[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.896 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:59
Vandaag niet, heb geen zin er meer in en was toch al van plan vroeg te gaan slapen (lees: na dit bericht ga ik afsluiten). Maar denk dat ik gewoon een off-day had voor WoT, dan kun je beter stoppen dan geforceerd doorgaan :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gaat niet zo lekker vandaag, maar dit is toch mijn slechtste potje ooit denk ik:
Defeat
Battle: Arctic Region vrijdag 9 maart 2012 0:28:04
Vehicle: KV
Experience received: 9
Credits received: 3.465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Hmm. Ben ik blijkbaar niet de enige die gisteren een frustrerende avond had. Ik ben nog steeds bezig met mijn KV-3, hopelijk heb ik dit weekend een IS.

Een paar potjes van gisteren.

Himmelsdorf. De hoge tier heavies gaan de heuvel op. De tegenstander komt door de heavy straat en door het midden. De rest van ons wordt compleet weggeveegd. Heb er nog twee kunnen afschieten, maar er was gewoon geen houden aan. Verloren.

Ruinberg. Onze T29 en Tiger gaan samen met de lemmings door het midden. Ik ga samen met paar KV's en een TD naar de linkse kant. Staan we daar tegenover een IS, paar KV-3's, KV en wat TD's. We schieten alles af. Maar we zijn nog maar met 2 tanks over. Ik en een KV aan de linker kant. Yup alle tanks in het midden waren kansloos afgemaakt. Verloren.

Die map met die berg en in het midden de brug. We starten aan de bovenkant. Al onze T9/10's gaan naar de ijshellling en gaan daar staan campen. Bijna alle andere tanks gaan door het midden of onderlangs om de berg heen. Daar lopen ze tegen de T9/10's van de tegenstander en worden afgeslacht. Ik sta alleen bij de brug. Op het eind zijn alleen onze T9/10's nog over, ze staan nog steeds te campen. Weer verloren.

Sand River. We beginnen aan de onderkant. Met 4 tanks gaan we naar links. Alle andere tanks inclusief onze hoge tiers blijven in de basis staan. De tegenstander komt met een groot aantal tanks aan de linkerkant. Op de kaart zie ik dat onze basis leeg loopt. Ze reden massaal de andere kant op. Daar liepen ze vast op een klein groepje tegenstanders. Inmiddels was onze linker flank dood. Daarna werden onze lemmings ingesloten en snel afgemaakt. Verloren.

Toen ben ik maar uitgelogd. Later op de avond nog eens geprobeerd en toen lukte het wel. Gelukkig toch nog wat potjes gewonnen. Het leek echt alsof aan het begin van de avond er T9/10's rond reden die geen idee hadden wat ze aan het doen waren.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryack op 09-03-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-07 13:27
Ja ik weet ook niet wat het is met campende heavies de laatste tijd. Bizar gewoon. Bang dat ze beschoten worden omdat dat geld kost kennelijk. 8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hydra schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:10:
Ja ik weet ook niet wat het is met campende heavies de laatste tijd. Bizar gewoon. Bang dat ze beschoten worden omdat dat geld kost kennelijk. 8)7
Gek he. Gister potje met de T30.
4 Kills, E-100, T34 en 2 artys.
Zelf 1 hit gehad, en 1 kogel gemist.
Uiteraard een win, en ook nog 60% gecapped.
Kosten: 11K

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Hydra schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:10:
Ligt aan het type Heavy ;)
Als ik in m'n Tiger zit in een high tier battle, dan ga ik ook campen. 1) omdat de Tiger een hele goed sniper is en 2) omdat m'n Tiger elke shell met open armen ontvangt en ik dan binnen 3 seconden dood ben in een battle. :P

Ben ik top tier, dan ga ik nooit campen want dan verlies je gewoon. De vijandelijke heavy killed dan al je teamgenootjes en ben je alleen over tegen die heavy + rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:04:
[...]

Ligt aan het type Heavy ;)
Als ik in m'n Tiger zit in een high tier battle, dan ga ik ook campen. 1) omdat de Tiger een hele goed sniper is en 2) omdat m'n Tiger elke shell met open armen ontvangt en ik dan binnen 3 seconden dood ben in een battle. :P

Ben ik top tier, dan ga ik nooit campen want dan verlies je gewoon. De vijandelijke heavy killed dan al je teamgenootjes en ben je alleen over tegen die heavy + rest.
Wij kwamen jou gister tegen. :D
Gister een stuk of 4 GOT en GOT2 members in mijn team gehad in random battles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/032012/germany-jagdpz_e100.png
Wat is dit? :D
Stug-E100?

[ Voor 9% gewijzigd door hexta op 09-03-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
hexta schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Wij kwamen jou gister tegen. :D
Gister een stuk of 4 GOT en GOT2 members in mijn team gehad in random battles :D
Ohja die battle waar ik in m'n PzIII (A?) na 2 seconden dood was? :+
Hadden jullie die gewonnen? Heb hem niet afgekeken, was gewoon voor m'n x2 dus dan doe ik wat ik kan en ga ik verder :P

Was op zich best een goede actie op die map (Cliff), gewoon keihard doorscheuren en dan links achter een huisje gaan zitten. Je kunt veel spotten en staat goed gedekt (tenzij je dan in een 1vs5 situatie gaat aanvallen 8)7). Hell, volgens mij had ik zelfs nog een kill gehaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Ohja die battle waar ik in m'n PzIII (A?) na 2 seconden dood was? :+
Hadden jullie die gewonnen? Heb hem niet afgekeken, was gewoon voor m'n x2 dus dan doe ik wat ik kan en ga ik verder :P

Was op zich best een goede actie op die map (Cliff), gewoon keihard doorscheuren en dan links achter een huisje gaan zitten. Je kunt veel spotten en staat goed gedekt (tenzij je dan in een 1vs5 situatie gaat aanvallen 8)7). Hell, volgens mij had ik zelfs nog een kill gehaald? :P
Haha ja die!
We hebben echt heel makkelijk gewonnen. We konden met de KV's gewoon door rijden.
Afentoe een beetje gescratched, de enige die damage kon doen was de arty, en die schoten aardig mis. :D
Je had wel een record tijd neergezet ja. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

4x flink gefaald vandaag :F

eerst maar even pauze :/

met t32 in no time dood en dan wint m'n team ook nog..... weg 2x vette winst

[ Voor 42% gewijzigd door TRX op 09-03-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:29
Jup is de TD variant van de E100.

De duitse TD lijn splitst zich op in 2e. Ene kant kan je voor de Jagdtiger gaan en de andere voor de Stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
oosterhofjf schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Jup is de TD variant van de E100.

De duitse TD lijn splitst zich op in 2e. Ene kant kan je voor de Jagdtiger gaan en de andere voor de Stug.
Damn. die lijkt me wel echt sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Marvin- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:00:
Even over de T110, dat ding wordt denk ik vrij crappy in CW.

Alpha strike = 400 dmg, fransen pompen er 4 erdoorheen terwijl jij er een afvuurt met hetzelfde damage.
accuracy = .30 vrij goed maar is niet heel geweldig als je weer teruggraat naar close combat waar alpa dmg gewild is.
Armor = CRAP, zelfs de turret is slecht...

[afbeelding]
En je linked naar een plaatje van de M103... probeer het nu nog eens Marvin :P
TRX schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:56:
[...]

het gaat om geld, dat is toch logisch?
free game is natuurlijk een lokkertje om nog meer te cashen
dus heb je eenmaal X en wil je echt wat, moet je nog meer geld overmaken... good bizniz 8)
Het is niet zo dat de tier X's onbruikbaar zijn zonder gold ammo hoor ;)

Besides, je kunt je posts editten (rechtsboven in zit een knopje), het is niet helemaal gewenst om x posts achter elkaar te posten.
wontcachme schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:41:
[...]

T32 is awesome. Gemiddeld daar per potje 924xp mee binnen gehaald. Lekkere turret, snelheid, gun en genoeg HP om goed te kunnen vechten.
Inderdaad, als je T29 kon beheersen dan is de T32 nog beter, na 500+ potjes nog steeds een average van 1035 exp (helaas helpt company niet als je in publics het al goed doet :P).
ZenTex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:16:
Mja, 1 snelle low tier heavy gaat nog, maar het is idd einde oefening als de heavies naar hill gaan, kun je net zo goed exit battle doen.

Aan de andere kant. Op prokhorovka (toch? die met spoorlijn, bospad en heuvel) verloor ik zowat elk potje in tanks. Elke keer werd de hill genegeerd of gingen er 2 low tiers heen, dus de vijand had altijd hill, en elk potje verloren.
Zelfde geldt trouwens voor de heuvel in Campinovka, doe MOET je gewoon hebben wil je winnen.

Wel rete irritant, 3 minuten met je heavy heuvelop met 5 kilometer per uur.
Moet je gewoon snelle heavies en gewoon mediums laten doen. Op Himmelsdorf of Prokhorovka ga ik bijv. wel met mijn franse tanks omhoog maar niet met de duitse zul je mij daar nooit vinden.
Met de USA alleen op Malinovka en Prokhorovka mocht het nodig zijn, dan kan ik mooi gebruik maken van mijn turret ;)
Nemean schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:29:
Vond die E-25 er wel "schattig" uit zien. En ik vind het jammer dat ze toch de Stug gaan toevoegen ipv de JagdPanzer E-100.
Ik vind hem er wel zeer gaaf uitzien!

Begint wel te kriebelen om weer eens een TD te grinden, in de beta 700+ battles in de 704 gehad (dikke moneymaker trouwens als je er goed mee overweg kan) maar ik heb de ISU al maanden geresearched maar nog niks mee gedaan :+
oosterhofjf schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:51:
wauw! Veel van die tanks ziet er vet uit. Sommige zien er erg vaag uit :P bat chat 155? 8)

Hopelijk komt de Duitse TD lijn nog uit voordat de wereld vergaat, want die lijkt me me leuk om te spelen. Krijg ineens weer zin om te spelen.
Vraag me af wat het is, tweede BatChat mag wat mij betreft wegblijven :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:37:
[...]

En je linked naar een plaatje van de M103... probeer het nu nog eens Marvin :P
Is het plaatje het enige dat niet correct is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

bat chat 155 is de Tier 8 SPG van de fransen.

Overigens zie ik nu pas dat er een 2e heavy lijn van de fransen komt met dezelfde tier 10 als eindstation....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:05

ZenTex

Doet maar wat.

@ Psycho: Soms zie ik de bui al hangen omdat we hill gaan verliezen, we dus ook die flank gaan verliezen. In dat voorbeeld wat ik beschreef hadden we verloren als ik de hill niet had veroverd. Dat deed ik dus wel, en door alles van hun op die flank te spotten konden we daar ineens makkelijk doorstoten.

Inderdaad, als het niet nodig is zou ik het niet eens in m'n hoofd halen om met een duitse heavy naar boven te tuffen, maar het was gewoon nodig. Soms moet je gewoon voor je debiele teammaten compenseren.

Ben verder erg benieuwd naar die Stug E-100. Heb al ruim voldoende voor de Jagdtiger maar wil éérst even afwachten hoe de Stug gaat worden. Ik ben namelijk niet onder de indruk van de Jagdtiger.
Buiten dat is de lol er een beetje af qua TD's. Weliswaar is er nu veel minder arty, maar met al die lights en snelle mediums plus nog eens de snelle fransen erbij... Je bent zo gespot en geflanked en nog steeds nummer 1 op de lijst van de aanwezige arty. Pre-type59 was m'n Ferdi goddelijk en ik had een solide winrate van 67%. Dat is nu nog maar 60%. Het leven van een TD zonder camo gaat niet over rozen.

Gisteren nog even een WTF moment. In m'n T25 AT met camo crew en binocs, komt er een Tiger (P) aan. Ik schiet op hem, hij gaat stilstaan om te aimen (achter bosje was op himmelsdorf oostflank) en poef weg is íe, op exact 51 meter. Hij blijft onzichtbaar tot hij dat weggetje is overgestoken en word weer zichtbaar op 48m.
Hij kon mij in m'n camo TD dus wél zien, terwijl ik achter bosjes stond en stilstond.
Het mocht niet baten, ik hem hem met die niet-top gun (de 90mm) van 100% naar 0 gekilled maar ik was wel even verbijsterd, temeer omdat zijn turret huizenhoog boven de bosjes uitstak.
(wel leuk als je weet waar je een Tiger(P) moet raken. :)

Dat was trouwens het 2 potje gisteren dat een Tiger op <60 meter al rijdend uit zicht verdween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

:) haaa cammo magic. Gisteren ook last van gehad met mn lorraine aan het campen in een bosje (+bino's) een rijdende lowe kon mij eerder spotten dan ik hem. Bij hem geen struikje in zicht... en ik stond écht wel weg achter de struik, volledig, Ook geen andere tank had mij gespot, daar ben ik ook zeker van.

Die 155mm batchat, zou die dan ook een loader hebben van 6 shells? in that case the game is ruined... Toch voor tier 10 tanks. Van zodra je gespot wordt krijg je spontaan 6 artyshells in je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
haha en dan zeker ook nog de snelheid van de bat chat :P hup met 72 km/h racen en ondertussen 1.5 k dmg per schot uitdelen XD. Snel verstoppen om vervolgens 5 minuten te herladen :)

dream on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heb in tegenstelling tot de meesten hier gisteren wel een goede avond gehad. Tiger II unlocked. Had ney de credits voor of de Tiger II of IS-3. Toch de IS-3 maar gehaald. Kwam alleen nog wat credits tekort voor motor en de gun. Had mijn garage al flink leeg verkocht. Alleen de KV en KV-3 er nog in naast de IS-3. Op beiden een aantal heerlijke potjes gehad. KV een aantal potjes met 4 kills en meer. Op de KV-3 kwam ik vaak in tier 9 potjes. Maar toch heerlijk mee kunnen doen. E75's in de flank kunnen pakken en vervolgens hun shells bouncen 8). Nee ging wel lekker. Alleen met de IS-3 ging het maar zozo.

Heb het idee dat de stock turret van de IS-3 een beetje slecht is. Was van plan om eerst voor de BL9 gun te gaan maar zit er nu toch al aan te twijfelen om niet eerst de turret te doen. Wat is de ervaring hier?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Een aantal franse SPGs krijgen wel een cartidge. De 155 krijgt een turret volgens mij (als ik me goed herinner)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nauw neen ik speel geen arty, dus eerder een nachtmerrie. Vooral die 5min reload zou epic zijn, 9/10 spelers disconnect wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Wat is die KV-4 trouwens een blokkendoos, ben benieuwd of dat wat is, anders kan ik beter naar de IS-3 gaan volgens mij. Iemand wat meer info over de KV-4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:05

ZenTex

Doet maar wat.

Zertaxka schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:24:
Heb in tegenstelling tot de meesten hier gisteren wel een goede avond gehad. Tiger II unlocked. Had ney de credits voor of de Tiger II of IS-3. Toch de IS-3 maar gehaald. Kwam alleen nog wat credits tekort voor motor en de gun. Had mijn garage al flink leeg verkocht.
Tip: als je geld tekort komt, kijk dan even in je depot. Ik heb bijna een half miljoen bij elkaar geschraapt door mudules te verkopen die ik dubbel had, dus niet eens die niet compatible zijn met mijn tanks, enkel dubbel.
Heb het idee dat de stock turret van de IS-3 een beetje slecht is. Was van plan om eerst voor de BL9 gun te gaan maar zit er nu toch al aan te twijfelen om niet eerst de turret te doen. Wat is de ervaring hier?
De stock turret is inderdaad 3 keer niks. De 2e koepel daaerntegen is super en bounced bijna alles.
Motor is ook bijna een must. Wat zeg ik? Elke upgrade op de IS-3 is een must. De IS-3 full ops is een snelle, goed bouncende, hard hitting tank, een manusje van alles, enkel snipen gaat wat minder.

Tip: Niet anglen met dat ding, recht uitgelijnd voor je tegenstander gaan staan ivm met vorm van je voorkant.

EDIT:@ hieronder: Radio's enkel verkocht als ik ze tripel had. guns ed enkel als ik ze dubbel had. Komt niet vaak voor dat je een gun op 3 tanks tegelijkertijd nodig hebt, maar wel een waardevolle vermelding voor de wat minder ervaren spelers ja, dus bednakt voor de aanvulling.

[ Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 09-03-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 11:32
ZenTex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Tip: als je geld tekort komt, kijk dan even in je depot. Ik heb bijna een half miljoen bij elkaar geschraapt door mudules te verkopen die ik dubbel had, dus niet eens die niet compatible zijn met mijn tanks, enkel dubbel.

[...]
Mocht je echter bijvoorbeeld de russische lijn meerdere keren willen volgen (en medium en heavy bijvoorbeeld) dan kan het nuttig zijn wel de guns, motoren en radio's te bewaren (oude laagste tier terugmonteren voor verkoop tank) gezien zeker de radio's op meerdere type tanks gebruikt kunnen worden en je er de helft voor krijgt maar volle pond mag dokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 30-06 11:32
Zo te lezen alleen voor het weekend... Lijkt erop dat ze echt nog hun best gaan doen voor het einde van de maand 7.2 te releasen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zou hun best dit keer wel goed genoeg zijn? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Ook interessant:
preview-game-economy-changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:37:
[...]

Ik vind hem er wel zeer gaaf uitzien!

Begint wel te kriebelen om weer eens een TD te grinden, in de beta 700+ battles in de 704 gehad (dikke moneymaker trouwens als je er goed mee overweg kan) maar ik heb de ISU al maanden geresearched maar nog niks mee gedaan :+

[...]

Vraag me af wat het is, tweede BatChat mag wat mij betreft wegblijven :P
Ik ben ook zeer benieuwd er naar, maar de JagdPanzer E-100 zou ongeveer een dikke 240MM extreem sloped armor krijgen en een 17cm gun. Was misschien iets te OP. :+

De BatChat is een Artillery wat uit dit topic blijkt:
http://forum.worldoftanks...-look-on-future-arrivals/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 21:21
oosterhofjf schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:52:
@pirates: In welke mate gebruiken jullie franse tanks in CW? Bij TAC wordt van iedereen verlangd om een franse tank te hebben, maar we maken er niet veel gebruik van. Of ja.. Vaak 1 AMX en 2 bat chats.
Het verschilt uiteraard per map en tactiek, maar er zitten er altijd wel 1-2 in een team eigenlijk. Het is niet dat PTS eisen stelt aan welke tanks je hebt, maar als je clanwars wilt spelen zal je uiteraard tanks moeten hebben die het meest gekozen worden voor de wars.

Trouwens leuke wending in de war tegen TAC gisteren op Malinovka, dik gefaal aan onze kant, echt alles ging mis ongeveer, en niemand van ons wist ook dat een draw een win was voor ons. Dus iedereen over de zeik op TS, oh wacht een win, wut? lolz all around :P Iedereen lag echt in een deuk. TAC speelde trouwens zeer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 20:28

skoozie

SCSI

KV was een credit machine, en dat wordt erger!!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

skoozie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:43:
[...]

KV was een credit machine, en dat wordt erger!!
Bijna alle tanks krijgen het makkelijker zo te zien.

Overigens nog een leuke afbeeldingen gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/36ind0.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik vind het wel een goede zaak dat ze de economie eens rebalancen.
Niet dat ik er nu problemen mee heb maar nu hebben mensen zonder premium een iets betere kans om een tier X te ondrhouden. Daarnaast je eigen systeem na een anderhalf jaar onder de loep nemen is helemaal niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Laatst online: 06-05 13:34
Dus als ik het goed lees, zul je met een TD sneller levelen, maar minder verdienen? Logisch?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:27:
Ik vind het wel een goede zaak dat ze de economie eens rebalancen.
Niet dat ik er nu problemen mee heb maar nu hebben mensen zonder premium een iets betere kans om een tier X te ondrhouden. Daarnaast je eigen systeem na een anderhalf jaar onder de loep nemen is helemaal niet erg :)
Maar om daar te komen zal moeilijker worden.
De klap na tier 5/6 zal opeens een stuk harder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gizzy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:35:
Dus als ik het goed lees, zul je met een TD sneller levelen, maar minder verdienen? Logisch?
TDs verdienden toch altijd niet slecht, veeeeeel damage en relatief lage kosten.
hexta schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:39:
[...]

De tier VIII zal nog beter verdienen en de tier IX iets minder ( maar die verdienen sowieso helemaal niet slecht op het moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:50

rapture

Zelfs daar netwerken?

hexta schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:39:
Daar gaan mijn lage onkosten tanks zoals T-44, JagdPanther, Tiger (P),... Redelijke omzet - lage kosten = winst.

Aan de andere kant wordt het rijden met top tiers betaalbaarder.

Nu nog double credits weekends om IS-3, E-75,... te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Argh, ik wil naar huis... een glimp opvangen van de nieuwe US heavies! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 13:52

Dark Angel

Corvette LS Power

Appel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:53:
Argh, ik wil naar huis... een glimp opvangen van de nieuwe US heavies! :o
Je bent vast niet de enige.
Ik wil een maus gaan uit testen :9 kijken of die mijn free xp waard is of dat ik een T8 arty koop.
Dan kan ik te minst goud gebruiken zonder er spijt van te krijgen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
de T30 op test servers is fukcing ziek! Ik schoot zojuist een lorraine van 100% naar 5%! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
patrickos85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:20:
de T30 op test servers is fukcing ziek! Ik schoot zojuist een lorraine van 100% naar 5%! _/-\o_ :9~
De T30 is/was sowieso ziek ;) Een keer in 1 schot ruim 1100 hp van een E75 af geschoten :o
Dark Angel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Je bent vast niet de enige.
Ik wil een maus gaan uit testen :9 kijken of die mijn free xp waard is of dat ik een T8 arty koop.
Dan kan ik te minst goud gebruiken zonder er spijt van te krijgen.
Dat is ook een leuk idee, ik ben nu naar de Maus/E100 aan het grinden. Ik wil er wel eens een paar potjes mee spelen om te kijken of ze het waard zijn. Wel 1x in die van Psycho gereden, maar wil ze toch nog even goed proberen.

[ Voor 47% gewijzigd door Appel op 09-03-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Maar nu met meer camo! :P

Zojuist met een M103 facehug gedaan vs is7. Kreeg geen dmg van zijn 3 schoten totaal :D

[ Voor 64% gewijzigd door patrickos85 op 09-03-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
de nieuwe skills zijn best leuk, maus crew zit op 87% van 4e skill al, en geen camo nodig natuurlijk dus kan ik daar 2 nieuwe skills pakken. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
patrickos85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:27:
Maar nu met meer camo! :P

Zojuist met een M103 facehug gedaan vs is7. Kreeg geen dmg van zijn 3 schoten totaal :D
In welke tank zat jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik had de M103. Is7 deed mij geen dmg. moest wel beetje crazy turret doen zodat hij mijn koepel niet kon beschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-07 13:27
Oh! Die herindeling van Soviet tanks zit dus niet in 7.2? Mooi, dan heb ik misschien de IS-4 wel tegen de tijd dat de volgende patch komt...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Waarom heeft je maus geen cammo nodig?

Ik weet dattie front line is, maar als je 50m later wordt gespot of net dat beetje sneller weer verdwijnt kan al snel een artyshell schelen denk ik zo.
Fire Ex vind ik net overbodig, neem gewoon een mee bij je equip.

Ik heb em trouwens nog niet, de maus, nog 150k Xp :( met die verdraaide VK B die mij weinig liefde geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Joindry schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:46:

Ik weet dattie front line is, maar als je 50m later wordt gespot of net dat beetje sneller weer verdwijnt kan al snel een artyshell schelen denk ik zo.

Ik heb em trouwens nog niet, de maus, nog 150k Xp :( met die verdraaide VK B die mij weinig liefde geeft
Nou omdat de maus dusdanig slechte camo waardes heeft, dat de camo skill niet gaat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel

Camo op een Maus? 8)7 Die 50 meter is de crew-skill of het camo net niet waard in mijn mening. Ik ben het er deels mee eens dat je skills en equipment kan gebruiken om de minder slechte punten van een tank te buffen, maar camo op een maus lijkt mij compleet nutteloos.

Dat ding heeft van zichzelf al zo'n idioot lage camo bonus (i.v.m. de IS-7 bijv) Dat je meer hebt aan vents, spall liner en bijv een rammer.
patrickos85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:44:
Ik had de M103. Is7 deed mij geen dmg. moest wel beetje crazy turret doen zodat hij mijn koepel niet kon beschieten
En dat is fijn om te horen! :D :D Ik krijg een beetje de indruk dat het een hybride Patton/T32 op anabolen is geworden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Weet je wel hoe groot die tank is? Voeg daaraan toe dat de Maus mede door zijn formaat slechte camo waarden heeft nauwelijks baat heeft bij een camo skill.
Kan ik mijn skills op mijn Maus straks nuttig indelen :D
Appel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:53:
[...]

En dat is fijn om te horen! :D :D Ik krijg een beetje de indruk dat het een hybride Patton/T32 op anabolen is geworden _/-\o_
Die turrets zijn dan ook onwijs sloped, moet je wel veel penetration hebben en goed mikken wil je er goed doorheen komen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik heb een paar potjes kunnen spelen voordat de lag te erg werd, maar de T110 en M103 hebben voor en nadelen.

Tracks nemen dmg. Bij detrack gebeurt vaak dat er HP af gaat. wat nu dus niet is.
Dmg is enigzins weinig, maar in principe hoef je bijna niet meer te aimen. :p Zijkant van is7 turret kan penetrated worden met normale shells.

De turret is bouncier dan verwacht. Vanwege de rare vorm kan die om rare momenten bouncen.
relatief snelle reload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
patrickos85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:01:
Tracks nemen dmg. Bij detrack gebeurt vaak dat er HP af gaat. wat nu dus niet is.
Dat is toch altijd al zo? Tenminste ik weet heel vaak detracked te raken om zo geen damage te pakken.
Andersom heb ik vaak enkel detracks zonder damage te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Dat is toch altijd al zo? Tenminste ik weet heel vaak detracked te raken om zo geen damage te pakken.
Andersom heb ik vaak enkel detracks zonder damage te doen :)
Volgens mij wordt er bedoeld dat je nu wel HP gaat verliezen met een detrack. Dat is wat nu eigenlijk niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Laatst online: 04-03 19:49
Het gebeurd nu ook al. Merk alleen dat het niet altijd/vaak gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Weet je wel hoe groot die tank is? Voeg daaraan toe dat de Maus mede door zijn formaat slechte camo waarden heeft nauwelijks baat heeft bij een camo skill.
Kan ik mijn skills op mijn Maus straks nuttig indelen :D
Hoe weet je of camo skill nog zin heeft op je tank?

Ik heb zelf op m'n Tiger II al m'n crew op repair gezet, was dat een handige actie? :P Kan hem binnenkort veranderen met 7.2 als dat nodig is. Ik snipe/camp redelijk veel met de Tiger II, dus op zich is camo wel handig, maar als het amper verschil maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Er zwerven wel ergens tabellen rond op de wot forums, hoewel ik niet weet hoe actueel die nog zijn. Daar kon je zien dat maus camo waardes gewoon eigenlijk niet aanwezig zijn. E100 is iets beter, maar niet veel. 50B en misschien IS7 zijn enige tierX heavies waar camo crew gaat uitmaken en wellicht t110 ? :)

Trouwens als ik die t110 zo zie, vraag ik me toch af wat die in clanwars moet gaan doen. Gaat niet snel, armor is niet echt denderend afgezien voorkant turret en damage is nou ook niet bijzonder. Dan kan je beter IS7's nemen, sneller, betere armour allround, en doet meer damage per schot. Alleen de reload is langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Ik heb zelf op m'n Tiger II al m'n crew op repair gezet, was dat een handige actie? :P Kan hem binnenkort veranderen met 7.2 als dat nodig is. Ik snipe/camp redelijk veel met de Tiger II, dus op zich is camo wel handig, maar als het amper verschil maakt...
Heavies: Repair, Fire of Camo
Mediums: Repair, Camo en dan pas Fire
Lights: Repair: Camo en dan pas Fire
Arty: Maakt niet uit
TD: Camo, Repairs en dan pas Fire.

Bij tanks die onderweg zijn is het belangrijk dat je onderweg kan blijven. Dat je dus niet 2 minuten met een kapotte track staat. Tanks die veel stilstaan is het waard om zo lang mogelijk stil te kunnen staan.

Mediums en lights zijn een beetje een vreemde eend in de bijt, omdat deze zich ook in een bosje kunnen parkeren.

Dit is althans wat ik aanhoud. Het is in WoT belangrijk dat je kan bewegen, hence de prio voor repairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Heavies: Repair, Fire of Camo
Mediums: Repair, Camo en dan pas Fire
Lights: Repair: Camo en dan pas Fire
Arty: Maakt niet uit
TD: Camo, Repairs en dan pas Fire.

Bij tanks die onderweg zijn is het belangrijk dat je onderweg kan blijven. Dat je dus niet 2 minuten met een kapotte track staat. Tanks die veel stilstaan is het waard om zo lang mogelijk stil te kunnen staan.

Mediums en lights zijn een beetje een vreemde eend in de bijt, omdat deze zich ook in een bosje kunnen parkeren.

Dit is althans wat ik aanhoud. Het is in WoT belangrijk dat je kan bewegen, hence de prio voor repairs.
Light neem ik eerst camo. Dan spotten ze je pas later (ook als je rijdt) en als je detracked raakt ben je 99% van de gevallen toch al het haastje dus ik repair neem ik niet meer.. Arty altijd gelijk camo en de rest spaar ik op voor "alarm wanneer ik gespot ben" en andere perks/skill. Repair/fire is bij arty toch redelijk nutteloos en anders gebruik ik wel een repairkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zeph schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:17:
Het gebeurd nu ook al. Merk alleen dat het niet altijd/vaak gebeurd.
Inderdaad als je enkel de voor of achterste deel van de tracks raakt is het enkel een detrack en levert het geen damage tenzij je met een hoek richting de hull schoot waardoor je en detracked en damage doet :)
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Vuistregel voor de oude skills was:
Heavies: Repair, Firefighting, Camo (tenzij je tank niet zo vaak in de fik ligt) :)

Overigens net eerste potje op de test server gedaan.
T34 is redelijk sloom als je de oude snelheid gewend bent maar is goed te doen.
Tevens verdiend de tank best wel goed,

Victory!
Battle: Lakeville vrijdag 9 maart 2012 16:29:15
Vehicle: T34
Experience received: 31.052 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 1.009.890
Battle Achievements: Mastery Badge. Master Hand, Sniper

Op de testserver staat de income op 10x dus een normale dubbel van 3k met 100k credits income voor het killen van 3 targets en 3 tanks gedamaged. 10 van de 10 schoten raak.
~15k repair + ammo wat dus een winst maakt van 85k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:42:
[...]

Vuistregel voor de oude skills was:
Heavies: Repair, Firefighting, Camo (tenzij je tank niet zo vaak in de fik ligt) :)
Alle 3 de skills? Ik heb nu 5 crewmembers allemaal met Repair, had ik dan Repair, Firefighting, Camo, Repair, Firefighting moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
eerst alle 5 repair, dan firefighting en dan camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Wait what?
Meerdere skills? 8)7

Heb volgens mij iets gemist :$ :$

Ga straks maar even checken of ik inmiddels niet al lang een 2e skill kan gaan trainen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:27:
Wait what?
Meerdere skills? 8)7

Heb volgens mij iets gemist :$ :$

Ga straks maar even checken of ik inmiddels niet al lang een 2e skill kan gaan trainen :X
Dan krijg je een geel plusje te zien, dat je een 2e skill kunt researchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448327

:/ -3

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VNSJ4J6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:04:
[...]

Alle 3 de skills? Ik heb nu 5 crewmembers allemaal met Repair, had ik dan Repair, Firefighting, Camo, Repair, Firefighting moeten doen?
Staat ook in de descriptie (en in de TS geloof ik), Repair/Camo/Firefighting wordt gemiddeld over alle crew, dus als jij 2 leden met 50% Repair hebt en de andere 3 iets anders is je totale Repair skill maar 10% per crew member :)

M103 en T110 spelen trouwens wel erg lekker, nog pas 3 potjes in totaal met ze gedaan maar van wat ik er zo zag (inclusief lag op het eind) zijn het erg leuke tankjes :)

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 09-03-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:58:
[...]
M103 en T110 spelen trouwens wel erg lekker, nog pas 3 potjes in totaal met ze gedaan maar van wat ik er zo zag (inclusief lag op het eind) zijn het erg leuke tankjes :)
Lucky b**tard... :P ;) Ik zit in de queue! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Ik zit te brainstormen over de skills die ik wil voor mijn batchat. Nu is het nog repair - camo en 30% fire

Met de nieuwe skills wil ik graag repair en camo houden, maar ik ben benieuwd in hoeverre de skills zoals eerder spotten werkt. Deze ga ik sowieso gebruiken, maar misschien in plaatst van repair? Ik wil het liefste de skill specialiseren voor clanwars.

Welke skills kunnen de medium pro's me aanraden?

Is het nu ook mogelijk om oneindig aantal skills te halen? Nu kan je maximaal 3 omdat er maar 3 skills zijn :P Anders wordt het 10000+ potjes grinden om alle skills te behalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ja, er zijn +- 8 skills/perks per crewmmember en de skill/xp ratio is niet veranderd, dus je gaat een shitload aan games nodig hebben om 8 skills per crewmember te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122156997-2.jpg

Heel goed potje dit. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 09-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Het schijnt trouwens dat ze de IS-7 ook even heet gewassen hebben. Deze is nu bijna kleiner als de IS-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:58:
Het schijnt trouwens dat ze de IS-7 ook even heet gewassen hebben. Deze is nu bijna kleiner als de IS-4.
Heb ik Tangan of Haast niet over gehoord en ook niet gemerkt in de battles zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:22
Hellcat is wel zwaar verkloot trouwens. Zat echt te wachten op deze tank.

Snelheid generfed? Check!
Turret traverse generfed? Check!
Hull traverse generfed? Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ze zouden een aantal tanks wel verkleinen omdat ze te groot waren ingame vergeleken met de echte versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:03:
Hellcat is wel zwaar verkloot trouwens. Zat echt te wachten op deze tank.

Snelheid generfed? Check!
Turret traverse generfed? Check!
Hull traverse generfed? Check!
Beleef jij uberhaupt nog wel plezier aan het spel?
Hoor je de laatste tijd alleen nog maar meer klagen lijkt wel..
wontcachme schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:03:
Ze zouden een aantal tanks wel verkleinen omdat ze te groot waren ingame vergeleken met de echte versie
Owja dat is waar ook, nouja heb er in ieder geval niet heel veel van gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Zeer nice gedaan! bijzonder dat je ook maar 3 hits ontvangen hebt.

Wat voor clan is vital gaming eigenlijk? Nooit van gehoord eigenlijk. Kan kloppen lijkt me aangezien er maar 6 members in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:15:
[...]

Zeer nice gedaan! bijzonder dat je ook maar 3 hits ontvangen hebt.

Wat voor clan is vital gaming eigenlijk? Nooit van gehoord eigenlijk. Kan kloppen lijkt me aangezien er maar 6 members in zitten.
vitalGaming is een eSport team waar ik oorspronkelijk manager van was, maar ik ben onlangs gestopt daar. En nu zitten we als vrienden clubje nog bij elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Oh leuk, een queue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Eindelijk wat liefde van mijn VK B

Victory!
Battle: Himmelsdorf vrijdag 9 maart 2012 19:32:07
Vehicle: VK 4502 (P) Ausf. B
Experience received: 3.500 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.184
Battle Achievements: Steel Wall, Defender, Boelter's Medal, Kolobanov's Medal, Reaper

Meest medailles in één potje ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
ZenTex schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:57:

De stock turret is inderdaad 3 keer niks. De 2e koepel daaerntegen is super en bounced bijna alles.
Motor is ook bijna een must. Wat zeg ik? Elke upgrade op de IS-3 is een must. De IS-3 full ops is een snelle, goed bouncende, hard hitting tank, een manusje van alles, enkel snipen gaat wat minder.

Tip: Niet anglen met dat ding, recht uitgelijnd voor je tegenstander gaan staan ivm met vorm van je voorkant.
Bedankt voor de tip. Depot is opgeruimd en dik 700k credits er bij :+ .

Zat idd de tree even door te kijken en alleen de laatste radio en de tracks zijn geen "must" om het zo maar te zeggen. Dus dat wordt Turret en Gun zo snel mogelijk, engine had ik gelukkig al.

Net weer even een potje op Mines gedaan met de IS-3. Zal je net zien dat nu wel alles bounced. Wel verloren maar aan het einde van de rit 53 hits gehad :P 53e was er net eentje teveel :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weer zo'n uber goed potje:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122160166-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Weekend is begonnen, en dat is te merken ook. 8)7 |:(

Net een potje Erlenberg, Lowe en Tiger P (top tiers) gaan naast de arty helemaal rechts boven in staan en steken geen poot uit. Tel daarbij de kamikazes en je staat zo tegen 5-6 tanks in je eentje ;w

-edit-

Zo dat gaat lekker dan hier boven ^^ _/-\o_
Is dat al niet de 2e van de avond ? Zo will ik ze ook wel :P

[ Voor 19% gewijzigd door Zertaxka op 09-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Had ook een erg lekker potje eerder op Fisherman's Bay in mijn 50 120.
Geen 2k battle maar wel erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Zertaxka schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:30:
Weekend is begonnen, en dat is te merken ook. 8)7 |:(
Dat was vanochtend helaas ook al zo :) potjes met bat chat: (exp is ongeveer)
1: iedereen meteen cap = 1600 dubbel
2: 1990
3: 860 verlies
4: 2070
5: 955 verlies
6: 541 verlies
7: 1812

Kijken of het dadelijk wat verbeterd is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://horobox.reager.org/u/Orkel_1331388803.jpg

Nee hoor, de IS-7 is niet verkleint, de Type59 is gewoon vergroot :+.

Dit is nu de werkelijke grootte van de IS-7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

Nemean schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 03:25:
[afbeelding]

woot! :o het is een med geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 03:25:
[afbeelding]

En wat zegt wikipedia over de IS-7?
IS-7

In 1948, the IS-7 heavy tank was developed. Weighing 68 metric tons, thickly armoured and armed with a 130 mm C-70 gun, it was the largest tank ever built by the USSR. Although it was in many ways an innovative design, it was never accepted for mass production due to its cumbersome size and the very impractical layout of its fighting compartment.
:X

En wat zegt wikipedia over de grootte?
Length of hull: 7380mm
Length with gun forward: 10,000mm
Width: 3400mm
Height: 2480mm
Ground clearance , mm 450

[ Voor 10% gewijzigd door User op 10-03-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hmm wat ik eigenlijk raar vind aan die medals dat er geen eens 1 over Michael Wittmann bij zit:/ Dat is toch wel de beste tank commander ooit dacht ik zo..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Xenomorphh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:19:
Hmm wat ik eigenlijk raar vind aan die medals dat er geen eens 1 over Michael Wittmann bij zit:/ Dat is toch wel de beste tank commander ooit dacht ik zo..
Omdat Wittmann een SS'er was. En daar wil Wargaming blijkbaar niet mee geassocieerd worden. Wittmans Medal is een poosje geleden vervangen voor Boelters Medal.

En dan nog volgens mij was Kurt Knispel een stukje beter, met 168 confirmed kills. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

User.tmp schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Omdat Wittmann een SS'er was. En daar wil Wargaming blijkbaar niet mee geassocieerd worden. Wittmans Medal is een poosje geleden vervangen voor Boelters Medal.

En dan nog volgens mij was Kurt Knispel een stukje beter, met 168 confirmed kills. ;)
U sure?

Hij vernietigde ongeveer 156 vijandige tanks, zo'n 200 stukken artillerie en circa 300 kleine legervoertuigen :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Xenomorphh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:29:
[...]

U sure?

Hij vernietigde ongeveer 156 vijandige tanks, zo'n 200 stukken artillerie en circa 300 kleine legervoertuigen :p
En zijn dat allemaal confirmed kills?

Van Knispel is trouwens niet bekend hoeveel andere voertuigen hij uitgeschakeld heeft, dus om die dingen erbij te halen is sowieso een beetje krom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:11
Xenomorphh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:29:
[...]

U sure?

Kurt Knispel is de top ace met 168 confirmed tank kills. Confirmed tank kills, daar ging het om, geen andere voertuigen. Wittman kwam maar tot 138 confirmed tank kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ging het daar om? Ik zei dat hij zo'n beetje de beste tank commander ooit was ik heb het nergens over confirmed tank kills..

Mrgoed het zal allemaal ook wel doet er verder ook niet toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Xenomorphh op 10-03-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:12:
[...]

En wat zegt wikipedia over de IS-7?

[...]

:X

En wat zegt wikipedia over de grootte?

[Length of hull: 7380mm
Length with gun forward: 10,000mm
Width: 3400mm
Height: 2480mm
Ground clearance , mm 450]
Volgens wiki zijn dit de afmetingen van de Type 59:
Length 6.04 metres (hull)
Width 3.27 metres
Height 2.59 metres

Als ik zo naar die screenshot kijk is het nu een stuk realistischer.

Toch vreemd om te zien, ongeveer dezelfde afmetingen maar wel twee keer zo zwaar.

[ Voor 7% gewijzigd door rgras op 10-03-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:11
Xenomorphh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:43:
Ging het daar om? Ik zei dat hij zo'n beetje de beste tank commander ooit was ik heb het nergens over confirmed tank kills..

Mrgoed het zal allemaal ook wel doet er verder ook niet toe.
Nee, ik leg jou alleen uit dat confirmed tank kills is waar het om draaide toen nadat je vroeg of User.tmp wel zeker van zijn zaak was met getallen. Overige voertuigen werd vrijwel zelden bijgehouden dus dat is geen maatstaaf.

Of Wittman zon beetje de beste tank commander ooit was, misschien wel, maar hoe bepaal je zoiets? Omdat hij zo bekend was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:49:
[...]

Nee, ik leg jou alleen uit dat confirmed tank kills is waar het om draaide toen nadat je vroeg of User.tmp wel zeker van zijn zaak was met getallen. Overige voertuigen werd vrijwel zelden bijgehouden dus dat is geen maatstaaf.

Of Wittman zon beetje de beste tank commander ooit was, misschien wel, maar hoe bepaal je zoiets? Omdat hij zo bekend was?
Kunnen jullie het niet eens worden over het feit dat hij één van de beste ooit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Volgens wiki zijn dit de afmetingen van de Type 59:
Length 6.04 metres (hull)
Width 3.27 metres
Height 2.59 metres

Als ik zo naar die screenshot kijk is het nu een stuk realistischer.

Toch vreemd om te zien, ongeveer dezelfde afmetingen maar wel twee keer zo zwaar.
Hoogte lijkt nu inderdaad goed, maar waar is die 1.3m van de lengte van de IS-7 gebleven?
Overigens lijkt de IS-7 zelfs smaller dan de Type. Terwijl hij even breed/iets breder had moeten zijn.

Zet de IS-7 anders voor de grap maar eens naast een King Tiger.
rgras schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Kunnen jullie het niet eens worden over het feit dat hij één van de beste ooit was?
Zeg ik dan dat hij dat niet is? Ik probeer alleen maar dit te ontkrachten:
Dat is toch wel de beste tank commander ooit dacht ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Daarom zeg ik ook dat het een stuk realistischer is, niet dat het nu 100% goed is. De IS-7 is wel iets langer, maar zeker geen 1,3 meter.

USSR buff? Welnee.. :/
User.tmp schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:52:
[...]
Zeg ik dan dat hij dat niet is? Ik probeer alleen maar dit te ontkrachten:[...]
Het was niet specifiek aan jou gericht.

[ Voor 42% gewijzigd door rgras op 10-03-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Laatst online: 04-03 19:49
Wittmann is gewoon bekend!

Klein lijstje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Panzer_commanders

Lang niet alles, maar de beste staan er vast tussen, bijv: Carius, Bolter en Barkmann (naast de eerder genoemde Knispel en Wittmann). Allemaal zeer goede tank commandanten maar vergeet niet, dat in hun tijd hun tanks allen superieur waren. een Sherman vs een Tiger is ook in WoT een dode sherman.

Wie de beste was weet je nooit zeker denk ik.
Je kan niet voor iedere commander een medaile maken, Wittmann zat bij de SS en is daarom zijn medaile in WoT kwijt geraakt. Daarnaast heeft hij denk ik al genoeg fame gekregen :X
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.