Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat weet ik en heb ik ook aan gezet, maar ik heb precies een pak minder mogelijkheden met de itunes server op mijn syno als op mijn whs.
Ik dacht, mss kan je nog wat aanpassen en doen. (is mijn eerst syno...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 20:08
Welke opties mis je dan? Een itunes server hoort niets meer te doen dan muziek beschikbaar maken aan itunes.

Ik heb het idee dat we langs elkaar heen praten omdat we andere definities gebruiken.
Zo denk ik dat je meer op je whs meer draaide dan een itunes server.
Vertel eens hoe je je whs dan gebruikte om muziek af te spelen. Waar stond je muziek, welk apparaat speelde de muziek af? Hoe bestuurde je het afspelen van je muziek?

Met je synology moet je het zo zien.
Je hebt de itunes server, deze bevat je library en kan deze aanbieden aan alle pc's op het netwerk (dit is hetzelfde als op je whs). Daarnaast moet je iets hebben wat je muziek afspeelt (de client); dit kan je synology doen met audiostation (dmv een extra geluidskaart, of via airtunes/airplay, of naar je pc) of direct op pc's (dmv itunes).
Wil je audiostation bedienen dan kan je dat via de "website" van audiostation doen, of via de audiostation app.

[ Voor 96% gewijzigd door job op 04-03-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennad
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Hallo Synology users.. Ik heb denk ik een probleempje met mij DS 212j.

Alles zit bedraad aangesloten op een sitecom 300n X4 router, en met alles bedoel ik eigenlijk NAS en Boxee Box. Nu heb ik het idee dat mijn NAS te traag data doorstuurt naar mijn Boxee. Alles liep aardig goed totdat ik gisteren met het opruimen (moet je ook eigenlijk niet doen) van mijn kast de NAS heb uitgezet, toen heb los geplugged en een uurtje later weer aan de power gezet, boel weer aangesloten. De NAS heeft toen voor een 45 minuten staan draaien en was niet benaderbaar via DSM 3.2. Ik heb toen weer op de aan/uit knop gedrukt en NAS is toen weer opnieuw opgestart en werkte weer.

Vindt dat het inloggen nu iets langzamer gaat en heb ook het gevoel dat de NAS niet meer zo snel is als hij was. blu ray,iso krijg ik niet meer gestreamed via Boxee (elke 20 sec. buffer). Kan het zijn dat de NAS of de schijf een "tikkie" heeft gehad ofzo en dat hij nu niet meer zo snel streamed.

Kan ik dit testen of hebben andere mensen ook het "gevoel" dat de NAS niet meer zo snel is.

Ik hoor graag wat dingen die ik kan doen om te testen ....

[edit] heb net wat grote documenten verwijdert, en dit duurt echt veel langer als voor mijn power of :'(

Zou het helpen als ik een nieuwe HD erin ga zetten of de bestaande 1,2 Tb formateer ofzo want ik was zo blij met mijn snelle NASje..

[ Voor 9% gewijzigd door dennad op 04-03-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
dennad schreef op zondag 04 maart 2012 @ 23:31:
Hallo Synology users.. Ik heb denk ik een probleempje met mij DS 212j.

Alles zit bedraad aangesloten op een sitecom 300n X4 router, en met alles bedoel ik eigenlijk NAS en Boxee Box. Nu heb ik het idee dat mijn NAS te traag data doorstuurt naar mijn Boxee. Alles liep aardig goed totdat ik gisteren met het opruimen (moet je ook eigenlijk niet doen) van mijn kast de NAS heb uitgezet, toen heb los geplugged en een uurtje later weer aan de power gezet, boel weer aangesloten. De NAS heeft toen voor een 45 minuten staan draaien en was niet benaderbaar via DSM 3.2. Ik heb toen weer op de aan/uit knop gedrukt en NAS is toen weer opnieuw opgestart en werkte weer.

Vindt dat het inloggen nu iets langzamer gaat en heb ook het gevoel dat de NAS niet meer zo snel is als hij was. blu ray,iso krijg ik niet meer gestreamed via Boxee (elke 20 sec. buffer). Kan het zijn dat de NAS of de schijf een "tikkie" heeft gehad ofzo en dat hij nu niet meer zo snel streamed.

Kan ik dit testen of hebben andere mensen ook het "gevoel" dat de NAS niet meer zo snel is.

Ik hoor graag wat dingen die ik kan doen om te testen ....

[edit] heb net wat grote documenten verwijdert, en dit duurt echt veel langer als voor mijn power of :'(

Zou het helpen als ik een nieuwe HD erin ga zetten of de bestaande 1,2 Tb formateer ofzo want ik was zo blij met mijn snelle NASje..
Ja harddisk status kun je controleren in DSM. Als er echt problemen zijn met een disk dan zal daar een melding in staan bij Smart of de logfiles.

Icon linksbovenin aanklikken --> Opslagbeheer--> tab HDD beheer --> SMART status.
Eventueel kun je een Smart Test uitvoeren.

Check gelijk ook even of Cachebeheer nog aanstaat daar. Dit staat standaard aan als je disk het ondersteunt.

Check eens de netwerkspeed die nu staat aangeven bij DSM.
Configuratiescherm --> Netwerk --> Netwerkinterface. Bij netwerkstatus staat vermeld met welke snelheid hij verbonden is, Mogelijk werkt hij nu op 100Mb ipv 1Gb als dat standaard was bij je.

Het kan natuurlijk ook heel goed dat er iets anders voor de vertraging zorgt. Misschien is de router wel het probleem. Herstart deze ook eens.

Wat je ook nog even kunt proberen zodat je zeker weet dat alles goed wordt aangemeld.

1. Sluit je NAS netjes af.
2. Zet alles PC's uit
3. Zet alle routers en swichtes etc uit. Stekker uit stopcontact.
4. Controleer alle netwerkkabels. Haal ze er een keer uit en steek ze weer opnieuw erin.
5. Wacht 1 minuut als punt 4 al is gedaan.
6. Zet de router en switches weer aan en wacht weer 1 minuut.
7. Zet de NAS weer aan en wacht totdat deze klaar is. Geeft een pieptoon als hij klaar is.
8. Zet de PC's en andere mediaplayers weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:51
Ik heb een probleem met foto's afspelen op de tv met dlna.
Ik plaats de foto's in de map waar mijn tv deze kan zien.

Helaas zijn alle foto's in een zeer klein formaat: 640x...
Terwijl de foto's op een groot formaat in de gedeelde map zitten.

Iemand oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:08:
Ik heb een probleem met foto's afspelen op de tv met dlna.
Ik plaats de foto's in de map waar mijn tv deze kan zien.

Helaas zijn alle foto's in een zeer klein formaat: 640x...
Terwijl de foto's op een groot formaat in de gedeelde map zitten.

Iemand oplossing voor dit probleem?
Dat is gewoon een optie in Media Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Is het mogelijk (en zoja hoe en waarmee) om zonder tussenkomst van een PC 2 DS212's op 2 lokaties met elkaar te laten syncen?
En dan liefst realtime of om de 5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 15:42
mirelia schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:20:
Is het mogelijk (en zoja hoe en waarmee) om zonder tussenkomst van een PC 2 DS212's op 2 lokaties met elkaar te laten syncen?
En dan liefst realtime of om de 5 min.
Zit er standaard in onder Netwerk Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

En anders handmatig rsync instellen eventueel

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 15:02
Ik heb een rsync commando in /etc/crontab gezet, die staat momenteel op 10 minuten ingesteld, echter... het werkt niet. Als ik het directe commando in de terminal zet, dan wordt het meteen uitgevoerd. Via de cron niet. Ik denk dat het hele cronjob niet uitgevoerd wordt, maar heb geen idee hoe ik dat goed kan debuggen.

Dit staat in mn crontab:

10 * * * * * rsync commando

Iemand tips? :)

edit: met het goede commando ipv 'rsync commando' dus ;)

[ Voor 6% gewijzigd door jvvj op 05-03-2012 13:23 ]

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

In cronjob iets van '`date` > ~/time.log' zetten om cronjob te debuggen. Mocht dat wel werken dan is het rsync commando om een of andere reden niet goed.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien sla ik de plank geheel mis, maar heeft de user die cron draait wel voldoende rechten op de bestanden die je moet kopieeren? Of nog verder gezocht, heeft die wel de goede rechten op crontab zelf.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

moet je niet gewoon effe je cronjob restarten? alleen toevoegen is niet genoeg

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
thanks voor de antwoorden.

@Kixtart - heb het log regeltje toegevoegd - en elke minuut laten draaien. Helaas geen resultaat. (wel naar /var/log - dat zou geen probleem moeten zijn toch?

@Magic - geen idee hoe dat zit - ik verwacht dat root of admin de cron draait, en met deze user(s) heb ik het rsync commando weten te runnen

@ZaZ - ik heb /usr/syno/etc/rc.d/S04crond.sh start uitgevoerd (voor mn post) die riep niet dat de service al werkte, net nog even eerst met stop, daarna start gedaan. Nog geen extra folders in mn dir, of extra time.log bestand.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

10 * * * * root rsync commando

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52
Zoals Zaz aangeeft moet het volgens mij zijn. Tenminst toen ik gisteren keek met config file editor zag ik ook staan voor rsync wie hem uitvoert en daar stond root.

Hoe pas je overigens een config bestand aan via telnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
ZaZ schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:12:
10 * * * * root rsync commando
Dat was hem inderdaad, dat ik daar overheen heb gelezen zeg :o
Binnetie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:47:
Zoals Zaz aangeeft moet het volgens mij zijn. Tenminst toen ik gisteren keek met config file editor zag ik ook staan voor rsync wie hem uitvoert en daar stond root.

Hoe pas je overigens een config bestand aan via telnet?
Vanaf mbp op werk ssh ik naar m'n nas en dmv vi /etc/crontab pas ik het aan.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Trouwens, ik heb eens gelezen dat je tabs moet gebruiken in de synology-cron en geen spaties. Is dat het mogelijk?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Ik gebruik idd tabs, had het voorbij zien komen in dit topic. Het lijkt nu allemaal goed te werken (het missen van root bij 'who' was de boosdoener -> do'h momentje)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
localjoost.nl schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:11:
Ik gebruik idd tabs, had het voorbij zien komen in dit topic. Het lijkt nu allemaal goed te werken (het missen van root bij 'who' was de boosdoener -> do'h momentje)
Ik gebruik dus overal spaties en dat werkt ook, zolang het maar hetzelfde is vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
Mag ik deze reposten?:

Hi allen,

na lang wikken en wegen ook maar een Synology aangeschaft, 411 Slim. Vooral door de nieuwe DSM 4.0 software overigens.

Nu zit ik met een kleine uitdaging wat blijkbaar groter is dan ik eerst had gedacht. Ik wil de Syno laten backuppen naar m`n oude nas een Zyxel NSA221.

De Zyxel heeft maar zeer beperte functionaliteiten en mist dus rsync. Ik was er voor het gemak vanuit gegaan dat de Syno wel een backup naar een FTP kon weg schrijven naar dit kan ik dus nergens terug vinden...

Op internet kom je alleen maar vragen tegen van mensen die náár de Syno willen backuppen via FTP maar ik wil juist vanuit de Syno via FTP laten backuppen naar m`n Zyxel (offsite overigens, vandaar FTP)

Ik hoop dat iemand mij opweg kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 08:52
Volgens mij moet je via ipkg SFTP kunnen installeren dat is een ftp-client voor de Synology geloof ik.

Hier zie je meer info: http://forum.synology.com...w_to_setup_an_sftp-server lees dat even door. Nogmaals ik weet het niet 100% zeker maar zou beetje gek zijn als dit als server voor je synology is omdat de syno zelf al een ingebouwde ftp server heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
Binnetie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:11:
Volgens mij moet je via ipkg SFTP kunnen installeren dat is een ftp-client voor de Synology geloof ik.

Hier zie je meer info: http://forum.synology.com...w_to_setup_an_sftp-server lees dat even door. Nogmaals ik weet het niet 100% zeker maar zou beetje gek zijn als dit als server voor je synology is omdat de syno zelf al een ingebouwde ftp server heeft.
to bad :(
SFTP provides the user with the same functionality as FTP, however communication between client and server is passed through a secure (SSH) tunnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
schumi2004 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Ik gebruik dus overal spaties en dat werkt ook, zolang het maar hetzelfde is vermoed ik?
Wat ik begreep is dat spaties wel werken, maar na een reboot de regels met spaties verdwijnen -niet zelf getest -

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 06-10 16:34

Goner

What can I do you for ?

VincentG schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:35:
Hmm, in zowel Download Station als Transmission kan ik geen directory instellen waar gevonden .torrent files gestart worden. Lijkt me dat het wel mogelijk moet zijn.
Ben je er nog uitgekomen ??
Toevallig gisteren ook Transmission geinstalleerd via Package Center (Zebulon als package source), maar de bijbehorende handleiding op die site is niet 100%. De locatie van settings.json klopt niet en er werd bij mij ook geen /volume1/transmission aangemaakt.
Deze is vollediger : Installing and configuring Transmission for Synology DS411

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennad
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
MikeOO schreef op maandag 05 maart 2012 @ 08:23:
[...]

Ja harddisk status kun je controleren in DSM. Als er echt problemen zijn met een disk dan zal daar een melding in staan bij Smart of de logfiles.

Icon linksbovenin aanklikken --> Opslagbeheer--> tab HDD beheer --> SMART status.
Eventueel kun je een Smart Test uitvoeren.

Check gelijk ook even of Cachebeheer nog aanstaat daar. Dit staat standaard aan als je disk het ondersteunt.

Check eens de netwerkspeed die nu staat aangeven bij DSM.
Configuratiescherm --> Netwerk --> Netwerkinterface. Bij netwerkstatus staat vermeld met welke snelheid hij verbonden is, Mogelijk werkt hij nu op 100Mb ipv 1Gb als dat standaard was bij je.

Het kan natuurlijk ook heel goed dat er iets anders voor de vertraging zorgt. Misschien is de router wel het probleem. Herstart deze ook eens.

Wat je ook nog even kunt proberen zodat je zeker weet dat alles goed wordt aangemeld.

1. Sluit je NAS netjes af.
2. Zet alles PC's uit
3. Zet alle routers en swichtes etc uit. Stekker uit stopcontact.
4. Controleer alle netwerkkabels. Haal ze er een keer uit en steek ze weer opnieuw erin.
5. Wacht 1 minuut als punt 4 al is gedaan.
6. Zet de router en switches weer aan en wacht weer 1 minuut.
7. Zet de NAS weer aan en wacht totdat deze klaar is. Geeft een pieptoon als hij klaar is.
8. Zet de PC's en andere mediaplayers weer aan.
Hoi, ik heb alle bedrading nagekeken, router al meerdere malen gereset. Alles heeft een vast IP adres. Kan ook de NAS van buitenaf gewoon benaderen.

Cache staat aan, netwerk speed staat op 1000.

Ik ga vannacht de uitgebreide smart test doen.

In de tussentijd nog meer opties om mijn systeem te optimaliseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Heb je misschien twee "masters" in je netwerk? dan kun je wel een conflict hebben, waardoor de synology niet benaderbaar is. Even bij win/mac network settings kijken in je synology en de local master browser aan of uitvinken.

[ Voor 28% gewijzigd door Mystic Spirit op 05-03-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zou graag bestanden die ik met Transmission heb opgehaald, rechtstreeks op m'n mediaplayer (ACRyan PlayonHD) willen overzetten met FTP ... maar tot m'n verbazing zit er in Busybox 1.16.1 geen 'ftpput' ?
Is er een ftp-client te krijgen voor de Synology ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 12:01
VincentG schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:33:
Ik kom ergens nog niet helemaal uit.
Ik had al een externe 2TB HDD, via USB aan m'n MBP. Stond data en time machine op.
Nu wil ik deze via USB aan de DS212+ hangen. *knip
Edit:
Heb het gevonden, maar kan geen partities aanmaken. Wil niet de volledige 2TB voor TimeMachine gebruiken.
Iemand?
Wil een de disc opdelen in 2 partities / secties, zodat ik 500 GB voor TimeMachine kan reserveren en de rest voor data. Als ik in TM opties op de Mac de schijf selecteer, pakt ie gelijk 2TB en kan ik geen partitie aanmaken of map met x GB ruimte.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Volgens mij moet je op een externe schijf ook volumes aan kunnen maken, maar dat weet ik niet zeker. Er zijn wel andere manieren om het op te lossen.
1) Deel de schijf in met windows, maar da kan je alleen fat gebruiken.
2) Deel de schijf in met een andere linux computer.
3) Stel in de synology een quota van 500Gb in voor de account waar de time machine mee werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pittie|IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 14:40
VincentG schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Iemand?
Wil een de disc opdelen in 2 partities / secties, zodat ik 500 GB voor TimeMachine kan reserveren en de rest voor data. Als ik in TM opties op de Mac de schijf selecteer, pakt ie gelijk 2TB en kan ik geen partitie aanmaken of map met x GB ruimte.
Niet moeilijk, een nieuwe gebruiker aanmaken tbv alleen time machine, en aan deze gebruiker een quota koppelen. zie ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 10:21
Morgen/vandaag DSM 4.0?

Big news tomorrow - stay tuned! In the meantime, can anyone guess what it can be?

https://www.facebook.com/synology/posts/10150618626762897

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Heb het nu met een user met quota gedaan. Die komt weliswaar gelijk op Volume1 en niet op USB, maar daar kan ik mee leven. Gebruik ik USB volledig voor data of handmatige backups van specifieke files/mappen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
pittie|IA schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:37:
[...]

Niet moeilijk, een nieuwe gebruiker aanmaken tbv alleen time machine, en aan deze gebruiker een quota koppelen. zie ook hier.
Dat lijkt te werken, totdat je daadwerkelijk je quota bereikt, en je time machine backup corrupt raakt. Macos heeft namelijk niet door dat hij met een quota staat te werken en blijft gewoon schrijven, terwijl de synology zegt dat het niet meer kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 06-03-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Hmm, dat zou zuur zijn.

Wellicht dat er met DSM 4 betere opties voor komen.
Nog geen idee wat ik van DSM 4 moet verwachten.

[ Voor 23% gewijzigd door VincentG op 06-03-2012 09:49 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Thasaidon schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:10:
[...]

[...]

Om hier even op in te haken...
Ik heb een tijd geleden een DS111 gekocht met 2 identieke schijven.
1 schijf zit in de DS111 (DSM3.2) en de 2e zit in een externe usb/e-sata housing.
Om de zoveel tijd maak ik via DSM een backup naar deze 2e schijf.

Nu wil ik graag de DSM 4 proberen.
Maar omdat volgens mij de standaard backup geen system files en/of geïnstalleerde packages backupped zou ik het liefst de HD er even uit halen en een 1op1 image trekken naar een identieke schijf.

Ik heb namelijk een aantal zaken ge-tweaked (en extra packages geïnstalleerd) binnen mijn huidige 3.2 en wil dus graag eerst een volledige backup maken van de huidige situatie.

Ik vraag me alleen af of mijn denkwijze juist is.
Zou een gewone backup wél voldoende zijn?
Kun je zomaar een 1op1 image maken van de huidige HD of is deze encrypted en heeft dat geen zin?
etc...

ik hoor graag wat jullie denken dat het handigst is.
Iemand?

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ben nu de final van DSM 4 aan het downloaden.
Build 2197

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Synology heeft hun DSM 4 nog niet officieel aangekondigd.
Maar je merkt dat hun site aan het veranderen is.
Nu staat er in de headlinks DSM4 ipv DSM3.2

Bij zoeken naar DSM downloads toont hij ook al DSM4.0 aan

http://www.synology.com/s...ld&b=8%20bays&m=DS1812%2B

Dus voor de DS1812+ (zoals mij ^^) is hij dus beschikbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zo te zien staat-ie er al ...

http://ukdl.synology.com/.../2197/DSM_DS212j_2197.pat

Version: DSM 4.0-2197
(2012/03/06)

EDIT: wat een timing ... :o

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 06-03-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:06

bdu

http://ukdl.synology.com/download/DiskStation/DSM4.0/2197/

[edit] dusssss :-P

Er is ook een nieuwe CloudStation beschikbaar:
- http://ukdl.synology.com/download/packages/
- http://ukdl.synology.com/download/ds/CloudStation/

[edit 2]
"1. Cloud Station is momenteel alleen beschikbaar voor pc’s met Windows."

[ Voor 81% gewijzigd door bdu op 06-03-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Kun je dus "klakkeloos" overstappen op 4.0 van 3.2? Ben wel benieuwd naar de clouddiensten die het bied. Vooral documenten uitwisselen met versie beheer tussen bijvoorbeeld macbook, pc, iphone en ipad. Of moet dat nog steeds allemaal via Webdav?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb 'm gedownload voor mijn 209 en die ging snel, zo'n 1.5 MB/s
Nu ben ik ook die voor de 2411 en 710 aan het downloaden maar de snelheid kakt flink in naar zo'n 20kb/s

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Via 3.2 update functie in control panel herkent ie de nieuwe versie nog niet, of zou het manual moeten doen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooralsnog wacht ik met updaten, wil all in update zonder dat mijn sabnzbd of transmission afkapt.
of te wel ik wacht tot iemand het gedaan heeft:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 11:20

Puck

W32.Deadcode.A

Net update vanaf DSM 4.0 Beta. Ging zoals gewoonlijk weer soepel. Alle packages (SabNZB, SickBeard, CouchPotato) lijken nog prima te werken.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 22:10
Blijft bij de final van 4.0 wel de bootstrap/IPKG intact?

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:55:
[...]

Ben je er nog uitgekomen ??
Toevallig gisteren ook Transmission geinstalleerd via Package Center (Zebulon als package source), maar de bijbehorende handleiding op die site is niet 100%. De locatie van settings.json klopt niet en er werd bij mij ook geen /volume1/transmission aangemaakt.
Deze is vollediger : Installing and configuring Transmission for Synology DS411
hij maakt ook de user transmission niet aan, gewoon installeren en dan share zelf aanmaken.
dan werkt het wel prima.
mist je echt een wachtwoord op je transmission interface wil dan ben je wel ff zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Is officieel aangekondigd. http://www.synology.com/s....php?lang=enu&news_id=326

Ga hem vanmiddag zodra ik thuis ben installeren :)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
-LA- schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:01:
Blijft bij de final van 4.0 wel de bootstrap/IPKG intact?
Update van 3.2 naar 4.0final werkt prima. Sabnzb en Sickbeard (spk packages) blijven goed werken. Voor het herstellen van ipkg moet je wat wijzigen zie link. Hierna werkt ook ipkg weer prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 22:58
Meest stomme vraag.

Ik zit altijd iedereen aan te raden niet via https te updaten, maar via http.

Nu kom ik zelf echter enkel nog maar via poort 5001 mijn syn. binnen (beveiligd dus) en niet via poort 5000 (onbeveiligd).
Ik heb dat ergens uitgeschakeld, maar dat ik volledig geen idee heb waar. Iemand? Zit hem ergens in DSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 11:20

Puck

W32.Deadcode.A

Control Panel > DSM Settings > Http Service

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:43
Op mijn DS410 krijg ik geen cloudstation, is er ergens bekend op welke modellen dit wel werkt?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Puck schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:50:
Control Panel > DSM Settings > Http Service
Dank je. Ben het wel vaker kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 06-10 15:55
gielie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:53:
Op mijn DS410 krijg ik geen cloudstation, is er ergens bekend op welke modellen dit wel werkt?
Heb je cloudstation package wel installed? Want bij mij moest ik even de package opnieuw installen met de laatste versie, ook cloudstation desktop software bijgewerkt.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Is idd ergens bekend geweest, maar ik geloof dat de jouwe wel moet werken. De mijne 108j niet.

Maaruh, opstarten na updaten van DSM kost nu al 500 seconden.
Gaat lekker zo tegenwoordig, was vroeger 300 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:05:
[...]

Is idd ergens bekend geweest, maar ik geloof dat de jouwe wel moet werken. De mijne 108j niet.

Maaruh, opstarten na updaten van DSM kost nu al 500 seconden.
Gaat lekker zo tegenwoordig, was vroeger 300 seconden.
er staat 500 seconden,maar dat maakt ie niet helemaal af,tenminste bij mijn 1511+ komt al veel eerder het inlog scherm van de syn te voorschijn.

En ik heb er net ook 4.0 - 2179 opgezet,dat ging zonder problemen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik zit nog op 2.3 (shame on me right?) omdat ik te bang was dat de update niet vlekkeloos zou gaan en ik de content op de nas niet ergens anders kwijt kan. Maar kan je van 2.3 ook naar 3.2 (of 3.0) upgraden en daarna de volgende stap maken?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Je moet zelfs op 3.x zitten :

DSM 4.0 can only be applied to Synology DiskStation with DSM 3.0 and onward. Download DSM 3.0 at: Americas, Asia, Europe

http://www.synology.com/releaseNote_enu/DS212j.php?lang=enu
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:14:
En ik heb er net ook 4.0 - 2179 opgezet,dat ging zonder problemen
Hoe hebben ze dat bij upgraden opgelost met zaken die echt veranderd zijn tov 3.2 ??
Bijv :
Six previously built-in applications - Photo Station, Audio Station, Download Station, Media Server, iTunes Server, and Surveillance Station - are now modularized to be independent packages, and they can be installed or updated separately without interrupting services running on DSM.
DS410 staat wel in de lijst hoor (max 8 accounts) :
http://www.synology.com/r...CloudStation.php?lang=enu

[ Voor 73% gewijzigd door Goner op 06-03-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Bananenspin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:17:
Ik zit nog op 2.3 (shame on me right?) omdat ik te bang was dat de update niet vlekkeloos zou gaan en ik de content op de nas niet ergens anders kwijt kan. Maar kan je van 2.3 ook naar 3.2 (of 3.0) upgraden en daarna de volgende stap maken?
Zolang je NAS geschikt is voor een bepaalde DSM versie kan dit altijd. Uiteraard zul je altijd moeten zorgen voor een backup als je zekerheid wilt. Er kan altijd iets fout gaan. De kans is klein en gaat meestal goed. Maar wil je zekerheid dan zeker veiligstellen.

http://www.synology.com/support/download.php

Klik op All DSM Versions bij de patch versie en je kunt de oudere versies vinden.

Mogelijk dat je met versie 2.3 ook al kunt zoeken naar een update in DSM zelf maar deze versie ken ik niet. Vanaf 3.x kan dit in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:49:
[..]

Buiten het itunes server verhaal heb je ook nog audiostation, daarmee speel je wel muziek af maar dan moet je een geluidskaart (op usb) in je synology steken. Maar dat staat los van het itunes verhaal.
Of wanneer je muziek wilt afspelen op je android/iPhone of via het web. Daar heeft de server zelf geen geluidskaart voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Rainesh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Heb je cloudstation package wel installed? Want bij mij moest ik even de package opnieuw installen met de laatste versie, ook cloudstation desktop software bijgewerkt.
Ah gelukt, wel jammer dat je niet zelf bestaande mappen aan de cloud kan toevoegen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:10:
[...]
hij maakt ook de user transmission niet aan, gewoon installeren en dan share zelf aanmaken.
dan werkt het wel prima.
mist je echt een wachtwoord op je transmission interface wil dan ben je wel ff zoet.
User 'transmission' was wel degelijk aangemaakt, staat keurig in /etc/passwd ... maar de user is niet via de interface te beheren ?! (er zijn nog meer users in Linux die je niet te zien krijgt via DSM).
Ik heb inderdaad zelf een share + subfolders aangemaakt en mezelf permissions gegeven en ook mijn account en password in settings.json gebruikt (rpc-username en -password)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
maartend schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Stond ook al op de vorige pagina.
dmnd en ik deze pagina nog scannen of ik niet dubbel poste, blijkt het al 2 pagina verder te staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
stormfly schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:16:
[...]

dmnd en ik deze pagina nog scannen of ik niet dubbel poste, blijkt het al 2 pagina verder te staan 8)7
Ze gaan hier ook altijd zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 10:19
vet Ga gelijk Upgraden draaide op Beta Kan nu dus over op Final..
Vreemd dat die hem niet zie als ik Update check doe

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Raoul.TLS schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:20:
vet Ga gelijk Upgraden draaide op Beta Kan nu dus over op Final..
Vreemd dat die hem niet zie als ik Update check doe
Je moet hem even handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers worden wel pounded, eu server 85 kb/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:35:
Voor wie een DS211 heeft http://dl.dropbox.com/u/6696611/DSM_DS211_2197.pat

Note: Hij is hem nog aan het uploaden. 14:50 moet ie klaar zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Voor wie een DS211 heeft http://dl.dropbox.com/u/6696611/DSM_DS211_2197.pat

Note: Hij is hem nog aan het uploaden. 14:50 moet ie klaar zijn.
thnx maar heb een DS1511+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Nice :)

nieuws: Synology brengt Disk Station Manager 4.0 uit *O* *O* *O*

[ Voor 92% gewijzigd door Tarabass op 06-03-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Kan de update voor 212+ niet binnen halen. Als ik via de site m'n model kies, kom ik op een pagina die niet gevonden/geopend kan worden.

Edit: Nu wel.
Doet het vanavond thuis wel, anders duurt het nog wel even.

[ Voor 22% gewijzigd door VincentG op 06-03-2012 15:05 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 06-10 15:42
US server loopt nu hier aan 360kb/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ja, ik moet er twee updaten. Dus er staan van mij uit al twee downloadjes te draaien :-) Overigens wel met 280kB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Iemand opgevallen dat als je in je inlogscherm bent van je Syno, dat er Synology DSM 4.0 BETA onderin staat? Ik draai de final version van 4.0. Misschien dat ze het vergeten zijn weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Rainesh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:32:
Iemand opgevallen dat als je in je inlogscherm bent van je Syno, dat er Synology DSM 4.0 BETA onderin staat? Ik draai de final version van 4.0. Misschien dat ze het vergeten zijn weg te halen?
Bij mij niet, is de update wel goed gegaan en zit je niet stiekem nog op de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 20:37
Rainesh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:32:
Bij mij ook niet.

Voor de DS410 eigenaren die de rokende Synology servers willen mijden: http://dl.dropbox.com/u/5442998/DSM_DS410_2197.pat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Misschien wordt het toch eens tijd dat synology hun DSM-pat's via torrents verspreiden :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
kmf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:49:
Misschien wordt het toch eens tijd dat synology hun DSM-pat's via torrents verspreiden :P
Gezien het torrent gedoe is ingebouwd, moet toch niet echt een zware taak zijn dan... zou je denken

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
M-Opensource schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:51:
[...]

Gezien het torrent gedoe is ingebouwd, moet toch niet echt een zware taak zijn dan... zou je denken
Sinds 4.0 is de download-station als losse package beschikbaar, niet meer ingebouwd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Ah na het wijzigen van mijn inlogscherm background staat er geen Beta meer! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
IPKG is wel weer verdwenen naar de upgrade van Beta naar Final. Jammer dat ze dit niet hebben opgelost ondanks dat IPKG niet wordt ondersteunt door Synology.

Maar even deze stappen uitvoeren en het werkt weer. Was al gemeld maar aangezien het snel gaat en je zomaar in de stress kunt raken nog maar een keer

http://www.naschenweng.in...dsm-4-0-beta-breaks-ipkg/

Package Center
Iemand nog problemen met Package Center. Tabblad Beschikbaar en Andere Bronnen geven een netwerkfout.

Ik heb de 4 bekende extra bronnen er netjes in staan en deze werkte ook nog netjes met de Beta.

Fout: De verbinding is Mislukt. Controleer uw Netwerkinstellingen.

Netwerkverbinding werkt gewoon netjes met de NAS maar krijg dus niets te zien. Als paar keer NAS herstart maar helaas.

[ Voor 35% gewijzigd door MikeOO op 06-03-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikeOO schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:17:
IPKG is wel weer verdwenen naar de upgrade van Beta naar Final. Jammer dat ze dit niet hebben opgelost ondanks dat IPKG niet wordt ondersteunt door Synology.

Maar even deze stappen uitvoeren en het werkt weer. Was al gemeld maar aangezien het snel gaat en je zomaar in de stress kunt raken nog maar een keer

http://www.naschenweng.in...dsm-4-0-beta-breaks-ipkg/
Waarom niet gewoon je /root/.profile backuppen en na upgrade weer terug plaatsen? (als je nu IPKG onder beta draait) Lijkt me veel makkelijker.
Overigens de genoemde mount actie heb ik niet moeten doen om het in beta werkend te krijgen, alleen PATH aanvullen was voldoende.

edit:
Aangevuld met 1 van de al veelvuldig voorbij gekomen oplossing sverzijl in "Het grote Synology topic deel 3"

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De Android apps hebben ook een update gekregen.

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
schumi2004 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Waarom niet gewoon je /root/.profile backuppen en na upgrade weer terug plaatsen? (als je nu IPKG onder beta draait) Lijkt me veel makkelijker.
Overigens de genoemde mount actie heb ik niet moeten doen om het in beta werkend te krijgen, alleen PATH aanvullen was voldoende.

edit:
Aangevuld met 1 van de al veelvuldig voorbij gekomen oplossing sverzijl in "Het grote Synology topic deel 3"
Daar was het helaas te laat voor :*)

Met de Beta had ik idd ook voldoende aan het pad weer aanvullen. Nu werkte het daarna nog niet en pas na de Mount werkte ipkg weer.

Nu Package Center nog

[ Voor 12% gewijzigd door MikeOO op 06-03-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikeOO schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Daar was het helaas te laat voor :*)

Met de Beta had ik idd ook voldoende aan het pad weer aanvullen. Nu werkte het daarna nog niet en pas na de Mount werkte ipkg weer.

Nu Package Center nog
Mmmm ik zal er zo eens op letten.

Zag trouwens ook dat er nu wel in de beta gemeld wordt dat er een nieuwe versie is.

edit:
Heb update uitgevoerd en alleen PATH aanvullen was voldoende, wel even opnieuw inloggen.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
schumi2004 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Mmmm ik zal er zo eens op letten.

Zag trouwens ook dat er nu wel in de beta gemeld wordt dat er een nieuwe versie is.

edit:
Heb update uitgevoerd en alleen PATH aanvullen was voldoende, wel even opnieuw inloggen.
Vreemd maar goed IPKG doet het dus prima zo.
Kun je eens checken bij Package Center of dat goed gaat.

Ik krijg hier steeds een netwerkfout.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 06-03-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 22:56
De update is nu ook bij mij via de NAS zelf te downloaden. Wel erg traag :P

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
'Americas' gaat supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
ik ben met mijn DS411 van 3.2 naar 4.0 gegaan.
Heb de ipkg fix uitgevoerd + de nas herstart.

Maar ik krijg geen internet verbinding meer.
Voor de upgrade werkte alles nog perfect.

[ Voor 52% gewijzigd door dotslasher op 06-03-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Weet niet of de link al voorbij gekomen is, maar hier zijn de 4.0 files in ieder geval zeer snel te downloaden : http://download.port-folio.ch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Update van 4.0 Beta naar 4.0 Final op de 2411+.
ipkg weer hersteld (kleine handeling, alleen VI en ik kunnen nog steeds niet door 1 deur :-)
Alle hulpprogramma's doen het weer goed. (even snel gekeken maar niks vreemds te zien).

De 409 moet op afstand gebeuren maar daar verwacht ik ook niet veel problemen mee.

Ik ben weer blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als ik mijn Synology herstart of uit wil zetten, dan zie ik dat mijn sickbeard en couchpotato niet willen stoppen. Ik moet dan mijn Synology uiteindelijk met de hand power-cyclen of ik moet via SSH snell nog even de processen killen.

Ik heb ze geinstalleerd op de oude manier via deze tutorial:
http://synology.brickman....install%20CouchPotato.txt

Meer mensen hier last van, of zouden mensen weten hoe ik dit kan herstellen?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 20:06
Ik heb zojuist de 4.0 Final geinstalleerd maar als ik op mijn inlogscherm links beneden kijk dan zie ik nog altijd 4.0 BETA staan?

Is dat bij jullie ook zo anders is het wel een fail van Synolgy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Moet je ff je inlogscherm weer wijzigen in DSM settings, je hebt nu een custom background met dat beta tekstje er in.

Just fixed that here :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En weer beginnen met thumbnails gaan genereren 8)7 . Verder blijkt logviewer.cgi nu opeens veel resources in te nemen. Nog iemand last van?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 20:06
Hooglander1 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:39:
Moet je ff je inlogscherm weer wijzigen in DSM settings, je hebt nu een custom background met dat beta tekstje er in.

Just fixed that here :)
Idd dat was het.

Blijkbaar hebben ze de detectie van de NAS Station nog steeds niet terug gezet zoals hij in 3.2 stond want nu ook weer vind hij mijn NAS niet van de eerste keer :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( .
Pagina: 1 ... 10 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.