Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 26 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:10
Ga er maar vanuit dat alle orders met deze laptop geflagd zijn in de cue voor productie, en tot nader order van het management niet uitgevoerd mogen worden. De orders die er wel doorheen geglipt zijn, zijn inmiddels geproduceerd en geleverd.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 17-02-2012 08:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jumpman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:50:
Ga er maar vanuit dat alle orders met deze laptop geflagd zijn in de cue voor productie, en tot nader order van het management niet uitgevoerd mogen worden. De orders die er wel doorheen geglipt zijn, zijn inmiddels geproduceerd en geleverd.
Precies mijne was ook geanuleerd, maar ik had gewoon een laptop met 750gig HDD besteld (en 12gig werkgeheugen) :x

Volgens mij hebben ze dus gewoon (bijna) alles eruit gegooit.

Dell mederwerkster belde me of ik wist dat het geanuleerd was, toen ik aangaf dat het om een gewone bestelling ging (geen SSD's dus), maakte ze weer een nieuwe order aan, om mij alsnog de laptop te laten bezorgen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

rambocus schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:42:
Ik hoop voor iedereen die nog geen annulering hebben gehad dat het toch doorgaat. maar is nu wel zo slim om hier te gaan melden dat hun order nog niet is geannuleerd.

Het vermoeden is toch hier zwaar aanwezig dat Dell ook dit topic leest en geef je ze dan niet meer aanleiding om nogmaals hun ordersyteem na te lopen op "slippertjes"en dat je alsnog een annulering aan je broek krijg.
Ik ga er vanuit dat mijn communicatie met Dell zeer helder is geweest. De gronden die zij aandragen zijn niet van toepassing. Voordat ik de bestelling heb geplaatst heb ik contact gehad met Dell over de aanbieding. Dit om zeker te zijn dat ik geen order plaats die uiteindelijk niet geleverd zal worden omdat deze incorrect is. En als een medewerker van Dell mij op schrift (chat) bevestigd dat het een juiste aanbieding is en letterlijk aangeeft dat voor deze prijs een laptop met twee SSD's wel geleverd gaat worden dan ga ik daar ook van uit. En dat is precies wat ik met Dell heb gecommuniceerd. Daarnaast staat Dell zeer zwak door hun eigen optreden en zeer verwarrende en tegenstrijdige communicatie. Het kan zijn dat ze nu met het verschuiven van de uitleverdatum tijd proberen te rekken, echter zou dat wel heel naïef zijn. Ze dienen de laptop binnen 30 dagen te leveren met de dag van de koopovereenkomst als startdatum.... tenzij Dell met wederzijdse overeenstemming deze leverdatum mag verschuiven.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

funkylicious schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:37:
Yep, mijn order valt buiten het patroon:
bij mij staat er 'werk in uitvoering' en kreeg vanochtend de volgende e-mail van Dell:

Geachte Klant,

Bedant voor uw recente bestelling bij Dell.

De vraag naar het product dat u heeft besteld, is groter dan door ons verwacht.

We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum,
die u van ons ontvangen heeft toen u de bestelling plaatste, te herzien.
Dat is een aparte manier van werken, wij niet, jij wel... Uiteraard gun ik het je van harte, gekke Dell :)
SgtStrider schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:42:
Bedankt voor de tip. Is het niet zo dat qua rechtsgeldigheid het alleen
geldig is als je het de andere partij laat weten dat je opneemt/vraagt of deze accoord is?
Paar posts boven je kijken?
Malarky schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:18:
Nu weet ik trouwens niet of eigen telefoonopnamens, die gemaakt zijn zonder dat af te kondigen,
als geldig bewijs tellen en aan het dossier toegevoegd kunnen worden.
Arnoud Engelfriet schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:21:
Opnemen van telefoongesprekken is handig, en legaal trouwens,
ook als je het niet tegen de Dell-medewerker zegt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:13
ik meld me bij deze aan bij de heer engelfriet, wanneer er genoeg gegadigden zijn en er voldoende animo is stap ik mee naar de rechtbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Arnoud Engelfriet, gaat niet dit topic doorpluizen om mensen op te zoeken denk ik zo...
Mail hem persoonlijk zou ik zeggen, zodat hij weet dat er weer eentje the club heeft gejoined :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens... wat ik me nu afvraag. Ik heb dat notebook gekocht met de site shopkorting.nl. Hierdoor zou ik 7% van het bedrag terugkrijgen. Hoe zou dat nu verder gaan? Is het zo dat ik (na de mogelijke rechtszaak) geen recht meer op die 58,18 euro retour heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:04
Dat vraag ik me ook af idd. Ik denk dat als ze je order geannuleerd hebben en hem na een eventuele rechtzaak toch moeten leveren, je daar naar kan fluiten idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Ik denk juist dat ze wel de shopkorting moeten doen aangezien het hier alletwee over specifieke ordernummers gaat. Daarnaast is shopkorting behoorlijk goed in communiceren naar de klant en zijn ze vast bereid om een oplossing te vinden :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Lijkt mij ook, Dell vernaggeld de boel, dus een derde partij zou niet uitbetalen, lijkt me sterk.
Zelf zit ik met €60,00 van haalmeeruitjecard.nl via m'n CreditCard, achja dat zien we tezijnertijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Russian
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:56:
...
Zo en nu weg, ben benieuwd of er nog veel annuleringen gemeld worden vanavond / morgen...
Hierbij helaas nog een annulering voor de lijst.

Gisteren, vóór het verstrijken van de 2 dagen termijn, gereageerd op de 2e mail van Dell_Order_Update@Dell.com (ook naar NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com). Duidelijk aangegeven niet akkoord te gaan met de opties en geen toestemming gegeven voor het annuleren van de order. Op de eerdere "(x) dagen" mail niet gereageerd. Ik heb gisteren vrijwel direct een leesbevestiging ontvangen (van NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com) maar verder geen reactie, ook ben ik nooit gebeld. Vandaag zelf online de status gecheckt: geannuleerd.

Heb toch sterk het gevoel dat Dell het er gewoon op aan laat komen. Pinokkia klinkt daarentegen wel heel zeker, mooi! Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de deal niet doorgaat, hebben en geen laptop en geen korting. Moet Dell leveren, dan is het tegen de oude voorwaarden: wij betalen en shopkorting geeft korting. Lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Die zes tientjes zullen op het totaal weinig uitmaken. Daar zou ik me niet stuk op staren. Er is wel iets belangrijkers aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:59:
Die zes tientjes zullen op het totaal weinig uitmaken. Daar zou ik me niet stuk op staren. Er is wel iets belangrijkers aan de hand.
Nou.. Voor mij zijn die 6 tientjes heel wat. En als je er gewoon recht op heb wil ik die wel gewoon hebben. Easy like that..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Inderdaad... kortingen en dergelijke zijn echt bijzaken, de main shizzle is toch echt de laptop. Als die wordt geleverd kun je eventueel nog lang zat druk maken om de eventuele niet doorgevoerde kortingen. Dat zelfde geld voor wanneer de laptop niet wordt geleverd. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04-2023

IceCast

Summer Sux

zeef schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:59:
Precies, jullie staan op het punt om een laptop van 3000 euro niet te ontvangen, vervolgens gaan jullie een beetje miere..... over 7% met een credit card.

Hoezo Nederlands?

[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:02:
[...]

Nou.. Voor mij zijn die 6 tientjes heel wat. En als je er gewoon recht op heb wil ik die wel gewoon hebben. Easy like that..
No flame intended maar had je je dat niet beter voordat je de laptop bestelde kunnen bedenken? :)

Ik gun het jullie allemaal, heb zelf niet besteld omdat ik het geld er niet voor over heb momenteel. Maar om nu te gaan lopen zeuren over 60 euro als je net 1000 euro hebt uitgegeven ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij om het principe. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar met die 60 euro kan ik leuke dingen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gelijk heb je, mooie muis ofzo, headset, paar kabeltjes, externe HDD, 2e 3D bril.. Achjoh komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:06:
Het gaat mij om het principe. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar met die 60 euro kan ik leuke dingen doen. :)
Principe ok, het is allang een principe kwestie geworden geloof ik zo :) Voor 60 euro kan ik ook leuke dingen doen, voor 1000 euro nog meer :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:07:
Gelijk heb je, mooie muis ofzo, headset, paar kabeltjes, externe HDD, 2e 3D bril.. Achjoh komt goed :)
Ja, inderdaad! Zo denk ik dus ook.. Maar het zal wel door de leeftijd komen. Voor mij is iedere euro er weer één.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het basisprincipe waar het om gaat is de laptop, de korting via een derde is wat mij betreft bijzaak op het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
In principe hebben jullie allemaal gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:06:
Ik zou mij persoonlijk niet zo druk maken op dergelijke randzaken als de hoofdzaak nog steeds verre van zeker is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt het minst belangrijke zou vinden als het op mij van toepassing zou zijn. Dat soort zaken spelen totaal nog niet vanwege de onzekerheid over de laptop. Daar je nu druk om maken komt bij mij niet echt geweldig over en is totaal ook niet relevant voor dit topic. Het krijgen van de laptop wel... laten we ons daar op focussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:10:
[...]

Ik zou mij persoonlijk niet zo druk maken op dergelijke randzaken als de hoofdzaak nog steeds verre van zeker is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt het minst belangrijke zou vinden als het op mij van toepassing zou zijn. Dat soort zaken spelen totaal nog niet vanwege de onzekerheid over de laptop. Daar je nu druk om maken komt bij mij niet echt geweldig over en is totaal ook niet relevant voor dit topic. Het krijgen van de laptop wel... laten we ons daar op focussen :)
Mijn excuses, maar ik ben hier totaal niet mee eens. Bijzaken van betalingen horen ook in dit topic thuis. Het is heel simpel lijkt mij: Je hebt ergens "recht" op en dus hoor je het m.i. te krijgen. Dat de hoofdzaak die laptop is, mag duidelijk zijn. Maar dat zou dus betekenen dat door al het gel*l van Dell ons geld door ons neus geboord wordt. Sowieso wordt het nog beperkt omdat dhr. Engelfriet (en mogelijk andere advocaten) er geen geld aan willen verdienen, maar het kost hun ook natuurlijk energie en moeite. Kortom: niemand word er zo zeer (financieel*) beter van.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 12:16 . Reden: *van rechtzaken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korting speelt niet. Eerst de laptop. Als die deal doorgaat, dan pas komt de korting aan de orde, want geen deal=geen betaling aan Dell/terugbetaling van Dell=geen korting. Om de korting kunnen we ons (iets minder) druk maken als de laptop wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Geachte mevrouw/meneer xxxxx,

Helaas is het niet mogelijk om te wachten tot het juiste onderdeel weer leverbaar is. Zoals in de e-mail is aangegeven is het alleen mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen doormiddel van een [X] te plaatsen in het betreffende vakje  of dat u voor de huidige bestelling uw geld teruggestort krijgt.

In he tlaatste gevel hebben wij wel uw bankgegevens nodig zoals uw rekeningnummer, banknaam en  accountnaam/ naam rekeninghouder. Na ontvangst sturen wij dit dan voor u door voor een terugbetaling. Onze excuus voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet, Hielko Dell Customer Support
Deze mail zojuist nog ontvangen. Ook weer een hoog staaltje nederlandse taal.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Dan vergeten we ook maar meteen de 10% kortingscode als we toch bezig zijn want die is nu ook verlopen? Ach, maakt het uit ook, is bij elkaar maar een luttele 170 Euro, who cares blijkbaar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:27:
Dan vergeten we ook maar meteen de 10% kortingscode als we toch bezig zijn want die is nu ook verlopen? Ach, maakt het uit ook, is bij elkaar maar een luttele 170 Euro, who cares blijkbaar.
Nogmaals.. ik vind het veel, veel, veel geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monedula
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2020
Te opzichte van Dell moet je denk ik uitgaan van het bedrag op de koopovereenkomst. Bij mij is dat + de 10% korting. Kortingen via derden moet je denk ik via de derde partij regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:27:
Nogmaals.. ik vind het veel, veel, veel geld!
Ja ehhh, same here hè! :) Snap dan ook niet helemaal hoe laconiek men er mee om gaat. Als snap ik het wel, je moet uiteraard éérst dat ding nog zien te krijgen. Maar als ik hem zou krijgen zonder die 170 Euro korting ben ik serieus minder blij er mee, hoe vreemd dat ook mag klinken voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Je vecht voor de laptop en de prijs zoals deze op de orderbevestiging staat, de korting via derden komt later.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 17-02-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Jumpman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:32:
Je vecht voor de laptop en de prijs zoals deze op de orderbevestiging staat, de korting via derden komt later.
QFT. Prioriteiten, heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En hoppa... weer een mailtje, de tweede vandaag, de eerste ging over een verzette leverdatum naar 28-02-2012:
Geachte heer / mevrouw,

Bij deze wil ik u informeren dat wij in contact zijn met onze juridische afdeling.

Helaas hebben wij op dit moment geen verdere informatie en kunnen wij zelf geen uitsluitsel bieden aangaande een oplossing van dit probleem.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ab Txxxxxs
Dell Customer Care
Spannend... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Han schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:00:
En hoppa... weer een mailtje, de tweede vandaag, de eerste ging over een verzette leverdatum naar 28-02-2012:
[...]
Spannend... :o
Hmm is dat goed of fout? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Ah, nu zullen we zien wat Dell uit hun trukendoos denkt te kunnen trekken! =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
In ieder geval bewijs dat er iets is "gelezen", al kreeg ik uiteraard precies hetzelfde antwoord op een onvermijdelijk geheel andere mail dan die Han had gestuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik heb in ieder geval vanmorgen op dat zelfde mailadres (NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com) gereageerd op het bericht betreffende de verzette leveringsdatum. Ik heb aangegeven akkoord te gaan met deze nieuwe leveringsdatum en blij ben dat, in tegenstelling tot eerdere berichtgevingen, de order wel wordt geleverd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:45
Ik heb dezelfde e-mail ontvangen als Han dat Dell in contact is met de juridische afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Hier ook het mailtje over de juridische afdeling... even afwachten dan maar... Nog steeds werk in uitvoering hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook: "We zijn in contact met onze juridische afdeling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Net een mailtje van dell ontvangen:

Geachte heer Bos, Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan. Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.Zoals ook op onze website staat aangegeven:Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties. In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD?s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven. Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben). Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD. Met vriendelijke groet, Tony MandaraCustomer Care Representative.

Wel grappig, gezien ze eerst niet konden leveren vanwege een tekort aan SSD`s en nu geven ze aan dat als je bereid bent 2000 euro bij te betalen, de SSD`s gewoon geleverd zullen worden.

p.s. Sorry voor de opmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zou Dell toch stiekem meelezen? :+

*Zwaait*

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Ik heb ook de mail ontvangen dat ze met de juridische afdeling aan het praten zijn. Ik ben zeer benieuwd wat hier uitkomt. Het geeft wel te kennen dat ze er nu serieus naar kijken. Ik hoop dat er nu een eenduidig antwoord naar ons komt en niet 3-4 verhalen.

Tot nu toe staat mijn order nog steeds op "werk in uitvoering". Geschatte levertijd is 16-02 maar heb een mail ontvangen dat deze een week is verlengd.

Ik vraag me af of ik me nu ook moet aansluiten bij het collectief.
Bensimpel schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:11:
Zou Dell toch stiekem meelezen? :+

*Zwaait*
Ik denk het wel. Je moet er iniedergeval van uitgaan!

[ Voor 18% gewijzigd door WoKo op 17-02-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:52
Ik heb een aparte reactie gehad op mijn derde mail waarin ik aangeef dat ze hun koopovereenkomst moeten nakomen:
Geachte heer / mevrouw,

Bij deze wil ik u informeren dat wij in contact zijn met onze juridische afdeling.

Helaas hebben wij op dit moment geen verdere informatie en kunnen wij zelf geen uitsluitsel bieden aangaande een oplossing van dit probleem.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

-zip-
Dell Customer Care
Mijn order is ook nog niet geannuleerd. Beetje rare reactie overigens. Ze geven eigenlijk aan dat ze hun juridische afdeling nu laten uitzoeken hoe ze van mij afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
danielkraak schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:14:
Ik heb een aparte reactie gehad op mijn derde mail waarin ik aangeef dat ze hun koopovereenkomst moeten nakomen:

[...]

Mijn order is ook nog niet geannuleerd. Beetje rare reactie overigens. Ze geven eigenlijk aan dat ze hun juridische afdeling nu laten uitzoeken hoe ze van mij afkomen.
Net zoals een aantal andere mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
XilenceSR schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Net zoals een aantal andere mensen...
Ja, sorry had te snel gelezen.

Hebben mensen met annuleringen die niet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik denk dat als je niet gereageerd hebt op de e-mail(s), je wel zwakker staat en de zaak zich misschien hier wel splitst. die 'x' was discutabel en in principe geen termijn, die 48 uur was wel een termijn, maar misschien was dit weer te kort, dat weet ik niet. Maar als je niet gereageerd hebt zullen over deze termijnen en het niet reageren daarbinnen misschien eerst uitspraken over worden gedaan. Niet reageren was in ieder geval niet slim, ook 'agressief' en 'dreigend' aan de telefoon gaan doen lijkt geen zin gehad te hebben, en geresulteerd hebben in een annulering.

Let op: Ik zeg niet dat iedereen dat gedaan heeft, maar als in eens terug lees en wat zaken in verband zet met annuleringen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 17-02-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

danielkraak schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Ja, sorry had te snel gelezen.

Hebben mensen met annuleringen die niet gehad?
Ik heb een annulering en deze mail wel gehad.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jumpman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:18:
Let op: ik zeg niet dat iedereen dat gedaan heeft
Dat klopt wel, want op de [X] mail niet gereageerd, op de [2] mail wel, aan de telefoon super vriendelijk geweest, alsnog uiteraard gewoon een annulering gehad :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 17-02-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 16:03
Beste Bob,
Bedankt voor uw reactie.
Er is een overleg geweest ivm de SSD die te laag zijn aangeboden bij de XPS 17.
Aangezien u de orderbevestiging heeft ontvangen en het aankoop bedrag heeft overgemaakt , zullen wij uw bestelling doorzetten met de genoemde SSD kaarten.
Op dit moment is uw bestelling in Pre productie.
Mvg,
Mijn weekend kan niet meer stuk :9 ! Top Dell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tja... als ze fair alles op een rij zetten zal de juridische afdeling niks anders kunnen concluderen dat, door de bevestiging van het eigen personeel dat het om een correcte aanbieding gaat, de algemene voorwaarde waarin Dell het recht heeft te annuleren in geval van een foutieve sprijsstelling, niet meer op gaat. Daarnaast heeft het twee weken moeten duren voordat ze richting hun klanten hebben gecommuniceerd dat de prijs niet correct is. Deze termijn is absoluut niet billik te noemen en in de tussentijd zijn ze akkoord gegaan met de koop en hebben ze de betaling geaccepteerd.

En door de betaling te accepteren is, (quote uit hun eigen voorwaarden) "de eigendom van de producten overgegaan op het moment dat Dell volledige betaling ontvangt. " Ze weigeren dus nu letterlijk mijn eigendommen te leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:21:Beste Bob,
Bedankt voor uw reactie.
Er is een overleg geweest ivm de SSD die te laag zijn aangeboden bij de XPS 17.
Aangezien u de orderbevestiging heeft ontvangen en het aankoop bedrag heeft overgemaakt , zullen wij uw bestelling doorzetten met de genoemde SSD kaarten.
Op dit moment is uw bestelling in Pre productie.
Mvg,
Ik F5 mijn mailbox helemaal kaal op dit moment.. mocht dit een zieke grap zijn dan doe ik je wat :X

[ Voor 57% gewijzigd door Han op 17-02-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:21:
If practical joke Brad Pitt @ not amused!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49
Jumpman schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:18:
Ik denk dat als je niet gereageerd hebt op de e-mail(s), je wel zwakker staat en de zaak zich misschien hier wel splitst. die 'x' was discutabel en in principe geen termijn, die 48 uur was wel een termijn, maar misschien was dit weer te kort, dat weet ik niet. Maar als je niet gereageerd hebt zullen hier misschien eerst uitspraken over worden gedaan. Niet reageren was in ieder geval niet slim,
Dat zal wel meevallen. Genoeg redenen te bedenken waarom je het mailtje nog niet eens gezien zou hoeven hebben. Eenzijdig een (onbepaalde / enorm korte) termijn opleggen biedt weinig basis temeer er geen onoverkomelijke gevolgen aan vast zitten behalve de verandering van een administratief veld in de database van Dell. Er is kortom geen legitieme basis voor de termijn.

Uiteraard is het raadzaam verzet aan te tekenen binnen een redelijke termijn. Grootste voordeel is echter het vermijden van een extra twistpunt, maar dat is het dan ook wel.

In context van de enorme procedurele bagger die Dell heeft laten zien zou het vasthouden aan een gemiste termijn treurig en ook lachwekkend zijn, want dat zou inhouden dat het gelooft in de eigen bluf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik had net als jullie dinsdag die mail van 2 dagen tijd en dat gisterochtend mijn bestelling al geannuleerd is.

Nu kreeg ik vanochtend deze mail:
Geachte Klant,

Bedant voor uw recente bestelling bij Dell.

De vraag naar het product dat u heeft besteld, is groter dan door ons verwacht.

We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de bestelling plaatste, te herzien.

Hieronder vindt u de herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Dell :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/km6Ni2elRrcLXNBo9GJTQEFg/full.jpg

Wat volgt:
  • Als uw herziene geschatte leverdatum opnieuw wijzigt zullen we u onmidddellijk een e-email versturen.
  • Zodra uw bestelling de fabriek verlaat, sturen we u per e-mail een geplande leverdatum.
  • Controleer alstublieft regelmatig uw e-mails, voor actuele informatie over de status van uw order.
Voortgang van uw Order :

De snelste en eenvoudigste manier om de voortgang van uw order te raadplegen is op de volgende link klikken: www.dell.nl/status

U hebt hierbij uw ordernummer en klantnummer X nodig.

Klik voor antwoorden op de meest gestelde vragen op : www.dell.nl/help

Hartelijk Dank,

Dell

- Dit is een geautomatiseerd e-mailbericht en antwoorden worden niet ontvangen-
Dit terwijl mijn order al op geannuleerd staat en ik dus ook geen verdere voortgang kan bekijken.

Ach, weer kwestie van afwachten. Vooral nu er reacties komen van juridische afdelingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 17-02-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Han schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:23:
[...]

Ik F5 mijn mailbox helemaal kaal op dit moment.. mocht dit een zieke grap zijn dan doe ik je wat :X
Brad Pitt schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:25:
[...]

If practical joke Brad Pitt @ not amused!
FYI, dit is geen grap. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:34:
[...]

[...]

FYI, dit is geen grap. ;)
Kan je aub de volledige mail posten, ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
IceCast schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Kan je aub de volledige mail posten, ?
Dat is de volledige mail? Hoe bedoel je dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dan ga ik samen met jou een vreugdedansje doen *O*

Hoe staat het met jouw orderstatus, is deze al aangepast?
denk van niet, dat gaat met een redelijk grote vertragingsfactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Ik denk een print screen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast

IceCast

Summer Sux

[...]

Incl alle namen en afzender etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Al hoe wel Awsom dit niet hoeft te doen en het nog steeds individueel erg verschillend is waardoor het niet voor iedereen het zelfde hoeft te betekenen, zou het wel een zucht van verlichting kunnen geven onder de gebruikers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Wat ik dan wel graag wil weten is hoe je betaald hebt, cc of ideal?

(aangezien ze zeggen dat je het aankoopbedrag hebt overgemaakt)

[ Voor 33% gewijzigd door Robsel_NL op 17-02-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
nu weer twee mails gehad ookal staat mij status op geannuleerd

1 mail . een herhaling zetten dat ze hem foutief hadden geprijst : blablabla etc. Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.
1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).
Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.

2e mail een half uur later Bij deze wil ik u informeren dat wij in contact zijn met onze juridische afdeling: dit is overiegns het antwoord op de ingebrekestelling die door mij per mail is verstuurd. Scheelt weer hoef ik hem niet aangetekend te versturen

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Robsel_NL schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:39:
Dat zal in deze weinig uit maken... een ieder die een ontvangstbevestiging heeft ontvangen zal een verwerkte betaling hebben. Daar wordt aan gerefereerd in de mail aan Awsome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvHapert
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 09:20
hebben jullie (degenen die een mail krijgen waarin wordt bevestigd dat er geleverd gaat worden) een reactie gegeven op de mail waarin wordt gezegd dat ze geen ssd's uit gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
[...]

Heb een vraag hierover? Welk mail adres van Dell heb jij gebruikt? En welk mail adres gebruikt Dell met terug antwoorden? Er schijnt veel mail adressen van Dell te zijn.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

SvHapert schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:41:
hebben jullie (degenen die een mail krijgen waarin wordt bevestigd dat er geleverd gaat worden) een reactie gegeven op de mail waarin wordt gezegd dat ze geen ssd's uit gaan leveren?
Ik kan alleen voor mijzelf spreken dat ik op alle correspondentie heb gereageerd, dus zowel op de e-mails over het niet leverbaar zijn, de e-mails over foutieve specificaties, de e-mails over de foute prijs en de e-mail over de uitgestelde leverdatum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
pinokkia schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:42:
[...]

Heb een vraag hierover? Welk mail adres van Dell heb jij gebruikt? En welk mail adres gebruikt Dell met terug antwoorden? Er schijnt veel mail adressen van Dell te zijn.
NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com
Robsel_NL schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:39:

(aangezien ze zeggen dat je het aankoopbedrag hebt overgemaakt)
Ik heb betaald via bankoverschrijving. Dus niet via ideal of cc.

Ik zal zodadelijk wel even een printscreen maken
Han schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Dan ga ik samen met jou een vreugdedansje doen *O*

Hoe staat het met jouw orderstatus, is deze al aangepast?
denk van niet, dat gaat met een redelijk grote vertragingsfactor
Die is nog niet aangepast.

[ Voor 19% gewijzigd door Bobmeister op 17-02-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gaat Dell ons nog betalen voor de analyse en ieders onafhankelijk adviesrapport (reactie e-mails) over Dell's administratieve afdeling. Als je zo'n analyse op je bedrijf laat doen door een professioneel bedrijf kost dit behoorlijk wat geld. Nu hoeven ze alleen de punten uit onze e-mails te verwerken om een goede administratieve afdeling te creëren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Dus als ik me niet vergis is aan jou je laptop nu toegezegd via e-mail?
Zou een screenshot niet kunnen? We zijn allemaal erg benieuwd naar de 'staat' van het mailtje na alle Nigeria-spam die we ontvangen hebben.

Ik ben benieuwd wat dit voor de orders van anderen betekent. Zelf heb ik ook vooruit betaald met iDeal, dus voor mij lijkt het een goede situatie te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

joost.van.donge schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:43:
Dus als ik me niet vergis is aan jou je laptop nu toegezegd via e-mail?
Zou een screenshot niet kunnen? We zijn allemaal erg benieuwd naar de 'staat' van het mailtje na alle Nigeria-spam die we ontvangen hebben.

Ik ben benieuwd wat dit voor de orders van anderen betekent. Zelf heb ik ook vooruit betaald met iDeal, dus voor mij lijkt het een goede situatie te worden!
Dat mailtje staat al in het topic. Een beetje teruglezen mag ook wel hoor.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Yorin schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:56:
[...]

Dat mailtje staat al in het topic. Een beetje teruglezen mag ook wel hoor.
Beetje lezen vanuit jouw kant mag ook wel.
Ik vroeg naar een screenshot en die staat er naar mijn weten niet.
Daar was ik benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
Dell probeert me schijnbaar te bellen, een anoniem nummer belde me tijdens schooltijd dus kan niet opnemen midden in de les. Dus net thuis hoor ik van mijn vader dat Dell aan de telefoon is geweest en zeiden dat ik alleen maar kon kiezen uit de 2 voorgestelde opties, en dat ze geannuleerd hadden omdat ik nog niets gekozen had(echter was het termijn van 2 dagen nog niet voorbij toen de order al geannuleerd was). Ik hoor denk ik straks wel meer, verwacht zo wel een mailtje of telefoontje...

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvHapert
Dus sommigen krijgen nogsteeds belletjes dat ze moeten kiezen,
anderen krijgen mail dat er wordt overlegd met de juridische afdeling,
en weer anderen krijgen het bericht dat er geleverd gaat worden?
3 totaal verschillende berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Het nieuwe standaard reply mailtje lijkt die van 'in contact met onze juridische afdeling', ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie topicwarning

[ Voor 86% gewijzigd door Rukapul op 17-02-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:51
Kippenijzer schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:23:
Het nieuwe standaard reply mailtje lijkt die van 'in contact met onze juridische afdeling', ik ben benieuwd.
Heb ik net ook ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
SvHapert schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:23:
Dus sommigen krijgen nogsteeds belletjes dat ze moeten kiezen,
anderen krijgen mail dat er wordt overlegd met de juridische afdeling,
en weer anderen krijgen het bericht dat er geleverd gaat worden?
3 totaal verschillende berichten?
Lijkt me damage control. En tevens bewijs dat de diverse afdelingen nog steeds redelijk langs elkaar heen werken, maar dat is niet echt uitzonderlijk voor grote(re) bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
*knip* offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Rukapul op 17-02-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvHapert
Overigens heb ik zelf nog geen belletje gehad, en is het laatste mailtje dat ik heb gekregen dit:
Geachte heer XXX,

Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.

Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.
Zoals ook op onze website staat aangegeven:
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD?s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.
1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).

Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.

Met vriendelijke groet,

Tony XXXX
Customer Care Representative.

Heeft u feedback over onze geleverde service? Laat het ons weten!
Do you have feedback about our delivered services? Please let us know!
overigens vind ik die laatste regel wel een soort van vragen naar de bekende weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Die heb ik gisteren ook gekregen, onderstaand op geantwoord, en vandaag dat "juridische mailtje" gekregen.

Ik wil bij deze nogmaals bevestigen dat ik niet met deze opties akkoord ga. U geeft nu trouwens aan dat het foutief op de website heeft gestaan, in het vorige mailtje werd gezegd dat de harde schijven niet op voorraad waren. Was dit dan gewoon een leugen? Aangezien ze ook nu nog gewoon te koop staan op meerdere configuraties.

U zegt dat duidelijk is dat er een fout is gemaakt, en daar ben ik het dus niet mee eens. Als de laptop te koop had gestaan voor 100 euro dan was het een duidelijke fout. Nu stond hij echter te koop voor + - 1099. Dit is nog een hoop geld, dan gaat u er van uit dat ik de prijzen van SSD's uit mijn hoofd ken, of dat ik elk onderdeel opzoek om de prijzen te controleren. Beide niet realistisch. Ook stond er zelfs "speciale aanbieding" met "500+ euro korting" bij!

Er is een koop overeenkomst en ik wil dat beide partijen zich daar aan houden. Er worden gerechtelijke stappen voorbereid door een hoop andere kopers, en mocht u de laptop niet leveren zoals in de koopovereenkomst staat, dan zal ik mij daar bij aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SvHapert schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:33:
Overigens heb ik zelf nog geen belletje gehad, en is het laatste mailtje dat ik heb gekregen dit:

[...]

overigens vind ik die laatste regel wel een soort van vragen naar de bekende weg...
Het begint al verkeerd, ze hebben het over een upgrade, terwijl die optie helemaal geen upgrade was, maar al de standaard was in de betreffende laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:45:

[...]

Ik heb betaald via bankoverschrijving. Dus niet via ideal of cc.

Ik zal zodadelijk wel even een printscreen maken
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar wanneer verwacht je de screenshot gepost te kunnen hebben? Ik ben namelijk heel erg benieuwd of dit inderdaad waar is en of dit straks de standaard mail is die iedereen binnen krijgt. Tot zover lijkt het niet, namelijk =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/245f30y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
pics or it didn't happen :)

Edit: 2 sec geleden gepost

[ Voor 37% gewijzigd door ItWasntMe op 17-02-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Ik heb helemaal geen verdere mails of telefoontjes gehad? (keuze mailtje had ik wel 2x)
En mijn status staat nog steeds op werk in uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ook al is de e-mail van Awsom echt, heb in ieder geval geen reden om aan te nemen dat het niet zo is, het blijft per individu verschillend, getuige de inconsequentie bij Dell. De één krijgt een uiteindelijke bevestiging terwijl de ander of nog in het kiezen-of-stikken traject zit of bericht heeft gehad dat er door de juridische afdeling naar gekeken wordt. Je kan er geen touw aan vast knopen, de afdelingen werken structureel langs elkaar heen.

Straks worden als nog bestellingen geannuleerd terwijl je een nieuwe bevestiging heb gekregen. Alles kan bij Dell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:45
Volgens mij heb je het voor elkaar gekregen met '............... en hij leek rechtstreeks afkomstig uit Verwegistan', held dat je bent! haha.

Ben benieuwd wat er bij mij uitkomt. De situatie is voorgelegd aan de juridische afdeling van Dell. Hebben ze er daar meerdere van? :-( Wel extra balen voor degene waarvan de order geannuleerd is. Geeft wel weer een mooi aankooppunt om in bezwaar te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 23:16
Dat alle afdelingen door elkaar werken kan ik bij deze bevestigen.

Gister werd mijn order zonder een mail of dergelijke gannuleerd. Vervolgens heb ik met de klantenservice gebeld en niet meer gezegd dan dat mijn order zonder mijn toestemming geannuleerd is. Hierop moest ik een bewijs van betaling opsturen en zou mijn order opnieuw worden ingeboekt.

Zojuist heb ik een mail gekregen met opnieuw de keuze. Wederom beantwoord met niet akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
En het is weer 5 uur van vrijdag. Waarschijnlijk dus geen update tot maandag... yay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bizarheid den top hoor... :Y 29 annuleringen en 6 geleverden...

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 17-02-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
[...]

Hoe dit is verwoord is zeer gunstig voor de mensen die met iDeal hebben betaald.

Immers, de mensen die met iDeal hebben betaald, hebben het geld ook al naar Dell overgemaakt. Hoe dit zit met creditcard weet ik niet, daar is het geld alleen gereserveerd en niet daadwerkelijk van je rekening gehaald. Misschien dat Arnoud daar iets over kan zeggen?
We hebben (bijna) allemaal ook de orderbevestiging ontvangen. Dit zou dus immers betekenen dat als jij dus de laptop geleverd zou krijgen op basis daarvan, wij dat ook horen te krijgen.

Zo zwart-wit zal het niet zijn volgens Dell, maar Dell snijdt hiermee zichzelf wel in de vingers. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
funkylicious schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:10:
Volgens mij heb je het voor elkaar gekregen met '............... en hij leek rechtstreeks afkomstig uit Verwegistan', held dat je bent! haha.
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb alle voorgaande email correspondentie wel mogen ontvangen, maar de annulering niet. Staat nog steeds op werk in uitvoering en ik maak mij op dit moment geen illusies. Zoals hier ook al eerder is gezegd, in mijn order zal vast ergens met vet gedrukte letters staan: NIET IN PRODUCTIE NEMEN. Of iets van die strekking. Ik vind het wel vreemd dat niet iedereen dit tegelijk krijgt. Als ze bij Dell alle mooie orders die ze toen ontvangen hebben bij elkaar gestopt zouden hebben zou je toch overal tegelijk dezelfde correspondentie verwachten. Maar dat zou te logisch zijn en bij Dell gaat niet zoveel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik heb een mailtje met een gelijke strekking als Bob gestuurd (gezegd dat we een koopovereenkomst hebben) en daarop kreeg ik ook het antwoord dat ze met hun juridische afdeling aan het praten waren. Ik hoop dus dat ik maandag ook een mailtje krijg dat ik de laptop alsnog ontvang. Ik verwacht dit eigenlijk ook gewoon. Ze moeten nu wel. Ik had ook bankoverschrijving gekozen btw.

Ik hoop dat mensen bij wie hun order onterecht geannuleerd is de laptop ook nog krijgen. Mocht ik hem wel krijgen en anderen niet, dan zal ik die ook nog proberen te helpen. Ik vind het namelijk een beetje slecht om zoiets te hebben van: mijn laptop is er, dus het probleem is voorbij.

Edit: jammer dat Awsom de enige bekende is met zo een mail. Als er nou meerderen waren, dan bood het meer zekerheid voor ons.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 17-02-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:20:
Ik heb een mailtje met een gelijke strekking als Bob gestuurd (gezegd dat we een koopovereenkomst hebben) en daarop kreeg ik ook het antwoord dat ze met hun juridische afdeling aan het praten waren. Ik hoop dus dat ik maandag ook een mailtje krijg dat ik de laptop alsnog ontvang. Ik verwacht dit eigenlijk ook gewoon. Ze moeten nu wel. Ik had ook bankoverschrijving gekozen btw.

Ik hoop dat mensen bij wie hun order onterecht geannuleerd is de laptop ook nog krijgen. Mocht ik hem wel krijgen en anderen niet, dan zal ik die ook nog proberen te helpen. Ik vind het namelijk een beetje slecht om zoiets te hebben van: mijn laptop is er, dus het probleem is voorbij.
You're a nice guy! _/-\o_ Vandaag had ik trouwens ook nog een mailtje gestuurd.. (nog geen antwoord op gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

danielkraak schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:20:
Ik hoop dat mensen bij wie hun order onterecht geannuleerd is de laptop ook nog krijgen.
Dat geloof ik wel, hebben gewoon ontvangst- / orderbevestigingen en eenzijdige annuleringen zijn niet geldig.
Voorlopig staan er 80 mensen in het Google-document en zijn er 30 annuleringen bekend en 1 'nalevering'...

Dus er moeten nog wel wat statussen worden afgewacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
[...]

Wat ik eigenlijk vooral wil weten is wat je op welke manier en naar welk adres naar Dell gestuurd hebt.
Pagina: 1 ... 26 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen