![]() Over een paar daagjes zal het Mobile World Congress 2012 in Barcelona weer plaatsvinden... De beurs voor mobiele telecom waarbij de nieuwste devices worden geshowed, snufjes bekend worden gemaakt en er sprekers van allerlei fabrikanten on stage verschijnen om over van alles te babbelen. Zelf ben ik er geinteresseerd in de aan te kondigen nieuwe Android mobieltjes en daarom dan ook dit topic. Op de FP staan al genoeg berichten over waarschijnlijk aan te kondigen mobiele telefoons: nieuws: Specs en screenshot quadcore-smartphone LG verschijnen nieuws: 'HTC werkt aan streamingmuziekdienst met Beats' nieuws: 'HTC komt in 2012 met PlayStation-telefoon' nieuws: Afbeelding eerste Intel-smartphone Motorola verschijnt online nieuws: 'Huawei presenteert deze maand quadcore-smartphone' nieuws: Afbeelding opvolger LG Optimus 3D verschijnt online nieuws: Acer gaat smartphone met Android 4.0 uitbrengen nieuws: Afbeeldingen opvolger HTC Incredible S verschijnen online Zelf ben ik in de running voor een nieuwe high-end Androider en ik ben benieuwd wat er allemaal gepresenteerd gaat worden op de MWC... (jaja m'n Motorola Razr is al een aantal weekjes weg en woont in Belgie) Zelf wacht ik op een 720P schermpje, van het liefst 4" of nog kleiner (maar dat zal het helaas wel niet worden) dualcore of quadcore maakt me ansich niet zoveel uit, een mooie Android skin (of geen, maar dat zal ook wel niet), goede foto- en filmmogelijkheden (daar schortte het nogal aan bij de Razr), misschien wel weer met 3D scherm (ik heb de HTC Evo 3D gehad en vond het een erg mooie gimmick) en dan niet van LG, een notificatieledje, ICS, en een mooi/apart design en een fysiek toetsenbord Ook heb ik als laatste eis dat ik minimaal 1GB ruimte heb om apps / games te installeren Waarschijnlijk zal er wel geen Europese variant van de Droid 4 worden geshowt, dus daar reken ik dan ook niet op. Persoonlijk ben ik erg nieuwsgierig naar HTC en Sony, waar zullen zij mee komen, komen ze met meerdere modellen tegelijk, fysieke toetsenborden zijn voor deze fabrikanten niet heel erg vreemd so you never know. De designs van dergelijke HTC's en SonyEricssons vind ik tot nu toe altijd erg chique, de skin over Android heen vind ik ook erg mooi, dus ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Androiders van deze fabrikanten. HTC komt met de Incredible S, terwijl Sony de Xperia S al heeft... Samsung vind ik persoonlijk niet 1,2,3 het merk, veelal plastic en een lelijke TouchWizz UI hebben mij nog nooit tot het lang houden van een Samsungtoestel gedwongen.. Ze hebben wel heel vaak hele goede hardware in hun telefoontjes, doelende op de CPU en GPU en dat is dan wel weer erg tof Hetzelfde geld voor LG, die ook nog is traag met updates is en gewoon geen merk wat mij kan bekoren. De Galaxy Nexus heb ik gehad maar kon mij niet beroeren, door vooral het uiterlijk, de ronde hoeken en het gebruikte materiaal dus ik ben echt benieuwd wat er allemaal gaat komen.. Ook 'conceptphones' in de vorm van bijv. 'Android-smartphone van bamboe later dit jaar te koop' vind ik erg interessant ![]() Waar hopen jullie op, wat komt eraan, wat willen jullie zien, wat zijn DE merken van van 2012... 26-02-2012... Het is al begonnen, en Huawei was de eerste met de aankondiging van zijn Ascend D quad (XL): Viewsonic komt met een twee nieuwe ICS-Androidphones, de ViewPhone 4s en ViewPhone 5e' ![]() ![]() Sony kwam naast de al bekende Xperia S, ook met de Xperia U en Xperia P op de proppen HTC kwam met de HTC One X(L) en de One S en de One V Panasonic kwam met hun nieuwe 5" Eluga ICS-telefoon, de Eluga Power ![]() Lumigon presenteerde hun Lumigon T2 ![]() |
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 27-02-2012 22:47 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit