Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenCo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 15:59
Heb niet alles doorgelezen, maar heb het volgende probleem.
Indien ik de tablet met een MicroUSB aansluit op de PC wordt deze niet herkent.

Op 2 machines een poging gedaan. 2 Win7 64.

Zowel via slave als hosts poort.
Zit geen microSD in de tablet.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:59
kabeltje er ver genoeg in gedrukt? Werkt het kabeltje met andere apparaten wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455741

Anoniem: 454062 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:31:
[...]

Deze downloaden, op een sd kaartje zetten installeren.
de rest volgt vanzelf, wel een account aanmaken.
http://www.freewarelovers...7121_skype_v2.5.4.162.apk
Ik heb de APK file gedownload op mijn computer, vervolgens op een sd kaartje gezet en deze in de tablet 465 gedrukt. Hoe kan ik nu dit programma installeren ?
Is er op een eenvoudige Jip en Janneke manier uit te leggen hoe ik dit moet doen, en misschien wel vele andere "beginnende" gebruikers.
Ik heb met de ES Task Manager en ES File Explorer gekeken wat er op het sd kaartje staat, maar ik kan het filetje niet eens vinden ! !

Knappe koppen van het land, help deze gebruiker uit de brand !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454062

Anoniem: 455741 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:58:
[...]

Ik heb de APK file gedownload op mijn computer, vervolgens op een sd kaartje gezet en deze in de tablet 465 gedrukt. Hoe kan ik nu dit programma installeren ?
Is er op een eenvoudige Jip en Janneke manier uit te leggen hoe ik dit moet doen, en misschien wel vele andere "beginnende" gebruikers.
Ik heb met de ES Task Manager en ES File Explorer gekeken wat er op het sd kaartje staat, maar ik kan het filetje niet eens vinden ! !

Knappe koppen van het land, help deze gebruiker uit de brand !
ES opstarten, links boven (huisje) klikken, dan drukken op mnt,
dan extsd en dan zit je in je sd kaartje, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenCo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 15:59
jjonkie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:53:
kabeltje er ver genoeg in gedrukt? Werkt het kabeltje met andere apparaten wel ?
opgelost. Blijkbaar werkt het wel met de bijgeleverde kabel en niet die van mijn smartphone.
is nochtans het zelfde type kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459771

[Eerst en vooral: bedankt aan mistercheese voor de duidelijke handleiding!
'mobiele netwerken' staat nu bij de instellingen]

- Heeft er iemand al een 3g dongle kunnen gebruiken op de tablet?

ik had al de zte mf122 besteld, maar die is niet compatibel. Dus ik zou graag weten of er daadwerkelijk 1 werk vóór ik die bestel ;)

Volgende dongles zouden compatibel moeten zijn met de tablet, want dit bericht komt er op :

This device can support below 3G Doogles:

Doogle List:

WCDMA: HuaWei E230, HuaWei E176G, HuaWei E160E, HuaWei E182G, HuaWei E1782, HuaWei E1750, ZTE MF633BP-1, ZTE MF633, ZTE MF637U, HuaWei E1756, HuaWei UMG1691.

CDMA2000/EVDO: HuaWei E150 , Huawei EC1261, HuaWei EC122, Huawei EC156, HuaWei EC1270, ZTE AC580, ZTE AC2736, ZTE AC2746.

iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458414

@JJONKIE

Dan lijkt het er op dat hij toch echt stuk is, originele rom erop zetten en terug naar de shoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448933

motormuis10000 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:42:
465 19 dagen in mijn bezit gehad. Toen deed de wifi het niet meer. Ter reparatie aangeboden bij Bel Company. Vandaag na 30 dagen niets gehoord te hebben mijn geld teruggekregen.
Netjes van de Bel Company.
Voor mij nooit meer een B-merk ( of C)
Ik zit sinds enige tijd met de fruit tablet op schoot en dat is wel aan te raden. Het is geen android natuurlijk maar werkt wel en geen gedoe met wifi of traagheid. Je moet gewoon geluk hebben dat iemand hem goedkoop wegdoet. Ik had deze mazzel. Ben wel genezen van de Yarvik. Vriend van mij heeft hem nog en is ook aan het klooien met andere roms wat resulteerde met een ontredderde vriend met een niet werkende tablet. Tablet maar in huis genomen en verzorgd tot alles weer werkend was. Met behulp van de V3. Iedereen weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy21nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Anoniem: 457446 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:01:
Christian Troy van slatedroid heeft een cyanogenmod 9 rom gecompiled..
natuurlijk te installeren met cwm
http://www.slatedroid.com/topic/33373-rom-cm9-nightlies/
Deze draait vooralsnog bij mij prima! Eerst wat problemen gehad met "geen Wifi" na het installeren van de 20120524-versie. Toen de 20120522-versie geinstalleerd, Wifi aan de praat gekregen en daarna zonder facory reset de 20120524 versie er overheen gezet. Werkt prima! Nu de 20120526-versie geinstalleerd zonder factory reset, dus ik weet niet of het Wifi-problemen in deze versie opgelost is.

Zijn er nog anderen met deze Rom? En hoe draait dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-05 19:01
Ik heb deze tablet nog niet werkend gezien. Wel diverse G9 Archos tablets. Daarvan viel me op dat het wit eerder blauw is en de kleuren over het algemeen erg flets zijn. Hoe zijn de kleuren op deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik ben zeer tevreden over de kleuren en helderheid van het scherm, heb alleen vergeleken met een fruit tablet en een Qware, daarop mijn mening gebaseerd.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-04 21:59
Oplossing gevonden voor het activeren van "Foutopsporingsmode bij USB-verbinding":
Put a terminal emulator app (Kan via GetJar, zoek op Terminal) on it and issue the following command:
am start -a android.intent.action.MAIN -n com.android.settings/.DevelopmentSettings
Voila. Heel simpel, niks geen knopjes indrukken, 6x rammen, etc. haha

[ Voor 5% gewijzigd door Bolukan op 31-05-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-03 09:00
dudes,

een review van onze Exxa, maar dan de Zetta (de TAB467)... ik werd er toch niet vrolijk van.... ik bedoel, zo erg is ie nu toch ook weer niet....

Veel leesplezier!!

reviews: Yarviks GoTab 467-tablet: voor een dubbeltje geboren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 22:50

Pathogen

Shoop Da Whoop

Anoniem: 458414 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:20:
WTF doe ik verkeerd? moet ik eerst nog rooten, Clock Recovery erop zetten of iets dergelijks? of is het echt alleen de stappen die beschreven staan.

En kan iemand bevestigen dat het niet ligt aan Windows 7 64 bit.
Dat kan ik.

Btw, heeft iemand de Facebook app werkend via Play Store? Ik heb wat rond zitten knutselen in de build.properties, maar krijg de Store nog niet zover dat ie vindt dat ik de app kan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
jos020 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:00:
dudes,

een review van onze Exxa, maar dan de Zetta (de TAB467)... ik werd er toch niet vrolijk van.... ik bedoel, zo erg is ie nu toch ook weer niet....

Veel leesplezier!!

reviews: Yarviks GoTab 467-tablet: voor een dubbeltje geboren
1. Ik weet niet of de 467 een plastic achterkant heeft, maar de 465 heeft een alu achterkant, dus het eerste argument van de review, "er wordt heel veel plastic gebruikt in plaats van aluminium" gaat voor de 465 niet op.
2. Als we die home/terug functie van die knoppen nou eens uit zouden kunnen schakelen zodat ze alleen de volume-functie hebben, dan is het knoppen-argument ook niet meer echt een issue.
3. Dat de backlight erg zwak is zou best kunnen, maar als je de helderheid wat hoger zet dan is het scherm toch wel echt helder hoor, tenminste, op mijn 465.
4. Over de play-store zullen we het niet hebben ;-)
5. Ik hoor niets over de wifi-kwaliteit, of over het gebrek aan bluetooth, 3G en GPS, maar misschien dat de 467 dit wel heeft? (wifi kwaliteit zou beter kunnen zijn ivm plastic achterkant, zie 1.)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:47
Thrackan schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:34:
[...]

Dat kan ik.

Btw, heeft iemand de Facebook app werkend via Play Store? Ik heb wat rond zitten knutselen in de build.properties, maar krijg de Store nog niet zover dat ie vindt dat ik de app kan downloaden...
Vreemd, ik heb zonder enige problemen deze app via de playstore kunnen installeren. Heb geen handmatige aanpassing aan de build.properties gedaan, dus wellicht zit hier je probleem?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absint
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 14:45
Ik heb sinds vorige week een Yarvik TAB465euk in mijn bezit en ik moet zeggen een leuke tab. Alleen, zoals zeveel mensen hier, wil je meer. Dus daarom de tab proberen te flashen maar dit lukt van geen kanten. Alle opties die in deze topic staan geprobeerd en iedere keer loop ik vast op het aansluiten op de pc via usb. Zodra ik dat doe zegt ie <apparaat gevonden> en dan zie ie de tab als externe schijf. heb al de drivers verwijderd en geprobeerd ze te laden met de drivers zoals vermeld maar dat pakt ie ook niet.

Nu ben ik geen complete Noob maar ik begin er wel een beetje moedeloos van te raken .... Iemand enig idee wat er fout gaat en hoe ik toch de tab kan flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

RomanII schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Vreemd, ik heb zonder enige problemen deze app via de playstore kunnen installeren. Heb geen handmatige aanpassing aan de build.properties gedaan, dus wellicht zit hier je probleem?!
Dat zou goed kunnen hoor :) Kun je wellicht je originele build.prop plaatsen? Voor de TAB465EUK dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 09:28
Ik ben net bij de mediamarkt geweest, daar had ik een 464 in mn handen...

Ziet r goed uit , ook prijstechnisch, echter paar vragen..

Zit nu mobiel, dus veel lezen wordt m niet ;)

Kan er een externe schijf aan op de usb? (Geeftie genoeg sap voor een usbpowered?)

En werktie goed zo uit de doos, of moet ik eerst een paar uur bezig zijn met configgen en updaten van dat ding
Wil m evt als t ff kan vandaag halen namelijk.
(vrouwtje ziek en de archos die we hebben is afgeschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460785

Hoi,

Sorry dat ik in deze post vraag, maar kan ik op mijn TAB410 ook 4.03 op zetten en hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Ik heb een manier gevonden om in de standaard yarvik rom in het menu instellingen te komen, waarbij je ook de USB foutopsporing kan vinden. Deze is dus wel ingebouwd maar hebben ze verborgen bij yarvik.

1. Installeer AVG antivirus, via market of elsewhere
2. Scannen
3. Als het goed krijg je na de scan een schermpje met "veiligheidalarm' met een kopje instellingen. Hieronder staat onder andere dat de USB-debugging niet goed staat ingesteld. Volgens AVG dan..
4. Druk op instellingen openen

Voila! Aanschouw alle opties voor ontwikkelaars >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Mrbx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:51:
Ik heb een manier gevonden om in de standaard yarvik rom in het menu instellingen te komen, waarbij je ook de USB foutopsporing kan vinden. Deze is dus wel ingebouwd maar hebben ze verborgen bij yarvik.

2. Scannen
3. Als het goed krijg je na de scan een schermpje met "veiligheidalarm' met een kopje instellingen. Hieronder staat onder andere dat de USB-debugging niet goed staat ingesteld. Volgens AVG dan..

RePSect! gaat het uitproberen...

Iedereen die wél de beschikking heeft over Google Play; check deze app speciaal voor onze tablet: Allwinner Mod

Google Play: Allwinner Mod

Features:
- Change operation mode between Tablet (120 dpi) and Phone (160 or 240 dpi) mode
- Change build description between Allwinner, SGS, SGS II and XOOM for games and applications that think your tablet is not compatible with them
- Change what the physical buttons do, for example you can change the BACK button to VOLUME DOWN, start APP SWITCHER or to start the CAMERA application.

De losse apk zal ook wel ergens staan. Wellicht is het een optie om met deze app de build description te veranderen waarna je doodleuk de Google Play apk kunt downloaden ... (ik filosofeer hardop)

Ik ga proberen de mapping van de knoppen te veranderen (volumeregelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:59
als je die volume regelaar kunt tackelen ben je een held ! Wat een onding is dat zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
jjonkie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:02:
als je die volume regelaar kunt tackelen ben je een held ! Wat een onding is dat zeg !
Gelukt! :)

bij Key Mapping Options: verander de "home button" en de "menu button" naar "volume up" en "volume down".

en klaar... [restart device]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
jos020 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:14:
[...]

Gelukt! :)

bij Key Mapping Options: verander de "home button" en de "menu button" naar "volume up" en "volume down".

en klaar...
Dat meen je niet! Wat een genot, ga het meteen toepassen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dus... dit
Mrbx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:51:

2. Scannen

plus dit
jos020 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Iedereen die wél de beschikking heeft over Google Play; check deze app speciaal voor onze tablet: Allwinner Mod

Features:
- Change operation mode between Tablet (120 dpi) and Phone (160 or 240 dpi) mode
- Change build description between Allwinner, SGS, SGS II and XOOM for games and applications that think your tablet is not compatible with them
- Change what the physical buttons do, for example you can change the BACK button to VOLUME DOWN, start APP SWITCHER or to start the CAMERA application.

De losse apk zal ook wel ergens staan. Wellicht is het een optie om met deze app de build description te veranderen waarna je doodleuk de Google Play apk kunt downloaden ... (ik filosofeer hardop)

Ik ga proberen de mapping van de knoppen te veranderen (volumeregelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
equals volledige Google Play experience op de standaard rom...

Ik wil mijn standaard rom terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Hmm, kan met die Allwinner Mod niks meer veranderen.. Die Keymapping options kan ik wel selecteren maar niet meer aanpassen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Mrbx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:25:
Hmm, kan met die Allwinner Mod niks meer veranderen.. Die Keymapping options kan ik wel selecteren maar niet meer aanpassen!?
Tis idd een karige mod, Base options en key mapping en dat was het wel weer. maar goed, als je met de base options de build type kunt aanpassen zodat de Google Play werkt, scheelt je dat wel weer een hoop ge-flash etc.

(zelf draai ik de orginele rom met GPlay scriptje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Ja dit is allemaal heel leuk, maar het kan nu dus goed zijn dat de knoppen het in cwm ook niet meer doen omdat ik ze hier heb aangepast. Vol up, home en menu knoppen doen nu helemaal niks meer!

@Trackan je kunt toch gewoon die yarvik465 rom flashen met livesuite? of is die niet hetzelfde als de standaard?

[ Voor 23% gewijzigd door Lampecap op 30-05-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mrbx schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:35:
Ja dit is allemaal heel leuk, maar het kan nu dus goed zijn dat de knoppen het in cwm ook niet meer doen omdat ik ze hier heb aangepast. Vol up, home en menu knoppen doen nu helemaal niks meer!

@Trackan je kunt toch gewoon die yarvik465 rom flashen met livesuite? of is die niet hetzelfde als de standaard?
Er ging het een en ander rond dat die rom niet geschikt zou zijn voor nieuwere 465's (van na maart), dus ik heb deze nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-04 12:40
Weet iemand hier ook hoe ik bij de 'developer options' kom. Dit hoort onder instellingen te staan als één van de onderste tabs tussen 'datum en tijd' 'toegankelijkheid' en 'over tablet', maar bij mij staat het er niet op een Yarvik tab 467 met ICS 4.0.3 en play market (volgens script van dit topic). De reden dat ik die opties nodig heb is om de optie uit te zetten waardoor de tablet zijn scherm niet meer uit gaat.

In dit topic wordt ook genoemd dat ik de tablet moet opstarten terwijl die is aangesloten op usb - slave, maar dat werkt hier niet.

EDIT: Probleem gevonden, beeldscherm schakelt wel volledig uit als ik hem van de lader afhaal 8)7 Ik heb nog steeds geen idee waar ik de developer options zou kunnen vinden, maar dat is niet zo'n ramp.

[ Voor 15% gewijzigd door RikH op 31-05-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
jos020 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Features:

RePSect!
Als dit werkt ben jij een week lang Tweaker van de maand (wat mij betreft ;-))!
Goedkoop product optimaliseren = goed product voor weinig geld. De Yarvik komt steeds dichter in de buurt :-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Thrackan schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:41:
[...]

Er ging het een en ander rond dat die rom niet geschikt zou zijn voor nieuwere 465's (van na maart), dus ik heb deze nog niet geprobeerd.
klopt, daarom is het verstandig om een backup te maken van je huidige image voordat je met livesuit gaat zitten rommelen. Het kan namelijk best zijn dat die images wel geschikt zijn, zo niet dan kan je de originele image altijd weer terugzetten. Ik was helaas niet zo verstandig :P
Verder zal ik vanavond eens even kijken naar die app, misschien ook wel handig voor de v3 image :)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 09:28
KaWaReZ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:45:
Ik ben net bij de mediamarkt geweest, daar had ik een 464 in mn handen...

Ziet r goed uit , ook prijstechnisch, echter paar vragen..

Zit nu mobiel, dus veel lezen wordt m niet ;)

Kan er een externe schijf aan op de usb? (Geeftie genoeg sap voor een usbpowered?)

En werktie goed zo uit de doos, of moet ik eerst een paar uur bezig zijn met configgen en updaten van dat ding
Wil m evt als t ff kan vandaag halen namelijk.
(vrouwtje ziek en de archos die we hebben is afgeschreven)
gehaald

bij vriendin gedropped en kreng wil nu niet starten? (nacht aan de lader gehangen).
zo eens even kijken.. of het een user error is :+

iemand die mij een evt verschil kan aanduiden tussen de 464 en de 465 (als die er is), als zegmaar alles wat hier besproken wordt kwa roms etc er op past?

[ Voor 3% gewijzigd door KaWaReZ op 31-05-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
KaWaReZ schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:12:
iemand die mij een evt verschil kan aanduiden tussen de 464 en de 465 (als die er is), als zegmaar alles wat hier besproken wordt kwa roms etc er op past?
Ik wist tot nu toe niet dat er een 464 bestond, ken alleen de 465 en de 467.

@Jos020:
Als ik de Allwinner mod app heb geinstalleerd en ik verander bij key mapping de functies van de knoppen, dan staan ze op "none" als ik opnieuw opstart, alleen 'volume up' is nog 'volume up', de rest staat nu op 'none' en ik kan ze veranderen wat ik wil, ze springen direct weer terug op 'none', enig idee hoe dit komt? (Met en zonder dat de tablet aan de stroom hangt heb ik dit probleem).
De knoppen werken ook daadwerkelijk niet, het is dus geen fout van de app die het gewoon niet snapt.
(Ik heb geen custom ROM op de tablet, gewoon standaard ROM en SpeelWinkel geinstalleerd).

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 12:52
Ik kreeg vandaag mijn Tab 465, ik probeer die ROM te installeren met CWM. Hij startte niet meer op =/ Nu geeft LiveSuit een melding van initial failed (513).

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457446

@ cassie

513 error code is verkeerde drivers
open apparaat beheer en verwijder de drivers en probeer het opnieuw

@ fritsjof

Installeer superuser en kijk of het probleem er dan nog steeds is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Op een andere PC werkt het ook niet.... volgens mij is de software echt dood.

EDIT: Weer aan het flashen! Alleen nu zit hij vast bij 54%. Oplossing was reset met behulp van dat gaatje.

EDIT: Flashen originele ROM komt gewoon niet verder dan 54%, geen flauw idee waarom! Ik heb nu de CWM versie er weer op staan, maar die zit vast bij het Yarvik logo... :(

[ Voor 72% gewijzigd door Cassie789 op 31-05-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

download de momo11 bird .img van 15-05 http://www.mediafire.com/download.php?hbwt4bdnpk0dp9t
hierin zit google play al ingebakken alleen moet je daarna ff de chinese troep eruit halen :D
btw soms blijft livesuit hangen op een percentage... schrik dan niet en heb gedult... als het langer als 5 minuten duurt kan je altijd nog resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Heb het voor elkaar gekregen, alleen nu zit hij met de originele Yarvik ROM weer vast. Ik probeer zo die Momo 11 bird ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
RikH schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:27:
Weet iemand hier ook hoe ik bij de 'developer options' kom. Dit hoort onder instellingen te staan als één van de onderste tabs tussen 'datum en tijd' 'toegankelijkheid' en 'over tablet', maar bij mij staat het er niet op een Yarvik ....

EDIT: Probleem gevonden, beeldscherm schakelt wel volledig uit als ik hem van de lader afhaal 8)7 Ik heb nog steeds geen idee waar ik de developer options zou kunnen vinden, maar dat is niet zo'n ramp.
Zie mijn eerdere post, zal voor de 467 ook wel opgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus dat

[ Voor 165% gewijzigd door Anoniem: 457446 op 31-05-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Heb zojuist die ROM geinstalleerd, boot loop. Ik begin hier echt de balen van te krijgen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
fritsjof schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:21:
[...]

Ik wist tot nu toe niet dat er een 464 bestond, ken alleen de 465 en de 467.

@Jos020:
Als ik de Allwinner mod app heb geinstalleerd en ik verander bij key mapping de functies van de knoppen, dan staan ze op "none" als ik opnieuw opstart, alleen 'volume up' is nog 'volume up', de rest staat nu op 'none' en ik kan ze veranderen wat ik wil, ze springen direct weer terug op 'none', enig idee hoe dit komt? (Met en zonder dat de tablet aan de stroom hangt heb ik dit probleem).
De knoppen werken ook daadwerkelijk niet, het is dus geen fout van de app die het gewoon niet snapt.
(Ik heb geen custom ROM op de tablet, gewoon standaard ROM en SpeelWinkel geinstalleerd).
Da's wel gek. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik na afloop van het mappen de tablet consequent heb geherstart met de restart functie in de AW mod app zelf. Wellicht dat hiermee die mapping info correct wordt weggeschreven.

Ik heb de tab er net maar weer achter de lader vandaan gehaald en alles werkt nog steeds naar behoren. Ik heb nog even geherstart voor de zekerheid, maar niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cassie789 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:36:
Heb zojuist die ROM geinstalleerd, boot loop. Ik begin hier echt de balen van te krijgen zeg...
livesuit was wel voltooid ?
als livesuit begint kies je dan voor formateren?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 457446 op 31-05-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Cassie789 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:36:
Heb je cache en Dalvik in CWM geschoond voordat je met flashen begon? Ik heb ooit hetzelfde gehad met het flashen van mijn telefoon. uit dat forum:

After you boot in recovery mode, use your Volume key at right side of phone to scroll up and down. You need to clear few settings before you can flash to your phone to the new ROM.
Clear user Data/factory reset>> Clear/wipe Cache >> clear Dalvik Cache. Dalvik cache option comes under advance options in recovery mode.
After this choose install zip from sdcard option.
Select the ROM (the same file that you just downloaded, beta_testing.zip) to install – your ROM will begin to install.

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
jos020 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:40:
[...]

Da's wel gek. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik na afloop van het mappen de tablet consequent heb geherstart met de restart functie in de AW mod app zelf. Wellicht dat hiermee die mapping info correct wordt weggeschreven.

Ik heb de tab er net maar weer achter de lader vandaan gehaald en alles werkt nog steeds naar behoren. Ik heb nog even geherstart voor de zekerheid, maar niks aan de hand.
Ik heb de herstart ook gedaan met de app zelf helaas, ik ga superuser eens proberen.
Zou toch ook veels te simpel zijn als het gewoon allemaal werkt hè ;-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iedereen zou superuser verplicht moeten installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jos020 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:47:
[...]

Heb je cache en Dalvik in CWM geschoond voordat je met flashen begon? Ik heb ooit hetzelfde gehad met het flashen van mijn telefoon. uit dat forum:

After you boot in recovery mode, use your Volume key at right side of phone to scroll up and down. You need to clear few settings before you can flash to your phone to the new ROM.
Clear user Data/factory reset>> Clear/wipe Cache >> clear Dalvik Cache. Dalvik cache option comes under advance options in recovery mode.
After this choose install zip from sdcard option.
Select the ROM (the same file that you just downloaded, beta_testing.zip) to install – your ROM will begin to install.

etc
hij flashed in livesuit.. die formateert je hele interne storage... eerst wipen in cwm maakt dus niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Anoniem: 457446 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:08:
[...]

hij flashed in livesuit.. die formateert je hele interne storage... eerst wipen in cwm maakt dus niets uit
hmm, ok,

*geen ervaring met Live suit hebbend.. ik was getriggerd door de boot loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-04 12:40
Mrbx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:04:
[...]
Zie mijn eerdere post, zal voor de 467 ook wel opgaan ;)
Jou oplossing (installeren van AVG en scannen op problemen) liet mij de usb foutopsporing uitschakelen, maar de knop mist nog steeds bij instellingen. De tablet gaat nu naar opa en oma dus het is verder geen ramp dat de ontwikkelaars opties missen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kunt ontwikkelaars opties alleen toevoegen door een andere framework.apk te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Het lag aan dat mijn Tab 465 van na 20 Maart komt. Even een ROM geinstalleerd die hiervoor geschikt was, en klaar is kees.

Nog wel een punt: Mijn Tab draaide standaard op 1Ghz en is op 1.2Ghz zwaar instabiel... Is dit niet foute voorlichting? 1.2Ghz is volgens mij niet 1Ghz....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrotje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-06-2012
Hallo, even een vraagje. Ik kan op mijn Yarvik 464 geen notificatiegeluid instellen. Als ik via instellingen naar geluid ga kan ik alleen maar de standaardinstelling stil kiezen. Heb ook nog een 224 en daar kan ik wel kiezen uit diverse geluiden. Buiten de (standaard) apps heb ik alleen het google play script uit dit topic geinstalleerd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik heb nu Superuser geinstalleerd, moet ik daar verder nog iets instellen of gewoon de app starten en dan de Allwinner app starten voor de knoppen?
Want als ik dit doe, dan kan ik nog steeds alleen de functie van de backbutton instellen, de rest staat nu op 'none' en ik kan geen andere functies geven aan de knoppen, blijven gewoon op 'none' staan :'(

Ik heb in de Allwinner app Tablet 120dpi geselecteerd, maar dat lijkt ook niets uit te maken. Kan het nog iets anders zijn? Instelling in de Alwinner app of in de Superuser app?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

momo11 bird .img geeft bootloop, na 1 keer flashen op het 2e witte scherm, na 2e keer flashen iets verder bij een 3D logo en de derde keer laad hij helemaal maar bij het aanraken van het scherm start hij opnieuw op en blijft hij hangen op 3D logo

kortom, ik hou niet zo van Chinees e zoek nog steeds naar een stabiele oplossing om een rom te draaien met een goeie google play die alles installeert... snik snik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de momo11bird firmware is voor mij de meest stabiele die ik geinstalleerd heb tot nu toe...
en weet nog wel dat de eerste keer starten na het flashen erg lang duurt... mischien was het geen bootloop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoestboz
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-02-2020
Het installeren van het googlescript gaf geen foutmeldingen, maar nu heb ik alle googlezooi op mijn tab staan behalve de playstore waar het om ging. Dus dan een apk gedownload en geinstalleerd, maar die stopt er telkens mee, weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

andere rom instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Is er ook een manier om te backuppen via bijv. Livesuit? Dan kan ik experimenteren met wat ROMs, wat nu niet gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan een nandroid backup maken in cwm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Ik heb geen ClockWorkMod, hoe installeer ik dit op de Yarvik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- sluit de tablet aan op de computer maar druk niet op koppelen(controleer of usb debugging mode aan staat)
- Instaleer CWM d.m.v dit script http://dl.dropbox.com/u/2889810/9,7-IPS-CWM.zip
- tijdens de instalatie van CWM is er een app geinstalleerd genaamd 'novo7tools'
- open novo7tools en kies 'enter recovery mode'
- CWM wordt nu gestart

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 457446 op 02-06-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@mistercheese, nee, het was een originele bootloop, want waarom zou hij anders daarna wel verder gaan? Er moet een verschil zijn waarom hij het bij jou wel doet en bij mij (en zo te lezen andere) niet. Je zou mijn buurman moeten zijn, dan konden we alles naast elkaar leggen.

mijn idee is namelijk nog steeds dat de tabs tussen de eerste release, de tijd dat ze niet beschikbaar waren en de tweede release verschillend zijn en dat er daarom ook zoveel verschil is tussen gebruikers.

Er klopt gewoon iets niet. als mijn tablet exact gelijk is aan de jouwe moet de mijne ook exact zo reageren. CWM werkt niet met de volume knoppen, bij jou wel. momo 11 bird loopt bij mij continu vast, bij jou niet. en zo zijn er nog wel meerdere vage verschillen tussen jouw ervaringen en de mijne.

ik vind het gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo even een nachtje doorgewerkt om echt alles te testen, en het is gelukt, althans, alles werkt nu en nog geen plotselinge reboots. Dit is wat ik gedaan heb:
  1. allereerst heb ik een andere mini USB kabel gepakt, dus ik gebruik niet de bijgeleverde kabel maar een kabel van mijn HTC HD2. (het is bijna onmogelijk dat het daaraan ligt, maar toch)
  2. ik heb mijn mini sd kaart eruitgehaald
  3. ik heb een nieuwere LifeSuite geinstalleerd, met ook betere usb drivers (tip voor iedereen die problemen heeft met zijn usb drivers op windows 7 64 bit)
  4. ik heb de momo11bird rom geinstalleerd met LifeSuite107 (lifesuite starten, image selecteren, tablet uitzetten, homeknop naast volume indrukken, usb kabel insteken en een aantal keren op power rammen)
  5. na de installatie de taal verandert bij instellingen naar NL
  6. tablet aansluiten op usb (usb fout opsporing moet aanstaan)
  7. en dan Tasselhof Root, Market en Tweak script draaien.
  8. in Tasselhof script check eerst optie 1 of de connection goed is
  9. daarna optie 2,3,4,5,6 en 9 doen
alle bovengenoemde shizzle kun je hier downloaden in 1 pakketje.

Heb je hier vragen over? zorg dan dat je alle voorgaande berichten hebt gelezen, :F

groet! >:)
MessageDJ
"test-test-test-find solutions and share"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah, kom nu na een uurtje testen er pas achter dat het scherm niet meer mee draait, dat moet ik dus nog even op zien te lossen, of weet iemand daar een oplossing voor?

ook een screenrotator app waarin je gewoon landscape of portrait kunt kiezen werkt niet, hij blijft landscape
ook volume buttons en home button werkt niet meer.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 458414 op 03-06-2012 11:40 . Reden: nog iets gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Anoniem: 458414 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:52:
ah, kom nu na een uurtje testen er pas achter dat het scherm niet meer mee draait, dat moet ik dus nog even op zien te lossen, of weet iemand daar een oplossing voor?

ook een screenrotator app waarin je gewoon landscape of portrait kunt kiezen werkt niet, hij blijft landscape
ook volume buttons en home button werkt niet meer.
Deze app uit Google Play halen Google Play: Allwinner Mod en de knoppen van je tablet opnieuw mappen?

Bij mij werkte het perfect, bij andere gebruikers zoals Fritsjof bleek de het mappen niet permanent. Iig even proberen, kan geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Anoniem: 457446 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:35:
- sluit de tablet aan op de computer maar druk niet op koppelen(controleer of usb debugging mode aan staat)
- Instaleer CWM d.m.v dit script http://dl.dropbox.com/u/2889810/9,7-IPS-CWM.zip
- tijdens de instalatie van CWM is er een app geinstalleerd genaamd 'novo7tools'
- open novo7tools en kies 'enter recovery mode'
- CWM wordt nu gestart
Erg bedankt! Het is gelukt!

Maar nu... ik heb mijn ROM gebackupped, maar nu wil ik een .img flashen. Nu weet ik dat CWM alleen Zips pakt. Hoe doe ik dit dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
jos020 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:56:
[...]

Deze app uit Google Play halen Google Play: Allwinner Mod en de knoppen van je tablet opnieuw mappen?

Bij mij werkte het perfect, bij andere gebruikers zoals Fritsjof bleek de het mappen niet permanent. Iig even proberen, kan geen kwaad...
Inderdaad, alleen de back button is in te stellen als back button, niets anders, de rest van de knoppen hebben nu de functie 'none'. Ik kan een andere functie selecteren als ik erop klik, maar direct staat deze weer op 'none', erg vreemd.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 01:35
Deze is dus 'veel beter' dan de xiron/tomtec ultimate 10 van 180-200 eur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@tweaklegend, goedkoop is en blijft altijd duurkoop. naar mijn idee zijn alle goedkope tabs het zelfde. ze zijn het allemaal net niet, maar doen goed als je met minder genoegen neemt.

Uiteindelijk is het net als een automerk. er zijn fans en er zijn mensen die er niets van moeten hebben. Het is maar net wat jouw eigen ervaring is met een tablet wat jouw mening maakt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanuem
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-02 08:16
knightofn1 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:30:
na een boel gedonder met die cwm image en de originele images (ongelofelijk veel vastlopers en knoppen die het niet deden om te kunnen restoren etc)
heb ik deze image geinstalleerd via de livesuit (enter knop inhouden naast volume knop en usb erin steken wanneer tab uit is en de on/off knop daarna een paar keer indrukken)
http://www.ordinoscope.ne...ttes/Visture_V3/Firmwares
(For the V3 bought after 20120320)
en nu werkt hij perfect met google play. hij stond wel standaard in italiaans, maar dat was snel goed te zetten.

(..)
Thanks KnightofN, nadat ik enigszins moedeloos werd na veel geprobeer, een tablet die eerst niet herkend werd (maar daarvoor had ik de tab uit moeten zetten en m.b.v de back-knop en de powerknop weer aanzetten) is het mij met bovenstaande instructie wel gelukt.

Nu kan ik eindelijk goed gebruik maken van de Google Play Market :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Anoniem: 458414 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:49:
@tweaklegend, goedkoop is en blijft altijd duurkoop. naar mijn idee zijn alle goedkope tabs het zelfde. ze zijn het allemaal net niet, maar doen goed als je met minder genoegen neemt.

Uiteindelijk is het net als een automerk. er zijn fans en er zijn mensen die er niets van moeten hebben. Het is maar net wat jouw eigen ervaring is met een tablet wat jouw mening maakt,
Ik ben het niet helemaal met je eens.
Ik heb talloze A-merk producten in mijn bezit die het 'net niet' zijn, ik noem de omslachtige manier waarop je een Nokia synct met je PC ("PC suit"), het vaak net niet compatible zijn van een Philips tv (geen VGA poort?), de slang van een Dyson stofzuiger die net niet past, een Zwilling mes dat eigenlijk na aankoop eerst door een vakman geslepen dient te worden (want mechanisch geslepen in de fabriek) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bedenk zelf eens welke A-merk producten je in je bezit hebt waar je zelf nog wel wat verbeteringen op aan zou kunnen brengen, ik weet zeker dat je er zat hebt.

Dat de Yarvik wat eigenaardigheden en tekortkomingen heeft ben ik helemaal met je eens, maar dat geldt zeker ook voor 90% van alle andere tablets.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanuem
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-02 08:16
Klopt het ook dat jullie Tweetdeck niet kunnen installeren op de Yarvik TAB465? Dit was bij mij zowel met de originele ROM, maar ook met de ROM uit de instructie van knightofn1 [Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 22:30].

In de Google Play Store krijg ik de melding dat mijn tablet niet compatibel is met deze versie. Als ik de .APK los probeer te installeren krijg ik de melding 'app niet geïnstalleerd'.

Hebben jullie eventueel een alternatief :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 12:05

TheBorg

Resistance is futile.

Anoniem: 458414 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:33:
  1. allereerst heb ik een andere mini USB kabel gepakt, dus ik gebruik niet de bijgeleverde kabel maar een kabel van mijn HTC HD2. (het is bijna onmogelijk dat het daaraan ligt, maar toch)
Bij mij werkt het ook niet met de meegeleverde USB kabel, terwijl die kabel wel weer goed werkt op m'n telefoon.

Dus voor idereen met rare issues heeft met flashen: Probeer een ander kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Eerste ervaring met de Yarvik klantenservice is heel goed! Mijn USB-Host kabeltje was kapot, even een mailtje gestuurd en er komt er een kosteloos deze kant op! Dat is pas service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heeft iemand al een originele FW van de 465EUK van na 20-3-2012 kunnen fiksen? Mijn thread is nog steeds niet approved op de Yarvik forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Thrackan schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:27:
Heeft iemand al een originele FW van de 465EUK van na 20-3-2012 kunnen fiksen? Mijn thread is nog steeds niet approved op de Yarvik forums.
LOL@Yarvik Forums :-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jos020, helaas jowu app doet het niet, na de originele rom erop gezet te hebben doet hij het nog steeds niet, lijtk op een kapotte Acellerator ding

dus voor de tweede keer pak ik mijn tab weer in en ga ik terug naar de winkel., dit is wel de laatste keer denk ik zo.

En @Fritsjof, tuurlijk hebben alle apparaten wat te zeuren, maar feit blijft, goedkoop kan, maar dan moet je er wel wat voor doen, flashen, testen, weer flashen, terug brengen, weer flashen, opnieuw testen, lezen zoeken, etc. etc. koop je een ipad ben je klaar. okay, je kan er niks aan tweaken, maar je bent wel klaar. Mijn moeder moet dus een ipad, en ik een yarvik ;)

is er overigens iemand die wat gehad heeft aan mijn pakketje? anders haal ik hem er gewoon weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
  • Laatst online: 23-03 14:25
Gister de Yarvik TAB466 gekocht bij MM.
Tot zover geen problemen en heel tevreden met de tablet.

Zit overigens wel de Google Play store op, dus hoefde deze niet zelf te installeren via een omweg.
De Play store werkt ook gewoon goed, kan alles downloaden zonder problemen.
De GETjar store verwijst me zelfs direct door naar de Play store...heel vaag.

Heel jammer is dat deze tablet geen GPS en Bluetooth heeft, maar daar is de prijs ook naar.

Is het iemand gelukt om GPS op de tablet te krijgen?
Er zijn namelijk GPS modules die via USB aangesloten kunnen worden, heb zelf eentje die werkt via Bluetooth maar das geen optie.

Hoor graag of het iemand gelukt is op een Yarvik tablet en welke GPS module je gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:59
Anoniem: 458414 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:33:
Zo even een nachtje doorgewerkt om echt alles te testen, en het is gelukt, althans, alles werkt nu en nog geen plotselinge reboots. Dit is wat ik gedaan heb:
  2. ik heb mijn mini sd kaart eruitgehaald
  3. ik heb een nieuwere LifeSuite geinstalleerd, met ook betere usb drivers (tip voor iedereen die problemen heeft met zijn usb drivers op windows 7 64 bit)
  4. ik heb de momo11bird rom geinstalleerd met LifeSuite107 (lifesuite starten, image selecteren, tablet uitzetten, homeknop naast volume indrukken, usb kabel insteken en een aantal keren op power rammen)
  5. na de installatie de taal verandert bij instellingen naar NL
  6. tablet aansluiten op usb (usb fout opsporing moet aanstaan)
  7. en dan Tasselhof Root, Market en Tweak script draaien.
  8. in Tasselhof script check eerst optie 1 of de connection goed is
  9. daarna optie 2,3,4,5,6 en 9 doen
alle bovengenoemde shizzle kun je hier downloaden in 1 pakketje.

Heb je hier vragen over? zorg dan dat je alle voorgaande berichten hebt gelezen, :F

groet! >:)
MessageDJ
"test-test-test-find solutions and share"
Heb het TasselHof script gedraaid alleen zie ik nu geen wifi netwerken meer. :(
Wel op de orginele firmware trouwens op en of andere manier ziet livesuite de tablet niet.

Iemand enig idee wat te doen? Kan nou ook niet meer firmware (terug) flashen.

Edit1: Toch gelukt met livesuite (meer drukken) Heb er nu de momo rom op gezet hopelijk gaat dit het probleem met de wifi die ik net had oplossen. Booten duurt wel lang trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Mod_Aap op 06-06-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Volgens een post gister op de Yarvik forums is men bezig met een Firmware update die ook de slechte WiFi problemen op moet lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
In some cases it is possible that there is a limited (weak) signal with the TAB465EUK, we are currently busy with an firmware upgrade which will solve this issue.
Currently there is no ETA on the release of this firmware as it is currently being tested.

When this firmware is published it will be noted on our site www.yarvik.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
jos020 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:02:
In some cases it is possible that there is a limited (weak) signal with the TAB465EUK, we are currently busy with an firmware upgrade which will solve this issue.
Currently there is no ETA on the release of this firmware as it is currently being tested.

When this firmware is published it will be noted on our site www.yarvik.com
FTW! :-)
"an firmware", hopen dat ze beter zijn in het maken van firmware dan in de taal...

Toch goed nieuws, als de wifi verbetert dan wordt het echt feest met dit tablet :-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramsey
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-05 20:11
Ik heb net dit leuke tabletje binnen gekregen, ziet er goed uit, maar het lijkt alsof hij constant vast loopt. Scherm gaat op 1 kleur staan (nu wit, net was het zwart) en reageert nergens meer op, behalve op de uit/aan knop. Ik heb al wat rond gekeken maar kon zo niet vinden of dit vaker voor komt.

Hebben jullie enig idee hoe zoiets kan gebeuren?

*edit* nu is die mooi grijs.
*edit* Nu mooi blauw, nadat ik getjar probeerde om een app te downloaden.
*edit* Yaaaay, nu mooi zwart nadat ik de dolphin browser gestart heb.
*edit* Aaand again, nu tijdens het lezen van tweakers.. *zucht*

[ Voor 24% gewijzigd door Ramsey op 07-06-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ramsey schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:47:

Dat heb ik nog nooit gehad (of gelezen hier, en ik heb alle pagina's gelezen), dus ik denk dat je tablet terug moet en je een nieuwe moet vragen, dit is niet normaal...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramsey
Hmm, ik heb het apparaat terug gezet naar fabrieks instellingen, en tot nu toe heb ik nog geen vastlopers weer gehad. Nog maar eens even kijken of dit toch nog wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:12

Priet

To boldly do what no one has..

Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van een Yarvik 466. Dit is de goedkoopste uitvoering met 4GB.

Mijn eerste ervaring zijn overwegend positief, zeker voor de lage prijs. Het scherm is prima, dankzij IPS, al spiegelt het wel flink en had de helderheid ook wel een tandje hoger mogen zijn. Maar 's avonds op de bank heb je daar geen last meer van :)

De bouwkwaliteit is wat mij betreft in orde. Het geheel voelt stevig aan en kraakt niet. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het scherm krasbestendig is.

Ondanks andere berichten is de 466 wél voorzien van de Google Play store :)

De snelheid is in de meeste apps in orde. Games en video gaan soepel, en met 1080p content heeft de tablet absoluut geen moeite. Het browsen valt me wel wat tegen. Relatief simpele sites gaan nog wel, maar bij een site als tweakers.net duurt het toch even voor het scherm is opgebouwd. Andere browsers gaan sneller, maar op dit vlak is het geen snelheidsmonster. Ik vraag me af of dit met CyagenMod beter wordt?

Deze reactie is uiteraard op de tablet zelf geschreven, met het SwiftKey X Tablet toetsenbord in split modus zodat je met beide duimen kunt typen :)

Al met al geen slechte koop!

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramsey
Heb hem gisteren de hele avond kunnen gebruiken, nu vanochtend draadloos proberen in te stellen op het werk, en direct weer een mooi blauw beeld. Meh, RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ramsey schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:43:
Heb hem gisteren de hele avond kunnen gebruiken, nu vanochtend draadloos proberen in te stellen op het werk, en direct weer een mooi blauw beeld. Meh, RMA.
Goed idee :-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat bedoel je met blauw beeld.. wat gebeurt er? hoe krijg je het weg? wanneer gebeurt het?
als je wat specifieker je problemen uitlegt komt men sneller tot een oplossing

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 457446 op 08-06-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Anoniem: 457446 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:38:
wat bedoel je met blauw beeld.. wat gebeurt er? hoe krijg je het weg? wanneer gebeurt het?
als je wat specifieker je problemen uitlegt komt men sneller tot een oplossing
Ik denk dat jij deze post gemist hebt:
Ramsey schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:47:
Ik heb net dit leuke tabletje binnen gekregen, ziet er goed uit, maar het lijkt alsof hij constant vast loopt. Scherm gaat op 1 kleur staan (nu wit, net was het zwart) en reageert nergens meer op, behalve op de uit/aan knop. Ik heb al wat rond gekeken maar kon zo niet vinden of dit vaker voor komt.

Hebben jullie enig idee hoe zoiets kan gebeuren?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Customer Support is wel ernstig onkundig helaas. Zit nu al op mailtje 5 om te proberen uit te leggen dat ik graag een up-to-date stock firmware van de TAB465EUK (nieuwe dan maart 2012) wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Thrackan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:27:
Customer Support is wel ernstig onkundig helaas. Zit nu al op mailtje 5 om te proberen uit te leggen dat ik graag een up-to-date stock firmware van de TAB465EUK (nieuwe dan maart 2012) wil hebben.
Volhouden! die wil ik ook namelijk :) Gewoon zeggen dat ze of die firmware kunnen afgeven of dat je je tablet anders terug stuurt en hun het mogen doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:39
De Yarvik tab 465 is toch een Eken A90 / Visture V3 variant/clone?

Kijk eens op Slatedroid, daar zitten ze niet stil...
Ik draai die roms op mijn Ampe A90, en ben er goed over te spreken. De updates kunnen worden geïnstalleerd met ClockWorkMod, dat werkt ook een stuk handiger dan pushen vanuit Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Hoe kom je in CWM zonder Novo7Tools? Niet toch? Want ik denk dat als je, wanneer iets mis gaat en je weer opnieuw een rom via LiveSuite erop wilt pushen, je CWM verloren gaat... dan moet je weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Cassie789 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:48:
Hoe kom je in CWM zonder Novo7Tools? Niet toch? Want ik denk dat als je, wanneer iets mis gaat en je weer opnieuw een rom via LiveSuite erop wilt pushen, je CWM verloren gaat... dan moet je weer opnieuw beginnen.
Check ook DIT eerdere topic van dezelfde ontwikkelaar.
Om te beginnen flash je met Livesuit een aangepaste ROM met CWM er in naar je tablet, daarna meteen in CWM booten (ff zoeken naar een werkende toetsencombinatie, dat verschilt per fabrikant schijnbaar) en de nieuwste update erover. Vervolgens gapps en daarna de compatibility zip (drivers en dergelijke specifiek voor jouw tablet) er achteraan. Daarna boot je in de nieuwe rom et voila...
Als er iets mis gaat, start je gewoon weer op in CWM en installeert de gewenste custom rom opnieuw.

Mocht je terug willen naar fabrieksversie dan kun je met Livesuit toch gewoon weer de originele rom flashen?

[ Voor 19% gewijzigd door guapper op 11-06-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
Ik heb hem net geinstalleerd, echt geweldig! Dankje! Mooie ROM met volumetoetsen onderin de navigatiebalk wat het volume aanpassen heel handig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Graag gedaan hoor. Alle lof voor de ontwikkelaar! _/-\o_

Laat je over een paar dagen nog een keer weten of het nog steeds allemaal soepel loopt?

[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 11-06-2012 16:52 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste