Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58
iets van een soort Livestream van HTC onder het motto beter iets dan niets :
http://www.ustream.tv/channel/htc-mwc-live-coolsmartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Nyokki schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:05:
thanks.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Nyokki schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:05:
Met een live blog ernaast is het op deze manier best goed te volgen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Vind je het goed te volgen? Ik begrijp er niks van.. Ik wil de specificaties (en releasedatum ongeveer) weten van de HTC One S. Op internet vind ik tot nu toe verschillende specificatielijstjes en sowieso nog geen idee van wanneer de telefoon uitkomt. Het lukt me ook nog niet hier meer over te vinden op tweakers. Kan iemand me daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Taart schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:30:
Vind je het goed te volgen? Ik begrijp er niks van.. Ik wil de specificaties (en releasedatum ongeveer) weten van de HTC One S. Op internet vind ik tot nu toe verschillende specificatielijstjes en sowieso nog geen idee van wanneer de telefoon uitkomt. Het lukt me ook nog niet hier meer over te vinden op tweakers. Kan iemand me daarbij helpen?
Zover zijn ze nog niet... Zijn druk aan het vertellen over de nieuwe features van Sense 4.0. Eerst een uitgebreid verhaal over het verbeteren van de camera en alles wat daarbij kwam kijken... Nu zijn ze bij een verbeterde audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
hoe gaan ze die interactie met je auto doen? een FM transmitter ofzo? en die interactie met elke tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Die interactie met élke HDTV ben ik ook benieuwd naar

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Taart schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:30:
Release is dus vanaf april.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eerste hands-on is super lovend over de Huawei Ascend Quad. Huawei is de verassing van deze dag: http://m.gsmarena.com/huawei_at_mwc_2012-review-721p2.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 08:28
buiten die huwei quad d nog niets echt superphones gezien : htc te gelimiteerd en sony was ook niet super.

Spijtig dat er nog geen enkele phone met hardware keyboard is aangekondigd geweest.
Voor mij moet die geen superspecs hebben, maar de snelste in europe verkrijgbare zal de xperia pro zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
jeanluwie schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:14:
buiten die huwei quad d nog niets echt superphones gezien : htc te gelimiteerd en sony was ook niet super.

Spijtig dat er nog geen enkele phone met hardware keyboard is aangekondigd geweest.
Voor mij moet die geen superspecs hebben, maar de snelste in europe verkrijgbare zal de xperia pro zijn denk ik
Sony komt geloof ik het 3e kwartaal met zijn top smartphone van de lineup. Waarom zo laat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Deadsy schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:22:
[...]

Sony komt geloof ik het 3e kwartaal met zijn top smartphone van de lineup. Waarom zo laat weet ik niet.
En slaan ze weer de boot mis..de S3, de Huawei Ascend, en HTC One X zijn er dan al. Domme zet van Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
alwaysleft schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:27:
[...]

En slaan ze weer de boot mis..de S3, de Huawei Ascend, en HTC One X zijn er dan al. Domme zet van Sony
Yup.
Enige dat ik me kan voorstellen is dat ze vanwege de deal met Ericsson de CPU ervoor van ST-Ericsson moet zijn en deze nog geen quad hebben.

Alhoewel ik het niet als volledige ramp zou zien want de Huawei zal denk ik niet bij het grote publiek aanslaan tenzij ze er echt een flinke reclame campagne tegenaan gooien. En er is nog geen release van de Samsung S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Handson Huawei Ascend Quad: YouTube: Huawei Ascend D quad hands on

[ Voor 58% gewijzigd door Bullet NL op 27-02-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Morgen komt er een Huawei Ascend D Quad topic, red het nu niet meer om een leuke TS in elkaar te frotten :)

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 27-02-2012 00:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
@ CLB! dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Zo, Huawei, HTC en de Samsung Note 10.1....

Wat zal er nog meer in het vat zitten? Hoop eigenlijk dat Asus met een goedkoper broertje van de Eee Pad Transformer Prime komt.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
ziet er mooi uit...toch nog enkele twijfels.

accu is niet bijster groot.

het schijnt een pentile beeldscherm te zijn...dual core inplaats van quad.....maar deze dual core schijnt wel rap te zijn.
En natuurlijk de prijs ben ik ook wel heel benieuwd naar.

[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Michel242186 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:45:
[...]

het schijnt een pentile beeldscherm te zijn...dual core inplaats van quad.....maar deze dual core schijnt wel rap te zijn.
Wat is eigenlijk het nadeel van een pentile beeldscherm. Ik lees dit ook steeds over de One S.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat mensen klagen zonder het ooit gezien te hebben.
En serieus is het een kwestie van minder subpixels, minder scherp.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:10:
Dat mensen klagen zonder het ooit gezien te hebben.
En serieus is het een kwestie van minder subpixels, minder scherp.
zelf inderdaad nooit het verschil gezien maar ja je wil toch het beste van het beste :-)
en de 720P schermpjes van de HTC zien er wel erg mooi uit.

ik twijfel nog tussen de padfone of de galaxy S3

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

alwaysleft schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:27:
[...]

En gaan ze daarna de plank in? ;)

Sony heeft toch een hoop mooie toestellen nu. En die worden weer gekocht door mensen die later niet meteen een S3 zullen halen die er over een half jaar is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen de One X, de Ascend D Quad en de nog uit te komen galaxy SIII, wat een luxe probleem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
Ik vind het jammer dat fabrikanten blijven vasthouden aan die hardware buttons. Dikke tegenvaller voor mij. Wachten op de volgende Google-phone dan maar, hopelijk een Tegra 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

over de padfone even he, het is dus de bedoeling dat je de padfone koopt en daarbij moet je ook nog de tablet los kopen. ofja zo begrijp ik het. dus ik verwacht wat de kosten zijn want dit is zeker interresant toestel naar mijn zeggen en wil het dus ook hebben :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
caoim schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:38:
Ik vind het jammer dat fabrikanten blijven vasthouden aan die hardware buttons. Dikke tegenvaller voor mij. Wachten op de volgende Google-phone dan maar, hopelijk een Tegra 3.
Het voordeel is wel dat je een flink aantal extra bruikbare pixels hebt op je scherm. Dus uiteindelijk een groter scherm ;)
Wat vind jij het voordeel van scherm buttons tegenover dit soort buttons als op de One X?

[ Voor 9% gewijzigd door _MB_ op 28-02-2012 15:17 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ah, de HTC synchronisatie met "alle" tv's werkt dmv. een kastje dat je aan moet sluiten. Grapje kost wel weer 90 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Hier de hele press conferentie van HTC nog een keer voor het geval iemand hem nog niet gezien heeft:

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kree-z
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-08 10:39
psyy138 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:43:
over de padfone even he, het is dus de bedoeling dat je de padfone koopt en daarbij moet je ook nog de tablet los kopen. ofja zo begrijp ik het. dus ik verwacht wat de kosten zijn want dit is zeker interresant toestel naar mijn zeggen en wil het dus ook hebben :)
Als ze slim zijn bieden ze hem samen aan. Denk niet dat de telefoon het zelf alleen goed zal doen. Vooral niet als je hem vergelijkt met andere toestellen op de markt.
Michel242186 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:45:
[...]

Volgens mij verlengt het scherm weer je accuduur. Wel vreemd bellen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het MWC is voorbij, dit topic is weer stucky af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen high-end qwerty's en geen 3D (behalve een LG)... Valt me ansich tegen, jammer :)
Voor de rest gaan we lekker verder in desbetreffende toesteltopics denk ik zo, klein maar fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:25:
Geen high-end qwerty's en geen 3D (behalve een LG)... Valt me ansich tegen, jammer :)
Voor de rest gaan we lekker verder in desbetreffende toesteltopics denk ik zo, klein maar fijn!
Ik moet in eens denken aan het nieuws bericht dat Samsung gaat stoppen met hun 3D tv's, Samsung zou veel meer brood zien in interactieve TV. Ik had het ook opmerkelijk gevonden dat er meer toestellen met 3D op de MWC waren gepresenteerd.... LG, kan ik me dan ook nog voorstellen, Samen met HTC het enige merk wat een echt 3D toestel heeft uitgebracht. Ik vermoed dus ook dat 3D op een smartphone in een stille dood zal sterven.

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Er worden een hoop nieuwe apparaten aangekondigd die een eigen topic verdienen. Wil je een topic aanmaken? Overleg dan eerst even met de mods. Dat voorkomt dat twee mensen met hetzelfde bezig zijn en er dus dubbel werk wordt gedaan.