Kan even de bron niet vinden, maar wat ik me van eerdere berichten kan herinneren is het ja, ja en nee op je vragen.LaurensFTW schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:29:
Ik heb even rondgespeurd maar weinig gevonden, dus misschien dat jullie een link hebben of een antwoord.
Hoe zit het met het lootsysteem in multiplayer, wat ik begrepen heb is dat voor elke speler aparte loot dropt, maar mijn vraag is, is die loot ook anders? Kan iemand met veel MF betere items vinden dan de andere spelers in dezelfde game en beinvloed die MF ook de drops van andere personen?
Lees net pas over de PU acties, kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
Posten ze gewoon om 15:00 op facebook 10keys en wie ze wegkaapt heeft ze?
Lees maar even terug in het topic! Is namelijk al meerderen keren aan bod geweestkowapanga schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:31:
Lees net pas over de PU acties, kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
En kan je ook direct de andere acties zien die nog lopen voor betakeys
Volgens mij las ik het in-game, direct in het begin krijg je dat als pop-up te zien.Anoniem: 76109 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:31:
[...]
Kan even de bron niet vinden, maar wat ik me van eerdere berichten kan herinneren is het ja, ja en nee op je vragen.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Ik heb exact hetzelfe. Een acer laptop, 3 jaar oud, kostte me toen 600 petoties. Nog redelijke specs zelfs voor nu, maar D3 heeftie op low en een iets lagere resolutie nog steeds moeite mee...steamon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:26:
[...]
Op mijn acer van 3 jaar oud werkt het prima. Moet wel op Low en schaduw uitzetten. Maar heb een xps 15 besteld dus binnenkort draait het super.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik hoop dat dit de wrong accountname/password error fixed want ik krijg de error nog steeds
Ah ja nu zie ik het, kan ik dus ook wel vergeten.Chris89 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:34:
[...]
Lees maar even terug in het topic! Is namelijk al meerderen keren aan bod geweest
En kan je ook direct de andere acties zien die nog lopen voor betakeys
Zit op me werk zonder authenticator
Maar eens kijken naar die andere acties
Anoniem: 76109
Heb nu ook de mogelijkheid gehad om de D3 beta te proberen met het account van mijn neef. De Monk en Wizard geprobeerd.
Moet zeggen dat ik heel erg gecharmeerd ben van de monk. Eerste indruk is erg sterk en de skills zijn goed uitgewerkt. Ben er vrij zeker van dat dit mijn eerste char wordt die 60 gaat halen.
2e playthrough was met de wizard. In D2 speelde ik voornamelijk sorc en die vond ik ook heel leuk. De wizard viel me in het begin heel erg tegen. Skills leken erg zwak en had er geen goed gevoel bij. Toch maar door gespeeld en uiteindelijk vond ik hem toch wel leuk worden. Vooral toen ik spectral blade kreeg vond ik het wel grappig worden. Denk dat mijn wizard in D3 dan ook "close combat" build gaat worden, met explosive blast en energy armor bij spectral blade.
Speelde op mijn 3.5 jaar oude macbook pro. Alles zowat op laagste settings en speelt redelijk goed. Merkte wel dat als er meer mensen in de game kwamen dat ik dan wat last van stotteren kreeg. Ook leek het alsof dat stotteren meer werd naarmate ik langer in een game zat.
Moet zeggen dat ik heel erg gecharmeerd ben van de monk. Eerste indruk is erg sterk en de skills zijn goed uitgewerkt. Ben er vrij zeker van dat dit mijn eerste char wordt die 60 gaat halen.
2e playthrough was met de wizard. In D2 speelde ik voornamelijk sorc en die vond ik ook heel leuk. De wizard viel me in het begin heel erg tegen. Skills leken erg zwak en had er geen goed gevoel bij. Toch maar door gespeeld en uiteindelijk vond ik hem toch wel leuk worden. Vooral toen ik spectral blade kreeg vond ik het wel grappig worden. Denk dat mijn wizard in D3 dan ook "close combat" build gaat worden, met explosive blast en energy armor bij spectral blade.
Speelde op mijn 3.5 jaar oude macbook pro. Alles zowat op laagste settings en speelt redelijk goed. Merkte wel dat als er meer mensen in de game kwamen dat ik dan wat last van stotteren kreeg. Ook leek het alsof dat stotteren meer werd naarmate ik langer in een game zat.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 76109 op 28-02-2012 14:02 ]
Stel jij als speler hebt een hoge MF.Anoniem: 76109 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:31:
[...]
Kan even de bron niet vinden, maar wat ik me van eerdere berichten kan herinneren is het ja, ja en nee op je vragen.
Dus als iemand met lage MF een chest opent, dan is er een 'high mf' drop die voor jou alleen zichtbaar is. (?)
Geloof ik wisten ze dat nog niet zeker want zo kan je wel je team naaien, als jij items met mf stacked doe je minder damage dus moet je team meer doen maar zij zien daar niets van terug.Ward Vr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:17:
[...]
Stel jij als speler hebt een hoge MF.
Dus als iemand met lage MF een chest opent, dan is er een 'high mf' drop die voor jou alleen zichtbaar is. (?)
neejWard Vr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:17:
[...]
de gene die de check opent bepaalt de mf kans. dus als die iemand een alge mf hebt en jij hoog en hij doet de chest open dan zal de drop aan de hand bijn zijn mf bepaald worden
zo werkt het nu werkte het ook in D2....
[ Voor 4% gewijzigd door roboreaper op 28-02-2012 14:25 ]
Anoniem: 76109
Op het moment dat die items eruit springen zijn het drops voor iedere speler apart, dan kan er toch ook bij die drop per persoon rekening gehouden worden met de MF per persoon. Zo vreemd vind ik dat niet klinken.Ward Vr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:17:
[...]
Ik heb nu alle beta achievements gehaald.. wat kan ik met die dingen die ik ermee verdien? Ik kan de achievements trouwens niet vinden op mijn www.battle.net accountpage..
Die ga je ook niet terug vinden in de beta op je accountpage denk ik. Nu unlocken achievements nieuwe customization options voor je banner. Die banner staat in town in een public game voor iedereen te aanschouwen. Via die banner kan men naar je toe teleporteren.maniak schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:28:
Ik heb nu alle beta achievements gehaald.. wat kan ik met die dingen die ik ermee verdien? Ik kan de achievements trouwens niet vinden op mijn www.battle.net accountpage..
MHW: Jay
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Jongens jongens, hoewel de laatste update alweer een tijdje terug is staat er nog meer dan zat in de TS: psychoclown in "[PC] Diablo 3 - Deel 7"
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
shit, komen de nieuwe codes op PU-facebook, was ik uitgelogd via met m'n Authenticator!!!!
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Was nog niet eens 15u toen de keys al kwamen. Ik zat er nog vrij snel op, denk ik, maar in elk geval al te laat.
Vanmiddag om 18.00 uur heb je een nieuwe kans op insidegamer met een "wie het eerste komt, wint" principe dmv een key generator.
http://www.insidegamer.nl...betacodes-voor-diablo-iii
Edit: 150 keys straks om 18.00 en morgenochtend 50 met een prijsvraag
http://www.insidegamer.nl...betacodes-voor-diablo-iii
Edit: 150 keys straks om 18.00 en morgenochtend 50 met een prijsvraag
[ Voor 14% gewijzigd door microoo op 28-02-2012 15:03 ]
hoeveel worden er daar weggegeven?
Edit: heb t al, 150
Edit: heb t al, 150
[ Voor 25% gewijzigd door IIsnickerII op 28-02-2012 15:03 ]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Graag gedaan heAnoniem: 76109 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:01:
Heb nu ook de mogelijkheid gehad om de D3 beta te proberen met het account van mijn neef. Etc.
Met betrekking tot de MF, als de MF van de opener van de chest bepaald wat er dropt, ook voor de andere spelers in dezelfde game, hoe zit het dan met het killen van mobs? Is de killing blow bepalend, of degene die de meeste damage heeft gedaan?
Inderdaad, had ze volgens mij al zeer snel gezien, iets voor 15:00. Maar terug inloggen zorgt voor te trage reactie heh.... doeme tochQuicky schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:01:
Was nog niet eens 15u toen de keys al kwamen. Ik zat er nog vrij snel op, denk ik, maar in elk geval al te laat.
Ik was precies op tijd (2 voor 3) maar nog steeds te laat. En dat terwijl ik blind kan typen -.-
Sommige mensen zijn HEEEEL snel O.ololgast schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:05:
Ik was precies op tijd (2 voor 3) maar nog steeds te laat. En dat terwijl ik blind kan typen -.-
Ik kan enorm snel blind typen, maar moet zeggen dat een code ingeven best wel freakin' moeilijk is, zelfs met te kijken!!lolgast schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:05:
Ik was ook vrij snel met de PU actie, maar bij het invullen kreeg ik de volgende melding:
The game key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. “eu.battle.net”) in your web browser, or for a different Battle.net account.
Weet iemand wat dit betekent? Gisteren stond er namelijk: The key has allready been claimed.
Zou zuur zijn als mijn regio niet juist staat en dat ik daardoor keys misloop
The game key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. “eu.battle.net”) in your web browser, or for a different Battle.net account.
Weet iemand wat dit betekent? Gisteren stond er namelijk: The key has allready been claimed.
Waarschijnlijk een typo?Shady15 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:06:
Ik was ook vrij snel met de PU actie, maar bij het invullen kreeg ik de volgende melding:
Ziet er wel naar uit... Ben bang dat je inderdaad pech hebt. Check voor de zekerheid op welke regio je stond (moet wel EU zijn denk ik).Shady15 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:06:
Maakt niet uit wie de killing blow geeft of hoeveel damage. Als jij maar in een bepaalde range bent van de kill, zal er loot droppen voor jou. En die loot is altijd persoonlijk en afhankelijk van jouw MF. En volgens mij werkt een chest drop exact hetzelfde. Dus die wordt niet bepaald door degene die de chest opent. Personal loot is personal.anu schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Graag gedaan he
Met betrekking tot de MF, als de MF van de opener van de chest bepaald wat er dropt, ook voor de andere spelers in dezelfde game, hoe zit het dan met het killen van mobs? Is de killing blow bepalend, of degene die de meeste damage heeft gedaan?
MHW: Jay
Morgen zal het bij PU een tekstveld zijn ipv image. Maakt het iets makkelijker.. Zou niemand de eerste lijn pakken?
Dan zal het waarschijnlijk een grotere kans hebben dat de codes weggebot worden... dat zou zonde zijn...Blackminister schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:14:
Morgen zal het bij PU een tekstveld zijn ipv image. Maakt het iets makkelijker.. Zou niemand de eerste lijn pakken?
Misschien dat ze er morgen bijzetten: "De keys moeten achterstevoren ingevuld worden!"
Dat gaat die bot niet kunnen
.
Dat gaat die bot niet kunnen
Is het trouwens mensen al opgevallen dat:
spoiler: Diablo 3
De eerste merchant na het verslaan van de Skeleton King verdwenen is? Dit zal vast de volgende quest in het gehele spel zijn. Hij lijkt ook wel een beetje op zo'n Ghost Miner.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Je bedoelt degene die het dichtst bij de poort staat?Tormbo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:22:
Is het trouwens mensen al opgevallen dat:
spoiler: Diablo 3De eerste merchant na het verslaan van de Skeleton King verdwenen is? Dit zal vast de volgende quest in het gehele spel zijn. Hij lijkt ook wel een beetje op zo'n Ghost Miner.
Bij mij is die zeker wel aanwezig
Bij mij toch echt niet, tenminste, niet als ik direct na het gespoilerde terug ga naar de town.
spoiler:
Of is hij verhuisd?
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Het is mij ook opgevallen. Weet niet of het bij iedereen was maar het is me zeker al opgevallen dat hij op een gegeven moment is verdwenen.
- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Hmm misschien heb ik niet helemaal goed gekeken dan, zal er eens op letten
Krijg nou wat
Bij de PU actie nu opeens in plain text 
Zo wat e een vooruitgang! Morgen maar weer even mee doen, vandaag net te laat....

Zo wat e een vooruitgang! Morgen maar weer even mee doen, vandaag net te laat....
Complete noob vraag. Hoe claim je die key? Hebben jullie meteen iets open staan waardoor je dat kan zien ofzo?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Zo snell mogelijk ik het add game scherm van b.net toevoegen (in het geval van de PU) Vanavond maar voor de 2e keer een monk proberen, gisteren toch goede verhalen overgehoord wanneer je level 8+ bent.Donnie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:50:
Complete noob vraag. Hoe claim je die key? Hebben jullie meteen iets open staan waardoor je dat kan zien ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 28-02-2012 15:52 ]
hier heb je duidelijk voordeel met een dualscreen setupPuc van S. schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:51:
[...]
Zo snell mogelijk ik het add game scherm van b.net toevoegen (in het geval van de PU) Vanavond maar voor de 2e keer een monk proberen, gisteren toch goede verhalen overgehoord wanneer je level 8+ bent.
Gewoon twee schermpjes naast elkaar plakken op een willekeurige 24"+ monitor moet ook wel werken denk ik hoorFlghter1982 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:53:
[...]
hier heb je duidelijk voordeel met een dualscreen setup
Het werkt zelfs prima op een 18" laptop hoorlolgast schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Gewoon twee schermpjes naast elkaar plakken op een willekeurige 24"+ monitor moet ook wel werken denk ik hoor
Nieuwschierig!!! hopelijk vanavond of morgen een key bemachtigen 
Vinden de mense die m al hebben heeeel erg verschillend van d2 of in grote lijnen hetzelfde?
Vinden de mense die m al hebben heeeel erg verschillend van d2 of in grote lijnen hetzelfde?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Ik zou haast zeggen dat de gameplay lekkerder is zelfs dan D2, je bent veel meer betrokken bij de omgeving, en wilt ook sneller alle los staande mobs dood maken, en niet zoals in D2 op de map staren en door lopen.TOYS schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:00:
Het speelt echt lekker weg.
Het verschilt qua systeem wel enigzins. Ik vind de skilltree veel overzichtelijker en de hotkeys goed geplaatst. Verder is en blijft het diablo. Hetzelfde gevoel als dat je hebt met de oudere versies, alleen dan in een compleet next-gen jasje.TOYS schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:00:
Mee eens... Alhoewel ik het "next-gen" jasje niet heel erg next-gen vind. Graphics en dergelijke zijn oké maar geen spektakel of lust voor het oog. Overigens vind ik dit ook niet noodzakelijk voor de game.IIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:04:
[...]
Het verschilt qua systeem wel enigzins. Ik vind de skilltree veel overzichtelijker en de hotkeys goed geplaatst. Verder is en blijft het diablo. Hetzelfde gevoel als dat je hebt met de oudere versies, alleen dan in een compleet next-gen jasje.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
De graphics zelf misschien niet, maar ik vind het wel leuk dat als je in het rond zwaait met je wapens, de lijken op de vloer ook nog enigzins van physics voorzien zijn, en een beetje in het rond vliegen. Voor diablo vind ik het helemaal next-gen.Jackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:06:
[...]
Mee eens... Alhoewel ik het "next-gen" jasje niet heel erg next-gen vind. Graphics en dergelijke zijn oké maar geen spektakel of lust voor het oog. Overigens vind ik dit ook niet noodzakelijk voor de game.
Anoniem: 446225
ook diablo moet met z'n tijd meegaan en heeft dat zeker gedaan. Het ziet er mijn inziens prima uit. Beta is erg kort maar een super leuke teaser op wat er allemaal komen gaat.IIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:08:
[...]
De graphics zelf misschien niet, maar ik vind het wel leuk dat als je in het rond zwaait met je wapens, de lijken op de vloer ook nog enigzins van physics voorzien zijn, en een beetje in het rond vliegen. Voor diablo vind ik het helemaal next-gen.
laten we hopen dat we a.s. maandag een release datum krijgen
tot hoe ver kan je in de beta dan???
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Volgens mij is alles speelbaar maar je kan maar levelen tot level 13TOYS schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:12:
tot hoe ver kan je in de beta dan???
Heb m nog niet uit kunnen spelen m.i.v. overheating. Ben tot lvl 5 gekomen en sta nu ergens middenin de cathedral. Tot nu toe heb ik van ELKE seconde genoten! Ik ben er 100% van overtuigd dat ik hem ga halen als hij uit komt. Nu moet ik hem eerst nog even uitspelen en daarna een mooie review schrijven en wat feedback geven.Anoniem: 446225 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:11:
[...]
ook diablo moet met z'n tijd meegaan en heeft dat zeker gedaan. Het ziet er mijn inziens prima uit. Beta is erg kort maar een super leuke teaser op wat er allemaal komen gaat.
laten we hopen dat we a.s. maandag een release datum krijgen
nee. je kan maar tot king leoric komen. dat is ongeveer 20% van act1 en maximaal idd lvl 13Chris89 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:13:
[...]
Volgens mij is alles speelbaar maar je kan maar levelen tot level 13
Dus je vind het vreemd dat een budget model van 3 jaar geleden nu moeite heeft met spellen spelen...IIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:43:
[...]
Ik heb exact hetzelfe. Een acer laptop, 3 jaar oud, kostte me toen 600 petoties. Nog redelijke specs zelfs voor nu, maar D3 heeftie op low en een iets lagere resolutie nog steeds moeite mee...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Afhankelijk van de bron wordt er gezegd dat de beta ca. 33% tot 50% is van act 1. In ieder geval niet 20%.Flghter1982 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:14:
[...]
nee. je kan maar tot king leoric komen. dat is ongeveer 20% van act1 en maximaal idd lvl 13
Voor wat er nog moet gebeuren in Act 1:
Ik denk zelf ongeveer 33%.
spoiler:
Tyreal vinden, bron van de harvesters en de undead vinden (Waarschijnlijk Butcher) en dan nog een beetje klaarzetten om naar volgende act te gaan.
budget? ik zie rond de 300 euro als budget! Ik zit er voorlopig mee opgescheept. Mijn high-end PC zal ik de komende maanden nog niet te zien krijgen m.i.v. buitenlandse stage... Misschien is tegen die tijd Diablo 3 al uit Laten we het hopen...Dakreal schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:15:
[...]
Dus je vind het vreemd dat een budget model van 3 jaar geleden nu moeite heeft met spellen spelen...wat vreemd zeg ;-)
Edit: het kan eraan liggen dat ik een AMD proc heb. Wat een miskoop
[ Voor 6% gewijzigd door IIsnickerII op 28-02-2012 16:19 ]
Deze link is weer dood???
http://www.computerandvideogames.com/betas/diablo/step1.php
Of heb ik het verkeerd?
Of heb ik het verkeerd?
-step1.php = http://www.computerandvideogames.com/betas/diablo/Chris89 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:22:
Deze link is weer dood???
Of heb ik het verkeerd?
Feralio schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:17:
Voor wat er nog moet gebeuren in Act 1:
spoiler:Tyreal vinden, bron van de harvesters en de undead vinden (Waarschijnlijk Butcher) en dan nog een beetje klaarzetten om naar volgende act te gaan.
spoiler:
Wat dacht je van de falling star vinden? wat hoogstwaarschijnlijk de black soulstone is van het azmodan filmpje.
Voor gamen is 600 euro aardig budget voor een laptop aangezien er dan geen fatsoenlijke videokaart in zitIIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:18:
[...]
budget? ik zie rond de 300 euro als budget! Ik zit er voorlopig mee opgescheept. Mijn high-end PC zal ik de komende maanden nog niet te zien krijgen m.i.v. buitenlandse stage... Misschien is tegen die tijd Diablo 3 al uit Laten we het hopen...
Edit: het kan eraan liggen dat ik een AMD proc heb. Wat een miskoop
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zware spoilerBulls schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:33:
[...]
spoiler:Wat dacht je van de falling star vinden? wat hoogstwaarschijnlijk de black soulstone is van het azmodan filmpje.
spoiler:
Fallen Star is Tyrael
Waar kan je dit soort dingen lezen/ te weten komen?Feralio schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:36:
[...]
Zware spoiler
spoiler:Fallen Star is Tyrael
book of cainmicrooo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:38:
[...]
Waar kan je dit soort dingen lezen/ te weten komen?
er zit een mobility radeon 4xxx series kaart in. Moet voldoende zijn. Maar de videokaart is het probleem niet. Het is de AMD Athlon 2x 2Ghz Dualcore CPU die erin zit. Kheb er alleen maar problemen mee...Dakreal schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:34:
[...]
Voor gamen is 600 euro aardig budget voor een laptop aangezien er dan geen fatsoenlijke videokaart in zitvoor 300 euro kan je amper internet op een laptop ;-)
Staat inderdaad in Book of Cain:
spoiler:
"And in the end of days, wisdom shall be lost
As justice falls upon the world of men.
Valor shall turn to wrath
And hope will be swallowed by despair.
Death at last shall spread its wings over all
As fate lies shattered forever."
Tyrael is Justice.
As justice falls upon the world of men.
Valor shall turn to wrath
And hope will be swallowed by despair.
Death at last shall spread its wings over all
As fate lies shattered forever."
Tyrael is Justice.
Boeit jullie dat verhaal iets eigenlijk? Mij totaaaaal niet
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Jij drukt ook zeker alle dialogen door of niet. Het is juist het verhaal in combinatie met de gameplay die blizzard games zo beroemd hebben gemaakt!Jackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:46:
Mij wel
maar eigenlijk ook alleen bij blizz games, andere games word ik eigenlijk nooit zo in het verhaal gezogen, maar bij blizzard games op de een of andere manier vaak juist wel, dat is 1 van de dingen die het voor mij weer meerwaarde geeft boven andere games.
je speelt toch een spel omdat er een goede verhaallijn en fantasy inzit... ik wel in iedergeval...Jackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:46:
vind dat je veel mist als je het verhaal niet kent. Had het zelf iig niet willen missen
Nee je speelt een spel daadwerkelijk om de gameplay, maar je VOLGT het spel om het verhaal.Anoniem: 446225 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:49:
[...]
je speelt toch een spel omdat er een goede verhaallijn en fantasy inzit... ik wel in iedergeval...
vind dat je veel mist als je het verhaal niet kent. Had het zelf iig niet willen missen
kijk erg mooi verwoordIIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:50:
[...]
Nee je speelt een spel daadwerkelijk om de gameplay, maar je VOLGT het spel om het verhaal.
heb book of cain ook al thuis dus vooral besteld om juist de gehele verhaallijn te snappen. Blizzard maakt idd games gebasseerd op een fantastische verhaallijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 446225 op 28-02-2012 16:53 ]
De enige reden waarom ik bijv. WoW zo lang ben blijven spelen komt niet omdat ik het leuk vond om elke week te falen op hetzelfde deel en dat genoeg reden vond om door te blijven gaan. Het verhaal ná dat stuk waar ik op vast liep was de reden om het opnieuw te blijven proberen
Absoluut, je kan dit ook wel dromen na een aantal maal.IIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:48:
[...]
Jij drukt ook zeker alle dialogen door of niet?
Dit inderdaad... maar dat verhaal is je ook wel helder tot achter de komma na vijf keerIIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:50:
[...]
Nee je speelt een spel daadwerkelijk om de gameplay, maar je VOLGT het spel om het verhaal.
[ Voor 27% gewijzigd door Jackson Claxon op 28-02-2012 16:58 ]
YES! eindelijk eigen beta key via gamer.nl! Wie het eerst komt wie het eerst maalt verhaaltje! gelukkig was ik snel!
Me happy now! 
Edit: er komen nog meer keren wanneer je kans maakt, zie link http://www.gamer.nl/prijs...iablo-iii-betakey-1e-kans
Edit: er komen nog meer keren wanneer je kans maakt, zie link http://www.gamer.nl/prijs...iablo-iii-betakey-1e-kans
[ Voor 34% gewijzigd door tim.scheffer op 28-02-2012 17:02 ]
Heb vorige week ook kunnen spelen. Het is toch echt weer een Diablo. Toch anders dan deel 2, maar het voelt erg vertrouwd aan. Heb als een Demonhunter gespeeld, maar dat is toch wel erg gaaf. Ik Beetje aan het uitproberen geweest met de verschillende wapens ( Bow, Crossbow of 2x Handcrossbow), alle 3 de opties laten je character toch wel anders spelen.
Of ik de beta met het huidige content nog een keer aanraak betwijfel ik. Ik wacht geduldig af tot de release
Of ik de beta met het huidige content nog een keer aanraak betwijfel ik. Ik wacht geduldig af tot de release
Je moet hem toch minstens een keertje uitspelen met elke classhawker schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:22:
Heb vorige week ook kunnen spelen. Het is toch echt weer een Diablo. Toch anders dan deel 2, maar het voelt erg vertrouwd aan. Heb als een Demonhunter gespeeld, maar dat is toch wel erg gaaf. Ik Beetje aan het uitproberen geweest met de verschillende wapens ( Bow, Crossbow of 2x Handcrossbow), alle 3 de opties laten je character toch wel anders spelen.
veel tijd kost het toch niet.
Het voelt vertrouwd aan is precies juist. Ik begon gisteren met spelen en ik merkte dat ik automatisch shift inhield bij een ranged attack (dan blijf je staan) en later kwam een pop-up waarin dit werd uitgelegd. Toen bedacht ik me al hoe makkelijk het weer speelt en hoe snel je erin zit.hawker schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:22:
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Anoniem: 311097
Inmiddels even een paar dagen niet gespeeld. Ben wat dingen aan het regelen (verhuizing, nieuwe baan etc.). Wat een moeite zeg om ~20 pagina's te lezen hier. Jullie spammen bij het leven!
Erg jammer van Leeghoofd zijn account. Enige updates? Hij gaf een prima voorbeeld waar anderen niet aan konden tippen. Myself included. Erg jammer dat er misbruik wordt gemaakt, wie het ook is geweest.
Verder ben ik wel erg nieuwsgierig naar a.s. maandag, dat artikel van incgamers ziet er interessant uit. Is eigenlijk wel logisch dat we een release date krijgen met CeBit. Is een van de weinige (grotere) events voor enige tijd en daarbij past het goed bij de blue post die we van Jay Wilson hadden gekregen.
Wel geinig dat ik met een nieuwe baan start in Maart. Nu zit release hoogstwaarschijnlijk weer net even dichterbij dan ik dacht. Hopelijk kan ik wat dagjes vrij nemen.
Erg jammer van Leeghoofd zijn account. Enige updates? Hij gaf een prima voorbeeld waar anderen niet aan konden tippen. Myself included. Erg jammer dat er misbruik wordt gemaakt, wie het ook is geweest.
Verder ben ik wel erg nieuwsgierig naar a.s. maandag, dat artikel van incgamers ziet er interessant uit. Is eigenlijk wel logisch dat we een release date krijgen met CeBit. Is een van de weinige (grotere) events voor enige tijd en daarbij past het goed bij de blue post die we van Jay Wilson hadden gekregen.
Wel geinig dat ik met een nieuwe baan start in Maart. Nu zit release hoogstwaarschijnlijk weer net even dichterbij dan ik dacht. Hopelijk kan ik wat dagjes vrij nemen.
Oooh, weer een grote nieuwe wave... Niet zo gek dat daarom B.net zo lagt vanmiddag.
Zowel Sc2 als D3 waren wel wat slecht te spelen zo even na 17:00.
Fijn dat ze volgende week een zooi servers over de hele wereld aan gaan gooien. Ik hoop alleen dat dat niet hun aankondiging wordt, maar dat ze er meteen een release date op plakken.
Inmiddels ondanks de lag Betamaxed gehaald, ik heb alleen de overachiever en life saver niet. Life saver is ook wel een beetje onzin, ik ben net met een wizard zonder aan te vallen zonder gear naar Deckard gerend en zelfs dan heb je nooit het idee dat je dood kunt gaan. Als je als level 3 waar je normaal level 6 bent zonder gear nog niet dood kan, dan weet ik het ook niet meer.
Zowel Sc2 als D3 waren wel wat slecht te spelen zo even na 17:00.
Fijn dat ze volgende week een zooi servers over de hele wereld aan gaan gooien. Ik hoop alleen dat dat niet hun aankondiging wordt, maar dat ze er meteen een release date op plakken.
Inmiddels ondanks de lag Betamaxed gehaald, ik heb alleen de overachiever en life saver niet. Life saver is ook wel een beetje onzin, ik ben net met een wizard zonder aan te vallen zonder gear naar Deckard gerend en zelfs dan heb je nooit het idee dat je dood kunt gaan. Als je als level 3 waar je normaal level 6 bent zonder gear nog niet dood kan, dan weet ik het ook niet meer.
Ik had dezelfde code.
Had mijn Battlenet account van m'n hotmail naar xs4all mail overgezet. Maar nu ik hem terug heb gezet doet hij het weer.
Had mijn Battlenet account van m'n hotmail naar xs4all mail overgezet. Maar nu ik hem terug heb gezet doet hij het weer.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
heeft iemand een directe download van de beta, de downloader is super traag op het moment (300 kbs @ 100 mbs lijn)
- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Even wat key zooi getrashed, dat gaat toch niemand teruglezen.
Downloaden gaat hier inderdaad ook tergend langzaam. Heb nagedacht over zoeken op usenet, maar nu weet ik in ieder geval zeker dat het installeren gaat zoals het hoortExill schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:31:
heeft iemand een directe download van de beta, de downloader is super traag op het moment (300 kbs @ 100 mbs lijn)
Ja via usenet/torrent gaat het waarschijnlijk niet lukken. Ik had al een versie geïnstalleerd, maar nu ik die probeer te patchen werkt het niet. Gewoon via de officiële installer dus. (net key gewonnen bij IGlolgast schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:39:
[...]
Downloaden gaat hier inderdaad ook tergend langzaam. Heb nagedacht over zoeken op usenet, maar nu weet ik in ieder geval zeker dat het installeren gaat zoals het hoort
WEBN & chill (@IBKR)
Zo dan, na de hele middag, om de tijd te doden, Diablo 2 gespeeld te hebben is nummer 3 wel een hele omslag qua graphics. 
Ondanks dat het soms even laggy is speelt het heerlijk weg.
Ben begonnen met de Demon Hunter en dat past goed bij mn speelstijl merk ik. Anyway, ik ga me maar weer opsluiten.
Ben begonnen met de Demon Hunter en dat past goed bij mn speelstijl merk ik. Anyway, ik ga me maar weer opsluiten.
Anoniem: 439651
Kom je over 3 weken helemaal bebaard en onder de kruimels eens naar buiten struikelen, al roepend welk jaar het is?superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:24:
Zo dan, na de hele middag, om de tijd te doden, Diablo 2 gespeeld te hebben is nummer 3 wel een hele omslag qua graphics.

Heb net ook even het Book of Cain besteld. Ben toch altijd zeer geïnteresseerd in de lore van een spel!
Ik heb vanavond dat ik enorme slechte performance heb van D3, gewoonlijk krijg ik 20 fps als er 3 man vol aan het casten is, nu heb ik dat al in mijn eentje....superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:24:
Tnx!Anoniem: 439651 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:36:
Gamekings.tv geeft ook Beta keys weg.
Hopen dat het deze keer wel raak is
Huh!? Krijg je het sowieso voor elkaar met meer dan 2 spelers aan de gang te gaan? Heb ik nooit gehad, terwijl ik toch al een public game of 20 gespeeld heb. Tijd om wat meer mensen toe te voegen in Social denk ik.Dalyxia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:32:
[...]
Ik heb vanavond dat ik enorme slechte performance heb van D3, gewoonlijk krijg ik 20 fps als er 3 man vol aan het casten is, nu heb ik dat al in mijn eentje....
Meh server maintenance
Net als ik met de wizzard wil beginnen.
Ook een key via insidegamer bemachtigd, cool! Net Barbarian stuk gespeeld, erg vet. Nu 2 uur maintanance, fuck zeg. Beetje raar idee vind ik dat nu, single-player game niet kunnen spelen omdat de server down is.
Dit drukt de pret ook aan deze kantKaasje123 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:29:
Meh server maintenanceNet als ik met de wizzard wil beginnen.
Anoniem: 439651
Niet zo piepen, jullie hebben tenminste een keyJackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:39:
[...]
Dit drukt de pret ook aan deze kant
Van 10.30 AM naar 12.30 PM, is dat niet 14 uur?DeepSeven schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:39:
Ook een key via insidegamer bemachtigd, cool! Net Barbarian stuk gespeeld, erg vet. Nu 2 uur maintanance, fuck zeg. Beetje raar idee vind ik dat nu, single-player game niet kunnen spelen omdat de server down is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic