Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 29 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:14
Ik volg het nu helemaal niet meer.
Ben gister gebeld, zoals ik eerder al gemeld had, met de vraag of ik bewijs van betaling kon overleggen.
Daarna op verzoek hier nog een mail over gehad waarin staat dat als ik bewijs van betaling kan overleggen de order vrijgegeven en verzonden kan worden.

Ik heb ze daarna voorzien van bewijs van betaling en op de vraag of ik de status kan volgen met de reeds ontvangen link of dat ik daar een nieuwe link voor nodig heb krijg ik te horen dat er geen order is en dat het eerst bekeken moet worden door de persoon die over online bestellingen gaat...

Dus eerst heb ik een order die vrijgegeven kan worden zodra ik bewijs dat ik betaald heb en 2 mails later is er ineens helemaal geen order meer....

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zou in dit geval terugmailen naar Dell en refereren naar de mail waarin wordt gesteld dat bij het overleggen van een bewijs van betaling zal worden overgegaan tot vrijgave en verzending. In deze e-mail zou ik duidelijk eisen vanwege de verwarrende communicatie en dat je Dell houdt aan eerdere gemaakte afspraken en gedane uitspraken. Ook zou ik eisen een vast aanspreekpunt aan te wijzen met wie jij de verdere communicatie voert. Geef als reden aan dat je alle verschillende partijen binnen Dell, welke met jou communiceren over deze bestelling, als zeer verwarrend ervaart en de situatie op dit moment door alle tegenstrijdige berichten onoverzichtelijk is geworden.

Als laatste zou ik vermelden dat je alle communicatie die Dell met jou heeft gevoerd op dit moment aan het samenvoegen bent om het geheel naar de rechtsbijstandsverzekering te sturen voor advies.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 23:16
Ik zie bij mij dat er een nieuwe bestelling erbij staat op de website van Dell. Alleen vind ik niet wat deze bestelling is, heb hier ook geen emails over ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:24
Waar zie je dat? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inloggen op je account dunkt me :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik gok onder de optie ''Support -> Status van bestelling -> Recente bestellingen" als je bent ingelogt bij Dell. Als je bent ingelogt kun je alle bestelling zien die op dit moment op staan en in het verleden zijn gedaan :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
Na even gebeld te hebben klopt deze order. Verwachte leveringsdatum 8 maart (inc ssd).

Ben benieuwd welke emails ik de komende tijd weer ga ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Darow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:08:
Na even gebeld te hebben klopt deze order. Verwachte leveringsdatum 8 maart (inc ssd).

Ben jij verder ook nog gebeld / gemaild dat je bewijs van betaling moest overleggen of heb jij wéér een ander traject doorlopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
BSTNjitRam schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:09:
[...]

Ben jij verder ook nog gebeld / gemaild dat je bewijs van betaling moest overleggen of heb jij wéér een ander traject doorlopen? :p
Vorige week donderdag is mijn order geannuleerd. Hierop heb ik gebeld met alleen de mededeling dat deze zonder mijn toestemming geannuleerd was. Hierop moest ik een bewijs van betaling sturen en sinds vandaag staat er dus weer een nieuwe order bij.

Wel heb ik op vrijdag opnieuw de mail gekregen dat ik een keuze moest maken. Hier heb ik op geantwooord dat ik wederom niet akkoord ging. Geen antwoord hierop ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
Zo te zien heb ik weer een nieuw bericht van Dell:
Geachte heer Roelofswaard,

Eerder zijn er al berichten verstuurd aangaande het probleem bij uw bestelling.

Het systeem met de 2 x 512 GB SSD heeft foutief op onze website gestaan.
Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.

Zoals ook op onze website staat aangegeven:
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval kan het bestelde product niet voor de prijs geleverd worden waarvoor de bestelling is geplaatst, aangezien het in werkelijkheid een product is dat 3 keer zo duur is. Daarom kunnen wij het systeem niet leveren.

Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Om u alsnog te helpen willen wij u de volgende keuze geven:
1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).

Graag hoor ik even van u welke keuze het meest passend voor u is.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik deze graag van u.

Met vriendelijke groet,

*snip* NAW gegevens
Dell Customer Care
Heb ik het goed, dat Dell zich niet kan beroepen op deze tekst hieronder omdat ik al een orderbevestiging heb gekregen en mijn betaling geaccepteerd is?
Zoals ook op onze website staat aangegeven:
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.
En is deze regel dan ook wel van toepassing, omdat er door meerdere medewerkers bevestigd was dat de aanbieding juist was en dat er ook nog "speciale aanbieding bijstond"?
In dit geval kan het bestelde product niet voor de prijs geleverd worden waarvoor de bestelling is geplaatst, aangezien het in werkelijkheid een product is dat 3 keer zo duur is. Daarom kunnen wij het systeem niet leveren.
Ik denk dat het dan toch maar tijd wordt voor de brief van Arnoud...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 13:51 ]

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

henkjan1995 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Dan wordt het denk ik ook toch maar tijd om de brief van Arnoud te versturen...
Dat heeft weinig zin in deze. Je order is nog niet geannuleerd en Dell is nog bezig met jouw order (niet tot jouw tevredenheid, i know ;) ).

Iedereen die wederom deze email ontvangt zal per e-mail moeten eisen om een vast contactpersoon toegewezen te krijgen. Iedereen die het bericht heeft ontvangen dat 'de kwestie rondom jouw bestelling' is doorgezet naar de afdeling Juridische Zaken Dell heeft in ieder geval een case-nummer gekregen, deze staat in de onderwerp-regel van de desbetreffende e-mail. Iets in de trend van KMM4xxxxxxxx.

Ik ga ook duidelijkheid eisen, het duurt mij allemaal te lang. Als Dell meent in zijn recht te staan om de order niet te leveren dan moeten ze dat maar doen. Dan is het in ieder geval duidelijk en kan ik verdere stappen ondernemen om mijn gelijk te toetsen. Ik ben de vertragingstactieken en tegenstrijdige berichtgeving gewoon zat. Het is te onprofessioneel voor woorden en ze sieren in het niet fatsoenlijk te woord staan van hun klanten. Dit alleen is al aanleiding voor mij om de gehele bende naar mijn rechtsbijstand te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
henkjan1995 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
Zo te zien heb ik weer een nieuw bericht van Dell:

[...]

Dan wordt het denk ik ook toch maar tijd om de brief van Arnoud te versturen...
Ik heb van dezelfde persoon ongeveer een week geleden deze mail (met nog paar extra punten) gehad en al zijn punten in zijn email weerlegd. Hij gaf aan het naar juridische zaken door te zetten en dan komt hij weer met precies dezelfde email als reactie naar iemand anders. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
Mijn order is echter wel geannuleerd, dus lijkt mij dit wel mogelijk (ik bedoel btw de voorbeeldbrief, ik wacht nog even voordat ik een brief naar Arnoud zal sturen)

[ Voor 20% gewijzigd door henkjan1995 op 21-02-2012 13:33 ]

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

henkjan1995 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:27:
Mijn order is echter wel geannuleerd, dus lijkt mij dit wel mogelijk
Helder, dat wist ik niet. Dan blijkt maar weer eens hoe knullig Dell met hun klanten om gaat. Blijkbaar acht men het noodzakelijk om te blijven communiceren over een door hun zelf geannuleerde order. Dit kan ook betekenen dat de orders intern wellicht niet zijn geannuleerd maar nader worden bekeken. Maar goed, daar koop je als klant niks voor, je gaat uit van de door Dell weergegeven orderstatus.

Dat laatste, de orderstatus die door Dell wordt aangegeven, is in mijn ogen ook echt knulligheid ten top. Die status is slechts symbolisch en heeft 0,0 waarde voor de consument. Mijn order is herhaaldelijk verschoven naar een latere datum. Echter staat mijn status nog steeds op 'werk in uitvoering' met als geschatte leverdatum 21-02-2012. Je mag toch verwachten dat het bericht wat je van Dell krijgt over een latere leverdatum naar aanleiding is van een aanpassing van jouw order? Blijkbaar wordt er handmatig een e-mail verstuurd en wordt de leverdatum niet aangepast voorafgaande het bericht. Knullig, amateuristisch en eigenlijk illustrerend voor het interne chaotosche proces bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:56
Toewan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:26:
[...]

Ik heb van dezelfde persoon ongeveer een week geleden deze mail (met nog paar extra punten) gehad en al zijn punten in zijn email weerlegd. Hij gaf aan het naar juridische zaken door te zetten en dan komt hij weer met precies dezelfde email als reactie naar iemand anders. :|
Ik heb hetzelfde. Ik ben benieuwd wat de reactietijd van de juridische afdeling is. Wel een mail gekregen over het verplaatsen van de leveringsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Venturi schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:22:
Ik heb hetzelfde. Ik ben benieuwd wat de reactietijd van de juridische afdeling is. Wel een mail gekregen over het verplaatsen van de leveringsdatum.
Is jouw online leverdatum al aangepast naar de nieuwe datum? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Nee, niet aangepast :)

[ Voor 53% gewijzigd door Venturi op 21-02-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Darow schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:08:

Sorry dat ik deze vraag stel welke al vast meerdere malen is gesteld, maar welk nummer heb je gebeld om iemand aan de telefoon te krijgen? Ik kan alleen maar verkopers aan de telefoon krijgen ><...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Mijn order was geannuleerd, op mijn mail hierover de 'contact met jurudische afdeling' reactie gehad (vrijdag), maar sindsdien niets meer gehoord, ook geen opschuiven leverdatum e.d., en order nog altijd 'aangepast op mijn verzoek'. Inmiddels maar gemaild dat ik tijdig een verdere reactie verwacht gezien de eigenlijke leverdatum hiermee nog altijd op 23-02 staat (lees: gezien ze geen verdere update gestuurd hebben en ik niet akkoord ben gegaan met hun alternatieven, noch zelf een akkoord voor aanpassing gegeven heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 13:21
Net even contact met Dell gehad. Volgens de woordvoerster is tegenover klanten gecommuniceerd dat klanten de laptop tegen de aangeboden prijs kunnen ontvangen. Als ik dit topic zie (en ik heb helaas geen tijd om alles door te lezen, dus kan zijn dat ik wat over het hoofd zie) klopt dat niet helemaal. Wat is jullie reactie hierop? Hebben jullie de laptop tegen het aangeboden bedrag gekregen, of niet?

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

:( :-( ;( ;w
Hahahahaha wtf, het spijt me zeer, erg fijn dat je belt, maar daar klopt werkelijk waar he-le-maal niks van..
Dat Dell dat durft te communiceren naar een 'hoger iemand' van Tweakers, maar niet naar de klanten, bad ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
Ik heb geen persoonlijke emails gehad van Dell, alleen de automatische uitstel van leverdatum (22e->29e) en de nigeriaanse emails (annuleren of 2x 750GB). Ook geen telefonisch contact gehad (hoewel ik liever alles schriftelijk doe i.v.m. doofheid en bewijsbaarheid)

[ Voor 26% gewijzigd door kutagh op 21-02-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Joost schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:47:
Wat is jullie reactie hierop? Hebben jullie de laptop tegen het aangeboden bedrag gekregen, of niet?
Was dat maar zo... Communicatie is/was brakker dan brak en niets geleverd.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Ik ben nog altijd in de weer met een sales representative. Het enige wat ik heb gezien dat ik de laptop voor de afgesproken prijs ga krijgen is de orderbevestiging.

Sindsdien alleen maar vage en elkaar tegensprekende mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
De communicatie is verre van eenduidig. Er is aan 1 klant gecommuniceerd dat hij de laptop zoals besteld kon krijgen, als ik goed geteld heb. De rest van ons hebben nog diverse vormen van onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Meest gangbare antwoord is dat de "juridische afdeling" zich momenteel over je bestelling buigt.

[ Voor 7% gewijzigd door wian op 21-02-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Hier ook niet. Mijn "officieel status" is dat ze de SSD niet op voorraad hebben, dat ik niet kan wachten totdat ze er weer zijn en dat ze nu met de juridische afdeling aan het overleggen zijn.

Er is voor mij 2x uitgesteld. Huidige lever datum staat op 01 maart. Mij is ook nooit verteld dat de prijs fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
staat nu op geannuleerd ondanks het feit dat ik 2x gemaild heb dat ik niet akkoord ga met de alternatieven. dat ik gewoon hetgeen wil ontvangen wat ik besteld hebt. Alleen een keer mail ontvangen dat een en ander juridisch wordt uitgezocht

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
Jasper Janssen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:49:
De communicatie is verre van eenduidig. Er is aan 1 klant gecommuniceerd dat hij de laptop zoals besteld kon krijgen, als ik goed geteld heb. De rest van ons hebben nog diverse vormen van onduidelijkheid.
Om wat voor berichten gaat het dan? Wordt nog steeds gecommuniceerd dat de onderdelen 'niet beschikbaar' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Onderstaand mijn laatste ontvangen bericht

Geachte heer / mevrouw,

Bij deze wil ik u informeren dat wij in contact zijn met onze juridische afdeling.

Helaas hebben wij op dit moment geen verdere informatie en kunnen wij zelf geen uitsluitsel bieden aangaande een oplossing van dit probleem.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Dell Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook in een iets andere strekking ontvangen. Ze zijn nog in contact met de juridische afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Nogmaals, er is geen eenduidige communicatie. Aanvankelijk heeft nagenoeg iedereen het bericht ontvangen dat de SSD's niet leverbaar waren. Daarna hebben sommige mensen een nieuwe reden gekregen (fout op website).

Nu buigt de juridische afdeling over de zaak. In ieder geval _niet_ te horen gekregen dat de laptop voor de afgesproken prijs geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Het laatste wat ik gehoord heb is dat de 1TB niet meer beschikbaar zijn op de XPS17.

Dus ze gooien het idd weer op "niet leverbaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Dat heb ik ook in een iets andere strekking ontvangen. Ze zijn nog in contact met de juridische afdeling.
Ik ga weer even contact opnemen met de woordvoerster, dit is vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Thanks. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BSTNjitRam schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Het laatste wat ik gehoord heb is dat de 1TB niet meer beschikbaar zijn op de XPS17.

Dus ze gooien het idd weer op "niet leverbaar".
Kreeg ik gisteren ook te horen aan de telefoon, gesprek is opgenomen dit keer, wat 'n bullshit zeg...
Ja de 1TB mogelijkheid was er niet, nee vast; http://www.dell.com/nl/p/...0x7m07&model_id=xps-l702x
Joost schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Graag! En misschien gelijk een bericht waardig op de FP, nu begin ik er toch wel echt klaar mee te raken zeg.
Tweakers redactie een beetje mooie woorden inpraten van 'neehoor klanten krijgen deze configuratie' en ondertussen horen wij, de klanten, zelf niks. Wil je gelijk vragen wat er gaat gebeuren met de eenzijdige annuleringen en deze orders... Denk niet dat 1 van de momenteel 33 eenzijdige geannuleerde tweakers blij is
als de rest wel geleverd krijgt maar zij niet. Ik zie je antwoorden graag tegemoet! En die van Dell ook O-) :F

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 21-02-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
[...]

Heb net zelf even gebeld en daar is mij het volgende verteld:

Afdeling "Legal" is per klant aan het kijken wat er mogelijk is. Vervolgens zullen mensen een voor een gebeld worden om een "oplossing" te vinden. Meest waarschijnlijke "oplossing" voor mij is gewoon een levering van mijn order aangezien ik een orderbevestiging heb gekregen en vooruit heb betaald... Ik zou deze week ergens gebeld of gemailed moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ze daadwerkelijk de orders gaan uitleveren, hoop ik dat ik nog wat aanpassingen kan doen :)
In de vorm van een backlit keyboard en een bluray-lezer.. Lijken me achteraf toch wel erg fijne upgrades.

Keyboard heb ik toen geprobeerd via de chat, dat ging helaas niet, bluray, dacht ik achteraf... mja..

En anders mogen ze me ook dit aanbod doen:
TweakersOnly schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:31:
Ik ben vanmorgen ook gebeld door Belgisch telefoonteam van Dell. Mijn order is vrijdag geannuleerd, medewerkster gaf me de twee bekende keuzes. Nadat ik heb aangegeven hiermee niet akkoord te gaan, ben ik doorverbonden met een andere verkoopmedewerker. Met deze medewerker opnieuw verhaal besproken, heb van hem de volgende offerte gekregen voor een totaalbedrag van €779,45:

XPS 702x : 2nd generation Intel Core i7-2760QM processor 2.40 GHz with Turbo Boost up to 3.50
Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera + 3D Glasses
Memory : 16384MB (4x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 1.5TB (2x750GB) Serial ATA (7200RPM) Dual HDD
Optical Drive : Tray Load Blu-ray Disc BD-Combo (Reads BD and Writes to DVD/CD)
Power Supply : XPS 150W AC Adapter
Power Cord : European 250V
Battery : Primary 9-cell 90W/HR LI-ION
Battery : Secondary 9-cell 90W/HR LI-ION
Carry Case : Not Included
Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card - 3D Capable
Wireless : Europe Intel Centrino Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Keyboard : Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium SP1 (64 BIT)
OS Media : MUI Windows 7 SP1 Home Premium(64 BIT) Resource DVD
Software : Microsoft Office Starter: reduced-functionality Word & Excel w/ads. No PowerPoint or Outlook
Software : Adobe Photo+Prem Elements Bundle MUI (EN,FR,DE,ES,IT,SE,NL,CZ,PL,RU,TU)
Antivirus : McAfee SecurityCenter 15 Month Subscription
4 Year Hardware Support - Next Business Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
@Joost
Dat de 1TB SSD niet beschikbaar zijn lijkt me sterk aangezien je nog steeds op hun website die optie wel kan kiezen. Dus als ze dat communiceren naar de klanten toe is dat op zijn minst twijfelachtig. Wel is het zo dat een aantal nu wel te horen hebben gekregen dat ze hun bestelling krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Net even contact met Dell gehad. Volgens de woordvoerster is tegenover klanten gecommuniceerd dat klanten de laptop tegen de aangeboden prijs kunnen ontvangen. Als ik dit topic zie (en ik heb helaas geen tijd om alles door te lezen, dus kan zijn dat ik wat over het hoofd zie) klopt dat niet helemaal. Wat is jullie reactie hierop? Hebben jullie de laptop tegen het aangeboden bedrag gekregen, of niet?
De laatste niet geautomatiseerde e-mail van Dell hier is, dat het doorgezet is naar de Juridische afdeling, zoals de e-mail eerder hier geplaatst. De laatste geautomatiseerde dat de levering opgeschoven is.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 21-02-2012 16:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ik heb ook de juridische mail ontvangen, netjes op geantwoord, hierna niets meer vernomen.
Hierna ook de levering is verschoven e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud Engelfriet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 09:58

Arnoud Engelfriet

ICT-jurist / Specialist internetrecht
Ik krijg geluiden door dat Dell tegen klanten zou gaan zeggen dat hun order alsnog wordt uitgeleverd. Jullie ook? Wie heeft er van Dell nu een bevestiging gehad dat de bestelling geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ik heb hier nog niets van vernomen. Ik denk dat dit bij de meeste het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Arnoud Engelfriet schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:27:
Ik krijg geluiden door dat Dell tegen klanten zou gaan zeggen dat hun order alsnog wordt uitgeleverd. Jullie ook? Wie heeft er van Dell nu een bevestiging gehad dat de bestelling geleverd wordt?
Alleen user Awsom volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
Arnoud Engelfriet schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:27:
Ik ben volgensmij de enige(naast de mensen die de laptop al daadwerkelijk in huis hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
Het enige geluid wat ik daar tot nu toe over heb gehoord is van redacteur Joost hier in dit topic. Voor mij is het laatste mailtje nog steeds dat ze het hebben uitgezet naar de juridische afdeling, net als bijna iedereen hier geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Venturi schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:28:
Ik heb hier nog niets van vernomen. Ik denk dat dit bij de meeste het geval is.
Hier ook nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Zoals ik eerder zei is mij dus net verteld dat iedereen waarschijnlijk deze week gebeld of gemailed wordt om een "oplossing" te vinden. Ze willen echter wel dus case voor case kijken wat ze er mee kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07
Joost schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:51:
[...]

Om wat voor berichten gaat het dan? Wordt nog steeds gecommuniceerd dat de onderdelen 'niet beschikbaar' zijn?
Ik heb vanochtend nog met de klantenservice aan de lijn gehangen en die bieden mij nog steeds de keuze tussen annuleren of 2x750GB en als ik het er niet mee eens was, dan moest ik maar een klachtenmail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
XilenceSR schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:32:
Zoals ik eerder zei is mij dus net verteld dat iedereen waarschijnlijk deze week gebeld of gemailed wordt om een "oplossing" te vinden. Ze willen echter wel dus case voor case kijken wat ze er mee kunnen doen...
Dit lijkt mij veel waarschijnlijker inderdaad.

Laatste bericht hier was ook dat de juridische afdeling erg druk is met mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:41
nou, ik verneem er hier maar weinig van... ondanks dat ik heb gereageerd vindt dell het maar niet nodig om te antwoorden. ow trouwens die van de klantenservice mogen ze eens klantvriendelijkheid leren, phoe een humeur... en zij zei dat ik alleen maar de welbekende 2 keuzes had.
zijn er meer mensen die nog helemaal niks hebben gehoord nadat hun order geannuleerd was en ze een mail hebben gestuurd.
hebben jullie trouwens ook het idee dat je meer reclame krijgt van dell?

[ Voor 6% gewijzigd door davevogel0 op 21-02-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uiteraard leuk en aardig, maar (not a flame) om nu 1 user te geloven die een belletje heeft gedaan..
Dell kan toch een persbericht uit doen, dit via Tweakers / Arnoud laten weten of iedereen (automatisch) mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Robsel_NL schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:29:
Het enige geluid wat ik daar tot nu toe over heb gehoord is van redacteur Joost hier in dit topic. Voor mij is het laatste mailtje nog steeds dat ze het hebben uitgezet naar de juridische afdeling, net als bijna iedereen hier geloof ik..
Ik heb zelfs gewoon helemaal niks gehoord, alleen de twee algemene dreigbrieven die iedereen gekregen heeft en twee keer een geautomatiseerd uitstelmailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Ik heb zelfs geen uitstelmails gehad :+ Op mijn mail dat ik niet akoord ging met de geboden opties is nooit gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat het vreemd is kan wel kloppen. Bij Dell weet men van elkaar niet wat er nu precies wordt gecommuniceerd met de klanten. Veel van hun communicatie gaat vanuit verschillende afdelingen die niet op de hoogte zijn van afspraken uit uitspraken van de andere afdelingen. ZO kan het voorkomen dat orders éénzijdig worden geannuleerd door Dell terwijl er vlak daarvoor nog een keuze is gegeven om te kiezen voor een alternatief. Bij die keuze werd door Dell een deadline genoemd, maar dat ten spijt, ze waren al begonnen met annuleren van orders voordat deze deadline verstreken was.

Ook werd er gecommuniceerd dat onderdelen niet leverbaar waren terwijl een medewerker van Dell in een artikel op de FP liet weten dat het om een foutieve prijsstelling zou gaan. Daarna is ook per email gecommuniceerd dat het om een foutieve specificatie zou gaan, in plaats van een foutieve prijs.

Dell beroept zich op hun voorwaarden waarin wordt gesteld dat Dell in het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties niet verplicht is het systeem te leveren tegen deze foutief geadverteerde prijs of specificaties. Echter gaat deze voorwaarde niet op, er is vooraf bij Dell geïnformeerd of de prijs in combinatie met de specificaties correct is. Medewerkers van Dell bevestigden dat de prijs in combinatie met de specificaties weldegelijk correct waren en dat het om een aanbieding zou gaan. Tja... dan gaat het verhaal voor Dell betreffende duidelijke fouten in prijzen of specificaties niet op. Ook hebben ze de betalingen al geaccepteerd en een orderbevestiging gestuurd.
Als dat is gezegt dan hoef je toch niks meer na te vragen? Gooi het maar in een artikel, met bronverwijzing en naam van de medewerker (woordvoerder neem ik aan). Klaarblijkelijk hebben ze nog niet alle klanten kunnen bereiken met dit goede bericht ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 21-02-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
davevogel0 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:42:
hebben jullie trouwens ook het idee dat je meer reclame krijgt van dell?
Yup, communicatie op dié manier gaat prima. Om de paar dagen een leuke aanbiedingsmail inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Geen last van reclamemails van Dell hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Of 10% kortingsbonnen, die daadwerkelijk maar 5% korting opleveren

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 21-02-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik had op 16/2 telefonisch voor het laatst contact. Een en ander zou voor gelegd worden aan een meerdere. Sindsdien enkel een leveringsuitstelmailtje (22/2 naar 29/2).

Duidelijk is dat er vooral langs elkaar heen wordt gewerkt en gecommuniceerd. Eenduidigheid ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik denk dat er nu binnen Dell een email rondgaat:

..zet een kruisje achter de gewenste keuze:

communicatie uitstellen [ ]
miscommunicatie blijven hanteren [ ]
Niet communiceren [ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
EvilVoiceZ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:52:
Ik denk dat er nu binnen Dell een email rondgaat:

..zet een kruisje achter de gewenste keuze:

communicatie uitstellen [ ]
miscommunicatie blijven hanteren [ ]
Niet communiceren [ ]
"Fatsoenlijk communiceren is geen optie, u kunt alleen kiezen uit deze opties en als u niet reageert wordt uw baan geannuleerd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Ik denk laat ik zelf maar weer eens bellen, waarom mijn status op geannuleerd staat ondanks het feit dat ik diverse malen per mail duidelijk heb aangegeven dat ik geen annulering wil.

Het blijkt dat naar aanleiding van die jurische mail dat ik nog gebeld zou worden.
Heb nog gevraagd wordt ik nu verder geinformeerd per mail of per telefoon. Het antwoord wad duidelijk per telefoon.

Ik wacht weer af.

[ Voor 17% gewijzigd door rambocus op 21-02-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb zelf even gebeld met de klantenservice. Volgens de jongen was er iemand mee bezig en die maakt ook steeds keurig aantekeningen in mijn "dossier" en is die persoon er nog niet aan toegekomen om mij te bellen. Dat zou wel gaan gebeuren, maar hij kon niet aangeven wanneer, want dat hangt er natuurlijk vanaf hoe snel die andere persoon werkt (als die allemaal chagerijnige tweakertjes treft, zal die wel een extra koffiepauze inlassen :+ ).

Ik heb naam en dossiernummer gekregen, dus ik ga rustig naast de telefoon zitten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdevvar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-08 21:07
CLB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Denk niet dat 1 van de momenteel 33 eenzijdige geannuleerde tweakers blij is
als de rest wel geleverd krijgt maar zij niet. Ik zie je antwoorden graag tegemoet! En die van Dell ook O-) :F
Vergeten te melden, zet mij maar als nr 34 in het lijstje van geannuleerden van vorige week. Verder nog geen reactie gehad op een protest mail die ik vrijdag verstuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Und?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
kantooruren bij Dell zijn van 9 tot 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

En bij T.net ook :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

CLB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:08:
Als ze daadwerkelijk de orders gaan uitleveren, hoop ik dat ik nog wat aanpassingen kan doen :)
In de vorm van een backlit keyboard en een bluray-lezer.. Lijken me achteraf toch wel erg fijne upgrades.
[...]
Een BR speler koop je voor 5-6 tientjes bron. Voor mij persoonlijk kan een lichtgevend toetsenbord gestolen worden.

Jij bent snel tevreden? Of verwacht je dat de SSD er dan ook nog bij zit ? ;).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:52
BLACKfm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:36:
[...]

Een BR speler koop je voor 5-6 tientjes bron. Voor mij persoonlijk kan een lichtgevend toetsenbord gestolen worden.

Jij bent snel tevreden? Of verwacht je dat de SSD er dan ook nog bij zit ? ;).
Hij wil dus zijn configuratie met SSD's nog wat aanpassen. ;)

Zou persoonlijk niet het risico nemen. Zie het wel gebeuren dat je er dan intern iets misgaat en dat je en je laptop later krijgt en dat er iets ontbreekt of niet goed is (toch zonder SSD's wellicht). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

:N Kantooruren bij T.net zijn van 8-20.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

danielkraak schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:39:
Hij wil dus zijn configuratie met SSD's nog wat aanpassen. ;)
Inderdaad :)

En alles kan aftermarket natuurlijk, maarja ach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Net even De Rijdende Rechter gekeken wat ging over een consument die bij een sloopbedrijf een gereviseerd onderdeel koopt op afstand wat uiteindelijk niet gereviseerd blijkt te zijn, alhoewel hij echter toch een bevestigingsmail (niet geautomatiseerd) heeft ontvangen.

Dat deed me toch wel aan deze zaak denken waarbij de verkopende partij aangeeft - misschien ongewild - dat aan alle verwachtingen van de consument wordt voldaan, maar achteraf blijkt dat de verkoper (niet de eigenaar) in deze te weinig verstand had van auto-onderdelen om het geheel te begrijpen.

Alhoewel het alleen een bindende uitspraak is en geen echte gerechtelijke procedure vond ik het toch interessant en denk ik nu helemaal dat jullie een zeer goede kans maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Yorin schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:43:
[...]

:N Kantooruren bij T.net zijn van 8-20.
Wellek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Linkje naar artikel van alex3305 (uitspraak staat rechts).

Ik zie echter enkele nuances: Het bedrijf verkocht gebruikte onderdelen en heeft dat ook zo aangeboden. De koper heeft navraag gedaan na de afsluiting van koop maar voor betaling, om te controleren of deze niet gereviseerd hoefde te worden. Bedrijf antwoordde daar niet op en gaf enkel de betalingsgegevens, waardoor koper dacht dat het niet gereviseerd moest worden.
Hier vind ik persoonlijk de koper in de fout te gaan, doordat er geen directe antwoord erop is en toch te betalen. Ook had het bedrijf natuurlijk wel in moeten gaan op de vraag.

Daarnaast had de koper al een product ontvangen voordat hij merkte dat het niet aan zijn verwachtingen voldeed. Hij liet het onderdeel toen reviseren door een bedrijf en probeerde de kosten die daaruit en de vertraging voortvloeien (huurauto) te verhalen. Hier proberen we te afdwingen dat Dell het product levert zoals we hem hadden besteld en zouden de enige eventuele kosten van vervangen van 2x 750GB HDD door 2x 512GB SSD op ~€1000 liggen, praktisch net zoveel als de laptop zelf terwijl het bij dat product over nog geen kwart van de kosten gaat. Even simpel gezien zouden we uitgaande van die uitspraak dan de helft terug krijgen.

Het is wel interessant, maar niet echt direct van toepassing hier, doordat de basis feiten flink verschillen.

Interessante uitspraak dat het verschil tussen ons gevoel van redelijkheid en de daadwerkelijke uitleg van wet belicht.
Ik wil geen doemdenker zijn, maar er is een subtiele grens tussen vrij zeker zijn van gelijk krijgen en daadwerkelijk gelijk krijgen. Arnoud heeft wel aangegeven te denken dat wij een sterke kans hebben om te winnen, hij kan echter geen 100% garantie hierop geven. Het kan dus zijn dat een rechter oordeelt dat Dell verplicht zou zijn een (relatief klein) deel van het aankoopbedrag terug te storten aan de kopers als vergoeding, maar dat Dell dus mag leveren met 2x 750GB HDDs, of de rechter oordeelt dat Dell moet leveren met 2x 512GB SSDs.
Het toont ook aan dat fouten in communicatie e.d. niet erg zwaar mee worden gewogen door de rechter, als het niet de basis vormt van het probleem (dus de communicatie van Dell klantenservice over dat de prijs wel correct is, zal zwaar meewegen, maar of de gebrekkige en inconsistente communicatie een significant verschil gaat maken?). Staar je dus niet blind op hoe slecht Dell communiceert, je kunt beter zorgen dat de basale feiten (bestelling, betaling, bevestiging et cetera) zo sterk mogelijk staan.

[ Voor 31% gewijzigd door kutagh op 22-02-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Bedankt voor het linken :). De grootste overeenkomst hier vind ik dat er in dat geval na de koopovereenkomst (en in dit geval ook na en voor!) nog gevraagd zijn of de specificaties kloppen met de gevraagde specificaties van de koper. Daardoor werd uiteindelijk de koper in het gelijk gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

CLB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:36:
[...]

Inderdaad :)

En alles kan aftermarket natuurlijk, maarja ach ;)
Ik heb weer eens niet goed gelezen idd 8)7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 19-09 13:33
Er staat nog steeds een blokkade op mijn creditcard, volgens de bank tot de 23e (de officiële verschoven leverdatum).
Mijn order is echter eind vorige week al eenzijdig ge-canceled door Dell (ik ben niet ingegaan op de emailtjes waarin je een X moest plaatsen voor annuleren of 2x750GB HDD).

Beetje vreemd. Ik wil een andere betaling doen met mijn creditcard maar dat kan dus niet omdat er nog een blokkade van Dell op staat. Zou die levering van Dell dan toch nog doorgaan of loopt het order traject en de financiële afhandeling/reservering ook volstrekt langst elkaar heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:41
Nou ze hebben geantwoord, ik denk dat het wel positief is maar wat zeggen jullie ervan?
Geachte heer / mevrouw,
Helaas heb ik op dit moment nog geen informatie die ik met 100% zekerheid kan doorgeven.
Wij zijn op dit moment over de laatste punten beslissingen aan het nemen, waarna u een update zal ontvangen aangaande de status van uw order.
Ik verwacht dat dit voor uiterlijk aanstaande vrijdag zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Ab achternaam
Dell Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
davevogel0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:32:
Nou ze hebben geantwoord, ik denk dat het wel positief is maar wat zeggen jullie ervan?
Geachte heer / mevrouw,
Helaas heb ik op dit moment nog geen informatie die ik met 100% zekerheid kan doorgeven.
Wij zijn op dit moment over de laatste punten beslissingen aan het nemen, waarna u een update zal ontvangen aangaande de status van uw order.
Met vriendelijke groet,
Ab achternaam
Dell Customer Care
Wat ik vooral hoop, is dat iedereen de zelfde mail krijg. Dit betekent dat bij dell eindelijk de neuzen de zelfde richting opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
heb ook de bovengenoemde mail mogen ontvangen mbt aankomende vrijdag.

Toch weer een mail gekregen dus ondanks het feit dat gisteren klantencontacten mij duidelijk hebben doorgegeven dat ik gebeld zou worden ipv worden gemaild. Hoe bedoel je nog steeds langs elkaar afwerken .

[ Voor 60% gewijzigd door rambocus op 22-02-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Ah, en ik nog maar hopen dat ze een keer de boel doorlezen. Helaas een "reply to all" mailtje, want ik heb hetzelfde antwoord gekregen van de zelfde persoon
Geachte heer / mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Voornaam Achternaam
Dell Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Nou, het is niet naar iedereen gestuurd want ik heb hem niet gekregen.
Ik heb wel vorige week de "wij zijn in gesprek met de juridische afdeling" mail van diezelfde persoon gekregen.

Heeft het contact tussen Tweakers en de woordvoerder van Dell niets meer opgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Ik ook nog niets ontvangen, terwijl ik toch ook contact met dezelfde persoon heb gehad. Ach, tot nu toe lopen de mailtjes naar mij toe altijd een paar dagen achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen mail, terwijl ik er wel een "juridische afdeling"- mail heb gehad. Mijn leverdatum is nooit verzet en staat nog steeds op 22 februari. Hee, dat is vandaag. Morgen maar eens bellen wanneer (niet: of) de laptop wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Toen ik net telefonisch navraag deed, werd mij verteld dat de laptop geleverd gaat worden. Ik heb om een schriftelijke bevestiging hiervan gevraagd ivm de rechtsbijstandverzekering.

Het kan nog even duren ivm de grote vraag. Waarschijnlijk wordt er een hele nieuwe order aangemaakt.

Als ik meer weet, laat ik het hier in het topic weten. Het ziet er goed uit, maar na alle ervaringen met de telefonische klantenservice: eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Hoezo nieuwe order, daar hoef ik niks van te weten als ik er op achteruit ga.

Straks wordt het nog een smoes "Ja, wegens administratieve redenen moeten we de order cancelen. Maar wees gerust, u krijg een nieuwe met dezelfde onderdelen" of iets in die trant. En dan hebben ze vervolgens een annulering in de pocket en kunnen gaan sjoemelen met de nieuwe order.

Beetje doemdenken weer, maar ze doen het maar lekker met wat ik eerder besteld heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Mijn orderstatus is naar achteren verplaatst tot 2 maart. Wegens grote belangstelling. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Laat ze eerst maar eenduidig communiceren, ik heb al een tijd geen 'automatische mailtjes' gehad :)
Heb geen 'juridische afdeling' mail of mailtjes daarna ontvangen, laatste automatische was die van 16-02-2012
"Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.
Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.[...]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Weet niet waar ik de minste waarde aan moet hechten: de uitspraken van de klantenservice, of de automatische "levering vertraagd, nieuwe leverdatum is..." emailtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeWee63
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:50
Mijn order was ook geannuleerd. Mailtje gestuurd dat ik er niet mee akkoord ga.
Nu ook het volgende mailtje gehad:

Geachte heer / mevrouw,
Helaas op dit moment nog geen informatie die ik met 100% zekerheid kan doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Voornaam Achternaam
Dell Customer Care

Geeft toch weer een beetje hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Heeft Joost alweer contact gehad met de Dell woordvoerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
Joost mag het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LOL! Toch nog een lichtpuntje kunnen halen uit deze otherwise relatief deprimerende thread, thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik weet niet hoe dat voor de rest van de mensen is, maar Dell heeft bij mij slechts tot (dus niet tot en met) de 24e de tijd om de vordering te maken van mijn creditcard. Ze hebben het enkel gereserveerd en willen ze het bedrag echt innen, moeten ze dat doen voor vrijdag. In mijn geval, maar ik vermoed bij meerdere van de CC gebruikers, zullen ze dus haast moeten maken, of weer opnieuw een CC aanvraag doen naar mijn bank en dus met een nieuwe ondertekening van mij.

Dat gaat mogelijk weer vertragingen opleveren. Slimmer is als ze voor vrijdag de beslissing maken en deze CC reservering gebruiken.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen idee hoe dat bij mij zit, weet niet erg veel van CC's en zie altijd wel wanneer het wordt afgeschreven...
Zal is inloggen op m'n ING om te kijken of ik wat kan zien over de status en dergelijke... EDIT: Vind niks...

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 22-02-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:54:
Geen idee hoe dat bij mij zit, weet niet erg veel van CC's en zie altijd wel wanneer het wordt afgeschreven...
Zal is inloggen op m'n ING om te kijken of ik wat kan zien over de status en dergelijke...
Op ING inloggen heeft geen zin, reserveringen zie je daar niet. Ik heb redelijk wat moeite moeten doen om erachter te komen 'of" en tot 'wanneer' Dell de reservering heeft staan.
Een ING medewerker moest ervoor naar de technische dienst bellen. Maar ik heb dus echt een reserveringnummer gekregen die ik als bewijs kan overhandigen aan Dell mochten zij ooit beweren nooit een incasso gedaan te hebben op mijn CC.

Een bedrijf als Dell heeft bij een CC reservering een vast termijn dat ze hanteren voor hoe lang ze de tijd hebben om het te innen. Iedereen die dezelfde dag als mij besteld heeft, daar zal de reservering op dezelfde dag ook aflopen. Ik bestelde op 2 Feb.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahh toevallig ook ING dus, thanks... Ik bestelde om 01:00 op 3 februari, maar volgens Dell op 6 februari.
(moest nog wat extra geld naar m'n CC-rekening storten) dus ik heb nog 'n paar daagjes, maarja heb ook 'n annulering :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
CLB schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:02:
Ahh toevallig ook ING dus, thanks... Ik bestelde om 01:00 op 3 februari, maar volgens Dell op 6 februari.
(moest nog wat extra geld naar m'n CC-rekening storten) dus ik heb nog 'n paar daagjes, maarja heb ook 'n annulering :/
Mijn creditcard reservering is t/m 26 februari... Dell wilde van mij ook een betalingsbevestiging hebben want ik had nog niet betaald. Feit is dat zij de reservering definitief moeten maken, niet ik. :)
Pagina: 1 ... 29 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen