Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 24 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.649 views

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb ook een email gekregen van Dell. Ik ben gebeld door een medewerker en heb deze medegedeeld dat ik op dat moment in een bespreking zat. Ik heb hem gevraagt om per email te communiceren en dat was geen probleem. Ik heb de volgende email ontvangen.
Geachte heer Han,

Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.

Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.

Zoals ook op onze website staat aangegeven:

Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD’s aangezien de prijs voor de SSD's alleen al hoger is dan voor het gehele systeem. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.

1. Aanpassing van de harde schijf naar: 2 x 750 GB HDD 7200 RPM.

2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).

Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd kan worden met 2 x 512 GB SSD.

Helaas kan onze juridische afdeling op dit moment geen telefonisch contact met u opnemen over dit probleem.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

XX XXX

Dell Customer Care
Ik heb hier als volgt op gereageerd:
Geachte heer Xxxxx, geachte firma Dell,

Bedankt voor uw reactie op mijn e-mail. Het is fijn om eindelijk te weten wat nu volgens Dell als probleem wordt gezien. Ik heb werkelijk nog nooit zo een verwarrende communicatie meegemaakt van een bedrijf van deze grootte.

Eerst werd er vanuit Dell met mij gecommuniceerd dat een onderdeel niet meer leverbaar zou zijn, iets wat enkel van tijdelijke aard kon zijn en in mijn ogen geen reden kon zijn voor het kiezen voor een beduidend minder alternatief of zelfs annulering.
Vervolgens, zonder een reactie op mijn eerste e-mail, werd er vervolgens mij per e-mail medegedeeld dat er een fout in de specificatie van het bestelde systeem is gemaakt. Ik heb de specificatie van de door mij bestelde laptop aandachtig bestudeerd en geen fout kunnen ontdekken. Sterker nog, een exact de zelfde specificatie was op dat moment (en nog steeds) te bestellen via uw website. Ik neem aan dat de communicatie over deze fout net als de communicatie over het niet leverbaar zijn niet correct is. Ik wens gewoon, zoals overeengekomen, een levering van de door mij bestelde laptop.

Nu geeft u als Dell aan dat u het bestelde product niet kunt leveren voor de overeengekomen prijs. Dat vind ik zeer spijtig om te horen maar dit is voor mij geen reden om de bestelling te annuleren of te kiezen voor een andere configuratie. Helemaal niet omdat een medewerker van Dell mij, voordat ik de bestelling heb geplaatst, bevestigd heeft dat deze aanbieding geen fout was en de configuratie zeker geleverd zou worden. Daarnaast stond er tijdens de bestelling van de laptop bij de bewuste SSD's vermeld dat het om een speciale aanbieding ging en werd er geen andere keuzemogelijkheid geboden. De claim van uw firma dat de aanbieding onjuist is vind ik zeervreemd aangezien deze aanbieding zelfs twee keer is aangeboden en meerdere consumenten deze aanbieding wel geleverd hebben gekregen. Deze consumenten hebben zelfs op een latere datum gebruik gemaakt van uw aanbieding.

Uw firma claimt zich te kunnen beroepen op de voorwaarde zoals u beschrijft in uw reactie. Deze voorwaarde is echter niet van toepassing. Eventuele fouten in de specificaties of prijzen hadden voor de koopovereenkomst moeten worden opgemerkt en binnen afzienbare tijd worden gecommuniceerd met de klant. Een medewerker van de klantenservice heeft bevestigd dat het niet om een foutieve specificatie of prijs gaat, de aanbieding was correct. Daarnaast is de bestelling twee weken geleden geplaatst en is in de tussentijd de betaling geaccepteerd en een koopovereenkomst afgesloten. In uw algemene voorwaarden staat ook vermeld dat de eigendom van de bestelde producten wordt overgedragen aan de klant op het moment dat Dell de volledige betaling heeft ontvangen.

In de voorwaarden van uw firma staat ook vermeld dat iedere bestelling van producten en/of diensten wordt aangemerkt als een aanbod van de Klant om deze producten en/of
diensten met toepasselijkheid van deze voorwaarden te kopen. Dell aanvaardt dit aanbod onder deze voorwaarden op het moment dat zij de bestelling bevestigt. Dit laatste heeft plaatsgevonden door middel van een koopovereenkomst. Hiervoor verwijs ik u naar de door Dell aan mij verstuurde orderbevestiging en betalingsacceptatie.

Ik wil bij deze nogmaals met klem aangeven dat ik de order niet annuleer en u daar ook geen toestemming voor geef. Ook wens ik geen gebruik te maken van de door u geboden anternatief in de vorm van twee 750GB harddisk aangezien deze artikelen inferieur zijn in vergelijking met de artikelen waarvoor deze in de plaats komen, de twee 512GB SSD's. Ik verzoek u bij deze de overeengekomen koop verder af te wikkelen en het bestelde produkt met bijbehorende specificaties, zoals vermeld in de orderbevestiging, te leveren. Ik ga er vanuit dat uw firma de bestelling binnen de wettelijke termijn van 30 dagen na koopovereenkomst mij doet toekomen.

met vriendelijke groet,

Han XXXXXXX

Klantnummer: NL3xxxxxx
Ordernummer: xxxxxxxxx
Orderdatum: 2-2-2012

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Apart.. die heb ik (nog) niet gehad. Ik heb net voor het eerst een mail naar dell gestuurd. (zie post hierboven)

@Han... Heeel netjes! M.i. een voorbeeldmail/brief

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 13:30 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
Arnoud Engelfriet schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:44:
[...]

Ah goed punt. Dell kan natuurlijk niet zomaar de levertijd een paar jaar opschuiven. Hoofdregel volgens het consumentenrecht is dat er bij internetkoop binnen 30 dagen geleverd moet worden (7:46f BW). Hiervan kan niet via algemene voorwaarden worden afgeweken, maar een individuele afspraak mag wel (gepersonaliseerd mailtje met "Ik heb hem nu niet maar krijg hem over 2 maanden, is dat okee?").

De discussie hier begon op 2 februari, dus Dell kan het rekken tot 2 maart. Maar wie nu al een definitieve annulering heeft gehad, kan ook nu al optreden natuurlijk.
Heb je een pm gestuurd. (niet via deze site)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:38

DDX

Niet dat het echt een optie is maar waarom bieden ze niet een 3e optie waarbij je mag bijbetalen voor de SSD's ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
DDX schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:05:
Niet dat het echt een optie is maar waarom bieden ze niet een 3e optie waarbij je mag bijbetalen voor de SSD's ?
Je kan de order gewoon opnieuw doen, SSD's kiezen, 1980 Euro bijbetalen kiezen. Heb je ze ook.

Nickname does not reflect reality

• SvHapert
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 09:20
Dat kan meerdere redenen hebben:
- Ze zijn niet op voorraad
- Ze willen de laptops niet leveren
- Ze zijn van plan ze te gebruiken voor andere laptops die nu pas besteld worden

Verwijderd

Dat is optie 2: opnieuw bestellen, of je dan maar even 1980 euro wil bijlappen. Als ze nu zouden zeggen, je kunt 2x256 krijgen ipv 2x512 dan is er wat mij betreft wel te praten, maar zo werkt het dus niet.

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 11:49
Ik denk ook dat een deel van de reden is dat ze eerst zeiden dat het niet beschikbaar was en dat ze zichzelf niet in de vingers willen snijden.

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:47:
@Hahn... Heeel netjes! M.i. een voorbeeldmail/brief
Je hebt geen idee hoe zeer je mij beledigd door mij Hahn te noemen :+ :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Of mij! Ik heb hier niks mee te maken, laat mij erbuiten! :P

The devil is in the details.

• Darji
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04-2024
Kijk net nog even hoe het ervoor staat op dell.nl:
Status: Geannuleerd
Geschatte leveringsdatum: Niet verzonden.
Deze bestelling is op uw verzoek gewijzigd.

Arg.. ik ben niet gebeld en ze annuleren het gewoon, ongelofelijk.
Nergens toestemming tot gegeven.. heb nog niet eens gereageerd op de mail van 2 dagen de tijd om..
Volgens mij is die termijn niet eens afgelopen!
Slecht zeg..

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ruim binnen 48 uur na de mail idd order aangepast op hun site, ook geen mail notificatie hiervan gehad, zou deze 'netjes' naar 48 uur komen vraag ik me af?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kippenijzer? Aangepast op de site? In de trend van 'geannuleerd' of:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pbMAIv78TvQZGWiqzNZ43Y0k/full.jpg

Ik denk dat het turven qua annuleringen nu goed kan beginnen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Bensimpel

Positieve meneer

Oh fijn.. dell mevrouw heeft een nieuwe order gemaakt, met nu als lever datum 7 maart(!).. Inplaats van 23 feb..
Ik had helemaal niet 2x een ssd config besteld.. Maar gewoon de 750gig hdd config...

Kunnen ze niet gewoon opletten met wat ze anuleren??

😆 - Denk ook eens om ;)

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Hmm vreemd. Ik heb, toen raceneus968 meldde dat zijn order geproduceerd werd nadat hij zonder aanpassing een reactie op de "nigeria-mail" had gestuurd hetzelfde geprobeerd met een van de 2 orders op mijn account. Deze is ook zonder communicatie met mij geannuleerd. Dit terwijl ik over beide orders nog schriftelijk aan het communiceren ben met Customer Care... De andere staat nog steeds op werk in uitvoering, overigens.

Overigens heb ik ook de mail gekregen waarin ze verwijzen naar de passage op hun website waar ze vermelden de aanbieding op elk gegeven moment kunnen wijzigen...
Bensimpel schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:24:
Oh fijn.. dell mevrouw heeft een nieuwe order gemaakt, met nu als lever datum 7 maart(!).. Inplaats van 23 feb..
Ik had helemaal niet 2x een ssd config besteld.. Maar gewoon de 750gig hdd config...

Kunnen ze niet gewoon opletten met wat ze anuleren??
Zal in dit geval wel vele malen sneller geleverd worden hoor...

[ Voor 27% gewijzigd door XilenceSR op 16-02-2012 13:26 ]

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:09
CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:22:
Kippenijzer? Aangepast op de site? In de trend van 'geannuleerd' of:
[afbeelding]

Ik denk dat het turven qua annuleringen nu goed kan beginnen...
+1 in ieder geval voor de "screenshot" status (bestelling is op uw verzoek gewijzigd).
Ik heb verder nog op geen enkele mail gereageerd, zal vanavond wel de mail sturen dat ik niet akkoord ga met annuleren.

[ Voor 3% gewijzigd door BSTNjitRam op 16-02-2012 13:27 ]

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 18:36
Mijn bestelling is nu ook "gewijzigd", zoals CLB hierboven laat zien.

Heb nooit op een e-mail van Dell gereageerd, heb ze nooit gebeld, en ben ook nooit door ze gebeld. Apart dat mijn bestelling dan "op mijn verzoek gewijzigd" zou zijn. De 48 uur is voor mij ook nog niet verstreken.

Misschien toch maar "contact opnemen met ."? :)

Verwijderd

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Je hebt geen idee hoe zeer je mij beledigd door mij Hahn te noemen :+ :P
excuus. aangepast.

• CLB
  • Niet online

CLB

Contact opnemen met wie... Niemand doet / kan of wil wat voor je doen (mijn ervaring dan)
CLB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:09:
Hmm okee... Net dus die computer-lijn gecheckt, check ik nu de status via de site staat er:
Deze bestelling is op uw verzoek gewijzigd. Door deze wijziging is mogelijk een nieuw bestelnummer verstrekt. Als uw bestelling naar uw mening ten onrechte is geannuleerd of gewijzigd, kunt u voor assistentie contact opnemen met . Hmm fijn hoor Dell, danku vriendelijk... Ik heb niks gewijzigd, wtf is dit nou weer voor crap :+

En nu bel ik weer en is m'n order geannuleerd uhmm ja jaa :w
CLB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:33:
Crappy shit zeg, tsjonge jonge... Orderstatus online gecheckt, 'verwerking' de 17e levering...
1x via de telefoon gevraagd, zelfde status, check het daarna online is de order niet meer te vinden.
Bel weer met dat nummer, computer, order geannuleerd.. Hang nu een kwartier aan de lijn met Dell, via via een persoon kunnen spreken, ordernummer doorgegeven 'ja order is geannuleerd' op basis waarvan kon ze niet vertellen 'ja de error-afdeling' heeft dit gedaan blablabla... Dit dat zus zo, wil ze me doorverbinden naar een andere afdeling wat betreffende het aanbod van 2x750GB HDD, hop verbinding weg, pleitos, weg, klaar...

Dus... Ik heb geen status meer, ik heb geen werkende order meer, ik heb geen annuleringsmail gekregen..
CLB schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:25:
Net een kwartier aan de lijn gehangen met de KS, netjes via de chat m’n beklag gedaan, zijn uiteraard verkopers dus werd gebeld en intern doorgeschakeld naar de KS. Aardige vrouw blablabla, maar ondertussen kon ze geen ene moer voor me betekenen. Order was geannuleerd op basis van het niet reply’en van de email, waarbij opeens werd gezegd dat de x voor 48 uur had gestaan. Toen ik begon over dat dit niet schappelijk is had ik uiteraard gelijk, maarja zo zijn de systemen blablabla.. Order is geannuleerd en blijft geannuleerd, een keuze om te wachten op de order werd niet gegeven omdat de schijven niet op voorraad waren en er te lang gewacht zou moeten worden op deze schijven. Toen ik aangaf dat er wel degelijk systemen zijn uitgeleverd met zulke schijven en dat het toch kon, kon ze daar uiteraard geen antwoord op geven. Aangegeven dat ik best had willen wachten, maar die optie was dus niet gegeven dus was ook totaal niet mogelijk. Ze probeerde me een nieuwe bestelling te laten plaatsen, wat uiteraard geen probleem is en toen ik zei dat de schijven dan uiteraard wel op voorraad waren kon ze ook niet meer antwoord geven dan: ‘ja meneer dat zou best kunnen’ Klopt dus voor geen kanten, maar ondertussen is mijn order geannuleerd, bestaat niet meer, kan niet meer gereactiveerd worden, een nieuwe bestelling plaatsen is geen probleem, maar zij konden niks voor me doen dan het adres geven om schriftelijk een klacht in te dienen bij Dell… Jammer dat het natuurlijk bij mij persoonlijk gebeurd, voor de rest hoop ik dat alle orders worden uitgeleverd aan jullie… Ik ben denk gewoonweg de Sjaak, cheers

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Calamor
  • Laatst online: 19-09 19:51
Zie nu ook dat mijne ook geannuleerd is. Terwijl ze binnen de 2 dagen zijn. heb de mail om 17:00 ontvangen.

Verwijderd

Mijne ook geannuleerd. Nu ga ik Dell bellen. Ben er helemaal klaar mee. Ik zal niets opschieten maar dit is gewoon voor mijn assertiviteitsgevoel.

• XilenceSR
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:33:
Mijne ook geannuleerd. Nu ga ik Dell bellen. Ben er helemaal klaar mee. Ik zal niets opschieten maar dit is gewoon voor mijn assertiviteitsgevoel.
Bel alleen als je op kan nemen! Doe het anders via email.

Verwijderd

XilenceSR schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:33:
[...]

Bel alleen als je op kan nemen! Doe het anders via email.
Ja, ga ik doen. Ik moet me even in bedwang houden anders word ik van assertief naar agressief.. 8)7

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Weet iemand een app voor de iPhone waarmee je inkomende gesprekken kan opnemen?

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Ik begrijp dat je je gesprekken op wilt nemen, maar vraag dat dan in 'n daarvoor bestemd topic...

EDIT: Wat zien jullie dan trouwens? Jullie kijken op de status-update-website?
Maar staat daar echt 'geannuleerd' of 'bestelling gewijzigd op uw verzoek' Ben benieuwd..

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 16-02-2012 13:37 ]

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 11:47
wian schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:34:
Weet iemand een app voor de iPhone waarmee je inkomende gesprekken kan opnemen?
Verwijderd in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

• Han
  • Niet online

Han

Voor diegene waarvan de order is geannuleerd zonder wederzijdse instemming; klacht mailen met leesbevestiging en verzoek tot antwoord op deze kwestie doen.

Indien je een rechtesbijstandsverzekering hebt; alles wat je hebt aan communicatie gaan bundelen en de rechtsbijstand inschakelen. Meer kun je niet doen. Telefonisch schiet om twee redenen niet op:
- je hebt niks zwart-op-wit en dus niks om op terug te vallen
- je krijgt alleen telefonsich contact met medewerkers die je niet kunnen/mogen helpen

En dat laatste kost alleen maar een hoop energie die je niks zal opleveren. Alleen maar een hoop ergernis.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik heb vandaag een reactie gehad op het mailtje dat de SSD's niet op voorraad waren (van vorige vrijdag dus):
Geachte heer/mevrouw Kraak,

Tot onze spijt is het niet mogelijk om te wachten tot de juiste harde schijf weer beschikbaar is.

Helaas kunt u dus - zoals aangegeven in de e-mail - alleen kiezen voor een andere bestelling of dat u uw geld hiervoor terug ontvangt.
Voor dat laatste hebben wij dan wel uw rekeningnummer, banknaam en accountnaam/naam rekeninghouder nodig.
Na ontvangst kunnen wij dit dan voor u doorsturen voor een terugbetaling.

Onze excuus voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Anderen hebben deze dus ook gehad. Wat een slappe communicatie daar zeg. Ik zie weinig meerwaarde in op deze mail reageren, want ik denk dat ik ook nog een reactie ga krijgen op mijn mail die ik heb gestuurd naar aanleiding van de verkeerde specificatie.

• CLB
  • Niet online

CLB

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:37:
Voor diegene waarvan de order is geannuleerd zonder wederzijdse instemming; klacht mailen met leesbevestiging en verzoek tot antwoord op deze kwestie doen.

Indien je een rechtesbijstandsverzekering hebt; alles wat je hebt aan communicatie gaan bundelen en de rechtsbijstand inschakelen. Meer kun je niet doen. Telefonisch schiet om twee redenen niet op:
- je hebt niks zwart-op-wit en dus niks om op terug te vallen
- je krijgt alleen telefonsich contact met medewerkers die je niet kunnen/mogen helpen

En dat laatste kost alleen maar een hoop energie die je niks zal opleveren. Alleen maar een hoop ergernis.
Denk dat dit beter is Arnoud Engelfriet in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

• monedula
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2020
Hier ook geannuleerd "op verzoek" ..not

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

@CLB: Ik heb 'alle' mails ontvangen (dus aanpassing levertijd met ervoor een (x) mailtje (ook een voor de bestelde/reeds geleverde sleeve) en erna eentje met de 48uur (ook voor wederom laptop als sleeve). De stuats is 'op mijn verzoek' aangepast, zoals in je screenshot.
Ik heb overigens nooit op een mail gereageerd, ik las enkel mee met alles in dit topic, en meende daar voldoende info uit te kunnen halen ipv mezelf in de voet te schieten met een slechte reply.

[ Voor 26% gewijzigd door Kippenijzer op 16-02-2012 13:43 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Okee, dank voor je antwoord! Dan ziet iedereen wel hetzelfde, niet die 'geannuleerd' en die 'op verzoek' :)

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:37:
Ik heb vandaag een reactie gehad op het mailtje dat de SSD's niet op voorraad waren (van vorige vrijdag dus):

[...]

Anderen hebben deze dus ook gehad. Wat een slappe communicatie daar zeg. Ik zie weinig meerwaarde in op deze mail reageren, want ik denk dat ik ook nog een reactie ga krijgen op mijn mail die ik heb gestuurd naar aanleiding van de verkeerde specificatie.
Deze mail heb ik ook gehad op de eerste mail. Tweede mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb nogmaals gemeld dat ik een HDD niet als vervanger zie voor een SSD en dat ik verwacht dat dell de koopovereenkomst nakomt.

• danielkraak
WoKo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:45:
[...]

Deze mail heb ik ook gehad op de eerste mail. Tweede mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb nogmaals gemeld dat ik een HDD niet als vervanger zie voor een SSD en dat ik verwacht dat dell de koopovereenkomst nakomt.
Dat heb ik nu ook gedaan inderdaad. Zal wel niks opleveren. Hoop eigenlijk dat mijn order snel geannuleerd wordt, zodat ik contact op kan nemen met Arnoud + eventueel helpen. Ik wil hem nu nog niet storen.

[ Voor 18% gewijzigd door danielkraak op 16-02-2012 13:46 ]

• Han
  • Niet online

Han

Ben ik niet met je eens. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt dan is het verstandig om deze inschakelen. Je kan wel aangeven dat er meerdere gedupeerden zijn en dat er een mogelijkheid bestaat om mee te doen aan een collectief om het gelijk te halen. Dan kan jouw rechtsbijstand zelf die afweging nemen. Mochten ze namens jou mee willen doen zullen zij de kosten op zich nemen.

Daarnaast bestaat er een kans dat jouw rechtsbijstandsverzekering het 'verloren' voordeel van de twee SSD's te laag vinden om verdere acties te ondernemen. In dat geval keren ze jou het bedrag uit wat je dreigt te verliezen... :)

Overigens ben ik van mening dat diegene die niet hebben gereageerd hun eigen positie hebben verzwakt. Dell zal aanvoeren een voorstel te hebben gedaan. En ook als iemand het daar niet mee eens is dien je daar gewoon op te reageren en aan te geven dat je er niet mee akkoord gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Han op 16-02-2012 13:48 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 18:35
danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:45:
[...]

Dat heb ik nu ook gedaan inderdaad. Zal wel niks opleveren. Hoop eigenlijk dat mijn order snel geannuleerd wordt, zodat ik contact op kan nemen met Arnoud + eventueel helpen. Ik wil hem nu nog niet storen.
check de dell site ff, van de annulering krijg je volgens mij geen mail (iig niet altijd)

• Brad Pitt
Hmmm hier nog niet gebeld en nog steeds Werk in uitvoering op de bestelstatus site. Bizar dat er ook zoveel verschil zit in hoe het met de individuele bestellingen gaat...

• CLB
  • Niet online

CLB

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:46:
Overigens ben ik van mening dat diegene die niet hebben gereageerd hun eigen positie hebben verzwakt. Dell zal aanvoeren een voorstel te hebben gedaan. En ook als iemand het daar niet mee eens is dien je daar gewoon op te reageren en aan te geven dat je er niet mee akkoord gaat.
In de eerste mail stond: binnen (x) dagen dus hoelang dat was geen idee...
Bij de tweede mail stond: binnen (2) dagen, die nog niet eens voorbij zijn als je 48 uur telt als 2 dagen...

• XilenceSR
Vreemd ook dat op mijn account een order geannuleerd is, en de andere nog steeds op "werk in uitvoering" staat...

• Han
  • Niet online

Han

CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:52:
In de eerste mail stond: binnen (x) dagen dus hoelang dat was geen idee...
Bij de tweede mail stond: binnen (2) dagen, die nog niet eens voorbij zijn als je 48 uur telt als 2 dagen...
Ik heb het ook niet over jou ;)

Ik reageer naar de users hier die hun kop in het zand steken en bewust niet reageren. Met een minimale inspanning kun je gewoon reageren op die tweede email dat je niet akkoord gaat met de geboden alternatieven en eist dat Dell de overeenkomst zal respecteren.

• danielkraak
Ik heb besloten (tenzij anderen vinden dat het door moet blijven gaan) om te stoppen met de namenlijst. De nicknames zijn niet echt bruikbaar in de rechtzaal en pas als je bestelling geannuleerd is, kun je verder stappen ondernemen.

Ik stel daarom voor dat na aanleiding van de post van Arnoud om contact met hem op te nemen als je order is geannuleerd en je wilt het er niet bij laten. Doe dit wel op een fatsoenlijke manier: zorg dus dat je een dossier hebt etc.

Edit: zodra mijn order gannuleerd is, neem ik zeker contact op met Arnoud en dan zal ik ook aangeven om mee te helpen met eventuele zaken zoals namenlijsten.

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 16-02-2012 14:02 ]

• Pepehv
  • Laatst online: 07:21
Hoe sterk is het argument dat er mensen zijn die hem wel geleverd hebben gekregen?

• danielkraak
Pepehv schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:02:
Hoe sterk is het argument dat er mensen zijn die hem wel geleverd hebben gekregen?
Ze zullen het erop gooien dat sommige orders erdoorheen zijn geglipt. Dit kan gebeuren.

Verwijderd

Ik heb nu de KS aan de lijn...

• Brad Pitt
De K daarbij stond voor Klanten, is het niet? ;)

• CLB
  • Niet online

CLB

I know, ik vatte het ook niet persoonlijk op, wees gerust
Ik reageer naar de users hier die hun kop in het zand steken en bewust niet reageren.
Hoe weet je of een van de vandaag (snel gekeken) 7 geannuleerden niet terug heeft gemailt..
14 februari rond 17.00 zijn de '(2) dagen' mails gestuurd, ja het is nu de 16e, maar 48 uur voorbij? Nee!
Darji in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Kippenijzer in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
XilenceSR in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
slow whoop in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Calamor in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
monedula in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:04:
[...]

De K daarbij stond voor Klanten, is het niet? ;)
Oja.... uhmmm de k staat bij dell meer voor de k*t Ze zeggen dat ze mijn frustratie begrijpen maar er alles aan doen om het op te lossen... Lick my ass

• danielkraak
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:06:
[...]

Oja.... uhmmm de k staat bij dell meer voor de k*t Ze zeggen dat ze mijn frustratie begrijpen maar er alles aan doen om het op te lossen... Lick my ass
Het probleem is, en dat weet jij ook (niet stom bedoeld), dat de klantenservice niks kan. Ze mogen je niks toezeggen etc. En het is natuurlijk onmogelijk om ook maar een hoog persoon aan de lijn te krijgen, want die hebben het te druk met koffie drinken. Alhoewel ik niet denk dat het nut zou hebben als iemand namens ons contact opneemt met een manager daar. Die zal dan aangeven dat het een fout was enzovoort. Dus het zit echt op een rechtzaak aan te komen.

Verwijderd

danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:09:
[...]

Het probleem is, en dat weet jij ook (niet stom bedoeld), dat de klantenservice niks kan. Ze mogen je niks toezeggen etc. En het is natuurlijk onmogelijk om ook maar een hoog persoon aan de lijn te krijgen, want die hebben het te druk met koffie drinken. Alhoewel ik niet denk dat het nut zou hebben als iemand namens ons contact opneemt met een manager daar. Die zal dan aangeven dat het een fout was enzovoort. Dus het zit echt op een rechtzaak aan te komen.
Yes, I know. Maarjaa je kan dus eigenlijk geen kant op..

• Brad Pitt
danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:09:
Dus het zit echt op een rechtzaak aan te komen.
Waarbij ik mij dus afvraag hoeveel van die laptops er wel niet besteld zijn wil het rendabeler zijn om de zaak te beginnen t.o.v. het gewoon uitleveren van die dingen/het eventuele imago-verlies etc. Zo'n zaak is ook niet gratis.

• Han
  • Niet online

Han

CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:05:
Hoe weet je of een van de vandaag (snel gekeken) 7 geannuleerden niet terug heeft gemailt..
14 februari rond 17.00 zijn de '(2) dagen' mails gestuurd, ja het is nu de 16e, maar 48 uur voorbij? Nee!
Ik rep ook geen woord over users met geannuleerde orders. Als je terugleest zijn er verschillende gebruikers die bewust er voor kiezen niet te reageren op de door Dell gestuurde e-mails. En dat vind ik niet slim en verzwakt je positie als je straks iets wilt gaan claimen als je order wordt geannuleerd of de als de order niet wordt geleverd.

[ Voor 84% gewijzigd door Han op 16-02-2012 14:15 ]

• danielkraak
Brad Pitt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Waarbij ik mij dus afvraag hoeveel van die laptops er wel niet besteld zijn wil het rendabeler zijn om de zaak te beginnen t.o.v. het gewoon uitleveren van die dingen/het eventuele imago-verlies etc. Zo'n zaak is ook niet gratis.
Er staan tachtig mensen op de lijst. Arnoud Engelfriet heeft aangegeven geen kosten te rekenen. Over de kosten kan ik weinig zeggen, maar ik denk wel dat het haalbaar is. Niet van dat ik veel verstand heb van rechtzaken, maar daar is nu de kans voor om die te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 16-02-2012 14:12 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:11:
Ik rep ook geen woord over users met geannuleerde orders.
My bad, I thought so ;)

• danielkraak
Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Ik rep ook geen woord over users met geannuleerde orders. Als je terugleest zijn er verschillende gebruikers die bewust er voor kiezen niet te reageren op de door Dell gestuurde e-mails. En dat vind ik niet slim en verzwakt je positie als je straks iets wilt gaan claimen als je order wordt geannuleerd of de als de order niet wordt geleverd.
Ach, ze mogen niet zomaar annuleren. Er is een koopovereenkomst gesloten. Daarnaast was de termijn van twee dagen ook onredelijk. Het enige dat het niet reageren wel veroorzaakt is dat je waarschijnlijk alleen nog maar met grote stappen (rechtzaak) je gelijk kan halen.

• Brad Pitt
danielkraak schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:12:
maar ik denk wel dat het haalbaar is. Niet van dat ik veel verstand heb van rechtzaken, maar daar is nu de kans voor om die te krijgen.
Ik doelde op de kosten/baten voor Dell... Is het leveren van die 100/200 laptops niet goedkoper/beter dan zo'n zaak te beginnen. Als ze nu leveren wekken ze misschien alsnog goodwill, ondanks de brakke manier waarop het tot nu toe is gegaan. Als ze een zaak starten gaat dat ook bakken met geld kosten.

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
WTF mijn bestelling is ook ineens zonder enige toestemming van mij geannuleerd, en de 2 dagen zijn nog niet voorbij...

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

• Han
  • Niet online

Han

Brad Pitt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:11:
Helaas zullen we dat nooit weten, er zullen ook mensen zijn buiten tweakers om die hebben besteld. Daarom is het ook zeer jammer dat deze kwestie niet op bijvoorbeeld Nu.nl staat waarin ook wordt vermeld dat er een actie tegen Dell wordt voorbereid. Ik vermoed dat klanten die niet op tweakers rondlopen eerder de order zullen laten aanpassen of annuleren.

Ik blijf overigens het gevoel hebben dat Dell op dit moment aan damage-control doet. Zo veel mogelijk orders laten vervallen door annulering door de klant of ze te laten kiezen voor het alternatief van de 750GB schijven. Die klanten is Dell in ieder geval kwijt als het op uitlevering aan komt :)
Brad Pitt schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:14:
Ik doelde op de kosten/baten voor Dell... Is het leveren van die 100/200 laptops niet goedkoper/beter dan zo'n zaak te beginnen. Als ze nu leveren wekken ze misschien alsnog goodwill, ondanks de brakke manier waarop het tot nu toe is gegaan. Als ze een zaak starten gaat dat ook bakken met geld kosten.
Het gaat ze geen bakken met geld kosten, de juristen van Dell zijn in loondienst. Ze gaan wel, mocht de rechter uitspreken dat ze in gebreke zijn gebleven, imagoschade oplopen. Hoe groot die zal zijn is alleen maar gissen. Meestal is deze na enkele maanden weer verdwenen en ik vermoed dat Dell daar niet zo wakker van zal liggen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Han op 16-02-2012 14:19 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Ze willen gewoon zoveel mogelijk orders droppen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• henkjan1995
btw nog ff de screenshot van mijn geannuleerde bestelling:

https://files.itslearning.com/data/298/26242/wtfmail.jpg?

[ Voor 80% gewijzigd door henkjan1995 op 16-02-2012 14:27 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat 'geannuleerd' en 'niet verzonden' heb ik echt nooit gezien 8)7

• Somethingsin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-09 22:13

Somethingsin

Disaster in a Bottle

Eigenlijk is het ook niet helemaal terecht dat dit soort damage control praktijken mogen. Als dell onzin loopt te verkopen om te zorgen dat mensen annuleren zou je denken dat ze ook als ze daarmee instemmen en er naderhand achterkomen dat dat niet had gehoeven ze nog wel recht op de aanbieding moeten hebben.
Valt daar nog iets aan te doen bij een rechter?

-'sin

• Raymond
vraagje: is de optie van 2x512SSD nog steeds te selecteren? Ik kan hem niet meer vinden :)
Mijn rechtsbijstand wil weten wat het verschil is tussen de huidige prijs en wat ik betaald heb, om het schadebedrag te kunnen bepalen. Maar dat wordt lastig, als ik niet meer dezelfde config kan samenstellen.

• danielkraak
Somethingsin schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:20:
Eigenlijk is het ook niet helemaal terecht dat dit soort damage control praktijken mogen. Als dell onzin loopt te verkopen om te zorgen dat mensen annuleren zou je denken dat ze ook als ze daarmee instemmen en er naderhand achterkomen dat dat niet had gehoeven ze nog wel recht op de aanbieding moeten hebben.
Je kunt het natuurlijk ook als argument gebruiken om Dell zwart te maken in de rechtzaal.

• CLB
  • Niet online

CLB

Raymond schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:21:
vraagje: is de optie van 2x512SSD nog steeds te selecteren? Ik kan hem niet meer vinden :)
Mijn rechtsbijstand wil weten wat het verschil is tussen de huidige prijs en wat ik betaald heb, om het schadebedrag te kunnen bepalen. Maar dat wordt lastig, als ik niet meer dezelfde config kan samenstellen.
€1980,00 euro: http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l702x

• henkjan1995
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen nu mijn order ineens geannuleerd is?

• kutagh
Raymond schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:21:
Jawel, is nog steeds te kiezen. Meerprijs van €1980 of €96/maand.

• Han
  • Niet online

Han

Somethingsin schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:20:
Ben bang van niet. Dit valt onder de voorwaarden waarbij met wederzijdse overeenstemming is besloten om de order aan te passen of te annuleren. Daarmee vervalt volgens mij alle recht op de eerdere bestelling. Je kan er namelijk ook voor kiezen om er niet mee akkoord te gaan :)

• CLB
  • Niet online

CLB

henkjan1995 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:22:
Dit topic lezen? Contact opnemen met wie je wil.. Dell, rechtsbijstand, Arnoud Engelfriet... afwachten
Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:22:
Ben bang van niet. Dit valt onder de voorwaarden waarbij met wederzijdse overeenstemming is besloten om de order aan te passen of te annuleren. Daarmee vervalt volgens mij alle recht op de eerdere bestelling. Je kan er namelijk ook voor kiezen om er niet mee akkoord te gaan :)
Het mooie hiervan is, dat dit eenzijdige annuleringen zijn, en dan is het al klaar.. Mag niet .

Deze (tot nu toe) 11 mensen hebben echt niet gezegd / geschreven: 'oja annuleer maar'
Calamor in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
CLB in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Darji in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
henkjan1995 in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Kippenijzer in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
monedula in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
slow whoop in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
SteaRic in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
Toewan in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"
XilenceSR in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 16-02-2012 14:30 ]

• danielkraak
Deze post lezen. En een fatsoenlijk mailtje naar Arnoud sturen met een dossier. Laat je ouders het ook even controleren op kwaliteit.

• Han
  • Niet online

Han

Even uit nieuwsgierigheid:

Had je gereageerd op de e-mails van Dell? (ook al is de reactietijd nog niet verstreken)

• Han
  • Niet online

Han

CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:23:
Het mooie hiervan is, dat dit eenzijdige annuleringen zijn, en dan is het al klaar.. Mag niet .
We hebben het dan ook over klanten die wel reageren op de e-mail van Dell waarbij ze gebruik maken van één van de geboden opties... probeer anders eerst eens zeven keer een reactie te lezen voordat je reageerd. We hebben het over totaal iets anders, dus niet over éénzijdige annulering door Dell ;)

• henkjan1995
Nee ik heb nog geen reactie gestuurd op beide mails, was echter net van plan een mailtje op te stellen totdat ik dit zag...

• Somethingsin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-09 22:13

Somethingsin

Disaster in a Bottle

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:22:
[...]

Maar ze laten je niet weten dat je de keus hebt om dat niet te accepteren, sterker nog, ze proberen je wijs te maken dat dat niet zo is. Is er geen wetgeving rond valse voorwendselen, oplichting en zo?

-'sin

Bensimpel

Positieve meneer

Han schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:27:
[...]

We hebben het dan ook over klanten die wel reageren op de e-mail van Dell waarbij ze gebruik maken van één van de geboden opties... probeer anders eerst eens zeven keer een reactie te lezen voordat je reageerd. We hebben het over totaal iets anders, dus niet over éénzijdige annulering door Dell ;)
Dat telt dus helemaal niet blijkbaar, ik had voor de 2x 750gig HDD gekozen, alsnog geanuleerd.. :F

😆 - Denk ook eens om ;)

• CLB
  • Niet online

CLB

* CLB gaat even douchen om wakker te worden
Maar wie zegt er nu tegen Dell 'annuleer maar', dan kom je ook uit een ei

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb besloten om "mijn verlies" te nemen.
Heb net contact gehad met KS om mijn bestelling door te laten gaan met de 2x750Gb schijven.
Medewerkster liet zich nog wel ontvallen dat er een kans bestaat dat de klanten die toch akkoord gaan met de 2x750Gb misschien 2x1Tb gaan ontvangen.
Gezien de onvrijwillige annuleringen zie ik dat, voor mij, op dit moment als de beste optie.
Voor nog geen E1000,- heb ik op dit moment toch een zeer complete laptop.
Mocht er een soort "class action" :X komen meld ik mij natuurlijk wel.

• CLB
  • Niet online

CLB

En vandeweek stond je bestelling op 'in productie' ?

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 16-02-2012 14:31 ]

• kutagh
raceneus968 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:29:
Heb net contact gehad met KS om mijn bestelling door te laten gaan met de 2x750Gb schijven.
Medewerkster liet zich nog wel ontvallen dat er een kans bestaat dat de klanten die toch akkoord gaan met de 2x750Gb misschien 2x1Tb gaan ontvangen.
Gezien de onvrijwillige annuleringen zie ik dat, voor mij, op dit moment als de beste optie.
Ik betwijfel dat je en het aanbod van Dell kan aannemen en je aansluiten bij een rechtszaak voor de 2x 512GB SSDs. Maar als je het gedoe zat bent, moet je het zelf weten of je het de moeite waard vind ;)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Als je eenmaal akkoord bent gegaan valt er weinig meer te halen in een zaak voor je. Je bent namelijk akkoord gegaan met het wijzigen van de deal. Als een overeenkomst gewijzigd wordt en beide partijen zijn daarmee akkoord dan is de oorspronkelijke overeenkomst compleet van tafel

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Is dat 'on the record'? Want ik vind dat wel heel erg bar. Was dat voor of na je beslissing?

Verwijderd

Ik heb zojuist dus met de KS gebeld. Ik was flink over de zeik en dat had die man door (heb wel gezegd dat dat niet op hem gericht was maar op Dell). Hierop volgend heb ik na een hele lange tijd een mailadres gekregen. Hij raadt me aan daar een mail naartoe te sturen omdat je dan meer kans hebt dat er naar je geluisterd wordt. Hierbij de mail omdat hij nog niet in dit topic staat: NL_CC_HSB_BSD_post@dell.com

• XilenceSR
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:32:
Ik heb zojuist dus met de KS gebeld. Ik was flink over de zeik en dat had die man door (heb wel gezegd dat dat niet op hem gericht was maar op Dell). Hierop volgend heb ik na een hele lange tijd een mailadres gekregen. Hij raadt me aan daar een mail naartoe te sturen omdat je dan meer kans hebt dat er naar je geluisterd wordt. Hierbij de mail omdat hij nog niet in dit topic staat: NL_CC_HSB_BSD_post@dell.com
Dat is customer care. Dat is waar ik de laatste mail van heb ontvangen... Helpt niks dus...

Verwijderd

XilenceSR schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Dat is customer care. Dat is waar ik de laatste mail van heb ontvangen... Helpt niks dus...
Oké, vaag. Het is dus werkelijk één zooitje.

• XilenceSR
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Oké, vaag. Het is dus werkelijk één zooitje.
Kwestie van eindeloos verwijzen naar collegas die je vervolgens negeren of weer verwijzen.... Contact met Dell zal nergens op uitlopen...

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik ga nu een goed plekje in de boomgaard zoeken zodat ik straks lekker lui op mijn rug kan afwachten tot het rijpe fruit in mijn mond zal vallen.
Heb nu even genoeg van de Dell perikelen.
@jvs74: gesprek was half uurtje terug en idd zij zelf kwam met deze opmerking over de 1Tb schijven NA mijn keuze voor doorgang met de 2x750Gb schijven.
Dit ook omdat ook ik vanmorgen weer een mailtje van Dell had dat mijn order niet door kon gaan! en links en rechts allerlei annuleringen.

Oja: medewerkster wist me ook te vertellen dat de definitieve configuratie pas duidelijk zal zijn bij de uitlevering!
Tussentijds is er geen mogelijkheid om dit te zien.
Verder is /blijft de levertijd voor mij op 22/2 staan. (zoals gesteld bij mijn bestelling van 2/2)

[ Voor 22% gewijzigd door raceneus968 op 16-02-2012 14:43 ]

• henkjan1995
Maar wat kan ik nu het beste doen?
Ik heb voor de annulering nog niet gereageerd op de mails die ik van Dell heb gekregen.

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
henkjan1995 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:45:
Ik heb voor de annulering nog niet gereageerd op de mails die ik van Dell heb gekregen.
Ook niet echt handig natuurlijk. Als jij niet reageert als zij proberen te communiceren, tja, wat moeten ze dan? (Annuleren dus)

Je mogelijkheden:
- Alsnog een email sturen
- bellen
- Aansluiten bij de rest (Engelfriet en co)
Waarbij de laatste optie waarschijnlijk als enige kans bied op succes.

• kutagh
@Leenm: De 2 dagen na de email zijn echter nog niet om (De emails zijn dinsdag 14-2 na 17:00 ontvangen).

• Han
  • Niet online

Han

Dell heeft gewoon lak aan die termijnen. Ik krijg het gevoel dat de order van iedereen die niet binnen een dag heeft gereageerd automatisch wordt geannuleerd. Absoluut fout van Dell.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Volgens mij kan het niet vaak genoeg gezegd worden.
Iedereen die niet geannuleerd is vanuit Dell: dit is het moment om te wachten, het te laten gaan, je niet op te fokken. Pas als je geannuleerd bent en de leverdatum verstreken is moet je verdere actie ondernemen. En inmiddels denk ik dat je daarvoor het best zelf niks meer kunt doen nu Arnoud Engelfriet er mee bezig is (behalve je eigen materiaal verzamelen)

[ Voor 22% gewijzigd door Makkelijk op 16-02-2012 14:55 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
kutagh schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:51:
@Leenm: De 2 dagen na de email zijn echter nog niet om (De emails zijn dinsdag 14-2 na 17:00 ontvangen).
Ik probeer annuleren niet goed te praten, maar ik denk dat ze op een dergelijke manier redeneren. Overigens heeft niet iedereen die tweede mail gehad, of misschien was (x) uit de eerste mail wel verstreken.

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
geen mail ontvangen dat een en ander is geannuleerd, zij hebben ook (nog) niet gereageerd op mijn mail.
En ik ben ook niet gebeld of zo.

Bij de status staat de orde nu , net zoals vele anderen, wel op geannuleerd

edit: zij lezen mee }) , ik heb dit net getikt en daar komt de mail, dit was overigens zie ik nu het antwoord op mijn mail van afgelopen vrijdag. Mijn mail van gisteren met de ingebreke stelling is nog niet beantwoord ( zal dit nog wel gebeuren??)

blablabla
Om u alsnog te helpen willen wij u alsnog de optie geven om met een van de twee keuzes akkoord te gaan.
2. Annulering van de order, u kunt op de website een ander product bestellen, of uw bankgegevens doorgeven voor een terugstorting (mocht u al betaald hebben).

Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.

[ Voor 64% gewijzigd door rambocus op 16-02-2012 15:07 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

• henkjan1995
ik wil graag een mail verzenden, weet iemand toevallig het goede email adres nog?

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Status staat hier nog altijd op werk in uitvoering.
Al flink gemaild en eigenlijk op alles gereageerd.
Ik weigerde echter de telefoon op te nemen toen ik gebeld werd door een Belgisch nummer, omdat ik alle communicatie graag zwart op wit wil hebben...

Maar ook bij mij is het waarschijnlijk een kwestie van uurtjes voor de order geannuleerd wordt.

@henkjan

kom op zeg, kijk even een halve pagina omhoog

[ Voor 7% gewijzigd door joost.van.donge op 16-02-2012 15:02 ]

• Han
  • Niet online

Han

joost.van.donge schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:02:
Ik weigerde echter de telefoon op te nemen toen ik gebeld werd door een Belgisch nummer, omdat ik alle communicatie graag zwart op wit wil hebben...
Je kan gewoon de telefoon opnemen en zeggen dat ze ongelegen bellen. Omdat het een Dell medewerker betreft netjes vragen of ze het via de e-mail willen doen. Dat is geen probleem en je hebt meteen hun verhaal op papier. Telefonisch de discussie aangaan is inderdaad een no-go, je hebt geen poot om op te staan bij eventuele toezeggingen of afspraken. En Dell doet het overigens op verzoek gewoon via de e-mail :)

Verwijderd

1980 euro van je rechtsbijstand terug krijgen is een leuke optie, maar ik neem aan dat ze niet de Dell-prijzen gaan hanteren voor die 2 schijven.

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:05:
1980 euro van je rechtsbijstand terug krijgen is een leuke optie, maar ik neem aan dat ze niet de Dell-prijzen gaan hanteren voor die 2 schijven.
Dat is het bedrag van wat verzekering gaat claimen bij Dell vanwege de geleden schade door éénzijdige annulering.. :)

• SvHapert
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 09:20
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:05:
[...]

Al geven ze genoeg om zelf crucials te kopen, ook prima toch?
Heb je 2 HDD's winst!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
wezep schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:32:
Net een mail van Dell ontvangen, als reply op de mail die ik 10-02 heb gestuurd:

Hierbij bevestigen wij dat de upgrade naar 2 x 512 GB SSD foutief op onze website heeft gestaan.

Zoals in het laatste bericht met opties aangegeven is dit een fout in de specificatie geweest.

Zoals ook op onze website staat aangegeven:

Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

In dit geval is het duidelijk dat het bestelde product niet voor de prijs geleverd kan worden waarvoor de bestelling is geplaatst, dus kunnen wij het systeem niet leveren met de SSD?s. Wanneer u hetzelfde product nu op de website besteld, dan wordt de juiste prijs daarbij aangegeven.

Wij willen bij deze nogmaals bevestigen dat het systeem niet geleverd zal worden met 2 x 512 GB SSD.
Na vorige week vrijdag 10-02-2012 de eerste keuze e-mail te hebben gehad, heb ik in de loop van deze week netjes geantwoord geen keuze te willen maken en dat ik wel wacht tot de orderbevestiging wel leverbaar is. Ik heb ook geen tweede keuze e-mail gehad. Nu heb ik dus bovenstaande e-mail ook gehad. Alleen weer geen duidelijke reactie termijn (of lees ik er overheen?).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Raymond
Ik denk dat wanneer je op de site checked, je bestelling op geannuleerd zal staan.
Pagina: 1 ... 24 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen