Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.650 views

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 19:51
Heb net ook dat emailtje gehad. Grappig, eigenlijk erg triest is dat ze aangeeft dat er nog de keuze gemaakt kan worden terwijl het al geannuleerd is door hun.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
De bestelling is nog niet geannuleerd, naar mijn weten.

[ Voor 37% gewijzigd door Jumpman op 16-02-2012 15:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:25:
Order is nog niet geannuleerd, naar mij weten.
Heel apart.. :S

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:45
Dat hoeft niet per see, die van mij staat ook nog steeds op "werk in uitvoering" en heb bovenstaand mailtje ook gehad. Er lijkt gewoon totaal geen structuur in te zitten bij Dell

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 20:12
Robsel_NL schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:26:
Dat hoeft niet per see, die van mij staat ook nog steeds op "werk in uitvoering" en heb bovenstaand mailtje ook gehad. Er lijkt gewoon totaal geen structuur in te zitten bij Dell
Hier precies hetzelfde.

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
Zojuist een mail gestuurd, ben benieuwd wat dells reactie is.

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:42
Mijn bestelling is ook zo geannuleerd!!!! Zonder dat ik iets terug gestuurd had, of gebeld had! Terwijl ik nog sowieso tot vanmiddag 17.19, en eigenlijk zelfs tot morgenochtend 9:00 uur heb om te reageren (14-2 + 2 WERKdagen)... Belachelijk!

EDIT: En ik had net een mailtje gestuurd dat het ik niet eens was met de aangeboden alternatieven etc. etc.... Nu maar weer een mailtje sturen met dat ik het niet eens ben met de annuleren? Wat een gekkenwerkt weer :S

@MegaMind: Durf het niet meer aan te bellen, dus dat heb ik nog niet gedaan. Of raadt je dat aan? Misschien in ieder geval maar een printscreen van de annulering (dat deze ruim voor de tijd was)..

[ Voor 48% gewijzigd door gabn88 op 16-02-2012 15:44 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
gabn88 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:39:
Mijn bestelling is ook zo geannuleerd!!!! Zonder dat ik iets terug gestuurd had, of gebeld had! Terwijl ik nog sowieso tot vanmiddag 17.19, en eigenlijk zelfs tot morgenochtend 9:00 uur heb om te reageren (14-2 + 2 WERKdagen)... Belachelijk!
Wat zei de helpdesk toen je belde?

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom zou je bellen dan? Die kunnen niks, ze willen niks, ze doen niks... but that's my humble opinion.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:44:
Waarom zou je bellen dan? Die kunnen niks, ze willen niks, ze doen niks... but that's my humble opinion.
En dat kan ik bevestigen.. Belde vanmiddag ook met de KS, en zoals hierboven staat willen/kunnen/doen ze niets.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hm ja dat had ik ook wel kunnen verwachten. Waarom Dell elke keer om de support wordt geprezen snap ik soms niet helemaal...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het enige wat je kan doen is schriftelijk in beklacht gaan tegen de éénzijdige annulering door Dell binnen de opgelegde termijn van reageren, meer niet. En je dossier aanmaken door alle communicatie op chronologische volgorde op papier te zetten en contact op te nemen met je rechtsbijstand of Arnoud... het zuigt gewoon

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Megamind schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:49:
Hm ja dat had ik ook wel kunnen verwachten. Waarom Dell elke keer om de support wordt geprezen snap ik soms niet helemaal...
Vergeet niet dat er een groot verschil is tussen technical support en administratie/beleid waar het nu om gaat. Ik vind de technical support erg goed. Ik heb er met werk veel mee te maken en we lossen zaken dan snel op. Wat ik van de administratieve kant vind is denk ik wel duidelijk met de verhaallijn in dit topic :+

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 11:59
bij mij ook geannuleerd.

Verwijderd

En ook die van mij is geannuleerd. Zonder belletje of mail. Dat wordt leuk.

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
De mijne nog altijd niet. Ik durf te wedden binnen 45 minuten.
Iemand die een wedje wil leggen?

Dit houdt wel in dat het gezamelijk optreden tegen DELL snel kan beginnen, wat iedereen heeft zometeen een geannuleerde bestelling om beklag over te doen.

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Tweede order ook geannuleerd....

• wezep
Hier nog steeds niet, maar zal vast niet lang duren.....

• P33R
ik was laat met betalen, vrijdag morgen heb ik betaald, middags de mail van het niet beschikbaar zijn van de ssd en de optie te moeten annuleren ;-)

dit wil zeggen dat als ik de laptop nu met ssd bestel onder voorwaarden bank overschrijving ik ook vrij snel mail moet krijgen dat deze niet beschikbaar zijn..

zou wel leuk zijn wat de afhandeling zou zijn van dell, dat ze dan wel gewoon willen leveren. en tich reminders sturen te moeten betalen.

alleen vraag ik me af schiet ik er iets mee op, ach laat ook maar het het me al te veel tijd gekost deze ongein.
maar eens stappen ondernemen, deze order te krijgen.

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:11
Doe

[ Voor 95% gewijzigd door zeef op 16-02-2012 17:58 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
maar

[ Voor 105% gewijzigd door zeef op 16-02-2012 17:58 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• wezep
En mail 3 van Dell vandaag ontvangen. Elke keer hetzelfde liedje:
-fout in de specificatie
-optie tot 2 harde schijven of annuleren
-het systeem wordt niet geleverd met 2x 512Gb SSD

Wachten ze soms op dat ik reageer?

• kutagh
niet!

[ Voor 95% gewijzigd door zeef op 16-02-2012 17:58 ]

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Als iets verzonden wordt onder rembours dan krijg je het niet zonder te betalen. Punt.

Ook niet als je kunt laten zien dat je al betaald hebt. Zo werkt de dienst gewoonweg niet. PostNL heeft helemaal niets te maken met de administratie van Dell.

Edit: En het zou een heel stom idee zijn, waarmee je sowieso jezelf in de vingers snijdt en mogelijk ook alle andere bestellers. So don't. Plzkthx.

[ Voor 23% gewijzigd door Jasper Janssen op 16-02-2012 16:24 ]

Verwijderd

En dan moet je dus een peperdure laptop van ruim 3000 euro betalen, naast degene die je al betaald hebt. Nu kan je hem natuurlijk onder de wet koop op afstand terugsturen, maar dan moet je wel even dat bedrag (cash) bij de hand hebben.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dit noemen ze in gewoon Nederlands: Stelen :) Omdat dell fout bezig is, hoeven wij dat nog niet te doen natuurlijk

[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 16-02-2012 17:58 ]

• Jasper Janssen
So far so good I guess?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NoUnFNrilz9TEpbOmPiIocw5/thumb.png

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
Behalve dat het vandaag al de 16e is en nog niet in productie? Dat geeft aan dat er nog iets niet helemaal goed zit, als de leverdatum nu 22 of 23 was.

[ Voor 4% gewijzigd door leenm op 16-02-2012 16:44 ]

• Jasper Janssen
leenm schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:43:
Behalve dat het vandaag al de 16e is en nog niet in productie? Dat geeft aan dat er nog iets niet helemaal goed zit, als de leverdatum nu 22 of 23 was.
Ja, ik heb wel ook de uitstelmail ontvangen naar 22/23 (ik vergeet even welke, wsch 23). Het is meer "[nog] niet geannuleerd hier'.

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:31
Hier nog geen annulering voorbij zien komen. Is zeker nog onderweg !

Datum van bestelling: 2 februari 2012
Geschatte leveringsdatum: 21 februari 2012

• Han
  • Niet online

Han

Zucht... zojuist de zelfde e-mail gekregen van Dell. Dit keer van een andere medewerker, van een andere afdeling, echter het zelfde verhaal:
Geachte heer Han, Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.

Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.Zoals ook op onze website staat aangegeven:Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD’s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben). Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.

Met vriendelijke groet,

Tony Maxxxra

Customer Care Representative.
En vervolgens maar weer gereageerd:
Geachte heer Maxxxra,

Ik ben reeds gewezen op de voorwaarden die Dell aandraagt. Uw e-mail waarop ik nu reageer is inhoudelijk niet veranderd ten opzichte van de e-mail van uw collega dhr. Taxxxs. Ik kan mij, zoals reeds aangegeven, niet vinden in de interpretatie van de voorwaarden. Een toelichting hiervan heb ik reeds verwoord in mijn reactie aan de dhr. Taxxxxs. Mijn inziens vervallen de door u aangedragen voorwaarden vanwege het feit dat ik alvorens te bestellen eerst heb geïnformeerd of de aanbieding correct was. Uw collega van de Dell klantenservice gaf te kennen dat deze aanbieding klopte.

Ik vind deze gehele gang van zaken zeer vreemd. Dat Dell na het accepteren van de order en betaling nu claimt dat de upgrade van de twee SSD's foutief is geweest staat loodrecht op de eerdere bevestiging dat de aanbieding correct is. Ook heeft uw firma eerst doen geloven dat de SSD onderdelen niet meer leverbaar waren, iets wat niet klopt. Ook is het zeer vreemd te noemen dat Dell ondanks de foutieve upgrade toch deze configuratie heeft uitgeleverd aan verschillende klanten. Uw firma siert in foutieve, incorrecte en tegenstrijdige communicatie. Mijn gehele bewaar vindt u terug in mijn eerdere e-mail aan dhr. Taxxxs.

Zoals eerder aangegeven ga ik niet akkoord met de aangedragen keuzes. Wederom benadruk ik met klem dat ik onder geen beding akkoord ga met een annulering van mijn bestelling. Ik verzoek u bij deze de overeengekomen koop verder af te wikkelen en het bestelde product met bijbehorende specificaties, zoals vermeld in de orderbevestiging, te leveren. Ik ga er vanuit dat uw firma de bestelling binnen de wettelijke termijn van 30 dagen na koopovereenkomst mij doet toekomen.

met vriendelijke groet,

Han Xxxxx

Klantnummer: NL3xxxx
Ordernummer: 6xxxxxx
Orderdatum: 2-2-2012
En tijdens het typen van dit antwoord kwam het mailtje nogmaals binnen. Dell spamt mij :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:56:
Zucht... zojuist de zelfde e-mail gekregen van Dell. Dit keer van een andere medewerker, van een andere afdeling, echter het zelfde verhaal:
[...]
Ik heb dezelfde mail gekregen.

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:47
Ook zojuist de mail gekregen; nog 'werk in uitvoering'

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Venturi schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:02:
Ook zojuist de mail gekregen; nog 'werk in uitvoering'
Zoiets vind ik nog wel okay, op zich. Jij hebt (zogenaamd) nog de "keuze" de order al met al door te laten gaan. Het verbaast mij nogal dat zij eenzijdig de order cancellen en je dan alsnog fictief iets laten kiezen.

Nickname does not reflect reality

• CLB
  • Niet online

CLB

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:56:
Zucht... zojuist de zelfde e-mail gekregen van Dell.
Hier ook :+

EDIT: Oorspronkelijke leverdatum zou morgen zijn bij mij :-(

[ Voor 150% gewijzigd door CLB op 16-02-2012 18:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Han
  • Niet online

Han

Met die verstande dat mijn bestelling nog steeds op de 21e staat, onder de status 'werk in uitvoering'. Ik ben best bereid dit elke dag te doen, tot aan 03 maart, dan zijn de 30 dagen verstreken en zijn ze in gebreke gebleven. Ben in ieder geval al begonnen met de dossiervorming rondom deze soap. Kan het straks zo richting mijn rechtsbijstandverzekering :)

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
Vanmorgen om 10:37 de laatste email gehad van NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com. Daar heb ik op gereageerd. Sturen ze als reply precies dezelfde mail, alleen andere naam eronder.
Wat zijn ze denkende, de aanhouder wint ofzo?

Verwijderd

Nog een vraagje: bij de vraag om te annuleren wordt gevraagd om je bankrekeningnummer, die zouden ze niet hebben. Maar je hebt toch betaald, dan hebben ze toch een nummer?

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:16:
Nog een vraagje: bij de vraag om te annuleren wordt gevraagd om je bankrekeningnummer, die zouden ze niet hebben. Maar je hebt toch betaald, dan hebben ze toch een nummer?
Uiteraard hebben ze die, maar ze zijn te druk bezig met onzinnige mails te copyen, pasten en senden en orderpages onterecht aan te passen denk ik om het zelf even op te zoeken.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

BLACKfm schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:20:
Morgen de hele dag geen beschikking over een computer (cursus)... Zal mij benieuwen of het weer 10 pagina's doorworstelen wordt om reacties als "Hij is gecanceld" te lezen :(,

Deadline voor mijn 2 dagen... Vrijdag Donderdag 16-02-2012 om 17:19.. Dan kom ik misschien net de deur binnen lopen.

SPANNOND!!!! :D

Verder ook jammer dat de laptops al in de V&A staan. Met die SSD er in verpest het behoorlijk de 2e hands markt :P. Of je moet geluk hebben dat ze niet opvallen....
Bestelling is nog steeds "Werk in uitvoering...".

Wel vanmiddag een reactie gehad op het klantformulier met de welbekende inhoud "Fout bla bla, keuze maken bla bla of wordt geannuleerd".

Litebit.eu voorraad check :).

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:28

Epsilon

Geen mail hier nog, nog steeds werk in uitvoering. Datum staat vanaf begin op 22e :)

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
mijn order is vandaag nog gecanceled, nadat ik nadrukkelijk heb gezegd hier niet mee in te stemmen.

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Mijn order staat nog steeds op "werk in uitvoering".
Als het toch nog geannuleerd word sluit ik me natuurlijk aan bij meneer Engelfriet.

• Brad Pitt
Oh ja hier is ie, uiteraard, ook vanmiddag reeds eenzijdig van hun kant geannuleerd. Kan bij de lijst :)

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:27
Hetzelfde verhaal voor mij. Niet verrassend, wel teleurstellend.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Brad Pitt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:32:
Oh ja hier is ie, uiteraard, ook vanmiddag reeds eenzijdig van hun kant geannuleerd. Kan bij de lijst :)
Mits je dat wilt je dan ook even melden bij Arnoud Engelfriet (zet er een @ tussen en een .net achter).
Tevens voor de rest van de mensen die een canceling hebben gehad.

Mijn order is nog steeds live...

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zal vanavond de eventuele geannuleerden / geleverden lijst bijwerken, ben nu een tijd mobiel online :)

• epic007
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 11:27
CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:40:
Ik zal vanavond de eventuele geannuleerden / geleverden lijst bijwerken, ben nu een tijd mobiel online :)
+1 Ik kan ook bij de lijst. Vanmiddag driemaal de bekende mail gekregen van verschillende CC medewerkers. Nu ik net kijk bij dell.com is mijn bestelling geannuleerd. Geen kans gehad om een keuze te maken dus.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:49
Vandaag ook gebeld door Dell België. Fatsoenlijke jongeman die mij over probeerde te halen om te annuleren of de 750GB optie. Vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik geen van deze 2 optie's accepteer en dat ik weet wat mijn rechten en plichten als consument zijn bij een dergelijke aankoop.
Ik moest een klacht sturen naar een email adres wat hij mij zou toemailen. Deze heb ik tot op heden niet mogen ontvangen. Order staat nog op werk in uitvoering dus vooralsnog geen spannende ontwikkelingen.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Appie Heijn schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:53:
Vandaag ook gebeld door Dell België. Fatsoenlijke jongeman die mij over probeerde te halen om te annuleren of de 750GB optie. Vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik geen van deze 2 optie's accepteer en dat ik weet wat mijn rechten en plichten als consument zijn bij een dergelijke aankoop.
Ik moest een klacht sturen naar een email adres wat hij mij zou toemailen. Deze heb ik tot op heden niet mogen ontvangen. Order staat nog op werk in uitvoering dus vooralsnog geen spannende ontwikkelingen.
Dat zal NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com zijn. :)

• CLB
  • Niet online

CLB

nieuws: Rechtszaak tegen Dell dreigt om niet leveren goedkope laptop
nieuws: Dell levert toch betwiste XPS-laptops met ssd's

Geannuleerden: 36 / Nieuwe orders: 16
Bolletje92 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Brad Pitt in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
BSTNjitRam in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
Calamor in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Cyberpope in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 22-02-2012
CLB in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Verwijderd in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 22-02-2012
Darji in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Verwijderd in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 22-02-2012
Darow in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
davevogel0 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
epic007 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
EvilVoiceZ in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe (order)bevestiging op 23-02-2012
gabn88 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe (order)bevestiging op 24-02-2012
GS88 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
henkjan1995 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Jdevvar in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 22-02-2012
kaesve in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Kippenijzer in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
Kooj1980 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Maddawg in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
monedula in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
Nikeo in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
P33R in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
PeeWee63 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
PeterPan in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
rambocus in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
Sebastiaan in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
slow whoop in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
SteaRic in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Verwijderd in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
Toewan in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 22-02-2012
TweakersOnly in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
White Russian in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" - Nieuwe order(bevestiging) op 23-02-2012
XilenceSR in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
XilenceSR in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Geleverden: 7
brous in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Fasterinside in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
gabn88 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
HaTe in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Sanny1987 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
ThinClientQ in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
turkishfb in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Zo en nu weg, ben benieuwd of er nog veel annuleringen gemeld worden vanavond / morgen...

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 24-02-2012 13:07 ]

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:56:

Zo en nu weg, ben benieuwd of er nog veel annuleringen gemeld worden vanavond / morgen...
Netjes hoor! Zelfs helemaal op alfabet.... Wat wil een mens nog meer _/-\o_ Join the club.... :9

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Weet je wat, ik zet ze gewoon allemaal weer bij het lijstje. Heel veel nut heeft het naar mijn mening nog steeds niet behalve dat we wellicht een beter overzicht hebben van de situatie. Want iedereen moet zich toch individueel melden bij Arnoud.

Edit: als je je bij Arnoud meldt doe dat dan AUB een beetje netjes en zorg dat je dossier fatsoenlijk is. Hij doet het gratis voor ons.

Edit 2: nieuw mailtje gehad.
Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.

Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.
Zoals ook op onze website staat aangegeven:
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD?s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.
1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).

Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.

Met vriendelijke groet,
Dit mailtje is de tweede reactie op eenzelfde mail van mijn kant. Ook dat "hierbij bevestigen" komt lekker over in de trend van "wij hebben ons er eerst omheen proberen te lullen". De eerdere reactie die ik op mijn mailtje heb gehad gaf trouwens niet aan dat het een fout was alleen dat het niet mogelijk was om te wachten tot de SSD's weer op voorraad waren, dus erg duidelijk zjin ze weer niet.

[ Voor 96% gewijzigd door danielkraak op 16-02-2012 19:10 ]

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:03:
Weet je wat, ik zet ze gewoon allemaal weer bij het lijstje. Heel veel nut heeft het naar mijn mening nog steeds niet behalve dat we wellicht een beter overzicht hebben van de situatie. Want iedereen moet zich toch individueel melden bij Arnoud.

Edit: als je je bij Arnoud meldt doe dat dan AUB een beetje netjes en zorg dat je dossier fatsoenlijk is. Hij doet het gratis voor ons.
Er zijn wel kosten, maar als je met bijv. 25 man bent praten we over een paar euro's de man. Dat is het wel waard op een laptop van ruim 1000 euro.

Verwijderd

BLACKfm schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Er zijn wel kosten, maar als je met bijv. 25 man bent praten we over een paar euro's de man. Dat is het wel waard op een laptop van ruim 1000 euro.
Is het niet zo dat als wij winnen Dell ons een deel moet betalen? Want als je het goed bekijkt is het dan hun schuld dat wij een zaak hebben aangespannen.

• pinokkia
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:07:
[...]

Is het niet zo dat als wij winnen Dell ons een deel moet betalen? Want als je het goed bekijkt is het dan hun schuld dat wij een zaak hebben aangespannen.
Klopt. Als wij winnen, komen de kosten bij Dell te liggen. Dus iedereen krijgt zijn geld terug. Maar als je schappelijk bent. Geef je je geld aan de heer Arnoud Engelfriet. Dat doe ik tenminste als waardering voor het inzetten.

Verwijderd

pinokkia schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:11:
[...]

Klopt. Als wij winnen, komen de kosten bij Dell te liggen. Dus iedereen krijgt zijn geld terug. Maar als je schappelijk bent. Geef je je geld aan de heer Arnoud Engelfriet. Dat doe ik tenminste als waardering voor het inzetten.
Als we verliezen moeten we natuurlijk Dell's kosten gezamenlijk betalen. Hoe sterk we dan ook staan, er is geen garantie dat we gelijk krijgen.

• pinokkia
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:12:
[...]

Als we verliezen moeten we natuurlijk Dell's kosten gezamenlijk betalen. Hoe sterk we dan ook staan, er is geen garantie dat we gelijk krijgen.
Klopt. De kosten worden gedeeld door het aantal mensen. Maar we verliezen niet. Meer zeg ik niet :)

• Han
  • Niet online

Han

pinokkia schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:15:
[...] Maar we verliezen niet. Meer zeg ik niet :)
Je maakt het wel heel spannend 8)7

• pinokkia
Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:16:
[...]

Je maakt het wel heel spannend 8)7
Er zijn meer wegen naar Rome :). Geduld is een schone zaak!

Verwijderd

pinokkia schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:11:
[...]

Ik ben ook best bereid om dhr. Engelfriet wat geld te geven, alleen ligt het eraan hoeveel. Ik ben ook maar een arme student (met zodadelijk een hele dure notebook;))

• danielkraak
Nou maar weer gereageerd op de mail waarin ze me nu pas hebben verteld dat het om een foute prijs ging:
Geachte,

Uw medewerkers hebben meerdere malen bevestigd dat de prijs klopte.
Daarnaast stond bij de SSD's expliciet vermeld dat het om een
"speciale aanbieding" ging. Om deze reden verwacht ik dat u de
gesloten koopovereenkomst alsnog nakomt en overgaat tot levering van
de laptop. Ik ga niet akkoord met het geboden alternatief en geef ook
geen toestemming om mijn order te annuleren.

Met vriendelijke groet,

Meneer Beer
Mijn order is overigens ook nog niet geannuleerd, maar dat zal nog wel gebeuren. Wellicht had ik nog wat uitgebreider in kunnen gaan op dat de prijs aannemelijk was, maar dat gaat toch niks uitmaken.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 16-02-2012 19:40 ]

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:24:
[...]
arme student (met zodadelijk een hele dure notebook;))
Maar wel 'zomaar' 1000 euro neerleggen voor een laptop? 8)

• Maddawg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Nou luitjes,

Zet mij ook maar op de lijst van geannuleerde orders.

Pas 44 uur geleden kreeg ik de 2e Nigeria mail (niet op gereageerd en minimaal 3 uur geleden is mijn order geannuleerd (overigens zonder mail of telefoontje daarvan, ik keek toevallig mijn orderstatus bij Dell na). Dus binnen 41 uur na hun mail is de 2 dagen al verstreken. Dell kan niet erg goed rekenen voor een computerfirma... 8)7

Heer Engelfriet, een potentieel gedupeerd persoon meldt zich bij u aan! :(

Verwijderd

BLACKfm schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:43:
[...]

Maar wel 'zomaar' 1000 euro neerleggen voor een laptop? 8)
Daar hebben we moeders voor.. :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:41
ja zet mij er ook maar bij... het worden er steeds meer.

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Megamind schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:49:
Naja.. dat is ook een beetje kort door de bocht, je hebt gelijk in dit geval (de laptops met de 2x512GB SSD) zijn ze héél chaotisch (en zelfs dat is nog zacht uitgedrukt), maar de afgelopen pak 'em beet 7 jaar aan zakelijke laptops (met daarbij behorende support) die in ons huis voorbij zijn gekomen, mocht er iets zijn dan was de support super zelfs. In één uitzonderlijk geval was de garantietermijn al 4 maanden (!) verstreken en kreeg me pa alsnog zonder gezeur onderdelen voor de laptop (Dell D800 toendertijd) langs gebracht en werd het in elkaar gezet.

Ikzelf heb ook meegedaan aan deze actie (de 2x512GB SSD :9~ ) zodra ik de beginpost zag de eerste dag al, toen ik na een tijd zag dat mijn bestelling geannuleerd was (eigenlijk ging ik daar al een beetje van uit van tevoren, maar had ik toch een beetje hoop :P ), was ik niet verontwaardigd ofzo. (al baalde ik wel een klein beetje).

[ Voor 3% gewijzigd door GS88 op 16-02-2012 21:58 ]

Rotterdam

Verwijderd

Voor diegenen die het hebben gemist: Arnoud Engelfriet in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig".

• P33R
heeft er iemand van dell al een daadwerkelijke bevestiging van de annulering gehad?

dus niet via je account je orderstatus bekijken maar op de mail?

Verwijderd

Han in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig" heeft iedereen gekregen afaik.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Bij mij is de bestelling ook geannuleerd.

Ik heb in ieder geval vanmiddag een dossiertje aangemaakt en verzonden naar mijn rechtsbijstand. Als het goed is hoor ik morgen of maandag meer daarover. Ik heb ze ook verwezen naar het blog van Arnoud Engelfriet, dus ze zijn in ieder op de hoogte van de achtergronden en lopende zaken.

Misschien nog leuk voor Tweakers.net om op de frontpage om te melden dat Dell blijkbaar eenzijdig bestellingen van klanten annuleert

[ Voor 17% gewijzigd door Sebastiaan op 16-02-2012 22:18 ]

• monedula
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2020
Ik niet. Helemaal niks meer via de mail gehad na de 2 "optie" mailtjes. Ik weet alleen dat de bestelling is geannuleerd doordat ik zelf de status heb gecheckt. :/

Verwijderd

volgens mij:
Alle orders zijn geannuleerd

Iedereen die nog een mail open had staan heeft dat template mailtje gekregen. De rest niets.

Zijn er mensen die buiten dat patroon vallen?

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Werk in uitvoering hier nog altijd...
Maar al flink aan het mailen en ze zijn star...
Dus ik verwacht ook een annulering te krijgen morgen!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Idem... sta nog steeds op 22 feb WIU...

• pinokkia
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 22:29:
volgens mij:

Iedereen die nog een mail open had staan heeft dat template mailtje gekregen. De rest niets.

Een x aantal hebben nog geen annuleringsmail gekregen. Persoonlijk advies: wacht geduldig af. Ik meende dat CLB de lijst bijhoudt van mensen die een annuleringsmailtje of online status staat: Uw order is geannuleerd. (of zo in die trant)

• Jasper Janssen
volgens mij:

Yep. Ik heb geen mail gehad van ze buiten de standaard geautomatiseerde mails en mijn order staat op Werk In Uitvoering, geschatte leverdatum 16/2. Wel de 2 mails met 2x750 of annuleren, en een mail met vertraging-16/2-naar-23/2. Op de tweede dreigmail heb ik uiteindelijk eerder vandaag gereageerd met de mail die ik eerder in deze thread al gepost heb (niet een van de eerste twee concepten, maar kort gehouden)

• kutagh
Ook niet geannuleerd, wel gereageerd op 2e mail (die met 2 dagen reactie termijn), status is werk in uitvoering met verwachte leverdatum 22e, besteld op 3-2.

Verwijderd

Alleen eerste Nigeria mail gehad, verder een email en een tel gesprek met Dell gaat niet leveren.Later nog een email nav mijn reactie op hun mail of er niet een tussenoplossing te vinden is ("de klantenservice kan niet op uw bezwaren ingaHelaas kan de klantenservice zelf geen bestellingen plaatsen of product informatie geven, ook is het voor ons niet mogelijk een bestelling/configuratie aan te passen".) Status is nog steeds Werk in Uitvoering.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 23:17 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Bijgewerkt: CLB in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig", 25 eenzijdige annuleringen...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:24
Zijn er hier nog meer die reclamemail van Dell hebben gekregen? Ik vind het wel komisch, ergens :D
ONTDEK DE JUISTE BALANS

Kracht en stijl in een XPS-laptop

U verdient het prachtige uiterlijk en de uitstekende prestaties van een Dell™ XPS™-laptop. De optionele lederen en aluminium accenten zijn verfijnde details die moeiteloos worden gecombineerd met geavanceerde technologieën. En natuurlijk staan onze Dell-experts altijd voor u klaar om ervoor te zorgen dat u alles uit uw nieuwe aankoop haalt. Schaf vandaag nog een exemplaar aan.
Ik vind ook dat ik hem verdien, zo'n mooie XPS laptop :+

• Calamor
  • Laatst online: 19-09 19:51
Raymond schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:26:
Zijn er hier nog meer die reclamemail van Dell hebben gekregen? Ik vind het wel komisch, ergens :D

[...]

Ik heb ook die email gehad. Wat een goed moment. 8)7

• Han
  • Niet online

Han

volgens mij:

Ik... mijn order staat nog steeds op 'in werk in uitvoering' en is niet geannuleerd (voor zo lang dat duurt)

• danielkraak
Nog niet bij iedereen is hun bestelling geannuleerd. Bij mij ook niet, maar ik verwacht dat alles gewoon geannuleerd gaat worden. Dus als je dan nog bezwaar hebt, kun je het beste met Arnoud contact opnemen en hem je dossier sturen.

Dell heeft wel op mijn mails gereageerd waarin ik aangaf dat ik het er niet mee eens was. Maar dat waren allemaal standaardmailtjes, die ook maar half op mijn mails en daarmee klachten/argumenten ingingen.

• Han
  • Niet online

Han

danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:38:
Dell heeft wel op mijn mails gereageerd waarin ik aangaf dat ik het er niet mee eens was. Maar dat waren allemaal standaardmailtjes, die ook maar half op mijn mails en daarmee klachten/argumenten ingingen.
Dan is het nog de helft meer dan in mijn mailtjes. Ik vind het behoorlijk irritant dat Dell niet inhoudelijk reageert en alleen maar hun standpunt herhaalt. Dat getuigt van weinig begrip, inlevingsvermogen en klantgerichtheid. Daardoor zal ik op mijn strepen gaan staan.

Verwijderd

Helaas ben ik ook een van de "gelukkigen" bij wie de bestelling zonder verdere toelichting geannuleerd is. Geen reacties meer vanuit Dell ontvangen op verschillende e-mails. Mijn collega die ook besteld had is vanochtend nog gebeld door Dell. Zij wilden zijn bestelling annuleren, maar hij gaf aan dat dat niet acceptabel was. Hij heeft wel nog altijd een leverdatum zichtbaar op zijn statuspagina.

• danielkraak
Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:44:
[...]

Dan is het nog de helft meer dan in mijn mailtjes. Ik vind het behoorlijk irritant dat Dell niet inhoudelijk reageert en alleen maar hun standpunt herhaalt. Dat getuigt van weinig begrip, inlevingsvermogen en klantgerichtheid. Daardoor zal ik op mijn strepen gaan staan.
Ik denk dat we gewoon dezelfde mailtjes hebben gehad, maar er anders naar kijken. Het is altijd iets van: de prijs is fout, dus hoeven we niet te leveren, of je kunt niet wachten tot ze op voorraad zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 16-02-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 10:43

[...]

Ik heb hem ook gehad, ongelofelijk! :p
Waar halen ze het lef vandaan om dat mailtje te versturen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bobmeister op 17-02-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:06:
[...]

Ik heb hem ook gehad, ongelofelijk! :p
Waar halen ze het lef vandaan om dat mailtje te versturen :+
Ik ook... moest wel ff lachen.. :P Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

[...]

Nee. Dat mailtje heb ik niet gekregen. Wel vandaag zo'n reclame papiertje van Del bij de post :)

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 17-02-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Typische Dell willekeur :+, ik heb hem ook niet ontvangen...
Net zo willekeurig als het annuleren van bestellingen... 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door kutagh op 17-02-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Nog een algemene tip voor het telefonische contact nu en in de toekomst met Dell en anderen. Ik maak al zeker een jaar gebruik van CallRecorder (betaalde versie). Deze heeft al 2500 telefoongesproken zakelijk en prive 2-way opgenomen (root vereist, anders slechte opname kwaliteit). Zo heb ik o.a. al 250 euro (aan gemaakte kosten) teruggekregen van Vodafone omdat een medewerker mij telefonisch verkeerd had voorgelicht over een Internet bundel voor het buitenland..

Als je aangeeft alles opgenomen te hebben en kan aangeven wie gesproken te hebben (terug luisteren) en aangeeft wat er letterlijk gezegd is; daar willen ze wel naar luisteren. Eerst wilden ze natuurlijk niet op mijn telefonische verzoek ingaan, iedereen kan wel beweren 'dit en dat' van de helpdesk begrepen te hebben. Toen ik aangaf een opname te hebben, mocht ik gelijk door naar een leidinggevende.

Nu weet ik trouwens niet of eigen telefoonopnamens, die gemaakt zijn zonder dat af te kondigen, als geldig bewijs tellen en aan het dossier toegevoegd kunnen worden.

edit: typo's.

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 17-02-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Malarky schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:18:
Nu weet ik trouwens niet of eigen telefoonopnamens, die gemaakt zijn zonder dat af te kondigen,
als geldig bewijs tellen en aan het dossier toegevoegd kunnen worden.
Arnoud Engelfriet schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:21:
Opnemen van telefoongesprekken is handig, en legaal trouwens,
ook als je het niet tegen de Dell-medewerker zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Nu weet ik trouwens niet of eigen telefoonopnamens, die gemaakt zijn zonder dat af te kondigen, als geldig bewijs tellen en aan het dossier toegevoegd kunnen worden.
In een crimineel proces kunnen er problemen zijn met het gebruiken van dat soort dingen (voor het OM), maar in een civiel proces is het sowieso geen probleem.

Wel een beetje jammer dat er geen goeie iPhone app is zonder jailbreak voor deze situatie (BTW, die link naar die google search die hierboven nota bene twee keer langskwam? Not helpful.). Het root-vereist onder Android geeft al wel aan waarom het er niet is -- de legitieme APIs zijn er niet om zo diep op het systeem in te grijpen. Zelfs niet onder Android, laat staan onder iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Jasper Janssen schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:44:
[...]
Wel een beetje jammer dat er geen goeie iPhone app is zonder jailbreak voor deze situatie (BTW, die link naar die google search die hierboven nota bene twee keer langskwam? Not helpful.). Het root-vereist onder Android geeft al wel aan waarom het er niet is -- de legitieme APIs zijn er niet om zo diep op het systeem in te grijpen. Zelfs niet onder Android, laat staan onder iOS.
Sterker nog (net nog even opgezocht), slechts een klein aantal Android telefoons ondersteund 2wcr (2-way call recording in de kernel). En dan voornamelijk HTC's. Als je opneemt zonder 2wcr neemt de telefoon aan de speakerzijde op. Daar zijn wel veel apps voor, bestaat ook voor alle niet rooted Android telefoons. Die kwaliteit is echter bagger. 2wcr is vereist om aan de mic zijde/intern op te nemen, zodat de opname exact de kwaliteit is van het gesprek dat je gevoerd hebt. Devs hebben zelf de api's voor elke ondersteunde 2wcr telefoon moeten schrijven, aangezien geen van de telefoonfabrikanten deze drivers zelf heeft of heeft vrijgegeven. Gewoon geen prioriteit bij de fabrikant.

Terwijl een goede opname van alle gesprekken (passen er vele duizenden op een 32GB microSD) een grote extra is voor het verkregen consumenten recht. Hoe vaak lees je niet over telefonische geschillen, ook op Tweakers, waar men het er niet over eens kan worden wat er precies gezegd/beloofd/afgesproken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:47
volgens mij:

Ik val ook buiten het patroon. Ik heb iedere keer netjes gereageerd op de mails. Mijn standpunt ed. uitgelegd. Ik heb niet op iedere mail een antwoord gehad. Nog steeds 'werk in uitvoering'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Laatst online: 07:31
volgens mij:

Yep, mijn order valt buiten het patroon: bij mij staat er 'werk in uitvoering' en kreeg vanochtend de volgende e-mail van Dell:

Geachte Klant,

Bedant voor uw recente bestelling bij Dell.

De vraag naar het product dat u heeft besteld, is groter dan door ons verwacht.

We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de bestelling plaatste, te herzien.

Hieronder vindt u de herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Dell :
Tabel met kolom 'Herziene Geschatte leverdatum': Feb 28 2012 (dit was eerder 21 Feb 2012)

Wat volgt :
Als uw herziene geschatte leverdatum opnieuw wijzigt zullen we u onmidddellijk een e-email versturen.
Zodra uw bestelling de fabriek verlaat, sturen we u per e-mail een geplande leverdatum.

Controleer alstublieft regelmatig uw e-mails, voor actuele informatie over de status van uw order.

Voortgang van uw Order :

De snelste en eenvoudigste manier om de voortgang van uw order te raadplegen is op de volgende link klikken: www.dell.nl/status

U hebt hierbij uw ordernummer en klantnummer xxxxxxxxxxxxxxxxx nodig.

Klik voor antwoorden op de meest gestelde vragen op : www.dell.nl/help

Hartelijk Dank,

Dell

- Dit is een geautomatiseerd e-mailbericht en antwoorden worden niet ontvangen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Laatst online: 07:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

Bedankt voor de tip. Is het niet zo dat qua rechtsgeldigheid het alleen geldig is als je het de andere partij laat weten dat je opneemt/vraagt of deze accoord is?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
Ik hoop voor iedereen die nog geen annulering hebben gehad dat het toch doorgaat. maar is nu wel zo slim om hier te gaan melden dat hun order nog niet is geannuleerd.

Het vermoeden is toch hier zwaar aanwezig dat Dell ook dit topic leest en geef je ze dan niet meer aanleiding om nogmaals hun ordersyteem na te lopen op "slippertjes"en dat je alsnog een annulering aan je broek krijg.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen