300/400mbit was het bij mij toentertijd met CCA. Heb er in het verleden weleens tests mee kunnen uitvoeren omdat ik per abuis CCA-kabel had besteld. Wist er toen niet vanaf.hneel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:00:
Ik ben aan de slag gegaan met wat tooltjes. Dit is een uitdraai van Jperf.
[Afbeelding]
Ziet er toch wel goed uit, op het eerste gezicht? Of niet? Hoe zou zo'n uitdraai er uit zien met echt slechte kabel?
De snelheden die jij post lijken me wel netjes, kan me niet voorstellen dat dat niet een goede kabel is.
Hangt af van wat je nodig hebt. De gemiddelde consument kan an sich wel uit de voeten met een 300mbit netwerk vermoed ik. Maarja, dat is toch zonde van de rest van de bandbreedte die je mist. Als die kabel nou significant goedkoper was ofzo, maar ik heb volgens mij ongeveer hetzelfde betaald voor de koperen kabel als de CCA.Dat is een beetje mijn punt: ik heb er een enorme hekel aan om opgelicht te worden met inferieure kwaliteit. Maar aan de anddere kant: in hoeverre is het in de praktijk meetbaar? Voor een consument dan, zonder peperdure meetapparatuur.
Ja zelfde hier, webshop verdedigde het, jammer is dat.Oh, blijkbaar is CCA gewoon heel goed spul!
[...]
Van een bekende kabelwebshop. Ik weet nu waar ik alvast niks meer ga bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyphax op 14-03-2021 13:34 ]
Saved by the buoyancy of citrus