Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
dat is balen man, ben je zo goed om je acc uit te lenen gebeurt ditLeeghoofd21 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:53:
Ik heb niet zo leuk nieuws voor de mensen die nog op mijn beta willen spelen.
Op de een of andere manier is het iemand gelukt om in die account te komen en het PW te veranderen.
Derhalve kan ik hem niet meer uitlenen.
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat het geen Tweaker was maar ik betreur het wel.
So sorry my friends..
als je je gegevens naar waarheid hebt ingevuld is een mailtje naar blizzard met je id kaart erbij genoeg.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
kopie van je id kaart that isAxewi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:35:
[...]
dat is balen man, ben je zo goed om je acc uit te lenen gebeurt dit
als je je gegevens naar waarheid hebt ingevuld is een mailtje naar blizzard met je id kaart erbij genoeg.
scan om precies te zijn....
hoe wou je anders je id E-mailen ?
[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2012 01:00 ]
6320wp | Zendure 2400 AC | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Meh.. Waarom altijd op de tijden/dagen dat ik niet thuis ben? Morgen heb ik een cursus op het werk tot half 9superbassie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:41:
Het duurde even maar Insidegamer gaat ook 200 keys weggeven.
150 voor de mensen met snel internet en 50 dmv een prijsvraag.
Er is nog hoop!
Wat denken jullie?
- BETA keys en het uitlenen/vragen daarvan, wil ik iedereen verwijzen naar irc.tweakers.net/diablo3
[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 27-02-2012 19:55 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Iets met beta keys en het NIET vragen hierna. Als iemand wil aanbieden, dan doen ze dat zelf wel.gielz schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:40:
Ey mede diablofans
Heeft er iemand nog eventueel een diablo beta account te leen die klaar is met de beta?
Of eventueel een beta key te koop?
Heb nu met een aantal sites meegedaan om een key te winnen maar helaas zonder succes zoals bijna iedereen. Ik sta klaar voor de insidegamers F5 actie!
Open Beta
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Anoniem: 446996
Hopelijk brengen ze het volledige spel snel uit dan is er ook geen gedoe meer met raffles. Wacht al lang genoeg op een vervolg >:(.
-Offtopic.
Heb me pas geregistreerd op tweakers, vroeger ging dit niet met een gmail.com/hotmail.com account maar nu lukte het wel, weet iemand hoelang dat dit al is?
Anoniem: 383198
Had eerst de hele tijd die nare error..
Joepie!
meh

Doe maar "gone gold", en liefst ook niet 2 maand int voren, maar gewoon -we ship next week-
ben er blijkbaar alleen of heb ik ergens een fout gemaakt? geen ervaring met mirc
edit : laat maar,ben erin nu
[ Voor 10% gewijzigd door sutro op 27-02-2012 20:13 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Jammer zeg!Leeghoofd21 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:53:
Op de een of andere manier is het iemand gelukt om in die account te komen en het PW te veranderen.
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat het geen Tweaker was maar ik betreur het wel.
So sorry my friends..
Vreemd dat dat lukt als je een authenticator hebt :-S...
Anoniem: 446996
Mail blizzard en zeg dat het een account voor forumgangers hier was en dat het gehacked is, misschien kunnen zij in de logs het IP + MAC achterhalen?We zijn hier toch tweakers, de rest kunnen we zelf wel
ze zijn dus bezig met fixen zal ff screenshot plaatsen

[ Voor 28% gewijzigd door Axewi op 27-02-2012 20:43 ]
Grats! Ik kan helaas nog niet inloggen, maar ik heb wel al wat zitten knutselen met talent builds etc etc. Zo begint echt op WoW te lijken qua talents etc!
@hieronder,
Zo denk ik er ook over, dit slaat echt helemaal nergens op. Of doe dan iig een beetje een fatsoenlijk werkend systeem of mail gewoon naar iedereen.... al had ik natuurlijk niet zo lopen klagen als ik al een key had
[ Voor 49% gewijzigd door jeNno op 27-02-2012 21:11 ]
De hele tijd, die gare klok reset gewoon weer, en de seconde dat het 9-uur of welk uur dan ook is, heb ik een time-out. Belachelijk, een key proberen te krijgen maakt meer kapot dan je lief is... geef gewoon iedereen 1 die laatste maand, wat boeit dat nu nog zou ik zeggen.jeNno schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:01:
Loopt die CVG facebook actie bij jullie ook steeds vast ?? Elke keer als er weer een uur voorbij is dan looptie vast

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Maaruh, hoe zou je weten of je gewonnen hebt?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
same here.honnez schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:35:
Misschien wel, maar helpt het om meerdere tabjes te openen, ik denk dat juist ook tegenwerkingen heeft. Zojuist weer een timer geweest, hij laadde bij mij geen nieuwe pagina, maar de klok werd gewoon gereset. Dit is net of kijk je naar verf dat aant drogen is...
Was net even een poging aan het doen, telt leuk af maar dan staat hij op 0 en krijg ik de 404 error...
Vervolgens refresh je de hele website en staat er alweer een andere tijd...
Mocht er iemand willen spelen, DM me even!
Signature
Bij mij werkt het ook niet, ook lekker vaag als je meerdere tabs open hebt dat de tijd verschilt..Chris89 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:33:
Zijn der nog mensen aan het hunten op "Computer and Video Games" voor een beta key?
Was net even een poging aan het doen, telt leuk af maar dan staat hij op 0 en krijg ik de 404 error...
Vervolgens refresh je de hele website en staat er alweer een andere tijd...
Lekker vaag en fustrend dus...jeNno schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:39:
[...]
Bij mij werkt het ook niet, ook lekker vaag als je meerdere tabs open hebt dat de tijd verschilt..
Maar nu moet ik zeggen dat het wel een heel vet spel is
Meh, niet anders dan SC2 eigenlijk. Dus ja, CPU intensiever dan andere games, maar niet heel erg. Physics gaan simpelweg voor rekening van de CPU, animaties voor de eerste keer uitvoeren geeft wat spikes, maar over het algemeen kan iedere core i3 en hoger het gewoon aan.matsen schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 00:10:
Vandaag eindelijk geen last meer van de 315300 login error. Wel slecht dat die bug pas na iets van 10 dagen is opgelost, niet verwacht van blizzard.
Maar nu moet ik zeggen dat het wel een heel vet spel is. Heb alleen wel een beetje het gevoel dat het spel zeer cpu intensief is.
Eigenlijk juist wel netjes gedaan, D3 gebruikt namelijk netjes HT en alle cores die je in je systeem hebt zitten, anders dan vele console ports die met 3x 800mhz b.v. al stoppen.
Gelukkig na het terug zetten is het weer Ok.
[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 28-02-2012 00:31 ]
animaties de 1e keer ligt gewoon aan de harde schijf.djunicron schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 00:24:
[...]
Meh, niet anders dan SC2 eigenlijk. Dus ja, CPU intensiever dan andere games, maar niet heel erg. Physics gaan simpelweg voor rekening van de CPU, animaties voor de eerste keer uitvoeren geeft wat spikes, maar over het algemeen kan iedere core i3 en hoger het gewoon aan.
Eigenlijk juist wel netjes gedaan, D3 gebruikt namelijk netjes HT en alle cores die je in je systeem hebt zitten, anders dan vele console ports die met 3x 800mhz b.v. al stoppen.
omdat er door runes en mob skills zoveel verschillende animaties zijn laad hij een animatie pas in het geheugen als je hem voor het eerst tegenkomt.
Voordeel is dat je minder ram nodig hebt. En zonder dit zou je waarschijnlijk na elke teleport of nieuwe zone een laadscherm krijgen.
Hoop dat je je account nog terug kan krijgen en dat je niets kwijt bent.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Kan je niet via de secret question je account terug halen?Leeghoofd21 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:53:
So sorry my friends..
Tis maar wat je hoop noemtsuperbassie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:41:
Het duurde even maar Insidegamer gaat ook 200 keys weggeven.
150 voor de mensen met snel internet en 50 dmv een prijsvraag.
Er is nog hoop!
Vind het jammer dat ze niet gewoon net als bij SC2 pre-order beta keys weggeven. Voor de loyale fans een leuke bonus zonder al te veel poespas.
Knap waardeloos inderdaad. Kan je niet anders een telefoontje richting Blizzard doen? Voor hetzelfde geld hebben ze je eruit gegooid omdat ze door hadden dat er VEEL mensen op je account aan het spelen waren. D3 stuurt namelijk nogal veel dingen op bij het starten, waaronder je hardware config en wat andere zaken, ze zullen zeker weten dat er vanaf verschillende adressen met uiteenlopende hardware gespeeld is.matsen schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 00:46:
[...]
Kan je niet via de secret question je account terug halen?
==
Inmiddels bijna alle achievements gehaald, alleen nog de WD maxen (level 12) en die life saver halen.
Life Saver is wat mij betreft echt zo'n "alleen met vrienden" achievement, want het is vrijwel onmogelijk dood te gaan in de beta. Zelfs een level 10 WD heeft gewoon al 800hp, net als de wizard. Beetje gek is het wel, maar zelfs met glasscanon en zonder armor lukt het mij niet om dood te gaan ingame, voordat ik dood ben van verveling van het wachten tot mobs me hebben gesloopt.
Wel opmerkelijk trouwens hoe de voorheen minder sterke classes nu vooral via crafting gebuft zijn: M'n DH heeft een boogje die de DPS naar de 70 brengt, toch wel flink hoger dan alle andere classes.
Ook dat boek voor de Wizard is een behoorlijke boost.
Waar ik eerst niets aan de WD vond, wordt dat wel wat beter met bats en firebombs. Eindelijk wat directere spells, maar geweldig is het nog niet. Maar zelfs dan loop je met 35dps of hoger overal lachend doorheen. Maar een >10 sec SK kills zoals met een barb, wizard of DH lukt niet.
Amu runs zouden trouwens wel kunnen werken, ik heb er inmiddels 2, wel beide van Returned of de SK zelf afkomstig. (1 gold pickup radius en 1-2 damage added)
Trouwens weer een rare special mob gevonden: een ghost digger met als ondertitel "must be digging those ores" welke je niet aanvalt. Z'n normale naam las ik niet zo snel, hij was oneshotted met een hungering arrow, maar hij maakte anders dan z'n knockback vriendjes geen poging ook maar op me af te lopen, te druk aan het graven.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
(blood raven stelde al helemaal niets voor)
[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 28-02-2012 09:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Eigenlijk was die vrij makkelijk op mijn Wiz, mobs verzamelen, rooten met frostnova en dan idd een Orb erop.Tormbo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:26:
Ik vind zelf vooral de 20 mobs/hit lastig te halen, misschien eerst mijn Wiz nog even wat betere gear geven en dan wat mobs verzamelen voor een Orb kill
Hoogste killspree wat ik gehaald heb was meen ik op mijn Barb, 94 kills ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 28-02-2012 09:43 ]
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
De DH had en heeft sowieso op level 13 al een zieke rare crossbow die ze kan craften. Zij kon ook zo'n beetje het hoogste DPS halen in heel de beta. Mijn inziens was DH juist niet een van de 'zwakkere' classes.djunicron schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 04:23:
[...]
Wel opmerkelijk trouwens hoe de voorheen minder sterke classes nu vooral via crafting gebuft zijn: M'n DH heeft een boogje die de DPS naar de 70 brengt, toch wel flink hoger dan alle andere classes.
Ook dat boek voor de Wizard is een behoorlijke boost.
Toevallig vond ik er eentje toen ik net een paar runs wilde doen. Net als in D2 moet je gewoon geluk hebben bij runs.Amu runs zouden trouwens wel kunnen werken, ik heb er inmiddels 2, wel beide van Returned of de SK zelf afkomstig. (1 gold pickup radius en 1-2 damage added)
Je weet dat Trombo het niet heeft over massacre maar over een enkele slag?Puc van S. schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:37:
[...]
Eigenlijk was die vrij makkelijk op mijn Wiz, mobs verzamelen, rooten met frostnova en dan idd een Orb erop.
Hoogste killspree wat ik gehaald heb was meen ik op mijn Barb, 94 kills ^^
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 14:44
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
De persoonlijke gegevens van een B.NET account zijn niet te wijzigen, dus je kunt bij Blizzard support altijd je account weer terugkrijgen, eventueel met legitimatie (kopietje paspoort bijvoorbeeld).djunicron schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 04:23:
[...]
Knap waardeloos inderdaad. Kan je niet anders een telefoontje richting Blizzard doen? Voor hetzelfde geld hebben ze je eruit gegooid omdat ze door hadden dat er VEEL mensen op je account aan het spelen waren. D3 stuurt namelijk nogal veel dingen op bij het starten, waaronder je hardware config en wat andere zaken, ze zullen zeker weten dat er vanaf verschillende adressen met uiteenlopende hardware gespeeld is.
Ja het waren dan ook 2 verschillende opmerkingen: 1) met de wiz is het vrij gemakkelijk met Frost Nova en orb.psychoclown schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:04:
[...]
De DH had en heeft sowieso op level 13 al een zieke rare crossbow die ze kan craften. Zij kon ook zo'n beetje het hoogste DPS halen in heel de beta. Mijn inziens was DH juist niet een van de 'zwakkere' classes.
[...]
Toevallig vond ik er eentje toen ik net een paar runs wilde doen. Net als in D2 moet je gewoon geluk hebben bij runs.
[...]
Je weet dat Trombo het niet heeft over massacre maar over een enkele slag?
2) mijn hoogste killspree is 94 met de barb
https://www.computerandvideogames.com/betas/diablo/step1.php
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
ja er komt als het goed is een prijsvraag om 6 uur.maffiappie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:28:
Die insidegamer beta key giveaway vandaag om 18:00, waar moet je nou gaan refreshen? De homepage en dan de nieuw artikelen in de gaten houden, of het artikel dat al is gemaakt refreshen?
dus main page. dat ga ik ook doen iig.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
je kunt dit toch traden/in de gezamelijke stash frotten.Jackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:41:
Vraagje: Kun je ook gold droppen? Dit lukte me laatst niet maar is wellicht wel mogelijk.
Dus waarom zou je dat willen ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
- Mogelijk aan medespeler geven zodat hij zijn Artisan kan levelen?heuveltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:45:
[...]
je kunt dit toch traden/in de gezamelijke stash frotten.
- Heb gespeeld op een beta-account van een ander en nu doet de mijne het weer
- Elkaar helpen met gold (kans is klein dat het een issue gaat worden natuurlijk)
Wat bedoel je met traden, items of elkaar dus ook gold geven?
[ Voor 6% gewijzigd door Jackson Claxon op 28-02-2012 10:50 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
FL / HON /
[ Voor 98% gewijzigd door maffiappie op 28-02-2012 11:01 ]
Dat dus (noot ik heb de beta nooit gespeeld)Jackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:49:
[...]
Wat bedoel je met traden, items of elkaar dus ook gold geven?
Maar je kunt toch gewoon op iemand toelopen en een trade met hem beginnen (dus of iets ruilen of gewoon weggeven), of hebben ze dat er uitgesloopt ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Om het weg te geven neem ik aan. En nee, volgens mij kan het niet.heuveltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:45:
[...]
je kunt dit toch traden/in de gezamelijke stash frotten.
Traden ingame kan eigenlijk helemaal niet meer, dus spullen aan anderen laten zien kan niet. Het zou toch wel handig zijn, b.v. doormiddel van chat om dat wel te kunnen doen. (ctrl click op item om deze in de chat te noemen b.v. -> waar deze dan mouseover baar is)
Als je anderen gold wilt geven, kan je beter een heel specifiek, stom item in de AH knallen voor de afgesproken prijs. Maak er geen rond bedrag van, dan is het makkelijker te vinden.
Blizzard neemt in Diablo 3 een super kapitalistisch standpunt in wat gold betreft. Ze gaan ervan uit dat marktwerking en gold schaarste een gezonde economie gaan opleveren en dat spelers niet onderhands kunnen en willen ruilen of weggeven. En doordat je niet over items kan praten of ze aan elkaar kan laten zien, ben je dus toch weer afhankelijk van drop-trade als je dat wel wilt proberen.
Dat ga ik dus vanavond even testen want daar heb ik nog geen ervaring mee. Vandaar dat ik nu alvast benieuwd was of dit lukt.heuveltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:52:
[...]
Dat dus (noot ik heb de beta nooit gespeeld)
Maar je kunt toch gewoon op iemand toelopen en een trade met hem beginnen (dus of iets ruilen of gewoon weggeven), of hebben ze dat er uitgesloopt ?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van salvage-able items bij de vendors, geloof ik best dat er voldoende goldsinks zijn ingebouwd. Als je zou willen kun je prima je gold verbrassen met het kopen van magic items om deze vervolgens te salvagen.djunicron schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:56:
[...]
Om het weg te geven neem ik aan. En nee, volgens mij kan het niet.
Traden ingame kan eigenlijk helemaal niet meer, dus spullen aan anderen laten zien kan niet. Het zou toch wel handig zijn, b.v. doormiddel van chat om dat wel te kunnen doen. (ctrl click op item om deze in de chat te noemen b.v. -> waar deze dan mouseover baar is)
Als je anderen gold wilt geven, kan je beter een heel specifiek, stom item in de AH knallen voor de afgesproken prijs. Maak er geen rond bedrag van, dan is het makkelijker te vinden.
Blizzard neemt in Diablo 3 een super kapitalistisch standpunt in wat gold betreft. Ze gaan ervan uit dat marktwerking en gold schaarste een gezonde economie gaan opleveren en dat spelers niet onderhands kunnen en willen ruilen of weggeven. En doordat je niet over items kan praten of ze aan elkaar kan laten zien, ben je dus toch weer afhankelijk van drop-trade als je dat wel wilt proberen.
Protip: Rechtermuisknop op een player in je party (rechtsboven dus). Daar kun je hun inventory checken, traden (en weg geven neem ik aan), en zo voort.djunicron schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:56:
[...]
Om het weg te geven neem ik aan. En nee, volgens mij kan het niet.
Daarnaast kan je items (ik geloof dat het ctrl-click is als je een chatline hebt geopend) zeker mentionen in chat, en zijn ze clickbaar.
Oftewel, helaas, jouw conclusies zijn gebaseerd op foute informatie.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
????djunicron schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:56:
[...]
Serieus ?
Hmm das wel een ernstig domme keuze, vind ik zelfs een redelijke achteruitgang t.o.v. deel 2
Auction house als extra was een grote + , maar om het normale trade nu er uit te halen

Blijkbaar niet dus volgens ExNomenDei.heuveltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:08:
[...]
????
Serieus ?
Hmm das wel een ernstig domme keuze, vind ik zelfs een redelijke achteruitgang t.o.v. deel 2
Auction house als extra was een grote + , maar om het normale trade nu er uit te halen
Ik denk dat ik zelfs aan het begin ga proberen om deze vorm van traden weer aan te moedigencoptician schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:59:
[...]
Protip: Rechtermuisknop op een player in je party (rechtsboven dus). Daar kun je hun inventory checken, traden (en weg geven neem ik aan), en zo voort.
Daarnaast kan je items (ik geloof dat het ctrl-click is als je een chatline hebt geopend) zeker mentionen in chat, en zijn ze clickbaar.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
En als dat al wel zo zou zijn, ach als je je vrienden iets wilt geven kun je toch gewoon het item droppen?heuveltje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:08:
[...]
????
Serieus ?
De reden voor tradegames is er niet meer en de kans dat je een vriend niet vertrouwd is (lijkt mij) zodanig klein dat je gewoon beide het te traden spul kunt droppen.
[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2012 11:11 ]
Daar heb je gelijk in.... maar wacht is,.. hoe vaak dropte de game wel niet in Diablo 2 net als je de hele town vol had liggen met gearpsychoclown schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:11:
[...]
En als dat al wel zo zou zijn, ach als je je vrienden iets wilt geven kun je toch gewoon het item droppen?
De reden voor tradegames is er niet meer en de kans dat je een vriend niet vertrouwd is (lijkt mij) zodanig klein dat je gewoon beide het te traden spul kunt droppen.
Deed ik in D2 vaak om alleen al mules te legen (of aantal accounts te minderen....)
edit: nvm, psycho zijn post over het hoofd gezien/slecht gelezen

[ Voor 18% gewijzigd door gaspit op 28-02-2012 11:27 ]
- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Waarom niet? Lees mijn post hierboven anders eensgaspit schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:18:
Give-aways (als in hele chars leeg gooien op de grond) kunnen dan iig niet?
Deed ik in D2 vaak om alleen al mules te legen (of aantal accounts te minderen....)
Zit inventory check er nog in? Trade zag ik toch echt niet meer staan, dat zat er aanvankelijk wel in, maar niet meer toch? Via profile kan je inderdaad gewoon alle stuff van alle chars van iemand inspecteren, maar ingame zou het behoorlijk zwaar zijn voor de server oid.coptician schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:59:
[...]
Protip: Rechtermuisknop op een player in je party (rechtsboven dus). Daar kun je hun inventory checken, traden (en weg geven neem ik aan), en zo voort.
Een zooi items aanklikken met ctrl, alt shift en wat niet meer heb ik ook mee gerommeld, was me ook niet gelukt, maar dat zal ik nog eens bekijken. Het viel me al op dat zulke basis functies het niet deden.
Ik had wel gehoord van deze functies, ze leken mij alleen niet te werken.

- psychoclown
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Zojuist 100 gehaald met de barbPuc van S. schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:09:
[...]
2) mijn hoogste killspree is 94 met de barb
Dat oude gevoel is weer helemaal terug, wat een top spel zeg.
Ik moet wel zeggen dat ik alles ben verleerd en alle shortcuts ben vergeten. Ben nu level 9 met een sorc en ga voor lightning skills.
Enige tips zijn welkom
focus op lightning bolts en cast speedSuperVliegNL schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:01:
Gister ook maar weer met Diablo 2 begonnen.
Dat oude gevoel is weer helemaal terug, wat een top spel zeg.
Ik moet wel zeggen dat ik alles ben verleerd en alle shortcuts ben vergeten. Ben nu level 9 met een sorc en ga voor lightning skills.
Enige tips zijn welkom
max bolts lightning en chain.
dat mis ik echt in D3. je hebt een soort lighningbolt skill maar die zuigt.
fixed.roboreaper schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:04:
[...]
focus op lightning bolts en cast speed
max bolts lightning en chain.
dat mis ik echt in D3.
Dat mis ik echt in de Beta die nu draait. je hebt een soort lighningbolt skill maar die zuigt.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ik heb alle skills van de wizzard al gezien. en die "nieuwe versie"van lightning bolt (shockpulse ) is niet echt goed. die moet minimaal naar 150% of hoger gaan voordat ie gebruikt kan worden( zonder runes) met runes doet ie heel wat anders
en den k neit dat je die skill nog radicaal gaan wijzigen
Chainlightning in D2 was super, alles ging dood, zelfde met een hammerdin. Enorm leuk.
Ik zou wel weer eens D2 singleplayer willen spelen met uberitems. Weet iemand nog waar je dat kon downloaden? (was een site van, maar ben het kwijt). D2 heb ik uiteraard, alleen de items wil ik
Bedoel je MedianXL? Dat heeft veel uberitems, maar ook veel meer natuurlijk.Mad-Matt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:19:
sowieso heb ik in de beta nog niet echt een massive group kill skill gezien.
Chainlightning in D2 was super, alles ging dood, zelfde met een hammerdin. Enorm leuk.
Ik zou wel weer eens D2 singleplayer willen spelen met uberitems. Weet iemand nog waar je dat kon downloaden? (was een site van, maar ben het kwijt). D2 heb ik uiteraard, alleen de items wil ik
Beetje OT maar, als je D@ /LoD hebt geinstaleed gewoon een char trainer downloadenMad-Matt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:19:
Gisteren een 118 jar of souls gehaald. Toch teleurstellend, want ondanks dat Cleave en Hammer best goed afwisselen rammen, is het het niet heel hoog.
M'n minder DPS wizard kwam tot 128 en in één hoek chakra's gooien met een DH levert al snel over de 130 op. (hungering arrow op de initiele 4 schieten, stutter step, zodat je combo niet stuk gaat, en na de dubbele spawns over gaan op chakra's: 3 hoeken en dan een paar hungering. Als je het ritme gevonden hebt kan je continue doorgaan)
In D3 zit ook zo'n huppelup ring bij de Wizard, die vond ik ook wel geinig. (vijandjes zijn nog niet echt sterk dus erop af rennen gaat nog goed)
Ik gok dat je een " of thorns" ring bedoeld? Dus dat attackters damage krijgen? Viel mij in ieder geval ook op, geeft best een grappig effect inderdaad
Hij bedoelt denk ik Frost novaanu schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:36:
Ahhh jah, de welbekende Huppeldepup ring![]()
Ik gok dat je een " of thorns" ring bedoeld? Dus dat attackters damage krijgen? Viel mij in ieder geval ook op, geeft best een grappig effect inderdaad
Ehm, Arcane Orb met grotere aoe rune? Daarmee kill je toch wel bijna alles in een hit. Verder zijn er nog een paar skills met een on-death explosion effect waarmee je toch ook vrij snel grote groepen sloopt.Mad-Matt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:19:
Wel is het zo dat omdat alle skills nu weapon damage based zijn je inderdaad niet meer zoveel damage kan stacken zoals in D2 kon maar zo erg vind ik dat niet
anu schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:36:
Ahhh jah, de welbekende Huppeldepup ring![]()
Heb het spel 1 dag gespeeld, laat mij het lekker de huppelup ring noemen
Edit in het vervolg je post als je op het punt staat te dubbelposten.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2012 13:05 ]
Account refreshed? Wut?Hello,
Thank you for contacting us.
It is possible that this problem may be related to the recent activation of the Diablo 3 Beta.
At this point, the only thing we can advice you is to wait for the maintenance when all the accounts are refreshed.
However, should the problem still persist after the maintenance, please seek out our support on the Diablo 3 forums:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/
If you have any other questions or concerns, do not hesitate to contact us, by ticket or phone.
You can find the telephone numbers at:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=23210
Regards,
Game Master Eilrethane
In-Game Services
Blizzard Entertainment Europe
<http://eu.blizzard.com/support>
Ik speel altijd met dezelfde 4/5 mensen, dus wij gaan gelijk eerste playthrough met zijn allen er doorheen, we zijn allemaal wel lore liefhebbers, dus het verhaal volgen doen we samen. Kun je ook gelijk discussieren en theorycraften haha,Pensmaster-B schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:56:
denk dat ik voor de sfeer normal niet in public games ga spelen, wil eerst ff 1 keer het verhaal helemaal meemaken/opzuigen voordat ik er met een team van mensen door heen ga rammen.
Dat is inderdaad het mooiste, deed ik vroeger met me maten in wow vanilla ook.maffiappie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:58:
[...]
Ik speel altijd met dezelfde 4/5 mensen, dus wij gaan gelijk eerste playthrough met zijn allen er doorheen, we zijn allemaal wel lore liefhebbers, dus het verhaal volgen doen we samen. Kun je ook gelijk discussieren en theorycraften haha,
Helaas is dit nu moeilijk te realiseren inzake verhuizingen/werk/prive aanpassingen.
Sorry, was niet lullig bedoeld, vond het wel grappig hoe je het typteMad-Matt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:51:
[...]
![]()
Heb het spel 1 dag gespeeld, laat mij het lekker de huppelup ring noemen
Ik ben nog niet heel ver gekomen daardoor. Maar voor wat ik nu heb gezien, is de game COMPLEET AWESOME!!!
(vrienden al een beetje jaloers gemaakt
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Haha , lucky motherfucker. Ik heb van meerdere mensen bij mij op school hetzelfde gehoord, het spel is nog best zwaar, zeker voor een laptopje. Misschien is het nog niet helemaal geoptimaliseerd, of zijn nog niet alle instellingen mogelijk.IIsnickerII schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:22:
YAAAA! Gisteren eindelijk D3 uitgeprobeerd. Het viel me op dat het spel nog redelijk zwaar is tegenover andere full 3d 3rd/1st person games. Ik had daarom ook een beetje een overhittingsprobleempje op mijn laptop. Het word dus tijd dat ik een coolpad ga halen. Die zijn gelukkig niet zo duur meer.
Ik ben nog niet heel ver gekomen daardoor. Maar voor wat ik nu heb gezien, is de game COMPLEET AWESOME!!!
(vrienden al een beetje jaloers gemaakt)
Op mijn acer van 3 jaar oud werkt het prima. Moet wel op Low en schaduw uitzetten. Maar heb een xps 15 besteld dus binnenkort draait het super.maffiappie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:24:
[...]
Haha , lucky motherfucker. Ik heb van meerdere mensen bij mij op school hetzelfde gehoord, het spel is nog best zwaar, zeker voor een laptopje. Misschien is het nog niet helemaal geoptimaliseerd, of zijn nog niet alle instellingen mogelijk.
Hoe zit het met het lootsysteem in multiplayer, wat ik begrepen heb is dat voor elke speler aparte loot dropt, maar mijn vraag is, is die loot ook anders? Kan iemand met veel MF betere items vinden dan de andere spelers in dezelfde game en beinvloed die MF ook de drops van andere personen?
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic