Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 30 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Hmmm, is dit bijvoorbeeld bij de Rabobank wel te zien, bij inloggen Internet bankieren? Of moet je bij elke bank gaan bellen?

Irritant dat het lijkt of er telkens weer nieuwe escapes worden ingezet, vanaf aankomende vrijdag t/m de rest van het weekend vervallen dus alle CC reserveringen van de periode van de aanbieding. Als dit gekoppeld is aan de order, zal deze ook vervallen. Weg HMUJC, weg order.

[ Voor 52% gewijzigd door Jumpman op 22-02-2012 14:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:31
Ik zie dat je de XPS 17 nu niet meer kunt bestellen met het 3D full HD scherm. Alleen nog maar met het 1600x900 scherm. Sowieso valt er nog maar weinig te configureren. Processor, OS, HDD/SSD, geheugen; je kunt niks meer kiezen. Je krijgt er wel standaard het backlit toetsenbord bij, dat eerst überhaupt niet te configureren was.

Misschien hebben ze toch problemen met de voorraad van de schermen en de SSD's. Ze adverteren nog wel met "Ervaar de sensatie van 3D", terwijl je dit "optionele" scherm niet meer kunt krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hier wel: http://www.dell.com/nl/p/...0x7m07&model_id=xps-l702x (en hij is weer €1099,00)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 22-02-2012 14:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Interessante update. :)

Vanmiddag rond 12:30 uur gebeld naar de klantenservice. Zoals al werd gesuggereerd heeft Dell een lijst met alle betroffen orders met de 2*SSD optie. De komende dagen wordt er via email l/telefoon contact opgenomen met alle klanten.

Het is bijna zeker dat de originele orders alsnog geactiveerd en uitgeleverd worden, maar vandaag verwacht men 100% uitsluitsel. Zsm daarna gaat men alle klanten individueel benaderen. Het was volgens de medewerkster een behoorlijk grote lijst, houd rekening ermee dat Dell pas eind deze week of volgende week contact met je opneemt.

Nu even voor mezelf nadenken of ik ofwel de originele order, ofwel het nieuwe aanbod ofwel beide accepteer en eventueel het tweede notebook doorverkoop binnen familie. Genoeg interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:31
Ha, ja je hebt gelijk. Moest alleen even goed zoeken voordat ik daar ook via de website van Dell kwam. Staat m.i. een beetje verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:30
TweakersOnly schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:23:
Het is bijna zeker dat de originele orders alsnog geactiveerd en uitgeleverd worden, maar vandaag verwacht men 100% uitsluitsel. Zsm daarna gaat men alle klanten individueel benaderen. Het was volgens de medewerkster een behoorlijk grote lijst, houd rekening ermee dat Dell pas eind deze week of volgende week contact met je opneemt.
Dat zo super zijn, maar ik kan er nog niet enthousiast van worden. Gezien de eerdere, nogal wisselende, boodschappen vanuit Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Heeft dezelfde klantenservice ook gezegd wat ze zullen doen met mensen bij wie de bestelling eenzijdig is geannuleerd? Ben ik zelf wel benieuwd naar.
En waarom iedereen individueel contacteren? Klinkt alsof ze iets willen uithalen (hopelijk niet). Gewoon uitleveren is prima hoor :+

[ Voor 31% gewijzigd door kutagh op 22-02-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:41
TweakersOnly schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:23:
Interessante update. :)

Vanmiddag rond 12:30 uur gebeld naar de klantenservice. Zoals al werd gesuggereerd heeft Dell een lijst met alle betroffen orders met de 2*SSD optie. De komende dagen wordt er via email l/telefoon contact opgenomen met alle klanten.

Nu even voor mezelf nadenken of ik ofwel de originele order, ofwel het nieuwe aanbod ofwel beide accepteer en eventueel het tweede notebook doorverkoop binnen familie. Genoeg interesse.
Volgens mij heb je het echt niet in de gaten. Dat Dell je voor de gek houdt, want Dell zoekt het nog steeds uit of er daadwerkelijk geleverd wordt. :) Dit uitzoeken gaat nml heel lang duren. De meeste haken dan nml af, doordat ze een "mooi" alternatief krijgen. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:48:
[...]

Volgens mij heb je het echt niet in de gaten. Dat Dell je voor de gek houdt, want Dell zoekt het nog steeds uit of er daadwerkelijk geleverd wordt. :) Dit uitzoeken gaat nml heel lang duren. De meeste haken dan nml af, doordat ze een "mooi" alternatief krijgen. :)
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
pinokkia schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:48:
[...]

Hoezo gaat het lang duren? En volgens mij hebben pas 2 personen een alternatief, buiten de annulering/2x750GB mail om, aangeboden gekregen.

Meer mensen krijgen te horen dat er alsnog geleverd zou gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Dit topic? De manier waarop men er tot nu toe mee omgaat? De gemiddelde "communicatie"?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Nou, als ik de order van tweakersonly krijg aangeboden door de klantenservice, dan mogen ze van mij die SSD's houden! Zou voor mij een zeer goede aanbieding zijn :-)

[ Voor 17% gewijzigd door WoKo op 22-02-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Er zijn heel wat afdelingen in verschillende landen bij Dell. Die communicatie bij Dell loopt nml niet goed, want de ene afdeling weet niets van de andere afdeling. :)

Maar sommigen hier zijn te gelovig dat Dell daadwerkelijk snel gaat leveren. Dit duurt trouwens te lang. Pas als woordvoerder Jan van der Kroft van Dell het naar buiten brengt dat de deal doorgaat. Dan geloof ik het echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Als ze morgen en volgende week al gaan communiceren, wat wordt dan de levertijd, twee of drie weken? Dan heb je nog een aantal geannuleerde orders die weer actief gemaakt moeten worden, dan heb je nog de orders die met creditcard betaald zijn en waar afgelopen weekend de validatie van verloopt. Reken er maar op dat Dell met minimale inspanning, toch goed nieuws naar buiten wil brengen voor de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
Nomad schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:00:
[...]

Op ING inloggen heeft geen zin, reserveringen zie je daar niet. Ik heb redelijk wat moeite moeten doen om erachter te komen 'of" en tot 'wanneer' Dell de reservering heeft staan.
Een ING medewerker moest ervoor naar de technische dienst bellen. Maar ik heb dus echt een reserveringnummer gekregen die ik als bewijs kan overhandigen aan Dell mochten zij ooit beweren nooit een incasso gedaan te hebben op mijn CC.

Een bedrijf als Dell heeft bij een CC reservering een vast termijn dat ze hanteren voor hoe lang ze de tijd hebben om het te innen. Iedereen die dezelfde dag als mij besteld heeft, daar zal de reservering op dezelfde dag ook aflopen. Ik bestelde op 2 Feb.
Heb dus ook maar gebeld met de Ing, en heb het reserveringsnummer gekregen. Maar hij vertelde mij ook dat morgen om 12 uur in de nácht bij mij de reservering van Dell zal vervallen. Ik heb besteld op 3 februari.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ook maar even bellen zo :)

Edit: morgen de vervaldatum. Heb de reserveringscode ontvangen. Het leek alsof de persoon al meerdere mensen had gesproken ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Venturi op 22-02-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
Geachte heer / mevrouw,
Helaas heb ik op dit moment nog geen informatie die ik met 100% zekerheid kan doorgeven.
Wij zijn op dit moment over de laatste punten beslissingen aan het nemen, waarna u een update zal ontvangen aangaande de status van uw order.
Ik verwacht dat dit voor uiterlijk aanstaande vrijdag zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Ab
Dell Customer Care
ook hier de mail van ab ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Laatst online: 26-10-2024
WoKo schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:53:
Nou, als ik de order van tweakersonly krijg aangeboden door de klantenservice, dan mogen ze van mij die SSD's houden! Zou voor mij een zeer goede aanbieding zijn :-)
Als goedmaker voor de ellende, het getreuzel, het miscommuniceren, de dreigementen, etc., met SSD's graag! ;)

Even serieus: aanbieden van extra garantie (gratis of tegen (beperkte) vergoeding) zou niet misstaan na de ronduit onprofessionele manier waarop Dell met deze groep klanten is omgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb even met Mastercard gebeld, als de reservering vervalt en het bedrijf gaat toch geld innen, dan lukt dit niet meer (de termijn van reservering kan 10 dagen t/m zo'n 21 dagen zijn, afhankelijk van creditcard). En volgens de medewerker wordt dan meestal de order aan de bedrijfskant geannuleerd, met de reden dat het geld niet beschikbaar is.

Kortom voor alle creditcard betalers, het lijkt erop dat ze ons met afwachten de annulering in laten lopen. Tevens kan je dan fluiten naar HMUJC of Shopkorting.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 22-02-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ik heb daar ook over na zitten denken, dat dat het plan zou kunnen zijn. Aan de andere kant: je dient je goederen binnen 30 dagen te leveren. Dan strookt dat ook weer niet helemaal.

Het ligt er denk ik ook aan dat Dell pas het geld int op het moment dat ze je order versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zeg even dat een 33,3% van de bestellers de desbetreffende aanbiedings laptop met CC heeft betaald, dan scheelt dat nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Zie mijn eerdere bericht; volgens de klantenservice komt er een nieuwe order.

Bij een betaling met CC zul je dan opnieuw moeten betalen lijkt me. De shopkorting/HMUJC cash-back wordt in dat geval een moeilijk verhaal ben ik bang. Denk dat deze nieuwe order niet gewoon via de Dell website betaald kan worden (misschien zelfs telefonisch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Mijn laatst gecommuniceerde leverdatum was de 23e. Op dat moment is/was er nog niets aan de hand met de 'claim' op de CC, en het lijkt me dat dat toch het 'uitgangspunt' zou moeten/mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontving zojuist... Een orderbevestiging. En mijn order was ooit geannuleerd.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Op hetzelfde ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:28:
Ik ontving zojuist... Een orderbevestiging. En mijn order was ooit geannuleerd.

*O*
Zelfde vraag: op het zelfde ordernummer? Leverdatum? Status op website veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
slow whoop schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:18:
Ik zie dat je de XPS 17 nu niet meer kunt bestellen met het 3D full HD scherm. Alleen nog maar met het 1600x900 scherm. Sowieso valt er nog maar weinig te configureren. Processor, OS, HDD/SSD, geheugen; je kunt niks meer kiezen. Je krijgt er wel standaard het backlit toetsenbord bij, dat eerst überhaupt niet te configureren was.

Misschien hebben ze toch problemen met de voorraad van de schermen en de SSD's. Ze adverteren nog wel met "Ervaar de sensatie van 3D", terwijl je dit "optionele" scherm niet meer kunt krijgen...
Op dit moment is ie gewoon weer bestelbaar, maar nu weer met de korting voor 1099. Was wsch net bezig met aanpassen. Misschien moeten ze hem eens in de maand 24 uur lang zonder korting aanbieden, om nog die "van" prijs legitiem te kunnen laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander nummer, eentje 8500 hoger. Mijn order is dus opnieuw aangemaakt met de bekende specs (2xSSD).

Ik had enkel de standaardbrief van arnoud gestuurd.

Geschatte leverdatum de 13e, maar dat is altijd een slechte indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Dus ze zitten al bij de D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gaat dat op basis van nickname ja? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achternaam is toevallig ook D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Dat wordt leuk, met een achternaam dat met Zu begint.... Ik ga wel in een Dellslaap, tot begin volgend week! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 16:30
Dat zou wel erg mooi zijn. Heb die brief ook verstuurd.
Wat is de verwachte levertijd van je nieuwe order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ah ok dan :P Nou ja, het is nu bijna 5 uur, dus met een H kan ik het vandaag sowieso wel bakken :)
(heb de letterlijke brief van Arnoud niet gestuurd (had al wat gestuurd), zal toch niet dáárop stuk gaan lopen hè :O )

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 22-02-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
hehe, toeval. Ook omdat Awsom als eerste bericht ontving :) Ik zit halverwege het alfabet.

[ Voor 33% gewijzigd door Venturi op 22-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 16:30
Venturi schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:58:
hehe, toeval. Ook omdat Awsom als eerste bericht ontving :) Ik zit halverwege het alfabet.
8)7

Mijn achternaam begint met een L, en ze gaan echt niet op nickname alles af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wie zegt dat ze alles op achternaam doen? Misschien wel op type betaling of ordernummer. Waar gaat deze dit over?

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 22-02-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pruimentijd hè. Verder nothing to b*tch and moan about :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Nu online
Dell gaat op volgorde van oorspronkelijk ordernummers actie ondernemen. Ik moest vanmiddag mijn ordernummer doorgeven en ik stond ongeveer halverwege op de bekende lijst.

Mijn ordernummer was 615778590. Bij degene die die nu een nieuw of een geheractiveerd ordernummer hebben: wat was jullie ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:33:
Ander nummer, eentje 8500 hoger. Mijn order is dus opnieuw aangemaakt met de bekende specs (2xSSD).

Ik had enkel de standaardbrief van arnoud gestuurd.

Geschatte leverdatum de 13e, maar dat is altijd een slechte indicatie.
Wat was jouw oorspronkelijke ordernummer? Zie ook mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Brad Pitt schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:03:
[...]

Pruimentijd hè. Verder nothing to b*tch and moan about :P
mja, sorry. my bad.

@Darkstone hebben ze je er ook over gebeld? Of gewoon een mailtje met een nieuwe order?

[ Voor 45% gewijzigd door Venturi op 22-02-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:12:
Dell gaat op volgorde van oorspronkelijk ordernummers actie ondernemen. Ik moest vanmiddag mijn ordernummer doorgeven en ik stond ongeveer halverwege op de bekende lijst.

Mijn ordernummer was 615778590. Bij degene die die nu een nieuw of een geheractiveerd ordernummer hebben: wat was jullie ordernummer?
Mijn oorspronkelijke ordernummer is een paar nummers hoger.
Venturi schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:14:
[...]

mja, sorry. my bad.

@Darkstone hebben ze je er ook over gebeld? Of gewoon een mailtje met een nieuwe order?
Niet gebeld, maar ik neem sowieso niet de telefoon op.. Slechthorend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
@TweakersOnly: Mijne is 615778793... Ik ben benieuwd hoe lang het duurt als ze nu al 'halverwege zijn' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:27
Op volgorde van ordernummer zal het niet helemaal zijn, mijn nummer eindigt op ...8258. Ik wacht wel even af wat het wordt.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stegeman
  • Laatst online: 13-07 00:18
Diegene die het hardst schreeuwt zijn eerst:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geestig, mijne preciés 100 hoger. Zijn er toch redelijk wat orders geweest ja. Dat is natuurlijk onzin, laat maar :P

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 22-02-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Heb geen mail gekregen. Maar mijn order is nevernooit geannuleerd. Ben benieuwd of er morgen iets besloten word vanuit dell, want dat kreeg ik voor een uurtje terug via de klantenservice te horen. Maar geloof er niets meer van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Yeah, nieuwe order gekregen met 2 x 512GB SSD, uitleverdatum is 6 maart 2012. :*)

Nu maar hopen dat ik niet bestookt wordt met mailtjes of ik niet toch voor de 2 x 750GB wil gaan.. ;)

Achternaam met de G btw.

[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 22-02-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Toewan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:25:
Yeah, nieuwe order gekregen met 2 x 512GB SSD, uitleverdatum is 6 maart 2012. :*)

Nu maar hopen dat ik niet bestookt wordt met mailtjes of ik niet toch voor de 2 x 750GB wil gaan.. ;)

Achternaam met de G btw.
Mag ik vragen wat jij aan eerdere communicatie hebt gedaan? Gemaild, gebeld? Gereageerd op de verzoeken die ze gestuurd hebben voor het wijzigen van de order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Kooj1980 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:17:
Op volgorde van ordernummer zal het niet helemaal zijn, mijn nummer eindigt op ...8258. Ik wacht wel even af wat het wordt.
Mijne is 778632, maar is ook niet geannuleerd. Als ze 'm gewoon vrijgeven gaat het verder goed (mits, uiteraard, voorraad beschikbaar komt -- het 3 verschillende types uitleveren suggereert dat ze daadwerkelijk een stuk van hun just-in-time leverancierskanaal leeggemaakt hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Wat zien ik achter uw nick? GEFELICITEERD!

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Hann1BaL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:29:
[...]

Mag ik vragen wat jij aan eerdere communicatie hebt gedaan? Gemaild, gebeld? Gereageerd op de verzoeken die ze gestuurd hebben voor het wijzigen van de order?
Wat heb ik niet gedaan. :)
  • Eerst CC verificatie vanuit Engeland?! Ierland
  • Daarna gebeld n.a.v. de email met klantenservice, 's middags vanuit Belgie gebeld met de mededeling vanuit mijzelf dat ik niet akkoord zou gaan met beide opties. Ik kreeg het emailadres van deze persoon
  • Gebeld naar klantenservice, order was geannuleerd omdat ik niet kon wachten op het op voorraad komen
  • 2 x email gestuurd naar persoon uit Belgie met leesbevestiging --> doorgestuurd naar NL'se customer service
  • Gebeld door Customer Service en 2 x email gestuurd --> Juridische zaken
En nog een keer contact gehad met Sales Consumer via telefoon en email. Oh ja, en op de valreep nog even gereageerd op de 2e email waarin ik voor de welbekende keuze werd gesteld.

Enneh, gefeliciteerd! Hopelijk krijg jij je cadeau'tje in de vorm van orderbevestiging vandaag ook nog in je mailbox.

[ Voor 5% gewijzigd door Toewan op 22-02-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

BLACKfm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:36:
[...]

Wat zien ik achter uw nick? GEFELICITEERD!
haha :) Dank je wel :) Wordt het toch nog een positief topic. ;) Als Dell nu ook zo begaan is met mijn verjaardag dan zouden ze een mooi kado kunnen geven. Ik weet wel iets, een laptop met 2 SSDs die ik besteld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stegeman
Als een kers op de taart:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stegeman
Overigens zou ik mijn laptop vandaag krijgen volgens de leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
jefkie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:48:
Ja dat is bij meer.

Hopelijk gaat Dell ook nog even excuses maken naar ons (mocht iedereen hem nu dan toch echt krijgen) vanwege hun slechte communicatie en hun onjuiste handelen (eenzijdig annuleren :( ). En natuurlijk mogen ze nu ook wel opschieten met die krengen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
En omdat we zo slecht zijn behandeld doet Dell er nog één extra SSD bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weak sales betreft weinig verkopen, daar zijn we zeker niet schuldig aan. Winst is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

jefkie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:48:
*Kuche*, "verwachte leverdatum"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb ook een nieuwe orderbevestiging gekregen. (eerder was mijn order geannuleerd!)

[ Voor 27% gewijzigd door Cyberpope op 22-02-2012 21:07 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mijne was +/- 1100 hoger, ben benieuwd of ik morgen mail krijg, geloof er niks van :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdevvar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-08 21:07
Yeh, hier ook een nieuwe orderbevestiging! Geschatte leverdatum 6 maart. Wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmmm dus tot nu toe zijn er 4 vd 35 eenzijdige annuleringen, met 'n nieuwe orderbevestiging... Nice :)

Die je dus per mail krijgt en waarvoor je nogmaals authorisatie moet geven voor de betaling neem ik aan?
Als ik er morgen eentje krijg, duik ik de chat in om te vragen of er nog wat meer / andere hardware in kan..
Als ze daadwerkelijk toch met 2x 512GB SSD geleverd gaan worden heb ik er nog wel oren naar namelijk ;)

Tevens mail ik HMUJC dan of ze m'n nieuwe order kunnen koppelen ofzo, vind 6 tientjes namelijk niet niks..

Maarja CLB zal wel weer geen nieuwe orderbevestiging krijgen, let maar op :)

[ Voor 62% gewijzigd door CLB op 22-02-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:34:
Hmmm dus tot nu toe zijn er 4 vd 35 eenzijdige annuleringen, met 'n nieuwe orderbevestiging... Nice :)

Die je dus per mail krijgt en waarvoor je nogmaals authorisatie moet geven voor de betaling neem ik aan?
Als ik er morgen eentje krijg, duik ik de chat in om te vragen of er nog wat meer / andere hardware in kan..
Als ze daadwerkelijk toch met 2x 512GB SSD geleverd gaan worden heb ik er nog wel oren naar namelijk ;)

Tevens mail ik HMUJC dan of ze m'n nieuwe order kunnen koppelen ofzo, vind 6 tientjes namelijk niet niks..

Maarja CLB zal wel weer geen nieuwe orderbevestiging krijgen, let maar op :)
Heb geduld. Meestal word dat beloond :)

Alleen heb ik een vraag aan alle tweakers waarvan de order nevernooit geannuleerd is.

Hoe gaat dat nou met die orders? Want daar hoor je niets meer van. Ik heb 1 x een mail ontvangen tussen 2 opties moest kiezen en 2 x herziene geplande leveringsdatum. Alleen heb ik een probleem met de cc. Die gereserveerde bedrag wordt tot 24-2-2012 om 0.00 uur vastgehouden en daarna wordt het gereserveerde bedrag vrijgegeven. Wat gaat Dell dan doen? Annuleren? Of moet ik een mailtje richting Dell mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:50
Jdevvar schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:27:
Yeh, hier ook een nieuwe orderbevestiging! Geschatte leverdatum 6 maart. Wow :)
Wanneer heb je die gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen een orderbevestiging ontvangen, geen mailtje, geen belletje, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic discussie verwijderd. Graag weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdevvar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-08 21:07
Raymond schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:00:
[...]

Wanneer heb je die gekregen?
eind van de middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie!!! Ook hier een nieuwe orderbevestiging. Compleet met nieuw ordernummer en nieuwe leveringsdatum (13-03-2012)...

Spannende tijden breken weer aan om te kijken of er weer Nigeriaanse mailtjes gestuurd worden de komende weken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLW
  • Niet online

BLW

Nadat ik op 18 februari een protest mail heb gestuurd in reactie op onderstaand bericht dat ik op 16 februari ontving heb ik niets meer gehoord van de leverancier. Behalve dan een geautomatiseerd bericht op 19 februari dat mijn al eerder herziene leverdatum weer herzien moest worden "vanwege de populariteit van het produkt" (deze keer verwacht men 1 maart te kunnen leveren :? ).
Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.

Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.
Zoals ook op onze website staat aangegeven:
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD’s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.
1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).

Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.
Hiervoor heb ik tweemaal de welbekende 'Nigeriaanse' mail ontvangen waarvan ik op de eerste telefonisch en op de tweede per mail afwijzend heb gereageerd. Mijn order is nooit geannuleerd en staat nog op 'werk in uitvoering' maar met de oorspronkelijk geschatte leverdatum (16-2).

Nog iets anders. Beste Joost;
Joost schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]

Ik ga weer even contact opnemen met de woordvoerster, dit is vreemd.
Wat is het laatste dat je van de woordvoerster hebt vernomen?

[ Voor 6% gewijzigd door BLW op 22-02-2012 23:46 . Reden: Joost mag 't weten ;) ]

Ken

• pinokkia
Misschien iemand die me advies wil geven op mijn vorige vraag mbt never geannuleerde order en cc? Want morgen middernacht wordt mijn gereserveerde bedrag weer vrijgegeven en mag Dell officieel daarna niet meer het betaalde bedrag van mijn cc eraf halen. (termijn van 3 weken is verstreken)

[ Voor 64% gewijzigd door pinokkia op 23-02-2012 00:21 ]

• kutagh
pinokkia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:15:
Misschien iemand die me advies wil geven op mijn vorige vraag mbt never geannuleerde order en cc? Want morgen middernacht wordt mijn gereserveerde bedrag weer vrijgegeven en mag Dell officieel daarna niet meer het betaalde bedrag van mijn cc eraf halen. (termijn van 3 weken is verstreken)
Je hebt gewoon een overeenkomst. De betaling is daar onderdeel van. Je kunt dus zeggen tegen Dell dat ze je order niet mogen annuleren maar gewoon opnieuw een reservering moeten zetten op je creditcard.

• Venturi
Status is naar "in productie" gegaan!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
pinokkia schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:15:
Bel ze op. Dat komt echt wel goed, dat weet jij toch ook wel?

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 23-02-2012 08:05 ]

Verwijderd

Ook mijn "nieuwe" order is In Productie!!!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Venturi schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:02:
Status is naar "in productie" gegaan!
*O* Hier ook... *O*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ojee.. ook ik zit in productie. En had nog wel willen gaan dealen om het wellicht om te zetten naar een vostro.
nouja... zien nu wel weer het ship strand. Ik zal toch minimaal de huidige verkoopprijs voor dit ding moeten kunnen scoren toch?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:57
Hier ook in produktie: te zien op de status pagina van m'n order.
Echter geen enkele mail van Dell, ook vraag ik me af wat nu de verwachte leverdatum is.

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

/me Houd topic maar weer eens open op de achtergrond om te kijken of er vandaag nog iets gebeurd...

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:37
Hier ook in productie. Geschatte leverdatum 28/2/2012

• Brad Pitt
funkylicious schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:31:
Hier ook in productie. Geschatte leverdatum 28/2/2012
Dit zijn allemaal mensen die reeds zijn gebeld neem ik aan hè? Het is niet opeens magisch gebeurd of zo?

• WoKo
Hier ook in productie. Volgens de laatste mail 1 maart levering.

/edit Niet gebeld of mail gehad

[ Voor 21% gewijzigd door WoKo op 23-02-2012 08:38 ]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:34:
[...]

Dit zijn allemaal mensen die reeds zijn gebeld neem ik aan hè? Het is niet opeens magisch gebeurd of zo?
Ik denk het, want die van mij staat natuurlijk weer nog steeds op geannuleerd. Shit happens..

• recar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-05 15:43
Status: in productie *O*

Ik heb echter na de standaard mailtjes (laatste was "juridische afdeling"-mail) geen mailtjes of belletjes meer gehad.

• Venturi
recar schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:40:
Ik heb echter na de standaard mailtjes (laatste was "juridische afdeling"-mail) geen mailtjes of belletjes meer gehad.
Ik ook inderdaad niet.

• wian
  • Niet online
Mijn oorsponkelijke order is in productie, heb dus geen nieuwe order gekregen zoals de klantenservice had gezegd. Geen mailtje oid ontvangen. Leverdatum staat ook nog steeds op de oorspronkelijke leverdatum.

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Gebeuren al die statusveranderingen ineens? Dus bijvoorbeeld een uur terug nog op Werk in Uitvoering?
Want daar staat mijn order nog op...

• WoKo
BLACKfm schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:47:
Gebeuren al die statusveranderingen ineens? Dus bijvoorbeeld een uur terug nog op Werk in Uitvoering?
Want daar staat mijn order nog op...
Geen idee, ik keek voor het eerst vandaag.

• wian
  • Niet online
Geen idee, ik wachtte nog op een bevestiging per email van de mondelinge toezegging. Had gisteren voor het laatst de site gechecked.

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
stond jullie status op geannuleerd . die van mij staat nog steeds op geannuleerd

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

• Venturi
Nee, nog gewoon de oorspronkelijke order. Stond gisterenavond rond half 11 nog op 'werk in uitvoering'. Vanochtend om kwart voor 8 op 'in productie'.
Betaald met CC.

[ Voor 49% gewijzigd door Venturi op 23-02-2012 08:50 ]

• Toewan
Ik keek zojuist ook op de status website, gisteren nieuwe orderbevestiging ontvangen, vandaag versprongen naar In productie. Het gaat de goede kant op. B-)

Statusverandering was niet aangekondigd via email oid.

Oorspronkelijke order was geannuleerd, heb betaald met creditcard (waarbij de reservering zou vervallen op 26 februari).

Ik heb alleen nog geen tegoed op m'n Haalmeeruitjecard account?! Dat is wel vreemd.

[ Voor 32% gewijzigd door Toewan op 23-02-2012 09:35 ]

• WoKo
Als de zelfde timeline van FasterInside wordt aangehouden, kunnen we hem maandag verwachten!?

• BLW
  • Niet online

BLW

Venturi schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:49:
Nee, nog gewoon de oorspronkelijke order. Stond gisterenavond rond half 11 nog op 'werk in uitvoering'. Vanochtend om kwart voor 8 op 'in productie'.
Betaald met CC.
Bij mij hetzelfde verhaal.

Ken

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ben heel benieuwd wat er vandaag vanuit Dell's kant gaat komen. Ik heb ook met CC betaald en mijn order is dus 'op mijn verzoek' (*not*) aangepast en dus 'verdwenen'. Ben benieuwd of ze het iniderdaad op een simpel verlopen van de reservering voor de betaling aan willen laten komen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Het zal aan mij liggen, maar orders annuleren, nieuwe orders uitbrengen aan sommigen van die mensen per email, geen aparte mail of een telefoontje doen, en dan gelijk in productie laten gaan, dat vind ik vreemd.

• wian
  • Niet online
Als je order geannuleerd was, heb je een goede kans dat je vandaag een nieuwe orderbevestiging krijgt, met een nieuw ordernummer, en een nieuwe leverdatum. (zie berichten van gisteren)

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:22:
Het zal aan mij liggen, maar orders annuleren, nieuwe orders uitbrengen aan sommigen van die mensen per email, geen aparte mail of een telefoontje doen, en dan gelijk in productie laten gaan, dat vind ik vreemd.
Hahaha ja heel vreemd. Aan de andere kant ook weer niet verrassend natuurlijk, niets gaat logisch hier :P

Pagina: 1 ... 30 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen