Het gaat niet alleen om de resolutie, ook om de kwaliteit. Als het nu 768p IPS wide-gamit was geweest zou het nog wel enigzins acceptabel zijn. De onderkant van de ranglijsten aanvoeren met een laptop boven de €1000 is gewoon not done.
Ik was eigenlijk al gestopt toen ik de resolutie zag en de prijs...
Als je wilt lachen moet je even kijken naar wat ze te zeggen hadden over het scherm...Regeneration schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:00:
Ik was eigenlijk al gestopt toen ik de resolutie zag en de prijs...
'There are crappy, low resolution TN panel displays, and then there are panels that suck out loud. Jarred and I have been over this a million times, but sometimes you get a display that's bad even by bad standards.'
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
[ Voor 101% gewijzigd door Regeneration op 30-03-2013 23:41 ]
Ik postte hem vooral omdat ik het een vermakelijk staaltje journalistiek vond
. Het is duiidelijk dat HP niets geleerd heeft van Everything but the screen ...
Hebben jullie http://www.mycom.nl/Produ...c&utm_source=tweakers.net gezien? 
Nu ben ik toch tempted om woensdag in de auto naar Nederland te springen. Mijns inziens ben ik beter af met deze dan met de Zenbook Touch die toch zowat de helft meer kost, voor enkel een touchscreen, dat meer glare heeft (obviously), slechtere kijkhoeken en lagere helderheid.
Mijn zorgpuntje is nog: ben ik relatief zeker dat ik de goede SSD heb en niet de Sandisk U100?
Zie ik nog iets over het hoofd of is dit echt de beste koop atm?
Nu ben ik toch tempted om woensdag in de auto naar Nederland te springen. Mijns inziens ben ik beter af met deze dan met de Zenbook Touch die toch zowat de helft meer kost, voor enkel een touchscreen, dat meer glare heeft (obviously), slechtere kijkhoeken en lagere helderheid.
Mijn zorgpuntje is nog: ben ik relatief zeker dat ik de goede SSD heb en niet de Sandisk U100?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Voor normaal gebruik is een Sandisk U100 prima. Okee, er zijn snellere (benchmark) SSDs, maar in het dagelijks gebruik zul je het verschil niet merken. Zo lang je niet bij alles een stopwatch gebruikt is het prima te pruimen.
Wat ik zelf erg jammer vind, is dat dit van tevoren gewoon niet duidelijk is welke je krijgt. Nu is het een loterij welke SSD je krijgt voor dezelfde prijs die je betaald. Het verschil tussen die SSD is naar mijn mening daarvoor te groot.arnoud_h schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:16:
Voor normaal gebruik is een Sandisk U100 prima. Okee, er zijn snellere (benchmark) SSDs, maar in het dagelijks gebruik zul je het verschil niet merken. Zo lang je niet bij alles een stopwatch gebruikt is het prima te pruimen.
Lees eens de tekst onder de prijsTh1x4nG schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:48:
Hebben jullie http://www.mycom.nl/Produ...c&utm_source=tweakers.net gezien?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ah ok. Betwijfel het voor zo een prijs
Als ze die dingen voor dergelijke prijzen kunnen aanbieden dan is dat meestal in overleg met de fabrikant en dan wordt dat wel geadverteerd ofzo.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
YouTube: Exclusive! First Look at New Ultrabook: The Sony VAIO® Q Series
Valt toch ook onder thin & light...
Valt toch ook onder thin & light...

[ Voor 43% gewijzigd door Vinand op 01-04-2013 18:06 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Die man kan zijn eigen lach nauwelijks/niet inhouden, haha!
Is toch al een iets ouder model aangezien het met Windows 7 komt?JT schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:12:
Ah ok. Betwijfel het voor zo een prijsAls ze die dingen voor dergelijke prijzen kunnen aanbieden dan is dat meestal in overleg met de fabrikant en dan wordt dat wel geadverteerd ofzo.
Dat is het enige "oude" eraan
Ecodan warmtepomp
De macbook retina is ineens goedkoop als ik dit zie:
http://www.notebookcheck....xel-Notebook.91060.0.html
http://www.notebookcheck....xel-Notebook.91060.0.html
Weer geen 1080 scherm, dat lijkt mij toch een reden om niet te gaan klappen/zwaaien? Of is je smiley sarcastisch bedoelt?
De V131 is (was) dé ultieme budget thin en light. <€600, full-voltage i5, msata slot, 8 uur accuduur.
Nu klopt het dat het scherm nog steeds zuigt. Maar be fair: er is helemaal niets onder de €1000 waarvan het scherm niet zuigt. En er is ook helemaal niets onder de €1000 met 8 uur accuduur, gewicht onder de 2kg en een dergelijke prijs. Het standaard aankoopadvies in dit topic is tot het verdwijnen van de V131 "je kan €600 uitgeven aan de V131, of €1200 aan de zenbook of UX31A" geweest. En nu is die eerste laptop weer terug.
Alleen onder een andere naam, en zonder de goedkope full-voltage CPU... Dat vind ik dan weer een faal.
Nu klopt het dat het scherm nog steeds zuigt. Maar be fair: er is helemaal niets onder de €1000 waarvan het scherm niet zuigt. En er is ook helemaal niets onder de €1000 met 8 uur accuduur, gewicht onder de 2kg en een dergelijke prijs. Het standaard aankoopadvies in dit topic is tot het verdwijnen van de V131 "je kan €600 uitgeven aan de V131, of €1200 aan de zenbook of UX31A" geweest. En nu is die eerste laptop weer terug.
Alleen onder een andere naam, en zonder de goedkope full-voltage CPU... Dat vind ik dan weer een faal.
nieuws: Toshiba kondigt ultrabook met 2560x1440-pixelscherm aan - update
Volgende generatie "ultrabooks"?
Volgende generatie "ultrabooks"?
Was het jullie al opgevallen dat de pricewatch: Samsung Series 9 A05NL momenteel voor de zeer acceptabele prijs van €999 over de toonbank gaat?
Gelukkig is dat chrome-randje ook weg van het touchpad en keyboard, nu is de V131 helemaal volmaakt
Ik vind die Toshiba Kirabook wel wat
eindelijk een laptop met een mooi scherm en 8GB geheugen.. Als zoiets met Haswell komt, dan koop ik hem
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Er bestaat al een laptop met 8GB en een mooi scherm: de XPS 13.
Ik hoop dat asus ook een keer de zenbook gaat upgraden naar 8GB...
Ik hoop dat asus ook een keer de zenbook gaat upgraden naar 8GB...
Ik heb laatst in Miami een xps 13 in de hand gehad.. En ik moet wel zeggen dat het een prachtig apparaat is.
Voelt zeer stevig aan en is lekker compact.. en voor mij is het 13 inch scherm niets te klein.
Hij was in de betreffende winkel te koop voor onder de 1000 usd. op de nederlandse Dell website is ie helaas iets duurder.
Voelt zeer stevig aan en is lekker compact.. en voor mij is het 13 inch scherm niets te klein.
Hij was in de betreffende winkel te koop voor onder de 1000 usd. op de nederlandse Dell website is ie helaas iets duurder.
Rond de €1000 met 1080p, 8GB, 256GB SSD...
Edit: samsung 7 ativ review: reviews: Samsung Ativ Book 7: ultrabook-alleskunner
Exit UX32VD
Edit: samsung 7 ativ review: reviews: Samsung Ativ Book 7: ultrabook-alleskunner
Exit UX32VD
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2013 11:56 ]
Ziet er niet onaardig uit. Ben benieuwd wat deze nieuwe Ativ Book serie allemaal gaat brengen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:21:
Vanalles. Een ATIV Book 5, 7 en 9 en een ATIV Book 2, 4, 6 en 8... En wie weet nog wel meer
Mooi ding die samsung. Die komt qua specs in de buurt.
Ben benieuwd wat er tussen nu en september nog daadwerkelijk aan Haswell uit gaat komen.
Ben benieuwd wat er tussen nu en september nog daadwerkelijk aan Haswell uit gaat komen.
Dat had ik al wel begrepen, maar het was meer zo van welke veranderen zal dit met zich meebrengen. Wellicht een series 9 15" opvolger met een goed scherm? Misschien een vergelijkbaar systeem met Richland APU's? Touchscreens? Enz.arnoud_h schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:08:
Vanalles. Een ATIV Book 5, 7 en 9 en een ATIV Book 2, 4, 6 en 8... En wie weet nog wel meer
Tenzij je in de zon moet werken (of persé een mat scherm wil) en een GPU wil; 286cdm op glans met de zon op je scherm is net zo goed exitVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:21:
Exit UX32VD
Ecodan warmtepomp
Samsung 7 staat in de PW: pricewatch: Samsung NP730U3E-K02NL.
Dit is het zakelijke model met W8 Pro en TPM support. Het consumenten model is iets goedkoper.
Het consumentenmodel staat nu ook in de pricewatch: pricewatch: Samsung NP730U3E-K01NL
Nette prijs. Redelijk alternatief voor de XPS 13 met een langere accuduur maar minder specs.
Nette prijs. Redelijk alternatief voor de XPS 13 met een langere accuduur maar minder specs.
Heb het scherm van de ATIV Book 7 en 9 bij de Mycom kunnen vergelijken met sample foto's van DPreview. De 7 geeft de foto's veel natuurlijker weer en betere zwartwaarden (zo op het oog) dan de 9. Het lijkt wel of het scherm van de 9 te helder is (of zelfs lichtlekkage?), ondanks ik de helderheid lager heb gezet.
Wat wel jammer is dat in de handleiding van de 7 staat dat het geheugen eenvoudig is uit te breiden door een klepje los te schroeven, maar in werkelijkheid is dat klepje er niet! Je moet de gehele backplate eraf halen. Er is overigens nog 1 vrij slot aanwezig
Wat wel jammer is dat in de handleiding van de 7 staat dat het geheugen eenvoudig is uit te breiden door een klepje los te schroeven, maar in werkelijkheid is dat klepje er niet! Je moet de gehele backplate eraf halen. Er is overigens nog 1 vrij slot aanwezig
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Heb je naar de 15" of 13" ATIV Book 9 gekeken? Die hebben wel heel verschillende schermen namelijk...
Het was de 15" bij de Mycom.
Heeft iemand ervaring met de Lenovo Yoga 11?
Ik zoek eigenlijk een simpel/compact laptop/tablet achtig ding (Windows), puur voor beetje mailen/skypen/etc - en is nu 399 pond op Amazon, wat ongeveer neerkomt op 450 EUR met aangepaste BTW (woon in Luxemburg waar BTW 15% is) - lijkt me best een redelijke prijs voor dit apparaat. Is dit een goede koop?
Ik zoek eigenlijk een simpel/compact laptop/tablet achtig ding (Windows), puur voor beetje mailen/skypen/etc - en is nu 399 pond op Amazon, wat ongeveer neerkomt op 450 EUR met aangepaste BTW (woon in Luxemburg waar BTW 15% is) - lijkt me best een redelijke prijs voor dit apparaat. Is dit een goede koop?
De yoga 11 heeft een tegra 3 processr, en moet je derhalve vergelijken met de ipad/windows-rt tablets. Hij weegt 2x zo veel als een ipad 2. Ik zou zeggen: totaal ongeschikt om als tablet te gebruiken.
Voor alle duidelijkheid - het alternatief is anders een volwaardig laptop ipv een volwaardig tablet - het gewicht maakt me niet heel veel uit, het is met name om gewoon op de bank/woonkamer te surfen (wat we nu doen op een veel zwaarde volwaardige Lenovo laptop overigens
)
Het alternatief is een 'normale' tablet met keyboard dock, zoals asus transformer, xps 10, surface RT, ... Daar zijn er volgens mij genoeg van.
Een volwaardige laptop is geen alternatief. Dat is een zwaardere upgrade. Maar dat heb je al.
Een volwaardige laptop is geen alternatief. Dat is een zwaardere upgrade. Maar dat heb je al.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 13:47 ]
Ik vond de Yoga 11 een heel mooie laptop: goede bouwkwaliteit en strak vormgegeven, en ook nog eens een mooie prijs. Echter de processorkracht is ondermaats vind ik, er had op z'n minst een i3 in moeten zitten. De Yoga 13 is dan weer een stuk duurder (en groter/zwaarder)..
De aangekondigde Thinkpad S431 lijkt me wel wat, wel weer duurder dan 450 euro natuurlijk.
De aangekondigde Thinkpad S431 lijkt me wel wat, wel weer duurder dan 450 euro natuurlijk.
De nieuwste review van anandtech is echt een giller:
http://www.anandtech.com/...o-w550eu-ultrabook-review
http://www.anandtech.com/...o-w550eu-ultrabook-review
http://www.notebookcheck....HD-Ultrabook.92936.0.html
latitude 6430u ultrabook review met 900p scherm. Tijd geleden dat ik van dat ding heb gehoord.
Waar we al bang voor waren: het contrast is matig, de kijkhoeken en color gamut zijn junk. Zonde van een thin&light met uitstekende bouwkwaliteit en toetsenbord, uitbreidbaar geheugen (2 dimm's) en samsung 9 levels of battery life. En de maximum geluidsuitstoot is 32.8 db. Ik heb harddrives gezien die meer herrie maken. Ten slotte bevat dit model een toolless verwijderbare accu.
Daarnaast ontbreekt displayport op een zakelijke notebook.
latitude 6430u ultrabook review met 900p scherm. Tijd geleden dat ik van dat ding heb gehoord.
Waar we al bang voor waren: het contrast is matig, de kijkhoeken en color gamut zijn junk. Zonde van een thin&light met uitstekende bouwkwaliteit en toetsenbord, uitbreidbaar geheugen (2 dimm's) en samsung 9 levels of battery life. En de maximum geluidsuitstoot is 32.8 db. Ik heb harddrives gezien die meer herrie maken. Ten slotte bevat dit model een toolless verwijderbare accu.
Daarnaast ontbreekt displayport op een zakelijke notebook.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 16:42 ]
Jammer inderdaad, maar van mij mogen ze het goed maken door die te vervangen voor een goed 1920 x 1080 IPS scherm.Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:26:
http://www.notebookcheck....HD-Ultrabook.92936.0.html
Waar we al bang voor waren: het contrast is matig, de kijkhoeken en color gamut zijn junk.
Anandtech: The Chromebook Pixel Review
Het gebruikelijke staaltje journalistiek zoals we van anandtech gewend zijn[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 20:58 ]
Ik ben van plan om mijn iPad 3 en Dell Vostro 3350 ''in te ruilen'' voor een ultrabook met als eis een goed 13-14 inch scherm (hoeft niet het beste scherm te zijn, maar wel beter dan de gemiddelde laptop) en erg licht met een prijs van rond de 1000,-. Nu kwam ik uit bij de pricewatch: Samsung NP900X3C-A05NL, die slechts 1.16kg is en zover ik heb gezien een goed scherm heeft (helaas geen 1080p, maar 900p is denk ik ook wel goed genoeg).
Nu is mijn vraag of er nog andere laptops zijn die beter/in de buurt van deze specs komen voor een bedrag rond de 1000,-?
Wat ik zelf gevonden heb:
Vergeet ik nu nog andere vergelijkbare laptops?
Nu is mijn vraag of er nog andere laptops zijn die beter/in de buurt van deze specs komen voor een bedrag rond de 1000,-?
Wat ik zelf gevonden heb:
- pricewatch: Asus Zenbook UX32VD-R4002H (pluspunten: i7, 1080p, minpunten: geen ssd, 300 gram zwaarder dan de Samsung, twijfel over GT620: heb ik op zich niet nodig en deze kan de laptop alleen maar warmer maken dan nodig = wellicht irritante fan en accu gaat sneller leeg)
- pricewatch: Asus Zenbook UX31A-R4002H (pluspunten: 1080p, 256GB SSD ipv 128GB, minpunten: 150,- duurder, ietsjes zwaarder dan de Samsung, maar scheelt niet veel)
- pricewatch: Sony Vaio VPCZ21L9E (Zwart) (pluspunten: cpu denk ik, maar de processorkracht is niet heel erg belangrijk, verder erg vergelijkbaar met de Samsung, alleen is deze ''oud'')
Vergeet ik nu nog andere vergelijkbare laptops?
Ja, de Dell XPS 13: http://www.dell.com/nl/p/xps-13-l321x-mlk/fs
Neem gewoon de goedkoopste 1149 variant, met o.a. 1920 x 1080, 8 GB RAM, 256 GB SSD. De prijs kan dan nog wat omlaag met kortingbonnen en shopkorting. Zie ook de "sheet" in dat topic.
Neem gewoon de goedkoopste 1149 variant, met o.a. 1920 x 1080, 8 GB RAM, 256 GB SSD. De prijs kan dan nog wat omlaag met kortingbonnen en shopkorting. Zie ook de "sheet" in dat topic.
Poe, dat wordt lastig!
Vergeleken met de Samsung zijn de specs van de Dell veel beter voor 100,- meer (Samsung 950,- na cashback en de Dell met alle kortingen 1044,-), de Dell is alleen iets zwaarder. Heeft iemand van jullie ervaring(en) met de XPS 13 (en/of de Samsung natuurlijk)?
Vergeleken met de Samsung zijn de specs van de Dell veel beter voor 100,- meer (Samsung 950,- na cashback en de Dell met alle kortingen 1044,-), de Dell is alleen iets zwaarder. Heeft iemand van jullie ervaring(en) met de XPS 13 (en/of de Samsung natuurlijk)?

[ Voor 4% gewijzigd door mauricedb op 01-06-2013 13:56 ]
Er bestaat nog een extra kortingsbon van 8%: Verwijderd in "[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2"
Daarmee kom je op €950 ofzo.
De samsung is over het algemeen wat beter, maar ultrabooks met 4GB RAM vind ik eigenlijk niet meer kunnen. Het blijft een afweging en er is niet echt een duidelijke winnaar wat mij betreft.
Daarmee kom je op €950 ofzo.
De samsung is over het algemeen wat beter, maar ultrabooks met 4GB RAM vind ik eigenlijk niet meer kunnen. Het blijft een afweging en er is niet echt een duidelijke winnaar wat mij betreft.
Die code (2TLCM7928P0KSR) pakt ie niet bij mij:
50,- : Profiteer van € 50 inclusief BTW korting op geslecteerde laptops.
50,- : Nu op alle XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500 desktop E50 korting !
55,- : Profiteer van 5% EPP Korting bij aanschaf van systemen tussen €700 en €1599
1200 - 155 = 1045
Maargoed, dan ga ik een beetje off-topic. Waarom vind jij de Samsung beter? Wat betreft de CPU, RAM, SSD en resolutie is de Dell beter, het jammere aan de Dell is het glanzende scherm en het extra gewicht ten opzichte van de Samsung. 4GB is inderdaad niet veel, maar voor mij is het genoeg.
Ik heb nu de volgende korting:Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Nu op alle laptop en desktop 8% korting
Vervalt maandag 3 juni 2013
50,- : Profiteer van € 50 inclusief BTW korting op geslecteerde laptops.
50,- : Nu op alle XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500 desktop E50 korting !
55,- : Profiteer van 5% EPP Korting bij aanschaf van systemen tussen €700 en €1599
1200 - 155 = 1045
Maargoed, dan ga ik een beetje off-topic. Waarom vind jij de Samsung beter? Wat betreft de CPU, RAM, SSD en resolutie is de Dell beter, het jammere aan de Dell is het glanzende scherm en het extra gewicht ten opzichte van de Samsung. 4GB is inderdaad niet veel, maar voor mij is het genoeg.
[ Voor 18% gewijzigd door mauricedb op 01-06-2013 14:35 ]
Je vergeet volgens mij alleen nog de shopkorting 7%, wat dan €60,40 extra korting is op de Dell.
Edit: een laptops is niet alleen specs er zijn ook eigenschappen zoals bouwkwaliteit, toetsenbord, touchpad, koeling (temperatuur en fangeluid) en batterijduur. Beide zijn goede systemen, het is maar wat je belangrijker vind.
Edit: een laptops is niet alleen specs er zijn ook eigenschappen zoals bouwkwaliteit, toetsenbord, touchpad, koeling (temperatuur en fangeluid) en batterijduur. Beide zijn goede systemen, het is maar wat je belangrijker vind.
[ Voor 54% gewijzigd door Regeneration op 01-06-2013 14:45 ]
2TLCM7928P0KSR pakt hij bij mij wel, maar vermoedelijk niet in combinatie met de €50 bon.
Beter omdat? gewicht, accuduur ( 2½ uur langer), touchpad, speakers, misschien vanwege het matte scherm (al is het xps 13 scherm beter). De dell heeft dan weer specs, resolutie en displayport.
De samsung heeft zo zijn voordelen, maar dat heeft de dell ook.
Wellicht kan je http://www.anandtech.com/...fferent-kind-of-ultrabook en http://www.anandtech.com/...at-a-difference-ips-makes naslaan, de samsung heeft helaas geen echte kwaliteitsreviews.
Overigens komt haswell ook volgende week. Samsung blijft een premium merk, en de enige reden waarom de 9 series zo goedkoop is is omdat het model al een jaar oud is. Dell is meestal vanaf het begin goed geprijds, maar dat blijft giswerk. Wachten op de haswell release van de XPS 13 kan zinvol zijn.
Beter omdat? gewicht, accuduur ( 2½ uur langer), touchpad, speakers, misschien vanwege het matte scherm (al is het xps 13 scherm beter). De dell heeft dan weer specs, resolutie en displayport.
De samsung heeft zo zijn voordelen, maar dat heeft de dell ook.
Wellicht kan je http://www.anandtech.com/...fferent-kind-of-ultrabook en http://www.anandtech.com/...at-a-difference-ips-makes naslaan, de samsung heeft helaas geen echte kwaliteitsreviews.
Overigens komt haswell ook volgende week. Samsung blijft een premium merk, en de enige reden waarom de 9 series zo goedkoop is is omdat het model al een jaar oud is. Dell is meestal vanaf het begin goed geprijds, maar dat blijft giswerk. Wachten op de haswell release van de XPS 13 kan zinvol zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 14:48 ]
Dat zal 't zijn geweest ja dat die niet in combinatie met een andere bon ingewisseld kan worden, ik kom dan nu uit op 1004,-
Eigenlijk kun je de Samsung dan meer gebruiksvriendelijk noemen (vanwege de voordelen die je noemt) en de Dell een krachtpatser. 55,- meer voor 128gb ssd extra, 4gb extra en een hogere resolutie is natuurlijk niets, maar of ik het ga gebruiken.. lijkt mij niet.
Edit: Ik denk dat een vergelijkbare laptop met de nieuwe cpu toch al snel richting de 1300/1400 loopt(?), denk niet dat die iets voor mij is vanwege de prijs.
Waar ik mij nu aan stoor bij de Dell Vostro die ik nu heb is dat de fan bij minimale load al begint te loeien, daarnaast wordt vooral het gebied rechts naast het touchpad behoorlijk warm. Dit wil ik zeker niet nog eens dus ik ben een beetje huiverig voor de Dell, maar of dat terecht is... Jammer inderdaad dat er weinig/geen uitgebreide reviews te vinden zijn van de Samsung.
Eigenlijk kun je de Samsung dan meer gebruiksvriendelijk noemen (vanwege de voordelen die je noemt) en de Dell een krachtpatser. 55,- meer voor 128gb ssd extra, 4gb extra en een hogere resolutie is natuurlijk niets, maar of ik het ga gebruiken.. lijkt mij niet.
Edit: Ik denk dat een vergelijkbare laptop met de nieuwe cpu toch al snel richting de 1300/1400 loopt(?), denk niet dat die iets voor mij is vanwege de prijs.
Waar ik mij nu aan stoor bij de Dell Vostro die ik nu heb is dat de fan bij minimale load al begint te loeien, daarnaast wordt vooral het gebied rechts naast het touchpad behoorlijk warm. Dit wil ik zeker niet nog eens dus ik ben een beetje huiverig voor de Dell, maar of dat terecht is... Jammer inderdaad dat er weinig/geen uitgebreide reviews te vinden zijn van de Samsung.
[ Voor 41% gewijzigd door mauricedb op 01-06-2013 15:03 ]
Aan de hand van notebookcheck zit er niet veel verschil in fangeluid tussen beide notebooks.
Ik denk overigens niet dat de nieuwe XPS 13 honderden euro's duurder wordt. Als dat zo is dan kan je altijd nog de samsung kopen
. Houd wel de voorraad van de samsung in de gaten.
Ik denk overigens niet dat de nieuwe XPS 13 honderden euro's duurder wordt. Als dat zo is dan kan je altijd nog de samsung kopen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 15:23 ]
Je vergeet volgens mij nog steeds de shopkorting, of wil je dat (op wat voor reden dan ook) niet gebruiken?mauricedb schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:54:
Dat zal 't zijn geweest ja dat die niet in combinatie met een andere bon ingewisseld kan worden, ik kom dan nu uit op 1004,-
Hoe activeer ik die dan?
Naar mijn weten heb ik alle kortingen gebruikt om tot 1004,- te komen
Het heet niet voor niets een cashback actie
. Zie de site van shopkorting of mastercard voor details.
http://www.anandtech.com/...w-core-i74950hq-tested/19
Iris pro tested. Opvallend: de goedkoopste iris pro SKU is $468. What?
Oh bedoel je/bedoelen jullie dat. Dan kom ik op 934,- uit! Dit maakt het maken van een keuze alleen maar moeilijker, omdat ik meer naar de Samsung neig
Hoewel ik 'm zo zou willen bestellen, wacht ik nog even af wat er gaat komen met de Haswell processoren volgende week.
Ik heb net reviews: Haswell voor laptops: Core i7-quadcore getest gelezen. Ik ben totaal niet onder de indruk. De CPU power is over het algemeen maar ietsje vooruit gegaan en van de IGP (ok, weliswaar GT2) ben ik ook niet onder de indruk. Ik ben benieuwd of ze meer hebben gedaan in de mainstream mobiele CPU's (de "U-CPU's" met GT3), zoals ook aangegeven in de Tweakers review.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:35:
[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 01-06-2013 17:10 ]
Tweakers heeft niet iris pro getest. Ik vind het in elk geval indrukwekkend:

Toegegeven, bij een hogere resolutie loopt het voordeel van de GT 650m verder op, voor iets wat on-die zit (dus een enorme besparing aan board space) binnen dit TDP, vind ik het zeker niet slecht.
Wat ik dan wel weer een enorme miskleun vind is dat er negens accuduur benchmarks te vinden zijn...
Edit: notebookcheck heeft accu benchmarks, maar dan van de onzuinigste collectie clevo's die er te vinden zijn...

Toegegeven, bij een hogere resolutie loopt het voordeel van de GT 650m verder op, voor iets wat on-die zit (dus een enorme besparing aan board space) binnen dit TDP, vind ik het zeker niet slecht.
Wat ik dan wel weer een enorme miskleun vind is dat er negens accuduur benchmarks te vinden zijn...
Edit: notebookcheck heeft accu benchmarks, maar dan van de onzuinigste collectie clevo's die er te vinden zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 17:17 ]
Ja, daar was ik van op de hoogte, maar de GT2 is toch ongeveer wel wat je het meeste gaat tegenkomen in de mainstream laptops. De GT3e is zoals je ook zei pas verkrijgbaar in CPU's vanaf 468 dollar. Maar goed, ik heb het Anandtech artikel nog niet gelezen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:10:
Tweakers heeft niet iris pro getest. Ik vind het in elk geval indrukwekkend:
Nu met de Mediamarkt actie (-16% vakantiegeld bonus) wordt het kopen van de Samsung 9 serie wel heel erg interessant. Gisteren even een kijkje genomen bij de Mediamarkt en zag de 9 serie voor 1080,- aangeboden worden. Dit zou met de korting op 1080,- - 172,8 = 907,2 euro uitkomen. Daar de Samsung cashback er nog vanaf en je hebt 'm uiteindelijk voor 857,2 euro 
Zometeen maar weer even heen of ik alsnog iets van de 1080,- prijs af kan halen (ivm het aanbieden van Coolblue voor 999,-), niet geschoten is altijd mis..
Edit: Ik kom opeens deze tegen: pricewatch: Samsung NP730U3E-K01NL
Zijn hier al goede reviews van? Ik kan ze in ieder geval niet zo 1, 2, 3 vinden.
Eentje gevonden, http://www.notebookcheck....DE-Ultrabook.91787.0.html
Full HD scherm spreekt mij wel aan, maar het scherm spiegelt (niet zo erg als bij glanzende schermen) terwijl die mat is..
Zometeen maar weer even heen of ik alsnog iets van de 1080,- prijs af kan halen (ivm het aanbieden van Coolblue voor 999,-), niet geschoten is altijd mis..
Edit: Ik kom opeens deze tegen: pricewatch: Samsung NP730U3E-K01NL
Zijn hier al goede reviews van? Ik kan ze in ieder geval niet zo 1, 2, 3 vinden.
Eentje gevonden, http://www.notebookcheck....DE-Ultrabook.91787.0.html
Full HD scherm spreekt mij wel aan, maar het scherm spiegelt (niet zo erg als bij glanzende schermen) terwijl die mat is..
[ Voor 31% gewijzigd door mauricedb op 03-06-2013 10:01 ]
We gaan weer over tot nieuwsdiscussie:
http://www.engadget.com/2013/06/03/dell-xps-11-hands-on/
XPS 11, de lenovo yoga kloon.

WTF is dat voor een toetsenbord??
(ja er zitten overal gapende kieren, maar het ie een prototype).

Quad HD = 4x720p = 2560*1440 neem ik aan.Quad HD IPS
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 11:35 ]
Toetsenbord is ontworpen om zo een platte onderkant te hebben tijdens tablet modus...Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:34:
We gaan weer over tot nieuwsdiscussie:
[afbeelding]
True, maar wat dan het voordeel is van een los toetsenbord a-la surface ontgaat mij.
Edit: hadden we deze al gezien?
http://www.anandtech.com/...haswell-android-windows-8
Asus transformer book trio. Windows 8, android, haswell & atom. Sponsored by intel? Nu kunnen ze hun chips in een dubbel zo hoog tempo verkopen
Edit: hadden we deze al gezien?
http://www.anandtech.com/...haswell-android-windows-8
Asus transformer book trio. Windows 8, android, haswell & atom. Sponsored by intel? Nu kunnen ze hun chips in een dubbel zo hoog tempo verkopen
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 12:11 ]
http://www.engadget.com/2013/06/04/sony-vaio-pro-11-review/
Vaio pro 11 review. Met een... ULV CPU.
http://www.engadget.com/2013/06/04/sony-vaio-duo-13-review/
vaio duo 13 review. Weten jullie nog was de recordhouder accuduur was bij engadget? Daar kan je 2½ uur bij optellen.
Hij oogt ook best rugged:
Vaio pro 11 review. Met een... ULV CPU.
http://www.engadget.com/2013/06/04/sony-vaio-duo-13-review/
vaio duo 13 review. Weten jullie nog was de recordhouder accuduur was bij engadget? Daar kan je 2½ uur bij optellen.
Hij oogt ook best rugged:
In verhouding tot de Vaio Z:
De min:
- De "nieuwe" Vaio Z heeft dus zijn quad core en full voltage optie verloren (Goddamn Sony)...
- Geen PMB dock
- Geen Raid 0 SSD
- Geen Full Size LAN maar adapter bullshit
De plus:
- Lager gewicht 1,06kg (wtf)
- 8 uur accuduur is langer, waarschijnlijk vanwege haswell
- Betere grafische chip onboard
- Prijs... Vaio Z was bij release 2000, Vaio Pro 1200...
- "volgens Sony": Triluminos display 100% Adobe RGB i.p.v. 92%
- IPS
- Schermranden zijn kleiner geworden, afmeting van de laptop is dus ook kleiner en dunner.
- Touchscreen
- Toetsenbord schijnbaar een betere travel
Met al een behoorlijk update. Ik zie dit eigenlijk meer als de opvolger van de Vaio T.
Wat ik me nu afvraag:
- Is de SSD vervangbaar?
- Is de RAM vervangbaar?
- Helderheid van het scherm aangezien het glossy i.p.v. mat is?
De min:
- De "nieuwe" Vaio Z heeft dus zijn quad core en full voltage optie verloren (Goddamn Sony)...
- Geen PMB dock
- Geen Raid 0 SSD
- Geen Full Size LAN maar adapter bullshit
De plus:
- Lager gewicht 1,06kg (wtf)
- 8 uur accuduur is langer, waarschijnlijk vanwege haswell
- Betere grafische chip onboard
- Prijs... Vaio Z was bij release 2000, Vaio Pro 1200...
- "volgens Sony": Triluminos display 100% Adobe RGB i.p.v. 92%
- IPS
- Schermranden zijn kleiner geworden, afmeting van de laptop is dus ook kleiner en dunner.
- Touchscreen
- Toetsenbord schijnbaar een betere travel
Met al een behoorlijk update. Ik zie dit eigenlijk meer als de opvolger van de Vaio T.
Wat ik me nu afvraag:
- Is de SSD vervangbaar?
- Is de RAM vervangbaar?
- Helderheid van het scherm aangezien het glossy i.p.v. mat is?
[ Voor 5% gewijzigd door Vinand op 05-06-2013 17:04 ]
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor mijn werk kan/mag ik een nieuwe laptop uitkiezen. Ik gebruik hem vooral voor office/web gebruik, maar moet er veel meer lopen. Dus graag een ultrabook.
Mijn budget is 600 ex btw (dus 720 netto). Maar ik wil best een beetje bijleggen.
Mijn wensen zijn: snel, flexibel, goed beeldscherm. Dat heb ik vertaald naar: SSD, 14", goede resolutie.
Opties:
Lenovo u410 (maar al wat ouder en beeldscherm is niet denderend)
Sony SVT1313L1ES ('maar 13"')
HP Envy Ultrabook 4-1010SD
Samsung Series 5 Ultra 530U3C-A01NL
Het systeem moet wel een jaar of 3 mee kunnen. Dus een betrouwbaar en solide beestje is wel wenselijk.
Wat is wijsheid...
Voor mijn werk kan/mag ik een nieuwe laptop uitkiezen. Ik gebruik hem vooral voor office/web gebruik, maar moet er veel meer lopen. Dus graag een ultrabook.
Mijn budget is 600 ex btw (dus 720 netto). Maar ik wil best een beetje bijleggen.
Mijn wensen zijn: snel, flexibel, goed beeldscherm. Dat heb ik vertaald naar: SSD, 14", goede resolutie.
Opties:
Lenovo u410 (maar al wat ouder en beeldscherm is niet denderend)
Sony SVT1313L1ES ('maar 13"')
HP Envy Ultrabook 4-1010SD
Samsung Series 5 Ultra 530U3C-A01NL
Het systeem moet wel een jaar of 3 mee kunnen. Dus een betrouwbaar en solide beestje is wel wenselijk.
Wat is wijsheid...
http://www.anandtech.com/...eview-core-i74500u-tested

Met 46Wh accu.
Vind ik niet heel indrukwekkend. Dat is 10.5 min/Wh, terwijl de huidige recordhouder 10.74 min/wh doet met een sandy bridge. Samsung, waar blijf je?

Met 46Wh accu.
Vind ik niet heel indrukwekkend. Dat is 10.5 min/Wh, terwijl de huidige recordhouder 10.74 min/wh doet met een sandy bridge. Samsung, waar blijf je?
Misschien offtopic, maar inmiddels is de Sony VAIO Pro 13 (en 11") ook te configureren en te bestellen via de Sony site. Een upgrade naar 8GB werkgeheugen en 256 SSD (bij de 13") kost je € 200.- extra. Dan kom je totaal uit op € 1199.- voor de niet touchscreen versie.
Ze bieden tijdelijk extra garantie aan:
Speciale Sony online aanbieding
Speciale lanceringsaanbieding! Bestel nu en ontvang kosteloos het 3 Jaar Reparatie Service Plan.
Aanbieding geldig t.e.m. 17.06.2013 zolang de voorraad strekt.
http://www.sony.nl/customise/vn-pro
Ze bieden tijdelijk extra garantie aan:
Speciale Sony online aanbieding
Speciale lanceringsaanbieding! Bestel nu en ontvang kosteloos het 3 Jaar Reparatie Service Plan.
Aanbieding geldig t.e.m. 17.06.2013 zolang de voorraad strekt.
http://www.sony.nl/customise/vn-pro
In de studentenstore heb je voor 1250 de sony pro met i7, 256gb en 8gb ram.
Nu nog kijken naar de eerste echte technische review
Nu nog kijken naar de eerste echte technische review
Die is er al: http://www.theverge.com/2...-war-with-the-macbook-air
Niet enorm positief. Ik zou persoonlijk alsnog de samsung of dell aanraden.
Niet enorm positief voor enkel de 11" uitvoering ja. Gezien het commentaar van de lezers van dat artikel, neem ik de conclusie van The Verge maar met een korreltje zout. Het schijnt dat ze vaak Laptops voorzien van Windows, afkraken en in de meeste gevallen een Apple variant aanraden.... Er is 1 tip die wel nuttig is, dat ze de zwarte uitvoering aanbevelen i.v.m. de backlight van het toetsenbord die dan beter tot zijn recht komt.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:03:
Hoe streng controleren ze de bestellingen in de studentenshop?
[ Voor 0% gewijzigd door ck2000nl op 14-06-2013 14:28 . Reden: leesbaarder gemaakt ]
"Please provide your name and education establishment to access the Education Store."ck2000nl schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:07:
[...]Hoe streng controleren ze de bestellingen in de studentenshop?
Sinds wanneer is theverge een goede reviewsite?Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:03:
Daarnaast wacht ik eerder tot daadwerkelijke getallen en cijfers over de accuduur, scherm en natuurlijk de koeling die elke review site weer eens blijkt te vergeten.
Edit: Heb je al de conclusie en comments al gelezen?
"and when the 13-inch Pro is so thin and light anyway, it's hard to think of a reason to buy the 11-inch model unless you're desperately trying to save $100. If that's the case, you're probably better off just looking elsewhere, or saving another $150 and buying the 11-inch Air."
11 inch air met 768p tn... 786P TN.... 7... 8... 6... P... TN.....

Worst... Conclusion..... E... V... E... R...
Sowieso, als je super compact en licht wilt is de 11" toch aanzienlijk lichter. Dus het is niet dat alleen de 13" logisch is.
vaio pro 13 - $1249 €999
vaio pro 11 - $1149 €1139
Go home, Sony, you're drunk
Also, op de Belgische website valt ie enkel met azerty te configureren. Kansloze boel weer.
Also, op de Belgische website valt ie enkel met azerty te configureren. Kansloze boel weer.
[ Voor 36% gewijzigd door Th1x4nG op 14-06-2013 20:54 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ja, sinds een tijdje kan je in elk land alleen maar de standaard van dat land kiezen.
De Pro's zijn op zich mooie dingen maar ik mag toch hopen dat er een échte opvolger van de Z komt want dat is dit niet...
De Pro's zijn op zich mooie dingen maar ik mag toch hopen dat er een échte opvolger van de Z komt want dat is dit niet...
Ecodan warmtepomp
Dollars naar euro's is altijd 1 op 1 geweest vanwege de leuke belasting centjes en invoertaxes die betaald moeten worden in ons prachtige kikkerlandje.Th1x4nG schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:51:
vaio pro 13 - $1249 €999
Ik hoop het ook..JT schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:31:
Ja, sinds een tijdje kan je in elk land alleen maar de standaard van dat land kiezen.
En een opvolger van de S15
[ Voor 34% gewijzigd door Vinand op 14-06-2013 21:54 ]
Volgens mij wordt er gedoeld op het feit waarom in de Pro 13 hier een stuk goedkoper dan de Pro 11 terwijl de dollarprijs juist de Pro 13 duurder is dan de Pro 11.Vinand schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:53:
[...]
Dollars naar euro's is altijd 1 op 1 geweest vanwege de leuke belasting centjes en invoertaxes die betaald moeten worden in ons prachtige kikkerlandje.
Ja, maar ik ben bang dat mocht deze Z + S15 opvolgers nog komen dat die dan worden in het segment "onbetaalbaar" belanden.Ik hoop het ook..
En een opvolger van de S15
Waar ik me nog over verbaast is dat er nauwlijks/geen Haswell laptops/ultrabooks zijn (aangekondigd). Waar voorheen nog voor de aankondiging van een nieuwe CPU's al systemen werden aangekondigd blijf het nu erg stil.
Mopper mopper mopper. De apple vergelijkingen bij theverge moet je inderdaad overslaan.Vinand schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:21:
Edit: Heb je al de conclusie en comments al gelezen?
Dat viel mij ook al heel erg op. Je kan de nieuwe alienware's nu kopen, de vaio pro, en de hp touchsmart ( >€1000 768pRegeneration schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:54:
Waar ik me nog over verbaast is dat er nauwlijks/geen Haswell laptops/ultrabooks zijn (aangekondigd). Waar voorheen nog voor de aankondiging van een nieuwe CPU's al systemen werden aangekondigd blijf het nu erg stil.

Hadden we deze al gezien??
http://www.engadget.com/2013/06/13/macbook-air-review/
Macbook air 13" review op engadget. Ivy bridge: 6:34 uur film kijken. Haswell: 12:51 uur. wow
Los daarvan vind ik het wel schandalig dat engadget zegt:
Viewing angles.. TN? En sinds wanneer is 42% aRGB 'spot on'? De asus concurrent heeft het dubbele..It's no Retina, a fact that can be confirmed with a quick glance. Still, this remains a great-looking LCD, making the most of its 1,440 x 900 resolution. Viewing angles are as good as ever and brightness does not disappoint. Color reproduction is spot-on and the LED backlighting is both good for your battery and the environment.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 01:45 ]
Inderdaad raar dat ze geen "strafpunten" geven omdat de resolutie blijft steken op 1440 x 900. Dat kan toch niet meer in 2013 bij een 13" model. Upgrade het dan tenminste naar full hd.
Ik zit wel serieus de VAIO Pro 13 te overwegen, iemand enig idee hoe de zwarte uitvoering verschilt (qua kleur) met de carbon black uitvoering behalve de touch-mogelijkheid? Is de behuizing ineens niet van carbon fibre bij de niet touch uitvoering?
Ik zit wel serieus de VAIO Pro 13 te overwegen, iemand enig idee hoe de zwarte uitvoering verschilt (qua kleur) met de carbon black uitvoering behalve de touch-mogelijkheid? Is de behuizing ineens niet van carbon fibre bij de niet touch uitvoering?
Ik heb hem besteld in de studentenstore met deze uitvoering, heb gewoon de i5 genomen want het nut van de i7 ontgaat me een beetje. Dit is dus de versie met touch screen.
[ Voor 11% gewijzigd door Rikkiz0r op 15-06-2013 18:08 ]
@Rikkiz0r: heb je die gratis garantie verlenging naar totaal 3 jaar, er niet bij gevinkt?!
Ik ga denk ik ook maar een poging wagen om hem als student te bestellen
(Sony leest toch niet mee he?)
Ik ga denk ik ook maar een poging wagen om hem als student te bestellen
Ja die garantie verlening heb ik er bij gevinkt!
Ze gaan trouwens wel controleren of je echt een student bent, ik kreeg al meteen een mailtje of ik een kopie van mijn studentenkaart wilde opsturen zodat ze het versneld konden controleren. Maar als je iemand kent die student is kan je wel gewoon onder zijn naam bestellen.
Ze gaan trouwens wel controleren of je echt een student bent, ik kreeg al meteen een mailtje of ik een kopie van mijn studentenkaart wilde opsturen zodat ze het versneld konden controleren. Maar als je iemand kent die student is kan je wel gewoon onder zijn naam bestellen.
[ Voor 80% gewijzigd door Rikkiz0r op 15-06-2013 20:18 ]
Klopt. Nog geen nieuwe Asus U500 of UX31 (alleen op Computex iets gezien, maar duurt nog paar maanden), geen nieuwe Sony S15. Valt me behoorlijk tegen eigenlijk.Regeneration schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:54:
[...]
Oh serieus? Wat dom van mij, mijn zusje heeft natuurlijk nog een studentenkaart van haar HBO-opleiding
Moet die kopie met de post verstuurd worden of kan dat ook via e-mail? Je hebt dus nu die met touch besteld, ik vermoed dat die normale zwarte zonder touch een mat scherm heeft. Zou natuurlijk wel ruk zijn als die geen behuizing straks heeft van carbon fibre

Apple en engadget... zucht..Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 01:12:
[...]
Mopper mopper mopper. De apple vergelijkingen bij theverge moet je inderdaad overslaan.
[...]
Dat viel mij ook al heel erg op. Je kan de nieuwe alienware's nu kopen, de vaio pro, en de hp touchsmart ( >€1000 768p). Voor de rest is het enorm stil.
Hadden we deze al gezien??
http://www.engadget.com/2013/06/13/macbook-air-review/
Macbook air 13" review op engadget. Ivy bridge: 6:34 uur film kijken. Haswell: 12:51 uur. wow. Mijn latitude heeft niet langer een langere accuduur dan het gros van de ultrabooks. Wanneer komt de E6540?
Los daarvan vind ik het wel schandalig dat engadget zegt:
[...]
Viewing angles.. TN? En sinds wanneer is 42% aRGB 'spot on'? De asus concurrent heeft het dubbele..
Even The Verge bashen hoor..
http://www.theverge.com/2...k-air-review-13-inch-2013
http://www.theverge.com/2...k-air-review-13-inch-2013
nuff said.We’ve been recommending the MacBook Air for three years straight now, so this is pretty simple: if you’re a normal person shopping for a laptop, you should buy a MacBook Air.
Tijd om Chinese hackers te huren voor 50ct per uur...
Ecodan warmtepomp
Een tip voor tweakers die overwegen een samsung series 9 te kopen, bij de mycom hebben ze nog 2 ex-demo modellen die maar een avond of 3 gebruikt zijn voor een bedrijfsdemo. Ze kosten 799, maar met de samsung cashback actie gaat er nog 50 euro vanaf. 750 euro voor een zgan series 9 dus!
Ik heb er net een opgehaald (MyCom Apeldoorn) en hij ziet er werkelijk nog als nieuw uit (en komt met volledige garantie).
Excuus als dit klinkt als een verkoop praatje maar ik ben zelf blij met deze ultrabook voor deze prijs en wou andere geïnteresseerden tippen. Delete dit eventueel meer als het niet gepast is.
Edit: ze zijn weg! Hebben tweakers ze nog te pakken kunnen krijgen?
Excuus als dit klinkt als een verkoop praatje maar ik ben zelf blij met deze ultrabook voor deze prijs en wou andere geïnteresseerden tippen. Delete dit eventueel meer als het niet gepast is.
Edit: ze zijn weg! Hebben tweakers ze nog te pakken kunnen krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door Patatjemet op 18-06-2013 18:41 ]
- raid does not fix stupid -
ik doneer 5 euro...JT schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:34:
Tijd om Chinese hackers te huren voor 50ct per uur...
Heeft iemand al ergens iets gelezen over de Ideapad Yoga 13 met Haswell?
Ik vind het de best geslaagde convertible van het moment, maar heeft wel een accuduur-boost nodig van Haswell.
Ik vind het de best geslaagde convertible van het moment, maar heeft wel een accuduur-boost nodig van Haswell.
Even mijzelf quoten hoor:
Source: http://www.anandtech.com/...v-london-launch-live-blog.
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:28:
Samsung, waar blijf je?
Over home runs gesproken... een >4x zo hoge resolutie als de MBA. Vooruitgang: zo moet het.02:54PM EDT - ATIV Book 9 Plus is next
02:54PM EDT - 13.6mm thin and 1.39kg for the ATIV Book 9 Plus, 12 hours of battery life
02:54PM EDT - 4 hours more battery life than the previous model
02:54PM EDT - qHD+ 3200 x 1800 touch screen display
Very nice.02:56PM EDT - ATIV Book 9 Lite
02:56PM EDT - quad-core CPU, 16.9mm thin, 1.44kg
02:56PM EDT - Hmm quad-core? This thing has to be Kabini based
Source: http://www.anandtech.com/...v-london-launch-live-blog.