Nadat ik op 18 februari een protest mail heb gestuurd in reactie op onderstaand bericht dat ik op 16 februari ontving heb ik niets meer gehoord van de leverancier. Behalve dan een geautomatiseerd bericht op 19 februari dat mijn al eerder herziene leverdatum weer herzien moest worden "vanwege de populariteit van het produkt" (deze keer verwacht men 1 maart te kunnen leveren

).
Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.
Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.
Zoals ook op onze website staat aangegeven:
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.
In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD’s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.
Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.
1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).
Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.
Hiervoor heb ik tweemaal de welbekende 'Nigeriaanse' mail ontvangen waarvan ik op de eerste telefonisch en op de tweede per mail afwijzend heb gereageerd. Mijn order is nooit geannuleerd en staat nog op 'werk in uitvoering' maar met de oorspronkelijk geschatte leverdatum (16-2).
Nog iets anders. Beste Joost;
Wat is het laatste dat je van de woordvoerster hebt vernomen?
[
Voor 6% gewijzigd door
BLW op 22-02-2012 23:46
. Reden: Joost mag 't weten ;) ]