Gezien het feit dat we allemaal mensen zijn, en we ook allemaal, helemaal op fora, toch ook aan speculeren doen, hierbij mijn vraag.
Ik heb een maandelijks inkomen van +-€800 euro.
Morgen zal ik naar de bank gaan om een verhoging aan te vragen van mijn krediet op betaalrekening(rood staan)
Ik weet dat dit uiteindelijk alleen maar meer geld kost, duur is, en al dat soort dingen
en dat ze het bij de bank beter weten dan hier, ben ik me ook van bewust 
Maar, ik ben in de 20, jullie weten wellicht beter een schatting te maken dan mij. Welke limiet zullen ze mij toestaan?
Ik heb overigens nergens schulden en alleen een (positieve)BKR registratie van mijn KPN mobiele telefonie abonnement. Ook geen schulden bij de IB groep dus
die niet bij de BKR schijnt te registreren meen ik.
Wellicht iemand die bij de bank werkt? Alhoewel..iedere mening is welkom
roept u maar
Ik heb een maandelijks inkomen van +-€800 euro.
Morgen zal ik naar de bank gaan om een verhoging aan te vragen van mijn krediet op betaalrekening(rood staan)
Ik weet dat dit uiteindelijk alleen maar meer geld kost, duur is, en al dat soort dingen
Maar, ik ben in de 20, jullie weten wellicht beter een schatting te maken dan mij. Welke limiet zullen ze mij toestaan?
Ik heb overigens nergens schulden en alleen een (positieve)BKR registratie van mijn KPN mobiele telefonie abonnement. Ook geen schulden bij de IB groep dus
Wellicht iemand die bij de bank werkt? Alhoewel..iedere mening is welkom