iets van een soort Livestream van HTC onder het motto beter iets dan niets :
http://www.ustream.tv/channel/htc-mwc-live-coolsmartphone
thanks.Nyokki schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:05:
Canon Digital Ixus V2
Met een live blog ernaast is het op deze manier best goed te volgen, bedankt!Nyokki schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:05:
Zover zijn ze nog niet... Zijn druk aan het vertellen over de nieuwe features van Sense 4.0. Eerst een uitgebreid verhaal over het verbeteren van de camera en alles wat daarbij kwam kijken... Nu zijn ze bij een verbeterde audio.Taart schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:30:
Vind je het goed te volgen? Ik begrijp er niks van.. Ik wil de specificaties (en releasedatum ongeveer) weten van de HTC One S. Op internet vind ik tot nu toe verschillende specificatielijstjes en sowieso nog geen idee van wanneer de telefoon uitkomt. Het lukt me ook nog niet hier meer over te vinden op tweakers. Kan iemand me daarbij helpen?
Cons:::BB4E
Release is dus vanaf april.Taart schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:30:
Vind je het goed te volgen? Ik begrijp er niks van.. Ik wil de specificaties (en releasedatum ongeveer) weten van de HTC One S. Op internet vind ik tot nu toe verschillende specificatielijstjes en sowieso nog geen idee van wanneer de telefoon uitkomt. Het lukt me ook nog niet hier meer over te vinden op tweakers. Kan iemand me daarbij helpen?
Canon Digital Ixus V2
Sony komt geloof ik het 3e kwartaal met zijn top smartphone van de lineup. Waarom zo laat weet ik niet.jeanluwie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:14:
buiten die huwei quad d nog niets echt superphones gezien : htc te gelimiteerd en sony was ook niet super.
Spijtig dat er nog geen enkele phone met hardware keyboard is aangekondigd geweest.
Voor mij moet die geen superspecs hebben, maar de snelste in europe verkrijgbare zal de xperia pro zijn denk ik
En slaan ze weer de boot mis..de S3, de Huawei Ascend, en HTC One X zijn er dan al. Domme zet van SonyDeadsy schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:22:
[...]
Sony komt geloof ik het 3e kwartaal met zijn top smartphone van de lineup. Waarom zo laat weet ik niet.
Yup.alwaysleft schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:27:
[...]
En slaan ze weer de boot mis..de S3, de Huawei Ascend, en HTC One X zijn er dan al. Domme zet van Sony
[ Voor 58% gewijzigd door Bullet NL op 27-02-2012 10:26 ]
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 27-02-2012 00:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Cogitationis poenam nemo patitur
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
ziet er mooi uit...toch nog enkele twijfels.
[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2012 14:53 ]
Wat is eigenlijk het nadeel van een pentile beeldscherm. Ik lees dit ook steeds over de One S.Michel242186 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:45:
[...]
accu is niet bijster groot.
het schijnt een pentile beeldscherm te zijn...dual core inplaats van quad.....maar deze dual core schijnt wel rap te zijn.
En natuurlijk de prijs ben ik ook wel heel benieuwd naar.
Canon Digital Ixus V2
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
zelf inderdaad nooit het verschil gezien maar ja je wil toch het beste van het beste :-)CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:10:
Dat mensen klagen zonder het ooit gezien te hebben.
En serieus is het een kwestie van minder subpixels, minder scherp.
[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2012 15:18 ]
En gaan ze daarna de plank in?alwaysleft schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:27:
[...]
En slaan ze weer de boot mis..de S3, de Huawei Ascend, en HTC One X zijn er dan al. Domme zet van Sony
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
O.R.C. Black Bulls Rugby
Het voordeel is wel dat je een flink aantal extra bruikbare pixels hebt op je scherm. Dus uiteindelijk een groter schermcaoim schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:38:
Ik vind het jammer dat fabrikanten blijven vasthouden aan die hardware buttons. Dikke tegenvaller voor mij. Wachten op de volgende Google-phone dan maar, hopelijk een Tegra 3.
[ Voor 9% gewijzigd door _MB_ op 28-02-2012 15:17 ]
Canon Digital Ixus V2
Canon Digital Ixus V2
Als ze slim zijn bieden ze hem samen aan. Denk niet dat de telefoon het zelf alleen goed zal doen. Vooral niet als je hem vergelijkt met andere toestellen op de markt.psyy138 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:43:
over de padfone even he, het is dus de bedoeling dat je de padfone koopt en daarbij moet je ook nog de tablet los kopen. ofja zo begrijp ik het. dus ik verwacht wat de kosten zijn want dit is zeker interresant toestel naar mijn zeggen en wil het dus ook hebben
Volgens mij verlengt het scherm weer je accuduur. Wel vreemd bellen natuurlijk.Michel242186 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:45:
[...]
accu is niet bijster groot.
het schijnt een pentile beeldscherm te zijn...dual core inplaats van quad.....maar deze dual core schijnt wel rap te zijn.
En natuurlijk de prijs ben ik ook wel heel benieuwd naar.
Ik moet in eens denken aan het nieuws bericht dat Samsung gaat stoppen met hun 3D tv's, Samsung zou veel meer brood zien in interactieve TV. Ik had het ook opmerkelijk gevonden dat er meer toestellen met 3D op de MWC waren gepresenteerd.... LG, kan ik me dan ook nog voorstellen, Samen met HTC het enige merk wat een echt 3D toestel heeft uitgebracht. Ik vermoed dus ook dat 3D op een smartphone in een stille dood zal sterven.CLB schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:25:
Geen high-end qwerty's en geen 3D (behalve een LG)... Valt me ansich tegen, jammer
Voor de rest gaan we lekker verder in desbetreffende toesteltopics denk ik zo, klein maar fijn!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq