kon Marius wel de nek omdraaien! En natuurlijk van W3 Thrall en Grom, epic!
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2012 22:55 ]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Maar dat komt omdat ik er geen d3 beta mee kan spelen
same herehypz schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:34:
Ik krijg hier een ERROR_3003, kunnen jullie er wel al weer op dan?
wil ik net proberen mijn bug te reproducen....
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Vanmiddag had ik ook al rond een uurtje of 12/1u een error gekregen + melding dat ze in maintenance gingen dusjaDeepSeven schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:43:
[...]
Nee, 2 uur, als ik het goed lees is het tot 21:30.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 445874
Haha, dat had zeker gekund...maar helaas moet ik er straks weer vroeg uit.Anoniem: 439651 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Kom je over 3 weken helemaal bebaard en onder de kruimels eens naar buiten struikelen, al roepend welk jaar het is?
Nog snel even wat items laten craften waaronder een mooie bow. Morgenmiddag (vanmiddag eigenlijk) de boel maar eens uittesten en dan op naar de Skeleton King!
Heeft iemand toevallig een website waar je de maximum waardes van items die in deze beta kunnen droppen kan vinden? Ik zie vaak dat mensen zeggen dat ze een item hebben gevonden met de max hoeveelheid Dex enzo, ben benieuwd hoe ze weten dat dat de max hoeveelheid is.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ja dat is omdat het normal mode is en omdat het de beta is nog eens extra versimpeld. Mag toch hopen dat het uiteindelijke spel een stuk pittiger zal zijn.ArgantosNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:03:
Gister eindelijk de beta kunnen spelen, ben begonnen als eerst als monk en het speeld wel lekker. Je krijgt al vrij snel het gevoel dat je sterk bent en niet elke 5 seconden een potion moet gebruiken. Moet nog wel even wennen aan het nieuwe skill systeem en het automatisch toekennen van stat points. Maar tot nu toe kan ik met er prima mee vermaken.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-06 11:42
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
De eerste walkthrough is voor de normale gamer die gewoon een relaxte single player ervaring wil. Daarna kun je nog een paar keer doorlopen op toenemende moeilijkheidsgraad.
Daarnaast heeft Blizzard in Maart op CeBit een behoorlijk podium waar je "Diablo 3" kunt spelen, maar ook nog Beta keys kunt krijgen. Wellicht dat ze daar gaan aankondigen en dan ergens eind Mei over gaan tot release.
Hoe dan ook, het ziet er naar uit dat ze nog wel even door gaan met het uitgeven van keys via speciale events. Een aantal van de twitter contents waar ik aan mee deed (US) geven aan dat ze vanaf volgende maand (morgen?) ook weer nieuwe keys gaan uitgeven. Ik post wel wat details voor de mensen die nog wachten zodra er wat meer bekend is.
hij is op dit moment makkelijker dat titan quest waar je zo nu en dan toch een lading potions naar binnen moest gietenKaasje123 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:17:
[...]
Ja dat is omdat het normal mode is en omdat het de beta is nog eens extra versimpeld. Mag toch hopen dat het uiteindelijke spel een stuk pittiger zal zijn.
Uiteraard werkt het ook om items op de grond te gooien, dit kan alleen niet met geld volgens mij.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Welke weap vinden jullie het beste voor DH, crossbow, gewone bow of 1 handed?
Succes iedereen die nog geen key heeft!
Battletag: Hsiao
Ik heb nog geen dh gespeeld.Sun_Hsiao schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:19:
Ik vind de beta al verslavend, typical diablo feeling. Hele map doorzoeken voor enemies met potentiele drops, maar volgens mij zitten er in de beta nog helemaal geen unique drops. Zag wel hele waardevolle rares in de AH. Tot nu toe DH en Wizard uitgespeeld, wil de Monk nog proberen en dan hou ik het voorlopig voor gezien... Of is de Barb een echte aanrader?
Ik heb de wd helemaal doorgelopen en idd het ouderwetse diablo gevoel kwam meteen omhoog!
Ik denk dat die items in ah allemaal gecraft zijn en niet zozeer gedropt.
O en voor je battletag is er de playertable (onderaan) en zet ook ff je nummer erbij dus: naam#2345.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Vind ik wel jaSun_Hsiao schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:19:
Of is de Barb een echte aanrader?
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
ik heb bij een vriend Barb gezien en dat is echt bruut. qua gevoel de sterkste char in de beta,Sun_Hsiao schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:19:
Ik vind de beta al verslavend, typical diablo feeling. Hele map doorzoeken voor enemies met potentiele drops, maar volgens mij zitten er in de beta nog helemaal geen unique drops. Zag wel hele waardevolle rares in de AH. Tot nu toe DH en Wizard uitgespeeld, wil de Monk nog proberen en dan hou ik het voorlopig voor gezien... Of is de Barb een echte aanrader?
ik vond de DH er zwak uitzien. vooral crowd control skills
zover ik kon zien waren Xbox 1 handed het beste ( hoogste DPS)
Ben de beta nu wel even helemaal zat nu ik alle achivements heb gehaald.. heb de content te vaak gezien nu
Op zich wel apart dat je de DH zwak vond qua CC, met de knife throw inclusief de 1e rune, kun je mobs zo ongeveer chainstunnen
Barb ga ik na deze informatie toch echt proberen en Monk ook nog. Ik hoor niet heel veel over Monk iemand ervaring ermee die die kan delen?
Dikke boog vinden / craften gaat wel goed komen in het volledige spel. Faith, Windforce it doesn't mather here we come!!!
Blizzard wil natuurlijk ook dat we dat gevoel krijgen bij de Barb, wat mij betreft is dat in ieder geval gelukt en bovendien heb ik na een paar uur spelen ook geen problemen meer met de physics (bij de Barb).roboreaper schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:29:
[...]
ik heb bij een vriend Barb gezien en dat is echt bruut. qua gevoel de sterkste char in de beta,
ik vond de DH er zwak uitzien. vooral crowd control skills
zover ik kon zien waren Xbox 1 handed het beste ( hoogste DPS)
Af en toe vliegen de monsters wel erg ver weg, maar over het algemeen past het gewoon bij het beeld dat ik heb bij een barbarian.
ik vond die knife niet zo relax toen ik meekeek.anu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:32:
Oeps, net perongeluk ook Book of Cain besteld, wel grappig dat Deckard ook als auteur vermeld staat
.
Op zich wel apart dat je de DH zwak vond qua CC, met de knife throw inclusief de 1e rune, kun je mobs zo ongeveer chainstunnen.
inloggen in Bnet, naar je account en dan links staat je battletagSun_Hsiao schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:33:
Hoe kom ik achter mijn user ID nummer?
Barb ga ik na deze informatie toch echt proberen en Monk ook nog. Ik hoor niet heel veel over Monk iemand ervaring ermee die die kan delen?
Dikke boog vinden / craften gaat wel goed komen in het volledige spel. Faith, Windforce it doesn't mather here we come!!!
Ik denk persoonlijk dat het beter was geweest als ze de salvage optie hadden laten staan in je inventory.
Wel heb ik door dat het craften een grote gold sink is
omdat je alles met gold doet, zoals artisan trainen enz. zal gold wel hoog blijven.Axewi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:35:
Wat mij wel opviel aan de beta is dat je toch "vrij" snel terug moet naar town.
Ik denk persoonlijk dat het beter was geweest als ze de salvage optie hadden laten staan in je inventory.
Wel heb ik door dat het craften een grote gold sink isdus gold blijft hopelijk beter waarde houden dan in d2.
vooral omdat in AH alles via gold gaat, en stash uitbreiden ook btw
Anoniem: 76109
Jammer had eigenlijk gehoopt dat mijn macbook D3 nog wel zou trekken
iMac, even wachten op de nieuwe en gaanAnoniem: 76109 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:38:
Net besloten dat ik voor dat D3 uitkomt toch maar een nieuwe pc ga bouwen. Mijn bijna 4 jaar oude macbook pro trekt het toch niet meer echt, heb alles al op het laagste staan en de resolutie ook flink omlaag gezet en nog heb ik af en toe vertragingen en stotteringen. Met lage graphics kan ik leven met met stotteren niet, dat is killing voor hardcore.
mac.. bah XDAnoniem: 76109 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:38:
Net besloten dat ik voor dat D3 uitkomt toch maar een nieuwe pc ga bouwen. Mijn bijna 4 jaar oude macbook pro trekt het toch niet meer echt, heb alles al op het laagste staan en de resolutie ook flink omlaag gezet en nog heb ik af en toe vertragingen en stotteringen. Met lage graphics kan ik leven met met stotteren niet, dat is killing voor hardcore.
Op het moment helaas niet de financiele middelen om een iMac te gaan halen, anders was dat inderdaad wel het nieuwe speeltje gewordenJackson Claxon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:40:
[...]
iMac, even wachten op de nieuwe en gaan
Om op te werken is het heerlijk, maar gamen doe ik toch liever op een PC.
Vandaag maar weer een poging wagen bij gamer.nl voor een betakey :-)
Ipv dat je zoals vroeger een item koopt wat compleet willekeurige stats heeft heb je nu gegarandeerd bepaalde stats op het item dat je koopt.
Je craft nu net zo vaak het item totdat je dat stats hebt die je op dat moment nodig hebt. Nadeel is natuurlijk wel dat je niet meer de kans hebt op bijvoorbeeld set items:-)
Volgens mij kun je set items ook craften, tenminste, je kunt ook Legendary items craften, dus ik verwacht dat je ook Set items zal kunnen gaan craften.JCBelt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:44:
Ik heb net even deel 15 van dit topic doorzocht naar gambling. In dit deel zie ik daar niets over terug, maar moeten we het craften eigenlijk zien als een soort verbeterde vorm van het gamblen zoals we dat kenden in Diablo 2?
Ipv dat je zoals vroeger een item koopt wat compleet willekeurige stats heeft heb je nu gegarandeerd bepaalde stats op het item dat je koopt.
Je craft nu net zo vaak het item totdat je dat stats hebt die je op dat moment nodig hebt. Nadeel is natuurlijk wel dat je niet meer de kans hebt op bijvoorbeeld set items:-)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maar dan moet je wel eerst een recipe oid vinden
ik heb inderdaad nog niets gezien over gambling.JCBelt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:44:
Ik heb net even deel 15 van dit topic doorzocht naar gambling. In dit deel zie ik daar niets over terug, maar moeten we het craften eigenlijk zien als een soort verbeterde vorm van het gamblen zoals we dat kenden in Diablo 2?
Ik neem aan dat craften het vervangt, vond gambling sowieso niet zo fijn je moest wel zo lang proberen voordat je een keer een item had....
had er een speciale leap gold/mf barb voor omdat het zo veel gold koste om 3 items te halen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ah ok:-), maar wat ik bedoel is dat als je nu een items craft je niet de kans hebt dat het magic item ineens een rare of legendary item blijkt te zijn. Dat maakte het gamblen misschien wat spannender... maar craften is "gegarandeerd succes" en daarom aantrekkelijker denk ik.Taliesin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:47:
Set items can je craften.
Maar dan moet je wel eerst een recipe oid vinden
Ligt aan jou denk ik, ik vind hem nog steeds veel te makkelijk. Doodgaan is alleen mogelijk als je het met opzet doet.Mad-Matt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:48:
Ligt het aan mij of is het spel ietsjes moeilijker geworden sinds een paar weken terug?
Jaja ik weet dat het de eerste act is en normal en bladiebladiebla
Monk heb ik de beta mee uitgespeeld (lvl 10 precies na de skeleton king).Sun_Hsiao schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:33:
Hoe kom ik achter mijn user ID nummer?
Verwacht een soepel te spelen class, erg snel en voelt sterk aan. Vooral als je deadly reach + trident rune krijgt. Iets meer uitdaging in mijn beleving dan bijv. wizard, omdat je toch meer geraakt wordt. Redelijke crowd control met AOE blind. Spirit resource werkt goed mee, je kunt lekker doorrammen. Speelt in mijn beleving in ieder geval erg lekker!
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-06 11:42
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik twijfel ook nog steeds of ik een iMac neem of een PC'tje samenstel. Die laatste is voor gamen wel wat meer future-proof, al zal ik er toch niet veel meer op doen dan werken en DiabloJackson Claxon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:40:
[...]
iMac, even wachten op de nieuwe en gaan
En werken wil ik echt niet op Windows.. Maar daar heb ik dan weer mijn Air en MBP voor.
Keuzes.. keuzes.. Moet die nieuwe iMac trouwens wel uitkomen voor D3
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 29-02-2012 10:57 ]
Mijn lijstje so far:maniak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:31:
De Barb en de Wiz zijn toch wel de leukste chars om te spelen. De barb vanwege het brute geweld en de wiz vanwege de "bom" spreuk![]()
Ben de beta nu wel even helemaal zat nu ik alle achivements heb gehaald.. heb de content te vaak gezien nu
Stip op 1: Barbarian
2. Wizard
Close 3rd: Demonhunter
4th Witchdoctor
5. (aan deze class vind ik echt helemaal niets leuk) Monk.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dan zal het wel aan mijn gebrek aan tactiek liggen, met een monk met 8dps en 30 armor is het misschien niet slim om volgas een groep monsters in te rennen.EnigmaNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:50:
[...]
Ligt aan jou denk ik, ik vind hem nog steeds veel te makkelijk. Doodgaan is alleen mogelijk als je het met opzet doet.
Jaja ik weet dat het de eerste act is en normal en bladiebladiebla
Klopt, dat is inderdaad niet zo slimMad-Matt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:57:
[...]
Dan zal het wel aan mijn gebrek aan tactiek liggen, met een monk met 8dps en 30 armor is het misschien niet slim om volgas een groep monsters in te rennen.
wat is er dan niet leuk?Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:57:
[...]
Mijn lijstje so far:
Stip op 1: Barbarian
2. Wizard
Close 3rd: Demonhunter
4th Witchdoctor
5. (aan deze class vind ik echt helemaal niets leuk) Monk.
Mijn beta ervaring ermee is dat de combat ontzettend traag is, die punches vind ik saai en tja.. wat mij betreft is het gewoon een slechte variant op de barbarian
Uiteraard is dit mijn mening en is dit geen feit.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 26351
Monk heb ik ook gespeeld, atm lvl13. In het begin vond ik em wel wat fragiel, maar dat zal voor een heel groot deel liggen aan het feit dat je geen gear hebt. Het wordt iig m'n eerste class bij launch.Snake1997 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:53:
[...]
Monk heb ik de beta mee uitgespeeld (lvl 10 precies na de skeleton king).
Verwacht een soepel te spelen class, erg snel en voelt sterk aan. Vooral als je deadly reach + trident rune krijgt. Iets meer uitdaging in mijn beleving dan bijv. wizard, omdat je toch meer geraakt wordt. Redelijke crowd control met AOE blind. Spirit resource werkt goed mee, je kunt lekker doorrammen. Speelt in mijn beleving in ieder geval erg lekker!
Zodra je een AOE-ability krijgt en Dash wordt het erg leuk imo. Vervelende summoners die achter hun groepjes blijven staan zijn erg makkelijk te bereiken met Dash. Maar ik kan me ook voorstellen dat een Dash door een groep heen zonder daadwerkelijk te hebben gezien wat er achter staat op Hell/Inferno niet heel slim is.
Ik heb vooral gespeeld met Fists of Thunder + chainlightning rune. Zodra je een redelijk wapen hebt, is dat erg prettig met groepjes.
De DH was voor mij de grootste verrassing, ik ben meestal niet iemand die ranged classes speelt, maar deze is dan wel weer erg leuk. Jammer dat skills als traps en grenades niet beschikbaar zijn in de beta, want die lijken me erg leuk. De enige trap die je momenteel in de beta kan gebruiken, zie ik zeker wel nut hebben.
Wat me opviel aan de beta is dat 'bosses' zoals de SK niet immuun zijn voor root/stun/snared/etc.
Ik deel deze mening volledig. De Monk hoort naar mijn mening ook helemaal niet in dit wereldje thuis. Had ik liever de Paladin terug gezienDakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:05:
[...]
Mijn beta ervaring ermee is dat de combat ontzettend traag is, die punches vind ik saai en tja.. wat mij betreft is het gewoon een slechte variant op de barbarian
Overigens is mijn favoriet de Wizard. De mannelijke Wizard omdat het vrouwtje een zeikstem heeft.
Yes en No, de Paladin had er juist nu erg goed ingepast (gezien de storyline) en dat paladins in principe heilige strijders zijn. Toch had paladin een paar fundamentele problemen meegebracht.EnigmaNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:07:
[...]
Ik deel deze mening volledig. De Monk hoort naar mijn mening ook helemaal niet in dit wereldje thuis. Had ik liever de Paladin terug gezien
Overigens is mijn favoriet de Wizard. De mannelijke Wizard omdat het vrouwtje een zeikstem heeft.
Doordat het een nieuwe game is kun je geen kopie maken van de oude paladin, maar moet je goed beslissen welke ability's je mee wilt nemen in de nieuwe versie. Dit gaat natuurlijk ongetwijfeld niet zonder gezeur
Barbarian is daarentegen veel makkelijker, want whirlwind was de signature, en dan had je nog frenzy. De rest was meer passief en werd niet heel vaak gebruikt.
Dat klopt, maar hoe meer op je op defensive mikt, hoe minder damage je doet ;-) Barbarian met cleave + explosive rune is echt extreem veel aoe damage. (niet zoveel als een wizard, maar toch)Tjukkie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:14:
Monk vind ik ook erg leuk om te spelen. Zijn damage is niet zo hoog als die van barbarian, maar heal+dodge maakt wel veel goed voor meer survivability. 50% dodge op lvl13
[ Voor 18% gewijzigd door Dakreal op 29-02-2012 11:17 ]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Klopt inderdaad, maar de Wizard zit er wel in. De Wizard is eigenlijk gewoon de getweakede versie van de sorceress. Paladin hadden ze ook mooi kunnen revampen. Ik mis nu een warrior type met zwaard/scepter en schild. Barbarian kan ook met schild maar dat is mijn ogen onnatuurlijk.Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:16:
[...]
Yes en No, de Paladin had er juist nu erg goed ingepast (gezien de storyline) en dat paladins in principe heilige strijders zijn. Toch had paladin een paar fundamentele problemen meegebracht.
Doordat het een nieuwe game is kun je geen kopie maken van de oude paladin, maar moet je goed beslissen welke ability's je mee wilt nemen in de nieuwe versie. Dit gaat natuurlijk ongetwijfeld niet zonder gezeurwant je had zoveel diversiteit in paladins dat er altijd wel iets te mekkeren was.
Ja maar dat vind ik juist zo jammer, zeker nu spell damage weapon based is, ben ik bang dat er zoveel minder variatie in de builds is. Ik heb bijvoorbeeld toch echt het meeste plezier gehad met onorthodoxe builds als een throw barb, gold find barb en war cry barb en ik ben bang dat die mogelijkheden in d3 veel minder zijn.Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:16:
[...]
Yes en No, de Paladin had er juist nu erg goed ingepast (gezien de storyline) en dat paladins in principe heilige strijders zijn. Toch had paladin een paar fundamentele problemen meegebracht.
Doordat het een nieuwe game is kun je geen kopie maken van de oude paladin, maar moet je goed beslissen welke ability's je mee wilt nemen in de nieuwe versie. Dit gaat natuurlijk ongetwijfeld niet zonder gezeurwant je had zoveel diversiteit in paladins dat er altijd wel iets te mekkeren was.
Barbarian is daarentegen veel makkelijker, want whirlwind was de signature, en dan had je nog frenzy. De rest was meer passief en werd niet heel vaak gebruikt.
[...]
Dat klopt, maar hoe meer op je op defensive mikt, hoe minder damage je doet ;-) Barbarian met cleave + explosive rune is echt extreem veel aoe damage. (niet zoveel als een wizard, maar toch)
Volgens mij kan iedereen tanken, ik denk dat er weinig verschil gaat zijn in max armor rates en HP.IIsnickerII schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:18:
Maar als er geen paladin in het spel zit, wie moet er dan main gaan tanken? Tuurlijk de barb is degene met de hoogste def, maar ik betwijfel of hij met zijn skillset de taak aan kan. Daarnaast speel je de barb vaker offensief dan defensief.
Ik gok dat de Monk en DH de boventoon voeren aangezien het de Dex-based classes zijn.
Heb tevens barbarian gespeeld, kan niet zeggen dat ik de monk traag vond in vergelijking met de barbarian.Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:05:
[...]
Kun je aangeven waarom het voor jou traag voelde? En welke skills gebruikte je?
En ik heb geen D2 gespeeld (en ken derhalve de Paladin class niet), maar over het algemeen lijkt me een Paladin niet bepaad snel
de DH zie ik niet zo gauw tanken sinds die ranged based is. De monk kan ik me nog iets bij voorstellen omdat hij veel dodge en heals heeft, maar het plaatje klopt dan niet helemaalTormbo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:
[...]
Volgens mij kan iedereen tanken, ik denk dat er weinig verschil gaat zijn in max armor rates en HP.
Ik gok dat de Monk en DH de boventoon voeren aangezien het de Dex-based classes zijn.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
hij outhealt hoogstwaarschijnlijk de barb en DH niet.Cthulhu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:22:
Monk is cool in PvP denk ik, dodge/stun/heal ftw
Een barbarian is gewoon van big swings en harde klappen. De Monk zou supersnel moeten zijn qua punches en dat voelt het gewoon niet..Snake1997 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:
[...]
Heb tevens barbarian gespeeld, kan niet zeggen dat ik de monk traag vond in vergelijking met de barbarian.
Kun je aangeven waarom het voor jou traag voelde? En welke skills gebruikte je?
En ik heb geen D2 gespeeld (en ken derhalve de Paladin class niet), maar over het algemeen lijkt me een Paladin niet bepaad snel
Tevens vind ik fist attacks niet leuk, maar dat is gewoon smaak
Anoniem: 439651
Wat voor gear gebruik je? Met 2 fist weapons is hij bij mij toch wel razendsnel. Ik heb ook inderdaad even een staf geprobeerd, maar dat gaf niet de gewenste snelheid.Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:26:
[...]
Een barbarian is gewoon van big swings en harde klappen. De Monk zou supersnel moeten zijn qua punches en dat voelt het gewoon niet..
Tevens vind ik fist attacks niet leuk, maar dat is gewoon smaakIk ram liever met wapens.
In D3 heb je niet echt tanks en healers enzo. Je bent meer op jezelf aangewezen, het is geen mmorpg speelstijlAnoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:27:
Denk dat de Barbarian toch wel een goede tank is hoor end game. Met goede gear en zijn passive skills + een WD met zijn Gargantuan en zombie dogs hou je de meeste monsters toch op afstand. Een monk die in en uit de encounters dashed + een Wizard of DH voor ondersteuning. Zie het al voor me
Misschien doe ik iets grandioos verkeerd hoor, maar mijn Monk ramt nu ook met wapens. Of worden de fists zometeen beter door een bepaalde skill?Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:26:
[...]
Een barbarian is gewoon van big swings en harde klappen. De Monk zou supersnel moeten zijn qua punches en dat voelt het gewoon niet..
Tevens vind ik fist attacks niet leuk, maar dat is gewoon smaakIk ram liever met wapens.
Persoonlijk vind ik de Monk wel leuk om te spelen, had hem als eerste character gekozen. Nu net begonnen met een Demon Hunter en die moet even op gang komen. Misschien komen er wat leukere skills op later level.
misschien is de monk op wat hoger lvl een stuk sneller m.b.v. passives, gear en nieuwe skills.Dakreal schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:26:
[...]
DH vond ik leuk worden toen je de rune kreeg van Bola Shot, waardoor je verschillende mobs kan taggen en alles in de rondte vliegt :-DAmras schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:29:
[...]
Misschien doe ik iets grandioos verkeerd hoor, maar mijn Monk ramt nu ook met wapens. Of worden de fists zometeen beter door een bepaalde skill?![]()
Persoonlijk vind ik de Monk wel leuk om te spelen, had hem als eerste character gekozen. Nu net begonnen met een Demon Hunter en die moet even op gang komen. Misschien komen er wat leukere skills op later level.
Ok, die heb ik duidelijk nog niet dan. Ben ook pas net op weg, omdat 5 a 10 min na de start van m'n potje met een vriend van me de servers down gingen.LaurensFTW schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:30:
[...]
DH vond ik leuk worden toen je de rune kreeg van Bola Shot, waardoor je verschillende mobs kan taggen en alles in de rondte vliegt :-D
Nee maar het word toch algemeen aangenomen dat een Barbarian als eerste een klap uitdeelt. De monk is van de snelle combo's en WD, Wizard en DH er achter staan ter ondersteuning. Of zit ik nu helemaal verkeerd?EnigmaNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:29:
[...]
In D3 heb je niet echt tanks en healers enzo. Je bent meer op jezelf aangewezen, het is geen mmorpg speelstijl
tja je bent behoorlijk op jezelf aangewezen, maar in bijv uber trist in d2 blockte de paladin de boel in het algemeen.Anoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:37:
[...]
Nee maar het word toch algemeen aangenomen dat een Barbarian als eerste een klap uitdeelt. De monk is van de snelle combo's en WD, Wizard en DH er achter staan ter ondersteuning. Of zit ik nu helemaal verkeerd?
ik gok dat we nu blockende barb's krijgen.
Niet iedere char kan een tank spelen, je moet de skills ook mee hebben.
Barb vond ik in D2 altijd een van de mindere classes, maar moet hem in de beta nog proberen.
Volgens mij nietAnoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:37:
[...]
Nee maar het word toch algemeen aangenomen dat een Barbarian als eerste een klap uitdeelt. De monk is van de snelle combo's en WD, Wizard en DH er achter staan ter ondersteuning. Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Sommige classes kunnen nu eenmaal meer damage hebben dan andere. Dus de Barbs en Monks moeten de damage opvangen terwijl de dealers achter aan staan; de Wizards/WD/DH's. Natuurlijk doen Barbs en Monks ook damage maar ze zijn wel echt taaier dan de andere classes en dus meer geschikt om vooraan te staan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Iedere class in Diablo 3 is in staat zichzelf te redden. Ze hebben allemaal skills puur voor survivability. Er zijn dus geen standaard rollen voor elke class. Zoals in D2 en D1, ieder voor zich zeg maar.Anoniem: 439651 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:37:
[...]
Helemaal waar maar als je in een party speelt zal het toch zo gaan. Ik zie niet een DH in een mob staan en de Barb er achter met zijn weapon throwEnigmaNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:42:
[...]
Iedere class in Diablo 3 is in staat zichzelf te redden. Ze hebben allemaal skills puur voor survivability. Er zijn dus geen standaard rollen voor elke class. Zoals in D2 en D1, ieder voor zich zeg maar.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic